Dank je wel. Gelukt👍🏻
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om met NFC te betalen (via ING)?
Ik heb nagenoeg alles voor elkaar, met uitzondering van die vermaledijde betalingen.
Krijg gelijk al melding *NOPE*.
Heb alles al geprobeerd. App opnieuw geïnstalleerd, Pas(sen) opnieuw aangemaakt. ING gesproken, die na 46 minuten tot geen andere conclusie kwamen dan "Tja, dan weten wij het ook niet".
Mijn gratis oordopjes moesten helaas ook al RMA (één dopje was kaduuk), zou heel vervelend zijn als de telefoon ook moest
Ik heb nagenoeg alles voor elkaar, met uitzondering van die vermaledijde betalingen.
Krijg gelijk al melding *NOPE*.
Heb alles al geprobeerd. App opnieuw geïnstalleerd, Pas(sen) opnieuw aangemaakt. ING gesproken, die na 46 minuten tot geen andere conclusie kwamen dan "Tja, dan weten wij het ook niet".
Mijn gratis oordopjes moesten helaas ook al RMA (één dopje was kaduuk), zou heel vervelend zijn als de telefoon ook moest
Gisteren besloten vandaag een 10 te kopen
Gisteren zouden er nog gratis oordopjes bij zitten.
Vandaag blijkbaar niet meer.
Mijn doel voor de dopjes is ze gebruiken van en naar het vliegveld en op het vliegveld. In het vliegtuig wissel ik naar mijn Bose toe. Maar ik vind ze te vervelend wanneer ik van trein naar metro moet. Pakken en opbergen etc.
Hoe bevallen de dopjes voor de mensen die ze er bij hebben gekregen? Zijn ze de 130 euro waard?
Mijn doel voor de dopjes is ze gebruiken van en naar het vliegveld en op het vliegveld. In het vliegtuig wissel ik naar mijn Bose toe. Maar ik vind ze te vervelend wanneer ik van trein naar metro moet. Pakken en opbergen etc.
Hoe bevallen de dopjes voor de mensen die ze er bij hebben gekregen? Zijn ze de 130 euro waard?
149€ normaal. Bevallen zeer goed, veel diepe sound, iets minder hoge tonen. Er zit een iets van noise cancellation in. Is geen Bose cancellation maar voldoet eigenlijk wel.jack zomer schreef op donderdag 14 april 2022 @ 18:26:
Gisteren besloten vandaag een 10 te kopen
Ik weet eigenlijk niet hoe je die shit moet bedienen, behalve muziek pauzerenFireFly3k schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 07:24:
Ik heb de oordopjes ook binnen. Ze klinken wel ok, maar ik hoor een continue ruis. Hebben jullie dit ook?
Ik heb Dolby Atmos en de noise cancellation uitgezet, maar het blijft.

Maar niets van ruis.
Ik heb maar een bestelling geplaatst
OnePlus 10 pro 12/256 in het groen (zwart was uitverkocht waar ik zit)
Wireless lader.
Sandstone hoesje
En de buds pro in matt zwart.
Dag of 7 geduld hebben...
Wireless lader.
Sandstone hoesje
Krijg je nog steeds gratis buds erbij? Of is die actie verlopen
Heb identiek hetzelfdejack zomer schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 17:53:
Ik heb maar een bestelling geplaatst
Wireless lader.
Sandstone hoesje

Had kunnen wachten op zwart. Maar goed het hoesje werkt prima en het maakt me niet zo veel uit. En ik zag dat ik reeds 2.5 jaar me dit toestel doe...
Wel mijn eerste toestel met draadloos laden,. Misschien bevalt het. In elk geval weer een iets netter werk gebied.
De buds, tja. Ik gebruik ze voornamelijk als ik vlieg en dan alleen voor de reis naar het vliegveld en tot de gate. Dan vind ik de Bose pakken en opbergen te veel werk. Dus ben er happy mee. Van HTC ongeveer de hele reeks. Nu OnePlus
En mijn moeders zal weer blij zijn met haar "nieuwe" toestel die haar 5t vervangt (ook mijn oude toestel)
Wel mijn eerste toestel met draadloos laden,. Misschien bevalt het. In elk geval weer een iets netter werk gebied.
De buds, tja. Ik gebruik ze voornamelijk als ik vlieg en dan alleen voor de reis naar het vliegveld en tot de gate. Dan vind ik de Bose pakken en opbergen te veel werk. Dus ben er happy mee. Van HTC ongeveer de hele reeks. Nu OnePlus
En mijn moeders zal weer blij zijn met haar "nieuwe" toestel die haar 5t vervangt (ook mijn oude toestel)
Ik overweeg om van de 9 pro over te stappen op de 10 pro, omwille van de grotere batterij. Ik lees echter gemengde ervaringen hierover in allerlei reviews. Gaat de 10 pro effectief langer mee dan de 9 pro of is het verschil verwaarloosbaar?
Hebben meer mensen last dat je niet kunt bellen via Hey Google? Bij mij werkt dat niet. Tenzij ik zelf op het microfoontje druk
Laten we zeggen dat qua batterij niet moeilijk is om beter dan de 9Pro te zijn.Elpenoor schreef op maandag 18 april 2022 @ 11:33:
Ik overweeg om van de 9 pro over te stappen op de 10 pro, omwille van de grotere batterij. Ik lees echter gemengde ervaringen hierover in allerlei reviews. Gaat de 10 pro effectief langer mee dan de 9 pro of is het verschil verwaarloosbaar?
Verder mis je eigenlijk niets, toestel doet wat moet net als de 9Pro.
Behalve dan op batterij duur en warmte.
Of dit de moeite is om te upgraden moet iedereen voor zich uitmaken.

Ik kom van de 9 pro af.Elpenoor schreef op maandag 18 april 2022 @ 11:33:
Van het begin tot einde vond ik het toestel niet zo fijn wat ik met de 8 pro wel had.
De 8 pro was veel vlotter met scrollen.
Later bleek wel zo te zijn dat de 9 pro in hield, omdat anders de batterij nog sneller leeg was.
Best wel wat gedoe gehad met Android 12, uiteindelijk liep het toestel goed, maar de batterij vind ik slecht.
Nu heb ik de 10 pro en moet zeggen dat ik weer blij ben.
Het toestel is snel, batterij gaat lang mee.
Ik kom met mijn gebruik zonder tussendoor op te laden, de dag door.
Dat had ik met de 9 pro lang niet.
Ben er blij mee.
Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar als ik naar mezelf kijk, zou ik geen sec erover na te hoeven denken om weer de 10 pro aan te schaffen.
Maar ik had al de balen van de 9 pro.
Succes met je keuze
Bedankt om je ervaring te delen! De batterij van de 9 pro is voor mij de grootste tegenvaller, voor de rest ben ik er best tevreden van. Maar ik kom van een Huawei P30 Pro en was dus niet gewoon zo vaak te moeden laden, toch zeker niet bijladen 's avonds, terwijl ik niet eens zo'n zware gebruiker ben ...wilke77 schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 19:10:
[...]
Ik kom van de 9 pro af.
Van het begin tot einde vond ik het toestel niet zo fijn wat ik met de 8 pro wel had.
De 8 pro was veel vlotter met scrollen.
Later bleek wel zo te zijn dat de 9 pro in hield, omdat anders de batterij nog sneller leeg was.
Best wel wat gedoe gehad met Android 12, uiteindelijk liep het toestel goed, maar de batterij vind ik slecht.
Nu heb ik de 10 pro en moet zeggen dat ik weer blij ben.
Het toestel is snel, batterij gaat lang mee.
Ik kom met mijn gebruik zonder tussendoor op te laden, de dag door.
Dat had ik met de 9 pro lang niet.
Ben er blij mee.
Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar als ik naar mezelf kijk, zou ik geen sec erover na te hoeven denken om weer de 10 pro aan te schaffen.
Maar ik had al de balen van de 9 pro.
Succes met je keuze
Vraagje over de 10 pro.
Kan deze gewoon overweg met het 5g netwerk van KPN?
Ik las her en der dat er in het verleden wat issues waren vooral met de 8 dat deze dit niet direct konden.
ik twijfel tussen de 10 pro en de s22 ultra, en dit kan toch al helpen in die beslissing.
Kan deze gewoon overweg met het 5g netwerk van KPN?
Ik las her en der dat er in het verleden wat issues waren vooral met de 8 dat deze dit niet direct konden.
ik twijfel tussen de 10 pro en de s22 ultra, en dit kan toch al helpen in die beslissing.
Ik heb inmiddels de 10 pro in huis maar nog te kort om te kunnen zeggen hoe ie bevalt. Wat wel al een tegenvaller is, is dat de Android Auto app voor telefoonschermen niet meer werkt (zoals ik had moeten weten), maar ik krijg ook de rijstand in Google Assistent niet aan de praat. Volgens berichten op het OnePlus-forum zou deze (nog) niet werken op OnePlus-toestellen. Is het iemand wel gelukt? Of heeft iemand een alternatief? (In de wagen gebruik ik vaak Waze in cominatie met PodcastAddict of RocketPlayer.)
Blijkbaar niet. Heb me aangemeld in de red cable club of hoe dat ook noemt. En ik heb allerlei vouchers gekregen alsook een voucher van 150€ korting bij aankoop van de budsFireFly3k schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 21:02:
De actie van de oordopjes is verlopen.
Als ik 1 oordopje in heb (links of rechts maakt niet uit) hoor ik ruis. Zodra ik de andere in doe, dan verdwijnt de ruis na een seconde. Als ik er dan weer eentje uit doe komt de ruis terug.

mmmm, was al red cable. nu iets van 800 punten ofzo.Chelseamarre123 schreef op maandag 25 april 2022 @ 09:03:
[...]
Blijkbaar niet. Heb me aangemeld in de red cable club of hoe dat ook noemt. En ik heb allerlei vouchers gekregen alsook een voucher van 150€ korting bij aankoop van de buds
enigste kadobon die ik zie is gratis verzending....
telefoon is in het land van bezorging aangekomen, schijnbaar is het vandaag een semi feestdag.
dus bezorging is morgen, kan eigenlijk niet wachten,,,
[Voor 16% gewijzigd door jack zomer op 25-04-2022 09:09]
Ja zit echt erg verstopt, kwam er ook pas via email achter dat ik 6 vouchers heb gekregen.jack zomer schreef op maandag 25 april 2022 @ 09:07:
[...]
mmmm, was al red cable. nu iets van 800 punten ofzo.
enigste kadobon die ik zie is gratis verzending....
telefoon is in het land van bezorging aangekomen, schijnbaar is het vandaag een semi feestdag.
dus bezorging is morgen, kan eigenlijk niet wachten,,,
Je moet de buds in je winkelwagen steken(wel geen grijze) en dan bij afhandelen kwam de korting te voorschijn
heb ze in mat zwart besteld, maar geen mails of code.
mag ik je vragen om een screenshot, waarbij jou gegevens en de feitelijke korting code geblindeerd zijn?
als ik overeenkomsten zie met mijn bestelling val ik misschien oneplus er nog lastig mee.
mag ik je vragen om een screenshot, waarbij jou gegevens en de feitelijke korting code geblindeerd zijn?
als ik overeenkomsten zie met mijn bestelling val ik misschien oneplus er nog lastig mee.
Prima, zit momenteel op mobiel maar zal straks even een screenshot nemenjack zomer schreef op maandag 25 april 2022 @ 09:19:
heb ze in mat zwart besteld, maar geen mails of code.
geen haast.Chelseamarre123 schreef op maandag 25 april 2022 @ 09:49:
[...]
Prima, zit momenteel op mobiel maar zal straks even een screenshot nemen
wil je hem mailen/dm-en/whatsappen of plant je hem hier.
OnePlus heeft OxygenOS A.13 aangekondigd: OxygenOS 12 A.13 for OnePlus 10 Pro
Hey everyone,
We are starting to push the incremental rollout of OxygenOS 12 A.13 for the OnePlus 10 Pro now. Please note that the versions for other regions may some time to rollout, we will keep you posted on the progress in the thread.
OP10 Pro
IN: NE2211_11.A.13
NA: NE2215_11.A.13
Changelog
SystemCamera
- [Optimized] fingerprint algorithm, improved the success rate of fingerprint unlocking
- [Optimized] the power consumption in some scenarios, improved user experience
- [Optimized] audio processing, improved communication quality
- [Fixed] the occasional issue that the phone may fail to turn on automatically at a set time [Improved] system stability
Network
- [Optimized] the quality of taking photos with the front camera
- [Optimized] network stability
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
En binnen, straks na mijn koffie eens uitpakken...
Voelt weer net als 5dec
ik ben trouwens ook achter de gratis buds actie.
op de site van oneplus liep de actie tot 13 of 14 april.
Maar voor telefoons bij een externe winkel gekocht liep/loopt de actie langer door.
[Voor 17% gewijzigd door jack zomer op 26-04-2022 22:05]
Mooi cadeau inderdaad. 😉 Geniet ervan.jack zomer schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 20:17:
[Afbeelding]
En binnen, straks na mijn koffie eens uitpakken...
Voelt weer net als 5dec
ik ben trouwens ook achter de gratis buds actie.
op de site van oneplus liep de actie tot 13 of 14 april.
Maar voor telefoons bij een externe winkel gekocht liep/loopt de actie langer door.
Even offtopic: ik heb ook een bestelling bij OnePlus gedaan en van hun een tracking nummer ontvangen maar er staat niet vermeld met welke pakketdienst zij het verstuurd hebben. Met welke is het bij jou verstuurd? Misschien is het dezelfde als de mijne.
nauwja UPS(het bedrijf) . en mijn bezorging was in spanje, dus het is logisch dat ik de spaanse url kreeg.
in nederland zal het ups.nl zijn

[Voor 5% gewijzigd door jack zomer op 28-04-2022 10:50]
Ja zo, op die manier. Maar dan hou ik de site van UPS wel in de gaten.jack zomer schreef op donderdag 28 april 2022 @ 10:49:
[...]
nauwja UPS(het bedrijf) . en mijn bezorging was in spanje, dus het is logisch dat ik de spaanse url kreeg.
in nederland zal het ups.nl zijn
Edit: ik heb net mijn account gedeelte van OnePlus bekeken en dan met name mijn bestellingen pagina en daar staat dat mijn order vandaag verwerkt wordt en dan komt er te staan met welke bezorgdienst het geleverd gaat worden. Nog even afwachten dus. 🙂
[Voor 26% gewijzigd door Bull op 28-04-2022 12:19]
Mijne kwam via DPD. Heb je een 1Z track-nummer dan is het UPS, heb je alleen maar cijfers (beginnend met een 0 meestal), dan zal het DPD zijn.
Er staat in de app inderdaad een veld voor welke bezorgdienst het is, maar deze blijft altijd leeg.
Er staat in de app inderdaad een veld voor welke bezorgdienst het is, maar deze blijft altijd leeg.
[Voor 26% gewijzigd door x3rius op 28-04-2022 12:25]
Ja, DPD is het. Dankjewel! 👍🏻x3rius schreef op donderdag 28 april 2022 @ 12:24:
Mijne kwam via DPD. Heb je een 1Z track-nummer dan is het UPS, heb je alleen maar cijfers (beginnend met een 0 meestal), dan zal het DPD zijn.
Goedemiddag, ik overweeg een OnePlus 10 Pro aan te schaffen. Wat zijn de pluspunten van dit model ten opzichte van zijn voorganger? Wat vinden jullie van de camera kwaliteit? Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen. Ik hoor het graag.
Ik ben nu iets meer dan een week overgestapt naar een OP 10 Pro vanaf een OP 9 Pro, en ben best tevreden: de batterij gaat duidelijk langer mee (ik ben geen superzware gebruiker, en haal doorgaans anderhalve dag - ik hoef 's avonds alleszins niet bij te laden om het toetsel nog te kunnen gebruiken). De camera werkt ook duidelijk sneller dan bij de OP 9 Pro, al mis ik wel een macromodus. Persoonlijk vind ik de kleuren neutraler bij de OP 10 Pro dan bij de OP 9 Pro. En het kan aan mij liggen, maar ik vind de 10 aangenamer in de hand liggen dan de 9 Pro. Verder laadt hij uiteraard sneller op, maar de OP 9 Pro was ook al behoorlijk snel. Het enige wat ik écht mis op de 10 Pro is Android Auto: ik gebruikte de app voor telefoonschermen, maar die werkt niet meer onder Android 12, en om een of andere reden is de rijstand van Google Assistant (nog) niet beschikbaar op de 10 Pro (en andere OP toestellen). Globaal gezien heb ik dus zeker geen spijt dat ik ben overgestapt.zuukie schreef op zondag 1 mei 2022 @ 17:03:
Goedemiddag, ik overweeg een OnePlus 10 Pro aan te schaffen. Wat zijn de pluspunten van dit model ten opzichte van zijn voorganger? Wat vinden jullie van de camera kwaliteit? Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen. Ik hoor het graag.
Ik ben overgestapt van de 6T, dus relatief veel zaken voelen veel beter aan dan ik gewend was. Camera, batterij, respons en dergelijke. Enige wat ik echt mis is bij de ING een werkende NFC. Waardoor ik niet meer contactloos kan betalen. Hier lijkt vooralsnog geen oplossing voor. Dus dat stukje gebruiksgemak wat ontbreekt maakt het dat ik niet volledig tevreden kan zijn, maar in de regel ben ik niet ontevreden. Ik hou m wel 👍zuukie schreef op zondag 1 mei 2022 @ 17:03:
Is de batterij zoveel beter? Vroeger ging mijn 6T 2 dagen mee, nu met moeite 1 dag. Vergelijk je dan met hoe hij nu werkt of vroeger was?ddekruyf schreef op maandag 2 mei 2022 @ 11:42:
[...]
Ik ben overgestapt van de 6T, dus relatief veel zaken voelen veel beter aan dan ik gewend was. Camera, batterij, respons en dergelijke. Enige wat ik echt mis is bij de ING een werkende NFC. Waardoor ik niet meer contactloos kan betalen. Hier lijkt vooralsnog geen oplossing voor. Dus dat stukje gebruiksgemak wat ontbreekt maakt het dat ik niet volledig tevreden kan zijn, maar in de regel ben ik niet ontevreden. Ik hou m wel 👍
[
[Voor 99% gewijzigd door ddekruyf op 03-05-2022 15:24]
Zal allemaal beetje afhankelijk zijn van gebruik. Ik heb bij redelijk gebruik altijd de dag gehaald met de 6T. Vanaf het begin en dat is gedurende het gebruik niet verbeterd of verslechterdWivern schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 07:30:
[...]
Is de batterij zoveel beter? Vroeger ging mijn 6T 2 dagen mee, nu met moeite 1 dag. Vergelijk je dan met hoe hij nu werkt of vroeger was?
Ik haal het met de 10pro nog steeds, alleen heb ik dan wat meer over.. Maar not steeds geen probleem iig
2 pagina's voor een nieuwe Oneplus......dat was vroeger wel anders met een introductie van een nieuwe Oneplus. Ik heb besloten nog even door te gaan met mijn 5T die nog steeds prima bevalt. Nieuwe accu er in laten zetten voor 4 tientjes en doorrrrrrrrr
Net de 12/256 versie geïnstalleerd. Kom van een 8pro af die ik best vaak heb laten stuiteren en als zware gebruiker heeeeel vaak heb opgeladen waardoor de accuduur ook niet meer top was.
Goede eerste indruk van het toestel. Alleen... Blijkbaar een OS12 dingetje.. Ik kan de home knop niet meer aanpassen dat hij bij lang indrukken de telefoon vergrendeld.. Dat wordt even wennen!
Verder onder de indruk van de laadtijd. Vanaf 38% in 16 minuten naar 93%!
Goede eerste indruk van het toestel. Alleen... Blijkbaar een OS12 dingetje.. Ik kan de home knop niet meer aanpassen dat hij bij lang indrukken de telefoon vergrendeld.. Dat wordt even wennen!
Verder onder de indruk van de laadtijd. Vanaf 38% in 16 minuten naar 93%!
Ik ben ook de hele tijd aan het kijken of ik niet toevallig het "main"onderwerp voor de 10pro heb gemist ergensExTaxi schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 22:39:
2 pagina's voor een nieuwe Oneplus......dat was vroeger wel anders met een introductie van een nieuwe Oneplus. Ik heb besloten nog even door te gaan met mijn 5T die nog steeds prima bevalt. Nieuwe accu er in laten zetten voor 4 tientjes en doorrrrrrrrr

Mijn NFC betalingen (ING) werken nog steeds niet, vrij vervelend probleem, Gisteren even gesproken met oneplus. Zij gaven aan dat het een enigszins bekend probleem is bij oudere simkaarten i.c.m. android 12(?)
Betalingen met NFC in combinatie met android12 en een oudere simkaart leveren meer problemen op. Ik heb dus even een nieuwe besteld om te kijken of dit het probleem inderdaad oplost. Ik weet zelf te weinig van dit soort zaken, maar het zou mij niets verbazen als dit het inderdaad is. (zou mij overigens ook niet verbazen als het hierna alsnog niet werkt).
De medewerker die ik heb gesproken zei dat een nieuwe simkaart bij mensen die gebruik maken van de Rabobank de oplossing bleek.
Ik meld mij later met het resultaat
Betalingen met NFC in combinatie met android12 en een oudere simkaart leveren meer problemen op. Ik heb dus even een nieuwe besteld om te kijken of dit het probleem inderdaad oplost. Ik weet zelf te weinig van dit soort zaken, maar het zou mij niets verbazen als dit het inderdaad is. (zou mij overigens ook niet verbazen als het hierna alsnog niet werkt).
De medewerker die ik heb gesproken zei dat een nieuwe simkaart bij mensen die gebruik maken van de Rabobank de oplossing bleek.
OnePlus heeft de eerste Developer Preview aangekondigd op basis van Android 13: The Android 13 Developer Preview Program for the OnePlus 10 Pro is here!
Hello everyone,
We are very excited to share with you the first Android 13 Beta as part of the Developer Preview Program for the OnePlus 10 Pro. During this time, we have been working tirelessly to provide all OnePlus 10 Pro users with an early opportunity to experience the latest version of Android.
This build of Android 13 is best suited for developers and other advanced users. By providing access to Android 13 at an early stage, app developers and other early adopters in our community are able to start creating even better software experiences. That said, we do not recommend flashing this ROM if you have little to no experience in software development, if you expect to use the device as a daily driver, or if you have no experience flashing custom ROMs.
Known Issues
- All data will be cleared while flashing the build or rolling to Android 12
- Some issues with system stability and performance
- Unable to access Shelf
- Unable to move the documents in My Files
- Some apps may not function as expected
- Unable to record voice to active Voice awake on Start-up navigation page
- Some features of ORoaming may not function as expected
Oxygen Updater ondersteunt nu de OnePlus 10 Pro! 

To whom it may concern..ddekruyf schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 08:53:
Mijn NFC betalingen (ING) werken nog steeds niet, vrij vervelend probleem, Gisteren even gesproken met oneplus. Zij gaven aan dat het een enigszins bekend probleem is bij oudere simkaarten i.c.m. android 12(?)
Een nieuwe sim-kaart bleek inderdaad de oplossing. NFC betalingen werken weer gewoon als vanouds.
Hij verscheen net in de oxygen updater app, maar kon hem ook direct officieel via de updater downloaden. :-)AnonymousWP schreef op maandag 25 april 2022 @ 12:52:
OnePlus heeft OxygenOS A.13 aangekondigd: OxygenOS 12 A.13 for OnePlus 10 Pro
[...]
OnePlus heeft OxygenOS A.14 aangekondigd voor de 10 Pro: OxygenOS 12 A.14 for OnePlus 10 Pro
Hey everyone,
We are starting to push the incremental rollout of OxygenOS 12 A.14 for the OnePlus 10 Pro now. Please note that the versions for other regions may some time to rollout, we will keep you posted on the progress in the thread.
OP10 Pro
IN: NE2211_11.A.14
Changelog
SystemCamera
- [Improved] system stability.
- [Fixed] an issue where music playback would stutter when your phone was connected to a Bluetooth car kit.
- [Fixed] a noise issue that might occur when you record audio.
- [Updated] Android security patch to 2022.05
Network
- [Fixed] an issue where the HDR photos might be overexposed in some cases.
- [Optimized] the phone call stability.
Weet iemand of de 10pro ook hdmi over usb doet?
De update is beschikbaar in de Oxygen Updater app, maar ik kan hem niet downloaden. Download knop lijkt niet te werken helaasAnonymousWP schreef op maandag 23 mei 2022 @ 11:31:
OnePlus heeft OxygenOS A.14 aangekondigd voor de 10 Pro: OxygenOS 12 A.14 for OnePlus 10 Pro
[...]

Edit: werkt nu wel :-)
Yep, was een back-end issue. Hebben we inderdaad net gefikst. Sorry voor het ongemak.FireFly3k schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:36:
[...]
De update is beschikbaar in de Oxygen Updater app, maar ik kan hem niet downloaden. Download knop lijkt niet te werken helaas
Edit: werkt nu wel :-)
Kan ook gebeuren heAnonymousWP schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 23:08:
[...]
Yep, was een back-end issue. Hebben we inderdaad net gefikst. Sorry voor het ongemak.
OnePlus heeft een nieuwe build aangekondigd van de Developer Preview: [New Build] Android 13 Developer Preview Program for the OnePlus 10 Pro
Hello everyone,
After many iterations, we're really excited to release a new Android 13 Beta as part of the Developer Preview Program for the OnePlus 10 Pro. With this new build, we've fixed some of the most common issues to let you experience a more stable version of Android 13 in advance.
In order to upgrade this build successfully, please be sure your device is in the first Android 13 Beta version for the developer preview program. For more details about the first Android 13 Beta version, you can refer to this thread.
As we mentioned before, this build of Android 13 is best suited for developers and other advanced users. By providing access to Android 13 at an early stage, app developers and other early adopters in our community are able to start creating even better software experiences. That said, we do not recommend flashing this ROM if you have little to no experience in software development, if you expect to use the device as a daily driver, or if you have no experience flashing custom ROMs.
Known IssuesChangelog
- UI display sometimes might be abnormal
- Music playing cannot be paused normally via wired headphones
- Occasional abnormal response for gesture operation when the screen was off
- No response when tapping the video call button
- Auto brightness sometimes works abnormally
- Crash issue when setting the Fingerprint animation in Personalizations
- Lagging issue caused by switching screen refresh rate
- Some applications might be lost after upgrading
SystemCamera
- [Fixed] the issue that Data usage cannot display
- [Fixed] the issue of crash when turning off/on 5G network
- [Fixed] the issue that unable to close all background programs
- [Fixed] the issue that the lock screen password was required to enter the launcher after restoring factory settings
- [Updated] Android security patch to 2022.05
- [Optimized] the overall shooting effect of the camera, improved the user experience
Meer mensen het idee dat de speaker minder hard gaat? Dan bedoel ik de luidspreker (voor muziek enz).
Hoe zit dat nu eigenlijk met de cams van de OP10Pro? Op vele comparison sites zie je dat die toch Laser AF heeft, maar op andere reviews dan weer niet.
Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.
Ineens een firmware update via oxygen updater
NE2213_11_A.15
NE2213_11_A.15
System
• [Optimized] the experience of fingerprint unlocking
• [Improved] system stability
• [Updated] Android security patch to 2022.06
Communication
• [Optimized] the communication stability, improved calling experience
Camera
• [Optimized] the shooting effect for pictures in dark environment
• [Fixed] the occasional issue that camera crashed when shooting videos
OxygenOS A.15 is nu ook aangekondigd op het forum voor de 10 Pro: https://community.oneplus.com/thread?id=1103912314660716545
[Voor 6% gewijzigd door AnonymousWP op 18-08-2022 14:02]
Ik kon in lokale installatie niet mijn update zien. Heb de app gedownload en naam veranderd naar apk. Maar nu wil ik de app dus openen en naar lokale installatie gaan. Staat er installatiepakket verplaatsen naar hoofdmap. Ik snap er niets van. Bestand staat in intern en heb het verplaatst naar Google drive. Sorry ben niet zo technische 😔
Gelukt, ik had de update gedownload dacht ik, maar moest het nog een keer doen.wilke77 schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 14:48:
Ik kon in lokale installatie niet mijn update zien. Heb de app gedownload en naam veranderd naar apk. Maar nu wil ik de app dus openen en naar lokale installatie gaan. Staat er installatiepakket verplaatsen naar hoofdmap. Ik snap er niets van. Bestand staat in intern en heb het verplaatst naar Google drive. Sorry ben niet zo technische 😔

Je kan altijd een andere launcher installeren. Met de OnePlus launcher lijkt het niet te kunnen.LeStef schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 12:41:
Ik heb mijn 10 Pro terug uit de kast gehaald om te zien of het al beter ging.
Weet er iemand hoe ik in de appdraw meer apps naast elkaar kan plaatsen?
[Afbeelding]
Nu lukt enkel 4 stuks
Mijn oneplus 10 pro was de batterij op. Toestel ging uit. Waarop ik een groot probleem had. Ik kon namelijk de cijfers niet zien en kon niet goed mijn pincode intoetsen. Na een hele poos op goed geluk lukte niet mij. Maar was het volgend probleem. Mijn patroon. Het heeft bloed zweet en tranen gekost om in het toestel te komen. Bleek dat mijn helderheid laag stond. Als mijn helderheid op hoogst sta en Ik start mijn toestel opnieuw op, zie je de cijfers net staan. Hoe kun je de helderheid dan hoog zetten? Want dit was altijd wel zo.
Hebben jullie dit probleem ook?
Hebben jullie dit probleem ook?
Gebruikt er iemand Android Auto (bedraad) + Flitsmeister?
Mijn Oneplus 10Pro vloog zowat in de fik toen ik dat vanmiddag gebruikte

1+10 Pro | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Hadden jullie gisteren ook zoals in België 33°+?vuurtjih schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 20:05:
Want ik moest mijn 10 Pro ook niet veel vragen of hij werd zeer heet.
Mja dat is het probleem niet (in mijn geval). AA + Maps werkt gewoon prima, zonder oververhitting.LeStef schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 09:05:
[...]
Hadden jullie gisteren ook zoals in België 33°+?
Want ik moest mijn 10 Pro ook niet veel vragen of hij werd zeer heet.
1+10 Pro | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Flitsmeister slurpt ongelooflijk veel accu ook als de navigatie niet actief is.vuurtjih schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 20:05:
Ik ben ook sinds twee maanden in het bezit van deze telefoon. Hij is echt meer dan prima, alleen het is echt vreemd dat hij via performance mode wat raar weggestopt zit het echt goed doet. Ook wordt hij al gauw te warm, wat ik best een groot minpunt vind. Foto's zijn echter wel fantastisch!
Ik zal vanavond dan wel even een 10T-topic aanmaken, of wellicht samenvoegen met dit topic en omdopen naar "10-serie"?
Lol ben blind, topic heet al zo.
Lol ben blind, topic heet al zo.
[Voor 15% gewijzigd door AnonymousWP op 20-07-2022 16:32]
Als ik mij goed heb ingelezen staat de 10T wel een stapje onder de 10 Pro maar gaat ie als pluspunt wel 150 Watt opladen krijgen?
Kan iemand mij vertellen of er nu standaard nog een bumper/hoesje bij wordt geleverd bij de OP10 pro?
Daarnaast heb ik nu een OP8 pro en sinds de upgrade naar Android 12 kan ik nog maar 5 seconden smsjes afspelen. Is dit bij de OP10 ook zo? I.v.m. storingsdienst echt super onhandig namelijk..
Daarnaast heb ik nu een OP8 pro en sinds de upgrade naar Android 12 kan ik nog maar 5 seconden smsjes afspelen. Is dit bij de OP10 ook zo? I.v.m. storingsdienst echt super onhandig namelijk..
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)
Dat klopt ja, snellere processor, mindere camera's, geen alert slider, geen Hasselblad-samenwerking...Bull schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 10:30:
Als ik mij goed heb ingelezen
staat de 10T wel een stapje onder de 10 Pro maar gaat ie als pluspunt wel 150 Watt opladen krijgen?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Klopt, op Gsm Arena de specs:Bull schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 10:30:
Als ik mij goed heb ingelezen staat de 10T wel een stapje onder de 10 Pro maar gaat ie als pluspunt wel 150 Watt opladen krijgen?
https://m.gsmarena.com/oneplus_10t-11622.php
Ik hoop niet dat het de trend gaat zetten zonder alert slider. Want dan is er geen enkele reden meer om voor Oneplus te gaan.

Naargelang de kleur die je kiest zit er een zwart/ groen TPU case in.ThaDude schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 09:21:
Kan iemand mij vertellen of er nu standaard nog een bumper/hoesje bij wordt geleverd bij de OP10 pro?
Geen idee van die smsjes, geen last van

@LeStef jullie hebben bij sms dus niet dit staan?
Ik ga eerdaags nieuwe telefoon bestellen en twijfel tussen OP10pro en NP1. Sms is wel van belang gezien mijn werk
Ik ga eerdaags nieuwe telefoon bestellen en twijfel tussen OP10pro en NP1. Sms is wel van belang gezien mijn werk
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)
Net gekeken en inderdaad max 5 sec voor bericht tonen, had er nooit naar gekeken gezien ik voor berichtjes een simpel Ding hebThaDude schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 11:00:
[Afbeelding]

Moet eerlijk zeggen dat ik dit toestel de eerste 6 maanden terug in de kast had gelegd door al die software problemen. Nu doet hij gewoon zijn werk, het is geen Oxygen meer jammer genoeg en dat merk je als je in het menu duikt, het is zowat Color OS met niet logische plaatsen, soms dubbele opties op 2 verschillende plaatsen etc... Maar het toestel is wel stabiel.
Was even naar andere toestellen gegaan, Pixel 6 Pro, maar die had zelf nogal software problemen, Motorola Edge 30 Pro, ook met software problemen en hun update beleid is om te huilen.
En jah die alert slider eh, eens je dat gewoon bent.

[Voor 32% gewijzigd door LeStef op 28-07-2022 11:22]
Staat er bij mij ook maar 5 seconden is toch enorm lang?ThaDude schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 11:00:
[Afbeelding]
Eventueel kan je altijd een andere sms app gebruiken
Beste tweakers, misschien wat off-topic, maar ook ik zit met twijfels na jaren OP gebruik sinds de laatste ontwikkelingen.
Ik lees alternatieven zoals Nothing of Pixel maar nog niks gehoord van Asus Zenfone 9.
Iemand met goede of slechte ervaringen met dit merk? https://be.hardware.info/...olledig-vernieuwd-ontwerp
Ik lees alternatieven zoals Nothing of Pixel maar nog niks gehoord van Asus Zenfone 9.
Iemand met goede of slechte ervaringen met dit merk? https://be.hardware.info/...olledig-vernieuwd-ontwerp
Ik heb maar een beperkte ervaring met een Rogphone gehad en die was niet zo positief, mijn eerste had mijn moederbord gefrituurd en mijn vervangingstoestel had bereik problemen en spontane reboots.bennyb30 schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 10:55:
Beste tweakers, misschien wat off-topic, maar ook ik zit met twijfels na jaren OP gebruik sinds de laatste ontwikkelingen.
Wel een clean android, update beleid is niet zo denderend.
De Pixel 6/pro vond ik maar niets, kinderziektes, werd bloedheet, gewoon traag vergeleken met SD 8 Gen 1. Traag laden. Verder zeer mooie foto's en mooi android maar veel features zijn enkel voor de VS.
Nothing Phone heb ik geen ervaring, wel zeer benieuwd naar, die leds vanachter, leuk concept maar niet voor iedereen, qua hardware jan je het vergelijken met een Nord 2/T. Schijnt ook een mooie android te hebben maar nog veel onregelmatigheden in het menu, slechte vertaling of helemaal geen. Dat laatste zou me persoonlijk niet storen gezien mijn toestel in het Engels staat ingesteld.
zenfone 9 review gisteren gepost door Marques Brownlee ; toch eens kijken:
YouTube: Asus Zenfone 9: The New Compact King!
YouTube: Asus Zenfone 9: The New Compact King!
OnePlus 10T is vanmiddag gepresenteerd... 699 euro voor 8/128GB en 799 euro voor 16/256GB.
Geen draadloos laden, 150 Watt bekabeld laden, geen Alert Slider, geen Hasselblad, Nord 2T-camera's...
Geen draadloos laden, 150 Watt bekabeld laden, geen Alert Slider, geen Hasselblad, Nord 2T-camera's...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Zoals MKBHD in zijn video zei, "a generic phone"CLB schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 19:46:
OnePlus 10T is vanmiddag gepresenteerd... 699 euro voor 8/128GB en 799 euro voor 16/256GB.
[Afbeelding: OnePlus 10T]

Hebben ze Oxygen 13 aangepast zoals die vroeger was?
Klein stukje gezien en gehoord. Maar over OxygenOS "ze hebben onze kritiek gehoord" blah blah blah. Vond echt super saaie presentatie. Niks over hoe nu verder met OxygenOS verder volgens mijRutgerVitesse schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 20:51:
Hebben ze Oxygen 13 aangepast zoals die vroeger was?

Geen alert slider is wel opmerkelijk. Toch zeer geliefd onder OP gebruikers, benieuwd waarom.
"Vanwege interne ruimte voor andere componenten"
Geen draadloos laden is toch wel een behoorlijk gemis. Even afwachten hoe die het voor de rest gaat doen.CLB schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 19:46:
Edit: bij betere bestudering van de specificaties wacht ik liever op de 11 Pro, die waarschijnlijk in het voorjaar van 2023 uit zal gaan komen. Ik kan hem dan mooi tegelijkertijd met een nieuw telefoonabonnement aanschaffen. 🙂
[Voor 9% gewijzigd door Bull op 03-08-2022 22:54]
Een nieuw OP toestel aan die prijs zonder alert slider.... Weet echt niet waar OP mee bezig is.
Ik denk dat mijn 10 Pro mijn laatste OP zal zijn, ondanks hij gewoon doet wat hij moet ( uiteindelijk).
In mijn ogen zit er praktisch geen verschil meer tussen OP en Oppo. Ze noemen het Oxygen OS maar dat is het sinds Android 12 helemaal niet meer en als ze nu ook de alert slider achterwege laten is er geen reden meer om voor een OP te gaan.
Ze zijn daar precies de weg kwijt.
Hopelijk presteert de Tensor 2 chip beter met minder warmte ontwikkeling want anders weet ik echt niet meer wat kopen in +- oktober.
Ik denk dat mijn 10 Pro mijn laatste OP zal zijn, ondanks hij gewoon doet wat hij moet ( uiteindelijk).
In mijn ogen zit er praktisch geen verschil meer tussen OP en Oppo. Ze noemen het Oxygen OS maar dat is het sinds Android 12 helemaal niet meer en als ze nu ook de alert slider achterwege laten is er geen reden meer om voor een OP te gaan.
Ze zijn daar precies de weg kwijt.
Hopelijk presteert de Tensor 2 chip beter met minder warmte ontwikkeling want anders weet ik echt niet meer wat kopen in +- oktober.
[Voor 12% gewijzigd door LeStef op 04-08-2022 09:23]
OP is op sterven na dood mensen, accepteer dat maar gewoon.
Van alertslider tot OS, het gaat bergafwaarts.
Ze zijn helemaal de weg kwijt en anderen gaan die plek opvullen.
Van alertslider tot OS, het gaat bergafwaarts.
Ze zijn helemaal de weg kwijt en anderen gaan die plek opvullen.
De vraag is of OnePlus dit dus zelf ook zo ziet.. Toevallig deze video gezien van Marques Brownlee
YouTube: What Happened to OnePlus? ? Doel van een bedrijf is zoveel mogelijk telefoons verkopen..
Zijn laatste video over de 10T is ook wel bijzonder. Het woord generic staat hierin centraal. Spreekt ons wellicht wat minder aan maar miljoenen anderen misschien wel..
Goed ik twijfel ook. Maar echt veel andere opties zijn er helaas niet als opvolger van mijn OP8pro. Zenfone 9 helaas zoals het lijkt maar 2 jaar updates. Op Pixel 7 dan maar wachten? Zeg het maar
YouTube: What Happened to OnePlus? ? Doel van een bedrijf is zoveel mogelijk telefoons verkopen..
Zijn laatste video over de 10T is ook wel bijzonder. Het woord generic staat hierin centraal. Spreekt ons wellicht wat minder aan maar miljoenen anderen misschien wel..
Goed ik twijfel ook. Maar echt veel andere opties zijn er helaas niet als opvolger van mijn OP8pro. Zenfone 9 helaas zoals het lijkt maar 2 jaar updates. Op Pixel 7 dan maar wachten? Zeg het maar
Generiek zit NIEMAND op te wachten in het OP domein. Immers doorsnee toestellen stikt het van en dat was destijds ook al zo.
OP was een succes doordat het iets bracht wat er toen niet was, een merk dat flagship achtige specs koppelde aan een prima skin (de beste van zijn soort in die tijd !) en een aantrekkelijke prijs.
Ze waren een beetje 'rebels' te noemen en zelfs hip met een aparte pebble design, een full display met de 7Pro en ga zo maar door.
Niet te kaal en saai zoals de pixels/nexus van die tijd maar ook niet zo bloathed als de Samsungs van die tijd.
Mensen die wat aparts zochten en dus alles behalve generiek.
Inmiddels is er veel anders en komen ze niet meer mee.
Hun slogan slaat al jaren nergens meer op (Never Settle), want als er 1 merk water bij de wijn heeft gedaan dan is het OP wel. Van audio jack, OS, lader, tot aan de alertslider.
Snap best dat het een bedrijf is en dat ze flink winst willen draaien en dus toestellen willen verkopen, maar de markt is op dat vlak verzadigd en inmiddels zijn er zoveel toestellen die meer bieden voor minder geld.
Hun oude concept is overgenomen door oa 'zuster' bedrijven en als je dan de koers van OxygenOS (ColorOS) ziet dan is er 0 reden meer om nog voor OP te kiezen.
OP was een succes doordat het iets bracht wat er toen niet was, een merk dat flagship achtige specs koppelde aan een prima skin (de beste van zijn soort in die tijd !) en een aantrekkelijke prijs.
Ze waren een beetje 'rebels' te noemen en zelfs hip met een aparte pebble design, een full display met de 7Pro en ga zo maar door.
Niet te kaal en saai zoals de pixels/nexus van die tijd maar ook niet zo bloathed als de Samsungs van die tijd.
Mensen die wat aparts zochten en dus alles behalve generiek.
Inmiddels is er veel anders en komen ze niet meer mee.
Hun slogan slaat al jaren nergens meer op (Never Settle), want als er 1 merk water bij de wijn heeft gedaan dan is het OP wel. Van audio jack, OS, lader, tot aan de alertslider.
Snap best dat het een bedrijf is en dat ze flink winst willen draaien en dus toestellen willen verkopen, maar de markt is op dat vlak verzadigd en inmiddels zijn er zoveel toestellen die meer bieden voor minder geld.
Hun oude concept is overgenomen door oa 'zuster' bedrijven en als je dan de koers van OxygenOS (ColorOS) ziet dan is er 0 reden meer om nog voor OP te kiezen.
[Voor 4% gewijzigd door Bomberman71 op 04-08-2022 14:16]
Voor mij is een afknapper voor de Zenfone dat ie niet draadloos oplaadt. Zijn de flagships van Samsung echt geen optie voor een ex OP1 gebruiker? Iemand nog suggesties voor high end phones?ThaDude schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 12:01:
De vraag is of OnePlus dit dus zelf ook zo ziet.. Toevallig deze video gezien van Marques Brownlee
'Blij' dat ik niet de enige ben, misschien kunnen we een praat groepje beginnen
van een op6 naar een 8T gegaan, nu kan ik weer verlengen. (sinds gisteren om precies te zijn)
Maja wat nu, had nog een beetje de hoop dat de 10T wat zou brengen.
Maar dit gaat imo helemaal nergens over.
Zelfs aan een iphone gedacht, maar dan kom je qua maat al direct op de 13 pro max.. +-1100 euro vind ik te gortig voor een 'gedwongen' ios overstap.
de S22 plus valt weer af niet zozeer door de software, maar door de processor.

van een op6 naar een 8T gegaan, nu kan ik weer verlengen. (sinds gisteren om precies te zijn)
Maja wat nu, had nog een beetje de hoop dat de 10T wat zou brengen.
Maar dit gaat imo helemaal nergens over.
Zelfs aan een iphone gedacht, maar dan kom je qua maat al direct op de 13 pro max.. +-1100 euro vind ik te gortig voor een 'gedwongen' ios overstap.
de S22 plus valt weer af niet zozeer door de software, maar door de processor.
Zijn toch genoeg mooie high-end smartphones te vinden... Google Pixel 6 Pro, Vivo X80 Pro, Asus Zenfone 9, OnePlus 10 Pro, Xiaomi 12 Pro, Oppo Find X5 Pro, Realme GT2 Pro, Galaxy S22-serie, Sony Xperia's...
De enige die het overwegen waard is de Xperia 1 maar dat ding wordt nog warmer dan andere toestellen met de 8gen 1 chipset. Pixel 6 Pro beschouw ik echt niet als een high-end, daarvoor is hij eigenlijk te traag in alles, chipset/ laden etc... ( Heb ik ook gehad). Daarmee hoop ik stiekem dat de Tensor 2 een mooie verbetering wordt.
Die andere phones die je noemt vind ik persoonlijk niet leuk door hun schil over android.
Maar zoals ik zei, het is persoonlijk :-)
Die andere phones die je noemt vind ik persoonlijk niet leuk door hun schil over android.
Maar zoals ik zei, het is persoonlijk :-)
Ikzelf heb momenteel de OP10. Heb ook de 3,6 en 8 gehad.
Persoonlijk snap ik al dat extreme negatieve niet op OP. Ja het is geen flagship killer meer en hun prijzen zijn enorm gestegen. Maar nog steeds vind ik het een enorm fijn toestel naar mijn wens dat ik bij de concurrentie niet vond.
Persoonlijk snap ik al dat extreme negatieve niet op OP. Ja het is geen flagship killer meer en hun prijzen zijn enorm gestegen. Maar nog steeds vind ik het een enorm fijn toestel naar mijn wens dat ik bij de concurrentie niet vond.