Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 04-09 18:53
Mensen met een Chromebook hebben ook 3 maanden gratis, moet je niet al een soortgelijke aanbieding hebben gebruikt overigens. Maar goed, misschien beetje offtopic voor hier ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:22

Gregory76

Sony PlayStation freak

Yes! Net nog één weten te scoren, voor mijn broer. Beter.
Ze komen af en toe dus echt nog beschikbaar! Gewoon stug blijven proberen.

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Glenfiddich schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 08:04:
[...]

[...]

Mijn pakketje is gisteren verstuurd, maar de tracking link werkt bij mij (nog) niet. Als ik de bestelling bekijk op de website van Google dan staat er dat het verstuurd is met DHL Europlus.

Gaat de tracking uiteindelijk wel iets laten zien?

Het tracking nummer begint met JVGL, op zich is dat geen vreemd tracking nummer volgens mij, als ik zelf wat verstuur met DHL naar het buitenland dan krijg ik ook vaak nummers die beginnen met JVGL en die kan ik altijd traceren. Al zijn die nummers over het algemeen direct na uitgifte al te tracken, en het mailtje met de tracking link van Google is inmiddels al 13 uur oud.
Ik had de mail pas in de ochtend erna in de gaten en toen was er idd al te zien dat hij onderweg was om geleverd te worden (mail ontvangen 2 dec. om 15:40u)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5txrLqs18kQD0-fwMUTV-U9a3DI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zaVudRfIEbdXm7HFlMWQmMUz.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-09 15:55
@apis29 kreeg je een mail via DHL of zag je de tt in een app?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AfroBob
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-08 20:10
* knip *
BTW, Als dit hier ongewenst is mag dit bericht weggehaald worden en doe ik het wel gewoon via V&A.

Vooraf via DM vragen was netter geweest, dan hoefde ik nu niet de boeman te spelen... zie ook Het algemeen beleid #achteraf

[ Voor 105% gewijzigd door Geronimous op 12-12-2021 02:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
dm-dutchman schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 23:37:
@apis29 kreeg je een mail via DHL of zag je de tt in een app?
Van DHL zelf niks gehad nee, gewoon via de 'bestelling volgen' link in de update mail van google en dan kom je vanzelf op de DHL tracking pagina (eventueel het nummer kopiëren en invoeren op de nl site of een andere tracking site zoals https://parcelsapp.com/en)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

Ter info: ik heb er vannacht nog een paar weten te scoren op https://store.google.com/...ia_premiere_edition?hl=nl dus voor degenen die hem nog willen: gewoon blijven proberen! Ze komen zo nu en dan gewoon beschikbaar in de webshop.
De aanhouder wint!

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Proxikill
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 12:25
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 5% gewijzigd door Proxikill op 13-12-2021 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 22:55

RKD

Dank je! Het niet op voorraad element heeft dezelde name iig.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BUSINESSRA
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-06 09:26
Ik begin ondertussen een beetje het gevoel te krijgen dat de voorraden minder vaak bijgevuld worden. Heb ondertussen al meerdere momenten op de dag een half uur lang gefresht en ik heb in al die tijd maar een keer weer voorraad voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

BUSINESSRA schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:36:
Ik begin ondertussen een beetje het gevoel te krijgen dat de voorraden minder vaak bijgevuld worden. Heb ondertussen al meerdere momenten op de dag een half uur lang gefresht en ik heb in al die tijd maar een keer weer voorraad voorbij zien komen.
Dat gevoel deel ik met jou. Ik heb inmiddels opgegeven, ik vind t gezegend 8)7 ;w

Kost me te veel tijd, frustratie en teleurstelling.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 22:19
Mijn eerste stadia setje is vandaag binnengekomen (voor de deur gedropt althans, al heeft de bezorger nu eens de moeite genomen om het pakketje te camoufleren door de deurmat er tegenaan te zetten :+)

Deze was 27 november besteld en 9 december verzonden.

Stadia setje nummer 2 is inmiddels ook verzonden (die was 8 december besteld).

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Yes, mijn eerste set is binnen. Ben benieuwd hoe dit speeld ten opzichte van een dell tablet met ps4 controller

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
Van mij is ook binnen gekomen. Ik ben benieuwd hoeveel stadia's google heeft verkocht deze black friday.
In feite geven ze die dingen gratis weg. Je zou bijna hopen dat het geen dump is van de restanten en dat ze hierna de stekker eruit kunnen trekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrapShot
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17-08 23:14
Hoe zit het nu juist met de voorraad update? Is dit meermaals per dag een bepaalde hoeveelheid?

Ik las wat over die 8 minuten regel, maar snap het niet goed. Kan iemand dit uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

TrapShot schreef op maandag 13 december 2021 @ 19:47:
Hoe zit het nu juist met de voorraad update? Is dit meermaals per dag een bepaalde hoeveelheid?

Ik las wat over die 8 minuten regel, maar snap het niet goed. Kan iemand dit uitleggen?
In hoeverre het nog steeds zo is, geen idee. Maar één of enkele producten kwamen eerst ongeveer iedere 8 minuten online, dan moest je heeeeeeeeel snel zijn om 'm te bemachtigen. Maar het lijkt erop dat er nu minder vaak 'nieuwe voorraad binnenkomt'.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 04-09 18:53
AlphaWierie schreef op maandag 13 december 2021 @ 19:46:
Van mij is ook binnen gekomen. Ik ben benieuwd hoeveel stadia's google heeft verkocht deze black friday.
In feite geven ze die dingen gratis weg. Je zou bijna hopen dat het geen dump is van de restanten en dat ze hierna de stekker eruit kunnen trekken ;)
Stel dat, dan heb je voor 22 euro een mooie CCU haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:49
jammer dat de premier editie bij google zelf steeds is uitverkocht, iemand een idee hoe lang dit nog zal blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwanovich
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:41
joey82 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 14:18:
jammer dat de premier editie bij google zelf steeds is uitverkocht, iemand een idee hoe lang dit nog zal blijven?
De promotieperiode loopt van 19-11-2021 om 00:00 tot 01-01-2022 om 00:00. Tenzij anderszins toegestaan, kan deze aanbieding niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen.
Bron: https://store.google.com/product/stadia?hl=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwanovich
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:41
joey82 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:25:
[...]

en dus nog steeds niet op voorraad....
Ahh ik had het niet goed gelezen. Ik dacht dat je wilde weten tot wanneer de aanbieding zou gelden. Ik heb zelf 's nachts het meest succes gehad, maar ik begrijp dat er maar enkelen zijn die in de nacht achter hun pc gaan zitten om op de F5 toetsen rammen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RKD

RKD

Ik heb hem de laatste 2 dagen geen enkele keer meer online gezien, ik heb hem regelmatig een half uurtje open staan met het script van @Proxikill

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
iwanovich schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:31:
[...]

Ahh ik had het niet goed gelezen. Ik dacht dat je wilde weten tot wanneer de aanbieding zou gelden. Ik heb zelf 's nachts het meest succes gehad, maar ik begrijp dat er maar enkelen zijn die in de nacht achter hun pc gaan zitten om op de F5 toetsen rammen.
ik heb verleden nacht van 23 tot 5u bezg geweest. No luck

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoeniGoeGoe
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-02-2024
Vandaag groot deel van de dag het tampermonkey script aan gehad, no luck either....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zijn er meer mensen waarbij het verzenden door DHL niet lukt?
Dit is al mijn tweede bestelling die faalt met de status vanuit DHL:
Adresgegevens onjuist, wij nemen contact op met de verzender voor de juiste adresgegevens

Terwijl mijn adresgegevens op de bestelling en in de Google Store gewoon kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 17:17
Ghehe vandaag kwam ik er achter dat ik m'n postcode verkeerd ingevuld was.
Pakket is ondertussen al verzonden.

Bij m'n eerste order heb ik dit nog tijdig handmatig veranderd.
En nu.. stom... vergeten.

Ben benieuwd.
Misschien is er een oplettende bezorger en kan hij doormiddel van de straatnaam, huisnummer en stad er nog uitkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

RKD schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:31:
Ik heb hem de laatste 2 dagen geen enkele keer meer online gezien, ik heb hem regelmatig een half uurtje open staan met het script van @Proxikill
Ik heb er op 12 december nog meerdere kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrapShot
Het script refreshet totdat er voorraad is, en plaatst het dat in je winkelmand. Is dat het, of doet het nog meer?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RKD

RKD

Gregory76 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 00:11:
[...]

Ik heb er op 12 december nog meerdere kunnen bestellen.
Dan kijk ik net op de verkeerde momenten ben ik bang ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
TrapShot schreef op woensdag 15 december 2021 @ 00:16:
Het script refreshet totdat er voorraad is, en plaatst het dat in je winkelmand. Is dat het, of doet het nog meer?
Voor zover ik het scriptje kan beoordelen: Ja.

Vervolgvraag:
Is het ook mogelijk dat het script je een seintje kan geven? Ik kan mij voorstellen dat er een time-out op de winkelmand zit?

Ik hoop er echt nog eentje te kunnen pakken voor de jaarwisseling. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:36
als je alleen voor een extra controller zoekt check dan ook een V&A ben 2 dagen bezig geweest met refreshen zonder succes en heb nu een extra controller voor 20 euro uit de V&A.

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
aegis schreef op woensdag 15 december 2021 @ 08:51:
als je alleen voor een extra controller zoekt check dan ook een V&A ben 2 dagen bezig geweest met refreshen zonder succes en heb nu een extra controller voor 20 euro uit de V&A.
Thanks voor de tip!
Ben eigenlijk vooral aan het F5-en voor de CCU. Controller is een bonus. Wil Stadia wel graag een keer proberen, maar weet niet of het een blijvertje is voor mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoostyBoy
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-08 14:07
Kliko schreef op woensdag 15 december 2021 @ 08:48:
[...]
Vervolgvraag:
Is het ook mogelijk dat het script je een seintje kan geven? Ik kan mij voorstellen dat er een time-out op de winkelmand zit?
Ik heb een AppleScript geschreven die samen met https://github.com/nriley/brightness de helderheid van mijn scherm op 100% zet en vijf keer het "waarschuwingssignaal" laat horen als er een Chrome tab "Betalen" bevat. Die voer ik uit onder `caffeinate -d` om sluimerstand te voorkomen en dat het scherm daadwerkelijk uit gaat. Dan kan mijn MacBook mooi op 'zwart' (0% helderheid) en licht ie op+geluid als er een wonder gebeurd...

Tijdens werkuren heb ik de helderheid niet maximaal, dus dan is het een mooie subtiele 'melding'.

AppleScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
repeat
  tell application "Google Chrome.app"
    repeat with this_window in windows
      repeat with this_tab in this_window
        if title of this_tab contains "Betalen"
          do shell script "brightness 1"
          beep 5
        end if
      end repeat
    end repeat
  end tell
  delay 5
end repeat

Ik ben wel benieuwd naar Stadia. Als ik zo op V&A en Marktplaats.nl speur begrijp ik dat velen het om de CCU ging of verkopen de combinatie voor een forse meerprijs...

[ Voor 4% gewijzigd door JoostyBoy op 20-12-2021 11:34 . Reden: tab moet "Betalen" bevatten, niet Winkelwagentje ]

• Kylimann
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 14-04 09:18
Ik heb het scriptje ook maar aangezet...
Wilde er ééntje als kadootje voor de kerst, ben bang dat die niet op tijd gaat aankomen...
Anders toch maar naar VA!

[ Voor 71% gewijzigd door Kylimann op 16-12-2021 14:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flipmo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 22:01

Flipmo

OMG !!

Heb via marktplaats een 2de première edition gekocht. Geseald en al voor 35, samen met de eerste van Google zelf nu 2 controllers en 2 CCU's voor 57 euro. Ook geen slechte deal 😁

De hele dag refreshen werd ik gek van.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RKD

RKD

Dankzij een bijzonder vriendelijke mede-Tweaker ben ik inmiddels voorzien! Succes met de zoektocht!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 20:37
Hier ook al sinds black friday aan het refreshen, voor laat in de avond of in de nacht. 0,0 succes dusverre.

Blijf het stug proberen tot 01-01 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Ik vermoed dat ze voorraad nu echt op is. Waar ik eerder nog wel eens 1 in mn winkelwagen kreeg. Kan ik nu blijven refreshen zonder resultaat. Gelukkig ben ik zelf al voorzien maar zijn er nog wel mensen in mij omgeving die er belang bij hebben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pulsarz
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08:48
Er is momenteel voorraad. Be quick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

pulsarz schreef op zondag 19 december 2021 @ 22:08:
Er is momenteel voorraad. Be quick.
Held! Gelukt! Thanks

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
Met dank aan het script van @Proxikill net een kunnen bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:46
@pulsarz goed dat ik even kijk in dit topic. Mooi twee besteld.

Delivered by 22–23 dec.

[ Voor 18% gewijzigd door Deef_K op 19-12-2021 22:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

@kever678 geen idee of je meldingen voor dit topic had ingesteld en of je reeds was voorzien, dus even een tagje :)

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:57

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

En weer uitverkocht. Shit. Heb via vrienden in UK wel kunnen kopen. Maar kost weer verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostyBoy
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-08 14:07
Bedankt @Proxikill voor je mooie script en anderen met updates in dit topic! Ik heb een setje weten te bemachtigen! :9~

[ Voor 7% gewijzigd door JoostyBoy op 19-12-2021 22:42 . Reden: nog niet uitverkocht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
Jahoor, nadat m'n 2e setje automatisch retour is gestuurd omdat ik m'n postcode verkeerd had ingevuld is het zojuist gelukt om een 2e setje opnieuw te scoren.

Check check dubbel check ✔️

Geschatte levering 23 dec, ik zorg dat ik thuis ben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrapShot
Net ééntje kunnen bemachtigen dankzij het script! Hartelijk dank aan de schrijver van het script!

Edit: Een tweede kunnen bestellen

Edit 2: Heb een derde in mijn winkelmand gehad, maar heb er geen 3 nodig. Er is dus voorraad...

[ Voor 59% gewijzigd door TrapShot op 20-12-2021 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
PeacekeeperNL schreef op zondag 19 december 2021 @ 22:22:
@kever678 geen idee of je meldingen voor dit topic had ingesteld en of je reeds was voorzien, dus even een tagje :)
Thanks, uiteraard weer te laat. Meldingen van het topic maar aangezet en straks ook ff naar het script kijken.

TrapShot schreef op zondag 19 december 2021 @ 23:57:
Net ééntje kunnen bemachtigen dankzij het script! Hartelijk dank aan de schrijver van het script!

Edit: Een tweede kunnen bestellen

Edit 2: Heb een derde in mijn winkelmand gehad, maar heb er geen 3 nodig. Er is dus voorraad...
Nu niet meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TrapShot
kever678 schreef op maandag 20 december 2021 @ 00:35:
[quote]PeacekeeperNL schreef op zondag 19 december 2021 @ 22:22:
[/quote]

Thanks, uiteraard weer te laat. Meldingen van het topic maar aangezet en straks ook ff naar het script kijken.

[...]

Nu niet meer.
Er zit soms wat tijd tussen. Denk dat je het komende uur nog wel een kans maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
TrapShot schreef op maandag 20 december 2021 @ 00:36:
[...]

Er zit soms wat tijd tussen. Denk dat je het komende uur nog wel een kans maakt.
Thanks, blijf even F5-en dan 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohem
  • Laatst online: 13-09 21:38
TrapShot schreef op maandag 20 december 2021 @ 00:36:
[...]

Ook gelukt! Er is dus zeker voorraad. Heb 5min geleden besteld. Levering verwacht op 22-23dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
Rohem schreef op maandag 20 december 2021 @ 01:01:
[...]

Ook gelukt! Er is dus zeker voorraad. Heb 5min geleden besteld. Levering verwacht op 22-23dec
Zit al een uur om de 5 minuten te refreshen, continue uitverkocht :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrapShot
kever678 schreef op maandag 20 december 2021 @ 01:40:
[...]

Op de voorgaande pagina's staat een script. Die refresht elke seconde de pagina van de premiere edition. Vanaf dat er eentje in je winkelwagen zit (dit doet het script voor je als er voorraad is, wordt er een nieuw tabblad geopend in je browser. Dan is het een kwestie van snel afrekenen.

[ Voor 3% gewijzigd door TrapShot op 20-12-2021 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
TrapShot schreef op maandag 20 december 2021 @ 01:46:
[...]

Op de voorgaande pagina's staat een script. Die refresht elke seconde de pagina van de premiere edition. Vanaf dat er eentje in je winkelwagen zit (dit doet het script voor je als er voorraad is, wordt er een nieuw tabblad geopend in je browser. Dan is het een kwestie van snel afrekenen.
Die draait ook al 45 minuten zonder succes. 8)7

Edit: script ook in Chrome draaien om browser uit te sluiten. (Draaide al in Safari)

[ Voor 8% gewijzigd door kever678 op 20-12-2021 01:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• revengeyo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 07:06
Jeetje wat staan er ineens veel Stadia producten te koop

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dafz0r
twee kunnen bestellen met scriptje. beetje aangepast voor de be winkel en speelt geluidje
Members only: voor leden
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohem
kever678 schreef op maandag 20 december 2021 @ 01:40:
[...]

Ik heb eerder iets gelezen over een 8 minuten regel, dan zou er voorraad zijn. Nadat ik vannacht de bericht las ben ik zelf gaan refreshen. Eerste keer net mis gegrepen en (in mijn geval) minuut of 9-10 later had ik geluk.

Als hij eenmaal in de winkelwagen zit, zit je goed verwacht ik. Want ik moest nog betaalmethode aan m'n Google account koppelen. En dat leverde geen problemen op.

Ik had ook niet veel vertrouwen met alle berichten die ik eerder las, maar er is dus wel degelijk regelmatig voorraad. Gewoon geduld en goeie portie geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:07
Heb ik dus geluk gehad, ik zit ook regelmatig te kijken, ineens beschikbaar.
3 kunnen bestellen en niet lang geleden geleverd gekregen.

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenzer
Rohem schreef op maandag 20 december 2021 @ 08:34:
[...]

Als hij eenmaal in de winkelwagen zit, zit je goed verwacht ik. Want ik moest nog betaalmethode aan m'n Google account koppelen. En dat leverde geen problemen op.
Dat is helaas niet waar kan ik uit eigen ervaring zeggen, heb een paar keer in winkel wagen geplaats toen het ineens beschikbaar was, vervolgens verder in bestel procedure, kreeg gewoon een melding dat artikel niet voorradig is en dat artikel uit winkelwagen is gehaald.

[ Voor 3% gewijzigd door Jeroenzer op 20-12-2021 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
Jeroenzer schreef op maandag 20 december 2021 @ 08:37:
[...]

Dat is helaas niet waar kan ik uit eigen ervaring zeggen, heb een paar keer in winkel wagen geplaats toen het ineens beschikbaar was, vervolgens verder in bestel procedure, kreeg gewoon een melding dat artikel niet voorradig is en dat artikel uit winkelwagen is gehaald.
De mijne was gisteren om 22:02 in de winkelwagen geplaatst door script en ik heb om 23:15 afgerekend. Maybe i got lucky?
2 minuten erna nog 1 kunnen snaggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:20
Damn! Gisteravond gemist. Zit al een week te refreshen. Vanochtend nog 1 keer in het winkelmandje maar binnen een seconde ook alweer uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenzer
dafz0r schreef op maandag 20 december 2021 @ 09:05:
[...]

De mijne was gisteren om 22:02 in de winkelwagen geplaatst door script en ik heb om 23:15 afgerekend. Maybe i got lucky?
dan heb je denk ik wel dikke mzzl want dat zelfde moment heb ik gister naar wat vrienden gestuurd op whatsapp :P

[23:02, 19-12-2021] Jeroen: Ik kijk nu
[23:02, 19-12-2021] Jeroen: Stadia is nu weer op voorraad
[23:02, 19-12-2021] Jeroen: 22 euro nog
[23:02, 19-12-2021] Jeroen: Ooh nu niet meer
[23:02, 19-12-2021] Jeroen: Man man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kylimann
  • Laatst online: 14-04 09:18
Gister ook 1tje via het script weten te bemachtigen!

Had eerst geen geluk, want ik kreeg een timeout op mijn winkelmandje....
Daarna perongeluk een losse controller besteld van 70 euro... Gelukkig gelijk geannuleerd.
5 min later weer geluk door er 1tje nog te bemachtigen!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohem
dafz0r schreef op maandag 20 december 2021 @ 09:05:
[...]

Qua betaling lijkt het erop dat we beide geluk hebben gehad. Tussen winkelwagen en betalen zat bij mij ook een paar minuten, weliswaar bij lange na geen uur, maar toch. Dus dat linkt wel te kunnen dan? Al geeft @Jeroenzer aan minder geluk te hebben gehad helaas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenzer
Rohem schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:51:
[...]

Qua betaling lijkt het erop dat we beide geluk hebben gehad. Tussen winkelwagen en betalen zat bij mij ook een paar minuten, weliswaar bij lange na geen uur, maar toch. Dus dat linkt wel te kunnen dan? Al geeft @Jeroenzer aan minder geluk te hebben gehad helaas
Ik heb echt super geluk gehad hoor, ik heb ze wel weten te bemachtigen, ik check gewoon behoorlijk vaak de link, kijk of ze voorradig zijn en bestellen maar, heb geen gebruik gemaakt van een script oid.

Mijn vrienden hebben helaas minder geluk, tot op heden hebben zij nog niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boostie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 15:26
Ik heb het script lopen (denk ik), maar als ik op de pagina zelf zit geeft TM dit aan Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/82zugFJvowAGspNZPta8n3EudB4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5OsthMBG1A1AlX7J0P96Yzkf.png?f=user_large

[ Voor 84% gewijzigd door boostie op 20-12-2021 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grwl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-08 15:08
boostie schreef op maandag 20 december 2021 @ 17:14:
Ik heb het script lopen (denk ik), maar als ik op de pagina zelf zit geeft TM dit aan [Afbeelding]
Je moet eerst eens manueel een refresh doen.
Dan start het script. (Firefox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koosch
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09 20:08
boostie schreef op maandag 20 december 2021 @ 17:14:
Ik heb het script lopen (denk ik), maar als ik op de pagina zelf zit geeft TM dit aan [Afbeelding]
Bij mij werkte het eerst ook niet, bij het copy/pasten werd de link afgekort:
code:
1
// @match https://store.google.com/...ia_premiere_edition?hl=nl

Die heb ik aangepast naar
code:
1
// @match https://store.google.com/nl/config/stadia_premiere_edition?hl=nl

Nu werkt het perfect, althans.. nog geen stadia kunnen bemachtigen maar het tabje staat continu te verversen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boostie
grwl schreef op maandag 20 december 2021 @ 17:18:
[...]

Je moet eerst eens manueel een refresh doen.
Dan start het script. (Firefox)
Ik heb de link aangepast in het script aangezien tweakers de link verkorte. Nu staat er wel dat ie actief is, maar ik zie hem niet refreshen.

https://i.imgur.com/Qujm6Cu.png = script

Je bent me net voor @koosch 8)

[ Voor 4% gewijzigd door boostie op 20-12-2021 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koosch
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09 20:08
boostie schreef op maandag 20 december 2021 @ 17:21:
[...]

Ik heb de link aangepast in het script aangezien tweakers de link verkorte. Nu staat er wel dat ie actief is, maar ik zie hem niet refreshen.

https://i.imgur.com/Qujm6Cu.png = script

Je bent me net voor @koosch 8)
Nu staat er op regel 52 nog een sluit statement voor een code block wat er niet hoort.
En ook de start [code] heb ik niet, misschien die beide eens verwijderen?

[ Voor 7% gewijzigd door koosch op 20-12-2021 17:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boostie
koosch schreef op maandag 20 december 2021 @ 17:24:
[...]

Nu staat er op regel 52 nog een sluit statement voor een code block wat er niet hoort.
En aan het begin ook zo te zien. Dat was het. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Ik heb alleen de tijd aangepast naar 5000. 5sec is prima qua tijd lijkt me.
Weet niet of ze anders ip block doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
ApC_IcE schreef op maandag 20 december 2021 @ 19:02:
Ik heb alleen de tijd aangepast naar 5000. 5sec is prima qua tijd lijkt me.
Weet niet of ze anders ip block doen
heeft hier non stop gedraaid voor 7 dagen. Enkel chrome pakte 12gig mem :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dm-dutchman
Ze zijn nu te bestellen.

Edit: met het script van @Proxikill vanochtend 5 besteld.

[ Voor 58% gewijzigd door dm-dutchman op 21-12-2021 07:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12:31
dm-dutchman schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 06:13:
Ze zijn nu te bestellen.

Super voor de heads-up, nog steeds te bestellen, mocht iemand willen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMMMMMM
  • Laatst online: 19-03 14:00
En uitverkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

dm-dutchman schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 06:13:
Ze zijn nu te bestellen.

thnx, ik kom beneden en script heeft gedraaid maar was al uitverkocht. (zat wel in mijn mandje maar bij doorklikken was hij al verwijderd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:32

Oxigeon

En zo is dat!

Hier vanmorgen alle tijd gehad om er een te bestellen. Stond op het punt om er een te bestellen met mijn Google Play account waar ik dit bedrag op het staan door aan rewards mee te doen van google. Dit ging niet... Dus laat hem ook links liggen. Heb immers al een PS5 aan de tv hangen. Maar doe verder niks met het google play geld wat erop staat. Zou ik niet echt weten welke games ik zou moeten spelen op stadia. De games die ik erop wil/kan spelen kan ik ook op de ps spelen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:20
Zojuist eentje kunnen scoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

hij schiet af en toe in mijn winkelmandje maar ben te laat ;) ben op een ander tabblad bezig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Vanochtend ook gelukt middels dit scriptje _/-\o_
Hartelijk dank! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Ik denk dat de nieuwe lading een stuk sneller word verzonden. Kan nu al niet meer het adres wijzigen.

Edit: de 5 van vanochtend zijn nu al verzonden.

[ Voor 20% gewijzigd door dm-dutchman op 21-12-2021 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
dm-dutchman schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:00:
Ik denk dat de nieuwe lading een stuk sneller word verzonden. Kan nu al niet meer het adres wijzigen.

Edit: de 5 van vanochtend zijn nu al verzonden.
Dat is opvallend... :) Mijn bestelling van 19 december staat nog niet op verzonden

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-08 11:50
Rossi46 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 12:29:
[...]

Dat is opvallend... :) Mijn bestelling van 19 december staat nog niet op verzonden
Mijn Bestelling van afgelopen zondag zou tussen nu en een uurtje bezorgd moeten worden. Wel vreemd die verschillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

angerblub schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 12:31:
[...]

Mijn Bestelling van afgelopen zondag zou tussen nu en een uurtje bezorgd moeten worden. Wel vreemd die verschillen
Same here, wordt zo geleverd.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Speaking of the devil, bij mij zijn er zojuist 4 stuks geleverd :)

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kever678
Het is ongelofelijk wat voor slechte timing ik heb de afgelopen dagen. Afgelopen nacht om 3 uur het script afgesloten nadat deze 36 uur gedraait heeft, uiteraard zonder succes. Vanochtend weer aangezet maar net het window gemist waarop ze beschikbaar waren :/

Wel een bericht mogen ontvangen van @PeacekeeperNL dat ik er van hem een kan overnemen _/-\o_ _/-\o_

Wil graag nog een 2e hebben ivm een extra controller dus laat het script hier nog even draaien, wellicht ga ik nog eens geluk hebben met de timing :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 17:24
Hmm jammer ik heb geen geluk.
Ook met het script kom ik er niet door
Hoop dat er nog een hele badge beschikbaar komt voor een stadia

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:19
@Proxikill Thanks voor het delen van het script. Ik heb het de afgelopen dagen regelmatig aan staan :) Vooralsnog zonder succes, maar de aanhouder wint zullen we maar zeggen 8) Iemand melde hier dat er vanochtend iets na 6 uur besteld kon worden. Ik was toen net wakker geworden van 1 van de kids en twijfelde nog om even te checken...maar dacht ja dat is natuurlijk onzin en ben weer m'n bed ingekropen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happy killer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 23:40
Hier ook sinds gister het script aangezet na meerdere pogingen om het zelf te doen. Vanmorgen 2x een pop-up van een winkelwagen maar was direct weer verwijderd. Nu maar hopen dat er nog wat komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
angerblub schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 12:31:
[...]

Zojuist bericht gekregen dat mijn order van 19 december vandaag verzonden is :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Ze zijn weer volop beschikbaar. Zojuist weer een paar kunnen bestellen. @kever678 nu is je kans ;)

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itsmarlss
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-05 08:54
Wekker gezet en eindelijk eentje kunnen bemachtigen. Met het scriptje was het me nog niet gelukt. Ik hoop overigens dat de gebruikers die hier posten "er weer een paar te kunnen bestellen" of "tien kunnen bestellen" niet degenen zijn die ik op Marktplaats tref met vraagprijzen van €50 of hoger! Succes iedereen en je wekker rond 6:00 zetten helpt zeker. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

itsmarlss schreef op woensdag 22 december 2021 @ 06:12:
Wekker gezet en eindelijk eentje kunnen bemachtigen. Met het scriptje was het me nog niet gelukt. Ik hoop overigens dat de gebruikers die hier posten "er weer een paar te kunnen bestellen" of "tien kunnen bestellen" niet degenen zijn die ik op Marktplaats tref met vraagprijzen van €50 of hoger! Succes iedereen en je wekker rond 6:00 zetten helpt zeker. :)
Ik in ieder geval niet, vraag kever678 maar ;)

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 14:21
yes net 1 gekocht
en nog 1

6.54 en 7.04 uur

om 7.11 weer beschikbaar

[ Voor 70% gewijzigd door joosd op 22-12-2021 07:12 . Reden: nog 1 gekocht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Aangezien de Stadia die ik heb ontvangen allemaal van manufacturing date 09-2019 zijn denk ik trouwens dat het gewoonweg gecreëerde schaarste is momenteel

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:19
Wel in mn mandje gehad maar bij het afrekenen toch de melding dat hij niet op voorraad is

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Dat krijg je er van als je pas 08.00 uur je bed uit komt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doomin
  • Laatst online: 12-09 18:26
Zijn ze ook wel is overdag op voorraad? Of heeft het meer zin om morgen de wekker te zetten. Zag deze aanbieding voorbij komen, ik game sinds kort via de stadia app op de LG tv + ps4 controller en ben er zeer over te spreken. Maar met de officiële controller gamed het denk ik toch beter.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

doomin schreef op woensdag 22 december 2021 @ 09:02:
Zijn ze ook wel is overdag op voorraad? Of heeft het meer zin om morgen de wekker te zetten. Zag deze aanbieding voorbij komen, ik game sinds kort via de stadia app op de LG tv + ps4 controller en ben er zeer over te spreken. Maar met de officiële controller gamed het denk ik toch beter.
Het verschilt. 's Avonds komen ze ook wel eens (fors) op voorraad. Wat je in ieder geval kunt doen is hier een notificatie inschakelen dat je bericht krijgt zodra er nieuwe reacties zijn, omdat het hier geregeld wordt geplaatst als er nieuwe voorraad is (niet de sporadische eens in de zoveel minuten voorraad waarvoor je echt moet scripten om een kans te maken).

Mijn reviews al gezien?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste