LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)
Ik had het onlangs met de Franse versie van Ballerina, niet te rippen en dus teruggestuurd. Daarna de NL versie van Ballerina gekocht bij Bol en die was wel te rippen, het kan dus voor komen, al zal het zelden zijndaffie82 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 13:30:
[...]
Vreemd. Hier 1917 (UK versie) recent zonder problemen geript.
Is nooit Politiek Correct geweest, is het nog steeds niet en zal het ook nooit worden...
ferrywijn schreef op donderdag 27 november 2025 @ 13:22:
[...]
Haha, geen probleem! Toch bedankt voor de poging!
[...]
Graag gedaan!Alternatief is rippen en er een NL sub onder zetten, maar of je dat wil, is helemaal jouw keuze!
![]()
Reuzejammer... bedankt voor de bevestiging!
Is nooit Politiek Correct geweest, is het nog steeds niet en zal het ook nooit worden...
[ Voor 45% gewijzigd door TheVMaster op 27-11-2025 14:28 ]
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Eigenlijk zou je daar een filmweekendje van moeten maken! Zaterdag de Jurassic Park Trilogy en zondag dan de Jurassic World Trilogy er achteraan! Bij mij staat dat op 5 en 6 december geplanned samen met wat vrienden. Heb de 2 trilogy's gisteravond en vannacht geript en vanmiddag even een stukje gekeken en ik moet zeggen "Predicaatje OK!" voor beeld en geluidQuattroNL schreef op donderdag 27 november 2025 @ 20:42:
Mijn Bol aanbiedingen zijn ook binnen![]()
[Afbeelding]
Mijn zoon had al gelijk zin om (samen) de Jurassic World box te gaan bekijken. Dat vond ik, natuurlijk, een goed plan!
[ Voor 16% gewijzigd door Veertien14 op 27-11-2025 21:28 ]
Mooi aantal! Heeft the Green Mile set ook beide NL subs…?QuattroNL schreef op donderdag 27 november 2025 @ 20:42:
Mijn Bol aanbiedingen zijn ook binnen![]()
[Afbeelding]
Mijn zoon had al gelijk zin om (samen) de Jurassic World box te gaan bekijken. Dat vond ik, natuurlijk, een goed plan!
Yups, heb de box zelf ook en NL subs zijn aanwezigTheVMaster schreef op donderdag 27 november 2025 @ 22:34:
[...]
Mooi aantal! Heeft the Green Mile set ook beide NL subs…?
Oef….ik dacht de zien dat de geen NL subs hadden.MasterCypher25 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 22:37:
[...]
Yups, heb de box zelf ook en NL subs zijn aanwezig
Heb het nog even nagekeken en er staan NL subs op. Ik heb hem toen de tijd bij Bol gekocht in een 2 voor € 30,- actieTheVMaster schreef op donderdag 27 november 2025 @ 22:45:
[...]
Oef….ik dacht de zien dat de geen NL subs hadden.
Ja, ik las op blu-ray.com dat the Green Mile geen nl-subs zou hebben. Goed om te weten, maar ik denk dat ik hem ff later keer ga scoren, heb afgelopen 2 weken al teveel films gekochtMasterCypher25 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 22:48:
[...]
Heb het nog even nagekeken en er staan NL subs op. Ik heb hem toen de tijd bij Bol gekocht in een 2 voor € 30,- actie
Al die films hebben NL-subs. Is wel een vereiste voor mij eerlijk gezegd.TheVMaster schreef op donderdag 27 november 2025 @ 22:34:
[...]
Mooi aantal! Heeft the Green Mile set ook beide NL subs…?
De meesten (of allemaal, even vergeten) hebben ook DV
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
:strip_exif()/f/image/3ZQ2NRtR66PXuiOGxq8RoZLs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ny0tNG6hyniXTqM1CBNjKBEb.jpg?f=fotoalbum_large)