UberLurker Departement #GG.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 14-04-2022 18:19 ]
Zero.
The price is just noise.
Na A87 zijn ze nu hem continu aan het hunten.Darrell schreef op donderdag 14 april 2022 @ 18:23:
Oei. Koreaantje zat long met een 240k lening?
Zero.
Er gaan verschillende verhalen rond dat hij via een andere positie hedged en dus tegelijkertijd op de andere kant gokt. Dan zou hij dus geen verlies of winst maken, maar wel veel donaties, referrals, etc. binnen harken. Alles voor de views....Darrell schreef op donderdag 14 april 2022 @ 18:23:
Oei. Koreaantje zat long met een 240k lening?
Maar gewoon weer even 3 ton verliezen...
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Die 3 t0n -- dat verdwijnd toch in de zakken van de Exchange? (op het moment dat je short/long-positie om zeep geholpen wordt)
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Nee, dat verdwijnt in de zakken van andere traders die wél de goede kant op hebben gegokt.D_Jeff schreef op donderdag 14 april 2022 @ 19:12:
Noob-vraagje:
Die 3 t0n -- dat verdwijnd toch in de zakken van de Exchange? (op het moment dat je short/long-positie om zeep geholpen wordt)
Er zit wel een kleine opslag op zodat als een positie geliquideerd wordt en er geen kopers zijn van de positie die dan vrijkomt, dat ze het verschil op kunnen vangen. Anders krijg je enorme naalden door de orderboeken heen. Daarnaast liquideren ze een positie vaak niet op -100%, maar al eerder, zodat het risico voor anderen kleiner is, je hebt dan dus nog een klein restantje over van je inzet nadat de positie gesloten is.
[ Voor 38% gewijzigd door Taro op 14-04-2022 19:16 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Wel lekker hoor wanneer je met 5 btc kan spelen
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
edit, er slapjes door....
[ Voor 26% gewijzigd door PlanR op 14-04-2022 19:37 ]
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
PlanR schreef op donderdag 14 april 2022 @ 19:30:
Doei 40K, hallo 38? Flinke hordr op het moment.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/tcOXEhd9mXIYRBLRBqUdbpeM.gif?f=user_large)
Kijk nou toch eens verder dan de huidige koers...
Die eerste video kwam van de Bitcoin Conference in Miami. Hier geeft CoinBureau een samenvatting. En hij stroomt echt over van goed nieuws. Koop je BTC, wacht gewoon een paar jaar en je kunt er van leven.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Maar hoeveel BTC moet je hebben om er over een paar jaar van te kunnen leven... that's the questionMicroWhale schreef op donderdag 14 april 2022 @ 19:47:
[YouTube: What WENT DOWN at Bitcoin Miami!! Bullish Announcements!! 😎]
Koop je BTC, wacht gewoon een paar jaar en je kunt er van leven.
0.01 tot 0.1 ?
0.1 tot 1 ?
1 tot 10 ?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Daar zijn veel berekeningen van gemaakt. Sommigen zeggen 0.1 anderen 1. Ik zou zeggen: Kijk er eens wat filmpjes over en make up your mind over hoeveel jij wilt accumuleren voordat je tevreden bent.Vis schreef op donderdag 14 april 2022 @ 19:54:
[...]
Maar hoeveel BTC moet je hebben om er over een paar jaar van te kunnen leven... that's the question
0.01 tot 0.1 ?
0.1 tot 1 ?
1 tot 10 ?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
1-10? En uhm over een paar jaar... Denk eerder 5-10 jaar. 2030 oidVis schreef op donderdag 14 april 2022 @ 19:54:
[...]
Maar hoeveel BTC moet je hebben om er over een paar jaar van te kunnen leven... that's the question
0.01 tot 0.1 ?
0.1 tot 1 ?
1 tot 10 ?
Ja, prachtig getal he...Tiepfoud schreef op donderdag 14 april 2022 @ 19:47:
Kunne we nou gewoon ffe de 32768 aantikken en be done with it please?
32769 is mooier.
Maar het is maar weer een rare range waar Bitcoin nu in zit....duurt lang...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ja halloooo dan mag ie wel ff naar 0.06 cent okeeeePlanR schreef op donderdag 14 april 2022 @ 19:59:
[...]
1-10? En uhm over een paar jaar... Denk eerder 5-10 jaar. 2030 oid
38-46, met een fakeout naar de 48. Blij dat ik alles verkocht heb op de 51. Short en long enkel alleen nog maar.zwembroek schreef op donderdag 14 april 2022 @ 20:10:
[...]
32769 is mooier.
M'n PNL is elke maand groen tot nu toe, ook niet de behoefte om elke dag mee te doen. Enkel bij een prijsactie volg/bekijk & plaats ik eventueel.
En waar gaan we de komende tijd naar toe PlanR? Plan B wist het niet dus misschien weet jij het?PlanR schreef op donderdag 14 april 2022 @ 20:16:
[...]
38-46, met een fakeout naar de 48. Blij dat ik alles verkocht heb op de 51. Short en long enkel alleen nog maar.
M'n PNL is elke maand groen tot nu toe, ook niet de behoefte om elke dag mee te doen. Enkel bij een prijsactie volg/bekijk & plaats ik eventueel.
Het volgende blok dat gemined wordt eindigt ook op 69. Signs.zwembroek schreef op donderdag 14 april 2022 @ 20:10:
[...]
32769 is mooier.
:strip_exif()/f/image/DceBAL3qVfNdTbzNjk90BmMl.jpg?f=fotoalbum_large)
Erop of eronder. 38.6 verliezen gaan we ballsdeep verwacht ik. Rommelen tussen de 39 en 48 is leuk voor traders. Maar Alts doen niet veel, worden langzaam afgebroken.zwembroek schreef op donderdag 14 april 2022 @ 20:20:
[...]
En waar gaan we de komende tijd naar toe PlanR? Plan B wist het niet dus misschien weet jij het?
Pas voorbij de 51K verwacht ik nieuw geld / de weg omhoog. Kan weken, maanden, jaren duren.
Echt geeeeeen idee! Daarom trade ik een prijsactie. Nu er vol in, is gokken.
Klinkt als A87 TA.
We gaan omhoog of omlaag, thumbs up en vergeet niet te abbonerenzwembroek schreef op donderdag 14 april 2022 @ 20:26:
[...]
Klinkt als A87 TA.Iets meer data nodig.
[ Voor 85% gewijzigd door Palindrome op 14-04-2022 20:33 ]
Xkcd charts?Palindrome schreef op donderdag 14 april 2022 @ 20:28:
Hmm op Binance op mobiel zijn ineens mijn MA lijnen verdwenen terwijl ze wel ingexckwlrd zijn in de opties....
Loopt Binance te fucken met klanten ?

Nou, gewoon zoals vroeger. Muntjes verzamelen, wachten tot ze meer waard worden.zwembroek schreef op donderdag 14 april 2022 @ 20:20:
[...]
En waar gaan we de komende tijd naar toe PlanR? Plan B wist het niet dus misschien weet jij het?
:strip_exif()/f/image/mHMBVEXxXKAXdLudobnwUA6K.jpg?f=fotoalbum_large)
Bartje it is.Coldcat schreef op donderdag 14 april 2022 @ 15:59:
[...]
Als het niet doorschiet terwijl de alts wel omhoog gaan is het de laatste tijd vaak een Bart.
Bartje streep omlaag ja, 1 arm omhoog en de ander omlaag
Goed, geen idee! Koffiedik kijken, gokken. Ik wacht af langs de zijlijn.
[ Voor 16% gewijzigd door PlanR op 14-04-2022 20:49 ]
Mocht je bij Trezor je mail ergens kunnen aanpassen, zou ik hem naar een ander adres of alias laten sturen, dan weet je voortaan zeker dat het afkomstig is van Trezor. Of het andere adres is ook al gejatAlpina schreef op donderdag 14 april 2022 @ 20:49:
Weer een leuk mailtje van Trezor (nu wel echt)
[Afbeelding]
In hoeverre moet ik actie ondernemen?
Beste optie: het mailadres trezor@mailtjevoorAlpina.com naar trash laten wijzen, en voor trezor voortaan trezor-2@mailtjevoorAlpina.com gebruiken en dat gewoon door laten sturen naar je echte mailadres.
