winst is winst!Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 11:33:
bifi gekocht op 1400 en verkocht op 1460. facepalm
Ik had klein flufje boven de 2k gekocht met wat restjes usdt/bsd na al dat geshil hier!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
winst is winst!Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 11:33:
bifi gekocht op 1400 en verkocht op 1460. facepalm
Verwijderd
ja ik weet dat dat de mindset is en uiteindelijk ben ik ergens wel tevreden. maar meer is ook leukxileS schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 11:35:
[...]
winst is winst!
Ik had klein flufje boven de 2k gekocht met wat restjes usdt/bsd na al dat geshil hier!
Zeker! Al een hele tijd. Al een flinke daling meegemaakt maar zit erg stevig in de lift ja.DarkShadow schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 11:13:
Iemand nog in Rune? Is nu een van mn grootste potjes geworden (Na Dot). Al weer x4 gegaan sinds zn laagste punt.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ja heb nog wat Rune. En GLMR, EWT, MC, en QRDO. Ben mezelf weer aardig verloren in shitcoin paradise. Heerlijk.DarkShadow schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 11:13:
Iemand nog in Rune? Is nu een van mn grootste potjes geworden (Na Dot). Al weer x4 gegaan sinds zn laagste punt.
[ Voor 12% gewijzigd door Alpina op 31-03-2022 11:45 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Het is de schuld van CDC. Die gingen ineens hun rente verlagen, anders had ik weer maximaal BTC vastegezet voor 3 maanden. Nu had ik zoiets van, dan maar een flufje BIFI erbijRichh schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 11:43:
Kutzooi, had gewoon met jullie BiFi mee moeten doen.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Richh schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 11:43:
UberLurker Departement #GG.
Volgens mij zitten er hier een aantal die boven de 2k zijn ingestapt.. Het kan nog.Richh schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 11:43:
Raaafie schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 11:47:
[...]
Volgens mij zitten er hier een aantal die boven de 2k zijn ingestapt.. Het kan nog.
Ik ga dat zelf overigens niet doen
Het blijft natuurlijk wel gewoon een shitcoinΙ've been an ETH user since day one (bought the ICO) and a bitcoin user since 2013. I've seen everything about cryptocurrency unfold right before my eyes and I can confidently say that I've never believed in anything so much as I did with BIFI. But whatever, I'm besides the point. The point is what beefy is doing.
Beefy.finance has THE STRONGEST FUNDAMENTALS I've ever seen with any project and THE BEST TOKENOMICS any DeFi project has ever had.
Let facts speak for themselves:
Beefy has the most radically transparent development process.
Incentives are the most balanced in the whole of DeFi.
Perfect balance between decentralization and community governance.
Transparent voting for even minuscule treasury spending.
Anyone can dev, but the ones that dev the most vigorously answer to the community 24/7.
Anyone can contribute.
Anyone can start proposal discussions regardless of capital.
One of the most active open source repositories in the whole crypto space.
ROCK SOLID smart contract security.
Tried and tested revenue model.
Fairly distributed governance token.
$BIFI hard capped from day one.
ALL participating parties benefit from EVERY system transaction.
Unruggable & unhackable.
LITERALLY ON 12 CHAINS AND MORE ALWAYS COMING.
Constant and transparent on-chain revenue share.
On chain transparent book-keeping for treasury earnings & spending.
SIMPLY OFFERING EVERYONE THE MOST ATTRACTIVE YIELDS ACROSS EVERY CHAIN.
Only charges fees on-profit (which are still minuscule for depositors).
Beefy only benefits from both the ups and downs of other projects.
If you're seeking exposure to DeFi BIFI is THE token to be invested in. If you're looking to keep up to date with DeFi but don't have (or don't want) to make investments in, Beefy's community is still THE place to be. It's full of helpful people, seamless moderation, experienced DeFi veterans and also a great place to meet people, learn and even find partners for blockchain-related side-projects.
Beefy.finance is paving the way for what a cross chain future should look like. Setting a golden standard for governance, incentives and tokenomics all in one project. I can't congratulate the team enough. I can't thank the community enough. And to lurkers, what are you waiting for. Join the discord, read the docs, start learning. You've got nothing to lose. It's only going to be about winning from here.
Ι'm in Beefy since February 2021, through many ups and downs, and can attest that the whole expanded team and all people that have contributed in any way shape or form are some of the most talented people in DeFi, with the most active contributors having proven insight on how to navigate even the hardest situations. The whole community deserves nothing but praise.
And as an early bitcoiner once said: I am pretty confident we are the new wealthy elite, gentlemen. There's no ceiling with Beefy.
HIP HIP, MOON🌙🐄!
@Glenn Hoddle heeft ook Reddit?Gelukszoekr schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 11:50:
[...]
Het blijft natuurlijk wel gewoon een shitcoin
Wtf hele dikke BIFI.mjoaris schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 11:11:
Reden voor BIFI pump is de bekendmaking van een BIFI-USDT trading pair op Binance. Eindelijk!
roflexx schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 12:29:
Sol gaat ook lekker. Mooi wat bijgekocht gisteren bij het nieuws dat sol ook bruikbaar wordt op opensea.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ben je van je geloof af gevallen als 96% BTC maxi?Richh schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 11:43:
Had ie toch nog mooi 4% in dikke droge worst kunnen drukken.Xqlus1ve schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 13:04:
[...]
Ben je van je geloof af gevallen als 96% BTC maxi?
Altijd mooi, die idealen van de vroege bitcoiners en rundvleesadepten.And as an early bitcoiner once said: I am pretty confident we are the new wealthy elite, gentlemen. There's no ceiling with Beefy.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
ook weer een winstje genomen, en een lagere buy-order terug geplaatstNgangatar schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 12:33:
[...]
![]()
![]()
ASTAR neemt ook weer een vlucht, net weer een limit sell geraakt. Kleine profit en nog zat van staan voor verdere stijging.
[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 31-03-2022 13:28 ]
nothing stops this train
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Natuurlijk niet. Enige nut van een dergelijke stijging is natuurlijk dat je daarna meer BTC kan kopenXqlus1ve schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 13:04:
[...]
Ben je van je geloof af gevallen als 96% BTC maxi?
Eindelijk, nu nog voorbij de 19 ct weer.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Dat kan nog wel ff duren.. geduld, stake ze en kijk over een half jaartje nog eens.Da_maniaC schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 13:19:
[...]
Eindelijk, nu nog voorbij de 19 ct weer.
Snuif of spuit je die?Skrunsies schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 13:08:
[...]
Had ie toch nog mooi 4% in dikke droge worst kunnen drukken.
In ander nieuws. Hier in Fryslan komen hopium vlokken rechtstreeks uit de lucht vallen.
[Afbeelding]
resusaapje schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 12:47:
Oh gurd, het is weer alt season. Hodl dus tot het stopt. Weet iemand wanneer het stopt? En hoe laat? Dan zet ik alvast m'n verkoopwekker
/f/image/PnZbIrWtOpWtkJ571i3PvXZI.png?f=fotoalbum_large)
Volgens mij vergis je mij met @knakworst 😉Skrunsies schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 13:37:
[...]
Het vriest niet, dus het is nat... Dan kan je het beter spuiten ipv snuiven![]()
Maaruh.. wat vind jij, moeten we @Vis ook waarschuwen dat @zwembroek er vandaag op uit is om hem te vangen
Als in ath? Kan in een week, kan ook nooit meer.
Als Celer dit soort volumes gaat draaien per dag zal de prijs wel rond de dollar liggen lijkt mij, miljard per dag is echt huge... Zie ik niet zo snel gebeuren, tenzij wereldwijde adoptie.mannowlahn schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 13:49:
[...]
Als in ath? Kan in een week, kan ook nooit meer.
Terra is nu in testnet, sol komt er aan en l2f staat ook nog op programma. Maar tot nu toe hebben alle nieuwe features geen reet gedaan met de prijs.
Als cbridge echt volumes gaat draaien dan gaan we wel een nieuwe ath aantikken. Maar dan moet cbridge echt 2 bln per day doen ipv de 70 miljoen die het nu doet.
GVD! stijgt die nu wel niet massa's door, kon 10% winst nemenTibs schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 13:07:
Toch nog een winst kunnen pakken op GMT. Die laat ik nu even dalen. Of verder stijgen... dat zou natuurlijk ook kunnen ...
Zeer hard op weg om mijn meest pijnlijke trade in laatste 3 jaar te worden die gmt. Amai amai mijn sell op 12-13 cent . Wtf doet die munt johTibs schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 13:58:
[...]
GVD! stijgt die nu wel niet massa's door, kon 10% winst nemen
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ditto. En mijn kooporder gemist op 2 cent na, daarna is die +50% gegaan. FML.twit schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:13:
[...]
Zeer hard op weg om mijn meest pijnlijke trade in laatste 3 jaar te worden die gmt. Amai amai mijn sell op 12-13 cent . Wtf doet die munt joh
0,01 zelfs... het zijn altijd die muntjes die ik niet hebGelukszoekr schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:22:
In 3 weken van €0.10 naar €2.20. Organische groei
Op mijn scherm toch echt 0.10. Hoe dan ook, een schamele winstSkrunsies schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:24:
[...]
0,01 zelfs... het zijn altijd die muntjes die ik niet heb
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Wat is het nut en usecase van GMT? Serieuze vraag.Blaim schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:26:
Goed om te zien dat er een keer FOMO is rondom een nuttige coin ipv een meme token.. Jammer van de gemiste gains jongens.
Gelukszoekr schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:27:
[...]
Op mijn scherm toch echt 0.10. Hoe dan ook, een schamele winst
/f/image/L3kwYi1eHKTsDpiKlFmCZTsu.png?f=fotoalbum_large)
Ha, geen idee, ik bedenk me net dat ik op CMC de verkeerde GMT had opgezocht. Nu zie ik dat jullie het over een lifestyle token hebben?HollovVpo1nt schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:30:
[...]
Wat is het nut en usecase van GMT? Serieuze vraag.
Users equipped with NFT Sneakers – walk, jog or run outdoors to earn GST, which can be used to level up and mint new Sneakers.
Ik keek vanaf exact 3 weken geleden. Maar dat ie daarvoor ook al een rappe x10 gedaan had. BizarSkrunsies schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:31:
[...]
[Afbeelding]
Maakt inderdaad ook niks uit, misschien zie ik het niet goed.. Wat ik wel goed zie, is dat ik hem in ieder geval niet in mijn PF heb zitten![]()
Dus... When DOT organische moon
Ik snapte je comment ook al nietBlaim schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:33:
[...]
Ha, geen idee, ik bedenk me net dat ik op CMC de verkeerde GMT had opgezocht. Nu zie ik dat jullie het over een lifestyle token hebben?
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door BTFD op 31-03-2022 14:40 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ik had mij meer moeten verdiepen in deze STEPN GMT. Ik las in de launchpad dat dit een governance token was voor een of andere app waarmee je 'kon verdienen' met lopen. Duizend in een dozijn dus. Maar wat ik niet zag is dat je in die hardloop app je eigen schoenen kon ontwerpen als NFT. Dat laatste in de reden dat deze troep moont. NFT hype.Blaim schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:33:
[...]
Ha, geen idee, ik bedenk me net dat ik op CMC de verkeerde GMT had opgezocht. Nu zie ik dat jullie het over een lifestyle token hebben?
[...]
Bedankt voor de reminder!Gelukszoekr schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:44:
Van €0.01 naar €2.50 is een 24900% gain. Had je op 9 maart, ruim 3 weken geleden €4000 in GMT gedrukt, dan was je net bijna miljonair geweest. Welcome to Crypto
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Inderdaad, maar dat is nu eenmaal de willekeurigheid waarmee sommige tokens zo'n sterke groei kennen en andere niet.Gelukszoekr schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:44:
Van €0.01 naar €2.50 is een 24900% gain. Had je op 9 maart, ruim 3 weken geleden €4000 in GMT gedrukt, dan was je net bijna miljonair geweest. Welcome to Crypto
Geen dank! Grappig om te zien, maar ik zou hier niet serieus iets van vinden. Je gaat bijna alle moonshots missen. Dat is een feit. Ook een onderdeel van crypto. Je gaat jezelf helemaal gek maken als je hier elke keer een knoop van in je maag krijgt
Eens. Tis wel al ietsje anders als je daadwerkelijk redelijke positie hebt gehad in die voorbije weken. Maar ik probeer me ook gewoon aan you win some you lose some vast te houden.Gelukszoekr schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:48:
[...]
Geen dank! Grappig om te zien, maar ik zou hier niet serieus iets van vinden. Je gaat bijna alle moonshots missen. Dat is een feit. Ook een onderdeel van crypto. Je gaat jezelf helemaal gek maken als je hier elke keer een knoop van in je maag krijgt
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Of als je ze een half uur voor die sprong verkocht hebt.twit schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:51:
[...]
Eens. Tis wel al ietsje anders als je daadwerkelijk redelijke positie hebt gehad in die voorbije weken. Maar ik probeer me ook gewoon aan you win some you lose some vast te houden.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Ja, hodlen is lastiger dan mensen denken. Maar dan heb je ook zeeën van tijd om keuzes te maken en ergens te verkopen. In dit geval ging het in een maandje naar de maan hè. Er zal vast een enkeling tussen zitten die hier "rijk" van geworden isMighty schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:57:
Je had ze vast al met vette winst verkocht toen GMT van 0.01 naar 0.04 ging. Niemand heeft nog bitcoin die ze hebben gekocht op $10..allemaal al verkocht toen bitcoin de $100 aantikte...
Ach je voelde het ook al een beetje aankomen hèTibs schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:52:
[...]
Of als je ze een half uur voor die sprong verkocht hebt.
Hehe eens, zeker met random airdrop alts. Gelukkig hold ik moeiteloos btc en eth al die jaren. Uiteindelijk gaat dat toch het echte verschil maken op de pf value denk ik (hoop ikGelukszoekr schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 15:00:
[...]
Ja, hodlen is lastiger dan mensen denken. Maar dan heb je ook zeeën van tijd om keuzes te maken en ergens te verkopen. In dit geval ging het in een maandje naar de maan hè. Er zal vast een enkeling tussen zitten die hier "rijk" van geworden is
Ja, hier net zo. Ik ben al lang blij dat ik moeiteloos m'n BTC kan hodlen. Dat heeft mij ook genoeg energie en gedoe gekosttwit schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 15:05:
[...]
Hehe eens, zeker met random airdrop alts. Gelukkig hold ik moeiteloos btc en eth al die jaren. Uiteindelijk gaat dat toch het echte verschil maken op de pf value denk ik (hoop ik).
Ledger ergens anders bewaren, of vastzetten op nexo voor een maand o.i.d.?Gelukszoekr schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 15:07:
[...]
Ja, hier net zo. Ik ben al lang blij dat ik moeiteloos m'n BTC kan hodlen. Dat heeft mij ook genoeg energie en gedoe gekost
Die CZ weet altijd als geen ander welke sh*t gaat moonen. Ten tijde van de games kwam hij met Alice en AXS, in de dierenmelange met Dodo, en coins als Matic komen allemaal uit de Binance shitcoinmolen LaunchPad.HollovVpo1nt schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:41:
[...]
Ik had mij meer moeten verdiepen in deze STEPN GMT. Ik las in de launchpad dat dit een governance token was voor een of andere app waarmee je 'kon verdienen' met lopen. Duizend in een dozijn dus. Maar wat ik niet zag is dat je in die hardloop app je eigen schoenen kon ontwerpen als NFT. Dat laatste in de reden dat deze troep moont. NFT hype.
Ach, inmiddels al een haven aan boten zien vertrekken, ergens denk je dan toch...Gelukszoekr schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:48:
[...]
Je gaat jezelf helemaal gek maken als je hier elke keer een knoop van in je maag krijgt
Bushalte schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:39:
Zo, laten we eens fijn door de 48k heen klappen.

[ Voor 18% gewijzigd door sh4d0wman op 31-03-2022 15:26 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
KeFFeR1208 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 15:09:
https://midas.investments/
Iemand hier ervaring met dit platform?
/f/image/xbdWfwox6kIJWo74rzT5N54x.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 10% gewijzigd door Blaim op 31-03-2022 15:21 ]
Dit zijn volgens mij niet heel vreemde percentages binnen DeFi. De catch is het risico van het protocol lijkt meBlaim schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 15:20:
[...]
[Afbeelding]
Geloof hier waar weinig van. What's the catch?
lijkt nu kapot te gaan........anti elppa schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 15:55:
btc zit in een mooi driehoekje vast zo
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zo, daar zijn we ook weer doorheen.anti elppa schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 15:55:
btc zit in een mooi driehoekje vast zo
[Afbeelding]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Staat er geen CME gap open rond 44k trouwens ? Ik weet dat niet iedereen hier daar in geloofd maar..jorwas schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 16:06:
denk zo rond de 45K maar zou ook zo maar naar de 41K kunnen gaan
Ik had gelezen dat ze tegen 17uur zouden stemmen. Verder nog geen uitslag gevonden.Lazyke schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 16:08:
Heeft Europa net gestemd om het verbannen van crypto?
Kan, een ding is zeker, het zal wel ergens bouncenDeman23 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 16:07:
[...]
Staat er geen CME gap open rond 44k trouwens ? Ik weet dat niet iedereen hier daar in geloofd maar..
5 minuten later...
Raaafie schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 16:07:
Mensen rustig blijven. Zoom eens uit. We zijn afgeketst op de daily ma200, dit viel te verwachten. Toch..?
Stemming is al voorbij en de uitslag volgt later vandaag denk ik-Sander- schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 16:09:
[...]
Ik had gelezen dat ze tegen 17uur zouden stemmen. Verder nog geen uitslag gevonden.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq