[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 198 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.031.466 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Qunix schreef op zondag 10 april 2022 @ 23:31:
[...]

Onderaan zie je zijn positie. Hij zit op 100 short met een hefboom van x40. Goeie groene kaars van 500 USDT en hij is geliquideerd. De "liq price" is wat de markt moet aanraken voor vuurwerk!
Toen ik even keek stond ie 40k in het rood en toch nog 20k gepakt. Niet slecht terwijl je slaapt. Verder niet handig om het te streamen. Een stop loss posten is al niet handig, laat staan je exacte liquidatieprijs. Reken er maar op dat als iemand het ziet en de liquidatieprijs erg dichtbij is dat iemand nog even een zetje geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04:59
PilatuS schreef op maandag 11 april 2022 @ 00:26:
[...]

Toen ik even keek stond ie 40k in het rood en toch nog 20k gepakt. Niet slecht terwijl je slaapt. Verder niet handig om het te streamen. Een stop loss posten is al niet handig, laat staan je exacte liquidatieprijs. Reken er maar op dat als iemand het ziet en de liquidatieprijs erg dichtbij is dat iemand nog even een zetje geeft.
Waarom? 40k en 20k zullen voor ons grote bedragen zijn maar is voor de grote jongens “rommelen in de marge”.
Niemand die prijs kan beïnvloeden zou daarvan wakker liggen als iemand 40k kan pakken met een short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Deman23 schreef op maandag 11 april 2022 @ 00:37:
[...]

Waarom? 40k en 20k zullen voor ons grote bedragen zijn maar is voor de grote jongens “rommelen in de marge”.
Niemand die prijs kan beïnvloeden zou daarvan wakker liggen als iemand 40k kan pakken met een short..
Het gaat niet om wakker liggen, het gaat om iemand kunnen liquideren met welke reden dan ook, zoals voor de lol om iemand te liquideren. Als de prijs dicht genoeg bij de liquidatieprijs zit zijn er zat mensen die net dat ene zetje kunnen geven. Zijn positie is niet groot genoeg om door die liquidatie de prijs ver genoeg te bewegen dat je er zelf geld mee kan verdienen, maar dat hoeft ook niet. Tot op de dollarcent je liquidatieprijs laten zien is gewoon niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04:59
PilatuS schreef op maandag 11 april 2022 @ 00:47:
[...]

Het gaat niet om wakker liggen, het gaat om iemand kunnen liquideren met welke reden dan ook, zoals voor de lol om iemand te liquideren. Als de prijs dicht genoeg bij de liquidatieprijs zit zijn er zat mensen die net dat ene zetje kunnen geven. Zijn positie is niet groot genoeg om door die liquidatie de prijs ver genoeg te bewegen dat je er zelf geld mee kan verdienen, maar dat hoeft ook niet. Tot op de dollarcent je liquidatieprijs laten zien is gewoon niet handig.
Dat het niet handig is snap ik ergens wel maar ik snap niet waarom iemand weet ik hoeveel geld er tegenaan zou gooien om iemand een klein verlies te laten maken..

We naderen een spannend punt. De Daily Ma99 en de weekly MA7..allebei rond de 41,5. Kijken of die support bieden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Deman23 schreef op maandag 11 april 2022 @ 01:05:
[...]
Dat het niet handig is snap ik ergens wel maar ik snap niet waarom iemand weet ik hoeveel geld er tegenaan zou gooien om iemand een klein verlies te laten maken..
Dat is het punt juist, zodra je dicht genoeg bij de liquidatieprijs zit kost je het vrijwel niets. Dan kan je met 10k er in gooien al iemand liquideren. Als iemand wat aandacht wil kan ie een video maken van het exacte moment van kopen naast zijn video waar ie geliquideerd wordt. Genoeg mensen die het voor de lol of views zullen doen. En juist daarom is het niet handig, omdat het niet om geld hoeft te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-10 10:44
Een groene week zou fijn zijn voor de verandering.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:35
D_Jeff schreef op zondag 10 april 2022 @ 21:58:
Ik zit niet zo op BTC DIP-saus te wachten --
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rkENI3JA-RWGDuE6V122wwuI0O4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3ZRR9sfHI5aCvJ4VJV9qpPfV.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 00:03
* D_Jeff Checkt pf & TA van @Taro nu al waarheid worden.

Auw

[ Voor 13% gewijzigd door D_Jeff op 11-04-2022 07:54 ]

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Is wel de hamvraag heeft 41.7/41.8k het voldoende gehouden ja of nee. Drie keer vannacht op en neer van gegaan.

En voor wie het aan nieuws wil linken
nieuws: Elon Musk wordt toch geen bestuurslid bij Twitter }:O

[ Voor 48% gewijzigd door Joosie200 op 11-04-2022 08:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Werk ze!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:13
Waar zet je in godsnaam de login notification emails uit van Bybit. Wat een gespam...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 04:09

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

@Jackson6 is this you?

Als je dit al rekt vind, dan zit je in de verkeerde tak van sport of je speelt met geld wat je niet kan missen :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Gelukszoekr schreef op maandag 11 april 2022 @ 08:31:
Waar zet je in godsnaam de login notification emails uit van Bybit. Wat een gespam...
In de spam/junk box :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:25
Gelukszoekr schreef op maandag 11 april 2022 @ 08:31:
Het voelt misschien als spam, maar het is toch een erg fijne notificatie als je zelf een keer niet ingelogd hebt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Xqlus1ve schreef op maandag 11 april 2022 @ 08:39:
[...]

@Jackson6 is this you?

Als je dit al rekt vind, dan zit je in de verkeerde tak van sport of je speelt met geld wat je niet kan missen :/
Nah Tacticus heeft alleen maar oneliners die vaak niet in de buurt komen van wat er op dat moment speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:34

YES

Moderator General Chat
malarkan schreef op maandag 11 april 2022 @ 08:55:
[...]

Nah Tacticus heeft alleen maar oneliners die vaak niet in de buurt komen van wat er op dat moment speelt.
De laatste weken nauwelijks hoor :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

YES schreef op maandag 11 april 2022 @ 08:56:
[...]

De laatste weken nauwelijks hoor :+
Daarom, en we weten al dat de SC maar uit een paar tweakers bestaat met multi-accounts :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:07

knakworst

Get more sats!

Inmiddels een mail gehad dat ik de Nexo kaart mag bestellen heb nu een virtuele in gebruik. Toch slechts anderhalf jaar op moeten wachten, toevallig wel vorige week een flufje overgemaakt naar Nexo dus dat heeft waarschijnlijk het proces versneld.

Nu heb ik al eeen binance en cdc kaart met meer cashback. Toch zijn er twee zaken die deze kaart zeer interessant maken:

1. Je kunt je kaart betalingen lenen met crypto als onderpand. Lenen heb ik eigenlijk een hekel aan, maar in faillissementsrecht mag je leningen met vorderingen verrekenen. Dus stel je hebt 10k aan crypto en 7k aan creditcard schuld bij Nexo in geval van een faillissement, ben je 3k kwijt in plaats van 10k. Zeker met stablecoins als onderpand een aantrekkelijke optie.

Let wel: als de stablecoin zelf rekt gaat, ben je nog steeds de sjaak.

2. Box 3 gaat veranderen, persoonlijk verwacht ik op basis van werkelijk rendement. Wellicht over realisatie. Ook dan is Nexo een uitkomst omdat je niet de crypto verkoopt maar als onderpand gebruikt. Dit is nu dus nog geen voordeel, maar mogelijk snel wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:56
Xqlus1ve schreef op maandag 11 april 2022 @ 09:00:
[...]

Daarom, en we weten al dat de SC maar uit een paar tweakers bestaat met multi-accounts :P
Ik had net een gedichtje getikt met wat Friese termen er in, maar kwam er achter dat ik nog met dit account was ingelogd. Net op tijd verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18:52
Go GMT! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
[...]

@Jackson6 is this you?