Tenminste, zo doe ik het sinds een paar jaar. En die tip is mosterd na de maaltijd, maar nadat ik een paar van zulke breaches had meegemaakt (hoi Adobe!) heb ik het zo opgelost: domein geregistreerd en catch-all voor alle mail en dat doorsturen naar mijn gmail. Mocht er ergens een wazige mail op binnenkomen of bekend worden dat er een lek is geweest, pas ik dat mailadres gelijk aan.
3e keer 39.6 getest. Ik zeg, eronder.
Geen financieel advies.
[ Voor 18% gewijzigd door PlanR op 14-04-2022 21:00 ]
Thanks!Ray_ schreef op donderdag 14 april 2022 @ 20:57:
[...]
Mocht je bij Trezor je mail ergens kunnen aanpassen, zou ik hem naar een ander adres of alias laten sturen, dan weet je voortaan zeker dat het afkomstig is van Trezor. Of het andere adres is ook al gejat
Beste optie: het mailadres trezor@mailtjevoorAlpina.com naar trash laten wijzen, en voor trezor voortaan trezor-2@mailtjevoorAlpina.com gebruiken en dat gewoon door laten sturen naar je echte mailadres.
Tenminste, zo doe ik het sinds een paar jaar. En die tip is mosterd na de maaltijd, maar nadat ik een paar van zulke breaches had meegemaakt (hoi Adobe!) heb ik het zo opgelost: domein geregistreerd en catch-all voor alle mail en dat doorsturen naar mijn gmail. Mocht er ergens een wazige mail op binnenkomen of bekend worden dat er een lek is geweest, pas ik dat mailadres gelijk aan.
Voor een wickje onder 39.6 komen we niet uit bed.PlanR schreef op donderdag 14 april 2022 @ 20:57:
Zag je aankomen. Blijft zwak. Nu herstellen of nog een knal omlaag. Ik zet timers/wekkers voor vanavond. Bij vuurwerk, voorzichtige inkoopjes doen.
Geen financieel advies.
Benjamin Cowen zegt:Vis schreef op donderdag 14 april 2022 @ 19:54:
[...]
0.01 tot 0.1 ?
0.1 tot 1 ?
1 tot 10 ?
Aim: 0,28BTC is 1% van de mensheid
Aim: 2.8 BTC is $1M in 2030
Lark Davis zegt:
Aim: 1 BTC is rich
Enz enz enz
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Hoe zet je een timer? Weet jij wanneer de dip komt? Geef mij die tijd ook eens doorPlanR schreef op donderdag 14 april 2022 @ 20:57:
Zag je aankomen. Blijft zwak. Nu herstellen of nog een knal omlaag. Ik zet timers/wekkers voor vanavond. Bij vuurwerk, voorzichtige inkoopjes doen.
Geen financieel advies.
38.4 koop ik een plukje in, kooporder staat klaar.Joosie200 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 21:05:
[...]
Voor een wickje onder 39.6 komen we niet uit bed.
Timers/wekkers aanstaan op 36.200, dan wil ik het vuurwerk wel eens zien & paar altjes kopen eventueel.
Weet ik uiteraard niet, timer was niet correct.Coldcat schreef op donderdag 14 april 2022 @ 21:07:
[...]
Hoe zet je een timer? Weet jij wanneer de dip komt? Geef mij die tijd ook eens door
Meer alerts. Kan met meerdere apps.
Wat voor app kan dat mee? Is dat meer een notificatie of echt een alarm? Ik ben altijd een zware slaper (zelfs als BTC uitverkoop heeft)PlanR schreef op donderdag 14 april 2022 @ 21:08:
[...]
Weet ik uiteraard niet, timer was niet correct.
Meer alerts. Kan met meerdere apps.
Ik heb mijn buys ook daar staan. Maar ook al rond 37.5 en verder naar beneden. Ga er geen alarm voor zetten, ik lig op een oor tussen 1-4 uur wanneer er vaak vuurwerk is.PlanR schreef op donderdag 14 april 2022 @ 21:07:
[...]
38.4 koop ik een plukje in, kooporder staat klaar.
Timers/wekkers aanstaan op 36.200, dan wil ik het vuurwerk wel eens zien & paar altjes kopen eventueel.
Hele simpele, bitvavo.. bitcointicker.. ik slaap licht. En heb verder elke melding / notificatie uit. ls hij afgaat, dan gaan we 2-3 K omhoog of omlaag.Coldcat schreef op donderdag 14 april 2022 @ 21:09:
[...]
Wat voor app kan dat mee? Is dat meer een notificatie of echt een alarm? Ik ben altijd een zware slaper (zelfs als BTC uitverkoop heeft)
Bij omlaag, buy the dip! Met stoplosjes, vaak mooie profits uitgehaald. Snachts heb je regelmatig vuurwerk/prijsactie
Das dan -32767zwembroek schreef op donderdag 14 april 2022 @ 20:10:
[...]
32769 is mooier.
Excuses voor de flauwe programmer humor...
Wat een mooie node is datknakworst schreef op donderdag 14 april 2022 @ 20:20:
[...]
Het volgende blok dat gemined wordt eindigt ook op 69. Signs.
[Afbeelding]

Ik ga op 1 oor. Alerts aan, fijne avond!
Ik ook mensken. Morgen om 5AM uit bed, op weg naar Polen, mensen met net een rugzakje in veiligheid helpen. Maar daarna ben ik hier weer paraat voor de jolijt en slimme tipsPlanR schreef op donderdag 14 april 2022 @ 21:20:
39.542, knal omlaag incoming.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik geloof alleen maar de wijze woorden van unser deutscher freundresusaapje schreef op donderdag 14 april 2022 @ 21:06:
[...]
Benjamin Cowen zegt:
Aim: 0,28BTC is 1% van de mensheid
Aim: 2.8 BTC is $1M in 2030
Lark Davis zegt:
Aim: 1 BTC is rich
Enz enz enz
:strip_exif()/f/image/dyEvaXuEfEvo3w2jPdPxYUgm.jpg?f=fotoalbum_large)
Goeie vraagColdcat schreef op donderdag 14 april 2022 @ 21:35:
Weet iemand ook of die GLMR staking op Binance wel eens vrijkomt?
Die 101% versie? Vermoed rond eind mei, want dan zitten de +-90 dagen sinds de start van die optie erop:Coldcat schreef op donderdag 14 april 2022 @ 21:35:
Weet iemand ook of die GLMR staking op Binance wel eens vrijkomt?
:strip_exif()/f/image/1jvnnLKGWEdlAXX5R1T9PDTQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Ps. het aantal hoef ik niet te verbergen, want 20 stuks was de max voor deze optie
Vind je? Je kan gewoon naar binance gaan en het daar onder earn opzoeken.

Knap hoe CZ dit aantrekkelijk heeft doen lijken.Taro schreef op donderdag 14 april 2022 @ 21:54:
[...]
Die 101% versie? Vermoed rond eind mei, want dan zitten de +-90 dagen sinds de start van die optie erop:
[Afbeelding]
Ps. het aantal hoef ik niet te verbergen, want 20 stuks was de max voor deze optie
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Keihard door het ijs heen zakken richting de TA van @Taro met 1 week kan natuurlijk weer niet.
Hoezo?Mooody schreef op donderdag 14 april 2022 @ 22:03:
[...]
Knap hoe CZ dit aantrekkelijk heeft doen lijken.
Ik heb ze op 2.8 gekocht, zonder de staking optie had ik ze al weggedaan en nu heb ik 26 Euri's winst op deze 20 stuks, het overgrote deel had ik voor 30 & 60 dagen vast staan, die heb ik voor boven de 5 USD per stuk weggedaan. Ik mag CZ wel.
Jij wel, maar iemand die ze niet laag ingekocht heeft, gaat flink nat op die 30 of 90 dagen lockups. De markt ziet er niet best uit.Taro schreef op donderdag 14 april 2022 @ 22:08:
[...]
Hoezo?
Ik heb ze op 2.8 gekocht, zonder de staking optie had ik ze al weggedaan en nu heb ik 26 Euri's winst op deze 20 stuks, het overgrote deel had ik voor 30 & 60 dagen vast staan, die heb ik voor boven de 5 USD per stuk weggedaan. Ik mag CZ wel.
Tevens excuus voor mijn nukkigheid. Het is een rollercoaster de laatste 2 weken, mijn vader ligt al een tijd in kritieke toestand op de IC. Hij heeft geen euthansieverklaring, kom er nu achter hoe fucking belangrijk dat is. Heel kut allemaal.
edit: weet ook niet precies waarom ik dat hier vertel. Maar fuck it. Sorry.
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 14-04-2022 22:19 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Je kunt ze er altijd eerder uithalen, met als enige verlies je rendement en evt. de lagere koers.Mooody schreef op donderdag 14 april 2022 @ 22:18:
[...]
Jij wel, maar iemand die ze niet laag ingekocht heeft, gaat flink nat op die 30 of 90 dagen lockups. De markt ziet er niet best uit.
Tevens excuus voor mijn nukkigheid. Het is een rollercoaster de laatste 2 weken, mijn vader ligt al een tijd in kritieke toestand op de IC. Hij heeft geen euthansieverklaring, kom er nu achter hoe fucking belangrijk dat is. Heel kut allemaal.
Veel sterkte!
Wow sterkte man. Duimen dat alles goedkomt.Mooody schreef op donderdag 14 april 2022 @ 22:18:
[...]
Jij wel, maar iemand die ze niet laag ingekocht heeft, gaat flink nat op die 30 of 90 dagen lockups. De markt ziet er niet best uit.
Nee de 60 dagen versie. Die van 90 is altijd beschikbaarTaro schreef op donderdag 14 april 2022 @ 21:54:
[...]
Die 101% versie? Vermoed rond eind mei, want dan zitten de +-90 dagen sinds de start van die optie erop:
[Afbeelding]
Sterkte man!Mooody schreef op donderdag 14 april 2022 @ 22:18:
[...]
Thanks. Beetje dubbel om dat hier te vertellen. Spontane actie.Taro schreef op donderdag 14 april 2022 @ 22:19:
[...]
Je kunt ze er altijd eerder uithalen, met als enige verlies je rendement en evt. de lagere koers.
Veel sterkte!
Maar ook goed dat ik niet alleen mijn ups hier neerkwak, al waren die meer ontopic dan dit
Op deze momenten zou je alles uit crypto trekken als je iemands leven kan redden.
Zulke momenten laten je ook beseffen dat je winst moet nemen en dat in geluk moet steken. Virtueel geld is bullshit, steek het in geluk.
Ik hoop dat ik ook nog ff de vrijheid heb om dit geniale nummer te posten. Wat prachtig
YouTube: alt-J - Get Better (Official Video)
Sorry Taro, ik maak het je hiermee ook lastig. Tijd om uit te loggen.
[ Voor 40% gewijzigd door Mooody op 14-04-2022 22:33 ]
Sterkte Mooody!Mooody schreef op donderdag 14 april 2022 @ 22:18:
[...]
Een plusje geven voelt niet goed, niet reageren ook niet. Sterkte Mooody. Hou vol.Mooody schreef op donderdag 14 april 2022 @ 22:18:
[...]
Omdat je het kwijt moet, blijkbaar, en dat is voldoende reden.edit: weet ook niet precies waarom ik dat hier vertel. Maar fuck it. Sorry.
Edit: thanks voor die hele, hele mooie Alt-J!
[ Voor 3% gewijzigd door MrMrq op 14-04-2022 22:42 ]
Maktub
Sterkte man..Mooody schreef op donderdag 14 april 2022 @ 22:18:
[...]
Zero.
Ach ja, als het je eerste post was dan was het vreemd geweest... Maar het helpt ook wel weer om te relativeren. Je kunt enorm veel geld verdienen (of verliezen) met crypto, maar uiteindelijk draait het in het leven om gezondheid en geluk. En jij bent waarschijnlijk (en in dit geval helaas) één van de beste voorbeelden van waar beide nu in 2 uitersten samenkomen.Mooody schreef op donderdag 14 april 2022 @ 22:23:
[...]
Thanks. Beetje dubbel om dat hier te vertellen. Spontane actie.
Maar ook goed dat ik niet alleen mijn ups hier neerkwak, al waren die meer ontopic dan dit
We besteden hier met zijn allen best wel veel tijd, zitten hier ook vaak voor de gezelligheid en juist het stukje begrip voor elkaar hebben maakt dit tot een topic waar ik graag kom
Exact. Geluk en tijd. En met geld kan je dat laatste een soort van kopen.. soort van dan, maar daar heb je nu niks aan natuurlijk.Mooody schreef op donderdag 14 april 2022 @ 22:23:
[...]
Op deze momenten zou je alles uit crypto trekken als je iemands leven kan redden.
Zulke momenten laten je ook beseffen dat je winst moet nemen en dat in geluk moet steken. Virtueel geld is bullshit, steek het in geluk.
[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 14-04-2022 22:36 ]
Zero.
Jongens, bedankt. Zit hier met tranen in mijn ogen naar mijn scherm te kijken.
Zo zat ik toch wel met een brok in mijn keel jouw verhaal te lezen. Heel veel sterke kerel!Mooody schreef op donderdag 14 april 2022 @ 22:43:
Virtuele matties die me sterkte wensen, het doet me meer dan ik zou willen.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
PlanR schreef op donderdag 14 april 2022 @ 21:20:
39.542, knal omlaag incoming.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/7kxjiaUcjlooPSHnFFZXknT1.gif?f=user_large)
Ik weet helaas hoe jij je nu moet voelen.
@elonmusk Elon if Twitter rejects your offer, then hit me up. Happy to build a decentralized one
— Charles Hoskinson (@IOHK_Charles) 14 april 2022
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2PgUXu8f7mH5YkkefwWt9gqY.jpg?f=user_large)
Ik persoonlijk vind het mooi dat je het hier deelt. Effe met zijn allen met onze schoentjes bam terug op de grond!
Dit is wat het is, hier een beetje samen komen, kleppen over lambo’s, grote huizen met ingewikkelde technieken en dikke gains.
Maar wat heb je er aan als je er geen gezondheid voor kunt kopen. Wat @Taro zegt, we maken hier veel uurtjes samen door en soms is het fijn effe van je af te typen.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat hier echt gasten rondwachelen die je er op dit soort momenten even een beetje door heen kunnen trekken.
Top jongens!
Nogmaals heel veel sterkte @Mooody voor jou je gezin en de overigen die je vader een warm hart toedragen!
UberLurker Departement #GG.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Denk vooral dxyJedi_Pimp schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 00:31:
Ik heb even geen tijd gehad vanmiddag om e.e.a. te volgen en kan op FD/FT niet zo snel iets vinden dus serieus: why stonks (en dus crypto) dump sers?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Sterkte !Mooody schreef op donderdag 14 april 2022 @ 22:18:
[...]
Sterkte er mee kerel, zelf tijdje terug met m'n oom mee gemaakt dus ik voel je..
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Rente Europese bank is bekend en een lang weekend , onzekerheid mbt allerlei zaken en dus halen mensen wat risico van tafel.Jedi_Pimp schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 00:31:
Ik heb even geen tijd gehad vanmiddag om e.e.a. te volgen en kan op FD/FT niet zo snel iets vinden dus serieus: why stonks (en dus crypto) dump sers?
Herkenbaar...sterkte de aankomende tijd! slikt brok wegMooody schreef op donderdag 14 april 2022 @ 22:43:
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
sterkte kerel!!!Mooody schreef op donderdag 14 april 2022 @ 22:18:
[...]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Mooody schreef op donderdag 14 april 2022 @ 22:18:
[...]

Sterkte man! En familie is veel belangrijker dan een paar muntjes (of een topic daarover), dus laat ons maar ff links liggen.
Het is geen 2017 meer hè?! Ik heb het idee dat sommige kopers de prijs niet (lang) onder de 40k willen zien. Of een prijs onder de 40k als een sale zien.zwembroek schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:55:
Buy Limit BTC/USD 28,869.0 USD Gokje.
[Afbeelding]
Heel veel sterkte Mooody!!Mooody schreef op donderdag 14 april 2022 @ 22:43:

Jij verwacht dat de prijzen daar niet meer komen?MicroWhale schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 08:21:
[...]
Het is geen 2017 meer hè?! Ik heb het idee dat sommige kopers de prijs niet (lang) onder de 40k willen zien. Of een prijs onder de 40k als een sale zien.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!