Vanmorgen weer eens contact opgenomen met Broekhuis. Helaas nog steeds geen nieuwe bouwdatum voor de bestelde ford Kuga uit het Consumentenbond collectief via Broekhuis Lease. Hiermee verwacht ik niet meer dat de auto op tijd voor mijn vakantie geleverd gaat worden en moet ik helaas de vakantie in Italië met de caravan annuleren. Gelukkig kan dit nog zonder gote kosten te maken. Ik krijg het nergens voorelkaar om een auto te huren met trekhaak en voldoende trekvermogen. Ik baal als een stekker maar het is helaas niet anders. Het heeft ook geen zin om boos te worden want de auto komt hiermee niet sneller. Het is nu vooral te hopen dat er uberhaubt een Kuga gaat komen want daar heb ik zo nu en dan toch wel mijn twijfels over.
De reden dat ik nu geen auto heb is dat mijn vorige auto in februari kapot is gegaan en de reparatie kosten zo hoog waren dat dit niet meer de moeite was.
De reden dat ik nu geen auto heb is dat mijn vorige auto in februari kapot is gegaan en de reparatie kosten zo hoog waren dat dit niet meer de moeite was.