Ik zeg alleen HODL en MOON, ik zeg geen REKT. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20:33
knakworst schreef op maandag 11 april 2022 @ 09:00:

2. Box 3 gaat veranderen, persoonlijk verwacht ik op basis van werkelijk rendement. Wellicht over realisatie. Ook dan is Nexo een uitkomst omdat je niet de crypto verkoopt maar als onderpand gebruikt. Dit is nu dus nog geen voordeel, maar mogelijk snel wel.
Dat is ook de reden waarom lenen op nexo in o.a. de states zo groot is, geen heffing op lenen, maar wel op winst nemen. Hoe je die lening terugbetaalt, doet er daarna niet echt toe, dus dat kan je gewoon met die winst 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

1. Je kunt je kaart betalingen lenen met crypto als onderpand. Lenen heb ik eigenlijk een hekel aan, maar in faillissementsrecht mag je leningen met vorderingen verrekenen. Dus stel je hebt 10k aan crypto en 7k aan creditcard schuld bij Nexo in geval van een faillissement, ben je 3k kwijt in plaats van 10k. Zeker met stablecoins als onderpand een aantrekkelijke optie.
Dat is voor mij ook altijd een rede om zo'n kaart / service af te nemen, faillissement 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Xqlus1ve schreef op maandag 11 april 2022 @ 09:00:
[...]

Ik had net een gedichtje getikt met wat Friese termen er in, maar kwam er achter dat ik nog met dit account was ingelogd. Net op tijd verwijderd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:17
Get!em schreef op maandag 11 april 2022 @ 09:54:
[...]

Was dat toevallig,"Bûter, brea en griene tsiis, wat'dat net sizze kin is REKT?".

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Xqlus1ve schreef op maandag 11 april 2022 @ 09:47:
[...]

Dat is voor mij ook altijd een rede om zo'n kaart / service af te nemen, faillissement 8)7
Het is iets waar je potentieel rekening mee moet houden, een worst case scenario. Zelf recent faillissement Welkom Energie meegemaakt. Nexo kan het ook gebeuren, niet natuurlijk. Maar bij een megahack ofzo hebben ze toch een probleem. De rente is erg aantrekkelijk dus ik parkeer er graag wat geld/crypto. Maar not your keys not your coins. Als je dan je exposure kan verkleinen door er een credit card lening tegenover te zetten is dat erg prettig.

Als je 10% Nexo aanhoudt, en je bijvoorbeeld 10.000 EURx hebt en een schuld van 8.000 euro. Krijg je 1.200 euro rente op jaarbasis en betaal je 552 euro aan rente. 648 euro rente op een netto uitstaande som van 2.000. Magisch.

[ Voor 14% gewijzigd door knakworst op 11-04-2022 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18-10 21:24
[...]

@Jackson6 is this you?

Rekt is natuurlijk ook relatief, als je op 69K all in bent gegaan, dan ben je wel rekt natuurlijk :+

Inmiddels zijn velen van ons gedwongen lange termijn investor geworden toch HODL. Vooral mijn Cardano zak(je)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:14

Darrell

Fiat moonboy

Bifi moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

zwembroek schreef op maandag 11 april 2022 @ 10:00:
[...]

Was dat toevallig,"Bûter, brea en griene tsiis, wat'dat net sizze kin is REKT?".
in frjemde foar de spegel

no moat ik even mei dy prate
sa asto yn ’e spegel sjochst
ha ik dy stikem yn ’e gaten
en wit ik alles watsto dochst

of soe ik tsjin in frjemde prate
en bisto leafst fan mij ferlost?
dan wurde do en ik gjin maten
en wiene wij passant of gast

wa wit dat jûn ús better past

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Zo dan. Weer een nieuw handelspaar op Binance ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18:52
Verlies zo laag mogelijk gehouden en toch maar verkocht. Had veel te hoog aangekocht... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

knakworst schreef op maandag 11 april 2022 @ 10:16:
[...]

APY is nog steeds ruk op FTM chain zie ik :O .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:49
Tibs schreef op maandag 11 april 2022 @ 10:21:
[...]

Verlies zo laag mogelijk gehouden en toch maar verkocht. Had veel te hoog aangekocht... :X
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wby-Y4xJbDvxBMWEsakOs2JxulY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rPQopfKmlnq0LTmm1MyoyPvu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-10 23:12
Waar zijn de babes gebleven?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:16
Get!em schreef op maandag 11 april 2022 @ 10:09:
[...]

in frjemde foar de spegel

no moat ik even mei dy prate
sa asto yn ’e spegel sjochst
ha ik dy stikem yn ’e gaten
en wit ik alles watsto dochst

of soe ik tsjin in frjemde prate
en bisto leafst fan mij ferlost?
dan wurde do en ik gjin maten
en wiene wij passant of gast

wa wit dat jûn ús better past
een vreemdeling voor de spiegel

nu moet ik even met je praten
als je in de spiegel kijkt
Ik heb stiekem naar je gekeken
en ik weet alles wat je doet

of moet ik met een vreemde spreken?
en word je graag van mij verlost?
dan zullen jij en ik geen vrienden zijn
en waren we voorbijgangers of gasten

wie weet past die avond beter bij ons

Ben toch best onder de indruk van Google Translate. Klopt aardig, al zou ik het misschien wat anders verwoorden hier en daar :+

Maar ik blijf toch bij mijn mantra:
Het kan dooien, het kan Vriezen, maar ik heb toch het liefst dooie Friezen Friese taal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Tibs schreef op maandag 11 april 2022 @ 10:21:
[...]

Snel kopen jongens! nu gaat die natuurlijk meteen moon :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Staan we al op 70k?

42k is nooit een stabiel gebied voor btc. Ik denk dat we snel de 38k gaan opzoeken, daarna hopelijk snel weer moon, lambo , en babes.

[ Voor 30% gewijzigd door knakworst op 11-04-2022 10:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/6c5r27.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Get!em op 11-04-2022 10:37 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Waah
Zoals overal, zijn ook hier aanleverproblemen. Onze hoofdleverancier is vertrokken. Geruchten gaan dat die van zijn cryptowinsten alle voorgaande babes heeft meegenomen naar een eiland.

één van die babes heeft tegenwoordig een aardig aandeel in Twitter :+ dus daardoor zal die wel een exclusiviteits-deal hebben met Twitter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
knakworst schreef op maandag 11 april 2022 @ 10:35:
[...]

Staan we al op 70k?

42k is nooit een stabiel gebied voor btc. Ik denk dat we snel de 38k gaan opzoeken, daarna hopelijk snel weer moon, lambo , en babes.
Aangezien wij werden aangezien voor Pingo: nog lager, naar 20k graag om iets te kopen :)

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Eusebius schreef op maandag 11 april 2022 @ 10:39:
[...]

Aangezien wij werden aangezien voor Pingo: nog lager, naar 20k graag om iets te kopen :)
20k euro it is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

knakworst schreef op maandag 11 april 2022 @ 10:16:
[...]

Nee Hamsterweken bij de AH. 1 + 1 gratis :+
Inmiddels een mail gehad dat ik de Nexo kaart mag bestellen heb nu een virtuele in gebruik. Toch slechts anderhalf jaar op moeten wachten, toevallig wel vorige week een flufje overgemaakt naar Nexo dus dat heeft waarschijnlijk het proces versneld.

Nu heb ik al eeen binance en cdc kaart met meer cashback. Toch zijn er twee zaken die deze kaart zeer interessant maken:

Let wel: als de stablecoin zelf rekt gaat, ben je nog steeds de sjaak.

Ook hier heb ik afgelopen week de uitnodiging gekregen. Ook hier zo'n termijn gewacht. Ik heb juist wat flufjes eraf gehaald, misschien ook geholpen :)

Ik wacht alleen nog steeds op m'n Nexo Hoodie :9

[ Voor 76% gewijzigd door Coldcat op 11-04-2022 10:50 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Van mij mogen we wel weer even goed dippen. En iedereen heeft de mogelijkheid om daar op te anticiperen. Ik heb weer een aantal pareltjes op de korrel dus een beetje korting is altijd welkom. Kunnen we daarna weer moon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-10 12:21
Waah schreef op maandag 11 april 2022 @ 10:38:
[...]

Zoals overal, zijn ook hier aanleverproblemen. Onze hoofdleverancier is vertrokken. Geruchten gaan dat die van zijn cryptowinsten alle voorgaande babes heeft meegenomen naar een eiland.

één van die babes heeft tegenwoordig een aardig aandeel in Twitter :+ dus daardoor zal die wel een exclusiviteits-deal hebben met Twitter :D
Welk eiland? Vraag het voor een vriend.. haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Lekker hoor BIFI (y) :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:41
Weet iemand welke exchanges betalingen met PayPal accepteren? Coinbase kan alleen uitbetalen naar PayPal. Kraken en Nexo ondersteunen het helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Spollie schreef op maandag 11 april 2022 @ 11:20:
Weet iemand welke exchanges betalingen met PayPal accepteren? Coinbase kan alleen uitbetalen naar PayPal. Kraken en Nexo ondersteunen het helemaal niet.
Dit al doorgenomen met 2 sec google zoekwerk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-10 16:16

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

We zullen zien of de MA99 op de 1D (41.474) het gaat houden vanmiddag, ik ben er bang voor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
40k is nu wel vrij dichtbij. Hopelijk een bounce, mede ingezet door positieve Q1 earnings reports en minder Fed hawkishness. Nog niet zoveel aan de hand dus.

Mochten we dan toch onder de 40k gaan, zou ik meteen een capitulatiewick tot 30k willen zien in plaats van verder naar onder grinden :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Hoppa, dikke prijs in de Staatsloterij. Toch weer 0,000519401 BTC in de pocket.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:40
Sahara schreef op maandag 11 april 2022 @ 11:07:
[...]

Welk eiland? Vraag het voor een vriend.. haha.
Het eiland waar 2Pac en Elvis Presley zich ook bevinden. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ngangatar schreef op maandag 11 april 2022 @ 11:33:
Hoppa, dikke prijs in de Staatsloterij. Toch weer 0,000519401 BTC in de pocket.
En nu is het 0,00052 :)

Dot heeft het ook zwaar vandaag.

[ Voor 8% gewijzigd door knakworst op 11-04-2022 11:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Zat in een overleg, precies de "moon" gemist zie ik.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:27
Zoals Benjamin Cowen altijd zegt: "Time is on our side"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:37
Nee dat gaat wel weer lekker zo :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omgekeerde moon!!!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i4ngXAHKugrcjJzboBs27wvBUbk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a13V0eb3yZUhjJmfpf4lZNXm.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Wen relieve bounce?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Wen blow off top?

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
HODL :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-10 16:16

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Wen inflatie bounce?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DcWlgcb5eb4v8qOl6JDsAlgSAso=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Mt9jabURc7UADBnpcezxZ7v5.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Wen capitulatie candle.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/6c5ykk.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 18-10 12:15
Jullie lopen achter hoor jongens, BTC zit allang onder de 40k, onder de 38k zelfs

euro

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EzsUcSSeYRg3AlekgS4GxfJKc6g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/T94oHOqHCywvCaJS39Lrlu87.jpg?f=user_large

[ Voor 10% gewijzigd door YES op 11-04-2022 12:15 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:14

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_cP-JX8n0YdRj703w2tg5yjkt3o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kwMFmVDNUrro56JwagtgaH38.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/94SPIRnNZ0lUW1gQ_0oWOhJCpGc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/mToaDWzpxIllmjKUXpxu6lxn.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
30k incoming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23:19
Aardige support op $3,75 bij GLMR, al treed nu wel de Taro regel in werking met 3x testen = wegwezen op de daily..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i-H8dRhi-_iUAxG5wsOHNd6HrOg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YEYS3vaWVgYO5CSWQCjH8zFa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
BTFD schreef op maandag 11 april 2022 @ 12:33:
Aardige support op $3,75 bij GLMR, al treed nu wel de Taro regel in werking met 3x testen = wegwezen op de daily..
Het volgende block de seed token unlock er nog bij en Bitcoin nog een beetje drukken en weg support. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
Zojuist toch maar een DCA-sell uitgevoerd gezien de huidige koers EN TA-verwachting van expert Taro

Zit alleen nog te dubben tussen optie A & optie B:
A> In Fiat blijven
B> Stable aanschaffen om dit kwartaal door te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dat kan lager.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XX-aqVAVKcDKXVQal7iTLDimkr0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mlLeZmszuz7klVO2YOoFsvAg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
De kans op hoger is groter, procentueel gezien.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
Is je telefoongesprek zo dusdanig saai dat je besloot om maar een screenshot te maken? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23:19
zwembroek schreef op maandag 11 april 2022 @ 12:39:
[...]

Het volgende block de seed token unlock er nog bij en Bitcoin nog een beetje drukken en weg support. :)
Geloof ook niet dat deze stand houdt, maar het enige wat ik momenteel kan doen is wat bijkopen, aangezien alles vast staat en ik deze toch voor de long-term heb..

Ach, inkakken = bijpakken! Afbeeldingslocatie: https://static.partyflock.nl/images/smileys/xtc.gif

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

D_Jeff schreef op maandag 11 april 2022 @ 12:54:
[...]

Is je telefoongesprek zo dusdanig saai dat je besloot om maar een screenshot te maken? :+
Dat is een vo-wifi logo, maar ben niet aan het bellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
D_Jeff schreef op maandag 11 april 2022 @ 12:48:
Zojuist toch maar een DCA-sell uitgevoerd gezien de huidige koers EN TA-verwachting van expert Taro

Zit alleen nog te dubben tussen optie A & optie B:
A> In Fiat blijven
B> Stable aanschaffen om dit kwartaal door te komen
Dca sell?😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:15

HollovVpo1nt

I like gadgets

Rekt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u5LQmcU6r9GtLKK-uhsa2hgBi-o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ONkJiRrPaxQxfBGrDxrcCGQ7.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

40k gaat er snel aan geloven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
Van de expert @Taro geleerd O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Is er al een oorzaak gevonden of gewoon whale games en paniek?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Paniek op de beurs toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:56
Als dit zo door gaat wel ja :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-10 23:12
Pelox schreef op maandag 11 april 2022 @ 13:36:
Oorzaken? Sinds wanneer zijn er oorzaken? Dit is toch een dikke geiten ponzi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

hebben jullie tips voor een goed portefolio programma? zit nu vooral bij bitvavo en beetje kraken maar vind het lastig om bij te houden wat ik waar en voor hoeveel gekocht heb.. mis een goed totaal overzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Over 3 dagen komt een deel van mijn investeringspotje vrij uit staking, dus graag daarna pas stijgen aub. Verder dalen is niet nodig hoor.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
lex schreef op maandag 11 april 2022 @ 13:40:
hebben jullie tips voor een goed portefolio programma? zit nu vooral bij bitvavo en beetje kraken maar vind het lastig om bij te houden wat ik waar en voor hoeveel gekocht heb.. mis een goed totaal overzicht
Excel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rahulk
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-10 22:09
Coinmarketcap, Coingecko

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 00:29
Delta app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op maandag 11 april 2022 @ 13:36:
Denk retail dit keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
ETH is onderweg naar -10%
Dat zijn rake klappen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ph8dqf92qtZCU_pUkft64Ih7GEc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9SRPaMgGuDpCYDgFSSPrLiWf.jpg?f=user_large
Welke eth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:37
Bye bye 41K

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Gewoon alles verkopen wat je hebt.

Weet je wat, verkoop ook gewoon wat je niet hebt......

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MGlqdOCxDPsd2P51yhAlcq0r_9c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nIXvwEA42P2i53y8Ib56xiKf.png?f=user_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
D_Jeff schreef op maandag 11 april 2022 @ 14:08:
ETH is onderweg naar -10%
Dat zijn rake klappen :X
Buy the dip
Pagina: 1 ... 198 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!