Waterverbeteraar heb je bij nederlands water niet nodig. Heb al bijna 20 jaar aquaria en bij mijn eerste aquarium kocht ik het ook want ja advies van die winkel (die willen geld verdienen). Toen ging ik mij pas inlezen en kwam ik er achter dat waterverbeteraar niet nodig is. Sindsdien nooit meer gebruikt.
Vloeibaar CO2 bestaat niet want daar heb je toch echt O2 voor nodig. CO2 bestaat dus alleen in gasvorm. EasyCarbo is vooral een anti alg middel, het onderdrukt de algengroei waardoor planten meer kans krijgen. Verder zit er iets in waardoor je planten het bestaande CO2 in je water gemakkelijker kunnen opnemen het voegt dus niet daadwerkelijk CO2 toe aan je water.
Als je ergens algengroei hebt dan werkt het erg goed om daar met een spuitje EasyCarbo aan te brengen. Zelf gebruik ik daar waterstof peroxide voor werkt nog beter en is veel goedkoper dan EasyCarbo.
Er zijn ook planten die juist slecht tegen EasyCarbo kunnen. Vallisneria bijvoorbeeld verslijmd snel bij een hoge dosering EasyCarbo.
Vloeibaar CO2 bestaat niet want daar heb je toch echt O2 voor nodig. CO2 bestaat dus alleen in gasvorm. EasyCarbo is vooral een anti alg middel, het onderdrukt de algengroei waardoor planten meer kans krijgen. Verder zit er iets in waardoor je planten het bestaande CO2 in je water gemakkelijker kunnen opnemen het voegt dus niet daadwerkelijk CO2 toe aan je water.
Als je ergens algengroei hebt dan werkt het erg goed om daar met een spuitje EasyCarbo aan te brengen. Zelf gebruik ik daar waterstof peroxide voor werkt nog beter en is veel goedkoper dan EasyCarbo.
Er zijn ook planten die juist slecht tegen EasyCarbo kunnen. Vallisneria bijvoorbeeld verslijmd snel bij een hoge dosering EasyCarbo.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
/f/image/KvaBl6lVGAAuiirOXYq54OSU.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/aJXTe2pzG2fSdI4xz7dJT9Ud.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/scZfbiisOQJD7ZaInskQgCB0.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/qbiG1KG2FaDL3b2OgYo22dp2.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/QRm4ajZj3fSosm8SaOnPeFcw.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fympPJUKjy1l1W6E2V69Gbta.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/hcHRgPe9AMXHVkwBcnKAeeYT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3m9u0vY1wKTTdyBxRSlVLg4V.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uqVs06vCfExcnrT9E0Qi59NF.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/8JSBqoYgWeAojYRwi9n0wCAo.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/OejsJEDoHknibc08jvKuxmnl.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Pq13z3f18RFUUyREBKxyI9Rx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Nb1yNdUzGmZca0kMbXliWfwP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Nbw0BcX68yR9HVDmzXNFSS81.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ffEezmQ9jq7GAAEi4u7As5Os.jpg?f=fotoalbum_large)