• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 08:26
Sinds paar dagen de Android 13 update geïnstalleerd. Nu starten alle games in full screen op. Zeer storend aangezien ik de 3 knoppen onderaan dus niet zie en aangezien ik die terugknop vaak ingame gebruik werkt dit heel kut.

Ik vind nergens hoe ik dit kan uitschakelen, iemand een idee?

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:24
CCXT1984 schreef op zondag 25 september 2022 @ 21:18:
[Afbeelding]

Leuk die update, behalve dat m'n verzamelde apps enorm klein zijn. Wie verzint dat?!
Dat is toch altijd al zo? Omdat ze in een mapje zitten zijn ze erg klein.

1+10 Pro | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• CCXT1984
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-12-2022
Nee, niet zo extreem klein.

• edjevand
  • Laatst online: 15-03 10:54
DF92 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 10:00:
Hallo, sinds gister over naar Android 13. (zat hiervoor niet op de beta) alleen werkt nu helaas NFC betaling via de ING app niet meer.:(

Heb al herstart, pas opnieuw aangemaakt in de app. Standaard betaal app bij 'Verbinding en delen > NFC' staat op 'Bankieren' (De ING app is dat) (verder staat hier 'Google Pay' nu 2x in)

Pin apparaat meld direct na het er voor houden van de telefoon dat de betaling geweigerd is en dat het nogmaals of een andere kaart / manier geprobeerd moet worden.

Heeft hier voor op Android 12 perfect gewerkt, las wel eens wat dat men met oude sim kaarten problemen had maar ik hier voor dus nooit. Heb dual sim en beide sim kaarten werkten zonder poblemen hier voor.

Meer mensen hier mee issues? Nu moet ik mijn pinpas weer gebruiken ;)
ik heb precies hetzelfde probleem met NFC, sinds de C19 update. En de C20 versie van het OS zou iets opgelost moeten hebben [reddit] maar bij mij werkt NFC nog steeds niet.

Ik zou eigenlijk wel terugwillen naar een oudere versie van android want tot nu toe werkte alles perfect.... Is het mogelijk om te downgraden?

[Voor 33% gewijzigd door edjevand op 06-10-2022 13:58]

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

edjevand schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 13:58:
[...]

ik heb precies hetzelfde probleem met NFC, sinds de C19 update. En de C20 versie van het OS zou iets opgelost moeten hebben [reddit] maar bij mij werkt NFC nog steeds niet.

Ik zou eigenlijk wel terugwillen naar een oudere versie van android want tot nu toe werkte alles perfect.... Is het mogelijk om te downgraden?
Ja ik heb ook hetzelfde. Fijn om te lezen dat het niet aan mij ligt. Sinds de update kan ik niet meer mobiel betalen met ING. Leuk om achter te komen de eerste keer als je geen portemonnee mee hebt :+ Met Android 12 geen enkel probleem. App reinstall heeft niet geholpen en C20 ook niet. Wil nog wel een reset proberen als ik enige zekerheid heb dat het dan weer werkt.

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10:29
Hoort de 10 T hier ook? Kon le niet inhouden en heb deze ook gekocht om te testen.

Kreeg wel een update binnen via Oxygen updater die ik niet kreeg via normale OTA, beveiliging maand en dag is zelfde gebleven 8 augustus. Was dit een slechte update die OP ingetrokken heeft of is het ok?zie hier onder.

2 de vraag 10 Pro krijgt al A13, de 10 T nog op A12. Iemand een idee wanneer deze ook naar A13 wordt gebracht?

Edit: over Android 13 ben ik al achtergekomen. 8)7

[Voor 36% gewijzigd door LeStef op 09-10-2022 19:44]

• edjevand
Devil schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:18:
[...]

Ja ik heb ook hetzelfde. Fijn om te lezen dat het niet aan mij ligt. Sinds de update kan ik niet meer mobiel betalen met ING. Leuk om achter te komen de eerste keer als je geen portemonnee mee hebt :+ Met Android 12 geen enkel probleem. App reinstall heeft niet geholpen en C20 ook niet. Wil nog wel een reset proberen als ik enige zekerheid heb dat het dan weer werkt.
ik ben terug naar Android 12 (instructies), en NFC betalingen werken weer

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

edjevand schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:31:
[...]

ik ben terug naar Android 12 (instructies), en NFC betalingen werken weer
Thx! Goed om te weten dat het te fixen is. 'gewoon' een volledige wipe en op Android 13 blijven werkte niet? Voordat ik daar weer tijd aan verspil ;)

• AnonymousWP
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 10:42
AnonymousWP schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 18:50:
[...]

Dat is niet bedoelt voor dit topic. :p
Oei verkeerd topic 😁 8)7

• edjevand
Devil schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 18:29:
[...]

Thx! Goed om te weten dat het te fixen is. 'gewoon' een volledige wipe en op Android 13 blijven werkte niet? Voordat ik daar weer tijd aan verspil ;)
Inderdaad op een clean A13 voor mij geen succes.

• Pannencouque
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 27-03 22:14
Met een leuke actie is op dit moment een 10T te bestellen voor 300-400 euro (https://nl.pepper.com/aan...b-prijs-met-inruil-251969). Ik heb een OP5 die inmiddels vooral qua GPS-snelheid/oppikken locatie begint te klooien en ik daarom wellicht wil vervangen. De rest van de apps draait eigenlijk nog prima en ik ben tevreden met OxygenOS.

Denken jullie dat een overstap naar een 10T een slim idee is voor die prijs? Ik lees een hoop scepsis over het huidige Oxygen/ColorOS en dat maakt me wat huiverig.

En als ik het ga doen twijfel ik ook nog tussen 128Gb en 256Gb. Ik heb nu 64Gb en dat begint aardig vol te lopen. Nieuwe telefoon betekent natuurlijk ook weer grotere foto's en apps worden ook steeds groter. Anderzijds heb ik een abo van een paar Gb per maand, ik kijk geen films e.d...dan moet 128Gb toch prima volstaan?

• LeStef
Tussen de 128Gb en 256 GB zit ook het dubbele aan werkgeheugen 8 GB en 16GB. Of het nu Overkill is of niet laat ik in het midden. De 10T moet je een beetje bezien als een 8T het blonk nergens in maar deed gewoon alles goed. Camera's waren niet de beste maar gewoon goed in goed licht. Het enige zware opdoffer is dat de 10T geen alert slider heeft. Voor sommigen een gemis voor anderen geen issue, je moet dit nu bedienen via de quick settings.

• Pannencouque
Die Alert Slider heb ik op mijn huidige telefoon misschien tien keer gebruikt. In vijf jaar. Dus die mis ik niet.
Ik vind vooral de huidige prijs een reden om 'm serieus te overwegen: een apparaat van 700 euro voor ongeveer de helft van het geld, dat is nogal de moeite. Als je die naast andere telefoons van zo'n 350 euro zet moet dit wel een prima ding zijn lijkt me.

• LeStef
Pannencouque schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 16:09:
Die Alert Slider heb ik op mijn huidige telefoon misschien tien keer gebruikt. In vijf jaar. Dus die mis ik niet.
Ik vind vooral de huidige prijs een reden om 'm serieus te overwegen: een apparaat van 700 euro voor ongeveer de helft van het geld, dat is nogal de moeite. Als je die naast andere telefoons van zo'n 350 euro zet moet dit wel een prima ding zijn lijkt me.
Voor 350€ is dat zeker wel een dikke deal ;)

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-03 21:39
Pannencouque schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 16:09:
...
'Gebruiken' is voor mij ook een te zwaar woord.
Wat ik wel vaak doe is blind voelen in welke stand de slider staat.

Daarom viel toch de 10T af, ondanks het aantrekkelijkere prijspunt. 10 pro blijft nog steeds stevig aan de prijs (dollarkoers?)

• LeStef
MyrddinLXXIIX schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 22:00:
[...]

'Gebruiken' is voor mij ook een te zwaar woord.
Wat ik wel vaak doe is blind voelen in welke stand de slider staat.

Daarom viel toch de 10T af, ondanks het aantrekkelijkere prijspunt. 10 pro blijft nog steeds stevig aan de prijs (dollarkoers?)
Niet echt, winkels en shops weten ook dat de 10 Pro nog steeds superieur is. Dus houden ze de prijzen artificiël hoog.

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-03 21:39
LeStef schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 23:25:
[...]

Niet echt, winkels en shops weten ook dat de 10 Pro nog steeds superieur is. Dus houden ze de prijzen artificiël hoog.
Kennelijk, heb zelf 725 betaald zonder inruil (256Gb Groen).

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-03 16:26

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik mag een nieuwe telefoon uitkiezen en twijfel heel erg tussen de OnePlus 10 pro 12/256 en pixel 7 pro.

Nou zag ik dat de 10 pro die 1-120hz optie had en de pixel 7 pro niet.

Voordelen voor zover ik kan noemen 10 pro
- snelladen 50 wireless en 80 via kabel.
- alert slider (gebruik ik veel).
- ben blij met Oxygen OS/color OS of hoe het ook heet.
- specs lijken voorzover in het voordeel soc.
- AMOLED fluid 1-120hz
- de 6T en huidige 8T zijn goed bevallen.

Voordelen pixel 7 pro:
- 5 jaar updates?
- kale Android ervaring? Niet meer gebruikt sinds Nexus 6
- heeft meer sensors?

Voorderest beide even groot helderheid zou hoger zijn voor de pixel, cameras zullen wel best zijn niet super belangrijk. Schermen zijn goed.
Die google soc valt me eigenlijk wat tegen tov de Qualcomm en benchmarks zijn eigenlijk in het voordeel van de 10 pro.

10T valt eigenlijk gelijk af omdat slider ontbreekt wat ik wel jammer vind maar ja.

Beide zijn 52 euro per maand bij 2 jaar verlenging (onbeperkt bellen/sms en 30GB data (verdubbeld met Ziggo)) geen extra kosten bij afsluiten abbo.

Enige is 100 euro cashback bij de pixel en voorzover ik weet niets extras bij de OnePlus 10 pro.

Wat zijn jullie meningen en of input?

Ik wil de 10 pro 12/256 black of de pixel 7 pro 12/256 obsidian.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-03 18:36
Een vraag. Ik overweeg een OnePlus 10 Pro te kopen. Wat zijn jullie ervaringen met betrekking tot de batterijduur en camera kwaliteit? Ik hoor het graag 👍

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:14

Gregory76

Sony PlayStation freak

zuukie schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 17:32:
Een vraag. Ik overweeg een OnePlus 10 Pro te kopen. Wat zijn jullie ervaringen met betrekking tot de batterijduur en camera kwaliteit? Ik hoor het graag 👍
Ik ben erg blij met het toestel en heb de Pro bewust gekozen ipv de T. Het enige dat ik een beetje mis is een macro camera. Dus wanneer je daar graag mee speelt, is dat nog even een overweging voor je.

PSN: psnprofiles.com/GregNL76 PS1, PS2, PS3, PS4, PS4 Pro, PS5 (Disk Edition), PSP, PS Vita, PSVR en meer consoles! :p

• Pannencouque
Ik heb de pro ook overwogen maar nog eens 200 euro duurder bij de aanbieding. De groeten ermee. Ik neem wel genoeg met de 10T.

• Koen31
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 24-03 10:07
Knip

[Voor 98% gewijzigd door Koen31 op 21-10-2022 01:44]

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-03 19:07
Pannencouque schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 22:36:
Ik heb de pro ook overwogen maar nog eens 200 euro duurder bij de aanbieding. De groeten ermee. Ik neem wel genoeg met de 10T.
hoe bevalt de 10T? ik zit nog steeds in dubio. in het motorola topic wordt de 10t redelijk afgekraakt. de xiaomi 12t is ook wel interessant. heb nu de Nord en die is best prima. vandaar ook de 10T

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• AnonymousWP
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS A.10 aangekondigd voor de 10T: https://community.oneplus.com/thread?id=1182204888412061699 [OxygenOS A.10 for the OnePlus 10T [IN ONLY]]
Hello everyone,

We are starting to push an incremental rollout of OxygenOS A.10 for the OnePlus 10T. We will update this thread once the versions for other regions are available.

Please note that because the adaptation of 5G needs cooperation with carriers, Jio 5G is incorporated into this version but is not available for the time being. The adaptation of Jio 5G will start Monday, 24 Oct. Users who are using Jio carriers can try to update this version after 24 Oct. Please refer to the website for detailed adaptation plans.

OP10T
IN: CPH2413_11.A.10

Changelog:

System
  • Updates Android security patch to 2022.10.
  • Optimizes the performance scheduling and improves system fluency.
  • Fixes the occasional crash.
Network
  • Optimizes Wi-Fi stability and improves network experience.
  • Optimizes communication stability.
  • Adds Jio to support 5G network.
Display
  • Optimizes the screen display effect.

• Pannencouque
jaydenjarno schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 08:02:
[...]

hoe bevalt de 10T? ik zit nog steeds in dubio. in het motorola topic wordt de 10t redelijk afgekraakt. de xiaomi 12t is ook wel interessant. heb nu de Nord en die is best prima. vandaar ook de 10T
Hij ligt sinds tien minuten in een bruin doosje voor m'n neus, dus ik kan je er nog niets over vertellen :)
Hij krijgt stevige kritieken begrijp ik, maar dat is afgezet tegen de prijs. Als je 'm goedkoper inkoopt en dan vergelijkt in die prijsklasse, is ie gewoon knettersnel (lees ik overal). En dan hebben ze bij OP ook nog aangekondigd dat er een apart OxygenOS voor OP blijft bestaan na de vele klachten over de merge met ColorOS.

• jaydenjarno
Pannencouque schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 10:39:
[...]
Hij ligt sinds tien minuten in een bruin doosje voor m'n neus, dus ik kan je er nog niets over vertellen :)
Hij krijgt stevige kritieken begrijp ik, maar dat is afgezet tegen de prijs. Als je 'm goedkoper inkoopt en dan vergelijkt in die prijsklasse, is ie gewoon knettersnel (lees ik overal). En dan hebben ze bij OP ook nog aangekondigd dat er een apart OxygenOS voor OP blijft bestaan na de vele klachten over de merge met ColorOS.
ben wel heel benieuwd naar je ervaringen. dus mocht je ze willen delen graag :-)

• Pannencouque
Eerst maar eens een hoesje zoeken. Het ding zelf hangt nu aan de lader.

Voor m'n OP5 had ik een Spigen Neo Hybrid, die heeft het al die jaren perfect gedaan. Paar serieuze vallen heeft de telefoon daardoor overleefd. Nog mensen met tips voor een vergelijkbaar hoesje?

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• AnonymousWP
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS A.18 aangekondigd voor de 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread?id=1182168771923017728
Hey everyone,

We are now pushing the incremental rollout of OxygenOS 12 A.18 for the OnePlus 10 Pro. This update is already rolling out in the Indian region, and we will keep you posted on the progress in the thread.

Please note that because the adaptation of 5G needs cooperation with carriers, Jio 5G is incorporated into this version, but it is not available for the time being. The adaptation of Jio 5G will start Monday, 24 Oct. Users using Jio carriers can try this feature after this date, once they install the update. Please refer to this website for detailed adaptation plans.

OP10 Pro

IN NE2211_11.A.18

Changelog

System
  • Updates Android security patch to 2022.10.
Network
  • Adds Jio to supported 5G networks.

• jaydenjarno
Pannencouque schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 16:23:
Eerst maar eens een hoesje zoeken. Het ding zelf hangt nu aan de lader.

Voor m'n OP5 had ik een Spigen Neo Hybrid, die heeft het al die jaren perfect gedaan. Paar serieuze vallen heeft de telefoon daardoor overleefd. Nog mensen met tips voor een vergelijkbaar hoesje?
En? Hoe zijn je ervaringen?

• Pannencouque
Tot nu toe? Snel genoeg, duidelijk sneller dan m'n vorige OP (maar dat mag ook wel).
Batterij gaat voldoende lang mee (gisteren opgeladen, vandaag van alles ingesteld en verder wat aan de kant laten liggen, nog 50% over).
Vingerafdrukscanner snel zat.
Nieuwe OxygenOS vergt nog even wennen/zoeken soms. Ik heb 'links' van m'n homescreen nu het Discover-scherm staan en dat wil ik graag helemaal weg (ipv enkel de Discoverfunctie uit), dat is me nog niet gelukt.
Toetsenbord werkt nu al beter dan op de Samsung van m'n werk (zelfde tobo).
Verder merk ik wel al klachten in m'n handen en polsen omdat ik nog geen hoesje binnen heb en de telefoon dus te klein is voor m'n handen, ik moet te krampachtig vasthouden (en ben er te lang op bezig vandaag).

Nadeel: geen 3,5mm jack dus meteen verloopje moeten bestellen.

Plus ik ben misschien van de oude stempel, maar ik hoef niet overal fancy animaties e.d. voor te hebben. Ik wijt dat echter meer aan android 12 dan aan het toestel.

Overall: prima, snel zat, accu ook prima lijkt het nu.
Voor de prijs die ik er nu voor heb betaald oké, maar ik vind 'm geen 700 euro waard.

[Voor 6% gewijzigd door Pannencouque op 25-10-2022 22:22]

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Geen NFC betaling fixes dus? Of ligt dat probleem aan de ING app?

• Pannencouque
En wat ga je nu doen met mijn ervaringen? ;)

• jaydenjarno
Uuuhhhj goede vraag. Ik hoopte dat je erg enthousiast was maar het spat er nog niet vanaf haha
Dus nu neig ik naar de Xiaomi 12t (pro)

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• AnonymousWP
  • Niet online
OnePlus heeft Open Bèta 1 aangekondigd voor de 10T: https://community.oneplus.com/thread?id=1185037196559122435

• Pannencouque
jaydenjarno schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 08:47:
Uuuhhhj goede vraag. Ik hoopte dat je erg enthousiast was maar het spat er nog niet vanaf haha
Dus nu neig ik naar de Xiaomi 12t (pro)
Weet je, ik ben ook maar gewoon een simpele gebruiker. Het moet werken en dan is 't al snel goed. Ik zal nooit lyrisch worden over een telefoon, gewoon omdat ik 't enkel als een (noodzakelijk) gebruiksvoorwerp zie.

• remo1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-03 19:45
Voor de 10 pro is c21 uitgekomen.
Iemand ervaring mee

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

remo1 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 12:48:
Voor de 10 pro is c21 uitgekomen.
Iemand ervaring mee
Ik gebruik het inmiddels een paar dagen en heb nog geen bijzonderheden kunnen ontdekken.

PSN: psnprofiles.com/GregNL76 PS1, PS2, PS3, PS4, PS4 Pro, PS5 (Disk Edition), PSP, PS Vita, PSVR en meer consoles! :p

• MarcVS123
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 17-12-2022
Is er iemand die enig idee heeft wanneer de 10 Pro de update naar Android 10 krijgt? Is er iemand die hem al ontvangen heeft?
Wordt al van vorige maand aangekondigd maar nog steeds niet ontvangen…

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• AnonymousWP
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS C.21 aangekondigd voor de 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread?id=1186270314469261317
MarcVS123 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 15:12:
Is er iemand die enig idee heeft wanneer de 10 Pro de update naar Android 10 krijgt? Is er iemand die hem al ontvangen heeft?
Wordt al van vorige maand aangekondigd maar nog steeds niet ontvangen…
Uhh, de telefoon is met Android 12 geleverd, dus lijkt me stug. ;) Ik vermoed dat je Android 13 bedoelt. Je kan de Oxygen Updater app gebruiken om sneller updates binnen te halen.

• MarcVS123
Sorry, inderdaad Android 13…

• Pannencouque
Overigens een dikke plus van de 10T: de laadsnelheid. *piep* wat snel. Tot nu toe telkens een paar minuten aan de lader gehad net voordat ik weg moest, geladen tot iets boven 50%, en vervolgens weer voldoende om bijna 24u mee te kunnen.

[Voor 3% gewijzigd door Pannencouque op 29-10-2022 21:15]

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
sinds van de week ook een OP10 pro, met inruil van mijn 'oude' OP9 pro.

reden voor de upgrade was de hogere capaciteit van de accu, want verder is er weinig verschil in prestaties.
ik vind Android 13 best even wennen, vooral het tegelmenu of hoe dat ook heet, bediening van de mediaplayer is wel heel erg in beeld en gebruik het niet, maar weghalen lijkt niet te kunnen.

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-03 21:14
Hier nu een week de 10t in gebruik. Morgen mijn op5 op de post en als het goed is krijg ik dan nog 200 euro teruggestort.

De 10t is voor mijn handen iets te groot en moet ik met 2 handen bedienen. Scherm is prima, fotos prima, snelheid goed, accu goed, opladen uitstekend. Wat mij betreft echt een usp, zelfs bij de 80w auto lader idioot snel. Oxygen OS is wennen, met name de terugtoets , oftewel van links je scherm in swipen, is me een raadsel. Soms moet het hoog in het scherm,soms laag, en soms ga je niet naar het vorige scherm, maar naar een scherm links. Erg vaag imo. Al met al prima toestel, msrp relatief hoog, maar dat vind ik met bijna alle telefoons tegenwoordig. Kun je de 10t voor onder de 500 kopen, dan heb je er een zeer prima deal aan. En hoe minder hoe beter de deal natuurlijk ;) .

• Pannencouque
floriz87 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 14:07:
Hier nu een week de 10t in gebruik. Morgen mijn op5 op de post en als het goed is krijg ik dan nog 200 euro teruggestort.

De 10t is voor mijn handen iets te groot en moet ik met 2 handen bedienen. Scherm is prima, fotos prima, snelheid goed, accu goed, opladen uitstekend. Wat mij betreft echt een usp, zelfs bij de 80w auto lader idioot snel. Oxygen OS is wennen, met name de terugtoets , oftewel van links je scherm in swipen, is me een raadsel. Soms moet het hoog in het scherm,soms laag, en soms ga je niet naar het vorige scherm, maar naar een scherm links. Erg vaag imo. Al met al prima toestel, msrp relatief hoog, maar dat vind ik met bijna alle telefoons tegenwoordig. Kun je de 10t voor onder de 500 kopen, dan heb je er een zeer prima deal aan. En hoe minder hoe beter de deal natuurlijk ;) .
Tip: je kunt gewoon de 'oude' toetsen instellen, ergens bij de instellingen. Ik moet die lijpe toestanden van OxygenOS ook niet.
Die autolader, is dat een officiële (zo ja: waar gekocht)? Ik heb er nog eentje liggen die bij m'n OP5 wel voor het snelladen zorgde, mogelijk houdt die de 10T goed genoeg opgeladen om niet ook nog een nieuwe autolader te kopen.

Overigens: wacht niet te lang met verzenden van je oude telefoon. De twee weken terugstuurtijd gingen lopen vanaf moment van aankoop, niet vanaf moment levering van je 10T.

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-03 21:14
Pannencouque schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 19:26:
[...]

Tip: je kunt gewoon de 'oude' toetsen instellen, ergens bij de instellingen. Ik moet die lijpe toestanden van OxygenOS ook niet.
Die autolader, is dat een officiële (zo ja: waar gekocht)? Ik heb er nog eentje liggen die bij m'n OP5 wel voor het snelladen zorgde, mogelijk houdt die de 10T goed genoeg opgeladen om niet ook nog een nieuwe autolader te kopen.

Overigens: wacht niet te lang met verzenden van je oude telefoon. De twee weken terugstuurtijd gingen lopen vanaf moment van aankoop, niet vanaf moment levering van je 10T.
Dank voor de tip :). Je kan inderdaad ook die tip toetsen onderaan doen, maar vind dit mooier. Maar echt lekker werkt het niet. Misschien dat ik Nova launcher weer installeer, volgens mij heb je dan andere opties.

Die lader heb ik er gewoon bij gekocht, op de OnePlus store dus. Volgens mij normaal 60e, maar ik heb er 30 voor betaald (misschien omdat het icm een toestel was) . Je kan ff zien hoeveel watt je huidige lader is. Als het verschil niet al te groot is zou ik het lekker laten zitten.

Edit: o ja, volgens mij iets van 8 dagen geleden besteld, dus ben nog op tijd ;).

[Voor 3% gewijzigd door floriz87 op 30-10-2022 19:48]

• MarcVS123
Uhh, de telefoon is met Android 12 geleverd, dus lijkt me stug. ;) Ik vermoed dat je Android 13 bedoelt. Je kan de Oxygen Updater app gebruiken om sneller updates binnen te halen.
Met de Oxygen Updater kreeg ik inderdaad de update naar Android 13 onmiddellijk. Dank je voor de tip.

• Jur gen
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 28-03 07:51
Gisteren de OP10 pro besteld voor 699 bij Bol, komt vandaag binnen. Kom van een Pixel 5, had daarvoor een OP6t. Ben benieuwd, de Pixel beviel niet zo, die 6t werkte prima. Nu dus weer terug bij OP.

Polestar 2

• Leijenman
  • Niet online
hallo

Ik heb al een tijdje niks laten horen over mijn oneplus 10 pro met Android 13 bèta erop vanaf de eerste release.
Dit komt omdat ik alsnog vond dat het toestel te warm werd zeker tijdens gamen. Continue 38/39 graden. Dit was toch een te grote afknapper en telefoon was ook smiddags al bijna leeg tijdens werk. Ik was heel nieuwsgierig naar de 10T en had nog goede hoop dat die telefoon verbeterd zou zijn tbv de 10pro.
Via markplaats uiteindelijk m'n 10pro verkocht en via de OnePlus site mijn oude 8 ingeleverd voor een 10T.. snappen jullie het nog?
Vervolgens een goede gok! De punten waar ik ontevreden over was bij de 10pro zijn verleden tijd met de 10T. Goede batterij, normale temperatuur bij lang gamen en extra pluspunt is het supersnelle opladen.
Heel vreemd dat deze toestellen zo snel na elkaar op de markt zijn gekomen, maar ik ben blij met de gok die ik gewaagd heb. Hopelijk helpt dit iemand met zijn eventuele keuze tussen deze toestellen!

• Pannencouque
En om nog even iets positiefs te noemen over zo'n 10T: batterij gaat inmiddels al 3d3u mee en staat nu op 5%. En dat met alleen batterijbesparing vanaf 15%. Daar wordt een mens gelukkig van.

• Jur gen
ddekruyf schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 11:26:
[...]
To whom it may concern..
Een nieuwe sim-kaart bleek inderdaad de oplossing. NFC betalingen werken weer gewoon als vanouds.
Ik krijg NFC betalingen met m'n nieuwe OP10pro niet voor elkaar, ook een nieuwe simkaart helpt niet. Kon het me ook al niet voorstellen dat het daaraan zou liggen. Iemand een idee?

Polestar 2

• DF92
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 01-02 15:43
Jur gen schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 11:44:
[...]

Ik krijg NFC betalingen met m'n nieuwe OP10pro niet voor elkaar, ook een nieuwe simkaart helpt niet. Kon het me ook al niet voorstellen dat het daaraan zou liggen. Iemand een idee?
Dit probleem hebben ze eindelijk erkent en ze hebben ook al een fix (aldus hunzelf) maar deze moet nog uitgerold worden.

Zie:
Q: Why doesn't NFC work properly after upgrading to OxygenOS 13?
op
https://community.oneplus.com/thread/1186538984722399233

Op moment van schrijven staat er:
The issue for the 10 Pro and 9 series is now fixed and expected to be released in the next version.

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• AnonymousWP
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS A.12 aangekondigd voor de 10T: https://community.oneplus.com/thread/1195126083109257219

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

Ik kan niet wennen aan (lees: ik erger me nog steeds kapot) aan dat kleine "snel menuutje", of hoe dat ding ook heet, die je vanaf de zijkant open kunt trekken. Waar ik hem ook plaats, hij zit altijd in de weg 😅

Hoe heet dat ding en hoe kom ik er vanaf?

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Gregory76 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 22:05:
Ik kan niet wennen aan (lees: ik erger me nog steeds kapot) aan dat kleine "snel menuutje", of hoe dat ding ook heet, die je vanaf de zijkant open kunt trekken. Waar ik hem ook plaats, hij zit altijd in de weg 😅

Hoe heet dat ding en hoe kom ik er vanaf?
Precies dit had ik ook, is vrij simpel uit te zetten via instellingen - speciale functies - slimme zijbalk.

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

Shanquish schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 11:25:
[...]

Precies dit had ik ook, is vrij simpel uit te zetten via instellingen - speciale functies - slimme zijbalk.
Dank! 👍🏼

• ddekruyf
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-03 23:18
Jur gen schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 11:44:
[...]

Dat het het voorstellingsvermogen te boven gaat, zal zo zijn. Het was voor mij in ieder geval wel de oplossing. Daarna werkte het wél. Ook heb ik de meest recente versie en werkt het nog steeds.

• zuukie
Ik overweeg een OnePlus 10 Pro aan te schaffen. Wat zijn jullie ervaringen met betrekking tot de batterijduur en de camera kwaliteit? Ik hoor het graag. Alvast bedankt.

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-03 09:12
Leijenman schreef op woensdag 2 november 2022 @ 15:15:
hallo

Ik heb al een tijdje niks laten horen over mijn oneplus 10 pro met Android 13 bèta erop vanaf de eerste release.
Dit komt omdat ik alsnog vond dat het toestel te warm werd zeker tijdens gamen. Continue 38/39 graden. Dit was toch een te grote afknapper en telefoon was ook smiddags al bijna leeg tijdens werk. Ik was heel nieuwsgierig naar de 10T en had nog goede hoop dat die telefoon verbeterd zou zijn tbv de 10pro.
Via markplaats uiteindelijk m'n 10pro verkocht en via de OnePlus site mijn oude 8 ingeleverd voor een 10T.. snappen jullie het nog?
Vervolgens een goede gok! De punten waar ik ontevreden over was bij de 10pro zijn verleden tijd met de 10T. Goede batterij, normale temperatuur bij lang gamen en extra pluspunt is het supersnelle opladen.
Heel vreemd dat deze toestellen zo snel na elkaar op de markt zijn gekomen, maar ik ben blij met de gok die ik gewaagd heb. Hopelijk helpt dit iemand met zijn eventuele keuze tussen deze toestellen!
Hoe ervaar je de verschillen met de camera's ?

verder nog wezenlijke verschillen tussen beide toestellen?

• vinest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-03 19:17
Jur gen schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 06:46:
Gisteren de OP10 pro besteld voor 699 bij Bol, komt vandaag binnen. Kom van een Pixel 5, had daarvoor een OP6t. Ben benieuwd, de Pixel beviel niet zo, die 6t werkte prima. Nu dus weer terug bij OP.
Merk je veel verschil in het dagelijks gebruik tussen de 6t en de 10pro? Ik overweeg nu ook de overstap te gaan maken van de OP6 naar 10Pro, heb wel veel getwijfeld over de pixel 6/7, maar het ontbreken van snel laden was toch wel een zwaar minpunt.

Voor mijn gevoel is de 6 nog snel genoeg alleen de accu is wel echt een issue aan het worden.

• AnonymousWP
  • Niet online
Fried schreef op maandag 21 november 2022 @ 08:58:
[...]

Alert-slider.

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• AnonymousWP
  • Niet online
OnePlus heeft Open Bèta 2 aangekondigd voor de 10T: https://community.oneplus.com/thread/1205871976376696832

• Leijenman
  • Niet online
Fried schreef op maandag 21 november 2022 @ 08:58:
[...]

Goed dat je het vraagt!
Heb toevallig een hele vakantie gefotografeerd met de 10pro voordat ik hem heb gewisseld. En inderdaad de pro maakt wel mooiere foto's.
Toch is de 10T ook een voldoende voor fotografie.
Als je veel foto's maakt, merk je wel verschil

• Jur gen
Ik krijg mijn Rabobank pas maar niet gekoppeld met Google Pay op mijn telefoon. Op mijn smartwatch werkt deze prima, maar niet op mijn OP10pro. Nieuwe simkaart mocht dus ook niet baten. Ga morgen maar eens een uurtje in de wacht staan bij de Rabobank.

Polestar 2

• zwasie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:10
Met black friday naar een nieuw toestel aan het zoeken. Momenteel een iPhone XS.

Wat zijn de ervaringen met de stabiliteit van software bij 10 pro? En hoe lang krijg je updates bij Oneplus ?

• AnonymousWP
  • Niet online
zwasie schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:05:
Met black friday naar een nieuw toestel aan het zoeken. Momenteel een iPhone XS.

Wat zijn de ervaringen met de stabiliteit van software bij 10 pro? En hoe lang krijg je updates bij Oneplus ?
3 jaar Android upgrades, 4 jaar updates in totaal (dus inclusief bug-fixes en security patches).

• Robertobananas
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12:14
Iemand een idee hoe ik mijn vingerafdruk unlock kan prioritiseren boven de code unlock?

Ik kan switchen naar vingerafdruk, maar dan moet ik eerst naar boven swipen om de code unlock weg te duwen. Ik heb nergens een optie hiervoor kunnen vinden.

• fjux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:14
Jur gen schreef op donderdag 24 november 2022 @ 20:12:
Ik krijg mijn Rabobank pas maar niet gekoppeld met Google Pay op mijn telefoon. Op mijn smartwatch werkt deze prima, maar niet op mijn OP10pro. Nieuwe simkaart mocht dus ook niet baten. Ga morgen maar eens een uurtje in de wacht staan bij de Rabobank.
Voeg je hem wel toe via de rabobank app? Ik zat net ook te klooien, en bleek dat ik het gewoon via de app moest linken en alles werkt.

https://www.rabobank.nl/p...en/contactloos/google-pay

ps. ik probeerde net mijn oude tel terug te sturen, maar ik krijg alleen DPD belgie als optie, iemand anders ook dit probleem? of kan ik dan alsnog gewoon de tel inleveren bij DPD NL?

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:31

ThaDude

Hang Loose

Op mijn Oneplus 10 Pro -> NE2213_11_C_22 komt zojuist binnen a 625,91 MB. Ik hoop dat hiermee de ING bank betalingsproblemen eindelijk verholpen zijn!

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

ThaDude schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 11:17:
Op mijn Oneplus 10 Pro -> NE2213_11_C_22 komt zojuist binnen a 625,91 MB. Ik hoop dat hiermee de ING bank betalingsproblemen eindelijk verholpen zijn!
Thanks voor de heads-up. Hier nu ook zie ik.
Ik had geen problemen met betalingen (ABN), maar ben toch altijd blij met 'n update. :)

• Jur gen
fjux schreef op maandag 28 november 2022 @ 13:55:
[...]
Voeg je hem wel toe via de rabobank app? Ik zat net ook te klooien, en bleek dat ik het gewoon via de app moest linken en alles werkt.

https://www.rabobank.nl/p...en/contactloos/google-pay
Ja ook geprobeerd maar werkt niet. Krijg continu dezelfde melding

Polestar 2

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• AnonymousWP
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS C.22 voor de 10 Pro nu op het forum aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1210492219682193413

• DF92
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 01-02 15:43
ThaDude schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 11:17:
Vanochtend even geprobeerd, bij mij werkt het weer zoals vanouds, gewoon telefoon voor het pin apparaat halen en de rest gaat vanzelf :)

Ook ING, Gpay kan ik niet testen want dat gebruik ik niet.

• Vincent91
OnePlus introduceert nieuw updatebeleid en meer voor OxygenOS 13

https://androidworld.nl/n...-en-meer-voor-oxygenos-13

• remo1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-03 19:45
Ik heb oxygenOS C.22 voor de 10 Pro er op gezet.
Volgens mij is het accu gebruik beter geworden.
Ik mis alleen de shelf app.
Het lijkt mij raar dat dit komt door Nova launcher.
Verder tevreden

• Jur gen
Wie kan mij een tip geven voor een goede screenprotector voor de OP10pro?

Polestar 2

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• AnonymousWP
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS A.13 aangekondigd voor de 10T: https://community.oneplus.com/thread/1211090607461105666

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

Vraagje: ik heb in Oxygen Updater "geavanceerde modus" aanstaan, maar kan bij de updates niet kiezen voor eventuele betas. Heeft er iemand enig idee waarom niet?

• AnonymousWP
  • Niet online
Gregory76 schreef op maandag 5 december 2022 @ 22:11:
Vraagje: ik heb in Oxygen Updater "geavanceerde modus" aanstaan, maar kan bij de updates niet kiezen voor eventuele betas. Heeft er iemand enig idee waarom niet?
Omdat het bètaprogramma is gestopt; die Open Bèta's waren alleen maar voor OxygenOS 13. Aangezien OxygenOS 13 al stabiel is, worden er geen nieuwe bèta's meer vrijgegeven tot de nieuwe versie van OxygenOS. Daarom hebben we die update methode uitgeschakeld om verwarring te voorkomen.

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

AnonymousWP schreef op maandag 5 december 2022 @ 22:15:
[...]

Omdat het bètaprogramma is gestopt; die Open Bèta's waren alleen maar voor OxygenOS 13. Aangezien OxygenOS 13 al stabiel is, worden er geen nieuwe bèta's meer vrijgegeven tot de nieuwe versie van OxygenOS. Daarom hebben we die update methode uitgeschakeld om verwarring te voorkomen.
Ah o.k. Vandaar! 😁
Dank voor de verduidelijking 👍🏼

• Vincent91
Ik heb m'n oude OnePlus 10T terug in gebruik

De batterij is beter geoptimaliseerd dan de Samsung en het bereik is stukken beter

Ik heb Oxygen 13 beta geïnstalleerd

Als stable uitkomt ,krijg je dan automatisch de melding binnen of moet je dit doen via rollback met data loss

• SanderSchaap
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07-03 15:09
Inmiddels de knoop doorgehakt en een 10t besteld, met inruil voor € 139.
Ben benieuwd! Nog tips of tricks? Ben een nieuwe oneplus gebruiker.

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-03 09:12
Hi, omdat er geen OP10 accessoire topic is plaats ik dit maar even hier;

Door een slechte ervaring met de OP klantenservice heb ik mijn order voor de OP10pro geannuleerd. Principe dingetje maar nu is er in ieder geval een Pixel 7 Pro onderweg.

Helaas had ik ook al een Spigen ultra hybrid case voor de 10 pro gekocht. Die wilde ik ook retourneren maar de webshop hoeft het artikel niet retour (ihkv co2 reductie) en geeft wel de refund. Zo kan het dus ook :).

Knip, dit hoort als advertentie bij vraag & aanbod of in het topic 'gratis weg te geven'.

[Voor 19% gewijzigd door 13art op 07-12-2022 10:22]

• Vincent91
SanderSchaap schreef op woensdag 7 december 2022 @ 09:26:
Inmiddels de knoop doorgehakt en een 10t besteld, met inruil voor € 139.
Ben benieuwd! Nog tips of tricks? Ben een nieuwe oneplus gebruiker.
misschien beta installeren van oxygenos 13?

• Vincent91

@AnonymousWP Is dit de officiële versie?

blijkbaar word de officiële versie uitgerold maar nog geen aankondiging

[Voor 10% gewijzigd door Vincent91 op 08-12-2022 13:38]

• Jur gen
Jur gen schreef op donderdag 24 november 2022 @ 20:12:
Gisteren Android 13 geinstalleerd en hiermee werkt mijn wallet van de Rabobank wel. Zat blijkbaar toch iets onder de motorkap van A12 dat de boel blokkeerde. Blij dat het nu eindelijk werkt. Laatst voor niets dus een nieuwe simkaart besteld.

Polestar 2

• AnonymousWP
  • Niet online
Vincent91 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 22:15:
[Afbeelding]

@AnonymousWP Is dit de officiële versie?

blijkbaar word de officiële versie uitgerold maar nog geen aankondiging
Wat bedoel je met 'officiële versie'? Het zijn allemaal officiële versies. Staat er ook bij. We hebben 'em nog niet in de app. Zou je mij het build nummer willen geven? Of de 'device' tab tonen met screenshot in de Oxygen Updater app.

• AnonymousWP
  • Niet online
Je zit zeker op global (C.22)? Die ben ik nu aan het toevoegen aan de app en is inderdaad Android 13 stable. :)

• Vincent91
AnonymousWP schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:22:
[...]

Wat bedoel je met 'officiële versie'? Het zijn allemaal officiële versies. Staat er ook bij. We hebben 'em nog niet in de app. Zou je mij het build nummer willen geven? Of de 'device' tab tonen met screenshot in de Oxygen Updater app.
Op het forum zijn er al enkele berichten van Android 13

Maar nog geen Europese aankondiging blijkbaar

Enkel GLO EN IN

[Voor 7% gewijzigd door Vincent91 op 08-12-2022 14:48]

• AnonymousWP
  • Niet online
Vincent91 schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:47:
[...]

Op het forum zijn er al enkele berichten van Android 13
Maar daar vroeg ik niet om. Ik zie ze iig niet. Update is toegevoegd aan de app by the way. Kan je wat threads linken?

[Voor 4% gewijzigd door AnonymousWP op 08-12-2022 14:51]

• Vincent91
AnonymousWP schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:51:
[...]

Maar daar vroeg ik niet om. Ik zie ze iig niet. Update is toegevoegd aan de app by the way. Kan je wat threads linken?
https://community.oneplus.com/thread?id=1217000018092228615 [Android 13 for NA]

https://community.oneplus.com/thread?id=1216320589615595526 [Official stable Android 13 is out for OnePlus 10T]

• AnonymousWP
  • Niet online

• Vincent91
AnonymousWP schreef op donderdag 8 december 2022 @ 15:14:
[...]

India is toegevoegd aan de app.
Wat is het verschil tussen c.22 en c.12?

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• Vincent91
https://www.androidplanet...ImngIZzc74QEJ76D_uRShvbzc

https://community.oneplus.com/thread/1216137068473221125 [[Stable] OxygenOS 13 for the OnePlus 10T]

[Voor 28% gewijzigd door Vincent91 op 09-12-2022 19:26]

• AnonymousWP
  • Niet online
Vincent91 schreef op donderdag 8 december 2022 @ 16:35:
[...]

Wat is het verschil tussen c.22 en c.12?
Idk, gewoon regionale verschillen, zie thread die je postte. Ze gebruiken nog wel eens verschillende nummers per regio.

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-03 04:26
Sinds de laatste update die ik kreeg op mijn 10 pro, zie ik geen rode stip meer bij whatsapp icoon staan als ik een berichtje heb gekregen. Ik zie het pas als ik whatsapp open. Heb al in de instellingen gekeken, volgens mij staat alles goed. Meer mensen hier last van? Hoe kan ik dit wel oplossen?

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12:17
wilke77 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 08:43:
Sinds de laatste update die ik kreeg op mijn 10 pro, zie ik geen rode stip meer bij whatsapp icoon staan als ik een berichtje heb gekregen. Ik zie het pas als ik whatsapp open. Heb al in de instellingen gekeken, volgens mij staat alles goed. Meer mensen hier last van? Hoe kan ik dit wel oplossen?
Batterij optimalisatie voor de app uitgezet?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• zuukie
Ik overweeg misschien een OnePlus 10T aan te schaffen. Wat zijn de bevindingen omtrent de batterijduur en de camera kwaliteit? Ik hoor het graag. Alvast bedankt 👍
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee