• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ook de Indy box besteld, 9 euro per film voor drie films en nog een onderzetter is natuurlijk een prima deal!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:07
Over The Bridge (zag ik hierboven voorbij komen) , waar kan je in Godsnaam seizoen 4 voor een normale prijs kopen op Bluray?

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Panasonic UB820 / Ugoos AM6B+ (CE with p3i Build) / iFi ZEN DAC 3 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.15.0 (UMOEUXM)

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik probeer Prime af te sluiten via Amazon.it, maar krijg een foutmelding over mijn Nederlandse factuuradres. Kun je tegenwoordig alleen nog een Prime lidmaatschap afsluiten in je eigen land? In het verleden is het me bij Amazon.com wel gelukt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yZry1jARKJ7eq1nNJToncGCkdiA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8CBs4n73sNWlcXzhtHyz4r4T.png?f=fotoalbum_large

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004

• daffie82
ZesBarkiePK schreef op dinsdag 6 oktober 2026 @ 10:39:
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik probeer Prime af te sluiten via Amazon.it, maar krijg een foutmelding over mijn Nederlandse factuuradres. Kun je tegenwoordig alleen nog een Prime lidmaatschap afsluiten in je eigen land? In het verleden is het me bij Amazon.com wel gelukt.

[Afbeelding]
Heb het denk ik een jaartje geleden wel kunnen doen voor een Prime deal van Game of Thrones 4k boxset op amazon.it

maar geen idee hoe ik dat toen gedaan had. Was ook wel een heel gedoe, dat weet ik nog....

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Panasonic UB820 / Ugoos AM6B+ (CE with p3i Build) / iFi ZEN DAC 3 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.15.0 (UMOEUXM)

daffie82 schreef op dinsdag 6 oktober 2026 @ 10:43:
[...]

Heb het denk ik een jaartje geleden wel kunnen doen voor een Prime deal van Game of Thrones 4k boxset op amazon.it

maar geen idee hoe ik dat toen gedaan had. Was ook wel een heel gedoe, dat weet ik nog....
Ja volgens mij zou het ook gewoon moeten werken. Ik neem even contact op met de klantenservice. Als ik het opgelost krijg, laat ik het hier weten.

Misschien willen er nog meer gebruikmaken van de Prime aanbiedingen, want er zitten best een paar leuke steelbook deals tussen.

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004

• daffie82
Eerlijk gezegd denk ik dat je volgens hun voorwaarden maar 1 Prime kan afsluiten, maar dat weet ik niet zeker.

Dus of het ''gewoon moet werken'', twijfel ik toch aan. Ben benieuwd!

daffie82 schreef op dinsdag 6 oktober 2026 @ 10:56:
Eerlijk gezegd denk ik dat je volgens hun voorwaarden maar 1 Prime kan afsluiten, maar dat weet ik niet zeker.

Dus of het ''gewoon moet werken'', twijfel ik toch aan. Ben benieuwd!
Ah, dan zit het daar waarschijnlijk in. Ik heb al een Nederlands Prime abonnement.

• daffie82
ZesBarkiePK schreef op dinsdag 6 oktober 2026 @ 11:10:
[...]

Ah, dan zit het daar waarschijnlijk in. Ik heb al een Nederlands Prime abonnement.
Ben niet zeker hoor, gewoon proberen via de support!

Vorig jaar was het mij uiteindelijk ook gelukt op amazon.it (en ik had toen ook al Prime in .BE).

• McRagefit
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12:24
Ook Indiana Jones box gekocht op bol! Samen met beide Top Guns en Forrest Gump blu-ray. Bedankt voor de tips!

• MasterCypher25
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 12:08

MasterCypher25

Miss Patriotic

ZesBarkiePK schreef op dinsdag 6 oktober 2026 @ 11:10:
[...]

En als je nou eens probeert in te loggen met je huidige inloggegevens? Nee heb je en ja kan je krijgen... ;)

Mijn goede voornemen voor 2026 : Mijn womanscave realiseren oftewel mijn Dolby Vision-Atmos homecinemacellar!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:59

TheVMaster

Moderator WOS
MasterCypher25 schreef op dinsdag 6 oktober 2026 @ 11:54:
[...]

En als je nou eens probeert in te loggen met je huidige inloggegevens? Nee heb je en ja kan je krijgen... ;)
Dat werkt niet. Nederlandse Prime werkt alleen in de Nederlandse Amazon store

DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:59

TheVMaster

Moderator WOS
daffie82 schreef op dinsdag 6 oktober 2026 @ 11:15:
[...]

Ben niet zeker hoor, gewoon proberen via de support!

Vorig jaar was het mij uiteindelijk ook gelukt op amazon.it (en ik had toen ook al Prime in .BE).
Gaat dat lukken...? Maar ga je voor die 3 euro zoveel 'gedoe' door? Of is het heel simpel?

DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).

• daffie82
Ging toen om meer dan 3 euro in mijn geval. Maar heel simpel was het niet, neen :)

Pagina: 1 ... 71 72 Laatste