Zeker, met mijn SR 2014 rijd ik al wel een tijdje natuurlijk, buitenaf krijg je van omwonenden eerder een duimpje omhoog.. Die irritant klinkende kleine viercilinders wordt niemand blij van (anders dan de rijder denk ik)_Apache_ schreef op maandag 21 juli 2025 @ 09:37:
[...]
Heerlijk he.. Ook dat jij heerlijk je hobby kan doen, zonder dat iemand er vanop kijkt.
Gister een handjevol keren bij een paal geladen (om vanaf de moezel weer naar huis te komen (regio gouda)).
Maar bij elke stop komen er mensen even kijken, waarom hangt er een kabel aan de motor, en waarom staat ie zo te blazen. Ze staan er dan omheen alsof ze water zien branden.
De Duitsers bij het hotel "war das ein e-motor? Wirklichwar?" Met natuurlijk de nummer 1 vraag 'Was war die reichweite?'
Het was wel goed te doen, vol vertrekken, als we binnendoor rijden een stuk van 200km, snelweg 130-140km, uurtje laden, en dan weer door. Rinse and repeat.
Grappig ja. ALTIJD is de eerste vraag "wat is het bereik" terwijl de gemiddelde motor altijd relatief korte ritten maakt. Elke motorijder/ander mensch die een E-motor ziet is in een keer een toerheld die elke maand naar Zuid-Frankrijk rijdt
Prima te doen ja, als je 200km binnendoor rijdt ben je zo al 3 uur onderweg, daarna 130km snelweg met een eetpauze tussendoor en je hebt idd een mooi rijdagje
3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en helaas nog LPG rijder (1.2 TSI Vialle LPdi - 350.000km)
:strip_exif()/f/image/xREkhCYE0WotBAAQ9CKsZNhL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rHJMbfclUwaEBrpnlz0CMKvW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FQX8exFk2uGjPLQpuRwRnc8f.png?f=user_large)
/f/image/V50GRAfM0pzpq6L4TPPZtG5g.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/sWJsvpcN0GzZSUzCxArNqTIG.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8QRjOKKZaFem3YEfgvar75Ol.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/sVL8eiFZWqNAZlyxMZ8DJdC4.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/gxyBRBP3WmhQCtwg5pqeX8zx.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/0EtRYZX53BhcH0goMuPRLHhC.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/MrxiJZwobhZIPN4yXwYBwbnc.webp?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/AeFccbAZ5sTBi4Yj5nt4YQrm.jpg?f=user_large)