Levertijd Ford Kuga PHEV ST-line (X)

Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elineliduina
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 18-12-2022
Edson30 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 09:24:
[...]

Lijkt me wel... ik zat aan hetzelfde te denken, maar aan de andere kant krijgen ze dan precies wat ze willen en dat gun ik ze dan weer niet na zo'n lange wachtperiode (de auto tegen de huidige prijs verkopen/leasen).
Dat is ook welweer zo. Maar als ze in januari daadwerkelijk de prijs verhogen als ze alleen nog maar de gefacelifte Kuga's gaan aanbieden, wil ik dat ook niet gaan betalen. Dat staat alleen nog niet vast natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginger Tosser
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 10-09 19:04
Kom net een vrachtwagen tegen met allemaal nieuwe Kuga's erop, bij Gorinchem. Alleen elke Kuga had een Spaans kenteken... 😳.
En daarna door Duitsland heen gereden, welgeteld 3 (nieuwe) Kuga's gezien waarvan 1 4x4 dus sowieso niet voor de Nederlandse markt....

[ Voor 3% gewijzigd door Ginger Tosser op 29-07-2022 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 07:33
Ik zie hier vanaf Antwerpen vanaf de grens regelmatig vrachtwagens met kuga's :)

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

skai21 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 18:00:
Ik zie hier vanaf Antwerpen vanaf de grens regelmatig vrachtwagens met kuga's :)
Het is alleen de vraag of ze voor NL zijn of toch gewoon voor Duitsland waarbij men wat tolheffing probeert te vermijden ofzo :p

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooshoof
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16-07-2023
.... _/-\o_

[ Voor 96% gewijzigd door mooshoof op 30-07-2022 21:11 . Reden: Foutieve info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

@mooshoof dat artikel gaat over de huidige Kuga :7

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginger Tosser
skai21 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 18:00:
Ook met Spaanse kentekens erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
Ginger Tosser schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 20:59:
[...]

Ook met Spaanse kentekens erop?
Zonder kentekens erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max1m1608
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik neem niet eens contact meer op met de dealer. Ze weten het niet, en kunnen niets concreets zeggen. Maandag wordt de auto morgen gebouwd en Woensdag is hij uit het systeem verdwenen. Ook wij zijn om ons heen aan het kijken voor een andere auto. Auto is 29-okt-2021 besteld en verwachte leverdatum is nu 29-okt-2022.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dotll
  • Laatst online: 11-12-2023
Blijft kennelijk onvoorspelbaar,
bij ons besteld op 29 okt. 21 en afgelopen week bericht gekregen van de dealer dat de auto is geleverd bij Broekhuis en op 13 augustus wordt afgeleverd. Productie datum op 12 mei jl.
Nog even zien of het allemaal doorgaat, maar ik ben voorzichtig hoopvol, temeer omdat dit 1 week voor onze vakantie is en we dan toch nog met de nieuwe auto op pad kunnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saffie1978
  • Laatst online: 28-02-2023
skai21 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 16:12:
Ik weet ondertussen wel waarom er weer een afleverstop is:
[Afbeelding]
Waar heb jij dit bericht gekregen?
Ik heb geen bericht gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
saffie1978 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:08:
[...]

Waar heb jij dit bericht gekregen?
Ik heb geen bericht gehad.
Automatische mail gehad van Ford Nederland, vermoedelijk omdat het adres aan Ford Pass hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saffie1978
skai21 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:09:
[...]

Automatische mail gehad van Ford Nederland, vermoedelijk omdat het adres aan Ford Pass hangt
Dat heb ik ook, maar helaas geen mail gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saffie1978
skai21 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:09:
[...]

Ik heb zojuist ook de mail gehad.
Van Mossel gebeld en inplannen kon vanaf 25-8.
Dus 25-8 afspraak gemaakt.
Hier staat wat ze gaan doen:

https://ford.oemdtc.com/8...oln-corsair-2022-maverick
8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skai21
Nou... 4 gaten boren en een paneel eraf .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:14
Vandaag een update ontvangen. Nog geen concrete bouwdatum maar wel dat de order een zgn. NSC #1 Priority code heeft gekregen. Ford NL voorziet dat de auto nu ‘snel’ ingepland zal gaan worden. Ook geeft Ford NL aan dat men nu ziet dat de productie wordt opgeschroefd voor de units welke aan NL geleverd moeten worden.

Niks concreet maar wellicht een klein lichtpuntje voor diegene die via CB een bestelling hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tmmy
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-07 21:20
Crawl NL schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 22:35:
Vandaag een update ontvangen. Nog geen concrete bouwdatum maar wel dat de order een zgn. NSC #1 Priority code heeft gekregen. Ford NL voorziet dat de auto nu ‘snel’ ingepland zal gaan worden. Ook geeft Ford NL aan dat men nu ziet dat de productie wordt opgeschroefd voor de units welke aan NL geleverd moeten worden.

Niks concreet maar wellicht een klein lichtpuntje voor diegene die via CB een bestelling hebben staan.
Dit verhaal werd me in mei 2022 ook al verteld. Maar wacht al vanaf november 2021. Overigens kreeg ik vorige week een (belachelijk) aanbod om voor de vakantie een auto van hun te rijden voor meer dan 4x het maandbedrag aan lease. Dat was €1827,- per 4 weken….

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• bschol
  • Laatst online: 18-06-2023
Durf het haast niet te zeggen maar vandaag is het zover, ik mag hem ophalen.
7 maanden en een handvol dagen wachten, maar dat is geen record hier... :-(
Succes iedereen nog met wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginger Tosser
De afgelopen dagen zo'n 2000km gereden door Nederland, Duitsland, Denemarken, Zweden en Noorwegen. De teller op geziene (nieuwe type) Kuga's staat nu op 13 stuks. Ik denk dat Nederland niet het enige land is waar weinig Kuga's worden uitgeleverd....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edson30
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 26-11-2023
bschol schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 09:01:
Top - dit soort berichten zijn ook goed/leuk om te lezen ipv alleen maar het negatieve. Veel rijplezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
bschol schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 09:01:
Ben altijd wel nieuwsgierig, via de Consumentenbond of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxyle
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-08 09:37
Crawl NL schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 22:35:

Dit heb ik inderdaad ook al gehoord bij mijn Kuga ST-Line, maar helaas nog niks vernomen over een bouwdatum... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Vergeet die bouwdatum. Je krijgt een bericht dat de auto onderweg is naar de dealer. Wanneer die gebouwd wordt communiceert Ford niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerryHidden
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 14:16
Glashelder schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 15:45:
Vergeet die bouwdatum. Je krijgt een bericht dat de auto onderweg is naar de dealer. Wanneer die gebouwd wordt communiceert Ford niet meer.
Nou dat gaat niet voor iedereen op. Ik heb wel gewoon een bouwdatum gekregen. Niet dat het veel uitmaakt, je moet in beide gevallen wachten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max1m1608
Glashelder schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 15:45:
Klopt inderdaad. Bouwdatum wordt niet meer gegeven. Opzich maakt het niet veel uit hij komt toch niet voor oktober denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

FerryHidden schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 16:45:
[...]

Nou dat gaat niet voor iedereen op. Ik heb wel gewoon een bouwdatum gekregen. Niet dat het veel uitmaakt, je moet in beide gevallen wachten. ;)
En wat zien we bij iedereen hier? Dat die bouwdata niet kloppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter_Pe
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07-2024
Gisteren bericht ivm de terugroepactie in de fordpass app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bschol
Crawl NL schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 09:59:
[...]

Ben altijd wel nieuwsgierig, via de Consumentenbond of niet?
Nee niet via de Consumentenbond, is via FGD Lease

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bschol
Edson30 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 09:28:
[...]

Top - dit soort berichten zijn ook goed/leuk om te lezen ipv alleen maar het negatieve. Veel rijplezier!
Bedankt, gaat lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
Glashelder schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 22:26:
[...]

En wat zien we bij iedereen hier? Dat die bouwdata niet kloppen :)
Bij mij wel hoor!
Mijn Bouwdatum was 25-03-22 en op exact die datum hebben ze de sync software destijds voor het laatst bijgewerkt.

Hij heeft vervolgens een behoorlijke tijd in antwerpen staan wachten op een check van de stuurkolom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
skai21 schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 14:58:
[...]

Bij mij wel hoor!
Mijn Bouwdatum was 25-03-22 en op exact die datum hebben ze de sync software destijds voor het laatst bijgewerkt.

Hij heeft vervolgens een behoorlijke tijd in antwerpen staan wachten op een check van de stuurkolom
Dat was nog in de tijd dat de planner er nog werkte. Ze zijn nu op zoek naar een nieuwe ;)

https://www.linkedin.com/..._share&utm_medium=ios_app

[ Voor 15% gewijzigd door Crawl NL op 04-08-2022 19:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

skai21 schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 14:58:
[...]

Bij mij wel hoor!

Toen maakte Ford nog actief bouwdata bekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tejo
  • Laatst online: 10-01-2024
Jawel hoor
Ford geeft nu ook nog via de ford garage de bouw datum en datum wanneer de auto in de garage is
Een beetje optimistisch blijven
Ik kreeg vandaag alle gegevens vandaag telefonisch en via mail :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter 1973
  • Laatst online: 09-03-2023
Vorige week telefoon gehad van de Leasemaatschappij. Mijn auto eind november bestelt. Zou komen in mei, juni, juli , augustus en toen begin oktober. Inmiddels is deze data ook niet haalbaar. En Broekhuis wil geen datum meer afgeven. Kans is groot dat hij dit jaar niet meer komt. En die prio laat mij niet lachen. Staat bij mij vanaf januari daar al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max1m1608
Peter 1973 schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 10:30:
Vorige week telefoon gehad van de Leasemaatschappij. Mijn auto eind november bestelt. Zou komen in mei, juni, juli , augustus en toen begin oktober. Inmiddels is deze data ook niet haalbaar. En Broekhuis wil geen datum meer afgeven. Kans is groot dat hij dit jaar niet meer komt. En die prio laat mij niet lachen. Staat bij mij vanaf januari daar al op.
Heel herkenbaar, wij ook besteld 29okt2021 helemaal geen duidelijkheid meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.C.B.
  • Laatst online: 29-12-2022
19 oktober besteld nog niets bekend. Hier dus precies hetzelfde verhaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

tejo schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 17:22:
Jawel hoor
Ford geeft nu ook nog via de ford garage de bouw datum en datum wanneer de auto in de garage is
Een beetje optimistisch blijven
Ik kreeg vandaag alle gegevens vandaag telefonisch en via mail :)
Wat zijn de data dan? Zullen we zien of ze betrouwbaar zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baasrr
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 12-05-2023
Heel bijzonder dit allemaal, ik was gewoon opzoek naar info over de kuga en kwam dit tegen. Afgelopen januari besteld een Kuga Titanium X PHEV en was in juni gereed voor levering. Helaas staat mijn contract nog tot volgende week maandag en kan hem dus maandag halen eindelijk!

Balen voor jullie dat er zo veel vertraging is bij de levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ja ik vraag me daarom ook af of de problemen zich niet voornamelijk manifesteren rondom Broekhuis en de Consumentenbond. Het gehalte Broekhuis/CB hier is hoog :p

Zit zelf gelukkig niet bij die partijen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crawl NL
Glashelder schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 14:15:
Ja ik vraag me daarom ook af of de problemen zich niet voornamelijk manifesteren rondom Broekhuis en de Consumentenbond. Het gehalte Broekhuis/CB hier is hoog :p

Zit zelf gelukkig niet bij die partijen :)
Het mag nu inderdaad wel duidelijk zijn dat er rond CB/Broekhuis een soort van ‘verdenking’ hangt. Desalniettemin lees ik op andere (buitenlandse) forums dezelfde verhalen waarbij mensen ook lang(er) moeten wachten en het een soort bingo is wanneer er een levering plaatsvindt. Zelfs hier op Tweakers zie je bij verschillende automerken dit ‘ongemak’ voordoen. Helemaal het probleem bij CB/Broekhuis neerleggen snijdt dus geen hout.

Ik heb wel geluk dat ik al bij Broekhuis zat en mag blijven doorrijden in mijn huidige leaseauto. Het contract is inmiddels al 3 maanden verlopen maar ik lease op dezelfde voorwaarden door. Ondanks dat is de voorpret natuurlijk wel tot een vriespunt gedaald, wat er bij mij toe heeft geleid dat ik wel wat makkelijker ben gaan denken over bezit (en dan met name mobiel bezit). We wachten rustig af en rijden vrolijk door in onze huidige leaseauto. Scheelt ook nog eens aardig in de kosten per maand. Vanuit dat perspectief ga ik op kosten van Broekhuis met vrouwlief af en toe lekker uit eten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F.C.B.
Ik heb de auto prive gekocht, dus geen lease en niet bij broekhuis. Ik heb de auto 19 oktober 2021 besteld. Steeds een bouwdatum die uitgesteld is. Laatste datum was eind mei maar werd er weer uitgehaald.

Vandaag weer voor het eerst een nieuwe bouwdatum gekregen, 31 augustus. Schijnen ze dus toch weer data erin te zetten. Nu maar afwachten en als ik niets te doen heb ff duimen dat het dit keer wel gaat gebeuren.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• michaels
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 18-08-2022
Lees al enige tijd mee op dit forum (mede om wat meer achtergrond te krijgen rondom de frustratie van levering van onze Ford Kuga).
Inmiddels kan ik voor de vele CB/Broekhuis klanten ook eens positief nieuws melden.
Volgende donderdag kunnen we hem na 40 weken ophalen.
* Besteld op 15 november ‘21
* 1ste levering - eind april (geannuleerd)
* 2e levering - eind mei (geannuleerd)
* 3e levering - eind juni (geannuleerd)
* plotseling bouw datum (eind juli)
* 4e levering - eind juli (geannuleerd)
* 5e levering - eind aug (lijkt te gaan lukken)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edson30
michaels schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 21:40:
Lees al enige tijd mee op dit forum (mede om wat meer achtergrond te krijgen rondom de frustratie van levering van onze Ford Kuga).
Inmiddels kan ik voor de vele CB/Broekhuis klanten ook eens positief nieuws melden.
Volgende donderdag kunnen we hem na 40 weken ophalen.
* Besteld op 15 november ‘21
* 1ste levering - eind april (geannuleerd)
* 2e levering - eind mei (geannuleerd)
* 3e levering - eind juni (geannuleerd)
* plotseling bouw datum (eind juli)
* 4e levering - eind juli (geannuleerd)
* 5e levering - eind aug (lijkt te gaan lukken)
Hehe werd tijd - we zien de foto's wel verschijnen. :9~

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Dotll
  • Laatst online: 11-12-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tKcyBHDSQMnOq5d8elgeUiYcrZs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZOcQdItndRSbZuICm1poRqP2.jpg?f=fotoalbum_large

Vandaag was het eindelijk zover. Voor al degenen die nog in de wachttijd zitten…..het wachten was inderdaad meer dan de moeite waard. Succes voor jullie allemaal, maar zoals je ziet, uiteindelijk komt het goed. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:56

KingCrash

Angry Rabbit

Dotll schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 21:10:
[Afbeelding]

Vandaag was het eindelijk zover. Voor al degenen die nog in de wachttijd zitten…..het wachten was inderdaad meer dan de moeite waard. Succes voor jullie allemaal, maar zoals je ziet, uiteindelijk komt het goed. :X
Nice! Panorama /open dak erop. Toevallig ook dakdragers er bij gekocht? Benieuwd welke er het beste op passen.
Wachten duurt nog lang voor mij tot Maart ...(er van uitgaande dat er geen wijzigingen in levertijd komen, toch? :+ )

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Dat ligt er denk ik ook aan wat er op 1 januari gaat gebeuren. Hier werd gezegd dat de assemblagelijn omgebouwd gaat worden naar het nieuwe model en dat Ford dan mogelijk bestaande bestellingen gewoon annuleert..

De mijne is 16 februari besteld dus ik ben er niet helemaal gerust op.. moet wel zeggen als Ford ‘m zomaar annuleert na 10 maanden en 14 dagen dat het ook gelijk de laatste Ford is :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FerryHidden
Glashelder schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 15:08:
Dat ligt er denk ik ook aan wat er op 1 januari gaat gebeuren. Hier werd gezegd dat de assemblagelijn omgebouwd gaat worden naar het nieuwe model en dat Ford dan mogelijk bestaande bestellingen gewoon annuleert..
Ik weet niet welke dealer je hebt maar ik zou niet alles geloven wat je dealer zegt; die uitleg over het niet meer geven van een bouwdatum geloof ik niet, net als dit verhaal.

Het zou commercieel gezien nl idioot zijn om een bestelling te annuleren. Ik heb dezelfde vraag gesteld en je krijgt altijd een belletje van de dealer bij een modelwissel of je akkoord gaat met de wijzigingen ten opzichte van het vorige model.

[ Voor 3% gewijzigd door FerryHidden op 14-08-2022 15:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

FerryHidden schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 15:48:
[...]

Ik weet niet welke dealer je hebt maar ik zou niet alles geloven wat je dealer zegt; die uitleg over het niet meer geven van een bouwdatum geloof ik niet, net als dit verhaal.

Het zou commercieel gezien nl idioot zijn om een bestelling te annuleren. Ik heb dezelfde vraag gesteld en je krijgt altijd een belletje van de dealer bij een modelwissel of je akkoord gaat met de wijzigingen ten opzichte van het vorige model.
Mee eens, maar bij de Fiesta schijnt zoiets gebeurd te zijn:
Max1m1608 schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 19:01:
[...]

Nee dat is inderdaad niet helemaal dicht getimmerd, hetzelfde blijkt aan de gang geweest te zijn met de Ford Fiesta.
Het komt erop neer dat de gehele productielijn in 1 keer geswitcht wordt voor een nieuw model en dus schrappen ze de oude bestelde auto's. Dit is zoals het mij uitgelegd is door Broekhuis, dit met de woorden "maar als lopend klant doen wij dan een zeer scherp aanbod". Dit was overigens ook het moment dat bij mij het kwartje ging vallen m.b.t. de goedkope leaseprijzen van eind 2021. Mijn gedachte was niet leveren en dan een duurdere upgrade Kuga aanbieden voor een scherp tarief (wat natuurlijk hoger ligt als afgesproken).
Mijne is bij Stern besteld overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crawl NL

De mijne is 16 februari besteld dus ik ben er niet helemaal gerust op.. moet wel zeggen als Ford ‘m zomaar annuleert na 10 maanden en 14 dagen dat het ook gelijk de laatste Ford is :p
Zou toch wat zijn als ze ‘zomaar’ bestaande bestellingen gaan annuleren. Ik ga ervan uit dat ze op een punt komen waarop ze geen nieuwe bestellingen meer accepteren en de lopende bestellingen nog wel bouwen.

Of ben ik nu te optimistisch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik ben het met je eens en dacht ook zo (nog steeds :+ ) maar goed hier werd anders gezegd :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• thierry455
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Zojuist gebeld door Broekhuis Amersfoort. Mijn bestelde Kuga is vandaag binnengekomen 🥳. Besteld via CB/Broekhuis Lease. Volgende week vrijdag ga ik hem ophalen.

Besteldatum: 6 november 2021
1e datum:14 april 2022
2e datum: 31 mei 2022
3e datum: 15 juni 2022
4e datum: 28 augustus 2022
5e datum: 17 september 2022
Leverdatum definitief: 26 augustus 2022

Het gaat om een Kuga Titanium, 18 inch velgen, winterpack en elektrische trekhaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Had jij wel een bouwdatum gekregen? :p

Leveringen lijken wel op stoom te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry455
Glashelder schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 16:05:
Had jij wel een bouwdatum gekregen? :p

Leveringen lijken wel op stoom te komen :)
Ik heb 1 keer een bouwdatum gekregen maar die was er weer uitgehaald. Na de uitstel tot 28 augustus heb ik geen contact meer opgezocht met Broekhuis Amersfoort omdat ik er eigenlijk een beetje klaar mee was. Ik heb vanuit Broekhuis geen nieuwe bouwdatum ontvangen. Ik had ook het idee dat ook Broekhuis de auto niet had verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Heb dan toch het idee dat mijn dealer gelijk heeft en dat de auto’s vlak voor aflevering worden aangekondigd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crawl NL
Goed om te lezen dat er nu toch wat los begint te komen via de CB/Broekhuis combinatie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DerLeonov
  • Laatst online: 10-09 20:47
Ik heb van Broekhuis te horen gekregen (op navraag) dat mijn auto begin augustus is gebouwd en dat ze eind september denken te kunnen leveren.

Titanium besteld via Consumentenbond collectief.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edson30
De CB/Broekhuis Kuga Titaniums komen lekker los zo te zien, eindelijk goed nieuws.

Voor de ST-liners laten we hopen dat wij de volgende maanden aan de beurt zijn!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JFH
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 03-11-2022

JFH

DerLeonov schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 21:02:
Ik heb van Broekhuis te horen gekregen (op navraag) dat mijn auto begin augustus is gebouwd en dat ze eind september denken te kunnen leveren.

Same here. Mijn auto is per 29 juli 'uit produktie' en verwachte levering (aan dealer) is 3 sept. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrm
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 07-12-2022

Mrm

Hier ook nieuws.
Helaas kwamen wij er in week 30 via de app achter dat de verwachte leverdatum zonder verdere berichtgeving wederom is aangepast. Nu naar eind september 2022. Erg jammer dat wij hier niet door Broekhuis actief over zijn geïnformeerd.
Na terugkomst van vakantie maar eens gemaild met Broekhuis. Daarna een belletje gekregen dat de auto reeds is geproduceerd en nu onderweg is. Levering eind september 2022.
Ik ben benieuwd. :)

Besteld febr 2022 via CB/Broekhuis
Kuga titanium met 18 inch, winterpack en getinte ramen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxyle
Vandaag gebeld met Ford Broekhuis Zeist, en ze hadden letterlijk geen idee waar mijn auto was, of hij al gemaakt is of op een boot staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JazZ!
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-08 22:44
Als ik zo al de berichten lees voel ik me toch een soort onrustig van binnen.

Eind december ‘21 de Ford Kuga PHEV ST-Line besteld via CB/Broekhuis.

In eerste instantie zou de auto eind mei / begin juni komen. Helaas, uitgesteld tot week 34 (dat is aankomende week). Vorige week nog niks van Broekhuis gehoord en dus maar zelf even contact gezocht. De auto is helaas wederom vertraagd en de levering is uitgesteld tot eind oktober.

Het stelt me ergens wel gerust te zien dat anderen wél al hun auto uitgeleverd hebben gekregen maar helemaal lekker zit het me niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crawl NL
JazZ! schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 17:00:
Als ik zo al de berichten lees voel ik me toch een soort onrustig van binnen.

Eind december ‘21 de Ford Kuga PHEV ST-Line besteld via CB/Broekhuis.

In eerste instantie zou de auto eind mei / begin juni komen. Helaas, uitgesteld tot week 34 (dat is aankomende week). Vorige week nog niks van Broekhuis gehoord en dus maar zelf even contact gezocht. De auto is helaas wederom vertraagd en de levering is uitgesteld tot eind oktober.

Het stelt me ergens wel gerust te zien dat anderen wél al hun auto uitgeleverd hebben gekregen maar helemaal lekker zit het me niet.
Anderhalve maand eerder besteld. Verwachtte leverdatum (4x uitgesteld) is nu 12 oktober. Ik laat het jaartal maar achterwege ;)

Welkom bij de club.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JazZ!
Crawl NL schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 17:07:
[...]

Anderhalve maand eerder besteld. Verwachtte leverdatum (4x uitgesteld) is nu 12 oktober. Ik laat het jaartal maar achterwege ;)

Welkom bij de club.
Thanks voor het warme welkom.

Ook via CB/Broekhuis? En welke variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Mijn dealer ook maar eens gevraagd zaterdag, vond de berichten ook hoopvol.

Samenvattend: niet gebouwd, niet ingepland, onderdelentekort, andere markten met meer prioriteit, geen garanties.

Hij is inmiddels niet zo zeker meer dat ie dit jaar nog komt _O-

Full option ST-Line X hier overigens. 16 februari besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crawl NL
JazZ! schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 18:05:
[...]

Thanks voor het warme welkom.

Ook via CB/Broekhuis? En welke variant?
Ja, ook via CB/Broekhuis de ST line besteld maar dan zonder de X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Glashelder schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 18:20:
Mijn dealer ook maar eens gevraagd zaterdag, vond de berichten ook hoopvol.

Samenvattend: niet gebouwd, niet ingepland, onderdelentekort, andere markten met meer prioriteit, geen garanties.

Hij is inmiddels niet zo zeker meer dat ie dit jaar nog komt _O-

Full option ST-Line X hier overigens. 16 februari besteld.
Man man, vraag me wel serieus af of Ford NL überhaupt over deze informatie beschikt op dit moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edfox
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 18-12-2022
Ik volg dit forum al een tijdje omdat ik vanuit de dealer geen enkele duidelijkheid krijg over de levering.

Kuga ST-line besteld op 22 oktober 2021 via CB/Broekhuis. Twee keer via Broekhuis een datum gekregen voor levering week 16 en daarna week 25, maar uiteraard niet geleverd. Vervolgens vanuit de dealer niets meer, geen productie datum bekend als ik er achteraan bel.

Wat ik me afvraag bij diegene die wel een levering hebben gehad via CB/Broekhuis of ze de leaseprijs in de tussentijd hebben verhoogd? In de kleine lettertjes staat namelijk dat ze dit mogen doen als de prijs van de auto omhoog gaat tussen bestellen en leveren. En dat is met de Kuga zeker gebeurt die is een stuk duurder geworden. Iemand die dit heeft ervaren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Max1m1608

Heb contact gehad met de dealer, bij de fiesta os dat ook gebeurt echter kregen de mensen die de auto besteld hadden gewoon het nieuwe model geleverd. Maar de dealer vewacht niet dat het nieuwe model en in 2023 al komt. Dit omdat er een hele grote achterstand is kwa kuga's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max1m1608
Edfox schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 22:09:
Ik volg dit forum al een tijdje omdat ik vanuit de dealer geen enkele duidelijkheid krijg over de levering.

Kuga ST-line besteld op 22 oktober 2021 via CB/Broekhuis. Twee keer via Broekhuis een datum gekregen voor levering week 16 en daarna week 25, maar uiteraard niet geleverd. Vervolgens vanuit de dealer niets meer, geen productie datum bekend als ik er achteraan bel.

Wat ik me afvraag bij diegene die wel een levering hebben gehad via CB/Broekhuis of ze de leaseprijs in de tussentijd hebben verhoogd? In de kleine lettertjes staat namelijk dat ze dit mogen doen als de prijs van de auto omhoog gaat tussen bestellen en leveren. En dat is met de Kuga zeker gebeurt die is een stuk duurder geworden. Iemand die dit heeft ervaren?
Hier hetzelfde verhaal auto besteld op 29-okt-2021. Echter zegt de dealer hem gewoon te leveren voor het leasebedrag. Dit komt door hun marge. Broekhuislease betaald voor een kuga 25% minder als een consument. Dat is ook de reden dat ze geen occassion in kunnen zetten voor de lease. Een 2e hands kuga is nog steeds duurder als een nieuwe kuga voor broekhuis lease.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max1m1608
Wat me echter wel opvalt is dat 9 van de 10 auto's via de CB zijn besteld. Ik heb hierover contact gehad met de CB (een maand of 2 geleden). Echter broekhuis houdt vol dat elke dealer hier een probleem mee heeft en dit niet alleen CB gerelateerd is. Ik heb er eerlijk gezegd mijn twijfels over. Dit omdat ik een aantal mensen ken die er 1 gekocht hebben en die reden hem na 4 maanden wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyvG
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 23-03-2023
Ik heb privé een Vignale gekocht, besteld in maart met prio 1. Inmiddels 22 weken verder en nog niets gehoord. Ben er nu echt aan toe om een reactie te krijgen. Je hoort helemaal niets van de dealer of van Ford. Dit is zeer teleurstellend als je een auto van dit kaliber koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JazZ!
Max1m1608 schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 16:25:
Wat me echter wel opvalt is dat 9 van de 10 auto's via de CB zijn besteld. Ik heb hierover contact gehad met de CB (een maand of 2 geleden). Echter broekhuis houdt vol dat elke dealer hier een probleem mee heeft en dit niet alleen CB gerelateerd is. Ik heb er eerlijk gezegd mijn twijfels over. Dit omdat ik een aantal mensen ken die er 1 gekocht hebben en die reden hem na 4 maanden wachten.
Dat was mij ook al opgevallen en daar had ik niet bepaald een goed gevoel bij. Ik ben even verder op online onderzoek gegaan en kwam dit forum tegen: https://www.kugaownersclu...livery-date.20930/page-46

Als je een beetje door de pagina’s heen leest, lijkt het bijna dit topic maar dan zonder CB/Broekhuis. Er was iemand die 53 weken heeft moeten wachten, van bestelling tot uitlevering. Daarnaast ook telkens uitgestelde leveringen etc. Het lijkt dus wel echt een breder probleem en niet per se CB/Broekhuis gerelateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.C.B.
Nee hoor, ligt niet aan Broekhuis.
Ik heb hem particulier gekocht, dus niet d.m.v. lease. Ik heb de auto rond 20 oktober gekocht en met een beetje geluk wordt hij 31 augustus gemaakt. Als ik hem dan in ontvangst mag nemen zijn we 4 tot 6 weken verder. Dan zitten we dus in de eerste weken van oktober. Dan heb ik er dus een jaar op gewacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerLeonov
DerLeonov schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 21:02:

Even in de app gecheckt en ja, hoor: wederom verschoven. Nu weer van eind september naar drie weken later. Geen peil op te trekken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rob D
  • Laatst online: 23-12-2022
Net ook contact gehad met de dealer,en je raad het al is nog helemaal niks bekend.
Erg teleurstellend dit,gaat om een kuga ST-line vorig jaar 26-10-21 besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max1m1608
Rob D schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 12:17:
Net ook contact gehad met de dealer,en je raad het al is nog helemaal niks bekend.
Erg teleurstellend dit,gaat om een kuga ST-line vorig jaar 26-10-21 besteld
Hier precies hetzelfde 29-10-2021. Ik bel de dealer nu 1x per maand maar eigenlijk weet ik het antwoord al als ik bel. Verwachte leverdatum is nu 29-10-2022. Precies een jaar na besteldatum.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Crawl NL
Een excuus voor de lange levertijden lijkt zich op te lossen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Biz0fxBXXTaZmXKBf44LkhA2DdI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mN7hSFixqgGKaFIsLbyJtJGX.jpg?f=fotoalbum_large

Wanneer worden we gebeld? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerryHidden
Even een vraag tussendoor:

Als ik met de Kuga onderweg ben (vakantie bijvoorbeeld) en voor langere tijd (meer dan een uur) een tussenstop maak, kan ik dan gebruik maken van een AC snellader? wetende dat hij dat niet snel, maar langzaam oplaad? Of werkt dat technisch niet?

En hoe verhoud zich dat tot de laadetiquette?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thierry455
Edfox schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 22:09:

Ik heb inmiddels mijn Kuga afgelopen vrijdag kunnen ophalen bij Broekhuis Lease. Prijzen zijn verder niet aangepast. Ik betaal wat ik in november heb afgesproken met Broekhuis Lease.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
thierry455 schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 23:16:
[...]
Ik heb inmiddels mijn Kuga afgelopen vrijdag kunnen ophalen bij Broekhuis Lease. Prijzen zijn verder niet aangepast. Ik betaal wat ik in november heb afgesproken met Broekhuis Lease.
Fijn om te weten. Veel plezier ermee en veel veilige en elektrische kilometers (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max1m1608
FerryHidden schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 21:26:
Even een vraag tussendoor:

Als ik met de Kuga onderweg ben (vakantie bijvoorbeeld) en voor langere tijd (meer dan een uur) een tussenstop maak, kan ik dan gebruik maken van een AC snellader? wetende dat hij dat niet snel, maar langzaam oplaad? Of werkt dat technisch niet?

En hoe verhoud zich dat tot de laadetiquette?
Volgens mij kan dat gewoon.

De auto bepaald de laadsnelheid.

Volgens mij is een snellader altijd DC (gelijkstroom). AC lader kan tot max 22 Kw (al kan ik dat mis hebben hoor). 22 Kw kun je met je Kuga laden als zal hij nooit sneller laden als 3.7Kw (3uur 53min).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saffie1978
Max1m1608 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 10:27:
[...]

Volgens mij kan dat gewoon.

De auto bepaald de laadsnelheid.

Volgens mij is een snellader altijd DC (gelijkstroom). AC lader kan tot max 22 Kw (al kan ik dat mis hebben hoor). 22 Kw kun je met je Kuga laden als zal hij nooit sneller laden als 3.7Kw (3uur 53min).
Precies.
De Kuga laad met 3,7 KW max.
Aan een normaal stopcontact met de meegeleverde lader (granny) laad hij 10 amp. (2,3 KW) dus vol in 5,5 uur.
Als je een 16 amp. (3,7 KW) lader hebt is hij vol 3,5 uur. Het maakt dan niks uit of hij aan een stopcontact thuis hangt of een laadpaal van 11 KW of 22 KW.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wouter_Pe
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07-2024
Vandaag 2x terugroepactie bij de garage. Eenmaal ivm dat mogelijk brandgevaar onder de motorkap en eenmaal ivm de modem die niet werkt.
Beide euvels zijn verholpen 👌. Ik kan mijn fordpass eindelijk functioneel gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• F.C.B.
Vandaag even contact gehad met de dealer.

Kuga besteld op 21 oktober.
Hij zou 31 augustus gemaakt worden en is nu verplaatst naar 7 september.
Het chassisnummer is wel al bekend en dat geeft me wat hoop, dat was er nog niet eerder geweest.
Gepland is dat hij op 8 oktober bij de dealer staat. Maar dat is natuurlijk afwachten gezien er al auto's weken in Antwerpen hebben staan wachten!

Duimen dus!

• Crawl NL
Vandaag bericht dat mijn Kuga niet ingepland staat voor september.

Besteld op 12 november 2021. Ziet er dus naar uit dat ik ‘minimaal’ 12 maanden moet wachten :'(

• JazZ!
Crawl NL schreef op donderdag 1 september 2022 @ 20:03:
Vandaag bericht dat mijn Kuga niet ingepland staat voor september.

Besteld op 12 november 2021. Ziet er dus naar uit dat ik ‘minimaal’ 12 maanden moet wachten :'(
Oh wow..
Echt balen zeg!
Heeft Broekhuis contact opgenomen? Uit eigen beweging? Dat is namelijk wat ik wel een beetje mis bij ze.

• Crawl NL
JazZ! schreef op donderdag 1 september 2022 @ 20:16:
[...]

Oh wow..
Echt balen zeg!
Heeft Broekhuis contact opgenomen? Uit eigen beweging? Dat is namelijk wat ik wel een beetje mis bij ze.
Dat mis ik ook wel. Hoewel het contact inhoudelijk zelf prima verloopt moet ik er zelf achteraan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DerLeonov
DerLeonov schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:16:
[...]

Even in de app gecheckt en ja, hoor: wederom verschoven. Nu weer van eind september naar drie weken later. Geen peil op te trekken...
Nou, even wat positief nieuws: ik werd vanochtend gebeld door Broekhuis, de auto was binnen gekomen! Volgende week thuis afgeleverd (normaal gesproken op kosten van de klant, maar dit keer niet vanwege de lange wachttijd, zei hij).

Nu échte voorpret!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libby2804
  • Laatst online: 05-10-2023
@DerLeonov Mooi nieuws!!

Heb je lang moeten wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max1m1608
DerLeonov schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 15:43:
[...]

Nou, even wat positief nieuws: ik werd vanochtend gebeld door Broekhuis, de auto was binnen gekomen! Volgende week thuis afgeleverd (normaal gesproken op kosten van de klant, maar dit keer niet vanwege de lange wachttijd, zei hij).

Nu échte voorpret!
Wanneer heeft u hem besteld als ik vragen mag?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FerryHidden
Vandaag hoorde ik een radiocommercial voor de Ford Kuga PHEV. Ik begrijp daar echt helemaal niks van gezien de enorme levertijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxyle
Vandaag te horen gekregen dat ik niet op de productielijst sta voor September. November zou kunnen maar omdat ik zakelijk lease is voor mij de kans buitengewoon groot dat ik me auto in 2023 mag ontvangen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max1m1608
FerryHidden schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 19:59:
Vandaag hoorde ik een radiocommercial voor de Ford Kuga PHEV. Ik begrijp daar echt helemaal niks van gezien de enorme levertijden.
Precies wat ik ook dacht hoorde gisteren de radio reclame.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DerLeonov
Libby2804 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 16:09:
@DerLeonov Mooi nieuws!!

Heb je lang moeten wachten?
Ik heb hem eind januari besteld. Het gaat om een Titanium zonder enige extra's. Besteld via CB/Broekhuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max1m1608
DerLeonov schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:03:
[...]

Ik heb hem eind januari besteld. Het gaat om een Titanium zonder enige extra's. Besteld via CB/Broekhuis
Ah oke geen pijl op te trekken dus mijn 1e leverdatum was in Januari 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanel
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-09-2024
oxyle schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 21:09:
Vandaag te horen gekregen dat ik niet op de productielijst sta voor September. November zou kunnen maar omdat ik zakelijk lease is voor mij de kans buitengewoon groot dat ik me auto in 2023 mag ontvangen…
Waarom duurt het langer wanneer je zakelijk leased? Ik begin het ook vervelend te vinden dat maar niet duidelijk wordt waneer er geleverd wordt. Ik heb een Titanium zakelijk lease besteld, begin januari dit jaar maar niemand die mij kan vertellen wanneer ik de auto kan verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Vanwege de restwaarde zijn leasemaatschappijen er niet happig op om een auto aan het einde van het jaar op kenteken te zetten.

Schijnt niet goed te zijn voor de restwaarde :')

Ik sprak mijn dealer laatst en die had dit jaar nog gèèn èèn Kuga binnen gekregen.. -O-

[ Voor 21% gewijzigd door Glashelder op 03-09-2022 22:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FerryHidden
Eindelijk het belletje waar ik op zat te wachten: volgende week vrijdag kan ik hem ophalen! 😃

Ford Kuga PHEV titanium chrome blue
+ winter pack + 18 inch velgen
Via Consumentenbond Autoleasecollectief::

Besteld:
12 november 2021

Bevestiging bestelling door Broekhuis:
30 november 2021

Oorspronkelijke leverdatum:
13-04-2022

Nieuwe leverdatum (Broekhuis Lease app)
31-05-2022
31-07-2022
31-09-2022

Uiteindelijke afleverdatum:

Vrijdag 16 september 2022.

[ Voor 11% gewijzigd door FerryHidden op 05-09-2022 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libby2804
  • Laatst online: 05-10-2023
Hoe lang is de levertijd van niet leasegebonden orders?

Wij hebben half juni (22) een Ford Kuga Titanium met winterpack en driver assistance pack besteld.

Ben benieuwd of er een groot verschil is in wachttijd.

Kunnen de mensen die niet via een leasemaatschappij een order hebben uitstaan, aangeven hoe lang ze wachten of hoe lang het heeft geduurd tot hun auto werd geleverd?

Alvast bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crawl NL
FerryHidden schreef op maandag 5 september 2022 @ 11:25:
Eindelijk het belletje waar ik op zat te wachten: volgende week vrijdag kan ik hem ophalen! 😃

Ford Kuga PHEV titanium chrome blue
+ winter pack + 18 inch velgen
Via Consumentenbond Autoleasecollectief::

Besteld:
12 november 2021

Bevestiging bestelling door Broekhuis:
30 november 2021

Oorspronkelijke leverdatum:
13-04-2022

Nieuwe leverdatum (Broekhuis Lease app)
31-05-2022
31-07-2022
31-09-2022

Uiteindelijke afleverdatum:

Vrijdag 16 september 2022.
Fijn hoor. Is er ook ‘ooit’ een bouwdatum met je gecommuniceerd?

Komen ze nu mee in september…… 8)7

[YouTube: Ford Accessoires Voorjaar/Zomer 2022 | Ford Nederland]
Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste