Skrunsies schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 13:28:
Kreeg net een mail van Nexo betreffende HODL and rewards ofzo.
Maar goed, heb er wel wat euro's staan, maar als ik nu mijn DOT jes van Kraken naar Nexo breng, dan krijg ik iets meer rente. Kan iemand van jullie bevestigen dat ze werken met autocompound bij flex?
Dus net als op de euro's zeg maar? Want dan kan ik misschien beter wat muntjes die kant op slingeren, voor een 3 tal maanden laten staan, iets meer rente ontvangen en ook nog dikke prijzen krijgen omdat ik het daar 3mnd HODL
Wat @
Ngangatar zegt, reken het even uit;
Als je niet in Nexo laat uitbetalen (2% minder) en niet vastzet dan is de rente van flex inderdaad autocompound: je krijgt 'm elke dag bij je normale saldo, flex gaat over je normale saldo. Als je bedragen vastzet dan weet ik het niet precies: de rente wordt pas na de periode bijgeschreven (bij mij allemaal in Nexo elke maand voor een deel van mijn EURx dat net 3 maanden vastgestaan heeft), dus ik vermoed dat het niet autocompound is dan, maar misschien zegt hun 'help' daar nog iets over.
<edit> oh ik zie die 'deal' nu, die moet ik even goed doorlezen want dat lijkt wat anders dan de standaard methodes. Ik lees wel zo snel dat je rente in Nexo krijgt dus dat is niet autocompound (behalve weer voor de flex rente van je Nexo zelf)
<edit2> inderdaad uitbetalen in Nexo. Daar krijg je ook rente over (afhankelijk van je loyalty) of je moet het weer swappen naar je muntje. Merk op dat je minimaal $5k in je muntje moet droppen en laten staan.
[
Voor 16% gewijzigd door
Wiley99 op 01-04-2022 13:53
]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity