• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-03 20:41
Chelseamarre123 schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 16:51:
Ikzelf heb momenteel de OP10. Heb ook de 3,6 en 8 gehad.
Persoonlijk snap ik al dat extreme negatieve niet op OP. Ja het is geen flagship killer meer en hun prijzen zijn enorm gestegen. Maar nog steeds vind ik het een enorm fijn toestel naar mijn wens dat ik bij de concurrentie niet vond.
Persoonlijk gaat het mij niet om het Flagship killer verhaal, heeft me ook nooit getrokken, alleen de beste bang-for-buck en het schone os was de reden om voor OP te kiezen.
Maar de ervaringen van de toestellen zelf..
Updates komen traag(zit nu op beveilingsupdate 2022-02-01 op mijn 8T), en bij grote update's ben je een veredelde Beta-tester.
Bij mijn 6 was het een drama en bij de 8T is het weer hetzelfde liedje.
Dan de 'downgrade's qua functies en os maken dat het voor mij klaar is met OP.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:47
Ik heb eigenlijk gisteren de Oneplus 10T besteld.
Leek me wel een prima upgrade voor de Oneplus 5T. Andere opties zijn eigenlijk ook niet interessant en komen anders veel later.

Heb er zo te lezen ook minder kijk op dan jullie. Maar de prijs tegenover de pro en andere telefoons was wel interessant. Maar een upgrade van mijn 5T zal het zeker zijn.
De skin zal ik het denk ik maar mee moeten doen. Maar dat zou toch ook wennen zijn met andere telefoons. Het schuifje aan de zijkant gebruik ik zelf nauwelijks. Hij staat toch al op trillen.
Denk dat ik de enige hier ben die een OP 10T aan schaft. :P

Wel suf dat ze geen hoesjes verkopen waar de groene versie mooi in uit zal komen, maar goed, kan later altijd nog eens op zoek gaan.
Heb overigens de luxere versie aangeschaft. Meer omdat ik er lang mee wil doen en deze meer geheugen heeft.

[Voor 21% gewijzigd door Arunia op 05-08-2022 10:50]

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:25

Gregory76

Sony PlayStation freak

Ik heb in dit draadje al even gezocht, maar kon het niet vinden: wat is een goede, draadloze lader voor in de auto voor deze OnePlus 10 Pro?
Ik heb al wel een goede charger met usb aansluiting voor in mijn sigarettenaansteker, dus die zou er in principe niet bij hoeven. Dus enkel het deel waar de telefoon in komt te hangen volstaat, als je begrijpt wat ik bedoel.
Welke gebruiken jullie hiervoor?

PSN: psnprofiles.com/GregNL76 PS1, PS2, PS3, PS4, PS4 Pro, PS5 (Disk Edition), PSP, PS Vita, PSVR en meer consoles! :p

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 00:49
Zo te zien breekt de OnePlus 10T ook:

Al hoewel dit niet betekend dat het snel zal buigen. Hoesje gebruiken is wel aangeraden.

[Voor 22% gewijzigd door NeverSettle op 17-08-2022 16:01]

• jack zomer
  • Laatst online: 01:31
misschien dat iemand het weet.

wanneer ik mijn oneplus 10 (nog iets) opnieuw opstart gaat de dpi naar de standaard 461 dpi.
maar liever heb ik deze op 550dpi. nu kan ik dat instellen en dan is het prima.

Tot ik opnieuw opstart/lege battarij heb.. Hoe kan ik door mij gewenste dpi vast zetten?
Kan dat überhaupt?

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:51

Iemand al binnen? Any good?

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• AnonymousWP
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
OnePlus heeft ondertussen ook al twee Open Bèta's aangekondigd op basis van Android 13 voor de 10 Pro:
OB1:

Changelog

【Design】
  • Upgrades to Quantum Animation Engine 4.0, with a new behavior recognition feature, which recognizes complex gestures and provides optimized interactions.
  • Applies real-world physical motions to animations to make them look more natural and intuitive.
  • Optimizes fonts for better readability.
  • Enriches and optimizes illustrations for features by incorporating multicultural and inclusive elements.
【Efficiency】
  • Adds large folders to the Home screen. You can now open an app in an enlarged folder with just one tap and turn pages in the folder with a swipe.
  • Adds media playback control, and optimizes the Quick Settings experience.
  • Adds more markup tools for screenshot editing.
  • Optimizes Shelf. Swiping down on the Home screen will bring up the Shelf by default.
【Seamless interconnection】
  • Optimizes earphone connectivity to deliver a more seamless experience.
【Personalization】
  • Optimizes Bitmoji to offer more Always-On Display animations.
  • Optimizes Insight Always-On Display, with more personalized Always-On Display settings available.
  • Optimizes Canvas Always-On Display, with more drawing tools and line colors available.
【Security & Privacy】
  • Adds an automatic pixelation feature for chat screenshots. The system can identify and automatically pixelate profile pictures and display names in a chat screenshot to protect your privacy.
  • Adds regular clearing of clipboard data for privacy protection.
  • Optimizes Private Safe. The Advanced Encryption Standard (AES) is used to encrypt all files for enhanced security of private files.
【Health & Digital wellbeing】
  • Adds Kid Space, providing screen time limit, ambient light reminders, and Eye-protecting display features.
【Performance optimization】
  • Optimizes Dolby Sound effects with enhanced spatial sound field perception and more accurate sound sourcing.
【Gaming experience】
  • Upgrades to HyperBoost GPA 4.0 to stabilize the frame rate and balance the performance and power consumption in key scenarios.
OB2:

[Aquamorphic Design]

• Adds Aquamorphic Design theme colors for enhanced visual comfort.

• Applies the Aquamorphic Design philosophy to animations to make them natural and vivid.

• Adds a Home screen world clock widget to show the time in different time zones.

• Upgrades to Quantum Animation Engine 4.0, with a new behavior recognition feature, which recognizes complex gestures and provides optimized interactions.

• Applies real-world physical motions to animations to make them look more natural and intuitive.

• Optimizes fonts for better readability.

• Enriches and optimizes illustrations for features by incorporating multicultural and inclusive elements.

[Efficiency]

• Adds Meeting Assistant to enhance the meeting connection and introduces an option to make notifications more subtle and less distracting.

• Adds large folders to the Home screen. You can now open an app in an enlarged folder with just one tap and turn pages in the folder with a swipe.

• Adds media playback control, and optimizes the Quick Settings experience.

• Adds more markup tools for screenshot editing.

• Optimizes Shelf. Swiping down on the Home screen will bring up the Shelf by default. You can search content online and on your device.

[Seamless interconnection]

• Optimizes earphone connectivity to deliver a more seamless experience.

[Personalization]

• Optimizes Bitmoji to offer more Always-On Display animations.

• Optimizes Insight Always-On Display, with more personalized Always-On Display settings available.

• Optimizes Canvas Always-On Display, with more drawing tools and line colors available.

[Security & privacy]

• Adds an automatic pixelation feature for screenshots of chats. The system can identify and automatically pixelate profile pictures and display names in a chat screenshot to protect your privacy.

• Adds regular clearing of clipboard data for privacy protection.

• Optimizes Private Safe. The Advanced Encryption Standard (AES) is used to encrypt all files for enhanced security of private files.

[Health & Digital wellbeing]

• Adds Kid Space, providing screen time limit, ambient light reminders, and Eye-protecting display features.

[Performance optimization]

• Adds Dynamic Computing Engine to improve the system speed, stability, battery life, and app experience.

• Optimizes Dolby Sound effects with enhanced spatial sound field perception and more accurate sound sourcing.

[Gaming experience]

• Upgrades to HyperBoost GPA 4.0 to stabilize the frame rate and balance the performance and power consumption in key scenarios.

[System]

• Improves system stability for some scenarios.

• Fixes an issue where icons would sometimes overlap in Quick Settings.

• Fixes an issue where a panel might be automatically pulled down from the status bar in some cases.

• Fixes an issue that might cause auto brightness to respond slowly.

• Fixes an occasional flicker issue that might occur when your device screen is turned off or on.

• Fixes an issue where the Quick Settings background might appear transparent.

• Fixes an issue where you might be unable to wake your screen by double-tapping it in Guest mode.

• Fixes an issue where your screen might be slow to wake when the Power button is pressed.

• Fixes an issue where the "Other" category might take up a huge portion of your device storage.

[Camera]

• Fixes an issue where the Camera would lag.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• superyupkent
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:20
Wanneer je in een gesprek bent en uit de dialer gaat, heb je een ronde overlay op je scherm. Daarmee kan je snel terug naar het gesprek of snel beëindigen/muten.

Sinds een dag of 3 blijft deze overlay actief na beëindigen van gesprekken. Alleen wanneer ik een gesprek opstart met bluetooth, dus met headset of in de auto. Iemand anders ook last hiervan? Dit was zowel voor als na de meest recente update van het OS.

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-03 18:54
Telefoon werd er niet anders van, Security update omhoog naar 07/22 en een fix voor auto brightnes en mogelijk een meer vloeiendere ervaring in de menu's.

edit: dit is trouwens de link naar beta2 van OxygenOS 13.

[Voor 19% gewijzigd door Xfade op 18-08-2022 22:53]

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• AnonymousWP
  • Niet online
Yep, nu ook aangekondigd op het forum (10 Pro, A.16): https://community.oneplus.com/thread?id=1133624420716773380
Hey everyone,

We are starting to push the incremental rollout of OxygenOS 12 A.16 for the OnePlus 10 Pro now. We will update this thread once the versions for other regions are available.

OP10 Pro

IN: NE2211_11.A.16

Changelog

System
  • [Optimized] the stability of applications in the background.
  • [Improved] system stability and fluency.
  • [Fixed] the issue that live wallpapers displayed abnormally in specific scenarios.
  • [Updated] Android security patch to 2022.07.
Communication
  • [Optimized] the video calling experience.
Display
  • [Optimized] the auto-brightness effect.

• Leijenman
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Bedankt heb ondertussen bèta 2 geïnstalleerd.
En moet zeggen hij doet het prima, continue melding tijdens een game is weg en batterij moet nog even wennen maar hij voldoet. Niet bizar snel leeg. De kleine veranderingen kan ik wel waarderen van Android 13.

• sikkwittet
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-03 10:36
Iemand anders last van krassen op het scherm bij de pro?
Niet normaal hoe snel de krassen ontstaan...nog nooit gehad bij enig ander scherm

• LeStef
sikkwittet schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 15:18:
Iemand anders last van krassen op het scherm bij de pro?
Niet normaal hoe snel de krassen ontstaan...nog nooit gehad bij enig ander scherm
Niet echt. Zit al twee weken bijna dagelijks op het strand en zonder bescherming. _/-\o_

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:27

ThaDude

Hang Loose

@Leijenman Kan jij deze vraag beantwoorden?
Weet iemand of het alarm en sms van maximaal 5 seconden onder OxygenOS 12 zijn opgelost in OxygenOS 13?

[Voor 35% gewijzigd door ThaDude op 28-08-2022 13:02]

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 23:01
zouden jullie een samsung s21 fe inruilen voor een oneplus 10T ?

ik had vroeger een Nord maar vanwege updatebeleid heb ik deze weggedaan

is dit beter bij de highend modellen ?

• Arunia
@Vincent91 Denk heel eerlijk dat iedere Android telefoon maker wel achter loopt op Samsungs beleid voor updates.
Dat is in ieder geval wat ik begrepen heb in al die jaren. Maar moet zeggen dat ik met mijn Oneplus 5t nog best lang updates heb gehad. Als het goed is krijg ik morgen mijn 10T binnen ter vervanging voor de 5t en tijd zal het zeggen hoe ze het nu doen.
Vincent91 schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 16:00:
Nee

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Vincent91
ik had vroeger nochtans goede ervaringen met oneplus

heb een oneplus 5 en en Nord gehad

sinds carl pei vertrokken is het alleen maar achteruit gegaan helaas |:(

hoop dat ze binnenkort terug beter gaan worden

• LeStef
Vincent91 schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 16:00:

ik had vroeger een Nord maar vanwege updatebeleid heb ik deze weggedaan

is dit beter bij de highend modellen ?
Neen, of misschien een 10Pro, maar eerlijk gezegd zal dit mijn laatste Oneplus zijn. ;w

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• AnonymousWP
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS A.06 aangekondigd voor de 10T: https://community.oneplus.com/thread?id=1140672406298820616
Hello everyone,

We are starting to push an incremental rollout of OxygenOS A.06 for the OnePlus 10T.

OP10T
IN: CPH2413_11.A.06

EU/GLO: CPH2415_11.A.06

Changelog:

【System】
  • Improves system stability and fluidity.
  • Optimizes the stability of applications in the background.
  • Optimizes the screen display.
  • Optimizes the OTG compatibility
  • Optimizes the fingerprint recognition algorithm and improves the fingerprint unlocking experience.
【Camera】
  • Optimizes the shooting effect of portrait mode.
  • Optimizes the shooting effect of the ultra-wide lens.
  • Optimizes the effect of AI Retouch when using the front camera.
【Others】
  • Fixes the occasional issue when Supervooc charging is not correctly detected.

• Arunia
De 10t is net binnen gekomen. Wel al uitgepakt, maar eigenlijk nog niet geprobeerd. Ziet er wel sexy uit verder, dus ben benieuwd!

Zal hoe dan ook een upgrade zijn tegenover mijn 5t.
Jammer alleen dat ze zelf geen doorzichtig hoesje hadden en ik er een gratis zwarte bij heb genomen. Kan het altijd nog vervangen.

• LeStef
Arunia schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 14:56:
De 10t is net binnen gekomen. Wel al uitgepakt, maar eigenlijk nog niet geprobeerd. Ziet er wel sexy uit verder, dus ben benieuwd!

Zal hoe dan ook een upgrade zijn tegenover mijn 5t.
Jammer alleen dat ze zelf geen doorzichtig hoesje hadden en ik er een gratis zwarte bij heb genomen. Kan het altijd nog vervangen.
Je gaat je slider missen O-)

• Arunia
Dat klopt. Heel lang heb ik hem niet gebruikt (zowel met de 3t als de 5t), maar inderdaad de laatste tijd gebruik ik hem echt wel regelmatig. Maar ja, is niet anders. Zal vast wel een manier voor zijn om er snel in de software bij te kunnen of anders een appje om dat mee te doen.

Ach, kan hier in iedergeval mijn ervaringen gaan delen. :+

[Voor 6% gewijzigd door Arunia op 26-08-2022 18:26]

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-03 08:05
Arunia schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 18:26:
[...]

Dat klopt. Heel lang heb ik hem niet gebruikt (zowel met de 3t als de 5t), maar inderdaad de laatste tijd gebruik ik hem echt wel regelmatig. Maar ja, is niet anders. Zal vast wel een manier voor zijn om er snel in de software bij te kunnen of anders een appje om dat mee te doen.

Ach, kan hier in iedergeval mijn ervaringen gaan delen. :+
Ben heel benieuwd naar je ervaring met de 10T. Ik heb nu de 8T, overweeg de 10T bij m'n verlenging. Maar ik twijfel enorm omdat ik OnePlus niet meer het OnePlus van 'voorheen' vind. Helaas zijn er ook niet echt alternatieven..

• Arunia
HansAnders07 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 23:46:
[...]

Ben heel benieuwd naar je ervaring met de 10T. Ik heb nu de 8T, overweeg de 10T bij m'n verlenging. Maar ik twijfel enorm omdat ik OnePlus niet meer het OnePlus van 'voorheen' vind. Helaas zijn er ook niet echt alternatieven..
Ik ga zeker mijn ervaringen delen.

En je punt is ook deels waarom ik hard twijfelde, maar de hardware is dan wel weer lekker voor de prijs.

• Vincent91
Arunia schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 10:19:
[...]

Ik ga zeker mijn ervaringen delen.

En je punt is ook deels waarom ik hard twijfelde, maar de hardware is dan wel weer lekker voor de prijs.
Ik heb ook mijn abonnement verlengd met de 10T

Vond de batterij van de S21 fe beetje ondermaats ,en misde ook het snelladen

Bij Samsung kon je laden tot 85 procent %

Heb dit nog niet kunnen vinden bij de 10T

Heb nog niet veel hoesjes gevonden maar heb wel de zwarte back cover kunnen kopen

Er zit een standaard screen protector op dus beide kanten zijn beschermd

Camera 📸 moet ook nog getest worden dus kan er voorlopig niet veel over zeggen

Ik zou graag willen veranderen naar de global rom maar via Oxygen updater is het nog niet mogelijk ,of is er nu enkel India rom en global?

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:49
Leijenman schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 12:15:
[...]

Bedankt heb ondertussen bèta 2 geïnstalleerd.
En moet zeggen hij doet het prima, continue melding tijdens een game is weg en batterij moet nog even wennen maar hij voldoet. Niet bizar snel leeg. De kleine veranderingen kan ik wel waarderen van Android 13.
Hoe bevalt 13 inmiddels?

1+10 Pro | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• AnonymousWP
  • Niet online
Vincent91 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 11:57:
[...]

Ik heb ook mijn abonnement verlengd met de 10T

Vond de batterij van de S21 fe beetje ondermaats ,en misde ook het snelladen

Bij Samsung kon je laden tot 85 procent %

Heb dit nog niet kunnen vinden bij de 10T

Heb nog niet veel hoesjes gevonden maar heb wel de zwarte back cover kunnen kopen

Er zit een standaard screen protector op dus beide kanten zijn beschermd

Camera 📸 moet ook nog getest worden dus kan er voorlopig niet veel over zeggen

Ik zou graag willen veranderen naar de global rom maar via Oxygen updater is het nog niet mogelijk ,of is er nu enkel India rom en global?
Waarom zou je naar global willen? EU is er ook.

• Vincent91
AnonymousWP schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 23:48:
[...]

Waarom zou je naar global willen? EU is er ook.
Omdat de EU rom altijd de updates als laatste krijgt

• AnonymousWP
  • Niet online
Vincent91 schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 09:01:
[...]

Omdat de EU rom altijd de updates als laatste krijgt
Dat klopt, maar daar zit een reden achter: https://community.oneplus.com/thread?id=1141810344831221769. En oh: global bevat doorgaans een stuk meer bloatware.

[Voor 9% gewijzigd door AnonymousWP op 29-08-2022 11:24]

• Vincent91
AnonymousWP schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 11:24:
[...]

Dat klopt, maar daar zit een reden achter: https://community.oneplus.com/thread?id=1141810344831221769. En oh: global bevat doorgaans een stuk meer bloatware.
Via Oxygen updater kan ik helaas niet updaten naar global

Enkel India of EU

Hoe komt dit ?

• Leijenman
  • Niet online
ThaDude schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 23:00:
@Leijenman Kan jij deze vraag beantwoorden?
Weet iemand of het alarm en sms van maximaal 5 seconden onder OxygenOS 12 zijn opgelost in OxygenOS 13?
Melding ringtone kan je zelf een bestand instellen. Stopte dit bij vijf seconden altijd? Of bedoel je wat anders?

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

Leijenman schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 19:41:
[...]

Melding ringtone kan je zelf een bestand instellen. Stopte dit bij vijf seconden altijd? Of bedoel je wat anders?
zie deze afbeelding, sms en alarm duren max 5 seconden |:(

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

• LeStef
Maar is dat niet lang genoeg voor een melding? Bij mij is het een simpele ping, ik zou anders zit worden, lol.

• Leijenman
  • Niet online
LeStef schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 23:53:
Maar is dat niet lang genoeg voor een melding? Bij mij is het een simpele ping, ik zou anders zit worden, lol.
Ja helaas staat het er bij mij ook nog steeds die vijf seconden. Sorry..

• Vincent91
Er is een 2de update beschikbaar voor de oneplus 10T

• AnonymousWP
  • Niet online
Vincent91 schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 11:27:
[...]

Via Oxygen updater kan ik helaas niet updaten naar global

Enkel India of EU

Hoe komt dit ?
Omdat we nog geen ondersteuning hebben toegevoegd voor de 10T global (en dus ook niet voor de software). Ik verwacht dat we die binnenkort kunnen toevoegen. Overigens is de 10T global nog niet overal on sale (met name de Verenigde Staten).

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• AnonymousWP
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS A.07 aangekondigd voor de 10T (tot nu toe wordt alleen India uitgerold): https://community.oneplus.com/thread?id=1144276123614969860
Hello everyone,

We are starting to push an incremental rollout of OxygenOS A.07 for the OnePlus 10T. We will update this thread once the versions for other regions are available.

OP10T
IN: CPH2413_11.A.07

Changelog:

System
  • Optimizes the screen touch experience when playing games.
  • Updates Android security patch to 2022.08.
Network
  • Optimizes Wi-Fi stability and improves the network experience.
  • Optimizes communication stability.
Camera
  • Optimizes the shooting effect of the ultra-wide lens in Night Mode.
  • Optimizes the shooting effect of Portrait Mode when using the front camera.
  • Optimizes the shooting effect of the camera in the backlight environment.
Other
  • Fixes the occasional crash in specific scenarios.

[Voor 3% gewijzigd door AnonymousWP op 30-08-2022 14:03]

• Vincent91
AnonymousWP schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 10:44:
[...]

Omdat we nog geen ondersteuning hebben toegevoegd voor de 10T global (en dus ook niet voor de software). Ik verwacht dat we die binnenkort kunnen toevoegen. Overigens is de 10T global nog niet overal on sale (met name de Verenigde Staten).
ik heb nu A.07 geinstalleerd maar dit is nog enkel voor india beschikbaar

krijg ik nu de updates sneller omdat ik deze geinstalleerd heb ?

ik ga later naar global gaan als deze beschikbaar is

• AnonymousWP
  • Niet online
Vincent91 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 12:51:
[...]

ik heb nu A.07 geinstalleerd maar dit is nog enkel voor india beschikbaar

krijg ik nu de updates sneller omdat ik deze geinstalleerd heb ?

ik ga later naar global gaan als deze beschikbaar is
Aangezien India altijd als eerste aan de beurt komt wel ja. Dus inderdaad: je zal India-only updates ontvangen, tenzij je weer naar global gaat.

• Vincent91
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen Oppo en OnePlus ?

Ze gebruiken (dezelfde) software?

Heb gisteren de Oppo Reno 8 pro gezien en vraag me af hoe de OnePlus 10T hier zich mee verhoud , betere processor ?

Camera weet ik niet

De Oppo krijgt in september de eerste android 13 beta

• Arunia
Ik ben wel blij met de 10T. Prima telefoon als vervanger van mijn oude 5T.
Mis ik iets?
Ja, het schuifje nog niet, maar de notificatie led vind ik wel jammer. Maar is overkomelijk. Verder mis ik nog niet echt iets.

• LeStef
Vincent91 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 14:40:
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen Oppo en OnePlus ?

Ze gebruiken (dezelfde) software?

Heb gisteren de Oppo Reno 8 pro gezien en vraag me af hoe de OnePlus 10T hier zich mee verhoud , betere processor ?

Camera weet ik niet

De Oppo krijgt in september de eerste android 13 beta
Gisteren een youtube filmke van 9to5google gezien.
Oxygen OS 13beta vergeleken met Color OS 13 beta.... Ze zijn praktisch identiek in de zin van, beide Color OS met een andere naam.... 8)7

• Bull
  • Laatst online: 01:09
LeStef schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 15:31:
[...]

Gisteren een youtube filmke van 9to5google gezien.
Oxygen OS 13beta vergeleken met Color OS 13 beta.... Ze zijn praktisch identiek in de zin van, beide Color OS met een andere naam.... 8)7
Ik heb het gezien maar of ik het nu heel erg vind.. eigenlijk niet.

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

• LeStef
Bull schreef op zondag 4 september 2022 @ 11:59:
[...]

Ik heb het gezien maar of ik het nu heel erg vind.. eigenlijk niet.
Dat is natuurlijk voor iedereen apart.
Ik persoonlijk zat bij Oneplus voor hun OS, had ik Color OS gewild dan had ik wel een Oppo of zo gekocht. Daarom dat dit toestel voorlopig de laatste van Oneplus zal zijn voor mij.

• Bull
LeStef schreef op maandag 5 september 2022 @ 22:08:
[...]

Dat is natuurlijk voor iedereen apart.
Ik persoonlijk zat bij Oneplus voor hun OS, had ik Color OS gewild dan had ik wel een Oppo of zo gekocht. Daarom dat dit toestel voorlopig de laatste van Oneplus zal zijn voor mij.
Ja daar heb je wel een punt maar OnePlus biedt dan nog hun unieke slider (behalve bij de 10T) als pluspunt die ik persoonlijk erg handig in gebruik vind. Daarnaast de samenwerking met Hasselblad, al had daar nog wel meer uit voort kunnen komen.

Wie weet hoe lang OnePlus nog als zelfstandige dochteronderneming blijft bestaan, we gaan het meemaken.

• LeStef
Bull schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 14:01:
[...]

Ja daar heb je wel een punt maar OnePlus biedt dan nog hun unieke slider (behalve bij de 10T) als pluspunt die ik persoonlijk erg handig in gebruik vind. Daarnaast de samenwerking met Hasselblad, al had daar nog wel meer uit voort kunnen komen.

Wie weet hoe lang OnePlus nog als zelfstandige dochteronderneming blijft bestaan, we gaan het meemaken.
Je hebt ook goede argumenten, de slider ga ik sowieso enorm missen. Hun samenwerking voor foto's vind ik vergeleken met oudere toestellen toch wel geslaagd, met een beetje prutsen kan je 90% van de tijd goede kliekjes nemen.

Ik denk eerlijk gezegd dat OP de B merk zal worden van Oppo.

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-03 19:07
Ik wacht even morgen af (Apple event en wat de iPhone 14 gaat doen)
Maar anders denk toch de 10t. Goede specs. Goede batterij en ben nu OnePlus gewend (Nord)
Blijft toch elke keer weer een dingetje om de beste telefoon te vinden met wat je ervoor betaald

• LeStef
jaydenjarno schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 21:15:
Ik wacht even morgen af (Apple event en wat de iPhone 14 gaat doen)
Maar anders denk toch de 10t. Goede specs. Goede batterij en ben nu OnePlus gewend (Nord)
Blijft toch elke keer weer een dingetje om de beste telefoon te vinden met wat je ervoor betaald
Is de 10 Pro geen optie boven de 10 T?
Je hebt nog de alert slider en deftige(r) camera's.
Buiten dat vind ik de 10 Pro toch meer bieden dan de 10T.
https://m.gsmarena.com/co...one1=11234&idPhone2=11622

[Voor 11% gewijzigd door LeStef op 07-09-2022 11:29]

• Vincent91
LeStef schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:25:
[...]

OnePlus 10 pro heeft veel meer last van overheating en de batterij gaat minder lang mee

De 10T heeft een hele goede accu ,ik kan de hele dag ermee bezig zijn zonder savonds moeten bijladen

Misschien dat de camera van de 10 pro beter is ,kan ze moeilijk vergelijken

Alleen jammer dat er weinig hoesjes beschikbaar zijn omdat hij nieuw is

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

LeStef schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:25:
[...]

Dat vind ik wel ja. Ik heb ook een Pro gekocht i.p.v. de T. Dus ik heb nu de slider nog en een wat betere camera (toch?). De CPU van de T is iets sneller, maar wordt wel sneller warm. Dat heeft ook niet mijn voorkeur.
De Pro boven de T dus, voor mij in elk geval wel. :)

PSN: psnprofiles.com/GregNL76 PS1, PS2, PS3, PS4, PS4 Pro, PS5 (Disk Edition), PSP, PS Vita, PSVR en meer consoles! :p

• jaydenjarno
Voor mij is het ook de batterij die het doet. Die hogere resolutie op de Pro merk ik niet. Voor wat betreft camera. Ik schiet plaatjes en geen fotos. Dus ik zie dat niet als het belangrijkste punt. Vandaar de 10t

• AnonymousWP
  • Niet online
Gregory76 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:47:
[...]

Dat vind ik wel ja. Ik heb ook een Pro gekocht i.p.v. de T. Dus ik heb nu de slider nog en een wat betere camera (toch?). De CPU van de T is iets sneller, maar wordt wel sneller warm. Dat heeft ook niet mijn voorkeur.
De Pro boven de T dus, voor mij in elk geval wel. :)
En sneller laden, maar kleinere accu.

• LeStef
Eerlijk gezegd vind ik de batterij van de 10 pro reuze meevallen en in tests gaat hij ook langer mee dan de 10T. Wat warmte betreft ben ik 2 weken in Pollença geweest met 3 dagen 41° en de rest rond 34° en heb vrolijk veel foto's kunnen trekken in de zon, surfen en zelfs gaming dus warmte is geen issue. Wat de 10T wel heeft is bijna dubbel zo snel laden maar of dat nog iets uitmaakt tegenover de laadsnelheid van de 10 pro laat ik in het midden, ( mij stoort het niet). De 10T heeft ook een kleiner batterij.
Het zijn allemaal persoonlijke voorkeuren, geef ik eerlijk toe maar moest ik de dag van vandaag een OP willen kopen zou de 10 Pro toch mijn voorkeur krijgen.
Ps: ik breek de 10T niet af hoor, ik vraag me enkel af waarom OP deze heeft gelanceerd, heeft in mijn ogen geen enkel bestaansrecht in het top segment van OP.
Maar langs de andere kant ben ik ook geen referentie gezien ik van OP niets meer moet hebben sinds de overstap naar de mix met Color OS, en Oxygen OS 13 slaat dan helemaal de kroon. Hopelijk komen er in oktober leuke toestellen van andere fabrikanten, kan ik mijn 10 Pro de verkoop in gooien.

[Voor 25% gewijzigd door LeStef op 07-09-2022 12:58]

• Bull
Kijk aan, dat zijn pas goede berichten! 👍🏻

Hopelijk krijgt het toestel een langere batterijduur en wordt ie tijdens gebruik niet zo warm. Net zo'n koelsysteem als die van de 10T zou fijn zijn.

• Vincent91
Bull schreef op donderdag 8 september 2022 @ 13:39:
[...]

Kijk aan, dat zijn pas goede berichten! 👍🏻

Hopelijk krijgt het toestel een langere batterijduur en wordt ie tijdens gebruik niet zo warm. Net zo'n koelsysteem als die van de 10T zou fijn zijn.
Het koelsysteem van de 10T werkt aardig goed

Nog geen overheating meegemaakt tijdens gebruik maar ik game ook niet

Is dit enkel voor gaming of ook voor algemeen gebruik?

• Bull
Vincent91 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:49:
[...]

Het koelsysteem van de 10T werkt aardig goed

Nog geen overheating meegemaakt tijdens gebruik maar ik game ook niet

Is dit enkel voor gaming of ook voor algemeen gebruik?
Het is voor algemeen gebruik maar mijn 9 Pro wordt met name zomers vrij regelmatig te warm vandaar.

• Vincent91
Bull schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:55:
[...]

Het is voor algemeen gebruik maar mijn 9 Pro wordt met name zomers vrij regelmatig te warm vandaar.
De 9 pro waren de reviews ook niet zo positief en veel bugs in de software ,ook regelmatig updates on hold moeten zetten

Ik heb bij de 10T nog geen bug gezien dus hopen dat het zo blijft _/-\o_

• Bull
Vincent91 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:05:
[...]

De 9 pro waren de reviews ook niet zo positief en veel bugs in de software ,ook regelmatig updates on hold moeten zetten

Ik heb bij de 10T nog geen bug gezien dus hopen dat het zo blijft _/-\o_
Nou, het enige wat mij in principe af en toe wel eens stoort is de hoge temperatuur van de 9 Pro.

Kijk, dat is erg positief! (y)

• Vincent91
de batterij van de oneplus 10T blijft me verbazen
,
savonds zit ik op 30% na een hele dag intensief gebruik ,ook als ik tot 80% ga

dit hebben ze goed geoptimaliseerd

nu hopen dat de beta snel start voor android 13

• jaydenjarno
dat klinkt goed van de batterij. lijkt me een mooie vervanger van mn nord1.

• jack zomer
Ik gebruik een andere dpi setting dan normaal.
Maar wanneer ik hem helemaal uitzet schiet dit terug naar 451.

Hebben de 10 pro users hier dit ook?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• LeStef
jack zomer schreef op maandag 12 september 2022 @ 10:32:
Ik gebruik een andere dpi setting dan normaal.
Maar wanneer ik hem helemaal uitzet schiet dit terug naar 451.

Hebben de 10 pro users hier dit ook?
Ik veronderstel dat je dat dia Developers menu doet?
Dan is dit normaal, als je dit permanent wilt, miet je dat via ADB doen.

• Bull
LeStef schreef op maandag 12 september 2022 @ 17:48:
[...]

Ik veronderstel dat je dat dia Developers menu doet?
Dan is dit normaal, als je dit permanent wilt, miet je dat via ADB doen.
Ik weet nog dat ik dit met mijn Nord gewoon in de developer mode kon doen en die instelling bleef na een reboot gewoon actief.

• LeStef
Bull schreef op maandag 12 september 2022 @ 21:51:
[...]

Ik weet nog dat ik dit met mijn Nord gewoon in de developer mode kon doen en die instelling bleef na een reboot gewoon actief.
Ik denk sinds de mix met Color OS dat het zich gewoon herstel na elke reboot, als je iets in developers menu verander.
Mijn 10 pro doet dat ook 8)7

• Vincent91
De standaard screen protector

Laten jullie deze erop of halen jullie deze eraf ?

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

Vincent91 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 14:22:

Die laat ik lekker zitten. Op mijn 8 Pro heeft ie er bijna 2 jaar opgezeten zonder noemenswaardige degradatie. Nu op mijn 10 Pro blijft hij dan ook weer gewoon zitten.

• jeroen_76
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-03 15:33
Vincent91 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 14:22:

Op mijn 10T trok die screen protector vreselijk stof aan. Gelukkig meteen een tempered glass erbij besteld en nu nergens last meer van. Ideaal trouwens met die applier erbij zodat hij precies goed op je telefoon zit.

• GaarEnSappig
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-03 23:55
Hoe bevalt de OnePlus 10T over het algemeen? Batterij en warmte productie?

• Vincent91
GaarEnSappig schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:34:
Hoe bevalt de OnePlus 10T over het algemeen? Batterij en warmte productie?
Geen last van heating en de batterijduur is heerlijk

Hele dag intensief gebruiken zonder savonds bij te laden

• Vincent91
Closed beta program is begonnen voor de OnePlus 10T

• Vincent91
Closed beta program is begonnen voor de OnePlus 10T

Wanneer zou open beta beginnen?

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

Ik heb vanochtend de NE2213_11_C.19 geïnstalleerd op mijn 10 Pro. Ik zal eens in de gaten houden of er merkbare verschillen/verbeteringen zijn.

• AnonymousWP
  • Niet online
Gregory76 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 08:54:
Ik heb vanochtend de NE2213_11_C.19 geïnstalleerd op mijn 10 Pro. Ik zal eens in de gaten houden of er merkbare verschillen/verbeteringen zijn.
Bèta?

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

• AnonymousWP
  • Niet online
Ja maar zit jij op de bèta of op stable?

• Vincent91

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:49
Gregory76 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 08:54:
Android Auto werkt weer *O*

1+10 Pro | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

Da's mooi! Al maakt dat voor mij persoonlijk niet uit, want ik gebruik "Headunit Reloaded" om Android Auto op mijn oude Headunit te krijgen, en dat werkte al/nog. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• AnonymousWP
  • Niet online
OnePlus heeft de stabiele versie van OxygenOS 13 aangekondigd voor de 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread?id=1159700440913805320 [[Stable] OxygenOS 13 is rolling out for the OnePlus 10 Pro]

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-03 18:54
AnonymousWP schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 21:32:
OnePlus heeft de stabiele versie van OxygenOS 13 aangekondigd voor de 10 Pro:
Kwam hier net binnen inderdaad, ik zat op de laatste beta.
Hij vroeg of je op de laatste beta zat of op regulier 12.

[Voor 41% gewijzigd door Xfade op 21-09-2022 00:15]

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

Xfade schreef op woensdag 21 september 2022 @ 00:14:
[...]

Kwam hier net binnen inderdaad, ik zat op de laatste beta.

[...]

Hij vroeg of je op de laatste beta zat of op regulier 12.
Ik zat inderdaad op de laatste bèta toen die c.19 aangeboden werd.

• AnonymousWP
  • Niet online

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-03 20:41
Wat voor rarigheid is het met de Nederlandse prijzen voor de 10Pro?
Dacht een weekend terug met inruil uit te komen op 700ish, daarna is er 100+ opgegooid... en nu duikt oneplus.com/nl er gewoon zelf onder.

Net voor het weekend toch maar uit Duitsland laten komen.

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-03 04:26
Ik hoop dat je met oneplus 11 pro macro foto s kunt maken. Dit mis ik echt
Is daar al wat over bekent?

• DF92
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 01-02 15:43
Hallo, sinds gister over naar Android 13. (zat hiervoor niet op de beta) alleen werkt nu helaas NFC betaling via de ING app niet meer.:(

Heb al herstart, pas opnieuw aangemaakt in de app. Standaard betaal app bij 'Verbinding en delen > NFC' staat op 'Bankieren' (De ING app is dat) (verder staat hier 'Google Pay' nu 2x in)

Pin apparaat meld direct na het er voor houden van de telefoon dat de betaling geweigerd is en dat het nogmaals of een andere kaart / manier geprobeerd moet worden.

Heeft hier voor op Android 12 perfect gewerkt, las wel eens wat dat men met oude sim kaarten problemen had maar ik hier voor dus nooit. Heb dual sim en beide sim kaarten werkten zonder poblemen hier voor.

Meer mensen hier mee issues? Nu moet ik mijn pinpas weer gebruiken ;)

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

@DF92 hmm thanks! ik wacht dus ff ;) net gezeik met de OP8pro gehad dat ik 2 maand niet heb kunnen betalen met telefoon..

Daar was oplossing nieuwe SIM kaart al is het dus bij mij na 2 maand ook opgelost door een update van OP.
Denk voor nu direct een bug melden en hopen dat ze het (snel) oplossen. Nieuwe simkaart koste bij mij 15,-. Beetje zonde als je niet weet of het probleem inderdaad wordt opgelost.

Lees ook problemen met Tesla app en sleutel. Dus was al zeer voorzichtig..

• arievl
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08-01 14:13
DF92 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 10:00:
Hallo, sinds gister over naar Android 13. (zat hiervoor niet op de beta) alleen werkt nu helaas NFC betaling via de ING app niet meer.:(
Bij mij werkt google pay ook niet meer. Op Oneplus Community zegt iemand dat alle issues na een reset verdwenen zijn, maar dat vind ik best een nuclear option dus ben nog aan het wachten of het als issue vermeld komt te staan.

• superyupkent
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:20
Bij mij werkt het wel maar via omweg. Ofwel Google wallet openen of Google Pay op lock screen zetten als shortcut.

In beide gevallen veel minder handig dan via classic shutdown menu via long press power button. Kennelijk is dit ook gedaan bij 11-->12 en zijn ze nu weer vergeten dat dit handig was

• Arunia
Ik heb net van jawomo de OnePlus notification light gedownload. Dat is iets wat ik wel mis op de telefoon.

Het werkt goed. Is wel wat instellen, maar je krijgt er een ring of rand of whatever in gekozen kleur voor terug. Even in het midden of de gekozen kleur alleen beschikbaar is in de pro versie. Maar vond dat het wel waard.
Zelfs batterijstatus kleur is in te stellen.
Heb zelf alleen 15% en lager aan staan. Laden en vol weet ik niet of het scherm daar tegen kan.

[Voor 64% gewijzigd door Arunia op 23-09-2022 14:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• AnonymousWP
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS A.08 aangekondigd voor de 10T: https://community.oneplus.com/thread?id=1161842812082716676 [OxygenOS A.08 for the OnePlus 10T]
Hello everyone,

We are starting to push an incremental rollout of OxygenOS A.08 for the OnePlus 10T. We will update this thread once the versions for other regions are available.

OP10T
IN: CPH2413_11.A.08

Changelog:

System
  • Optimizes the display effect of Dark mode in low brightness scenarios.
  • Optimizes the touch experience.
Network
  • Optimizes Wi-Fi stability and improves network experience.
  • Optimizes communication stability.
Camera
  • Optimizes the exposure effect of the front camera in a backlight environment.
Other
  • Fixes the occasional issue of notification delay.
  • Fixes the occasional issue of dark stripes when taking photos.
  • Fixes the occasional issue of a ghost effect in group photo scenarios with the front camera.

• arievl
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08-01 14:13
superyupkent schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 07:09:
Bij mij werkt het wel maar via omweg. Ofwel Google wallet openen of Google Pay op lock screen zetten als shortcut.
Het is inderdaad jammer dat die shortcut er niet meer is, maar dat was niet eens het probleem. Het werkte gewoon helemaal niet meer, ook niet bij het openen van de wallet. Op een gegeven moment na een herstart was de wallet optie in het notificatiemenu zelfs grayed out.

Anyway, voor de geïnteresseerden: ik heb vanochtend toch een reset gedaan en ja, ook Google Pay doet het na de reset gewoon weer. Dus kennelijk verhelpt een reset in ieder geval dat issue, mogelijk meer.

Merk dat de batterij duur nu ook beter is.

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

DF92 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 10:00:

Heb al herstart, pas opnieuw aangemaakt in de app. Standaard betaal app bij 'Verbinding en delen > NFC' staat op 'Bankieren' (De ING app is dat) (verder staat hier 'Google Pay' nu 2x in)

Pin apparaat meld direct na het er voor houden van de telefoon dat de betaling geweigerd is en dat het nogmaals of een andere kaart / manier geprobeerd moet worden.

Heeft hier voor op Android 12 perfect gewerkt, las wel eens wat dat men met oude sim kaarten problemen had maar ik hier voor dus nooit. Heb dual sim en beide sim kaarten werkten zonder poblemen hier voor.

Meer mensen hier mee issues? Nu moet ik mijn pinpas weer gebruiken ;)
Ter info: Pay icm ABN op Android 13 doet het bij mij gelukkig gewoon.

• jack zomer
AnonymousWP schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 21:32:
OnePlus heeft de stabiele versie van OxygenOS 13 aangekondigd voor de 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread?id=1159700440913805320 [[Stable] OxygenOS 13 is rolling out for the OnePlus 10 Pro]
net idd de melding dat het geinstalleerd kan worden.
morgen maar eens kijken hoe en wat, nadat ik wat 2fa gebackuped heb

Ging soepel, geen probleem.
Blijkbaar kan je de melding wifi bellen in 13 uitzetten.
Geen backups nodig gehad.

[Voor 11% gewijzigd door jack zomer op 24-09-2022 20:25]

• CCXT1984
  • Laatst online: 19-12-2022

Leuk die update, behalve dat m'n verzamelde apps enorm klein zijn. Wie verzint dat?!

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

Ik heb net de 11_C.20 geïnstalleerd op mijn 10 Pro. Het was een PlayStation update log😅 : "Improves system stability". Meer kan ik er niet over vinden...

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• AnonymousWP
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS C.20 aangekondigd voor de 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread?id=1166209716490600448 [OxygenOS C.20 for the OnePlus 10 Pro]
Hello everyone,

We are starting to push an incremental rollout of OxygenOS C.20 for the OnePlus 10 Pro.

OP10 Pro
  • IN NE2211_11.C.20
  • EU NE2213_11.C.20
  • GLO NE2213_11.C.20
Changelog:

System
  • Improves system stability.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee