Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Mede-auteur:
  • Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 04-09 18:53

Ht87

Stadia Premiere Edition

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7aaRg83lNv9LGXJNxALVfga2UpU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HQRaiVa5Su3ZEVUEmOwfRdV8.png?f=user_large
Stadia Controller
Afmetingen: 1,63 x 1,05 x 6,50 cm
Gewicht: 268 g
Wi-Fi: Dual-band (2,4 GHz/5 GHz) IEEE 802.11 a/b/g/n/ac-connectiviteit
Bluetooth: Bluetooth Low Energy 4.2 (BLE)
Headsetaansluiting: 3,5 mm-headsetaansluiting voor headsets met of zonder microfoon

USB: USB-C™-poort voor opladen, bedrade gameplay en accessoires, zoals USB-C-headsets. HID-conform
Google Assistent-knop en -microfoon
Google Assistent-knop om microfoon te activeren
Opnameknop
Snelle toegang tot beeld- en video-opnamen
Batterij: Interne oplaadbare li-ionbatterij
Kleur: Clearly White
ChromeCast Ultra
Afmetingen: 5,82 x 1,37 x 5,82 cm
Gewicht: Apparaat: 47 g, Adapter: 101 g
Resolutie: Ondersteunt alle resoluties tot 4K Ultra HD en HDR (High Dynamic Range) voor schitterende beeldkwaliteit.
Draadloos: 802.11ac (2,4 GHz/5 GHz) 1x2 MISO wifi voor streaming met de beste prestaties
Voeding: Voedingsadapter vereist en meegeleverd
Poorten en aansluitingen; HDMI voor rechtstreekse aansluiting op de tv
Micro-USB voor voeding en gegevens: Ethernet-poort op de voedingsadapter voor moeilijk bereikbare wifi-locaties in je huis

Ondersteunde besturingssystemen:
Android 4.2 en hoger
iOS 9.1 en hoger
macOS® X 10.9 en hoger
Windows 7 en hoger
Kleuren: Black
In de verpakking
Stadia-controller (wit)
USB-C™ naar A-kabel
Voedingsadapter
Google Chromecast Ultra (Zwart)
Voedingsadapter met geïntegreerde kabel (vereist)

Tweaker @Linksquest heeft een unboxing filmpje gemaakt:
Actuele acties
Klik hier voor het actuele aanbod!

[ Voor 11% gewijzigd door Ht87 op 22-12-2021 11:38 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ht87
Jasphur schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:06:

Stadia Premiere Edition

[Afbeelding]
Stadia Controller
Afmetingen: 1,63 x 1,05 x 6,50 cm
Gewicht: 268 g
Wi-Fi: Dual-band (2,4 GHz/5 GHz) IEEE 802.11 a/b/g/n/ac-connectiviteit
Bluetooth: Bluetooth Low Energy 4.2 (BLE)
Headsetaansluiting: 3,5 mm-headsetaansluiting voor headsets met of zonder microfoon

USB: USB-C™-poort voor opladen, bedrade gameplay en accessoires, zoals USB-C-headsets. HID-conform
Google Assistent-knop en -microfoon
Google Assistent-knop om microfoon te activeren
Opnameknop
Snelle toegang tot beeld- en video-opnamen
Batterij: Interne oplaadbare li-ionbatterij
Kleur: Clear White
ChromeCast Ultra
Afmetingen: 5,82 x 1,37 x 5,82 cm
Gewicht: Apparaat: 47 g, Adapter: 101 g
Resolutie: Ondersteunt alle resoluties tot 4K Ultra HD en HDR (High Dynamic Range) voor schitterende beeldkwaliteit.
Draadloos: 802.11ac (2,4 GHz/5 GHz) 1x2 MISO wifi voor streaming met de beste prestaties
Voeding: Voedingsadapter vereist en meegeleverd
Poorten en aansluitingen; HDMI voor rechtstreekse aansluiting op de tv
Micro-USB voor voeding en gegevens: Ethernet-poort op de voedingsadapter voor moeilijk bereikbare wifi-locaties in je huis

Ondersteunde besturingssystemen:
Android 4.2 en hoger
iOS 9.1 en hoger
macOS® X 10.9 en hoger
Windows 7 en hoger
Kleuren: Black
In de verpakking
Stadia-controller (wit)
USB-C™ naar A-kabel
Voedingsadapter
Google Chromecast Ultra (Zwart)
Voedingsadapter met geïntegreerde kabel (vereist)
Top @Jasphur!
-edit, done -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 19:08
Hier 21-11 bestelling geplaatst. Volgens Google 3-12 verzonden. De DHL t&t is nog niet actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:47
Hier 27 november besteld (aanbieding van €22.22), nog niet verzonden. Verwachte leverdatum was aanvankelijk 21-22 december, maar is toevallig vannacht vervroegd naar 13-14 december.

Catch a smile out there!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stantana
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:30
cctl01 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:28:
Hier 21-11 bestelling geplaatst. Volgens Google 3-12 verzonden. De DHL t&t is nog niet actief.
Heb precies hetzelfde.
20-11 bestelling gedaan en zou 02-12 verstuurd zijn. Bij mij werkt de t&t ook niet, DHL gecontact en zij geven aan dat het pakket nog niet door hen is ontvangen en ik contact moet opnemen met verkoper.
Ticket aangemaakt bij Google maar is nog in behandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geen-id85
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 27-08 11:42
hier op 20-11 besteld, levertijd 6-7 december. 3-12 eind middag een verzonden bericht van Google. DHL trackntrace nog niet actief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 14:37
Bij mij 23-11 besteld, afgelopen vrijdag verzonden (verwachte levering 6-7 december), helaas werkt DHL T&T nog steeds niet :(

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-09 15:55
20-11 besteld 3-12 verzonden en delivered by 6-7 december. T&T werkt niet. Ben benieuwd of die vandaag gewoon word geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnivore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 11:42
Ik kijk al anderhalve week regelmatig op die pagina, maar de € 22,22 aanbieding voor de Premiere Edition is bij mij steeds niet op voorraad. Zijn er nog mensen die de afgelopen dagen een bestelling hebben weten te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 17:54
Ik heb het zelfde als jullie. 20/21-11 besteld, 03-12 verzonden en tot op heden werkt de track and trace niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geen-id85
DHL stuurt vaak rond het middaguur een tijdsindicatie-mail, wanneer het om avond levering gaat. ik heb nog hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Ik heb ook een interessant verhaal met de Stadia Premiere aanbieding:

20 November besteld onder gastaccount (ik dacht, laat ik dat gewoon doen voor nu). credit card was tot eind Nov geldig, levering zou ervoor zijn". Prima. En anders kan je dat toch aanpassen naar de nieuwe kaart die ik nog zou krijgen (en inmiddels heb en ook in Google Pay heb ingevoerd)
Nou, mooi niet. Grootste tech bedrijf ter wereld lukt dat niet.

Ik kreeg op 1 december een mailtje 'bestelling vertraagd' met prompt daarna 'je betaalmethode is verlopen, voer een nieuwe in'. Je kan dat mooi met een link uit het mailtje doen... behalve dat die knop dus niet werkt.
Ik contact gezocht met Google Store support om het aan te passen, terwijl de levering dus alsmaar verschoven werd.
Na een paar dagen zei store support zelfs 'we kunnen de bug niet op tijd oplossen, je kan hem het beste annuleren'. Sorry, wat? Google levert te laat en heeft een systeembug waardoor zij de order willen annuleren?

Nog een paar boze berichten naar support. 'Je kan hem nu annuleren en later bestellen, dan maken we het verschil over'. Dus nu moet ik wachten tot hij weer op voorraad komt (ze schatten zelf pas ergens in het nieuwe jaar) en dan kan het opgelost worden...

Ik ben werkelijk flabbergasted dat Google de betaalmethode niet kan aanpassen. Dat ze later leveren is zuur maar ok, het was een goede aanbieding dus veel animo. En dat ze zelfs dan maar de order willen annuleren omdat zij het niet opgelost krijgen is echt bizar...

Sorry voor de rant, maar ik moest het even kwijt... (ik heb er nu ook alweer zoveel tijd in zitten dat ik me weer ga afvragen of dit het allemaal wel waard is...)

[ Voor 3% gewijzigd door Hierkomik op 07-12-2021 11:32 ]

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
Beetje meer zelfkritiek kan ook wel, je gaat het ook wel op de meest hampele manier aan, gast account en een tijdelijke creditcard... Niet heel gek dat dat niet goed gaat.

Ik zelf

19 november besteld
1 december verzendingsmail ontvangen
3 december in huis

en nu nog in het plastic, had er al 1 en weet eigenlijk niet wat ik met deze moet.

[ Voor 34% gewijzigd door 418O2 op 07-12-2021 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxustiti
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-03 21:52
Hier 20/11 besteld, 03/12 verzonden en T&T die ook niet werkt. Iemand een idee waar hij vandaan komt? Nederland, Duitsland, ...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Zeker, daar heb je een punt, en een deel valt ook echt wel aan mij te wijten dat ik die keuzes heb gemaakt (en ja, ik heb er zeker spijt van dat ik dat heb gedaan op die manier) Maar ik had op dat moment geen indicatie dat het zo mis zou gaan (de levering zou als het goed is tussen 20 en 26 November gebeuren, ruim voor einde CC).
Het activeren van de nieuwe CC had ik later gepland en ik had echt verwacht dat als er problemen waren, ik nog zeker iets zou kunnen aanpassen (dat is volgend mij ook niet echt een onlogische gedachte, toch?)

@Maxustiti ik had ergens gelezen Ierland? Geen idee of dat klopt

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:20
Deef_K schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:06:
Ik heb het zelfde als jullie. 20/21-11 besteld, 03-12 verzonden en tot op heden werkt de track and trace niet.
geen-id85 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:36:
hier op 20-11 besteld, levertijd 6-7 december. 3-12 eind middag een verzonden bericht van Google. DHL trackntrace nog niet actief
cctl01 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:28:
Hier ook 20 november besteld, 2 december notificatie van verzending gehad met een leverdatum tussen 3 december en 6 december.

Net dus maar even bij Google aan de bel getrokken en de dame aan de lijn wist mij te vertellen dat dit een DHL probleem is en ze daar zwaar achterlopen met het activeren van de T&T's. Zij ging er in ieder geval achter aan, maar het was kennelijk een bekend probleem dat ergens eind november is ontstaan.
Maxustiti schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:14:
Hier 20/11 besteld, 03/12 verzonden en T&T die ook niet werkt. Iemand een idee waar hij vandaan komt? Nederland, Duitsland, ...?
Naar mijn weten komt het uit Ierland, tenminste dat is wat er op de verzendbevestiging staat :Y) O-)

I Don't Know, So Don't Shoot Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Clueless schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:34:
Zij ging er in ieder geval achter aan, maar het was kennelijk een bekend probleem dat ergens eind november is ontstaan.
Zo rond black friday/cyber monday denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:20
Dat zou me inderdaad niets verbazen hoor. De melding "we hebben het druk" zie je overal al wel dus het verbaast me ook verder niet.

I Don't Know, So Don't Shoot Me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ht87
Ik heb begrepen dat google gewoon vanuit Nederland (Waalwijk) verscheept, ik had iig na mijn verzendbevestiging een dag later t pakketje binnen (leverdatum 2 december), denk geluk gehad, maar die snelheid kan niet vanuit buitenland toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ht87 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:49:
Ik heb begrepen dat google gewoon vanuit Nederland (Waalwijk) verscheept, ik had iig na mijn verzendbevestiging een dag later t pakketje binnen (leverdatum 2 december), denk geluk gehad, maar die snelheid kan niet vanuit buitenland toch?
Volgens mij wel, loopt volgens mij via DigitalRiver (of hoe heet die toko)

edit: ingram micro dus

[ Voor 5% gewijzigd door 418O2 op 07-12-2021 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxustiti
Ht87 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:49:
Wanneer je in Duitsland besteld en het gaat met DHL, dan zit het meestal in de avondlevering voor de dag erna. Nu met de drukte zou dat natuurlijk anders kunnen zijn.

Hopelijk komt hij snel, want ik ben wel benieuwd :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 13:42
Ik zou gister of vandaag moeten krijgen
DHL Express verzonden van uit Ierland zie ik :) maar track en trace werkt niet geen idee waar het pakketje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
Misschien een basisvoorraad in NL en dat de grote hoop uit Ierland moet komen dan, verklaart misschien ook het verschuiven van leverdatum tijdens het bestellen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maxustiti
Bij mij is zojuist de T&T geactiveerd. Status is nu: Departure from the sorting center. Industrieweg 98 waalwijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
Maxustiti schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 13:39:
Bij mij is zojuist de T&T geactiveerd. Status is nu: Departure from the sorting center. Industrieweg 98 waalwijk.
hey nu heb ik ook wat meer info. :) "Vertrek vanaf het sorteercentrum" dus het komt goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Jawel bij mij ook. DHL lijkt het weer onder controle te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkhuppelschot
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 12:45
Maxustiti schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 13:39:
Yep, bij mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stantana
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:30
dm-dutchman schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 13:53:
DHL lijkt het weer onder controle te hebben
Hier helaas nog niet, geeft wel hoop dat ik niet de enige ben, gezien het aantal posts hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
MrOsman schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 13:34:
Ik zou gister of vandaag moeten krijgen
DHL Express verzonden van uit Ierland zie ik :) maar track en trace werkt niet geen idee waar het pakketje is.
Met DHL Express vanuit Ierland?

Die verzendmethode alleen kost ze misschien al méér dan die €22.22 die je betaald hebt voor het pakketje :+

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
Glenfiddich schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 15:32:
[...]

Met DHL Express vanuit Ierland?

Die verzendmethode alleen kost ze misschien al méér dan die €22.22 die je betaald hebt voor het pakketje :+
Geen idee, staat op mijn bestelling, + Google zal geen losse pakketen opsturen maar pallets
DHL Express is wereldwijd en bedoeld voor zendingen boven de 70kg. tja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenfiddich
MrOsman schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:23:
[...]

Geen idee, staat op mijn bestelling, + Google zal geen losse pakketen opsturen maar pallets
DHL Express is wereldwijd en bedoeld voor zendingen boven de 70kg. tja
Ik heb zelf DHL Express in het verleden wel een paar keer gebruikt om geconsolideerde zendingen vanuit de VS te versturen (zo'n doorstuurservice die je kon gebruiken voor eBay-verkopers die niet buiten de VS wilden verzenden). Dat kostte dan iets van 40 euro geloof ik, en dan was het pakketje vanaf het moment van verzending binnen 24 uur bij mij thuis ontvangen, incl inklaring en alles, wat al geregeld was terwijl het pakketje nog in de lucht was. Erg indrukwekkend, zo soepel en snel als dat ging.

Maar misschien dat dat een ander DHL Express-product was dan wat Google hier gebruikt.

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
Glenfiddich schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:36:
[...]

Ik heb zelf DHL Express in het verleden wel een paar keer gebruikt om geconsolideerde zendingen vanuit de VS te versturen (zo'n doorstuurservice die je kon gebruiken voor eBay-verkopers die niet buiten de VS wilden verzenden). Dat kostte dan iets van 40 euro geloof ik, en dan was het pakketje vanaf het moment van verzending binnen 24 uur bij mij thuis ontvangen, incl inklaring en alles, wat al geregeld was terwijl het pakketje nog in de lucht was. Erg indrukwekkend, zo soepel en snel als dat ging.

Maar misschien dat dat een ander DHL Express-product was dan wat Google hier gebruikt.
pakketjes komen met DHL Experss vervolgens worden ze lokaal overgedragen aan DHL Parcel en daar kan je zien wanneer je thuis op je deur mat krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Ook die van mij liggen nu in het sorteercentrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fylax
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-11-2024
Mijne is binnen! Zou er nog een nieuwe lading voorraad komen denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
Fylax schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 20:19:
Nee denk het niet,
trouwens hele marktplaats zit vol, volgens mij ben jij opzoek? zoja DM mij even

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Tomatohead
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
MrOsman schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 20:48:
[...]

Nee denk het niet,
trouwens hele marktplaats zit vol, volgens mij ben jij opzoek? zoja DM mij even
Hoop dat ze ze op marktplaats niet kwijt raken en retour gaan sturen. Wil namelijk best een 2e controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AudioHome
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:53
Bij mij hebben ze hem zakelijk verstuurd via DHL, herkende het nummer ook niet meteen.
Dus 2x overdag tijdens werktijden voor niks thuis langs geweest zonder bericht achter te laten.
Uiteindelijk via track en trace gezien dat ze niet meer komen.
Nu mag ik het gaan afhalen bij een zakelijk servicepunt 35km verderop.
Dus nu een ritje van 70km plannen.

p.s. De normale DHL service voor consumenten werkt hier echt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Nou lekker dan, dhl t&t "Bezorging op dit moment verhinderd, het pakket heeft 1 à 2 dagen vertraging"

@AudioHome ook knap vervelend, hoop niet dat ik hetzelfde probleem krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AfroBob
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-08 20:10
Fylax schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 20:19:
Hierkomik schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 11:31:
Nog een paar boze berichten naar support. 'Je kan hem nu annuleren en later bestellen, dan maken we het verschil over'. Dus nu moet ik wachten tot hij weer op voorraad komt (ze schatten zelf pas ergens in het nieuwe jaar) en dan kan het opgelost worden...
Nu is het zo dat de klantenservice van Stadia ook niet 100% van de info correct heeft, maar aan Hierkomik hebben ze aangegeven dat er wel een nieuwe lading komt.

Het kan natuurlijk ook zijn dat dit dan om de Stadia+CCwGTV bundel gaat. In dat geval krijgt Hierkomik mischien een gratis upgrade. Al moeten ze dan wel de CCwGTV hier ook gaan uitbrengen (ik hoop het).

[ Voor 8% gewijzigd door AfroBob op 08-12-2021 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkhuppelschot
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 12:45
Bij mij is de Stadia zojuist geleverd.

Hij is al geinstaleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Henkhuppelschot schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:19:
Bij mij is de Stadia zojuist geleverd.

Hij is al geinstaleerd.
Idem hier. Blijkbaar komt het allemaal goed. 8)

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geen-id85
hier ook geleverd. één dag na beloofde leverdatum, maar dat is ze vergeven. geen enkele bezorg update van DHL in de mail gehad overigens. het is zelf de tracking in de gaten houden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 22:12
Net weer een kunnen bestellen. 2 keer eerder vandaag net er naast gegrepen. Voor de mensen die hem nog willen: Gewoon af en toe keer refreshen, kan ieder moment weer op voorraad komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DENNIS79
  • Laatst online: 11-09 11:57
Ik heb er vandaag ook twee kunnen bestellen... Regelmatig F5 drukken en in kwartiertje tijd twee keer kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 09:02
thechib12 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:19:
Net weer een kunnen bestellen. 2 keer eerder vandaag net er naast gegrepen. Voor de mensen die hem nog willen: Gewoon af en toe keer refreshen, kan ieder moment weer op voorraad komen.
Krijg nou wat, je had gelijk.
Binnen 5 minuten raak.

Ik was niet voorbereid en dacht dat je naast de stadia controller meerdere third party controllers kon pairen met de Chromecast.

Dus een extra controller is zeker wenselijk.

Afijn, gelukt en 15-16 dec samen met iemand thuis Cake Bash doen *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickvl15
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 19-08 01:12
Hoe hebben jullie vandaag kunnen bestellen? Steeds wanneer ik het snel in mijn winkelwagentje weet te krijgen, haalt google het er weer uit met de melding 'Niet op voorraad'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef120
Nickvl15 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 17:35:
Hoe hebben jullie vandaag kunnen bestellen? Steeds wanneer ik het snel in mijn winkelwagentje weet te krijgen, haalt google het er weer uit met de melding 'Niet op voorraad'.
Heb eigenlijk niets bijzonders gedaan.
Ik was al ingelogd via de stadia app.

Paar keer refreshen en opeens kreeg ik de optie tot orderen.
Adres gegevens waren dus al ingevuld dus ik was binnen een minuut klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
@Stef120 heb je die dan besteld via de browser op je mobiel? Als ik in de stadia app klik op kopen word ik doorgelinkt naar de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmitzel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06:17
T&T van DHL is niet al te best, dus best wel een verassing dat ze voor de deur stonden. Slechts één dag later dan gepland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stef120
dm-dutchman schreef op woensdag 8 december 2021 @ 18:25:
@Stef120 heb je die dan besteld via de browser op je mobiel? Als ik in de stadia app klik op kopen word ik doorgelinkt naar de browser.
Ja, via de stadia app ga je naar de winkel en klik je op de stadia aanbieding vanuit daar ga je word je wel doorgelinkt naar de browser en google store.
ff de première edition doorklikken en refreshen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
MrOsman schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:55:
[...]

pakketjes komen met DHL Experss vervolgens worden ze lokaal overgedragen aan DHL Parcel en daar kan je zien wanneer je thuis op je deur mat krijgt.
Bij mij staat er DHL Europlus op en waren geleverd met het gele busje (later op de dag nog wat anders via DHL gehad met een ongemarkeerd wit busje).
Zelf op 19 november besteld, verwacht voor 13-14 december, 2 december een update met de link en 3 december ontvangen. Afzender Google Commerce in Waalwijk (Pixel telefoons van de Duitse Google store komen hier ook vandaan bijv.)
Mooi meegenomen dat de CC Ultra ook standaard een ethernetadapter meekrijgt, was ik allang weer vergeten ...

[ Voor 7% gewijzigd door apis29 op 08-12-2021 19:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glenfiddich
thechib12 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:19:
Dank voor de tip!!

Ik heb nu ook een tweede kunnen bestellen. Heb ik straks mooi 2 controllers, en kan ik ook een chromecast ultra op de slaapkamer-TV aansluiten en daar ook gamen :p

Maar frak, wat moet je snel zijn zeg! Eerst vier keer misgegrepen (3x weer uit het winkelwagentje gekiept voordat ik kon betalen, en 1x tot het betaalscherm gekomen waarna hij alsnog vastliep…) voordat hij eindelijk in the pocket was.

Wel kan ik melden dat er telkens exact 8 minuten tussen zat voordat hij weer kort beschikbaar kwam (21.22, 21.30, 21.38, 21.46, 21.54). Doe daar je voordeel mee!

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
Ik heb gemerkt dat als je kort na 00:00 een paar keer refresht de kans het grootst is. Het is mij op deze manier al drie keer gelukt. Ik heb alle kerst cadeaus binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:02
Het is mij vannacht om 2:18 gelukt :) Nu kijken of ie daadwerkelijk wordt geleverd.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Vanochtend is het mij ook 2x gelukt. Had het gisteravond al opgegeven maar toch vanmorgen gelukkig geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier ook zojuist gelukt, maar wat een gedoe, gisterenavond ook heel vaak geprobeerd zonder succes, werd er telkens uitgegooid in één van de stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Ik blijf ook maar proberen voor een tweede maar helaas nog niet gelukt. Marktplaats staat er al vol mee voor €50 per stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjjorntjje
  • Registratie: Augustus 2016
  • Nu online
Net precies om 8:30 gelukt! na idd veel refreshen. voor 22,- toch wel het proberen waardt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Deef_K schreef op donderdag 9 december 2021 @ 06:56:
Ik blijf ook maar proberen voor een tweede maar helaas nog niet gelukt. Marktplaats staat er al vol mee voor €50 per stuk
Vraag me wel af of die prijzen nog gaan dalen op MP. Zou het straks niet overspoeld worden door CCUs of hele sets?

Overigens had ik graag een losse controller zonder CCU besteld voor deze prijs, maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
erwn schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:11:
[...]

Vraag me wel af of die prijzen nog gaan dalen op MP. Zou het straks niet overspoeld worden door CCUs of hele sets?

Overigens had ik graag een losse controller zonder CCU besteld voor deze prijs, maar ja.
jep, V&A is helemaal gevuld met mensen die winst willen maken momenteel. Veel setjes voor rond de 40 euro (wat overigens nog steeds een goede deal is). Maar uit principe zou ik t gewoon blijven proberen op de google site ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:32

3raser

⚜️ Premium member

Ik heb mijn pakketje gisteren ontvangen. Werd gewoon voor de deur gezet door DHL zonder ook maar aan te bellen. Wat voor Amerikaanse praktijken zijn dat nu weer? Ik wist dat DHL beroerd was qua bezorging maar dit is echt een hele nieuwe vorm van lomp gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
3raser schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:48:
Ik heb mijn pakketje gisteren ontvangen. Werd gewoon voor de deur gezet door DHL zonder ook maar aan te bellen. Wat voor Amerikaanse praktijken zijn dat nu weer? Ik wist dat DHL beroerd was qua bezorging maar dit is echt een hele nieuwe vorm van lomp gedrag.
Dat is hier al jaren de gangbare praktijk. Het record was drie pakketjes van verschillende bezorgers :+

Mijn gedachten erover zijn wisselend. Enerzijds hoort het niet, anderzijds ben ik altijd blij dat ik mijn pakketje heb, en niet een dag langer moet wachten of op pad moet om hem af te halen. Gelukkig is er nog nooit iets verdwenen. Ik let er overigens wel op dat ik echt kostbare of kwetsbare zaken wel laat bezorgen als ik er ben, of rechtstreeks naar een afhaalpunt laat gaan.

[ Voor 28% gewijzigd door Glenfiddich op 09-12-2021 09:58 ]

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AudioHome
AudioHome schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:17:
Bij mij hebben ze hem zakelijk verstuurd via DHL, herkende het nummer ook niet meteen.
Dus 2x overdag tijdens werktijden voor niks thuis langs geweest zonder bericht achter te laten.

Even een update.
Dus vandaag mijn pakket opgehaald.
Blijkt dat door een fout een hele tijd pakketjes voor consumenten in de zakelijke route zijn gekomen.
Daar baalde ze zelf ook van (chauffeurs met een vreemde route) en er lagen heel veel doosjes van google op het afhaalpunt...

Dus in de omgeving Eindhoven zullen er meer mensen een eind moeten reizen om hun pakketje te krijgen.
Daar zullen er vast een hoop van retour gaan, want geen briefje en geen emails, alleen de tracking laat het zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
dm-dutchman schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:00:
Nou lekker dan, dhl t&t "Bezorging op dit moment verhinderd, het pakket heeft 1 à 2 dagen vertraging"
probleem krijg.
Vanochtend via de tt gezien dat de set vandaag word geleverd. Vervolgens weer 1 a 2 dagen vertraging. Gelijk maar even contact opgenomen met google. De vrouw aan de telefoon gaf aan dat er inderdaad een probleem lijkt te zijn bij DHL en gaat het uitzoeken. Ben benieuwd. Had er 2 besteld vorige week 1 voor een kennis en 1 voor mezelf. Mn kennis heeft em al wel gewoon in huis...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruiterstefan
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-12-2024
Hier idem, vervroegde datum ten opzichte van Google's eerste schatting, vervolgens 1 dag later dan gepland door DHL bezorgd. Vervolgens net voor bekenden nog twee besteld, gewoon even flink refreshen en zodra de knop blauw is doorklikken naar winkelwagentje en betalen. Elke ongeveer 5 minuten is het wel een keer prijs, soms kom je tot het winkelwagentje, soms tot de betaling, maar de aanhouder wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReverseMusty
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 05-12-2022
ruiterstefan schreef op donderdag 9 december 2021 @ 19:34:
Hier idem, vervroegde datum ten opzichte van Google's eerste schatting, vervolgens 1 dag later dan gepland door DHL bezorgd. Vervolgens net voor bekenden nog twee besteld, gewoon even flink refreshen en zodra de knop blauw is doorklikken naar winkelwagentje en betalen. Elke ongeveer 5 minuten is het wel een keer prijs, soms kom je tot het winkelwagentje, soms tot de betaling, maar de aanhouder wint.
Helaas werkt het niet zo met de ongeveer 5 minuten regel. De ene keer klopt het idd, maar de andere keer zit er halve uren of soms uren tussen drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruiterstefan
ReverseMusty schreef op donderdag 9 december 2021 @ 22:04:
[...]

Helaas werkt het niet zo met de ongeveer 5 minuten regel. De ene keer klopt het idd, maar de andere keer zit er halve uren of soms uren tussen drops.
Ik heb het net nog even weer geprobeerd en ik krijg elke keer tussen de 5 en 8 minuten de mogelijkheid om hem aan het winkelwagentje toe te voegen, daarna moet je heel snel naar je winkelwagen en op betalen klikken. Ongeveer de helft van mijn pogingen wordt mijn winkelwagentje geleegd omdat hij weer uitverkocht is, de andere helft kan ik de betaling voltooien als ik zou willen. Ik heb er op deze manier vandaag twee besteld voor bekenden, maar meer heb ik er nou ook weer niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slane147129
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 11:59
Net een Stadia kunnen bestellen dus ze zijn weer beschikbaar.

https://store.google.com/...dia_premiere_editio?hl=nl

* En alweer uitverkocht

[ Voor 9% gewijzigd door slane147129 op 10-12-2021 00:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AfroBob
Glenfiddich schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:00:
Wel kan ik melden dat er telkens exact 8 minuten tussen zat voordat hij weer kort beschikbaar kwam (21.22, 21.30, 21.38, 21.46, 21.54). Doe daar je voordeel mee!
Dit kan ik bevestigen, net een bestelling door gekregen, op 1:04 en 1:12 op voorraad gezien maar kreeg de melding dat het niet meer op voorraad was vlak voor de betaling, op 1:20 is de bestelling gelukt!

Doe hier je voordeel mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReverseMusty
ruiterstefan schreef op donderdag 9 december 2021 @ 23:40:
[...]

Ik heb het net nog even weer geprobeerd en ik krijg elke keer tussen de 5 en 8 minuten de mogelijkheid om hem aan het winkelwagentje toe te voegen, daarna moet je heel snel naar je winkelwagen en op betalen klikken. Ongeveer de helft van mijn pogingen wordt mijn winkelwagentje geleegd omdat hij weer uitverkocht is, de andere helft kan ik de betaling voltooien als ik zou willen. Ik heb er op deze manier vandaag twee besteld voor bekenden, maar meer heb ik er nou ook weer niet nodig.
Werkt nog steeds niet zo. Al een half uur zitten refreshen zonder drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdrenalineFreak
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:23
Ik had vannacht geluk, zo rond 0:30 toevallig gekeken en de bestelling af kunnen ronden.
(toch nog een klein voordeel aan de gebroken nachten door onze pasgeboren zoon)

succes voor iedereen die nog aan het proberen is!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AfroBob
ReverseMusty schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 06:23:
[...]

Werkt nog steeds niet zo. Al een half uur zitten refreshen zonder drops.
Werkt gewoon nog, gewoon 8 minuten stappen doorrekenen, dat kwam daarnet uit op 7:52, en voila op voorraad:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pENi0PXJRXkSncnEvghy62KHQQk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0urNONRfjg7g9vej57VXyqLI.jpg?f=user_large

Bestelling doorgedrukt krijgen voordat het weer uitverkocht is is een ander verhaal, maar de 8 minuten methode werkt in ieder geval wel om voorraad te krijgen.

Dus voor de mensen die nu nog proberen. 8:00 is de volgende voorraad.

Edit1: (En jep, ook nu om 8:00 weer voorraad.)

Edit2: (Dit heb ik trouwens ook in andere landen getest, het werkt ook in de UK, BE, FR en DE)

[ Voor 20% gewijzigd door AfroBob op 10-12-2021 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
AudioHome schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:17:

apis29 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:48:
[...]

Bij mij staat er DHL Europlus op en waren geleverd met het gele busje (later op de dag nog wat anders via DHL gehad met een ongemarkeerd wit busje).
Zelf op 19 november besteld, verwacht voor 13-14 december, 2 december een update met de link en 3 december ontvangen. Afzender Google Commerce in Waalwijk (Pixel telefoons van de Duitse Google store komen hier ook vandaan bijv.)
Mooi meegenomen dat de CC Ultra ook standaard een ethernetadapter meekrijgt, was ik allang weer vergeten ...
Mijn pakketje is gisteren verstuurd, maar de tracking link werkt bij mij (nog) niet. Als ik de bestelling bekijk op de website van Google dan staat er dat het verstuurd is met DHL Europlus.

Gaat de tracking uiteindelijk wel iets laten zien?

Het tracking nummer begint met JVGL, op zich is dat geen vreemd tracking nummer volgens mij, als ik zelf wat verstuur met DHL naar het buitenland dan krijg ik ook vaak nummers die beginnen met JVGL en die kan ik altijd traceren. Al zijn die nummers over het algemeen direct na uitgifte al te tracken, en het mailtje met de tracking link van Google is inmiddels al 13 uur oud.

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Glenfiddich schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 08:04:
Ja, duurde bij mij één à twee dagen voordat de code werkte, maar daarna kon ik het volgen.

[ Voor 4% gewijzigd door erwn op 10-12-2021 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReverseMusty
AfroBob schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 07:56:
[...]

Werkt gewoon nog, gewoon 8 minuten stappen doorrekenen, dat kwam daarnet uit op 7:52, en voila op voorraad:
[Afbeelding]

Bestelling doorgedrukt krijgen voordat het weer uitverkocht is is een ander verhaal, maar de 8 minuten methode werkt in ieder geval wel om voorraad te krijgen.

Dus voor de mensen die nu nog proberen. 8:00 is de volgende voorraad.

Edit1: (En jep, ook nu om 8:00 weer voorraad.)

Edit2: (Dit heb ik trouwens ook in andere landen getest, het werkt ook in de UK, BE, FR en DE)
Toch raar dat het op mobiel niet werkt…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReverseMusty
Update: de 8 minuten regel lijkt niet te werken op mobiel, misschien dat hij werkt op pc…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenfiddich
ReverseMusty schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:24:
Update: de 8 minuten regel lijkt niet te werken op mobiel, misschien dat hij werkt op pc…
Toen ik de 8 minuten-interval eergisteren "ontdekte" was dat op mijn mobiel ;)

Maar misschien dat de halve wereld inmiddels weer door heeft dat er toch nog voorraad is, en dat iedereen nu weer zit te F5-en :+

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:20

RKD

Heb inmiddels al wat langer (15min) een pagina open staan met auto refresh om de 10 seconden, helaas nog geen voorraad gezien.

Blijf het gewoon proberen, wel een goede vondst van die 8 min iig @AfroBob

10:08 was hij er even, helaas niet gelukt.

[ Voor 34% gewijzigd door RKD op 10-12-2021 10:10 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ruiterstefan
Een 10 seconden interval is te ruim, ik schat dat hij maar ongeveer 4 of 5 seconden beschikbaar is elke 8 minuten. Gewoon actief refreshen zodra de pagina geladen is, elke 2 seconden ofzo en zodra de knop blauw is klikken, winkelwagentje, betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReverseMusty
ruiterstefan schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:05:
Een 10 seconden interval is te ruim, ik schat dat hij maar ongeveer 4 of 5 seconden beschikbaar is elke 8 minuten. Gewoon actief refreshen zodra de pagina geladen is, elke 2 seconden ofzo en zodra de knop blauw is klikken, winkelwagentje, betalen.
Maar die 8 minuten kloppen niet. Zo had er dus om 10.16 een moeten droppen wat niet is gebeurd. Dus de volgende zou om 10.24 moeten droppen. Ik ben benieuwd maar ik geloof dat die regel gewoon niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AudioHome
Glenfiddich schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 08:04:

Mijn pakketje is gisteren verstuurd, maar de tracking link werkt bij mij (nog) niet. Als ik de bestelling bekijk op de website van Google dan staat er dat het verstuurd is met DHL Europlus.

Zoals aangegeven ja dus, hij komt alleen wat later.
Ik heb hem zelf in de DHL app gezet, weet niet of dat vanzelf zou gaan.
Maar omdat het zakelijk is (europlus) krijg je geen bericht als ze voor niks zijn geweest (ze komen alleen tussen 8 en 18u op werkdagen).
Je moet dus in de tracking info zien waar je het af moet halen als de 2 pogingen zijn mislukt.
En dat is dan op een zakelijk DHL punt (wat vaak niet in de buurt is...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD

RKD

ReverseMusty schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:18:
[...]

Maar die 8 minuten kloppen niet. Zo had er dus om 10.16 een moeten droppen wat niet is gebeurd. Dus de volgende zou om 10.24 moeten droppen. Ik ben benieuwd maar ik geloof dat die regel gewoon niet werkt.
Het werkt echt, hij was er om 10:16, 10:24 was ik zelf bezig en net om 10:32 kwam ik tot de knop betalen, je hebt wel echt maar enkele seconden om te klikken.

[ Voor 5% gewijzigd door RKD op 10-12-2021 10:37 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 12:58

Gregory76

Sony PlayStation freak

Hier ook gelukt :)

Do 9 dec. 00:27 besteld. Delivered by 14–15 dec. staat er nu.
Ik ben benieuwd! Goede deal!

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReverseMusty
RKD schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:32:
[...]

Het werkt echt, hij was er om 10:16, 10:24 was ik zelf bezig en net om 10:32 kwam ik tot de knop betalen, je hebt wel echt maar enkele seconden om te klikken.
Niks om 10.40…
Niks om 10.48…
Die 8 minuten regel is totale bullshit XD

[ Voor 9% gewijzigd door ReverseMusty op 10-12-2021 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
De bezorging is voor de 3e keer vertraagd:

december, 10 2021
10:26 (UTC+01:00) | Bezorging op dit moment verhinderd, het pakket heeft 1 à 2 dagen vertraging
04:11 (UTC+01:00) | Bezorging ingepland in de rit van de bezorger
03:19 (UTC+01:00) | Bezorging ingepland op de CityHub

december, 09 2021
10:47 (UTC+01:00) | Bezorging op dit moment verhinderd, het pakket heeft 1 à 2 dagen vertraging
Bezorging op dit moment verhinderd, het pakket heeft 1 à 2 dagen vertraging
04:16 (UTC+01:00) | Bezorging ingepland in de rit van de bezorger
03:19 (UTC+01:00) | Bezorging ingepland op de CityHub

december, 08 2021
10:17 (UTC+01:00) | Bezorging op dit moment verhinderd, het pakket heeft 1 à 2 dagen vertraging
Bezorging op dit moment verhinderd, het pakket heeft 1 à 2 dagen vertraging
04:29 (UTC+01:00) | Bezorging ingepland in de rit van de bezorger
02:34 (UTC+01:00) | Bezorging ingepland op de CityHub
02:31 (UTC+01:00) | Zending nog niet ontvangen of verwerkt

Hopelijk fixt DHL het probleem snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReverseMusty
Update: zoals verwacht niks om 10.56.
En niks om 11.12.
Echt waar fuck deze shit.

[ Voor 13% gewijzigd door ReverseMusty op 10-12-2021 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 16:54
hier was die er om 11.20 weer hele even maar kon niet toegevoegd worden aan mijn winkelmandje omdat die weer uitverkocht was

bij 11.28 en 11.36 niks.

[ Voor 10% gewijzigd door aegis op 10-12-2021 11:38 ]

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AfroBob
ReverseMusty schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:41:
[...]

Niks om 10.40…
Niks om 10.48…
Die 8 minuten regel is totale bullshit XD
Er zijn hier meerdere mensen die het bevestigen en die hiermee een bestelling hebben doorgekregen. Ik heb screenshots gedeeld dat dit de manier is dat ik in meerdere landen binnen enkele pogingen een op voorraad pagina kreeg door gewoon op de juiste tijd te refreshen.

Maar omdat het jou niet lukt is het maar gelijk bullshit? Ach ja, mij maakt het niet uit want ik heb op exact deze manier nog 2 voor wat familie besteld.

Het kan natuurlijk dat de voorraad nu wel echt op is en het daarom niet meer werkt. In de USA had ik bijvoorbeeld gister ook totaal geen succes, maar (zoals te zien) wel in NL, BE, FR, UK en DE. En dat was zonder de hele tijd te refreshen maar gewoon door op de tijd te letten.

(Op het moment zie ik ook geen voorraad meer verschijnen, anderen nog wel? Mogelijk echt op nu?)

[ Voor 7% gewijzigd door AfroBob op 10-12-2021 11:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AfroBob
RKD schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:57:
Heb inmiddels al wat langer (15min) een pagina open staan met auto refresh om de 10 seconden, helaas nog geen voorraad gezien.

Blijf het gewoon proberen, wel een goede vondst van die 8 min iig @AfroBob

10:08 was hij er even, helaas niet gelukt.
Naja credit gaat naar @Glenfiddich, deze had het gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RKD

RKD

AfroBob schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:42:
[...]

Naja credit gaat naar @Glenfiddich, deze had het gevonden.
Dan beide bedankt @Glenfiddich :) Het lijkt erop dat het nu drukker is met mensen die zoeken denk ik. Dat je op vroege of latere tijden meer gelukt hebt :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theonlymarco83
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:57
Vannacht ook een geslaagde poging ergens rond een uur of 3. Kleine minuut of tien (op de GSM) refreshen en opeens was de optie daar om het in het winkelwagentje te doen. Thanks voor de suggesties en de 8 minuten-regel :)

Misschien een suggestie voor de mensen die er nu niet "door komen" om vannacht de wekker even te zetten. Traffic zal dan een stuk lager liggen dan overdag.

[ Voor 26% gewijzigd door theonlymarco83 op 10-12-2021 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

Ik had 'm net ook in mijn winkelwagentje maar ik was helaas te traag met betalen. We proberen straks maar weer ;) #bezigheidstherapie

edit: 1450 helaas tijdens het betaalproces vastgelopen (mobiel)... we blijven proberen 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door PeacekeeperNL op 10-12-2021 14:52 ]

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Overigens ook wel frappant:
1Het proefabonnement van drie maanden op Stadia Pro is beschikbaar voor degenen die uiterlijk 6 juni 2020 een Premiere Edition pakket kopen (of zolang de voorraad strekt).
bron

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ht87
Bizar, dat was inderdaad oorspronkelijk de combi. Toen was de prijs ook 30 euro hoger overigens. Volgens mij bestond toen basic nog niet of nog maar net. Gek dat ze t niet weggehaald hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Ht87 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:42:
[...]

Bizar, dat was inderdaad oorspronkelijk de combi. Toen was de prijs ook 30 euro hoger overigens. Volgens mij bestond toen basic nog niet of nog maar net. Gek dat ze t niet weggehaald hebben.
Of op zijn minst hebben gewijzigd naar een actuele datum ;) Weet even niet of je nog steedsStadia Pro proefperiode gratis krijgt, 3mnd.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ht87
PeacekeeperNL schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:50:
[...]

Of op zijn minst hebben gewijzigd naar een actuele datum ;) Weet even niet of je nog steedsStadia Pro proefperiode gratis krijgt, 3mnd.
Nee dat is nu 1 maand, mits je t nog niet hebt geprobeerd. Tot vorig jaar juni kostte de premier edition 120 Euro en betaalde je dus feitelijk de 3 maanden pro zelf. Met de introductie van het basic abonnement (je kon eerst alleen maar pro zijn) is de prijs van de premier edition 20 euro gezakt en is t nog maar 1 maand pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruiterstefan
Google One gebruikers (extra opslag Google Drive enzo) krijgen nog steeds 3 maanden gratis: https://support.google.co...?hl=nl#zippy=%2Cnederland

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inze
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 15:13
Met een (proef)abonnement op Youtube premium krijg je ook 3 maanden gratis, als je nog geen Stadia account heb. Ik heb zelf een maand gratis Youtube premium proefabonnement genomen, en daarna kreeg ik 3 maanden gratis Stadia Pro + 10 euro Stadia shoptegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 12:58

Gregory76

Sony PlayStation freak

ruiterstefan schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 16:45:
Google One gebruikers (extra opslag Google Drive enzo) krijgen nog steeds 3 maanden gratis: https://support.google.co...?hl=nl#zippy=%2Cnederland
Ik heb Google One en YouTube Premium. Bij bovenstaande link vind ik alleen voorwaarden. Hoe kan ik mij gratis periode(n) krijgen? Dat is mij niet duidelijk en zie ik ook niet wanneer ik Pro ga bestellen.

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruiterstefan
Gregory76 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 19:57:
[...]

Ik heb Google One en YouTube Premium. Bij bovenstaande link vind ik alleen voorwaarden. Hoe kan ik mij gratis periode(n) krijgen? Dat is mij niet duidelijk en zie ik ook niet wanneer ik Pro ga bestellen.
Even inloggen op one.google.com en klikken op benefits.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste