• Teddieke
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 20-12 16:51
PatrickC schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 08:47:
[...]

Dank!

Toch weer 4 4K blu-ray’s gevonden in de actie:
- Sinners
- Willow
- A Star Is Born
- The Lion King (2019)
Allemaal films die ik nog niet had op DVD of blu-ray.
Ik vind er nog heel veel in die 2 voor 30 maar ik zit met twee issues. Mijn portemonnee en mijn vrouw :P
Zit net als @westers ook te wachten op M&C.

Voor de rest, rustig aan. Paar bestellingen per maand.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:59

Vrijdag

De Zwarte

nlscavenger schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 11:40:
[...]

De 2 Urotsukidoji sets van Discotek Media zijn zo compleet voor zover mogelijk is, met de OVA en film versies. Zie reviews:
- Legend of the Overfiend
- Sequels of the Overfiend

Let op: bijna alles is in standard definition omdat de film elementen kwijt zijn, behalve de film versie van Legend of the Overfiend; daar hebben ze Amerikaanse film prints van kunnen lenen en scannen.

De film versie van Legend of the Overfiend draait op 1 en 4 november bij Imagine Film Festival in Amsterdam. Ze hebben niet aangegeven of ze de Discotek Media remaster gaan draaien.

[...]
Ah dankjewel voor de info. Ik ga er eens naar kijken. Wellicht ook naar dat film festival, lijkt me toch wel tof :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:51

TheVMaster

Moderator WOS
PatrickC schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 08:47:
[...]

Dank!

Toch weer 4 4K blu-ray’s gevonden in de actie:
- Sinners
- Willow
- A Star Is Born
- The Lion King (2019)
Allemaal films die ik nog niet had op DVD of blu-ray.
Zitten inderdaad wel een hele rits leuke films tussen. Voor nu maar ff de volgende besteld.
- Deadpool & Wolverine
- Topgun Maverick

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-12 18:37
nlscavenger schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 00:14:
[...]

Misschien helpt inweken in water met vaatwasmiddel, maar als dat niet helpt vrees ik dat de BD van onzuiver materiaal is gemaakt en daardoor dood is. Zou je de Mastering en Mould IFPI codes kunnen posten? Ben benieuwd waar de schijf geperst is.

[Afbeelding]
Het is een single layer, er is geen tweeds ring met informatie waar de mastering zou moeten staan. De Mould IFPI is 074A. Kan je daar al iets mee?

You look like I need a drink.

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:08
Teddieke schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 13:30:
[...]

Ik vind er nog heel veel in die 2 voor 30 maar ik zit met twee issues. Mijn portemonnee en mijn vrouw :P
Zit net als @westers ook te wachten op M&C.

Voor de rest, rustig aan. Paar bestellingen per maand.
Haha… herkenbaar… toen ik met 4K begon was de keuze ook reuze met dit soort acties, maar inmiddels heb ik een groot aantal van die 4K blu-ray’s in mijn bezit… althans… van films die ik nog niet had, of de moeite waren voor een upgrade naar 4K tov de blu-ray en/of DVD die ik al had. Ik heb nu wel geleerd om langer te wachten, want best een aantal van de films die nu in de actie zitten, heb ik gekocht tegen een hogere prijs.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• nlscavenger
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:12
dialMforMike schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 13:43:
[...]

Het is een single layer, er is geen tweeds ring met informatie waar de mastering zou moeten staan. De Mould IFPI is 074A. Kan je daar al iets mee?
De disc is geperst door de Arvato/Sonopress. Meerdere Europese replicators, waaronder Arvato/Sonopress, produceerden in het verleden Blu-ray schijfjes die naar verloop van tijd onleesbaar konden worden. Hoogtepunt was 2008 t/m 2012. Zie statistieken van Blu-ray Defecteux https://bluraydefectueux.com/statistiques-bd/ (vooral gebaseerd op informatie van Franse Blu-rays)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
PatrickC schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 13:46:
[...]

Haha… herkenbaar… toen ik met 4K begon was de keuze ook reuze met dit soort acties, maar inmiddels heb ik een groot aantal van die 4K blu-ray’s in mijn bezit… althans… van films die ik nog niet had, of de moeite waren voor een upgrade naar 4K tov de blu-ray en/of DVD die ik al had. Ik heb nu wel geleerd om langer te wachten, want best een aantal van de films die nu in de actie zitten, heb ik gekocht tegen een hogere prijs.
Klinkt bekend. Heb hier best een redelijke collectie DVD's, maar de meeste zijn nooit 'geupgrade' naar 4K. Ik heb de afgelopen jaren veel films Digitaal aangeschaft, maar aangezien die digitale licenties ook weer ingetrokken kunnen worden nu toch maar eens begonnen met de 4K 'upgrade'.

Elke maand een paar 4K UHD's kopen moet kunnen, vooral als ze in een aanbieding zijn. Dan is het nog behapbaar.

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 00:25
Weer wat leuke nieuwe films binnen! Allemaal uit de 2 voor 30 actie bij Bol.com. Sinners is helaas een wat simpele release zonder Blu-ray, maar verder ben ik er helemaal blij mee. Vanavond ga ik eerst Braveheart kijken, daar heb ik nu al zin in.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pR7sCwyphV9TEBJcVSkasVOzFdg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FSbPejfn0Q39S0Q6l6t515Q9.jpg?f=fotoalbum_large

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

• McRagefit
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20-12 12:49
ZesBarkiePK schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:22:
Weer wat leuke nieuwe films binnen! Allemaal uit de 2 voor 30 actie bij Bol.com. Sinners is helaas een wat simpele release zonder Blu-ray, maar verder ben ik er helemaal blij mee. Vanavond ga ik eerst Braveheart kijken, daar heb ik nu al zin in.

