edit: laat maar, scalpen wordt kennelijk keihard aangemoedigd.
[ Voor 84% gewijzigd door shytah op 22-12-2021 10:04 ]
[ Voor 84% gewijzigd door shytah op 22-12-2021 10:04 ]
ik weet wat er stond en ben het volledig met je eens!shytah schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:03:
kijk maar in de VA.shytah schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:03:
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ik had hem ook zondag avond besteld, gisteren al binnen.angerblub schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 12:31:
[...]
Mijn Bestelling van afgelopen zondag zou tussen nu en een uurtje bezorgd moeten worden. Wel vreemd die verschillen
Misschien een leuk filmpje voor in de TS, vind je t goed als ik m daar ehh 'link'?Linksquest schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:54:
Ik heb mijne gisteren binnen gekregen, heb voor de mensen die graag willen weten wat er precies in zit een video gemaakt
[YouTube: Google Stadia Premiere Edition - Unboxing]
Moet zeggen, de controller voelt steviger aan dat hij uitziet.
Typo in de videoLinksquest schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:54:
Ik heb mijne gisteren binnen gekregen, heb voor de mensen die graag willen weten wat er precies in zit een video gemaakt
[YouTube: Google Stadia Premiere Edition - Unboxing]
Moet zeggen, de controller voelt steviger aan dat hij uitziet.
Zeker, geen probleem 👍Ht87 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:04:
[...]
Misschien een leuk filmpje voor in de TS, vind je t goed als ik m daar ehh 'link'?
Ben altijd rond 8 uur uit bed, blijkbaar altijd om 6 uur beschikbaar.PeacekeeperNL schreef op woensdag 22 december 2021 @ 07:18:
Aangezien de Stadia die ik heb ontvangen allemaal van manufacturing date 09-2019 zijn denk ik trouwens dat het gewoonweg gecreëerde schaarste is momenteel
Same here, blijkbaar hebben enkelen er een stuk of 10 inmiddels maar kan hier de juiste timing nog niet vinden.ThatsHollywood schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:23:
Mocht er iemand er een over hebben let me know
[ Voor 31% gewijzigd door kever678 op 22-12-2021 14:58 ]
Kon er vanmorgen weer meer in één keer bestellenkever678 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 14:56:
[...]
Same here, blijkbaar hebben enkelen er een stuk of 10 inmiddels maar kan hier de juiste timing nog niet vinden.
Of Google vind me niet zo lief en heeft besloten mij er geen een te gunnen 😅
Mijn reviews al gezien?
Haha hier hetzelfde, zowel familie, vrienden en collega's die er 1 willen hebben.PeacekeeperNL schreef op woensdag 22 december 2021 @ 15:02:
[...]
Kon er vanmorgen weer meer in één keer bestellenIk laat wel weten zodra het binnen is en of ik overhoud (product is populair bij collega's die er geen moeite voor willen doen
![]()
)
Dat was bij mij ook het probleem. Het script was getriggered maar hij blokkeerde het openen van een nieuw tabblad. Net triggerede hij weer maar helaas niks in mijn winkelmandje te vinden. Hopelijk lukt het binnenkort nog.DeadMetal schreef op woensdag 22 december 2021 @ 15:11:
Ik heb het script enkel de afgelopen 2u gedraaid en er zojuist eentje gekocht.
Ik had wel voor de zekerheid het blocken van popups uitgezet in de browser, aangezien het winkelmandje in een nieuw tabblad opent. Zorg ook van tevoren dat je al bent ingelogd en je reeds je adres en een betaalmethode in je profiel hebt zitten.
[ Voor 6% gewijzigd door Bartske op 22-12-2021 15:41 ]
elke ochtend om 06.00?kever678 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 14:56:
[...]
Ben altijd rond 8 uur uit bed, blijkbaar altijd om 6 uur beschikbaar.
[...]
Ze zijn zelf hier te vinden in de V&A. Verkopen de chromecast los in het doosje van de set. Ook nog erbij zetten heb er 8 beschikbaarBartske schreef op woensdag 22 december 2021 @ 15:39:
[...]
Dat was bij mij ook het probleem. Het script was getriggered maar hij blokkeerde het openen van een nieuw tabblad. Net triggerede hij weer maar helaas niks in mijn winkelmandje te vinden. Hopelijk lukt het binnenkort nog.
Jammer van de grote hoeveelheid scalpers maar dat hou je niet tegen met zo'n actie...
dat soort lui zouden eigenlijk een permanente ban moeten krijgen hier op tweakers....happy killer schreef op woensdag 22 december 2021 @ 15:53:
[...]
Ze zijn zelf hier te vinden in de V&A. Verkopen de chromecast los in het doosje van de set. Ook nog erbij zetten heb er 8 beschikbaar
Snap ik, welke malloot draagt er in zijn huis vrijwillig een masker?dafz0r schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:21:
de mijne zijn net toegekomen (2: eentje voor mij en eentje voor secret santa)
ik deed open in mijn DHL fleece met een DHL mondmasker... die delivery kerel was zo confused
Top, zou mooi zijn. Blijf het zelf ook gewoon proberen maar kijkend naar het gebrekkige succes tot dusver...PeacekeeperNL schreef op woensdag 22 december 2021 @ 15:02:
[...]
Kon er vanmorgen weer meer in één keer bestellenIk laat wel weten zodra het binnen is en of ik overhoud (product is populair bij collega's die er geen moeite voor willen doen
![]()
)
Heb het script gekopieerd en in de Tampermonkey (chrome) extensie draaien. URL aangepast naar https://store.google.com/...ia_premiere_edition?hl=nl en pop-ups voor die pagina toegestaan.DeadMetal schreef op woensdag 22 december 2021 @ 15:11:
Ik heb het script enkel de afgelopen 2u gedraaid en er zojuist eentje gekocht.
Ik had wel voor de zekerheid het blocken van popups uitgezet in de browser, aangezien het winkelmandje in een nieuw tabblad opent. Zorg ook van tevoren dat je al bent ingelogd en je reeds je adres en een betaalmethode in je profiel hebt zitten.
Sommige mensen om medische redenen, zo ook een vriend van me (nabij de 80 jaar oud) die terminaal is. Doet er alles aan wat ook misschien maar kan helpen om langer te leven om zijn kleinkinderen wat langer te zien opgroeienScorpio861 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 21:52:
[...]
Snap ik, welke malloot draagt er in zijn huis vrijwillig een masker?
Mijn reviews al gezien?
[ Voor 5% gewijzigd door ApC_IcE op 23-12-2021 06:03 ]
Haha jep, same here. Ik ga weer slapen 😭😂
[ Voor 83% gewijzigd door BM op 23-12-2021 08:53 ]
[ Voor 31% gewijzigd door TCvanAlphen op 23-12-2021 11:59 ]
[ Voor 83% gewijzigd door Geronimous op 23-12-2021 17:34 ]
Zijn deze dan ook nog te spelen na de gratis pro periodeLinksquest schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:13:
Voor de mensen die Pro hebben, of de eerste maand Pro gratis krijgen, er zijn momenteel 44 games gratis te claimen.
- Ark: Survival Evolved
- AVICII Invector
- .....
- Wreckfest
- Ys VIII: Lacrimosa of Dana
Nee, alleen te spelen in de PRO-periode. Wanneer je later weer opnieuw een PRO-abonnement neemt, zijn deze spellen ook weer zichtbaar.GoeniGoeGoe schreef op donderdag 23 december 2021 @ 13:03:
[...]
Zijn deze dan ook nog te spelen na de gratis pro periode
[ Voor 9% gewijzigd door Geronimous op 25-12-2021 18:42 ]
Deze Lenovo code kan je niet icm de andere Lenovo code die in het gewone stadia topic stond gebruiken kom ik zojuist achterG33st schreef op donderdag 23 december 2021 @ 13:07:
[...]
Nee, alleen te spelen in de PRO-periode. Wanneer je later weer opnieuw een PRO-abonnement neemt, zijn deze spellen ook weer zichtbaar.
Je zou nog wel 3 maanden gratis PRO kunnen krijgen.
https://education.lenovo....d=nl%3Aaffiliate%3Ak90lfe
Toelichting daarover staat hier onder stap 3 "3. nog 3 maanden extra gratis Stadia Pro".
https://nl.pepper.com/aan...is-youtube-premium-220668
Thanks! Ben sinds vandaag aan het testen met Stadia en heb nu 4 maanden gratis om het te bekijkenRKD schreef op donderdag 23 december 2021 @ 15:34:
[...]
Deze Lenovo code kan je niet icm de andere Lenovo code die in het gewone stadia topic stond gebruiken kom ik zojuist achter![]()
Mocht iemand nog 3 maanden willen via de Lenovo weg: 23LDS9DDVCYP89Z7 have fun
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
\Nee helaas, ze blijven wel van jouw maar werken alleen als je pro hebt, beetje het zelfde idee als de Games With Gold en Playstation Plus Games,GoeniGoeGoe schreef op donderdag 23 december 2021 @ 13:03:
[...]
Zijn deze dan ook nog te spelen na de gratis pro periode
Goede vraag. Wel wat warm, maar nog prima aan te raken ('gratis' verwarming enzo).Linksquest schreef op donderdag 23 december 2021 @ 22:36:
Vraagje aan mijn mede Tweakers, word die Chromecast Ultra bij jullie ook zo warm?
Mijn reviews al gezien?
dank hiervoor, net gelukt!G33st schreef op donderdag 23 december 2021 @ 13:07:
[...]
Nee, alleen te spelen in de PRO-periode. Wanneer je later weer opnieuw een PRO-abonnement neemt, zijn deze spellen ook weer zichtbaar.
Je zou nog wel 3 maanden gratis PRO kunnen krijgen.
https://education.lenovo....d=nl%3Aaffiliate%3Ak90lfe
Toelichting daarover staat hier onder stap 3 "3. nog 3 maanden extra gratis Stadia Pro".
https://nl.pepper.com/aan...is-youtube-premium-220668
[ Voor 110% gewijzigd door Geronimous op 25-12-2021 18:47 ]
Ja dat wel gelukkig. Ik had hem in eerste instantie niet gebruikt omdat ik een App op mijn Android TV had, maar daar was de ervaring erg slecht mee. Moet wel zeggen Google gaf het netjes aan dat de App op mijn Android TV versie 9.0 niet perfect zou werken en een Chromecast geadviseert werd. Gisteren dan de Chromecast Ultra aangesloten die ik erbij gekregen had en toen liepen de games wel soepel, moet alleen nog een keer met de kleuren stoeien, die vond ik wat dof tegenover de rest die ik gebruikPeacekeeperNL schreef op donderdag 23 december 2021 @ 22:58:
[...]
Goede vraag. Wel wat warm, maar nog prima aan te raken ('gratis' verwarming enzo).
Hoe warm is warm voor jou? Nog aan te raken?
[ Voor 109% gewijzigd door Geronimous op 25-12-2021 18:45 ]
[ Voor 67% gewijzigd door BM op 25-12-2021 11:55 ]
Was bij mij hetzelfde.Recci schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 18:30:
DHL is mijn zending kwijt nadat ze hem 2 keer niet konden leveren (al heb ik niemand gezien). Ze kunnen hem ook niet naar een servicepunt sturen omdat het een 'zakelijke zending' is. Dat is schijnbaar de afspraak die ze hebben met Google. Geen bezorging bij de buren of pakketpunten.
Ik heb echt precies hetzelfde! 2 keer zogenaamd geweest, maar niemand gezien. En nu naar een pakketpunt in Amersfoort, terwijl ik in Veenendaal woon.Recci schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 18:30:
DHL is mijn zending kwijt nadat ze hem 2 keer niet konden leveren (al heb ik niemand gezien). Ze kunnen hem ook niet naar een servicepunt sturen omdat het een 'zakelijke zending' is. Dat is schijnbaar de afspraak die ze hebben met Google. Geen bezorging bij de buren of pakketpunten.
Vorige week nog wel een keer, zonder het Tampermonkey script. Ik kwam toen helaas niet verder dan het winkelmandje. Gisteren en vandaag het script nog maar eens aangezet, tot dusver ook zonder succes.sleugens schreef op maandag 27 december 2021 @ 10:10:
Ik ben al een paar dagen rond 06.00 en in loop van de dag aan het refreshen, maar zonder succes. Is het iemand anders afgelopen tijd wel gelukt om er één te bemachtigen?
Geen idee. Ben al zolang bezig.banaan91 schreef op maandag 27 december 2021 @ 11:31:
Zouden ze dit jaar überhaupt nog beschikbaar komen? De actie loopt tot 31/12 toch?
Mbt mensen uit dit topic heb ik ook, inmiddels heb ik alle Stadia die ik heb gekocht (muv de ene die ik zelf heb gehouden) verkocht aan mensen hier in het topic, door (sorry, ongevraagd) pb sturen om te vragen of ze nog interesse hadden.hippiepaci schreef op maandag 27 december 2021 @ 17:22:
Ik wilde nog even terugkomen op het aanbod wat @stfn345 deed voor de kerst. Ik snap dat het handig is om dit via V&A te doen maar ik vond de motivatie om hem over te doen aan iemand uit dit topic wel een mooie gedachte.
Ik heb vandaag via @stfn345 het pakketje ontvangen. Ik wilde het volgende eerst niet delen maar aangezien zijn aanbod inmiddels is verwijderd wou ik het toch wel doen. Nadat wij ons eerste contact hadden via DM raakte we aan de praat en toen @stfn345 erachter kwam dat ik in de gehandicaptenzorg werk besloot hij om mij de Stadia Premier Edition cadeau te doen. Zoals hij zelf zei: "De zorg in zijn algemeenheid kan wel een duwtje in de rug gebruiken." Ik vond dat erg tof, en wilde hem daarom toch nog even wat credits geven hier
Dus ik ben een blij mens en ga vanavond als de kids slapen ermee aan de slag
Mijn reviews al gezien?
Chapeau voor allebei. Ik ben één van die gelukkigen. Ik hoe niet meer om 06.00 uur eruit.PeacekeeperNL schreef op maandag 27 december 2021 @ 19:55:
[...]
Mbt mensen uit dit topic heb ik ook, inmiddels heb ik alle Stadia die ik heb gekocht (muv de ene die ik zelf heb gehouden) verkocht aan mensen hier in het topic, door (sorry, ongevraagd) pb sturen om te vragen of ze nog interesse hadden.
Gewoon voor kostprijs en verzendkosten, en als de Tweakers het me gunden wat extra
Blij dat ik de nodoge Tweakers hier blij heb kunnen maken, en erg jammer van al die scalpers op Marktplaats.
En @stfn345, lekker bezig! +1!
Ik probeer het al sinds de deal online is.... Helaas geen een kunnen bemachtigen.sleugens schreef op maandag 27 december 2021 @ 10:10:
Ik ben al een paar dagen rond 06.00 en in loop van de dag aan het refreshen, maar zonder succes. Is het iemand anders afgelopen tijd wel gelukt om er één te bemachtigen?
[ Voor 15% gewijzigd door Ferrando op 27-12-2021 23:38 ]
"A life without memes is not worth living." - Socrates
ja, en dat voor 2 tientjes winstFuzzy-logics schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 09:47:
Ik word wel erg droevig van de mensen die het opkopen en dan voor de dubbele prijs of meer hier op v&a verkopen, dan heb je naar mijn mening wel een behoorlijk verziekt karakter (en jammer dat tweakers dit toestaat).
Had 'm zelf niet werkend, het script. Maar je moet zelf nog doorklikken om te laten bestellen.Ricofizz schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 11:55:
Moet je aanwezig zijn wanneer dat script zijn gang gaat? Of besteld hij automatisch een exemplaar?
Mijn reviews al gezien?
[ Voor 3% gewijzigd door joey82 op 28-12-2021 14:24 ]
Mijn reviews al gezien?
Ik heb mijn labels verder niet meer gecheckt van de pakketen die ik had ontvangen, maar volgens mij werd deze voorraad gewoon vanuit Nederland verstuurd.Farabi schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 14:32:
deze dingen komen toch standaard uit de UK? of ook uit NL?
Mijn reviews al gezien?
Uit NL. Zeker.Farabi schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 14:32:
deze dingen komen toch standaard uit de UK? of ook uit NL?
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
ingram micro, waalwijk om precies te zijn.Gregory76 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 15:26:
[...]
Uit NL. Zeker.
Ik geloof dat er Waalwijk op het pakket stond.
Klopt! Dat was het inderdaad.joosd schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 23:13:
[...]
ingram micro, waalwijk om precies te zijn.
"toevallig" naar gekeken toen het binnen kwam. op basis van het adres.
ik hoop er eigenlijk nog 1 te scoren.
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Ik zoek er nog een voor een vriend, maar dat is mij tot dusver ook nog niet gelukt. Sinds de kerstdagen probeer ik het Tampermonkey scriptje, maar zonder succes.Gregory76 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 00:24:
[...]
Klopt! Dat was het inderdaad.
Succes met je poging er nog één te scoren!
Ik heb er zelf nu ook 2 😃 en 1 voor mijn broer gescoord en nog 2 voor 2 mede Tweakers 😁
De teller staat dus op 5 hier, maar ik blijf het af en toe nog proberen voor anderen. 👍🏼
[ Voor 9% gewijzigd door Linksquest op 30-12-2021 17:56 ]
Was hier ergens al een pepper link indd gedeeld met deze infoLinksquest schreef op donderdag 30 december 2021 @ 14:04:
Voor de mensen die graag 3 maanden gratis pro willen, er is nog een lopende actie via Lenovo, ik heb het net geprobeerd en kunnen verlengen, dus heb nu niet 1, maar 4 maanden gratis pro. Ik krijg hier niks voor, kwam het toevallig op Google en wilde het graag met jullie delen.
[Afbeelding]
Zie onderstaande video hoe je 3 maanden gratis Pro kriigt
Website: http://gaming.lenovo.com/...ths-of-stadia-pro-on-us-2
[YouTube: Zo claim je gratis drie maanden Stadia Pro (ook als je reeds een lidmaatschap hebt)!]
Mijn reviews al gezien?
Ja bij mij ook, ik dacht tot 2 janauri 2022, maar dat is helaas niet zo.jmignolet schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 08:53:
Promotie lijkt verlopen te zijn. Zit weer op 79 euro.
en het flauwe is dat op stadia.com nog steeds de aanbiedingsprijs wordt genoemd, maar als je dan doorklikt is het weer de oorspronkelijke prijs.TrapShot schreef op zondag 2 januari 2022 @ 20:13:
Stadia PE is weer op voorraad. Maar wel aan de oorspronkelijke prijs jammer genoeg.
aii, die is wel pijnlijk ja...W1ck1e schreef op maandag 3 januari 2022 @ 16:04:
[...]
en het flauwe is dat op stadia.com nog steeds de aanbiedingsprijs wordt genoemd, maar als je dan doorklikt is het weer de oorspronkelijke prijs.
Zal echter nooit meer zo'n scherpe deal zijn helaas...AustinRivers schreef op maandag 3 januari 2022 @ 16:56:
Misschien weet iemand het lijstje van voorgaande aanbiedingen en promoties aan te vullen. Dit is wat ik zover kon googlen:Als dit zo doorgaat, dan kunnen we over 3 maanden een nieuwe promotie verwachten?
- 2020 November-december: Cyberpunk 2077 + Stadia PE voor 59,99 euro
- 2021 Maart-mei: Resident Evil Village + Stadia PE voor 69,99 euro
- 2021 Oktober: 1 game + Stadia PE voor 59,99 euro
- 2021 November-december: Stadia PE voor 22,22 euro
[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 07-01-2022 16:57 ]
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq