Boekenvoordeel > Bol.com. Vraag mij trouwens nog steeds af waar die aanbieding blijft 10 voor 50. Waren wel blurays maar toch.ReVision. schreef op maandag 20 januari 2025 @ 14:15:
[...]
Dat de prijzen gelijk zouden trekken is altijd een illusie geweest, dat kan je van te voren weten dat dit never nooit ging gebeuren. Tel daar bij op de enorme inflatie en prijs stijgingen van de afgelopen 5 jaar en dan kom je op de huidige prijzen.
Als je op zoek bent naar koopjes moet je inderdaad de aanbiedingen op de diverse sites in de gaten houden.
Ik koop zo nu en dan nog wel eens via bol.com aanbiedingen van 3e verkopers (dit zijn dan voornamelijk import 4K UHD's) verder vrijwel alles bij Amazon.com/co.uk/fr/it en ook bij de uitgevers zelf zoals Arrow, Second Sight etc.
[...]
Deze bestaat enkel in Steelbook of Deluxe Mediabook formaat, en die zijn beide altijd boven de 40 euro geweest. Ik heb de steelbook tijdens een aanbieding op iMusic.nl voor 39.99 euro gekocht. Plus nog wat andere films zodat ik gratis verzendkosten had.
Amazon.it etc doe ik niet. Covers moeten bij mij Engels zijn, anders koop ik ze niet.