UberLurker Departement #GG.
Je bent voor 2025 nog niet dood toch ?Pelox schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 12:13:
[...]
Ik stap uit op 420k, los ik mijn huis af en ga ik leuke dingen doen.
Of te wel, werken tot mijn dood.
Denk dat het alleen maar goed is, dat er iemand van het core team openbaar zijn zorgen kan uiten. Dergelijke transparantie en openheid is wat je nodig hebt op de lange termijn. Het baart mij dus ook niet echt zorgen.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 11:22:
[...]
Wat vind jij van de waarschuwende teksten van één van de lead developers t.a.v. de merge? Gezonde kritiek of geen goed voorteken?
[Twitter]
Het is allemaal ook wel vrij complex. Maar dat geldt eigenlijk voor crypto in het algemeen. Het helpt ook niet dat veel informatie vaak wordt geinterpreteerd, zodat het past in de eigen investeringsbias.
Hoe kan ik dit het beste doen bij Binance en Bitvavo?
Bij bitvavo heb ik een screenprint van de grafiek van afgelopen jaar. plus alle aan en verkopen naar Excel geëxporteerd.
Maar Binance vind ik een stuk lastiger om over het afgelopen jaar inzichtelijk te maken wat er zou gebeurd is. Kan iemand mij aangeven hoe ik dit het beste kan doen binnen Binance?
Tuurlijk niet, we moeten nog naar de BBQ en lekker dikdakken en Lambo's kopen enzo!
Wil je eerst even sterkte wensen in deze lastige tijd, hoop dat jullie er allemaal een beetje netjes uit kunnen komen!readytoflow schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 13:25:
Ivm een echtscheiding moet ik de waardefluctuatie laten zien van mijn onze crypto rekening.
Hoe kan ik dit het beste doen bij Binance en Bitvavo?
Bij bitvavo heb ik een screenprint van de grafiek van afgelopen jaar. plus alle aan en verkopen naar Excel geëxporteerd.
Maar Binance vind ik een stuk lastiger om over het afgelopen jaar inzichtelijk te maken wat er zou gebeurd is. Kan iemand mij aangeven hoe ik dit het beste kan doen binnen Binance?
Ik weet natuurlijk niet hoeveel muntjes je bij Binance hebt, maar kan je niet een peildatum pakken en middels coinbase oid bekijken wat de waarde toenertijd was?
Nou...Skrunsies schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 13:35:
[...]
Wil je eerst even sterkte wensen in deze lastige tijd, hoop dat jullie er allemaal een beetje netjes uit kunnen komen!
Ik weet natuurlijk niet hoeveel muntjes je bij Binance hebt, maar kan je niet een peildatum pakken en middels coinbase oid bekijken wat de waarde toenertijd was?
ten eerste dank je. Het is ook nodig want heel soepel loopt het niet helaas...
Op een of andere manier denkt ze dat ik tonnen achterover heb gedrukt via de crypto rekeningen. En ik durf hier wel openlijk te zeggen dat het echt om paar kleine duizenden euro's gaat (qua waarde trouwens, niet qua achter over drukken
Is er geen grafische weergave van de waarde van je PF in binance te maken? Zodat je kan zien dat de grafiek de 10K niet overstijgt?
Ik denk dat je even bij Account Statement moet kijken, misschien is dat wat je zoekt.readytoflow schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 13:58:
[...]
Nou...
Op een of andere manier denkt ze dat ik tonnen achterover heb gedrukt via de crypto rekeningen. En ik durf hier wel openlijk te zeggen dat het echt om paar kleine duizenden euro's gaat (qua waarde trouwens, niet qua achter over drukken. Niks achterover gedrukt). Maar dat moet ik dus aan kunnen tonen.
Is er geen grafische weergave van de waarde van je PF in binance te maken? Zodat je kan zien dat de grafiek de 10K niet overstijgt?
Kl*ten trouwens van die scheiding, lijkt me heel stressvol/vervelend, zeker als er geen wederzijds vertrouwen of zelfs wantrouwen is.. Sterkte!
"Had ik maar" moet je niet teveel over nadenken met dit mooie dynamische spul.p0st schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 09:38:
[...]
Ik herinner me nog dat ik een soortgelijke post maakte met "ETH eindelijk onder de 100 USD". En ja, de realisatie dat ik toen voor 3200 dollar een Validator Node had kunnen securen doet nu pijndat kost nu dus bijna 100k USD
Ook al is het een hele andere discussie. Maar jij kan aantonen wat je aantonen kan. Wanneer je ex dit niet vertrouwd om welke reden dan ook. Dan is het aan haar de taak om het ongelijk te bewijzen.
Maar nogmaals ik hoop oprecht dat jullie er wat uit kunnen komen. En misschien is het een fase nu van kwaadheid oid. Geen idee. Sterkte in ieder geval.
[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 22-03-2022 14:23 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
API aanmaken bij binance met enkel leesrechten, coinstats downloaden op je telefoon/tablet en de exchange API toevoegen.readytoflow schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 13:58:
[...]
Nou...
Op een of andere manier denkt ze dat ik tonnen achterover heb gedrukt via de crypto rekeningen. En ik durf hier wel openlijk te zeggen dat het echt om paar kleine duizenden euro's gaat (qua waarde trouwens, niet qua achter over drukken. Niks achterover gedrukt). Maar dat moet ik dus aan kunnen tonen.
App haalt je gehele transactiehistorie binnen en geeft dit grafisch over de tijd weer in elke valuta die je wil. Werkt bij mij prima.t
De tijd leert of het tij keert
Ja, dat dacht ik ook. maar ik krijg daar geen fatsoenlijk overzicht uit. Enkel een waarde op een bepaalde datum.YES schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 14:07:
[...]
Ik denk dat je even bij Account Statement moet kijken, misschien is dat wat je zoekt.
Kl*ten trouwens van die scheiding, lijkt me heel stressvol/vervelend, zeker als er geen wederzijds vertrouwen of zelfs wantrouwen is.. Sterkte!
Ik meen ooit een grafisch overzicht te hebben gezien binnen Binance.
Zodat je kan zien hoe de waarde van je PF fluctueert. Dat zou het meest ideale zijn eigenlijk.
Bitvavo heeft dat standaard erin zitten op het hoofdscherm.
https://www.binance.com/en/my/pnl/spot_accountreadytoflow schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 14:44:
[...]
Ja, dat dacht ik ook. maar ik krijg daar geen fatsoenlijk overzicht uit. Enkel een waarde op een bepaalde datum.
Zodat je kan zien hoe de waarde van je PF fluctueert. Dat zou het meest ideale zijn eigenlijk.
Deze ken ik, maar dekt volgens mij enkel spot account
Heb je deze vraag ook al gesteld aan het Binance support team?readytoflow schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 14:44:
[...]
Ja, dat dacht ik ook. maar ik krijg daar geen fatsoenlijk overzicht uit. Enkel een waarde op een bepaalde datum.
Wat apps betreft, vaak lezen deze wel transacties, of spot wallet etc, maar missen weer info uit staking, etc etc. Kijk goed of alles er wel in staat als je dit gaat doen.
Nou ja, je krijgt een totale waarde berekening op een specifieke datum. Daar kan je volgens mij, als je er een heleboel opvraagt, een aardig overzicht qua fluctuatie in waarde (wat je initiële vraag was volgens mij) mee laten zien? Het zal even wat werk en een beetje knutselen in Excel o.i.d. kosten maar dan heb je wel wat toch?readytoflow schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 14:44:
[...]
[ Voor 46% gewijzigd door Darrell op 22-03-2022 15:38 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
* sh4d0wman wacht rustig bij de Bruna
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Op 420k kom je niet meer van de bank afPelox schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 12:13:
[...]
Ik stap uit op 420k, los ik mijn huis af en ga ik leuke dingen doen.
Of te wel, werken tot mijn dood.
Ik durf het bijna niet te zeggen...Maar ik had een Bitvavo extract in Excel gezet. met alle aan- en verkopen.YES schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 15:12:
[...]
Nou ja, je krijgt een totale waarde berekening op een specifieke datum. Daar kan je volgens mij, als je er een heleboel opvraagt, een aardig overzicht qua fluctuatie in waarde (wat je initiële vraag was volgens mij) mee laten zien? Het zal even wat werk en een beetje knutselen in Excel o.i.d. kosten maar dan heb je wel wat toch?
Reactie tijdens gesprek in bijzijn advocaten:
'Ja, maar readytoflow...Iedereen kan wat in Excel zetten he'
Echt joh...
en aans löpt wa vast
Don Guacamole schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 16:43:
ADA is ook het gevecht met de 1$ aangegaan. $10 soon??
FUD
Zucht.. Ik had onder dat bericht ook niet op reacties moeten klikken... Irritatie factor schoot al direct weer omhoog...
Wel weer een mooie voor de bingo..
Goud en zilver.. Check
Schelpen kun je ook ruilen.. Check
Stroomverbruik.. Check
[ Voor 9% gewijzigd door Acidrain op 22-03-2022 16:53 ]
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Waarschuwt de ecb cryptoaanbieders ook voor hulp aan Oekraïne?
Zero.
Dat mens heeft ook nog nooit iets zinnigs gemeld ook. Als je dacht dat het na onze pizzaboer draghi niet slechter kon........
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Yup, over de hele linie uitgestapt rond 42.900 USD.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
FTFYVerwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 17:13:
[Afbeelding]
Bitcoin crashes below $400,000 causing large scale panic among investors
January 14, 2023, 69:69 PM UTC
15:58:56
Sell
Limit
BTC/USD
42,645.0
USD
Filled
zwembroek schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 17:32:
Ik ben er iets later uitgestapt.
Sell
Limit
BTC/USD
42,645.0
USD
Filled
Zero.
Haha dat was alleen BTC. Winst =winst. Kan mijn vriendin weer 3x meenemen naar het sushi restaurant. GLMR long term en staat locked.
My technical analysis didnt see this sh*t coming.zwembroek schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 17:32:
Ik ben er iets later uitgestapt.
Sell
Limit
BTC/USD
42,645.0
USD
Filled
Ik stap niet uit bij deze bedragen, maar ik heb wel mijn Dual Asset Investment gestart op ByBitTaro schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 17:24:
[...]
Yup, over de hele linie uitgestapt rond 42.900 USD.
voor mij een best groot risico want ik wil geen usdt
nothing stops this train
Medeplichtig zoals olie en gas nog steeds kopen van Rusland?Wiley99 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 18:19:
[...]
Mooie reclame eronder (voor een keertje niet erg dat mijn Pihole die niet pakte)
[Afbeelding]
Crypto is een absoute minderheid waar dit soort instanties nog geen diepe zakken in heeft. Olie en Gas wel. Persoonlijk weet ik ook niet wat voor korte termijn impact het heeft als we beslissen morgen per direct te stoppen met inkopen van olie en de gaskraan dicht te draaien, dat zou weleens onderschat kunnen worden.wehave schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 18:24:
[...]
Medeplichtig zoals olie en gas nog steeds kopen van Rusland?
Crypto per direct verbieden zou behalve dat het financieel impact heeft op bepaalde mensen / bedrijven geen direct gevaar kunnen vormen voor de maatschappij (tenzij ik wat over het hoofd ziet).
Dat tegeltjeWiley99 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 18:19:
[...]
Mooie reclame eronder (voor een keertje niet erg dat mijn Pihole die niet pakte)
[Afbeelding]
Dan is tevens de verwachting dat diesel echt idioot duur gaan worden (dat zelfs benzine voor een vrachtwagen goedkoper is)
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
En ik maar denken dat Readytoflow je forumnaam is....readytoflow schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 16:25:
[...]
Ik durf het bijna niet te zeggen...Maar ik had een Bitvavo extract in Excel gezet. met alle aan- en verkopen.
Reactie tijdens gesprek in bijzijn advocaten:
'Ja, maar readytoflow...Iedereen kan wat in Excel zetten he'![]()
![]()
Echt joh...
Bitcoin it is.
[ Voor 16% gewijzigd door knakworst op 22-03-2022 18:52 ]
knakworst schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 18:52:
Volgens mij gaan we komende dagen keihard maan.
Bitcoin it is.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Reggie verteld hier over Bitcoin, The Journey die wij nemen met Bitcoin:
nothing stops this train
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xMr139O0KlJug4rNEd7CSyaN.jpg?f=user_large)
Tip: rode candles omhoog, groene candles omlaag.
En nee ik heb de settings op groen is goed staan.
Een Stable coin? Of eur/usd?Darrell schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 20:45:
Raad de coin:
[Afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door Don Guacamole op 22-03-2022 20:50 ]
Verwijderd
Darrell schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 20:45:
Raad de coin:
[Afbeelding]
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2022 23:19 ]
Voor vandaag ziet het er uit dat het plafond ongeveer 160 USD is.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Normaal kreeg ik dagelijks allerlei shitcoins in m'n wallet van de BNB's die in de vault staan.
Die zette ik dan op een gunstige koers weer om in BNB
De laatste 2 waren anchor en step'n maar die duurde maar kort..
[ Voor 11% gewijzigd door Khaelos op 22-03-2022 21:22 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ik zal CZ even bellen - keep you postedKhaelos schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 21:21:
Weet iemand waarom er zo weinig meer gebeurt op de launchpad van Binance?
Normaal kreeg ik dagelijks allerlei shitcoins in m'n wallet van de BNB's die in de vault staan.
Die zette ik dan op een gunstige koers weer om in BNB![]()
op ByBit kun je nu wel je lol op met IME launchpoolKhaelos schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 21:21:
dikke tech hoor!!
https://www.bybit.com/en-US/earn/launchpool
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 22-03-2022 21:37 ]
nothing stops this train
Verwijderd
Khaelos schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 21:21:
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2022 23:18 ]
Paar maandjes richting de 50kAcidrain schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 15:55:
Ahh joh BTC heeft alleen beetje hoogtevrees gekregen.. Gun hem ff de tijd
Het flufje MC heb maar eens gehouden. 80% staking is ook wel even bijzonder te noemen.Khaelos schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 21:21:
Verder is indd wat stilletjes daar, wellicht 2e helft April?
Kan deze walgelijk misogene troep weggehaald worden aub
Groet Friday,
they/them
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Verwijderd
Tuurlijk man. Weetjewat, verwijder alles wel.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 22:36:
[...]
Kan deze walgelijk misogene troep weggehaald worden aub![]()
Groet Friday,
they/them
Groetjes terug aan they/them
Misschien niet helemaal gelukt, maar dit was een poging tot sarcastische grapVerwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 23:00:
[...]
Tuurlijk man. Weetjewat, verwijder alles wel.
Groetjes terug aan they/them
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Waarom bespaar jij jezelf niet de moeite en Hodl je niet gewoon?Taro schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 23:05:
Weer verkocht, plaats wel wat buy orders.
[Afbeelding]
Iets met verveling en zoMoiety schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 23:10:
[...]
Waarom bespaar jij jezelf niet de moeite en Hodl je niet gewoon?
Omdat het de moeite waard en erg leuk isMoiety schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 23:10:
[...]
Waarom bespaar jij jezelf niet de moeite en Hodl je niet gewoon?
Holden doe ik wel met het hodl potje op de Ledger.
Weer ingestapt:
Lekker bezig!Taro schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 23:18:
[...]
Omdat het de moeite waard en erg leuk isIk heb vandaag minimaal 2,5% extra BTC erbij getrade, dus niet in fiat waarde, maar in BTC waarde.
Weer ingestapt:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/q3S1QPXuedIXa0PKD3a0Bxpq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5xBK8vcpmSrAekVFTf7uoNyx.jpg?f=fotoalbum_large)
We kunnen maar dromen😁
[ Voor 46% gewijzigd door Tiepfoud op 22-03-2022 23:40 ]
nice hoor, mooie scalpjesTaro schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 23:18:
[...]
Omdat het de moeite waard en erg leuk isIk heb vandaag minimaal 2,5% extra BTC erbij getrade, dus niet in fiat waarde, maar in BTC waarde.
Weer ingestapt:
[Afbeelding]
nothing stops this train
@Taro , baseer je je ook voor deze kleine swingtrades/scalpen ook puur op de MA's en daarbij voornamelijk de tradingview chart die je vaker aanhaalt?
[ Voor 29% gewijzigd door Skalders op 23-03-2022 00:46 ]
"Millennials waarschuwen Lagarde voor medeplichtigheid aan de volgende financiële crisis waar jonge generaties jaren lang voor mogen opdraaien"
Gut, als men daar (en bij de FED) nou ff gewoon had nagedacht over macro-economische financiële huishouding 15 jaar geleden, dan had Satoshi misschien wel nooit Bitcoin bedacht.
En als men enig relevant wereldbeeld had gehad waren we al decennia bezig met de energietransitie, maar nee, Russisch gas was goedkoop. We now know why.
Echt, wat een grap dat artikel. Lagarde heeft echt boter op haar hoofd...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
[ Voor 100% gewijzigd door Darrell op 23-03-2022 01:03 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Darrell op 23-03-2022 01:03 ]
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 23:07:
[...]
Misschien niet helemaal gelukt, maar dit was een poging tot sarcastische grap![]()
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/SuQY7yZTODFdvjTVqSWH5HjX.gif?f=user_large)
Too soon. @Verwijderd zit nog midden in de rechtzaak. https://www.nrc.nl/nieuws...genderidentiteit-a4103705
Dank voor de tip
Heb zelf KSM opgepikt tussen de 107 & 110, gezien de week en maand koers, houd ik ze nog even vast!
Ook wel eens benieuwd wat BTC gaat doen vandaag, gisteren boven de MA99 gesloten, maar inmiddels alweer iets eronder. Eens kijken of die een aanval kan doen op de 3D MA99.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Maar verder zeker interessant om nog eens op te pakken
EUR?D_Jeff schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 07:39:
Mijn instapmomenten lag op 132 -135 EUR. Dus bij de eerste wat grotere correctie zou ik het bokje zijn.
Maar verder zeker interessant om nog eens op te pakken
uitgaande van 0.75% fee per transactie ben je dus met een aankoop en verkoop 1.5% kwijt. dat is +/- 600 usd op de waarde van BTC, maar als ik naar je transacties kijk zit dit er niet tussen. mis ik iets of zit het anders?Taro schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 23:18:
[...]
Weer ingestapt:
[Afbeelding]
Ik ben geen Taro maar toch een poging. Op Binance is traden tegen BUSD (Binance's stable coin) volgens mij nog steeds gratis zolang je maker en geen taker bent. Oftewel je kunt met veel minder verschil reeds scalpen. Dan nog geldt natuurlijk dat als je dit met zeg een halve of 1+BTC tegelijk doet je met dit soort trades soms een "easy" $100 pakt. Dat is erg leuk verdiend zowel in absoluut geld als in percentage. Als je dit met 0.1 BTC doet en we hebben het over een tientje of $20 pakken dan weet ik niet of ik het uiteindelijk nu echt waard zou vinden. En ja ik snap 30 dagen $20 pakken is $600 oftewel een leuke EUR500. Maar het voelt toch als een relatief grote investering in tijd + dat je ook nog wat risico neemt tov opbrengst.jasper7878 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 08:26:
[...]
uitgaande van 0.75% fee per transactie ben je dus met een aankoop en verkoop 1.5% kwijt. dat is +/- 600 usd op de waarde van BTC, maar als ik naar je transacties kijk zit dit er niet tussen. mis ik iets of zit het anders?
Anyway mijn gevoel zegt dat Taro met dat laatste problem niet zoveel te maken heeft, en ik weet dus vrij zeker dat hij tegen BUSD trade. Hoe dat zit op andere exchanges weet ik eigenlijk niet, daar zou het idd zomaar kunnen dat je een spread van 1%+ hebt die je eerst moet goedmaken voordat scalpen zin heft.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jJYmufQiFn4MuUAsNOuoh8B1.gif?f=user_large)
/f/image/sopC3ZD4mH5NsN8VN7CE2exG.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FCyy2vCedfQnKpzvJCWZnWSh.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/jTwMaRhnr4rXokqO49dhSRf3.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/I483tjeaxCvOZ6eNM5c5aQLh.jpg?f=fotoalbum_large)