Mijn vraag
Ik heb vanaf 2000€ naar 62,000$ winst gemaakt op GYDglobal op Metatrader4 en ik wil dat ervan afhalen naar mijn Wallet.
Maar zodra ik de withdrawal heb aangevraagd en volgens iemand die dat ook doet en mij heeft geholpen moet ik weer contact maken met customer service voor sneller aanvraag.
En dan krijg ik te horen dat ik als eerst Tax moet gaan betalen. van 20% 12,447dollar.
Wat is hier gaande? ik ben op zoek naar hulp. klopt dit wel?
als ik vraag of het van dat bedrag af kan gehaald worden zeggen nee het moet naar een wallet adres die ik toegestuurd krijgt.
na aantal discussies zag ik dat mijn withdrawal aanvraag ook weg is.
Ik had eerst 189$ en daarna 4000$ withdrawal aangevraagd.
als ik naar de website gaat kom ik op de Chinese site ik gebruik dan de vertaler en dan kom ik dit tegen van dat het geen koste zijn of fee.
/f/image/u2LLPnii8OBL47dvW13ci4Ly.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb ook meerdere screenshots van de chats.
kan iemand mij alsjeblieft helpen!
alvast bedankt
Ik heb vanaf 2000€ naar 62,000$ winst gemaakt op GYDglobal op Metatrader4 en ik wil dat ervan afhalen naar mijn Wallet.
Maar zodra ik de withdrawal heb aangevraagd en volgens iemand die dat ook doet en mij heeft geholpen moet ik weer contact maken met customer service voor sneller aanvraag.
En dan krijg ik te horen dat ik als eerst Tax moet gaan betalen. van 20% 12,447dollar.
Wat is hier gaande? ik ben op zoek naar hulp. klopt dit wel?
als ik vraag of het van dat bedrag af kan gehaald worden zeggen nee het moet naar een wallet adres die ik toegestuurd krijgt.
na aantal discussies zag ik dat mijn withdrawal aanvraag ook weg is.
Ik had eerst 189$ en daarna 4000$ withdrawal aangevraagd.
als ik naar de website gaat kom ik op de Chinese site ik gebruik dan de vertaler en dan kom ik dit tegen van dat het geen koste zijn of fee.
/f/image/u2LLPnii8OBL47dvW13ci4Ly.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb ook meerdere screenshots van de chats.
kan iemand mij alsjeblieft helpen!
alvast bedankt