Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 19:45
Anonymoussaurus schreef op maandag 27 februari 2023 @ 10:47:
[...]

Volgens mij werkt het pas onder een bepaald level, dat merk ik bij mijn 7 Pro ook. Bijv. als 'ie 50% is werkt het wel, maar als 'ie al 80% is niet. Op hoeveel % zat je telefoon op het moment?
Ik gok dat die zeker telkens onder de 40% is.

Want als ik vind dat er nog teveel charge in zit laad ik de gsm niet op en laat ik hem gewoon naast de oplader liggen.

Als die volgens mij te leeg is om de volgende dag rond te komen zet ik hem wel op de oplader.

Ik sta wel met een ploegensysteem. Misschien dat die daarmee mijn slaapcyclus niet herkend.

De ene week 5 uur opstaan, de andere week is dit 9 uur bv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
c4coupe schreef op maandag 27 februari 2023 @ 11:09:
[...]

Ik gok dat die zeker telkens onder de 40% is.

Want als ik vind dat er nog teveel charge in zit laad ik de gsm niet op en laat ik hem gewoon naast de oplader liggen.

Als die volgens mij te leeg is om de volgende dag rond te komen zet ik hem wel op de oplader.

Ik sta wel met een ploegensysteem. Misschien dat die daarmee mijn slaapcyclus niet herkend.

De ene week 5 uur opstaan, de andere week is dit 9 uur bv.
Ah, ja als het afwisselende tijden zijn doet 'ie het volgens mij niet. Maar volgens mij is de wekker op je telefoon ook iets wat 'ie meeneemt in z'n berekeningen, dus wellicht dat als je een wekker zet voordat je gaat laden, dat 'ie het dan wel doet.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Hmm, opmerkelijke oplossing voor 10T-gebruikers na de C.26 update: https://community.oneplus...ntCid=1276370601095200773

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 19:45
Ik heb maar snel een schedule gemaakt op een tuya stekker ivm snachts laden. Ding mag tussen 3 uur en half 6 opladen. Hoef ik me al niet druk te maken over dit slim opladen en mijn ploegensysteem. 🙊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS C.29 aangekondigd voor de 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread/1287775081761603589

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Anonymoussaurus schreef op maandag 27 februari 2023 @ 11:12:
[...]

Ah, ja als het afwisselende tijden zijn doet 'ie het volgens mij niet. Maar volgens mij is de wekker op je telefoon ook iets wat 'ie meeneemt in z'n berekeningen, dus wellicht dat als je een wekker zet voordat je gaat laden, dat 'ie het dan wel doet.
Hier een aantal keer geprobeerd, ook met opnieuw wekker zetten en iedere keer bij de wekker op 80% batterij, dus heb de functie maar uitgezet, ga wel weer "dom" laden.

Is niet erg, tijdens serie of douchen 150w eraan en vol, maar soms ook gewoon traag gedurende de nacht met een langzame lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Ik heb van de week op mijn OP 10T android 13 gekregen. Maar nu kan zijn er wat dingen veranderd die ik handig vond en niet meer terug kan vinden .

Voorheen kon ik als ik naar beneden swipte direct zien hoelaat mijn wekker af gaat in dat menuutje. Dat is nu verdwenen.

En ook als ik vanaf de rechter bovenhoek naar beneden swipte kreeg je dat andere menuutje en daar stonden bij mij wat streepjescodes van spaar/kortingskaarten direct klaar om gescand te worden. Dat is ook verdwenen

Die dingen kan ik werkelijk nergens terug vinden weet iemand of dat echt verdwenen is ? Of waar ik dat nu kan zien . Kan het zelf echt nergens meer vinden en ik zie tussen de bomen het bos niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS C.30 aangekondigd voor de 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread/1293568734249615361

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS C.27 aangekondigd voor de 10T: https://community.oneplus.com/thread/1296707112579104770

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:33

Gregory76

Sony PlayStation freak

Deze heb ik gisteren inderdaad aangeboden gekregen en geïnstalleerd. Ik heb nog geen bijzonderheden kunnen ontdekken.

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS C.52 (13.1.0.520) op basis van OxygenOS 13.1 aangekondigd voor de 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread/1313178469244338184

[ Voor 9% gewijzigd door Anonymoussaurus op 21-04-2023 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:33
Anonymoussaurus schreef op donderdag 20 april 2023 @ 11:59:
OnePlus heeft OxygenOS C.52 (13.1.0.520) op basis van OxygenOS 13.1 aangekondigd voor de 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread/1313178469244338184
Vanochtend binnen gekregen en geïnstalleerd.

Het oogt allemaal wat trager, alsof er een trage manier van scrollen aan staat. Alle animaties staan op 0.5 en scherm op 120hz.

Iemand een idee wat dit kan zijn?

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 13:38
vuurtjih schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 11:44:
[...]

Vanochtend binnen gekregen en geïnstalleerd.

Het oogt allemaal wat trager, alsof er een trage manier van scrollen aan staat. Alle animaties staan op 0.5 en scherm op 120hz.

Iemand een idee wat dit kan zijn?
Ik ervaar hetzelfde. Vooral het naar onderen swipen van de notificaties gaat traaaagggg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baloe20xd
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-08 14:37
Zijn er nog meer mensen die met de update van OxygenOS 12 naar OxygenOS 13 de batterij een stuk sneller leeg gaat? Ik heb de OnePlus 10 pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Baloe20xd schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 11:09:
Zijn er nog meer mensen die met de update van OxygenOS 12 naar OxygenOS 13 de batterij een stuk sneller leeg gaat? Ik heb de OnePlus 10 pro
https://community.oneplus.com/thread/1318336068558258183
Q: After the system is updated to OxygenOS 13.0, why does the battery drain faster than before?
A: Thank you for your feedback. Setting up, installing, updating apps, restoring data, updating OOS will consume a lot of battery. Plug the phone in, charge it to 100% with no interaction, then leave it on charge for an additional 20 to 30 mins, this will allow OOS to optimize. Doing this about once per week or so ensures you get full use of your battery. If the issue still exists after following the above steps, for India region, you can dial *#800# to enter the "Feedback toolbox" and catch the battery function log you want to report. For other regions, we would appreciate it if you can submit a report via THIS FORM .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caddy67
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16-06-2024
ddekruyf schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 22:07:
[...]

Zag het.. Zag ook dat er allerlei workarounds zijn, maar ik vind het zonde om voor veel geld een telefoon te kopen die dezelfde functionaliteit (die ik voor werk best vaak gebruik) via vage workarounds (die het "beter doen als je op speaker belt", want het zijn vaak geen call recorders, maar meer geluidsrecorders).

Het installeren van APK uit alternatieve bronnen levert ook wat mekkers op..Best wel een paar moraalridder opmerkingen van mijn telefoon.. Als ik "aangesproken" wens te worden op mijn keuzes, had ik wel gekozen voor een apple 😉. Batterij ben ik vooralsnog goed over te spreken.. Ruim voldoende schermtijd en het ultrasnel opladen, is ook echt ranzig snel..

Het is zeker nog geen gelopen race.. Als ik hem komende dagen nog voldoende naar mijn hand gezet krijg, bestaat nog zeker het risico dat het mijn nieuwe daily driver wordt.
@ddekruyf
Ik ben blij dat ik nu eindelijk eens iemand vindt met dezelfde ergernis aan de OP 10 Pro.....de onmogelijkheid om telefoongesprekken op te nemen......

Op mijn Op 7T Pro McLaren werkte dit feilloos, dus ging ik ervan uit dat die functie op de 10 Pro ook aanwezig zou zijn, je verwacht geen achteruitgang in functionaliteit. Net als jij luisterde ik voor mijn werk regelmatig een gesprek terug, om te checken of ik niks gemist heb, dus de teleurstelling was groot toen dit niet erop zat.

Ondertussen heb ik mijn 10 Pro al een tijdje in gebruik en werkelijk van alles al geprobeerd om op een eenvoudige manier alle gesprekken op te nemen. De workarounds die je benoemde werken geen van allen goed, hoogstens deels maar sommige zelfs helemaal niet.

Hopelijk is opnemen jou wel gelukt en wil je het grote geheim met mij delen, dan wordt JIJ mijn held van het jaar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
caddy67 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 21:10:
[...]

@ddekruyf
Ik ben blij dat ik nu eindelijk eens iemand vindt met dezelfde ergernis aan de OP 10 Pro.....de onmogelijkheid om telefoongesprekken op te nemen......

Op mijn Op 7T Pro McLaren werkte dit feilloos, dus ging ik ervan uit dat die functie op de 10 Pro ook aanwezig zou zijn, je verwacht geen achteruitgang in functionaliteit. Net als jij luisterde ik voor mijn werk regelmatig een gesprek terug, om te checken of ik niks gemist heb, dus de teleurstelling was groot toen dit niet erop zat.

Ondertussen heb ik mijn 10 Pro al een tijdje in gebruik en werkelijk van alles al geprobeerd om op een eenvoudige manier alle gesprekken op te nemen. De workarounds die je benoemde werken geen van allen goed, hoogstens deels maar sommige zelfs helemaal niet.

Hopelijk is opnemen jou wel gelukt en wil je het grote geheim met mij delen, dan wordt JIJ mijn held van het jaar _/-\o_
Dat komt omdat OnePlus zich moet houden aan privacyregels van de EU (en Nederland) waarbij het opnemen van gesprekken volgens mij niet toegestaan is. Bij mij werkt dit tooltje al heel lang: heb je jOnePlusTools al eens geprobeerd? Vreemd genoeg staat 'ie niet meer in de Play Store, dus even via APKMirror downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ddekruyf
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 22:47
caddy67 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 21:10:
[...]
Het wordt eigenlijk al prima verwoord. EU regelgeving. Oudere versies die hier niet aan voldoen, werkt het prima op. Ik was verder overigens niet onverdeeld tevreden of ontevreden over de 10 pro, maar er zijn IMHO zeker wel wat onhandige keuzes gemaakt waarin ik tijdens dagelijkse gebruik... "last" van ondervond op een wijze waar ik mij bij een flagship niet meer overheen wilde zetten.. Bij flagships moet het werken dankzij, en niet ondanks. Dit bleek steeds vaker het geval. Heb inmiddels een pixel 7 pro en die voldoet voor mij..

Ik kan helaas je held niet zijn.

@ddekruyf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.521 aangekondigd voor de 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread/1328358100796702728

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remo1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-09 21:14
Deze heb ik er nu op staan.
Ik heb het idee dat de batterij sneller leeg is.
Verder geen klachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
remo1 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 18:09:
Ik heb het idee dat de batterij sneller leeg is.
Is altijd net na een update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remo1
Oke dan wachten we het wel af.
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.520 aangekondigd voor de OnePlus 10T: https://community.oneplus.com/thread/1332003186206048259

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphinkx
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-08 21:16
Heeft iemand hier ook het probleem dat het symbool voor locatie constant verschijnt en terug verdwijnt?

Ik heb al bij verschillende apps locatie toegang beperkt tot enkel bij gebruik app of zelfs vragen voor gebruik maar ik blijf hetzelfde probleem hebben. Bij recente locatie verzoeken staat nu enkel nog google, fit en nieuws.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.522 aangekondigd voor de 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread/1343541049456328712

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderSchaap
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07-08 13:46
Sphinkx schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 21:56:
Heeft iemand hier ook het probleem dat het symbool voor locatie constant verschijnt en terug verdwijnt?

Ik heb al bij verschillende apps locatie toegang beperkt tot enkel bij gebruik app of zelfs vragen voor gebruik maar ik blijf hetzelfde probleem hebben. Bij recente locatie verzoeken staat nu enkel nog google, fit en nieuws.
Bij mijn 10T staat die ook bijna constant aan, gelukkig nog geen verschil in batterij gebruik gemerkt maar vind het vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboytonie
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-03-2024
Hoi,

Mijn scherm blijft zwart als ik een oproep krijg en geen enkele toets of swipe op het scherm ontgrendelt het.
Moet dus elke kaar afleggen en terugbellen wat rete irritant is.

Iemand zelfde probleem gehad? Vind ook geen tutorial op internet die het oplost.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:11

ThaDude

Hang Loose

Ik had hiervoor een OP8 pro. Deze is naar mijn vrouw gegaan ikzelf heb sinds september een OP10 pro.
Wat loopt de accu van de OP10pro toch vreselijk snel leeg :/ De OP8 gaat langer mee terwijl die 2 jaar ouder is. Baal hier echt enorm van. Twijfel zelfs om niet naar iets anders over te stappen.

Meer mensen last van battery drain?

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21:02
ThaDude schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 14:58:
Ik had hiervoor een OP8 pro. Deze is naar mijn vrouw gegaan ikzelf heb sinds september een OP10 pro.
Wat loopt de accu van de OP10pro toch vreselijk snel leeg :/ De OP8 gaat langer mee terwijl die 2 jaar ouder is. Baal hier echt enorm van. Twijfel zelfs om niet naar iets anders over te stappen.

Meer mensen last van battery drain?
Hier ook wel, bij release aangeschaft en op einde van de dag tegen 30 a 40%. Gelukkig laad hij snel op.
Locatie, 4g(in dag), bluetooth staan wel continu op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.580 aangekondigd voor de OnePlus 10T: https://community.oneplus.com/thread/1353692973467959302

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboytonie
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-03-2024
daboytonie schreef op maandag 12 juni 2023 @ 09:56:
Hoi,

Mijn scherm blijft zwart als ik een oproep krijg en geen enkele toets of swipe op het scherm ontgrendelt het.
Moet dus elke kaar afleggen en terugbellen wat rete irritant is.

Iemand zelfde probleem gehad? Vind ook geen tutorial op internet die het oplost.

Thanks
Ben dus naar developer mode moeten gaan om de optie te openen die het mogelijk maakt om de proximity sensor uit te schakelen.
Door een barstje naast deze sensor, naast camera voorkant, dacht deze dat ik mijn telephoon tegen mijn oor gedrukt hield bij het bellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.580 aangekondigd voor de 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread/1354448564213776390

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.581 aangekondigd voor de 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread/1387075148976226309

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.591 aangekondigd voor de 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread/1402258549337227264

[ Voor 6% gewijzigd door Anonymoussaurus op 22-08-2023 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.584 aangekondigd voor de 10T: https://community.oneplus.com/thread/1403134662611566601

• Bats13
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-08 10:36
Ik heb een OP 10T en onlangs de laatste updates gedraaid naar 13.1 alleen ik merk nu dat mijn 5G verbindin geregeld weg valt.

Zijn er meer mensen die daar last van hebben? En is er iets aan te doen?

[ Voor 3% gewijzigd door Bats13 op 13-09-2023 14:27 ]

• remmstein
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-09 20:43
Bats13 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 14:26:
Ik heb een OP 10T en onlangs de laatste updates gedraaid naar 13.1 alleen ik merk nu dat mijn 5G verbindin geregeld weg valt.

Zijn er meer mensen die daar last van hebben? En is er iets aan te doen?
Ja heb ik ook. Nog geen oplossing gevonden.

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.593 aangekondigd voor de 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread/1424930678650175496

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxhill
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19-09 18:34
Mijn vrouw wil de OP 10T als vervanger voor haar oude OP. Nu zie ik dat OxygenOS13 uitgebracht is voor de 10T. Maar hoe lang blijven beveiligingsupdates komen? Heeft OP hier iets over gezegd? Of is er bij oude modellen een trend te zien?

Mijn vrouw geeft niets om het nieuwste OS. Het gaat er alleen om dat beveiligingslekken nog gedicht blijven. Ze hoopt weer 3 of misschien 4 jaar met de telefoon te gaan doen. Zelf alternatieve OS’en installeren gaat niet gebeuren.

Zelf heb ik iPhone vooral omdat je dan een oud model kunt kopen en er nog gerust updates op blijft krijgen. Verder ben ik helemaal geen Apple fanboy. Ik weet dat er bij OP minder lang updates zullen zijn. Maar is 3 jaar voor de 10T nog reëel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Foxhill schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 13:55:
Mijn vrouw wil de OP 10T als vervanger voor haar oude OP. Nu zie ik dat OxygenOS13 uitgebracht is voor de 10T. Maar hoe lang blijven beveiligingsupdates komen? Heeft OP hier iets over gezegd? Of is er bij oude modellen een trend te zien?

Mijn vrouw geeft niets om het nieuwste OS. Het gaat er alleen om dat beveiligingslekken nog gedicht blijven. Ze hoopt weer 3 of misschien 4 jaar met de telefoon te gaan doen. Zelf alternatieve OS’en installeren gaat niet gebeuren.

Zelf heb ik iPhone vooral omdat je dan een oud model kunt kopen en er nog gerust updates op blijft krijgen. Verder ben ik helemaal geen Apple fanboy. Ik weet dat er bij OP minder lang updates zullen zijn. Maar is 3 jaar voor de 10T nog reëel?
De 10T krijgt 4 jaar aan beveiligingsupdates vanaf release, dus vanaf nu nog zo'n 3 jaar.

• Chelseamarre123
Iemand die weet hoe ik de aanraakgevoeligheid van het touchscreen aanpas? Net een nieuwe screenprotector geplaatst en sommige delen komen niet goed binnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft de eerste Open Bèta op basis van OxygenOS 14 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1443809096846278663

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

Gaaf. Die wil ik. Wanneer ik de aangegeven instructies volg "Go to Settings > About device > Tap up to date > Tap icon on the top right > Beta program > Follow the steps to apply" krijg ik geen optie om mij aan te melden of iets te downloaden. Anderen hier wel, of doe ik iets niet goed?

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Gregory76 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 09:31:
[...]

Gaaf. Die wil ik. Wanneer ik de aangegeven instructies volg "Go to Settings > About device > Tap up to date > Tap icon on the top right > Beta program > Follow the steps to apply" krijg ik geen optie om mij aan te melden of iets te downloaden. Anderen hier wel, of doe ik iets niet goed?
Staat ook duidelijk bij dat het India-only is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

Anonymoussaurus schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 10:41:
[...]

Staat ook duidelijk bij dat het India-only is. ;)
Oh, ok. Tja.... IN heeft al weken Android 14 builds.

[ Voor 8% gewijzigd door Gregory76 op 19-10-2023 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.587 aangekondigd voor de 10T: https://community.oneplus.com/thread/1447931826784960521

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.597 aangekondigd voor de 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread/1447929272109891591

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur gen
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-09 16:49
Weet iemand waarom mijn dataverbinding niet werkt zodra ik een telefoon gesprek voer? Soms moet ik tijdens het gesprek wel eens mijn email checken of iets dergelijks en dat werkt dan niet.

Polestar 2 | OnePlus Nord 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
Een vriend van mij heeft ook een OP10 Pro. Bij ultra snel laden wordt zijn laadicoon blauw (met mijn lader).
Bij mij blijft deze wit. Iemand enig idee hoe dit zit?

FYI: die van mij is nog nooit blauw geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagoyaz
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-09 22:38
Deze week krijg ik men OnePlus 10T 128gb binnen, 345 met black friday kunnen kopen.
Enige advies hier waarop ik moet letten/controleren of wat voor optimalisatie te gebruiken?
Thx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

En ik maar wachten op een 14 versie (EU).... :P
Zijn er hier dan echt veel Indiase OnePlus 10 Pro's? Niet flauw bedoeld, maar wie heeft er wat aan deze info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Gregory76 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 15:30:
[...]

En ik maar wachten op een 14 versie (EU).... :P
Zijn er hier dan echt veel Indiase OnePlus 10 Pro's? Niet flauw bedoeld, maar wie heeft er wat aan deze info?
Die post wordt bijgewerkt zodra EU wordt uitgerold. Verder post ik het hier zodat ik het kan pinnen, for the sake of archiving purposes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 14 stable aangekondigd voor de 10T: https://community.oneplus.com/thread/1479323749160321029

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

Vond al dat de telefoon snel leeg ging afgelopen periode.

Nu heb ik van die accu apps geïnstalleerd en die komen niet verder dan 82-85% accu status. Meer mensen die hier last van hebben (slechte accu) ? Telefoon is een jaar en 2 mnd oud en heb eigenlijk nooit tot 100 geladen..

Valt me zwaar tegen en vraag me ook af of op12 wel slim is. Kortom komt dit door snelladen?

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
ThaDude schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 09:34:
Vond al dat de telefoon snel leeg ging afgelopen periode.

Nu heb ik van die accu apps geïnstalleerd en die komen niet verder dan 82-85% accu status. Meer mensen die hier last van hebben (slechte accu) ? Telefoon is een jaar en 2 mnd oud en heb eigenlijk nooit tot 100 geladen..

Valt me zwaar tegen en vraag me ook af of op12 wel slim is. Kortom komt dit door snelladen?
Je moet even in de accustatistieken kijken welke app het meest batterij vreet. Die accu-apps zijn totaal niet accuraat, helemaal niet bij weinig ladingen. Waarom gebruik je niet gewoon de ingebouwde batterijstatus in de instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

Bedoel de SOH van de accu.. niet het verbruik van de apps. De health status van de accu's heb ik het dus over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
ThaDude schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 13:21:
Bedoel de SOH van de accu.. niet het verbruik van de apps. De health status van de accu's heb ik het dus over.
Ja, en ik heb het over beide. Dat eerste is een advies over reductie accuverbruik, dat tweede een reactie op het gebruik van die nutteloze apps.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VES3INQ-5X4CbuFjuHHoCdOxbo8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6QgeRRR9qwJUVYn3nGLiwHvY.jpg?f=fotoalbum_large

Update beschikbaar voor de 10 Pro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Ik heb zojuist OxygenOS 14 (stable) voor de 10T ook toegevoegd aan Oxygen Updater. :)

• mrtops1977
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 08:47
wat een piep update naar 14 voor de oneplus 10 pro

een beste batterydraine zeg ,hoorde dat er in india al een vervolg update is geweest voor dit probleem.
waarom gooien ze eerst die eertse update online??

na half dag heb ik nog maar 20% ...bij de 13 zat ik nog op 60%.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
mrtops1977 schreef op donderdag 21 december 2023 @ 21:51:

een beste batterydraine zeg ,hoorde dat er in india al een vervolg update is geweest voor dit probleem.

Heb net het gevoel dat de batterij langer meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

mrtops1977 schreef op donderdag 21 december 2023 @ 21:51:

Bij mij gaf hij direct na de update een melding, dat de telefoon even helemaal naar 100% opgeladen moest worden na de update. Dat heb ik braaf gedaan en daarna de telefoon herstart. De dagen erna heb ik hem nog 1 of 2x een herstart gegeven en een paar keer naar 100% geladen.

Ik heb het idee dat de batterij iets korter meegaat, maar kom er nog prima de dag mee door. Dus 20% resterend na een halve dag lijkt mij zeker niet o.k.

Heb jij het bovenstaande ook braaf gedaan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtops1977
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 08:47
Gregory76 schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 09:29:
[...]

Bij mij gaf hij direct na de update een melding, dat de telefoon even helemaal naar 100% opgeladen moest worden na de update. Dat heb ik braaf gedaan en daarna de telefoon herstart. De dagen erna heb ik hem nog 1 of 2x een herstart gegeven en een paar keer naar 100% geladen.

Ik heb het idee dat de batterij iets korter meegaat, maar kom er nog prima de dag mee door. Dus 20% resterend na een halve dag lijkt mij zeker niet o.k.

Heb jij het bovenstaande ook braaf gedaan? :P
ja heb hem die nacht op de lader gedaan helaas...moet maar wachten op de volgende update :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.592 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1499373868509298695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 14.0.0.300 aangekondigd voor de 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread/1505220203695308807

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
Hopen dat de batterij weer wat normaler wordt met deze update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtschade
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-08 17:52
Sinds ik mijn telefoon heb gereboot is opeens het *ding* bevestigingsgeluidje weg na "Hey Google". Een Google search geeft zat suggesties maar de juiste heb ik nog niet gevonden. Iemand die weet hoe je dit op een OnePlus Pro 10 fixed?

edit: als ik swipe van linksonder op het lockscreen en zo de assistant open krijg ik het geluidje wel.

edit2: als ik bluetooth speakers aansluit hoor ik het *ding* geluidje wel over de speakers. :?

[ Voor 30% gewijzigd door Nachtschade op 14-01-2024 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 14.0.0.300 aangekondigd voor de 10T: https://community.oneplus.com/thread/1510476764491546633

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

Ik ben NE2213-14.0.0.300 op dit moment op mijn 10 Pro aan het installeren. Via de Oxygen Updater beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
Gregory76 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:56:
Ik ben NE2213-14.0.0.300 op dit moment op mijn 10 Pro aan het installeren. Via de Oxygen Updater beschikbaar.
Batterij lijkt nu, na 1 a 2 dagen, wel weer een stuk beter!
Hoe is jou ervaring?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

vuurtjih schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 11:09:
[...]

Batterij lijkt nu, na 1 a 2 dagen, wel weer een stuk beter!
Hoe is jou ervaring?
Dat klopt. Hier ook beter. Duidelijk merkbaar. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur gen
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-09 16:49
Weet iemand hoe je de batterij kan kalibreren?

Polestar 2 | OnePlus Nord 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

Jur gen schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 22:21:
Weet iemand hoe je de batterij kan kalibreren?
Ik heb dit gevonden. Geen idee of dit klopt :P

For non rooted phones:

1. Let your phone die
2. Charge it while powered down to 100%
3. Turn it on charge to 100%
4. Let it in charge for 20min even when 100%
5. Turn phone off charge to 100%
6. Go to recovery and clear cache
7. Charge the phone in power off to 100%
8. Turn it in repeat steps from 3. To 7.

Do this in 3life cycles, so once u do step 7. Twice use your phone normal, and repeat 3 times.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Gregory76 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 09:10:
[...]

Ik heb dit gevonden. Geen idee of dit klopt :P

For non rooted phones:

1. Let your phone die
2. Charge it while powered down to 100%
3. Turn it on charge to 100%
4. Let it in charge for 20min even when 100%
5. Turn phone off charge to 100%
6. Go to recovery and clear cache
7. Charge the phone in power off to 100%
8. Turn it in repeat steps from 3. To 7.

Do this in 3life cycles, so once u do step 7. Twice use your phone normal, and repeat 3 times.
Uhm nee, dat schijnt niet goed te zijn. Zie ook https://community.oneplus.com/thread/993896.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 14.0.0.402 aangekondigd voor de 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread/1524035263800541187

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:05

thommich

Belg

Weet iemand of je zonder simkaarten toch in de telefoon kan komen?
Ik heb een oneplus 12 gekocht en wil mijn simkaarten nr die nieuwe telefoon overbrengen. Maar op de 10T zou ik nog willen toegang hebben tot foto's etc om die later nog over te zetten.

Alsook zouden de kinderen dan met de 10T kunnen spelen zonder sim.

2e vraag is of iemand ervaring heeft met het herstellen van de USB c poort. Deze maakt heel moeilijk connectie waardoor ik de telefoon vaak niet kan opladen. Had ik bij mijn vorige oneplus telefoons ook telkens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
thommich schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 08:41:
Ik heb een oneplus 12 gekocht en wil mijn simkaarten nr die nieuwe telefoon overbrengen. Maar op de 10T zou ik nog willen toegang hebben tot foto's etc om die later nog over te zetten.

2e vraag is of iemand ervaring heeft met het herstellen van de USB c poort. Deze maakt heel moeilijk connectie waardoor ik de telefoon vaak niet kan opladen. Had ik bij mijn vorige oneplus telefoons ook telkens...
Mbt het onderste, geen idee wat je doet met je telefoon, maar ik heb bij geen enkele OnePlus telefoon problemen met de USB, ook bij mijn huidige niet die al bijna 2 jaar meegaat.

Zit er vuil in de poort of is er iets afgebroken? Een telefoon reparatie winkel, zou je daar verder mee kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123

Hier hetzelfde met de oplaadpoort, gekke is ook dat ik hem zelden tot nooit beraad oplaad. Had em destijds gekocht omdat deze ook draadloos ondersteund maar helaas lost mijn usb kabel vaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Ja dit zou gewoon moeten werken hoor. Ik haal de PUK-code er zelf altijd af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 14.0.0.600 aangekondigd voor de 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread/1568972021004500994

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Weet iemand hoe ik dit uit krijg. Na elke update/ telefoon herstart komt bellen via wifi telkens terug van boven te staan.
Via tegel bewerken kan ik hem verwijderen of beneden zetten maar dit komt dus steeds terug na een heropstart.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6-3RPPl_RsK404L7uiiL_HK8Tlo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jRZhKBJk57EhQfseeFONQSes.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikevdH
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 26-04 19:04
Goedendag,

Kan iemand mij helpen met Do Not Disturb instellingen. Op mij OnePlus 6t kon ik favorieten actief laten. Maar dan alleen telefoontjes en kon ik de berichten uitzetten. Op OnePlus 10t kan ik deze keuze / optie nergens vinden. Nu gebeurt het dat tijdens de DND tijd (snachts) ik dus ook geluids meldingen krijg van apjes / mailtjes etc van favoriete contactpersonen. En dat wil ik dus niet alleen telefoon oproepen mogen doorkomen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:11
Weet iemand een oplossing voor het enorme batterij verbruik?

Laatste tijd haal ik geen dag meer tenzij ik naar kantoor tijd vanwegen opladen in de auto.

Ik haal maar iets van 4uur SOT op het moment. (Niet merkbaar een app die alles opvreet)
Zou een factory reset iets uithalen of niet?

Anders toch maar kijken naar een upgrade, al was ik van plan deze langer dan 2 jaar te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remo1
Fjux.
Laatste update installeren heeft bij mij geholpen.
De 600 versie vreet stroom .
De 700 is aanzienlijk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft een tijd geleden OxygenOS 14.0.0.701 aangekondigd (was al vermeld, maar nog even de forumpost): https://community.oneplus.com/thread/1582737806457831432

[ Voor 15% gewijzigd door Anonymoussaurus op 26-05-2024 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Ik heb inderdaad de 700 draaien, Oxygen updater is nog niet gekomen met 701.

Ik heb ook het debloat script van XDA gedraaid (wel wat aangepast, vond dat ze wel heel veel uitschakelde)
Maar ook dat helpt wel echt!

SOT is een stuk beter geworden, haal nog niet altijd de volle dag, maar dan heb ik meestal mijn tel ook wel veel gebruikt.
Accu battery schat hem nu in op 6 uur SOT, maar hij moet nog wat langer draaien om het goed te leren.
(voor mijn gevoel is het minder) maar we gaan het zien.

Hopelijk kan ik het nog even uitzingen met de 10 pro...
Al blijf ik wel met een scheef oog de aanbiedingen in de gaten houden. (de 12 ziet er ook erg mooi uit)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-09 22:29
Wat ik over de batterij hier lees is heel herkenbaar. Ik twijfel ook over een upgrade naar de 12. Eerst keek ik naar batterijvervanging maar als ik hier lees dat veel mensen er last van hebben dan zal het niet aan de batterij zelf liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fjux
anie schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 10:59:
Wat ik over de batterij hier lees is heel herkenbaar. Ik twijfel ook over een upgrade naar de 12. Eerst keek ik naar batterijvervanging maar als ik hier lees dat veel mensen er last van hebben dan zal het niet aan de batterij zelf liggen.
Ik ben overgestapt op de 12, wat een powerhouse is dat qua batterij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-09 22:29
fjux schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 11:08:
[...]

Ik ben overgestapt op de 12, wat een powerhouse is dat qua batterij!
Tx, dat was het laatste zetje.

Straks de 12 bestellen. Zie bij belsimpel een erg goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Nog even de laatste twee updates voor de 10T:

[ Voor 3% gewijzigd door Anonymoussaurus op 03-08-2024 12:08 ]

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 14.0.0.910 voor de OnePlus 10 Pro aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1667790398157750274

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 14.0.0.712 aangekondigd voor de 10T: https://community.oneplus.com/thread/1688716132111876102

[ Voor 5% gewijzigd door Anonymoussaurus op 24-09-2024 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft nu ook OxygenOS 14.0.0.920 voor de 10 Pro aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1691717589937422343

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 14.0.0.713 aangekondigd voor de 10T: https://community.oneplus.com/thread/1729131085880623110 en OxygenOS 14.0.0.930 voor de 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread/1729874914590064642

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Volgens mij is de oxygen 15 gisteren geïnstalleerd. Meteen een andere 10t zo lijkt het. Ziet er wel netjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remo1
Ik heb Android 15 al een paar weken op de 10 pro.
Werkt prima
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste