Mijn partner heeft een klein inkomen. De meeste vaste lasten en grote uitgaven zijn voor mijn rekening. Zij betaald natuurlijk ook dingen. Helaas is haar saldo vaak niet toereikend om bijvoorbeeld boodschappen te kunnen doen.
Er zijn meerdere oplossingen mogelijk. Ik zou maandelijks huishoudgeld kunnen storten op haar rekening. We zouden een en/of rekening kunnen openen.
Mijn partner vind dat ik mijn pinpas en pincode zo nu en dan aan haar moet meegeven. Ik vind dit geen oplossing. Is het raar dat ik mij daar niet comfortabel bij voel?
Hoe normaal wordt het gevonden om een pinpas met pincode mee te geven aan een (huwelijks)partner? Ik hoor graag hoe jullie mening.
Poll: Geef jij je pinpas en pincode mee aan je partner?
• Ja hoor, wij delen alles
• Ja, maar ...
• Nee, maar ik zou er geen moeite mee hebben
• Nee, onze financiën zijn gescheiden
• Nee, ik heb geen partner

Ook een poll maken? Klik hier
Er zijn meerdere oplossingen mogelijk. Ik zou maandelijks huishoudgeld kunnen storten op haar rekening. We zouden een en/of rekening kunnen openen.
Mijn partner vind dat ik mijn pinpas en pincode zo nu en dan aan haar moet meegeven. Ik vind dit geen oplossing. Is het raar dat ik mij daar niet comfortabel bij voel?
Hoe normaal wordt het gevonden om een pinpas met pincode mee te geven aan een (huwelijks)partner? Ik hoor graag hoe jullie mening.
Poll: Geef jij je pinpas en pincode mee aan je partner?
• Ja hoor, wij delen alles
• Ja, maar ...
• Nee, maar ik zou er geen moeite mee hebben
• Nee, onze financiën zijn gescheiden
• Nee, ik heb geen partner
Ook een poll maken? Klik hier