Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
zuukie schreef op woensdag 21 december 2022 @ 13:54:
Ik overweeg misschien een OnePlus 10T aan te schaffen. Wat zijn de bevindingen omtrent de batterijduur en de camera kwaliteit? Ik hoor het graag. Alvast bedankt 👍
Tja, ik vind het prima, maar mijn vergelijking is met een 5t van lang geleden.
Batterij is soms sneller leeg, maar ik doe er 99% van de tijd een dag mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remo1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-05 21:24
zuukie schreef op woensdag 21 december 2022 @ 13:54:
Ik overweeg misschien een OnePlus 10T aan te schaffen. Wat zijn de bevindingen omtrent de batterijduur en de camera kwaliteit? Ik hoor het graag. Alvast bedankt 👍
Waarom geen 10 pro?
Ik wou eerst ook de 10t hebben maar heb toch de 10pro gekozen.
En nog geen spijt van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-05 12:39
Stukje duurder

• jeroentjeh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:57
Heb sindskort een 10T maar heb nog een vraag omtrent de app drawer. Normaliter kon in de apps op alfabetische volgorde instellen maar het lijkt dat dit nu niet meer kan. (of dat ik verkeerd zit te kijken) Weet iemand waar ik dit kan vinden? Wanneer je de app drawer opent zou dit normaliter rechtsbovenin middels 3 puntjes in te stellen zijn, maar deze optie heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-05 22:23
Is er al een 11 topic of kijk ik erover heen op tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:25
Soullancer schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 12:45:
[...]

Is er al een 11 topic of kijk ik erover heen op tweakers
Nope, nog niet.

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Omdat 'ie zojuist ook gepresenteerd is: [OnePlus 11] Ervaringen & discussie :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatever101
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:13
net gehaald voor 537 euro.
Bij Coolblue 699 - 150 euro inruilkorting.
Khad nog ergens een oud beestje liggen (motoG5) en zelf nog enkele euro voor gekregen.

OP10pro voor 537 als vervanging van mij 6T

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-05 12:39
Goede deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS A.16 aangekondigd voor de 10T: https://community.oneplus.com/thread/1237063374010318848

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS C.25 aangekondigd voor de OnePlus 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread/1242795902545428482

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elpenoor
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:03
Ik zit op mijn 10 Pro nog altijd op softwareversie NE2213_11_A.17, met beveiligingspatch van augustus. Ik heb zo het idee dat ik wat achterloop, maar ik krijg nog altijd de melding dat ik op de meest actuele versie zit. Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 22:05
Ik zit zelf ook te wachten op een update voor de 10 Pro. Na de uitgebreide aankondiging door Oneplus op 20 september 2022 van de start van de uitrol van C.19 zitten we nu al op C.22. Maar C.25 is ondertussen ook al gesignaleerd (India). Natuurlijk is updaten via Oxygen Updater een optie, maar ik vraag me dan toch af waarom er in een korte tijd al 5 softwareversies zijn. Ik twijfel dan heel erg aan de kwaliteit van de eerdere releases en of het dan wel handig is om geforceerd te updaten, ook gezien de klachten op het forum (al is dat natuurlijk wel een broedplaats voor klachten).

Ik twijfel nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur gen
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09-05 22:06
Ik heb sinds C22 dat swipen van notificaties telkens in 2x moet. Zodra ik een notificatie uit beeld wil swipen, krijg ik daarna telkens onderstaande om vervolgens nog eens op het emmertje te moeten klikken. Iemand een idee? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oqOrshc0WdsPW5Ar6z2fwwNLCN8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q8akBjNfR8lheObuDmRDx4p0.jpg?f=fotoalbum_large

Polestar 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-05 20:32
Jur gen schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:27:
Ik heb sinds C22 dat swipen van notificaties telkens in 2x moet. Zodra ik een notificatie uit beeld wil swipen, krijg ik daarna telkens onderstaande om vervolgens nog eens op het emmertje te moeten klikken. Iemand een idee? [Afbeelding]
Naar de andere kant swipen. Geen idee als je dat kan switchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur gen
superiscch schreef op maandag 16 januari 2023 @ 15:24:
[...]
Naar de andere kant swipen. Geen idee als je dat kan switchen
7(8)7 die had ik zelf ook al verzonnen maar als je naar rechts swiped dan blijft de notificatie gewoon staan bij mij.

Polestar 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-05 20:32
Jur gen schreef op maandag 16 januari 2023 @ 17:47:
[...]

7(8)7 die had ik zelf ook al verzonnen maar als je naar rechts swiped dan blijft de notificatie gewoon staan bij mij.
Bizar.. Ik heb de 8 en dat gaat hij wel weg. Ik dacht dat dat wel zelfde zou zijn 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS C.23 aangekondigd voor de 10T: https://community.oneplus.com/thread/1245825774507261959

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur gen
Gisteravond C.25 geïnstalleerd, geen bijzonderheden zover.

Polestar 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-05 21:59
Ach ja, ze kondigen van alles aan, maar voorlopig zit mijn 10T nog steeds op Android 12. Volgens mij is incremental bij hun 1 gebruiker per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-04 11:48

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik ben aan het oriënteren op een nieuwe telefoon. Hoe werkt multitasking bij OnePlus? Bij de meeste Android telefoons tegenwoordig, als je twee apps naast elkaar doet in multiwindow/split-screen, en je drukt daarna op de "recente apps" knop, dan gaan beide apps weg. Die zijn in dat menu aan elkaar gekoppeld, alsof het 1 app is. Vroeger bleef de bovenste app staan, en wisselde je de onderste alleen. Dat vond ik fijner. En hoe zit het met omdraaien van de apps? Als je app 1 boven hebt en app 2 onder, maar je wil app 2 boven. Op sommige telefoons kan je op de split-screen lijn klikken, en dan krijg je een knop om om te wisselen, maar sommige telefoons hebben de hele functie niet. En hoe doe je 2 apps naast elkaar. Kan je de "recente apps" knop ingedrukt houden? Bij veel telefoons werkt dat ook niet meer, dan moet je naar het recente apps menu gaan, en daar nog weer een aantal stappen doen. Vroeger hield je die knop ingedrukt en kwam je direct in split-screen

Ik overweeg nu Oppo, mede omdat die nog grotendeels de oude implementatie gebruikt. Maar ik wil me nog even oriënteren, kijken hoe andere merken het aanpakken. Vroeger had Samsung een best goede implementatie, nog op de Galaxy S3 zelfs, maar tegenwoordig hebben ze een licht aangepaste variant op de stock Android methode. Die vind ik dus niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• c4coupe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-05 14:59
whatever101 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 18:27:
[...]

net gehaald voor 537 euro.
Bij Coolblue 699 - 150 euro inruilkorting.
Khad nog ergens een oud beestje liggen (motoG5) en zelf nog enkele euro voor gekregen.

OP10pro voor 537 als vervanging van mij 6T
Idem hier. Na lang twijfelen en zoeken en wachten op goeie deals van Google, Samsung, xiaomi. Toch weer voor oneplus gegaan vanwege deze deal op coolblue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jur gen
Jur gen schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 13:31:
Gisteravond C.25 geïnstalleerd, geen bijzonderheden zover.
Nu gelijk C.26 erachteraan

Polestar 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glassertje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 16:15
c4coupe schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 11:48:
[...]

Idem hier. Na lang twijfelen en zoeken en wachten op goeie deals van Google, Samsung, xiaomi. Toch weer voor oneplus gegaan vanwege deze deal op coolblue.
En hoe bevalt die? Heb zelf een Samsung S21+, maar zie dat die 10 Pro na inruilen wel lekker goedkoop is. Maar twijfel nog 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• c4coupe
Glassertje schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 22:35:
[...]

En hoe bevalt die? Heb zelf een Samsung S21+, maar zie dat die 10 Pro na inruilen wel lekker goedkoop is. Maar twijfel nog 🤣
Google pixel ontbrak snellader en draadloos laden. Wat ik beide wel een goed ding vind eigenlijk.

Tot nu toe tevreden van de oneplus ja. Sot varieert. 5-6 uur dat ik tot nu toe gezien heb.

Maar kan sinds kort op mijn werk niet meer op wifi. Dus draai een hele dag op mobiele data en die slurpt de batterij in mijn ogen net wat sneller leeg dan wifi alleen. Voorlopig ook geen klagen.

De foto's zijn vergeleken met mijn oneplus 7 geweldig. Hoe de foto's zich verhouden ten opzichte van de pixel keuzes, geen idee. Voor mij zijn ze goed. Ik heb een spiegelreflex camera thuis voor als ik echte foto's ga nemen zeg maar. Maar ik ben dus na 2 weken een tevreden gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS C.25 aangekondigd voor de OnePlus 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread/1242795902545428482

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whatever101
Nu 3,5 week in gebruik. Erg tevreden, hoewel ik ook nog erg verknocht was (ben) op mijn OP 6T. Ik vind het wel nog enigszins zonde/jammer dat de 6T nu ligt te verstoffen. Hij deed het nog perfect, maar ik heb geen zin om me te verdiepen in customRom's/lineage etc.. Plug n play, geen fratsen, was belangrijk en aangezien de 6T al een poosje 'gevaar' liep toch de upgrade gemaakt.
Geen spijt van, ook niet nu de 11 uit is. Want de aanbieding van Coolblue was m.i. een no-brainer.

Hoesje gehaald van Spigen, Tough Armor. Deze bevalt ook perfect. Ik was altijd gewend aan die leren bookcase hoesjes met pasjes erin, maar had me voorgenomen om vanaf de 10PRo volledig over te gaan op Google Wallet. Dan is een bookcase met allerlei pasjes en mageneten niet zo handig. Kheb 'm nog niet laten vallen, dus weet niet of de Tough Armor zijn naam waarmaakt, maar was ook niet van plan om 'm te droppen. Gek genoeg heb ik in meer dan 4 jaar tijd de 6T nooit laten vallen, een unicum.

Het opladen gaat als een razende!!! Ook de batterijduur is erg goed. Tal van instellingen waarmee je de batterrijduur kan verlengen. Met het warm-worden, nou dat vind ik wel meevallen. Niet veel gekker als de 6T.

Tip: de Qi- laders van de Action van 4,99 werken perfect. Zelfs met het 'dikke'Tough Armor erom heen.
Met de ampere-app beetje bijgehouden, en moet niet veel slechter zijn als andere Qi-laders van duurdere merken. Tjaa, die Qi-lader van Oneplus zelf, dat gaat me een beetje te ver met die prijs.
Snachts opladen met die goedkope dingen gaat best, bovendien regelt de 10Pro zelf hoe snel en hoe laat, hij past zich aan aan je nachtritme, dus net voor je wakker wordt, gaat ie harder laden, zodat ie op 100 stat als je wakker wordt.

Dus wat mij betreft een dikke aanrader, als je 'm kunt scoren onder de 600!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatever101
Met de oxygen updater app hoef je nooit meer te wachten op die updates. Na C25, kwam meteen C26!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft nu OxygenOS C.26 voor de 10 Pro aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1257296211988709379
whatever101 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 13:17:
[...]

Met de oxygen updater app hoef je nooit meer te wachten op die updates. Na C25, kwam meteen C26!!
Graag gedaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur gen
Ik heb nu op m'n OP10pro met C.26 last van het feit dat m'n telefoon niet altijd uit stand-by komt zodra ik op het scherm tik of de aan/uit knop in druk. Anderen daar ook last van?

Polestar 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Nope. Werkt hier prima

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:48

Gregory76

Sony PlayStation freak

Jur gen schreef op zondag 5 februari 2023 @ 18:50:
Ik heb nu op m'n OP10pro met C.26 last van het feit dat m'n telefoon niet altijd uit stand-by komt zodra ik op het scherm tik of de aan/uit knop in druk. Anderen daar ook last van?
Hier ook geen last van. Dat werkt goed.

PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dressman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21-06-2023
Welke screenprotector gebruiken jullie? Op zoek naar een tempered glass, maar de twee die ik al heb gehaald passen ofwel niet goed over het scherm of geven een gekleurde tint af. Gebruik de officiele Oneplus sandstone case hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Hier op de 10T zit ik nog steeds op de beveiligingspatch van november, op c22 als ik het goed lees.

Zowel de telefoon zelf als Oxygenupdater zegt up to date. Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmstein
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:33
Hebben jullie al geprobeerd of oordoppen middels usb c werken op de 10 pro? Bij mij herkent hij niet dat ze aangesloten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elpenoor
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:03
remmstein schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 07:23:
Hebben jullie al geprobeerd of oordoppen middels usb c werken op de 10 pro? Bij mij herkent hij niet dat ze aangesloten zijn.
Werkt bij mij zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Segafreak83 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 16:39:
Hier op de 10T zit ik nog steeds op de beveiligingspatch van november, op c22 als ik het goed lees.

Zowel de telefoon zelf als Oxygenupdater zegt up to date. Mis ik iets?
C.23 wordt nog niet uitgerold, dus dan kunnen we hem ook niet toevoegen aan Oxygen Updater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Nog mensen waar die Google Play services bij batterij verbruik constant bovenaan staan?

Op mijn vorige oneplus 7 nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmstein
c4coupe schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 07:42:
Nog mensen waar die Google Play services bij batterij verbruik constant bovenaan staan?

Op mijn vorige oneplus 7 nooit gehad.
Bovenaan niet, maar hij staat wel hoog in het lijstje. Maar ik gebruik ook niet heel veel apps. Een paar games en die staan er meestal boven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• c4coupe
remmstein schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 07:48:
[...]

Bovenaan niet, maar hij staat wel hoog in het lijstje. Maar ik gebruik ook niet heel veel apps. Een paar games en die staan er meestal boven.
Ik ben gisteren eens aan het rommelen geweest bij optimalisatie. Daar stond alles op altijd vragen. 95% heb ik nu gezet op optimaliseren en de andere 5 moet die openhouden. Voorlopig staat die niet meer bovenaan met 24% batterij gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS A.17 aangekondigd voor de OnePlus 10T: https://community.oneplus.com/thread/1270345993007136773

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS C.26 aangekondigd voor de 10T (eindelijk weer Android 13, kan je installeren over de laatste Android 12, namelijk A.17): https://community.oneplus.com/thread/1273266334352277506

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Hoe werkt dat nachtladen eigenlijk?

Ik laad mijn oneplus op met hun wireless charger in de stille stand. Deze is aangesloten op een oneplus 7 lader van 30watt. (de originele oneplus 7 charger)

Maar telkens laad mijn gsm binnen het anderhalf uur op naar 100%.

Ik heb de gsm nu een 3 tal weken, dus dacht dat deze ondertussen mijn slaappatroon wel kent. Zodat die tussen de 80-100% is tegen ik wakker ben.

Maar de curve laat gewoon zien dat die oplaad tot 100 zonder te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
c4coupe schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 21:57:
Hoe werkt dat nachtladen eigenlijk?

Ik laad mijn oneplus op met hun wireless charger in de stille stand. Deze is aangesloten op een oneplus 7 lader van 30watt. (de originele oneplus 7 charger)

Maar telkens laad mijn gsm binnen het anderhalf uur op naar 100%.

Ik heb de gsm nu een 3 tal weken, dus dacht dat deze ondertussen mijn slaappatroon wel kent. Zodat die tussen de 80-100% is tegen ik wakker ben.

Maar de curve laat gewoon zien dat die oplaad tot 100 zonder te stoppen.
Volgens mij werkt het pas onder een bepaald level, dat merk ik bij mijn 7 Pro ook. Bijv. als 'ie 50% is werkt het wel, maar als 'ie al 80% is niet. Op hoeveel % zat je telefoon op het moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Anonymoussaurus schreef op maandag 27 februari 2023 @ 10:47:
[...]

Volgens mij werkt het pas onder een bepaald level, dat merk ik bij mijn 7 Pro ook. Bijv. als 'ie 50% is werkt het wel, maar als 'ie al 80% is niet. Op hoeveel % zat je telefoon op het moment?
Ik gok dat die zeker telkens onder de 40% is.

Want als ik vind dat er nog teveel charge in zit laad ik de gsm niet op en laat ik hem gewoon naast de oplader liggen.

Als die volgens mij te leeg is om de volgende dag rond te komen zet ik hem wel op de oplader.

Ik sta wel met een ploegensysteem. Misschien dat die daarmee mijn slaapcyclus niet herkend.

De ene week 5 uur opstaan, de andere week is dit 9 uur bv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
c4coupe schreef op maandag 27 februari 2023 @ 11:09:
[...]

Ik gok dat die zeker telkens onder de 40% is.

Want als ik vind dat er nog teveel charge in zit laad ik de gsm niet op en laat ik hem gewoon naast de oplader liggen.

Als die volgens mij te leeg is om de volgende dag rond te komen zet ik hem wel op de oplader.

Ik sta wel met een ploegensysteem. Misschien dat die daarmee mijn slaapcyclus niet herkend.

De ene week 5 uur opstaan, de andere week is dit 9 uur bv.
Ah, ja als het afwisselende tijden zijn doet 'ie het volgens mij niet. Maar volgens mij is de wekker op je telefoon ook iets wat 'ie meeneemt in z'n berekeningen, dus wellicht dat als je een wekker zet voordat je gaat laden, dat 'ie het dan wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Hmm, opmerkelijke oplossing voor 10T-gebruikers na de C.26 update: https://community.oneplus...ntCid=1276370601095200773

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Ik heb maar snel een schedule gemaakt op een tuya stekker ivm snachts laden. Ding mag tussen 3 uur en half 6 opladen. Hoef ik me al niet druk te maken over dit slim opladen en mijn ploegensysteem. 🙊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS C.29 aangekondigd voor de 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread/1287775081761603589

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Anonymoussaurus schreef op maandag 27 februari 2023 @ 11:12:
[...]

Ah, ja als het afwisselende tijden zijn doet 'ie het volgens mij niet. Maar volgens mij is de wekker op je telefoon ook iets wat 'ie meeneemt in z'n berekeningen, dus wellicht dat als je een wekker zet voordat je gaat laden, dat 'ie het dan wel doet.
Hier een aantal keer geprobeerd, ook met opnieuw wekker zetten en iedere keer bij de wekker op 80% batterij, dus heb de functie maar uitgezet, ga wel weer "dom" laden.

Is niet erg, tijdens serie of douchen 150w eraan en vol, maar soms ook gewoon traag gedurende de nacht met een langzame lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-05 21:36
Ik heb van de week op mijn OP 10T android 13 gekregen. Maar nu kan zijn er wat dingen veranderd die ik handig vond en niet meer terug kan vinden .

Voorheen kon ik als ik naar beneden swipte direct zien hoelaat mijn wekker af gaat in dat menuutje. Dat is nu verdwenen.

En ook als ik vanaf de rechter bovenhoek naar beneden swipte kreeg je dat andere menuutje en daar stonden bij mij wat streepjescodes van spaar/kortingskaarten direct klaar om gescand te worden. Dat is ook verdwenen

Die dingen kan ik werkelijk nergens terug vinden weet iemand of dat echt verdwenen is ? Of waar ik dat nu kan zien . Kan het zelf echt nergens meer vinden en ik zie tussen de bomen het bos niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS C.30 aangekondigd voor de 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread/1293568734249615361

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS C.27 aangekondigd voor de 10T: https://community.oneplus.com/thread/1296707112579104770

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

Deze heb ik gisteren inderdaad aangeboden gekregen en geïnstalleerd. Ik heb nog geen bijzonderheden kunnen ontdekken.

PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS C.52 (13.1.0.520) op basis van OxygenOS 13.1 aangekondigd voor de 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread/1313178469244338184

[ Voor 9% gewijzigd door Anonymoussaurus op 21-04-2023 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:24
Anonymoussaurus schreef op donderdag 20 april 2023 @ 11:59:
OnePlus heeft OxygenOS C.52 (13.1.0.520) op basis van OxygenOS 13.1 aangekondigd voor de 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread/1313178469244338184
Vanochtend binnen gekregen en geïnstalleerd.

Het oogt allemaal wat trager, alsof er een trage manier van scrollen aan staat. Alle animaties staan op 0.5 en scherm op 120hz.

Iemand een idee wat dit kan zijn?

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05 09:10
vuurtjih schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 11:44:
[...]

Vanochtend binnen gekregen en geïnstalleerd.

Het oogt allemaal wat trager, alsof er een trage manier van scrollen aan staat. Alle animaties staan op 0.5 en scherm op 120hz.

Iemand een idee wat dit kan zijn?
Ik ervaar hetzelfde. Vooral het naar onderen swipen van de notificaties gaat traaaagggg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baloe20xd
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-03 13:14
Zijn er nog meer mensen die met de update van OxygenOS 12 naar OxygenOS 13 de batterij een stuk sneller leeg gaat? Ik heb de OnePlus 10 pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Baloe20xd schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 11:09:
Zijn er nog meer mensen die met de update van OxygenOS 12 naar OxygenOS 13 de batterij een stuk sneller leeg gaat? Ik heb de OnePlus 10 pro
https://community.oneplus.com/thread/1318336068558258183
Q: After the system is updated to OxygenOS 13.0, why does the battery drain faster than before?
A: Thank you for your feedback. Setting up, installing, updating apps, restoring data, updating OOS will consume a lot of battery. Plug the phone in, charge it to 100% with no interaction, then leave it on charge for an additional 20 to 30 mins, this will allow OOS to optimize. Doing this about once per week or so ensures you get full use of your battery. If the issue still exists after following the above steps, for India region, you can dial *#800# to enter the "Feedback toolbox" and catch the battery function log you want to report. For other regions, we would appreciate it if you can submit a report via THIS FORM .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caddy67
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16-06-2024
ddekruyf schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 22:07:
[...]

Zag het.. Zag ook dat er allerlei workarounds zijn, maar ik vind het zonde om voor veel geld een telefoon te kopen die dezelfde functionaliteit (die ik voor werk best vaak gebruik) via vage workarounds (die het "beter doen als je op speaker belt", want het zijn vaak geen call recorders, maar meer geluidsrecorders).

Het installeren van APK uit alternatieve bronnen levert ook wat mekkers op..Best wel een paar moraalridder opmerkingen van mijn telefoon.. Als ik "aangesproken" wens te worden op mijn keuzes, had ik wel gekozen voor een apple 😉. Batterij ben ik vooralsnog goed over te spreken.. Ruim voldoende schermtijd en het ultrasnel opladen, is ook echt ranzig snel..

Het is zeker nog geen gelopen race.. Als ik hem komende dagen nog voldoende naar mijn hand gezet krijg, bestaat nog zeker het risico dat het mijn nieuwe daily driver wordt.
@ddekruyf
Ik ben blij dat ik nu eindelijk eens iemand vindt met dezelfde ergernis aan de OP 10 Pro.....de onmogelijkheid om telefoongesprekken op te nemen......

Op mijn Op 7T Pro McLaren werkte dit feilloos, dus ging ik ervan uit dat die functie op de 10 Pro ook aanwezig zou zijn, je verwacht geen achteruitgang in functionaliteit. Net als jij luisterde ik voor mijn werk regelmatig een gesprek terug, om te checken of ik niks gemist heb, dus de teleurstelling was groot toen dit niet erop zat.

Ondertussen heb ik mijn 10 Pro al een tijdje in gebruik en werkelijk van alles al geprobeerd om op een eenvoudige manier alle gesprekken op te nemen. De workarounds die je benoemde werken geen van allen goed, hoogstens deels maar sommige zelfs helemaal niet.

Hopelijk is opnemen jou wel gelukt en wil je het grote geheim met mij delen, dan wordt JIJ mijn held van het jaar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
caddy67 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 21:10:
[...]

@ddekruyf
Ik ben blij dat ik nu eindelijk eens iemand vindt met dezelfde ergernis aan de OP 10 Pro.....de onmogelijkheid om telefoongesprekken op te nemen......

Op mijn Op 7T Pro McLaren werkte dit feilloos, dus ging ik ervan uit dat die functie op de 10 Pro ook aanwezig zou zijn, je verwacht geen achteruitgang in functionaliteit. Net als jij luisterde ik voor mijn werk regelmatig een gesprek terug, om te checken of ik niks gemist heb, dus de teleurstelling was groot toen dit niet erop zat.

Ondertussen heb ik mijn 10 Pro al een tijdje in gebruik en werkelijk van alles al geprobeerd om op een eenvoudige manier alle gesprekken op te nemen. De workarounds die je benoemde werken geen van allen goed, hoogstens deels maar sommige zelfs helemaal niet.

Hopelijk is opnemen jou wel gelukt en wil je het grote geheim met mij delen, dan wordt JIJ mijn held van het jaar _/-\o_
Dat komt omdat OnePlus zich moet houden aan privacyregels van de EU (en Nederland) waarbij het opnemen van gesprekken volgens mij niet toegestaan is. Bij mij werkt dit tooltje al heel lang: heb je jOnePlusTools al eens geprobeerd? Vreemd genoeg staat 'ie niet meer in de Play Store, dus even via APKMirror downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ddekruyf
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-05 07:21
caddy67 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 21:10:
[...]
Het wordt eigenlijk al prima verwoord. EU regelgeving. Oudere versies die hier niet aan voldoen, werkt het prima op. Ik was verder overigens niet onverdeeld tevreden of ontevreden over de 10 pro, maar er zijn IMHO zeker wel wat onhandige keuzes gemaakt waarin ik tijdens dagelijkse gebruik... "last" van ondervond op een wijze waar ik mij bij een flagship niet meer overheen wilde zetten.. Bij flagships moet het werken dankzij, en niet ondanks. Dit bleek steeds vaker het geval. Heb inmiddels een pixel 7 pro en die voldoet voor mij..

Ik kan helaas je held niet zijn.

@ddekruyf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.521 aangekondigd voor de 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread/1328358100796702728

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remo1
Deze heb ik er nu op staan.
Ik heb het idee dat de batterij sneller leeg is.
Verder geen klachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
remo1 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 18:09:
Ik heb het idee dat de batterij sneller leeg is.
Is altijd net na een update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remo1
Oke dan wachten we het wel af.
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.520 aangekondigd voor de OnePlus 10T: https://community.oneplus.com/thread/1332003186206048259

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphinkx
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-05 09:11
Heeft iemand hier ook het probleem dat het symbool voor locatie constant verschijnt en terug verdwijnt?

Ik heb al bij verschillende apps locatie toegang beperkt tot enkel bij gebruik app of zelfs vragen voor gebruik maar ik blijf hetzelfde probleem hebben. Bij recente locatie verzoeken staat nu enkel nog google, fit en nieuws.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.522 aangekondigd voor de 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread/1343541049456328712

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderSchaap
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07-05 14:28
Sphinkx schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 21:56:
Heeft iemand hier ook het probleem dat het symbool voor locatie constant verschijnt en terug verdwijnt?

Ik heb al bij verschillende apps locatie toegang beperkt tot enkel bij gebruik app of zelfs vragen voor gebruik maar ik blijf hetzelfde probleem hebben. Bij recente locatie verzoeken staat nu enkel nog google, fit en nieuws.
Bij mijn 10T staat die ook bijna constant aan, gelukkig nog geen verschil in batterij gebruik gemerkt maar vind het vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboytonie
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-03-2024
Hoi,

Mijn scherm blijft zwart als ik een oproep krijg en geen enkele toets of swipe op het scherm ontgrendelt het.
Moet dus elke kaar afleggen en terugbellen wat rete irritant is.

Iemand zelfde probleem gehad? Vind ook geen tutorial op internet die het oplost.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude
  • Laatst online: 14:11

ThaDude

Hang Loose

Ik had hiervoor een OP8 pro. Deze is naar mijn vrouw gegaan ikzelf heb sinds september een OP10 pro.
Wat loopt de accu van de OP10pro toch vreselijk snel leeg :/ De OP8 gaat langer mee terwijl die 2 jaar ouder is. Baal hier echt enorm van. Twijfel zelfs om niet naar iets anders over te stappen.

Meer mensen last van battery drain?

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 16:23
ThaDude schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 14:58:
Ik had hiervoor een OP8 pro. Deze is naar mijn vrouw gegaan ikzelf heb sinds september een OP10 pro.
Wat loopt de accu van de OP10pro toch vreselijk snel leeg :/ De OP8 gaat langer mee terwijl die 2 jaar ouder is. Baal hier echt enorm van. Twijfel zelfs om niet naar iets anders over te stappen.

Meer mensen last van battery drain?
Hier ook wel, bij release aangeschaft en op einde van de dag tegen 30 a 40%. Gelukkig laad hij snel op.
Locatie, 4g(in dag), bluetooth staan wel continu op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.580 aangekondigd voor de OnePlus 10T: https://community.oneplus.com/thread/1353692973467959302

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboytonie
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-03-2024
daboytonie schreef op maandag 12 juni 2023 @ 09:56:
Hoi,

Mijn scherm blijft zwart als ik een oproep krijg en geen enkele toets of swipe op het scherm ontgrendelt het.
Moet dus elke kaar afleggen en terugbellen wat rete irritant is.

Iemand zelfde probleem gehad? Vind ook geen tutorial op internet die het oplost.

Thanks
Ben dus naar developer mode moeten gaan om de optie te openen die het mogelijk maakt om de proximity sensor uit te schakelen.
Door een barstje naast deze sensor, naast camera voorkant, dacht deze dat ik mijn telephoon tegen mijn oor gedrukt hield bij het bellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.580 aangekondigd voor de 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread/1354448564213776390

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.581 aangekondigd voor de 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread/1387075148976226309

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.591 aangekondigd voor de 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread/1402258549337227264

[ Voor 6% gewijzigd door Anonymoussaurus op 22-08-2023 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.584 aangekondigd voor de 10T: https://community.oneplus.com/thread/1403134662611566601

• Bats13
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-05 15:43
Ik heb een OP 10T en onlangs de laatste updates gedraaid naar 13.1 alleen ik merk nu dat mijn 5G verbindin geregeld weg valt.

Zijn er meer mensen die daar last van hebben? En is er iets aan te doen?

[ Voor 3% gewijzigd door Bats13 op 13-09-2023 14:27 ]

• remmstein
Bats13 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 14:26:
Ik heb een OP 10T en onlangs de laatste updates gedraaid naar 13.1 alleen ik merk nu dat mijn 5G verbindin geregeld weg valt.

Zijn er meer mensen die daar last van hebben? En is er iets aan te doen?
Ja heb ik ook. Nog geen oplossing gevonden.

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.593 aangekondigd voor de 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread/1424930678650175496

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxhill
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12:45
Mijn vrouw wil de OP 10T als vervanger voor haar oude OP. Nu zie ik dat OxygenOS13 uitgebracht is voor de 10T. Maar hoe lang blijven beveiligingsupdates komen? Heeft OP hier iets over gezegd? Of is er bij oude modellen een trend te zien?

Mijn vrouw geeft niets om het nieuwste OS. Het gaat er alleen om dat beveiligingslekken nog gedicht blijven. Ze hoopt weer 3 of misschien 4 jaar met de telefoon te gaan doen. Zelf alternatieve OS’en installeren gaat niet gebeuren.

Zelf heb ik iPhone vooral omdat je dan een oud model kunt kopen en er nog gerust updates op blijft krijgen. Verder ben ik helemaal geen Apple fanboy. Ik weet dat er bij OP minder lang updates zullen zijn. Maar is 3 jaar voor de 10T nog reëel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Foxhill schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 13:55:
Mijn vrouw wil de OP 10T als vervanger voor haar oude OP. Nu zie ik dat OxygenOS13 uitgebracht is voor de 10T. Maar hoe lang blijven beveiligingsupdates komen? Heeft OP hier iets over gezegd? Of is er bij oude modellen een trend te zien?

Mijn vrouw geeft niets om het nieuwste OS. Het gaat er alleen om dat beveiligingslekken nog gedicht blijven. Ze hoopt weer 3 of misschien 4 jaar met de telefoon te gaan doen. Zelf alternatieve OS’en installeren gaat niet gebeuren.

Zelf heb ik iPhone vooral omdat je dan een oud model kunt kopen en er nog gerust updates op blijft krijgen. Verder ben ik helemaal geen Apple fanboy. Ik weet dat er bij OP minder lang updates zullen zijn. Maar is 3 jaar voor de 10T nog reëel?
De 10T krijgt 4 jaar aan beveiligingsupdates vanaf release, dus vanaf nu nog zo'n 3 jaar.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 16:23
Iemand die weet hoe ik de aanraakgevoeligheid van het touchscreen aanpas? Net een nieuwe screenprotector geplaatst en sommige delen komen niet goed binnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft de eerste Open Bèta op basis van OxygenOS 14 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1443809096846278663

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

Gaaf. Die wil ik. Wanneer ik de aangegeven instructies volg "Go to Settings > About device > Tap up to date > Tap icon on the top right > Beta program > Follow the steps to apply" krijg ik geen optie om mij aan te melden of iets te downloaden. Anderen hier wel, of doe ik iets niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Gregory76 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 09:31:
[...]

Gaaf. Die wil ik. Wanneer ik de aangegeven instructies volg "Go to Settings > About device > Tap up to date > Tap icon on the top right > Beta program > Follow the steps to apply" krijg ik geen optie om mij aan te melden of iets te downloaden. Anderen hier wel, of doe ik iets niet goed?
Staat ook duidelijk bij dat het India-only is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

Anonymoussaurus schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 10:41:
[...]

Staat ook duidelijk bij dat het India-only is. ;)
Oh, ok. Tja.... IN heeft al weken Android 14 builds.

[ Voor 8% gewijzigd door Gregory76 op 19-10-2023 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.587 aangekondigd voor de 10T: https://community.oneplus.com/thread/1447931826784960521

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.597 aangekondigd voor de 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread/1447929272109891591

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur gen
Weet iemand waarom mijn dataverbinding niet werkt zodra ik een telefoon gesprek voer? Soms moet ik tijdens het gesprek wel eens mijn email checken of iets dergelijks en dat werkt dan niet.

Polestar 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:24
Een vriend van mij heeft ook een OP10 Pro. Bij ultra snel laden wordt zijn laadicoon blauw (met mijn lader).
Bij mij blijft deze wit. Iemand enig idee hoe dit zit?

FYI: die van mij is nog nooit blauw geweest.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagoyaz
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-05 16:17
Deze week krijg ik men OnePlus 10T 128gb binnen, 345 met black friday kunnen kopen.
Enige advies hier waarop ik moet letten/controleren of wat voor optimalisatie te gebruiken?
Thx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

En ik maar wachten op een 14 versie (EU).... :P
Zijn er hier dan echt veel Indiase OnePlus 10 Pro's? Niet flauw bedoeld, maar wie heeft er wat aan deze info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Gregory76 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 15:30:
[...]

En ik maar wachten op een 14 versie (EU).... :P
Zijn er hier dan echt veel Indiase OnePlus 10 Pro's? Niet flauw bedoeld, maar wie heeft er wat aan deze info?
Die post wordt bijgewerkt zodra EU wordt uitgerold. Verder post ik het hier zodat ik het kan pinnen, for the sake of archiving purposes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 14 stable aangekondigd voor de 10T: https://community.oneplus.com/thread/1479323749160321029

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude
  • Laatst online: 14:11

ThaDude

Hang Loose

Vond al dat de telefoon snel leeg ging afgelopen periode.

Nu heb ik van die accu apps geïnstalleerd en die komen niet verder dan 82-85% accu status. Meer mensen die hier last van hebben (slechte accu) ? Telefoon is een jaar en 2 mnd oud en heb eigenlijk nooit tot 100 geladen..

Valt me zwaar tegen en vraag me ook af of op12 wel slim is. Kortom komt dit door snelladen?

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste