Nu 3,5 week in gebruik. Erg tevreden, hoewel ik ook nog erg verknocht was (ben) op mijn OP 6T. Ik vind het wel nog enigszins zonde/jammer dat de 6T nu ligt te verstoffen. Hij deed het nog perfect, maar ik heb geen zin om me te verdiepen in customRom's/lineage etc.. Plug n play, geen fratsen, was belangrijk en aangezien de 6T al een poosje 'gevaar' liep toch de upgrade gemaakt.
Geen spijt van, ook niet nu de 11 uit is. Want de aanbieding van Coolblue was m.i. een no-brainer.
Hoesje gehaald van Spigen, Tough Armor. Deze bevalt ook perfect. Ik was altijd gewend aan die leren bookcase hoesjes met pasjes erin, maar had me voorgenomen om vanaf de 10PRo volledig over te gaan op Google Wallet. Dan is een bookcase met allerlei pasjes en mageneten niet zo handig. Kheb 'm nog niet laten vallen, dus weet niet of de Tough Armor zijn naam waarmaakt, maar was ook niet van plan om 'm te droppen. Gek genoeg heb ik in meer dan 4 jaar tijd de 6T nooit laten vallen, een unicum.
Het opladen gaat als een razende!!! Ook de batterijduur is erg goed. Tal van instellingen waarmee je de batterrijduur kan verlengen. Met het warm-worden, nou dat vind ik wel meevallen. Niet veel gekker als de 6T.
Tip: de Qi- laders van de Action van 4,99 werken perfect. Zelfs met het 'dikke'Tough Armor erom heen.
Met de ampere-app beetje bijgehouden, en moet niet veel slechter zijn als andere Qi-laders van duurdere merken. Tjaa, die Qi-lader van Oneplus zelf, dat gaat me een beetje te ver met die prijs.
Snachts opladen met die goedkope dingen gaat best, bovendien regelt de 10Pro zelf hoe snel en hoe laat, hij past zich aan aan je nachtritme, dus net voor je wakker wordt, gaat ie harder laden, zodat ie op 100 stat als je wakker wordt.
Dus wat mij betreft een dikke aanrader, als je 'm kunt scoren onder de 600!!