[Afbeelding]
Geniet ervan! Ik vond Braveheart echt prachtig beeld

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:57

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Second Sight komt met een nieuwe uitgave van Possession. Helaas wel weer erg duur zoals de vorige uitgaves van Umbrella en een Franse uitgave, maar gelukkig komt er ook een normale versie. Bijzondere film. :Y

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tlX6Y8Y-aeFb10pCZ_eBh3C7R7s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/w0RYDFPcqUNlaDlMEY38GW34.png?f=fotoalbum_large

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Gundogan schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 11:06:
Second Sight komt met een nieuwe uitgave van Possession. Helaas wel weer erg duur zoals de vorige uitgaves van Umbrella en een Franse uitgave, maar gelukkig komt er ook een normale versie. Bijzondere film. :Y

[Afbeelding]
Zeker een bijzondere film, heb hem al eventjes in de pre-order staan samen met Re-animator ook van Second Sight (beide reguliere versie) wat ook weer een bijzondere film is. :)

hoi

• nlscavenger
Zit nog te twijfelen tussen de standaard UK of USA release van Re-Animator. Beide hebben exclusieve extras.

Ik hoop op een 4K van Bride of Re-Animator met een beter geluidsbron. De enige beschikbare geluidsbron is een matige transfer op DigiBeta tape. Ik heb een aantal maanden geleden de PCM track van mijn Japanese LaserDisc gecaptured en die is helaas ook van die bron.

• ReVision.
  • Niet online
Eindelijk is dan de lang verwachte 4K UHD van Ben Hur (1959) aangekondigd. _/-\o_
Nog even wachten op de prijs en releasedatum maar ik ga hem zeker pre-orderen zodra het kan.

Afbeeldingslocatie: https://gruv.com/cdn/shop/files/1000858254_1_7755.jpg?v=1761583857&width=900

Stiekem heb ik nu ook een beetje hoop dat we ooit nog een keer Cleopatra op 4K UHD gaan krijgen :9~

Edit:

Nog eentje die op het verlanglijstje gaat. All the President's Men komt ook uit op 4K UHD :)

Afbeeldingslocatie: https://gruv.com/cdn/shop/files/1000858939_1_7214.jpg?v=1761585655&width=900

[ Voor 36% gewijzigd door ReVision. op 29-10-2025 12:17 ]

hoi

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03:25
The Place Beyond the Pines is net uit op 4K Blu-ray! :o

Die gaan we toch eens even met een bloedgang importeren. Wat een film is dat _/-\o_

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• westers
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 19-12 21:52
F1 The Movie heeft zo te zien ook een NL-release gekregen:
https://www.bol.com/nl/nl/p/f1-the-movie/9300000242920453/

• ZesBarkiePK
Ik heb hem gekocht bij Bol.com. Samen met een paar andere steelbooks.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_RXJKWRgg_Q6U4tVoliHrq5xv7Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JG6VofZR2pzBdiyluJ39sN7C.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BbiAEktispoRvABCH7ZOp133qI4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/43o4p9yx3yQIH3oeldZBUDmy.jpg?f=fotoalbum_large

En nog een paar aanbiedingen van Amazon.de die ik graag wilde hebben. De Duitse covers zijn niet geweldig, maar de films hebben Nederlandse ondertiteling en The Lord of the Rings trilogie scheelt op Amazon.de 35,- euro met de Nederlandse release. Ik heb het eerste deel al gekeken, super gaaf! Ik zou ook graag The Hobbit trilogie willen hebben, maar die kon ik nog niet vinden met Nederlandse ondertiteling.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v8CnRSVgj51TUiiIKenibcYMx8Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NV0gq8ssoSyPzwCOcD7b5ZuS.jpg?f=fotoalbum_large

Nu is het voor mij nog wachten op UPS, mijn bestelling bij Amazon.com lijkt van een vrachtwagen te zijn gevallen. Dus hopelijk komt het binnenkort nog aan.

[ Voor 10% gewijzigd door ZesBarkiePK op 31-10-2025 10:00 ]

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

• westers
Ah, ja die Duitse cover van LOTR heeft mij altijd wel tegengehouden, haha.

Hobbit 4K kan je ook met enige regelmaat wel schappelijk geprijsd op Markplaats vinden (€30,- tot € 40,-).

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Wat ik mij even afvraag. Houden jullie allemaal ook je collectie bij in een tool, zoals bv. MyMovies of DVDProfiler? Zo ja, welke tool gebruiken jullie? Zelf heb ik de eerder genoemde beide gebruikt in het verleden, maar was benieuwd of er niet een modernere tool zou zijn.

• ReVision.
  • Niet online
Ik gebruik gewoon bluray.com en die heeft ook een app. Verder staat de collectie ook als list bij Letterboxd

hoi

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:31

daffie82

Minisforum UM773 Lite

ReVision. schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 12:24:
Ik gebruik gewoon bluray.com en die heeft ook een app. Verder staat de collectie ook als list bij Letterboxd
+1

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.10.0 (UMOEUXM)

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:36

Twazerty

AVCHDCoder developer

CLZ Movies gebruik ik. Hebben een web en mobiele app.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• westers
westers schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 09:09:
[...]

Ik heb in de 3 voor 2 in Duitsland onder andere Im Westen Nichts Neues en Der Untergang gekocht. In die gevallen hoef ik me ook niet te ergeren aan de Duitse titels O-)
Mijn Amazon.de bestelling is binnengekomen. Allemaal met reversible covers (age rating logo's in Duitsland zijn zo lelijk) en slechts € 13,- per stuk voor betaald door de 2 + 1 gratis actie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/csmNDGxGt8P2m5aDLFr6QfERGR8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CgpXLtQEOmqtnXZfFr0pMcxN.jpg?f=fotoalbum_large

• Teddieke
@TheVMaster Excel-sheet. Blauw of zwart vakje voor BR of 4K, titel en aankoopprijs. Verder heb ik ze in een lijstje staan in SofaTime. Heb die nu nog gekoppeld met Trakt maar dat abo wordt alsmaar duurder. Daar stap ik waarschijnlijk van af.

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12 10:25
TheVMaster schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 11:59:
Wat ik mij even afvraag. Houden jullie allemaal ook je collectie bij in een tool, zoals bv. MyMovies of DVDProfiler? Zo ja, welke tool gebruiken jullie? Zelf heb ik de eerder genoemde beide gebruikt in het verleden, maar was benieuwd of er niet een modernere tool zou zijn.
Hier gebruik ik nog altijd DVDProfiler. License van meer dan 10j geleden. Wel merk ik dat die precies minder gebruikt wordt. Alle profielen zijn user submitted, en je merkt wel dat tegenwoordig, zeker voor de NL/BE regio, vaker releases nog niet in DVDProfiler zitten en ik zelf er wat werk moet in steken.
Verder gebruik ik ook Letterboxd om mijn bekeken films bij te houden (zowel DVD/Blu-Ray als streaming en bioscoop).

• ZesBarkiePK
westers schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 12:45:
[...]

Mijn Amazon.de bestelling is binnengekomen. Allemaal met reversible covers (age rating logo's in Duitsland zijn zo lelijk) en slechts € 13,- per stuk voor betaald door de 2 + 1 gratis actie.

[Afbeelding]
Die reversible covers zijn echt een groot pluspunt. Toen ik een keer een gebroken hoesje verving, kwam ik daar toevallig achter.

Maar ik wil binnenkort ook mijn eigen covers gaan printen.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Teddieke schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 13:13:
@TheVMaster Excel-sheet. Blauw of zwart vakje voor BR of 4K, titel en aankoopprijs. Verder heb ik ze in een lijstje staan in SofaTime. Heb die nu nog gekoppeld met Trakt maar dat abo wordt alsmaar duurder. Daar stap ik waarschijnlijk van af.
Ja, Trakt heb ik idd ook (nog). Maar die wordt echt super prijzig :-(

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Blu-ray.com is gratis en heeft een app.
Letterboxd pro kost ook bijna niks per jaar.

Keuze snel gemaakt.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.10.0 (UMOEUXM)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
daffie82 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 16:53:
Blu-ray.com is gratis en heeft een app.
Letterboxd pro kost ook bijna niks per jaar.

Keuze snel gemaakt.
Snap ik, maar ik hou ook bij wat ik al heb gezien en ik ben van het automatiseren. Eens kijken of Trakt kan vervangen door bv letterboxd, maar doelde eigenlijk ook meer op een app waarin ik dus m'n fysieke diskjes kan verzamelen en bijhouden. Heb nu MyMovies, volgens mij is dat op dit moment nog steeds wel beetje de meest complete tool

[ Voor 21% gewijzigd door TheVMaster op 31-10-2025 17:53 ]

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

TheVMaster schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 17:49:
[...]

Snap ik, maar ik hou ook bij wat ik al heb gezien en ik ben van het automatiseren. Eens kijken of Trakt kan vervangen door bv letterboxd, maar doelde eigenlijk ook meer op een app waarin ik dus m'n fysieke diskjes kan verzamelen en bijhouden. Heb nu MyMovies, volgens mij is dat op dit moment nog steeds wel beetje de meest complete tool
Wat je al gezien hebt registreren, kan perfect in Letterboxd.
Bijhouden van je fysieke disks kan perfect in blu-ray.com app.
Beide doe ik zelf al jaren.

• MasterCypher25
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 21:57

MasterCypher25

Miss Patriotic

Je kan ook eens kijken naar Eric's Movie DataBase (EMDB). Ziet er uit als een handig progje met vele mogelijkheden ;)

https://www.emdb.eu/index.html

Is nooit Politiek Correct geweest, is het nog steeds niet en zal het ook nooit worden...

• PatrickC
Ik gebruik zowel MyMovies (ik heb hier zelfs een yearly subscription op in iOS) als ook bluray.com. MyMovies vind ik qua app fijner werken als blu-ray.com. Ik vind de UI prettiger en meerdere blu-rays toevoegen gaat veel sneller en makkelijker. MyMovies krijgt trouwens regelmatig updates.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Teddieke
TheVMaster schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 17:49:
[...]

MyMovies ken ik niet. Zal ‘m dit weekend eens gaan bekijken. Letterboxd heb ik 2x geprobeerd maar klikt niet. Trakt vind ik rommelig maar doet wat ie moet doen. Maar het bijhouden wat ik heb gezien voor 60 euro per jaar wordt me wel wat gortig. Zeker gezien ik alles eigenlijk doe ik SofaTime, met de sync van Trakt.

• PatrickC
Teddieke schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 18:17:
[...]

MyMovies ken ik niet. Zal ‘m dit weekend eens gaan bekijken. Letterboxd heb ik 2x geprobeerd maar klikt niet. Trakt vind ik rommelig maar doet wat ie moet doen. Maar het bijhouden wat ik heb gezien voor 60 euro per jaar wordt me wel wat gortig. Zeker gezien ik alles eigenlijk doe ik SofaTime, met de sync van Trakt.
Van MyMovies komt elke 2 jaar een nieuwe major versie uit. De oude versie blijft wel werken, maar de app krijgt dan geen updates meer. Je kunt de app kopen als ‘Pro’ versie, of een abonnement nemen (maandelijks of jaarlijks). Bij een abonnement krijg je altijd de laatste versie. Ik heb destijds gebruik gemaakt van een aanbieding en betaal jaarlijks €9,99. Zonder die aanbieding is het €14,99 per jaar.

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

PatrickC schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 18:09:
[...]

Ik gebruik zowel MyMovies (ik heb hier zelfs een yearly subscription op in iOS) als ook bluray.com. MyMovies vind ik qua app fijner werken als blu-ray.com. Ik vind de UI prettiger en meerdere blu-rays toevoegen gaat veel sneller en makkelijker. MyMovies krijgt trouwens regelmatig updates.
5 blurays toevoegen duurt nog geen minuut met de app van blu-ray.com via de ean code te scannen.
Snel zat wat mij betreft.

• PatrickC
daffie82 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 20:28:
[...]

5 blurays toevoegen duurt nog geen minuut met de app van blu-ray.com via de ean code te scannen.
Snel zat wat mij betreft.
Misschien doe ik dan iets verkeerd. Tussen elke scan moet ik steeds opnieuw aangeven om een nieuwe barcode scan te doen. Ook het toevoegen van een gescande blu-ray aan je collectie kost meer ‘clicks’. Bij MyMovies scan je de barcode en kiest dan toevoegen en hierna kun je meteen de volgende scan doen, zonder daar eerst voor te kiezen.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
PatrickC schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 18:09:
[...]

Ja, ik moet zeggen dat ik MyMovies al jaren gebruik. Initieel gebruikte ik het voor m’n DVD collectie, maar die staat al jaren stil. Ben nu begonnen met het vervangen van DVD’s (en digitale films) voor hun UHD variant en wil ze eigenlijk ook weer in een app stoppen. Voordeel van MyMovies is idd wel dat er zowel een Windows versie (met een draak van een MS SQL database installatie btw) als een iOS/Android versie is (met een web sync). Toevoegen via MyMovies gaat inderdaad erg makkelijk en voor iOS heb ik ooit al de volledige versie gekocht en ik hoef hier volgens mij niet jaarlijks iets voor te betalen.

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

PatrickC schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:02:
[...]

Misschien doe ik dan iets verkeerd. Tussen elke scan moet ik steeds opnieuw aangeven om een nieuwe barcode scan te doen. Ook het toevoegen van een gescande blu-ray aan je collectie kost meer ‘clicks’. Bij MyMovies scan je de barcode en kiest dan toevoegen en hierna kun je meteen de volgende scan doen, zonder daar eerst voor te kiezen.
Ja klopt wel. 1 keer op het pijltje terug en dan weer scannen kiezen. Maar dat is amper tijdverlies en is eigenlijk alleen de eerste keer lastig als je je hele collectie moet toevoegen.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
PatrickC schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 19:01:
[...]

Van MyMovies komt elke 2 jaar een nieuwe major versie uit. De oude versie blijft wel werken, maar de app krijgt dan geen updates meer. Je kunt de app kopen als ‘Pro’ versie, of een abonnement nemen (maandelijks of jaarlijks). Bij een abonnement krijg je altijd de laatste versie. Ik heb destijds gebruik gemaakt van een aanbieding en betaal jaarlijks €9,99. Zonder die aanbieding is het €14,99 per jaar.
Ik heb idd ooit de volledige versie (van v5) gekocht voor een vaste prijs. Misschien is dat een aanbieding voor gebruikers van het eerste uur? Ik denk dat ik die app al wel meer dan 10 jaar (uit de tijd dat Windows Media Center nog een ding was en daar een speciale versie voor was) gebruik.

• PatrickC
daffie82 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:25:
[...]

Ja klopt wel. 1 keer op het pijltje terug en dan weer scannen kiezen. Maar dat is amper tijdverlies en is eigenlijk alleen de eerste keer lastig als je je hele collectie moet toevoegen.
Ok, dus ik doe niets verkeerd. :) Als applicatie ontwikkelaar vind ik zelf de gebruikersvriendelijkheid van de UI altijd erg belangrijk en die van MyMovies vind ik dan gewoon net iets beter. MyMovies heeft ook veel meer functionaliteit aan boord. Maar… dat mag ook wel, want MyMovies is niet gratis.

• PatrickC
TheVMaster schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:24:
en voor iOS heb ik ooit al de volledige versie gekocht en ik hoef hier volgens mij niet jaarlijks iets voor te betalen.
Dat gaf ik ook al aan. Maar na 2 jaar krijg je de nieuwe versie niet meer en kun je de oude versie blijven gebruiken of de nieuwe versie van de app kopen. Ik heb er die €9,99 per jaar wel voor over. Gebruik de app best veel en al vele jaren en wil de ontwikkelaars wel steunen.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
PatrickC schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:47:
[...]

Dat gaf ik ook al aan. Maar na 2 jaar krijg je de nieuwe versie niet meer en kun je de oude versie blijven gebruiken of de nieuwe versie van de app kopen. Ik heb er die €9,99 per jaar wel voor over. Gebruik de app best veel en al vele jaren en wil de ontwikkelaars wel steunen.
Ja, hier hetzelfde hoor! Super fijne app. Al had ik wel wat geks. Ik wilde al m'n Apple TV/iTunes aankopen importeren en dacht slim te zijn door dat via de website te doen. Had even over het 'je hele dbase wordt leegegooid' heen gelezen en nu ben ik dus al m'n dvd's kwijt. Waren er maar een paar 100, maar toch...Dan maar schoon beginnen met het toevoegen van m'n keine collectie (4K) Blu-rays.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
daffie82 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:25:
[...]

Ik heb net ook ff de Blu-Ray.com app gebruikt, maar die herkent dus een aantal van mijn Blu-ray's niet. MyMovies heeft er geen enkel probleem mee. Vaag, maar goed. Op zich werkt blu-ray app ook wel nice.

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

TheVMaster schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 22:04:
[...]

Ik heb net ook ff de Blu-Ray.com app gebruikt, maar die herkent dus een aantal van mijn Blu-ray's niet. MyMovies heeft er geen enkel probleem mee. Vaag, maar goed. Op zich werkt blu-ray app ook wel nice.
Soms scant die niet goed. Probeer de EAN code eens handmatig in te geven op de website? Kan hij dan nog niks vinden? Dan staat hij er inderdaad echt niet op.

• PatrickC
TheVMaster schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 22:03:
[...]

Ja, hier hetzelfde hoor! Super fijne app. Al had ik wel wat geks. Ik wilde al m'n Apple TV/iTunes aankopen importeren en dacht slim te zijn door dat via de website te doen. Had even over het 'je hele dbase wordt leegegooid' heen gelezen en nu ben ik dus al m'n dvd's kwijt. Waren er maar een paar 100, maar toch...Dan maar schoon beginnen met het toevoegen van m'n keine collectie (4K) Blu-rays.
Je zou support kunnen vragen of ze een mogelijkheid hebben een backup terug te zetten? Geen idee of dat kan, maar vragen kan altijd.

• Teddieke
Vanmorgen My Movies 5 bekeken. Wat een toffe app!
Netjes, boordevol info en mogelijkheden en ook een soort van checkin systeem voor bekeken films. Al mis ik nog wel een totaaloverzicht van bekeken films met de datum erbij. Soort van kalender zou mooi zijn.
Verder direct de info over nieuwe uitgaves erbij wat het eigenlijk allemaal een beetje samenbrengt in 1 app.

Straks het scannen en aanleggen van de collectie nog testen.

De prijs staat me ook wel aan. Ik kies mogelijk voor het abo.

Edit: Geloof je niet. Ze hebben vandaag de prijs verhoogd. 8)7

Loop nu tegen één ding aan waar mijn brein moeite mee heeft. Al die onvolledige filmbeschrijvingen.
Ik ga ook de bluray-app en CLZ nog even bekijken. Geen enkele app zal perfect zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door Teddieke op 01-11-2025 10:51 ]

• nlscavenger
Ik gebruik Blu-ray.com voor bijhouden van mijn verzameling. Als er iets ontbreekt, vul ik het zelf aan.
--------------------

Van Amazon, Rarewaves en JPC ontvangen:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/R8o0Avs.jpg

Dawn of the Dead staat niet meer op de site van Second Sight. Waarschijnlijk is hun licentie nu na 5 jaar verlopen.

The Drunken Master II is de Duitse release met verbeterde Engelse ondertiteling.

The Blob en Pee-wee's Playhouse zijn door Amazon apart verzonden. Ondanks dat ik alleen de giftbag optie bij Pee-wee heb geselecteerd, zijn beiden toch in doos verzonden.

• ZesBarkiePK
Vandaag binnengekregen! Prachtige slipcover, en ik kan niet wachten om deze films weer eens te bekijken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ql6UYQX3HpYgVabNtsDXTCFO12k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oHEP0GURoK10SJLZiCsKWUGr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FnuajOaK2pnUUcKYCMkcuSu5NAY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/350KLez9U6UQMYnyiWUnMDG9.jpg?f=fotoalbum_large

• Teddieke
Tsja, die heb ik net ook op willen halen maar het vak van de PostNL-automaat was leeg.
Dat wordt weer een fijne toestand 🤬

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
PatrickC schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 00:09:
[...]

Je zou support kunnen vragen of ze een mogelijkheid hebben een backup terug te zetten? Geen idee of dat kan, maar vragen kan altijd.
Ja, ik heb al een vraag gesteld op hun forum. Misschien idd toch nog ff een vraag aan support stellen.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
ZesBarkiePK schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 15:50:
Vandaag binnengekregen! Prachtige slipcover, en ik kan niet wachten om deze films weer eens te bekijken.
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Waar had je hem besteld?

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

Is nooit Politiek Correct geweest, is het nog steeds niet en zal het ook nooit worden...

• westers
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Is dit de nieuwe versie met Dolby Vision? Zie het zo snel niet op de cover staan.

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

westers schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 19:19:
[...]

Is dit de nieuwe versie met Dolby Vision? Zie het zo snel niet op de cover staan.
Volgens blu-ray.com wel, of er ook Dolby Atmos wordt gebruikt, dat vermelden ze dan weer niet...

https://www.blu-ray.com/m...ilogie-4K-Blu-ray/398232/

• westers
MasterCypher25 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 19:24:
[...]

Volgens blu-ray.com wel, of er ook Dolby Atmos wordt gebruikt, dat vermelden ze dan weer niet...

https://www.blu-ray.com/m...ilogie-4K-Blu-ray/398232/
Ja, Dolby Atmos staat vrij prominent op de achterkant. Zie alleen Dolby Vision op die foto niet staan.

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

westers schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 19:25:
[...]

Ja, Dolby Atmos staat vrij prominent op de achterkant. Zie alleen Dolby Vision op die foto niet staan.
Zowel bol.com alsook blu-ray.com laat geen achterkant van het hoesje zien en kon ik dat dus niet checken ;)

• westers
MasterCypher25 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 19:27:
[...]

Zowel bol.com alsook blu-ray.com laat geen achterkant van het hoesje zien en kon ik dat dus niet checken ;)
Zie even vorige pagina in dit topic, ZesBarkie heeft 'm zojuist gepost. ;)

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

westers schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 19:28:
[...]

Zie even vorige pagina in dit topic, ZesBarkie heeft 'm zojuist gepost. ;)
Tuurlijk!!! 8)7

Afijn, je hebt het linkje naar blu-ray.com en daar staat vermeld dat er inderdaad Dolby Vision wordt gebruikt... :)

[ Voor 21% gewijzigd door MasterCypher25 op 01-11-2025 19:33 ]

• ZesBarkiePK

• ZesBarkiePK
westers schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 19:19:
[...]

Ja dat klopt.

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

• ReVision.
  • Niet online
MasterCypher25 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 20:10:

En deze versie heb je ook nog, heeft een andere kleur, men kan dus kiezen! :P :

https://www.bol.com/nl/nl...FH5Q.4_35.36.ProductImage
Behalve dan dat het drie andere films zijn ;)

hoi

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

ReVision. schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 20:17:
[...]

Behalve dan dat het drie andere films zijn ;)
Verdorie! Je hebt gelijk! :) Voortaan toch maar eens beter kijken! ;) Die 2 sets gaan gelijk op mijn wishlist! Dank je voor de correctie! _/-\o_

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

daffie82 schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 19:46:
The Descent komt in UHD. Door de regisseur bevestigd!
Meer info is er voorlopig niet. Kijk erg uit om deze creepy film terug te zien in UHD.

https://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=382128
11 november al _/-\o_
https://www.blu-ray.com/m...escent-4K-Blu-ray/395837/

• nlscavenger
Het is een Lionsgate Limited release, dus je bent helaas overgelaten aan een package forwarder of een winkel zoals Bluraysforeveryone. Of wachten op een Europese release of standard edition.

De Lionsgate Limited releases van Basic Instinct en Jacob's Ladder zijn naar mij onderweg via Bluraysforeveryone. Eerste bestelling daar; hoop dat het goed loopt. Basic Instinct en Jacob's Ladder hebben de 2.0 tracks van de LaserDisc.

• Krystman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-12 18:08
Iemand al ergens de 4k versie van Dogma gevonden in de preorder? De Umbrella is alleen voor Australië, maar de Lionsgate zou hier toch wel ergens uit moeten komen?

- Spes consilium non est -

• nlscavenger
Krystman schreef op maandag 3 november 2025 @ 14:33:
Iemand al ergens de 4k versie van Dogma gevonden in de preorder? De Umbrella is alleen voor Australië, maar de Lionsgate zou hier toch wel ergens uit moeten komen?
Vertigo Releasing brengt Dogma in 4K uit in de UK op 2 februari. Hij is nog niet voor te bestellen. De Umbrella release wordt naar mijn weten niet naar de VS verzonden, maar wel naar andere landen.

• McRagefit
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Zitten deze discs ook in een soort sleave waar je ze moet uitschuiven of klikken ze los? Dat was kritiek op de oude versie namelijk 🙂

• ZesBarkiePK
McRagefit schreef op maandag 3 november 2025 @ 17:14:
[...]

Zitten deze discs ook in een soort sleave waar je ze moet uitschuiven of klikken ze los? Dat was kritiek op de oude versie namelijk 🙂
Nee het is gewoon een amaray met slipcover. Als je wilt stuur ik je nog even apart een foto?

Ik kon het niet laten en heb alles van Jurassic Park geüpdatet. De losse films die ik had zijn verkocht voor 5 euro per stuk.

Voorlopig staat het mooi in de kast zo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0P0jai43sNkajhvtiCGiLq346Do=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xTqvaQvW1p540ObYs9OhBg9L.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZwuracJRSFVawA8NngvKif66bvs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zmvykOym9UPM0vq2FW039qeP.jpg?f=fotoalbum_large

• Teddieke
Ik wacht nog steeds op de 2 Jurassic boxen na het ‘lege kluis’-debacle met PostNL. PostNL wijst naar Bol.com, wat ik heel raar vind want waarom sturen ze mij een PIN waarmee ik het kluisje kan openen?
Bol daarentegen is coulanter. Zij moeten officieel 5 dagen wachten en dan krijg ik een nieuwe zending. Wat echt superservice zou zijn.

We wachten het af…..

• Pimmetjuuh
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20:32
@ZesBarkiePK Ik ga je toch even een paar (misschien offtopic) vragen stellen als je t niet erg vindt.

Welke kast is dat? Want dat ziet er echt super goed en handig uit!

En ik ben toevallig vandaag reviews gaan kijken/lezen over de LG G5, waarin toch wel vaak naar voren komt dat ie op release een merkwaardige bug had in de firmware waardoor hdr10 er niet uit zag en input lag onredelijk hoog was. Nou is dat met een update gefixt, maar schijnbaar alleen voor filmmaker mode. Merk je hier iets van? Je zou hem natuurlijk altijd op filmmaker mode kunnen draaien, maar is dit aan te raden?

• ZesBarkiePK
Pimmetjuuh schreef op maandag 3 november 2025 @ 18:16:
@ZesBarkiePK Ik ga je toch even een paar (misschien offtopic) vragen stellen als je t niet erg vindt.

Welke kast is dat? Want dat ziet er echt super goed en handig uit!

En ik ben toevallig vandaag reviews gaan kijken/lezen over de LG G5, waarin toch wel vaak naar voren komt dat ie op release een merkwaardige bug had in de firmware waardoor hdr10 er niet uit zag en input lag onredelijk hoog was. Nou is dat met een update gefixt, maar schijnbaar alleen voor filmmaker mode. Merk je hier iets van? Je zou hem natuurlijk altijd op filmmaker mode kunnen draaien, maar is dit aan te raden?
Hey, dat is eigenlijk een wijnkast. 😬 Ik stuur je straks even een DM met wat info.

Ja ik heb op de G5 standaard voor alle modi SDR/HDR/DV filmmaker mode aanstaan. Hierin merk je de meeste verbeteringen. Ook heeft FMM mijn persoonlijke voorkeur, je hoeft dan nog maar weinig instellingen zelf aan te passen. Het is geen professionele kalibratie maar deze video heeft me wel geholpen.
Voor gaming zou de input lag nu ook erg laag moeten zijn in de game modus, maar daar heb ik met mijn PlayStation nooit problemen mee gehad. Mocht je op deze TV uitkomen dan is het inderdaad belangrijk dat je direct de nieuwste firmware installeert.

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Pimmetjuuh schreef op maandag 3 november 2025 @ 18:16:
De LG tv's zijn VEEL beter in Dolby Vision dan gewone HDR10. Die laatste vertoont veel vaker banding bijvoorbeeld, wat je met Dolby Vision nooit hebt.
Dat had je op de vroegere LG toestellen ook maar in veel mindere mate. Op de G5 is HDR10 echt middelmatig in vergelijking met een perfecte weergave in Dolby Vision.
Heb zelf geen G5 maar deze info heb ik van RESET/Salty op avsforum/HDR Dissector (youtube). Die gast weet waar hij over spreekt.
https://www.avsforum.com/posts/64288098/

[ Voor 10% gewijzigd door daffie82 op 04-11-2025 00:33 ]

• Pimmetjuuh
@ZesBarkiePK Thanks! HDTV kijk ik graag naar dus deze sla ik even op haha.

@daffie82 Ik ga natuurlijk het liefst voor Dolby Vision, maar helaas kan ik niet bepalen welke format de content waar ik naar wil kijken heeft.
Ik zal dat youtubekanaal eens opzoeken.

Daarop aanvullend; HDR10+ op een Samsung S95F of DV op een LG G5?
En is het een correcte aanname dat DV op HDR10+ terugvalt als de tv geen DV ondersteunt?

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Pimmetjuuh schreef op maandag 3 november 2025 @ 21:53:
@daffie82 Ik ga natuurlijk het liefst voor Dolby Vision, maar helaas kan ik niet bepalen welke format de content waar ik naar wil kijken heeft.
Ik zal dat youtubekanaal eens opzoeken.

Daarop aanvullend; HDR10+ op een Samsung S95F of DV op een LG G5?
En is het een correcte aanname dat DV op HDR10+ terugvalt als de tv geen DV ondersteunt?
Je kan wel bepalen naar welke content je kijkt. Ik zet bijna alle hdr10 om naar Dolby vision cmv4.0 met Dovi scripts en gecreëerde Rpu's (van Reset/salty/HDR Dissector) die je injecteert via dat script. Maar dat is veel te offtopic hier. En veel werk. Als je daar interesse in hebt stuur me maar een PM.

Hdr10+ is onzin. Heeft amper meerwaarde tov hdr10.
Dolby Vision is veel beter. Ik zou dus zelf nooit voor een Samsung tv gaan.

En neen. DV valt terug op de hdr10 Base layer als je een Samsung TV hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door daffie82 op 03-11-2025 22:28 ]

• Pimmetjuuh
Je kan wel bepalen naar welke content je kijkt. Ik zet bijna alle hdr10 om naar Dolby vision cmv4.0 met Dovi scripts en gecreëerde Rpu's (van Reset/salty/HDR inspector) die je injecteert via dat script.
Werkt dat ook voor pc games, console games en streamingdiensten?

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Pimmetjuuh schreef op maandag 3 november 2025 @ 22:29:
Werkt dat ook voor pc games, console games en streamingdiensten?
Neen. Werkt enkel voor digitale files in MKV formaat waar die gast een RPU voor heeft. Zijn bijna allemaal uhd Blu-rays.

Hier nog een heel interessante video van hem over de discussies die er de laatste tijd zijn over HDR dat te donker is. Heb ik zelf ook recent over geklaagd bij de film "weapons".
YouTube: Relative SDR vs Absolute HDR Debunking SDR on LG OLED G5

En hier een goede test video om je tv te testen qua hdr10 en DV performance. Je kan best zijn gebruikte test beelden individueel downloaden via de google drive link vermeld onder zijn video.
YouTube: Test Your Display HDR10 & DoVi Performance: POSTERIZATION BANDING G...

[ Voor 28% gewijzigd door daffie82 op 03-11-2025 22:55 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Nou, hij doet hier geen Dolby Vision…

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

TheVMaster schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 17:37:
[...]

Maak eens een lijstje van je set-up, kunnen we misschien ontdekken waar de spreekwoordelijke kink in de kabel zit... ;)

• McRagefit
TheVMaster schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 17:37:
[...]

Wel Atmos? De oude release was namelijk DTS:X

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
McRagefit schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 17:53:
[...]

Wel Atmos? De oude release was namelijk DTS:X
Ja wel Atmos.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MasterCypher25 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 17:46:
[...]

Maak eens een lijstje van je set-up, kunnen we misschien ontdekken waar de spreekwoordelijke kink in de kabel zit... ;)
Is niet heel ingewikkeld. Xbox Series X, LG C4 65”. Ik krijg namelijk HDR in beeld als ik hem start. Zal eens kijken met een andere Dolby Vision titel, of er idd ergens in mijn config iets geks zit. Via Apple TV heb ik namelijk wel Dolby Vision dus het is niet of er zaken zijn die het niet ondersteunen) :+

• ReVision.
  • Niet online
TheVMaster schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 17:56:
[...]

Is niet heel ingewikkeld. Xbox Series X, LG C4 65”. Ik krijg namelijk HDR in beeld als ik hem start. Zal eens kijken met een andere Dolby Vision titel, of er idd ergens in mijn config iets geks zit. Via Apple TV heb ik namelijk wel Dolby Vision dus het is niet of er zaken zijn die het niet ondersteunen) :+
Xbox ondersteund enkel DV in games en streaming apps maar niet op 4K UHD helaas.

hoi

• ZesBarkiePK
De Jurassic Park en World films hebben Dolby Vision en Dolby Atmos. Dat staat ook op de disc. Net even eentje er in gedaan maar daar kan het dus niet aan liggen. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eMcfqVHsnso1xiL5BLPbjso7e3s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mhf6ptZUxeRIibzNhXd24L78.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door ZesBarkiePK op 04-11-2025 18:00 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
ReVision. schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 17:57:
[...]

Xbox ondersteund enkel DV in games en streaming apps maar niet op 4K UHD helaas.
Gek…Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NYcWPULF29e75LQ77sTYclVmjDo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bDtXLj2yVQWUp0rJwSumUiVC.jpg?f=fotoalbum_large

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
ZesBarkiePK schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 17:59:
De Jurassic Park en World films hebben Dolby Vision en Dolby Atmos. Dat staat ook op de disc. Net even eentje er in gedaan maar daar kan het dus niet aan liggen. [Afbeelding]
Mooi, dan is het idd toch een Xbox Series X issue. :-( Zonde dat hij geen Dolby Vision doet op Blu-rays…

Het staat idd ook in de documentatie: https://support.xbox.com/...isplay-sound/dolby-vision

[ Voor 9% gewijzigd door TheVMaster op 04-11-2025 18:02 ]

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

TheVMaster schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 17:56:
[...]

Tja, gameconsoles zijn leuk, maar ik heb toch liever een dedicated 4K blu-rayspeler die het werk doet.....

• ZesBarkiePK
TheVMaster schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 18:01:
[...]

Mooi, dan is het idd toch een Xbox Series X issue. :-( Zonde dat hij geen Dolby Vision doet op Blu-rays…
Dat was mijn voornaamste reden om een aparte blu-ray speler te kopen, de PlayStation doet ook alleen HDR. En dat is niet optimaal voor mijn LG tv.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MasterCypher25 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 18:03:
[...]

Tja, gameconsoles zijn leuk, maar ik heb toch liever een dedicated 4K blu-rayspeler die het werk doet.....
Die staat hier ook op het lijstje. Ik ben ook eigenlijk recent pas begonnen met wat serieuzer verzamelen van 4K Blu-rays.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
ZesBarkiePK schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 18:03:
[...]

Dat was mijn voornaamste reden om een aparte blu-ray speler te kopen, de PlayStation doet ook alleen HDR. En dat is niet optimaal voor mijn LG tv.
Nee, daar kom ik nu achter idd. Ach, ik heb iig wel de Dolby Vision versies van de films. Volgend jaar ook een nieuwe tv voor m’n kantoor en dan wordt dat toch mijn film kijk hok, dus daar kan dan ook wel een blu-ray speler bij :+

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

TheVMaster schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 18:06:
[...]

Die staat hier ook op het lijstje. Ik ben ook eigenlijk recent pas begonnen met wat serieuzer verzamelen van 4K Blu-rays.
Dat verklaart het wel zo'n beetje! Dan snap ik dat je het eerst via een gameconsole probeert! ;)

• Gundogan
  • Laatst online: 23:57

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Duurde even, maar eindelijk binnen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p08mtUuUnq3-Th0W9rHUjUNwh3w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fHDntBipsQxFmNLg3s8SGvKZ.jpg?f=fotoalbum_large

Weer een mooie limited edition van Arrow. :Y

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• rgeerolf
  • Laatst online: 20-12 14:30
Sinds de laatste keer dat ik een aanwinst deelde (Swordfish deze zomer) al weer redelijk wat bijgekomen en tijd om nog eens te delen. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jvJUNZ4fhJNBAm0W_Q6fMHY_13Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4Gq34qH8fxP5h3mJNlDt3DjM.jpg?f=fotoalbum_large
Panic Room steelbook nog vergeten in de opstelling.

Vooral gehaald bij Fnac en een paar bij Bol en Amazon. Maar ik doe geen preorders meer bij Amazon, want 50% kans dat ze annuleren. Dan liever ietsje meer betalen bij Fnac en niet achter het net vissen. Fnac verpakt trouwens ook veel beter dan Amazon.

Ik houd trouwens de collectie bij via My Movies app van blu-ray.com. Ging er hier laatst ook over.

[ Voor 27% gewijzigd door rgeerolf op 04-11-2025 20:06 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
rgeerolf schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:48:
Sinds de laatste keer dat ik een aanwinst deelde (Swordfish deze zomer) al weer redelijk wat bijgekomen en tijd om nog eens te delen. [Afbeelding]
Panic Room steelbook nog vergeten in de opstelling.

Vooral gehaald bij Fnac en een paar bij Bol en Amazon. Maar ik doe geen preorders meer bij Amazon, want 50% kans dat ze annuleren. Dan liever ietsje meer betalen bij Fnac en niet achter het net vissen. Fnac verpakt trouwens ook veel beter dan Amazon.

Ik houd trouwens de collectie bij via My Movies app van blu-ray.com. Ging er hier laatst ook over.
Mooi hoor! Maar eh, volgens mij zijn MyMovies en de app van blu-ray.com twee verschillende apps. 😎

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

TheVMaster schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 21:35:
[...]

Mooi hoor! Maar eh, volgens mij zijn MyMovies en de app van blu-ray.com twee verschillende apps. 😎
De app van blu-ray.com heet My Movies.

• rgeerolf
  • Laatst online: 20-12 14:30
TheVMaster schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 21:35:
[...]

Niet zo handig, maar de app van blu-ray.com noemt ook My Movies:
https://apps.apple.com/be...y-blu-ray-com/id514571960
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wQovOPVdqdCZDo61FTiN1Osz5po=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/1BG7Kz32H5hbIvEIT8e1MC1p.jpg?f=user_large
Ik bedoelde dus niet de My Movies app waar het hier eerder over ging (denk ik). Of ben ik hier helemaal aan het missen? :P

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
rgeerolf schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 21:50:
[...]

Niet zo handig, maar de app van blu-ray.com noemt ook My Movies:
https://apps.apple.com/be...y-blu-ray-com/id514571960
[Afbeelding]
Ik bedoelde dus niet de My Movies app waar het hier eerder over ging (denk ik). Of ben ik hier helemaal aan het missen? :P
Owja, die heet idd ook zo. Moet zeggen dat ik hem best onhandig vindt, is ook gewoon een webapp.

Ik had het over deze MyMovies : https://apps.apple.com/nl...pro-movie-tv/id6473427404

[ Voor 6% gewijzigd door TheVMaster op 04-11-2025 22:11 ]

• Teddieke
Ik heb verschillende apps bekeken en heb gekozen voor CLZ. Voor mij de beste keuze voorlopig.
Maar er zijn zoveel apps voor dit doel. 😅

• ReVision.
  • Niet online
Hier afgelopen vrijdag en gisteren ook weer wat mooie releases mogen ontvangen :)

Order van Zavvi
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/XkvBHhNS/IMG-20251105-100400.jpg

Order van wowhd
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/s9Bnq2K3/IMG-20251105-100313.jpg

En nog een paar steelbooks
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Q36C6fb9/IMG-20251105-100222.jpg

hoi

• Pimmetjuuh
Stiekem heb ik toch wel spijt dat ik arcane s1 en 2 niet gekocht heb. Ik vond ze eigenlijk nog best duur, maar de voornaamste reden is dat ik hoopte op een combi pack met beide seizoenen in 1 verpakking. Deze heb ik helaas nog niet gezien, iemand een idee of die er gaat komen?

[ Voor 0% gewijzigd door Pimmetjuuh op 05-11-2025 10:16 . Reden: Typo ]

Pagina: 1 ... 36 ... 44 Laatste