Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
taker1987 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:45:
Hmm Dan heb ik het mogelijk verkeerd begrepen , ik dacht juist dat het ticket systeem er was om het multiplatform te krijgen zonder dubbele kosten , Pinball pass op de Xbox zou dan ook werken op de switch of pc dacht ik
Zou heel fijn zijn, Steam is toch mijn eerste keuze qua platform en verreweg mijn grootste verzameling van games, naast een plukje Epic, Uplay en Battle.net.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06 19:33
Ik heb het in het FX Discord gevraagd en daar wordt gezegd dat crossbuy tussen Epic en Steam wel de bedoeling is

Inclusief de Pinball Pass omdat ze de verkoop daar van nu in eigen handen hebben. Eerder was dat een derde partij

[ Voor 34% gewijzigd door Robolokotobo op 21-10-2022 15:53 ]

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 4060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Robolokotobo schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 15:51:
Ik heb het in het FX Discord gevraagd en daar wordt gezegd dat crossbuy tussen Epic en Steam wel de bedoeling is

Inclusief de Pinball Pass omdat ze de verkoop daar van nu in eigen handen hebben. Eerder was dat een derde partij
Crossbuy is dan toch 1x kopen en klaar toch ? Of zie ik m verkeerd

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
taker1987 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 16:49:
[...]

Crossbuy is dan toch 1x kopen en klaar toch ? Of zie ik m verkeerd
Ja, klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
@taker1987 Maar dit is dus nog niet zeker. Het staat lang niet vast dat dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tup61
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 13-04 17:50
Jaren en jaren en jaren geleden heb ik best wel veel geflipperd op de PC. Weet geeneens meer welke game het was... Maar goed, ik kijk nu naar Pinball FX. Ik zie dat die alleen nog maar te spelen is via Epic en dat je heel misschien je aankopen daar kan overzetten naar Steam in de toekomst. Begrijp ik dat goed? Hoe zit het met gratis spelen om te kijken wat je ervan vindt? Elke dag een andere tafel of zo...? Of 'krijg' je één vaste tafel en dat is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
tup61 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 10:41:
Jaren en jaren en jaren geleden heb ik best wel veel geflipperd op de PC. Weet geeneens meer welke game het was... Maar goed, ik kijk nu naar Pinball FX. Ik zie dat die alleen nog maar te spelen is via Epic en dat je heel misschien je aankopen daar kan overzetten naar Steam in de toekomst. Begrijp ik dat goed? Hoe zit het met gratis spelen om te kijken wat je ervan vindt? Elke dag een andere tafel of zo...? Of 'krijg' je één vaste tafel en dat is het?
Dat zie je goed. Niet echt overzetten trouwens. Je behoud de tafels dan ook op Epic. En je kan ze dan ook op consoles downloaden zonder extra te betalen

Er zijn elke dag twee gratis speelbaar in de daily rotation. Bijna alles komt daar voorbij behalve als een tafel nieuw is. Dan duurt het een tijdje voordat hij in de daily rotation komt

Het nadeel is dat je score niet op de world leaderboards komt als je gratis speelt

Rond maart volgend jaar zou de game op Steam moeten verschijnen. En dit jaar nog voor consoles. Ze heben een deal gesloten met Epic voor exclusiviteit op PC voor een jaar

[ Voor 12% gewijzigd door Robolokotobo op 22-10-2022 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tup61
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 13-04 17:50
Robolokotobo schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 15:45:
[...]

Dat zie je goed. Niet echt overzetten trouwens. Je behoud de tafels dan ook op Epic. En je kan ze dan ook op consoles downloaden zonder extra te betalen

Er zijn elke dag twee gratis speelbaar in de daily rotation. Bijna alles komt daar voorbij behalve als een tafel nieuw is. Dan duurt het een tijdje voordat hij in de daily rotation komt

Het nadeel is dat je score niet op de world leaderboards komt als je gratis speelt

Rond maart volgend jaar zou de game op Steam moeten verschijnen. En dit jaar nog voor consoles. Ze heben een deal gesloten met Epic voor exclusiviteit op PC voor een jaar
Interessant van die roterende tafels! Maar oef... maart volgend jaar pas... Ik heb eigenlijk geen zin een andere 'launcher' te installeren. Hm... maar om dan maar FS3 te kopen op Steam is ook zo wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
tup61 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 19:11:
[...]

Interessant van die roterende tafels! Maar oef... maart volgend jaar pas... Ik heb eigenlijk geen zin een andere 'launcher' te installeren. Hm... maar om dan maar FS3 te kopen op Steam is ook zo wat...
Die andere launcher valt wel mee hoor. Die is tegenwoordig wel goed voor elkaar. Je kan altijd instellen in Windows dat hij niet opstart wanneer de PC opstart als je dat niet wil. Maar die slechte dingen die je er in het begin over hoorde zijn nu niet meer aanwezig zover ik weet. Ik heb er ook nog nooit problemen mee gehad of eigenaardigheden of wat dan ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:13
Zo weer eens tijd gehad. Zowel Bride of Pin-Bot als World Cup gekocht. World Cup is een hele leuke kast. Veel actie veel punten. Inmiddels heb ik heb geluid van de laptop ook gereduceerd. In seamless window mode loopt het een stuk beter dan fullscreen.

nu nog wachten op de Console versie. Ben benieuwd of ik inderdaad alles kasten ook op de switch actief heb dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
-ET- schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 14:02:
Zo weer eens tijd gehad. Zowel Bride of Pin-Bot als World Cup gekocht. World Cup is een hele leuke kast. Veel actie veel punten. Inmiddels heb ik heb geluid van de laptop ook gereduceerd. In seamless window mode loopt het een stuk beter dan fullscreen.

nu nog wachten op de Console versie. Ben benieuwd of ik inderdaad alles kasten ook op de switch actief heb dan.
Ik vraag me af of de Switch release tegelijkertijd met de andere consoles komt. Ik denk dat die het moeilijkst te optimaliseren is en dat ze die daarom misschien wel als laatst gaan doen

Ik verwacht PS5 en Xbox Series eerst
Dan PS4 en Xbox One
En dan Switch

• Robolokotobo
Inschrijven voor de Pinball Royale closed beta kan hier: https://zenstudios.com/pinball-royale-closed-beta/

Morgen (Vandaag sinds het middernacht geweest is) donderdag 10 november is er een nieuwe The Pinball Show om 17.00 uur onze tijd. Met daarin een nieuwe Zen Original

Sorry, is pas om 19.00 uur. Ik heb me vergist bij het omzetten van het tijdstip naar onze tijd

[ Voor 60% gewijzigd door Robolokotobo op 10-11-2022 17:00 ]

• Robolokotobo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:49

CyBeRSPiN

sinds 2001

Ik lees dat de PS5 versie op 31 december uitkomt.
Zou deze ook PSVR2 support krijgen en enig idee of je er custom hardware op aan kunt sluiten? Dus de voorkant van een kast met alle knoppen, force feedback, tiltsensor etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
CyBeRSPiN schreef op maandag 14 november 2022 @ 13:18:
Ik lees dat de PS5 versie op 31 december uitkomt.
Zou deze ook PSVR2 support krijgen en enig idee of je er custom hardware op aan kunt sluiten? Dus de voorkant van een kast met alle knoppen, force feedback, tiltsensor etc.
Daar is nog niks over bekend gemaakt. Wat ik er van begrepen heb wordt er wel gewerkt aan VR. Maar hoe en wat en wanneer weet niemand, behalve de mensen bij Zen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -ET-
vandaag weer eens tijd op FX gehad. 8ste plek op de Medieval Madness tafel viel mij zeker niet tegen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lJGo_gjzMv_X38YwXaRxePmM338=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3Xyws3xil0Vpt6RcEDGHcFnZ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door -ET- op 19-11-2022 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
-ET- schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 17:10:
vandaag weer eens tijd op FX gehad. 8ste plek op de Medieval Madness tafel viel mij zeker niet tegen

[Afbeelding]
Dat is goed gedaan man. Jij speelt niet extreem veel maar je bent nu al wel veel beter dan laten we zeggen vorig jaar, twee jaar geleden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -ET-
Robolokotobo schreef op maandag 21 november 2022 @ 02:09:
[...]

Dat is goed gedaan man. Jij speelt niet extreem veel maar je bent nu al wel veel beter dan laten we zeggen vorig jaar, twee jaar geleden
Zo af en toe heb ik mijn momentjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Twee mooie saves achter elkaar

https://www.twitch.tv/rob...DansGame-d0DVkONZSu0Ovj_N

Beetje gek dat we op Tweakers geen Twitch clips of videos kunnen posten. En Youtube videos kan wel

Op Discord kan het wel

Dan zou het hier ook mogelijk gemaakt kunnen worden denk ik dan

[ Voor 92% gewijzigd door Robolokotobo op 23-11-2022 07:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robolokotobo
#1 world leaderboard op Fun House geworden vanochtend

https://www.twitch.tv/videos/1666463127

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
Om 19.00 uur. Aankondiging nieuwe Williams en nieuws over de console versie van Pinball FX. De Williams is al het goed is een hele populaire jaren 90 DMD tafel met film licentie. Meer wil ik niet spoilen

[ Voor 17% gewijzigd door Robolokotobo op 08-12-2022 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Xbox One, Xbox Series, PS4 en PS5 release in Februari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Robolokotobo schreef op donderdag 8 december 2022 @ 19:20:
Krijgen we portrait-/cabinet mode op console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
Robolokotobo schreef op donderdag 8 december 2022 @ 19:20:
Helaas de Switch versie dus nog niet :'(

Nieuwe Williams kast is wel goed nieuws. Is de thumbnail een voorspelling, zo ja dan is dat in mij herinnering een hele leuke kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Cannoli schreef op donderdag 8 december 2022 @ 19:32:
[...]

Krijgen we portrait-/cabinet mode op console?
Dat is wel de bedoeling. Alleen dat zal niet gereed zijn bij de console release zeggen ze. Cabinet mode voor PC is ook nog niet af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
-ET- schreef op donderdag 8 december 2022 @ 19:58:
[...]

Helaas de Switch versie dus nog niet :'(

Nieuwe Williams kast is wel goed nieuws. Is de thumbnail een voorspelling, zo ja dan is dat in mij herinnering een hele leuke kast.
Jammer idd. Ik geloof dat ze richten op April dat ze zeiden

Addams Family zeer vet idd. Daar gaan we ons wel mee vermaken :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Niet online
Robolokotobo schreef op donderdag 8 december 2022 @ 21:29:
[...]

Dat is wel de bedoeling. Alleen dat zal niet gereed zijn bij de console release zeggen ze. Cabinet mode voor PC is ook nog niet af
Zou wel top zijn als er portrait/cabinet mode komt. Wil graag wat simpele kastjes bouwen om neer te zetten op een spelletjesdag van school, de jeugdsoos, etc. Zou daar graag Xbox Series S voor gebruiken. Die zijn klein, licht en regelmatig voor ~€250 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Cannoli schreef op donderdag 8 december 2022 @ 21:33:
[...]

Zou wel top zijn als er portrait/cabinet mode komt. Wil graag wat simpele kastjes bouwen om neer te zetten op een spelletjesdag van school, de jeugdsoos, etc. Zou daar graag Xbox Series S voor gebruiken. Die zijn klein, licht en regelmatig voor ~€250 te krijgen.
Nou idd. Dat is veel beter om een simpele cabinet mee te bouwen dan een PC gebruiken. Probleem is je hebt maar 1 HDMI out geloof ik. Dus geen backbox met scoreboard optie. Zou mij niet zoveel kunnen schelen. Aangezien het er veel goedkoper van wordt en makkelijker te bouwen. Ik zou ook meer vertrouwen hebben in het heel blijven van een console in een cabinet dan een PC. Is toch allemaal wat robuuster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:39
Geen VR, geen cross-buy (wat eerst als excuus werd gebruikt om FX3 te laten vallen) en de unreal engine kado!

Deze laat ik maar even aan me voorbij gaan.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Furfoot schreef op donderdag 8 december 2022 @ 22:07:
Geen VR, geen cross-buy (wat eerst als excuus werd gebruikt om FX3 te laten vallen) en de unreal engine kado!

Deze laat ik maar even aan me voorbij gaan.
Dat werd niet gebruikt al excuus om FX3 te laten vallen. De oude engine die ze al jaren gebruikten had zijn beperkingen. Daarom zijn ze overgegaan op de Unreal engine. En daardoor hebben we nu tafels met video scoreboards en is het mogelijk om straks de nieuwere Stern en Spooky en JJP tafels naar de game te brengen. En heb je wel gezien hoeveel beter de lichteffecten nu zijn? Op FX3 zijn alle lampjes in de kasten dof. En we hebben nu ray tracing en HDR. Ik heb zelf nu ook een HDR monitor en dat maakt de game nog een keer zo mooi

Als je per se in VR wil spelen dan moet je idd even wachten. Daar wordt aan gewerkt. Misschien een stand alone game. Misschien Pinball FX met VR optie. We gaan het zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:01
Robolokotobo schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 14:44:
[...]

Dat werd niet gebruikt al excuus om FX3 te laten vallen. De oude engine die ze al jaren gebruikten had zijn beperkingen. Daarom zijn ze overgegaan op de Unreal engine. En daardoor hebben we nu tafels met video scoreboards en is het mogelijk om straks de nieuwere Stern en Spooky en JJP tafels naar de game te brengen. En heb je wel gezien hoeveel beter de lichteffecten nu zijn? Op FX3 zijn alle lampjes in de kasten dof. En we hebben nu ray tracing en HDR. Ik heb zelf nu ook een HDR monitor en dat maakt de game nog een keer zo mooi

Als je per se in VR wil spelen dan moet je idd even wachten. Daar wordt aan gewerkt. Misschien een stand alone game. Misschien Pinball FX met VR optie. We gaan het zien
Ik vind de verschillen tussen FX3 en FX op mijn systeem (geen HDR en raytracing) niet zo groot, terwijl met name de Zen original kasten veel minder vloeiend draaien in FX (Williams kasten gaan wel prima).

Beetje off-topic want er is volgens mij ook een generiek topic voor video pinball games…
Als ik FX vergelijk met de laatste kasten in Future Pinball (met BAM en FizX physics), dan vind ik deze grafisch veel mooier dan FX met stabiel 60 FPS op mijn systeem. Hiervoor is dus helemaal geen HDR en raytracing ondersteuning nodig. :) Heb je Future Pinball wel eens gebruikt en dan met name de laatste kasten van TerryRed? Ook de recente Visual Pinball X kasten van VPW zijn grafisch erg goed en de physics van VPX vind ik veel beter dan die van FX3/FX.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:39
PatrickC schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 15:18:
[...]

Ik vind de verschillen tussen FX3 en FX op mijn systeem (geen HDR en raytracing) niet zo groot, terwijl met name de Zen original kasten veel minder vloeiend draaien in FX (Williams kasten gaan wel prima).

Beetje off-topic want er is volgens mij ook een generiek topic voor video pinball games…
Als ik FX vergelijk met de laatste kasten in Future Pinball (met BAM en FizX physics), dan vind ik deze grafisch veel mooier dan FX met stabiel 60 FPS op mijn systeem. Hiervoor is dus helemaal geen HDR en raytracing ondersteuning nodig. :) Heb je Future Pinball wel eens gebruikt en dan met name de laatste kasten van TerryRed? Ook de recente Visual Pinball X kasten van VPW zijn grafisch erg goed en de physics van VPX vind ik veel beter dan die van FX3/FX.
Nog nooit gehoord van die future pinball (vpx) optie. Dat ziet er echt veel beter uit dan Pinball FX!

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Furfoot schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 14:32:
[...]

Nog nooit gehoord van die future pinball (vpx) optie. Dat ziet er echt veel beter uit dan Pinball FX!
Future Pinball en VPX (Visual Pinball 10.7.2) zijn verschillende flipperkast simulatoren voor op de PC.
Het is wat lastiger te installeren en configureren als FX(3), zeker als je ook met pupvideo’s wilt werken, maar dat is wel allemaal optioneel. Kijk maar eens rond op vpforums.org, VPUniverse en Pinball Nirvana.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:25
PatrickC schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 15:18:
[...]

Zag door jouw post dat ze Space Cadet hebben dus ja dan is de winnaar duidelijk :o :+ :

[YouTube: Future Pinball - Space cadet]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Beakzz schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 19:19:
[...]

Zag door jouw post dat ze Space Cadet hebben dus ja dan is de winnaar duidelijk :o :+ :

[YouTube: Future Pinball - Space cadet]
Haha, dat roept wel wat herinneringen op. :+

Één van mijn favorieten…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:07
Sinds kort pinball fx3 ook weer geïnstalleerd op de ps5, maar klopt het dat ik nu nog maar 2 kasten heb? Volgens mij had ik er altijd 4.

Wil liefste alle kasten, maar dan ben je nogal wat kwijt, die packs zijn duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
G.Scholtens schreef op maandag 12 december 2022 @ 11:10:
Sinds kort pinball fx3 ook weer geïnstalleerd op de ps5, maar klopt het dat ik nu nog maar 2 kasten heb? Volgens mij had ik er altijd 4.

Wil liefste alle kasten, maar dan ben je nogal wat kwijt, die packs zijn duur
Twee zijn gratis. Als je ooit kasten hebt gekocht zou je die ergens terug moeten kunnen vinden. Misschien op een ander platform?

Ik ben bekend met VPX. Ik wacht liever totdat Zen de kasten gelicenseerd released. De Williams kasten zien er wel echt veel beter uit in FX dan in FX3. Vooral de lichteffecten. Ook zonder HDR en ray tracing. Leg de tafels uit beide games maar eens naast elkaar. Dan zie je ook dat de speelvelden vaak verbeterd zijn wat kleur betreft

VPX is idd een hoop gedoe om te spelen. En je blijft bezig. En omdat ze geen licenties hebben doen ze de industrie geen goeie dienst. Ook geen online toernooien of leaderboards. Als je het beter vindt spelen komt dat waarschijnlijk omdat je er aan gewend bent. Switchen naar een andere pinball game waar de physics wat anders zijn is altijd lastig. Beter gewoon tafels kopen voor FX of FX3, zodat er straks ook Stern, Spooky, JJP en meer Williams tafels naar de game komen. En dan kan iedereen ze spelen zonder gedoe. En ook op consoles en mobile. En dat gaat ook goed zijn voor de populariteit van pinball

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Robolokotobo schreef op maandag 12 december 2022 @ 23:35:
Ik ben bekend met VPX. Ik wacht liever totdat Zen de kasten gelicenseerd released. De Williams kasten zien er wel echt veel beter uit in FX dan in FX3. Vooral de lichteffecten. Ook zonder HDR en ray tracing. Leg de tafels uit beide games maar eens naast elkaar. Dan zie je ook dat de speelvelden vaak verbeterd zijn wat kleur betreft

VPX is idd een hoop gedoe om te spelen. En je blijft bezig. En omdat ze geen licenties hebben doen ze de industrie geen goeie dienst. Ook geen online toernooien of leaderboards. Als je het beter vindt spelen komt dat waarschijnlijk omdat je er aan gewend bent. Switchen naar een andere pinball game waar de physics wat anders zijn is altijd lastig. Beter gewoon tafels kopen voor FX of FX3, zodat er straks ook Stern, Spooky, JJP en meer Williams tafels naar de game komen. En dan kan iedereen ze spelen zonder gedoe. En ook op consoles en mobile. En dat gaat ook goed zijn voor de populariteit van pinball
Ik gebruik ze eigenlijk allemaal. Heb ook alle kasten van The Pinball Arcade op de PC en zelfs nog een groot aantal op de PS3 (helaas stuk gegaan) en iOS. Van FX3 heb ik ook alle kasten op de PC en sommige op iOS, totdat FX uitkwam. En voor FX vind ik het te weinig meerwaarde te hebben om nog eens full price te betalen voor kasten die ik al in FX3 had. Waarschijnlijk als FX naar Steam komt, zal ik kasten die ik nog niet in FX3 had, waarschijnlijk wel gaan aanschaffen.

Wat betreft VPX… ik sta hier anders in… juist door VPX kun je mensen weer geïnteresseerd krijgen in flipperen. Het heeft mij in ieder geval niet gehinderd om ook gelicenseerde kasten te kopen. Daar zijn al heel wat euro’s aan besteed. Verder kun je ook alleen ‘Originals’ spelen natuurlijk. En voor FP vind ik dat sommige auteurs echt kasten beter maken dan het origineel. Voorbeelden daarvan zijn SLAMT1LT (die helaas zijn laatste creaties niet meer beschikbaar stelt) en TerryRed. Ze veranderen echt de kasten. En ook daar heb je ‘Originals’ natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
PatrickC schreef op maandag 12 december 2022 @ 23:49:
[...]

Ik gebruik ze eigenlijk allemaal. Heb ook alle kasten van The Pinball Arcade op de PC en zelfs nog een groot aantal op de PS3 (helaas stuk gegaan) en iOS. Van FX3 heb ik ook alle kasten op de PC en sommige op iOS, totdat FX uitkwam. En voor FX vind ik het te weinig meerwaarde te hebben om nog eens full price te betalen voor kasten die ik al in FX3 had. Waarschijnlijk als FX naar Steam komt, zal ik kasten die ik nog niet in FX3 had, waarschijnlijk wel gaan aanschaffen.

Wat betreft VPX… ik sta hier anders in… juist door VPX kun je mensen weer geïnteresseerd krijgen in flipperen. Het heeft mij in ieder geval niet gehinderd om ook gelicenseerde kasten te kopen. Daar zijn al heel wat euro’s aan besteed. Verder kun je ook alleen ‘Originals’ spelen natuurlijk. En voor FP vind ik dat sommige auteurs echt kasten beter maken dan het origineel. Voorbeelden daarvan zijn SLAMT1LT (die helaas zijn laatste creaties niet meer beschikbaar stelt) en TerryRed. Ze veranderen echt de kasten. En ook daar heb je ‘Originals’ natuurlijk.
Dat doe je goed. Maar helaas zijn er ook een heleboel mensen die alleen VPX gebruiken. En dan heb je ook nog mensen die bundels van VPX kasten verkopen. Of de VPX kasten installeren op cabinets die ze verkopen. En dus niks betalen voor licenties. Slecht voor de industrie. Terwijl het al redelijk niche is weet je wel? Met FX en FX3 kan je mensen net zo goed geïnteresseerd maken. Dan kunnen ze ook nog eens mee doen aan toernooien en kijken hoe hoog ze op de world leaderboards kunnen komen. Geen gedoe met ingewikkelde installatie procedures en draaiende houden. Tafels kopen en gaan. Tuurlijk is het vast wel leuk om VPX kasten te spelen. Maar ik ben er absoluut geen voorstander van. Pinball is groter aan het worden maar het is nog altijd vrij klein. Don't think about what pinball can do for you. Think about what you can do for pinball. We willen het natuurlijk groter maken. Zodat er meer en toffere echte kasten gemaakt kunnen worden, en er ook meer en toffere digitale content komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Robolokotobo schreef op maandag 12 december 2022 @ 23:35:
[...]

Twee zijn gratis. Als je ooit kasten hebt gekocht zou je die ergens terug moeten kunnen vinden. Misschien op een ander platform?
Ik heb op de ps5 nu fish tales (williams) als tafel en iets van adventure land (spookje whisper?)
Kon mij herinneren dat ik op de ps4 nog iets had met een pretpark ofzo en iets met hercules?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
G.Scholtens schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 13:33:
[...]

Ik heb op de ps5 nu fish tales (williams) als tafel en iets van adventure land (spookje whisper?)
Kon mij herinneren dat ik op de ps4 nog iets had met een pretpark ofzo en iets met hercules?
dat klinkt als adventure land en zeus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
G.Scholtens schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 13:33:
[...]

Dat zijn de gratis tafels waarschijnlijk idd. Fish Tales is sowieso gratis. Gebruik je nog hetzelfde PS account als toen? Anders even contact opnemen met Zen. Even Linne een DM sturen in het FX/FX3 Discord

https://discord.gg/NseREkUq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Robolokotobo schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 15:20:
[...]

Dat zijn de gratis tafels waarschijnlijk idd. Fish Tales is sowieso gratis. Gebruik je nog hetzelfde PS account als toen? Anders even contact opnemen met Zen. Even Linne een DM sturen in het FX/FX3 Discord

https://discord.gg/NseREkUq
Ja nog steeds zelfde account, waren inderdaad zeus en adventure land die ik bedoelde.

Die discord channel word niet geladen, wel juiste link?

Kan je ook kasten winnen of is het allemaal betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
G.Scholtens schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 15:51:
[...]

Ja nog steeds zelfde account, waren inderdaad zeus en adventure land die ik bedoelde.

Die discord channel word niet geladen, wel juiste link?

Kan je ook kasten winnen of is het allemaal betaald?
Probeer deze link anders is https://discord.gg/TSn6tW8w :) kasten winnen gaat helaas niet

[ Voor 3% gewijzigd door taker1987 op 13-12-2022 16:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
taker1987 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 16:56:
[...]

Probeer deze link anders is https://discord.gg/TSn6tW8w :) kasten winnen gaat helaas niet
Bedankt deze link doet het, ik heb linne een verzoek gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
ik zat toevallig even op de site te kijken of er al meer omtrent de steam en switch launch was zag ik vervolgens dit
How can I buy tables in Pinball FX?
Upon the release of Pinball FX in February, the way to buy tables changes from the method used in Early Access.

Buying tables and table packs will happen through the storefront, for fiat money, similar to Pinball FX3. After receiving feedback from players, we felt this was the right decision and will revert back to the previous way of selling the core Pinball FX experience.

This means, that tables purchased from the storefront will not be playable cross-platform. There is a cross-platform option offered, the Pinball Pass – more on that below.

What will happen to my unused tickets, and purchased tables that I got in the Early Access Version?
For those of you who have supported us through the Early Access period, we are very thankful.

If you have leftover tickets we’ll make sure you’re taken care of, and you’ll get your content on your preferred platform. With that said, we advise you to spend those tickets and make use of the amazing discounts of the bundle system, this will not be an option when the game launches in February.
dus geen crossplatform tafels. :(, of wel die is er wel maar dan in abonnement vorm. Ik kan mij niet voorstellen dat dit op basis van feedback van de spelers is. Dit is toch wel een aardige domper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
-ET- schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 16:38:
ik zat toevallig even op de site te kijken of er al meer omtrent de steam en switch launch was zag ik vervolgens dit

[...]

dus geen crossplatform tafels. :(, of wel die is er wel maar dan in abonnement vorm. Ik kan mij niet voorstellen dat dit op basis van feedback van de spelers is. Dit is toch wel een aardige domper.
Ze zeggen dat er nog altijd teveel negatieve geluiden waren over het ticket systeem. Sommigen zagen de voordelen wel maar de gemiddelde klant niet, ben ik bang

Je mag straks als de game gereleased is wel één keer kiezen op welk platform je de kasten die je in de Epic Games Store gekocht hebt wil hebben. Maar goed ik geloof dat jij op Steam en Switch wil spelen. Bummer idd. We gaan nu ook terug naar table pack releases i.p.v. een nieuwe tafel elke maand. Zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Gisteren nog even FX gespeeld. Dat was al weer een paar weken geleden. Het is de enige game die ik via de Epic Game Store/Launcher speel, dus die launcher wordt niet zo vaak opgestart, maar waarom moet ik dan steeds opnieuw inloggen in de Epic Game Store? En ik vind het ook erg lang duren voordat deze opstart en het updaten van Pinball FX duurde ook erg lang. Is dat normaal? Dan werkt Steam bij mij een heel stuk sneller met opstarten en updaten.

Ik heb ook nog even de TotAN kast vergeleken tussen FX3 en FX. FX heeft grafisch inderdaad wel wat extra’s tov FX3, maar eigelijk vind ik FX3 prettiger om te spelen, zowel qua graphics, maar ook qua physics. Wat dat betreft is het niet veel anders dan met mijn andere gaming hobby, sim racing games. ACC gebruikt ook de Unreal engine en die vind ik grafisch en qua physics ook tegenvallen tov de andere racing sims en de FPS zijn ook nog eens lager. Nu gebruik ik wel nog steeds een GTX 1070 (laptop) op een 3440x1440 resolutie. Wellicht speelt het qua graphics op een zwaarder systeem beter en mooier als je alle opties vol open kunt zetten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
Robolokotobo schreef op zondag 18 december 2022 @ 02:42:
[...]

Ze zeggen dat er nog altijd teveel negatieve geluiden waren over het ticket systeem. Sommigen zagen de voordelen wel maar de gemiddelde klant niet, ben ik bang

Je mag straks als de game gereleased is wel één keer kiezen op welk platform je de kasten die je in de Epic Games Store gekocht hebt wil hebben. Maar goed ik geloof dat jij op Steam en Switch wil spelen. Bummer idd. We gaan nu ook terug naar table pack releases i.p.v. een nieuwe tafel elke maand. Zonde
Dan hoop ik dat ik wel mag wachten tot de Switch release. Voor nu wordt ik niet heel gelukkig van de Epic Launcher. Zoals @PatrickC al aangeeft. Vaak opnieuw inloggen. Updates die niet soepel lopen.

Wat ik verder in FX nog vaak merk is de latency die veranderd. Ik speel met een Xbox controller. Bij de ene kast reageren de flippers precies op button press. Gisteren Indiana Jones gespeeld. 6 of 7 keer ball loss doordat de flipper veel te laat reageerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online
-ET- schreef op zondag 18 december 2022 @ 08:48:
[...]

Dan hoop ik dat ik wel mag wachten tot de Switch release. Voor nu wordt ik niet heel gelukkig van de Epic Launcher. Zoals @PatrickC al aangeeft. Vaak opnieuw inloggen. Updates die niet soepel lopen.

Wat ik verder in FX nog vaak merk is de latency die veranderd. Ik speel met een Xbox controller. Bij de ene kast reageren de flippers precies op button press. Gisteren Indiana Jones gespeeld. 6 of 7 keer ball loss doordat de flipper veel te laat reageerde.
Ik vind de Epic launcher ook een verschrikking. Staan daar meerdere leuke games in mijn collectie maar ik merk toch dat de Steam Launcher en Battle.net launcher mijn go to launchers zijn. Sneller, fijnere collectie etc etc.

Vaak vergeet ik mijn games in de Epic launcher daardoor wanneer ik weer ff de tijd heb om ff te gamen. Wellicht dat de release op Steam gaat helpen om FX wat vaker te starten.

Best vreemd overigens dat het zo werkt, want hoeveel moiete is het nu echt om even te wachten etc, maar in de praktijk komt het hier wel op neer. Bij mij dan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
Ngangatar schreef op zondag 18 december 2022 @ 09:35:
[...]

Ik vind de Epic launcher ook een verschrikking. Staan daar meerdere leuke games in mijn collectie maar ik merk toch dat de Steam Launcher en Battle.net launcher mijn go to launchers zijn. Sneller, fijnere collectie etc etc.

Vaak vergeet ik mijn games in de Epic launcher daardoor wanneer ik weer ff de tijd heb om ff te gamen. Wellicht dat de release op Steam gaat helpen om FX wat vaker te starten.

Best vreemd overigens dat het zo werkt, want hoeveel moiete is het nu echt om even te wachten etc, maar in de praktijk komt het hier wel op neer. Bij mij dan :).
Herkenbaar. Ik heb alleen FX er in zitten. Dus dat is de enige reden waarom ik het start. Dus dan is het altijd wel frustrerend dat je dan iedere keer moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
PatrickC schreef op zondag 18 december 2022 @ 07:52:
Ik heb ook nog even de TotAN kast vergeleken tussen FX3 en FX. FX heeft grafisch inderdaad wel wat extra’s tov FX3, maar eigelijk vind ik FX3 prettiger om te spelen, zowel qua graphics, maar ook qua physics. Wat dat betreft is het niet veel anders dan met mijn andere gaming hobby, sim racing games. ACC gebruikt ook de Unreal engine en die vind ik grafisch en qua physics ook tegenvallen tov de andere racing sims en de FPS zijn ook nog eens lager. Nu gebruik ik wel nog steeds een GTX 1070 (laptop) op een 3440x1440 resolutie. Wellicht speelt het qua graphics op een zwaarder systeem beter en mooier als je alle opties vol open kunt zetten. :+
Dat is gewoon een kwestie van gewenning. Ik moest ook gewoon even een half uur tot een uur spelen op elke WiIliams kast voordat ik aan de nieuwe physics gewend was. Alle kasten hebben de Pro physics gekregen van de laatste volumes uit FX3 en dit speelt wel gewoon beter

De graphics zijn ook gewoon veel beter. Ook een kwestie van gewenning denk ik als je het niet direct fijner vind

Dat is een flinke resolutie voor die kaart met FX in zijn huidige staat. Mel Kirk heeft gezegd dat er stevige performance improvements onderweg zijn, mede dankzij het werk dat ze hebben gedaan voor het optimaliseren van de console versies

Je hoeft nooit opnieuw in te loggen in Epic. De enige reden dat het laatst moest was omdat we onze leeftijd moesten bevestigen
-ET- schreef op zondag 18 december 2022 @ 08:48:
[...]

Voor de kortste input latency moet je v-sync uit zetten. En als je zo realistisch mogelijke physics wil zet je de game op 60 fps max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Op de social media pagina's van Zen en op Discord kan je nu een formulier vinden waar je in kan vullen op welk platform je de tafels gekocht op Epic straks wil hebben. Dit moet je dan voor 5 mei doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Robolokotobo schreef op maandag 19 december 2022 @ 20:12:
Dat is gewoon een kwestie van gewenning. Ik moest ook gewoon even een half uur tot een uur spelen op elke WiIliams kast voordat ik aan de nieuwe physics gewend was. Alle kasten hebben de Pro physics gekregen van de laatste volumes uit FX3 en dit speelt wel gewoon beter

De graphics zijn ook gewoon veel beter. Ook een kwestie van gewenning denk ik als je het niet direct fijner vind

Dat is een flinke resolutie voor die kaart met FX in zijn huidige staat. Mel Kirk heeft gezegd dat er stevige performance improvements onderweg zijn, mede dankzij het werk dat ze hebben gedaan voor het optimaliseren van de console versies

Je hoeft nooit opnieuw in te loggen in Epic. De enige reden dat het laatst moest was omdat we onze leeftijd moesten bevestigen
Ja, zal inderdaad wennen zijn aan physics en graphics. Ik vind wel bij de Zen kasten dat de Pro physics veel anders aanvoelen dan bij de Williams kasten. Het mikken met de flippers is ook heel anders. Net of die kasten maar een heel lage hellingshoek hebben.

Wat betreft dat opnieuw inloggen. Ik heb toch echt meerdere keren moeten inloggen. Ik denk dat het komt doordat ik niet regelmatig genoeg de EPIC launcher gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
PatrickC schreef op maandag 19 december 2022 @ 21:57:
[...]

Ja, zal inderdaad wennen zijn aan physics en graphics. Ik vind wel bij de Zen kasten dat de Pro physics veel anders aanvoelen dan bij de Williams kasten. Het mikken met de flippers is ook heel anders. Net of die kasten maar een heel lage hellingshoek hebben.

Wat betreft dat opnieuw inloggen. Ik heb toch echt meerdere keren moeten inloggen. Ik denk dat het komt doordat ik niet regelmatig genoeg de EPIC launcher gebruik.
Ik ben ook niet een groot fan van de physics op alles wat niet Williams is. Veel van die kasten zijn wel leuk om te spelen, daar niet van. Maar ik denk dat als ze echt de Pro physics naar alle kasten hadden gebracht dat een hoop tafels bijna onmogelijk waren geworden om uit te spelen

Ja, ik geloof je wel. Epic start bij mij altijd op samen met Windows en ik speel elke week wel een keer FX. Soms zelfs 7 dagen in de week. Ik ben nu even ergens anders in gedoken. Shoot em ups. Die op Capcom Arcade Stadium (Game die dit jaar uitgekomen is met een collectie van Capcom Arcade games op Steam en consoles waar je de games ook los kan kopen) vind ik erg gaaf en daarnaast heb ik op Steam de DOS game Raptor Call of the Shadows en de vrij nieuwe game Cloud Cutter gekocht. Die laatste is op dit moment mijn favoriet. Ik vond dat de tijd rijp was dat ik het genre een kans gaf en ik moest er even in komen maar het entertainment gehalte is voor mij nu erg hoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Als je trouwens de frontpage van Tweakers leest hoeven we denk ik geen medelijden te hebben met Epic als we onze kasten laten overzetten naar een ander platform

Op het formulier is trouwens waarschijnlijk de optie Other/PC, de optie die je moet kiezen als je de tafels op Steam wil hebben

Als je nou een Xbox en een PC hebt, en op beide wil spelen, dan is het mogelijk dat als je Xbox als optie kiest, je de tafels misschien, en let wel misschien, ik weet dit absoluut niet zeker, ook op het Xbox platform op PC kan spelen

Mocht je dit willen dan zou ik even afwachten totdat Zen zegt of dit het geval is of niet, voordat je het formulier invult

In dat geval kan je natuurlijk niet op Steam spelen, maar heb je wel de optie om op Xbox en PC te spelen

[ Voor 45% gewijzigd door Robolokotobo op 28-12-2022 16:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robolokotobo
Van de week de flipperkasten maar weer even aangeslingerd. Vandaag op het laatste moment een event gewonnen op Tales of the Arabian Nights

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HAqikSLnjaGaPal_qxel98r5D6w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JaqoY5JAwSJYaNFOMZwWv34M.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DominoNL
  • Laatst online: 05-06 15:55

DominoNL

Professioneel Azijnzeiker

Ik heb nu een dedicated setupje bij elkaar gesprokkeld om een echte virtual pinball machine van te maken (moet alleen nog een houten bak en knoppen bij). Maar ik blijf er tegenaan lopen dat het niet vloeiend lijkt te spelen. Het is een setup die niet overhoudt aan specs (i7-3770K, 8GB, 1050Ti), maar bij het spelen van Pinball FX, met alles op high staan zowel de GPU als de CPU op maximaal 15% load, loopt het opzich redelijk, maar voelt het allemaal net een tikkeltje vertraagd en haperend aan. Het gevoel veranderd ook niet als ik switch van alles low naar alles high, dus het lijkt me iets anders dan ruwe performance.

Nou is de TV die eraan hangt misschien ook niet helemaal optimaal en de afstandsbediening werkt niet en met de ingebouwde knoppen kun je niet door het menu heen, dus ik kan daar nog niet met de instellingen spelen. Misschien dat het daar nog zit, maar het effect is vrijwel hetzelfde als ik eerder had op m'n gewone PC. (En de 60fps lock in het nvidia menu lost het deze keer niet op). Vanavond even een alternatieve monitor aanprikken om te kijken of het daarmee beter is.

Edit: Ik zie nu dat de zowel de minimum als recommended requirements 16GB geheugen aangeven. Nou zag ik ook daar niet direct veel load, maar ik heb denk ik nog wel wat latjes over die ik even bij kan prikken om te zien of dat iets oplost.

[ Voor 19% gewijzigd door DominoNL op 20-01-2023 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Niet online
DominoNL schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 11:21:
Ik heb nu een dedicated setupje bij elkaar gesprokkeld om een echte virtual pinball machine van te maken (moet alleen nog een houten bak en knoppen bij). Maar ik blijf er tegenaan lopen dat het niet vloeiend lijkt te spelen. Het is een setup die niet overhoudt aan specs (i7-3770K, 8GB, 1050Ti), maar bij het spelen van Pinball FX, met alles op high staan zowel de GPU als de CPU op maximaal 15% load, loopt het opzich redelijk, maar voelt het allemaal net een tikkeltje vertraagd en haperend aan. Het gevoel veranderd ook niet als ik switch van alles low naar alles high, dus het lijkt me iets anders dan ruwe performance.

Nou is de TV die eraan hangt misschien ook niet helemaal optimaal en de afstandsbediening werkt niet en met de ingebouwde knoppen kun je niet door het menu heen, dus ik kan daar nog niet met de instellingen spelen. Misschien dat het daar nog zit, maar het effect is vrijwel hetzelfde als ik eerder had op m'n gewone PC. (En de 60fps lock in het nvidia menu lost het deze keer niet op). Vanavond even een alternatieve monitor aanprikken om te kijken of het daarmee beter is.

Edit: Ik zie nu dat de zowel de minimum als recommended requirements 16GB geheugen aangeven. Nou zag ik ook daar niet direct veel load, maar ik heb denk ik nog wel wat latjes over die ik even bij kan prikken om te zien of dat iets oplost.
15% load op de cpu en videokaart kan ik mij bijna niet voorstellen. Het systeem houdt inderdaad niet over. Heb je er al eens andere spellen op proberen te draaien?

Een monitor proberen kan sowieso geen kwaad. Meestal hebben TV's een speciale game-modus omdat de 'beeldverbeteraars' er nog wel eens voor willen zorgen dat het beeld stottert. Vaak hebben de gewone modi ook last van veel meer inputlag. Als de TV niet automatisch naar de game modus switcht en jij de TV niet handmatig op deze modus kan zetten dan zou dat een verklaring kunnen zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Cannoli op 20-01-2023 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DominoNL

DominoNL

Ja, ik was ook enigszins verbaasd. Maar als ik naar taskmanager ga en de performance bekijk dan zie ik echt niet meer dan de genoemde 15%. Ook als ik PinballFX in full-windowed mode op de achtergrond laat draaien.

Ga van 't weekend nog even verder prutsen ermee. Zal anders wat screenshots posten tegen die tijd.

Edit: Waar ik niet naar gekeken heb is de verdeling van load over CPU cores. Ik weet niet hoe multi-threaded PinballFX is? Als 1 core in het zweet staat en de rest is niks aan het doen dan is dat ook 12,5% load...

[ Voor 25% gewijzigd door DominoNL op 20-01-2023 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Niet online
DominoNL schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 12:02:
Ja, ik was ook enigszins verbaasd. Maar als ik naar taskmanager ga en de performance bekijk dan zie ik echt niet meer dan de genoemde 15%. Ook als ik PinballFX in full-windowed mode op de achtergrond laat draaien.

Ga van 't weekend nog even verder prutsen ermee. Zal anders wat screenshots posten tegen die tijd.

Edit: Waar ik niet naar gekeken heb is de verdeling van load over CPU cores. Ik weet niet hoe multi-threaded PinballFX is? Als 1 core in het zweet staat en de rest is niks aan het doen dan is dat ook 12,5% load...
Ik heb het net eens gecheckt en het gekke is dat de CPU en GPU usage bij mij ook ~15% is. Ongeacht of ik de instellingen op hoog of laag zet. (Mijn systeem is een 3900X met een 1660 ti en 32GB RAM.) Wel merk ik dat op hoge instellingen het spel laggy voelt.

Overigens zag ik wel dat mijn totale RAM-gebruik iets boven de 8GB zat tijdens het spelen. Fluctueerde tussen de 8,1 en 8,2 GB. Maar dat is ook afhankelijk van de overige processen.

Ook nog even FX3 opgestart en daar is de GPU usage ~40%. Heel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DominoNL

DominoNL

Ja, nou moet ik ook eerlijk zeggen dat met het beperkte speelveld en detail dat gerendered wordt in PinballFX ik de systeemeisen behoorlijk aan de hoge kant vind. Maargoed, misschien andere mensen een idee? Ik ga in ieder geval nog even aan de klus van't weekend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robolokotobo
Er is laatst een performance update geweest. Eind vorig jaar geloof ik. Daarvoor liep de game veel zwaarder. Mij PC met i5 10400F 8GB RAM en GTX 1660 Super is nu een stuk stiller. Met de console release volgende maand krijgen we nog een performance update. De 60 fps max truuk in Nvidia settings is nu niet meer nodig. Mijn ervaring is dat met v-sync uit in de game instellingen en de in game max fps instelling op 60 fps de beste spel ervaring opleverd. Met v-sync uit heb je een kortere input latency. Op max 60 fps speel draait de game in een snelheid waarvoor het gemaakt is. Ga je hoger dan verhoogt de bal snelheid en daardoor gedraagt de bal zich niet meer zoals de bedoeling is

@DominoNL Met een GTX 1050Ti zit je nu behoorlijk aan de lage kant om de game goed te kunnen draaien. Wacht op die performance update die er aan zit te komen. Dan zou het wel eens heel goed kunnen werken met die kaart. Mijn ervaring is dat 8GB genoeg is en veel spelers ervaren hetzelfde

Maar nu schiet me te binnen wat waarschijnlijk het probleem is wat jij nu ervaart. Cabinet mode is ver van af. Ze hebben op een gegeven moment gezegd dat ze eerst de console versies af wouden maken en daarna aan cabinet mode gaan sleutelen. Het is nog erg bare bones. En meerdere spelers rapporteren dat de performance in cabinet mode nu nog erg slecht is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robolokotobo

Ook nog even een gameplay video van mijn stream van vanavond. Eerste plaats op beide Williams Events

https://www.twitch.tv/robosuperjackpot

[ Voor 35% gewijzigd door Robolokotobo op 27-01-2023 03:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Wat vinden we van Brothers in Arms en Borderlands Pinball? Ik kijk het meest uit naar BiA. Ik vind de sfeer wel tof als ex first person shooter speler. Borderlands is nooit echt mijn ding geweest. Maar het is een populaire franchise natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Robolokotobo schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 01:01:
Wat vinden we van Brothers in Arms en Borderlands Pinball? Ik kijk het meest uit naar BiA. Ik vind de sfeer wel tof als ex first person shooter speler. Borderlands is nooit echt mijn ding geweest. Maar het is een populaire franchise natuurlijk
BiA vind ik nog steeds één van de beste mini series ooit uitgebracht door HBO. Ik heb de blu-ray box ook. De FPS heb ik eigenlijk nooit gespeeld. Ik vind het thema wel gaaf, maar… de physics van alle Zen originals vind ik niet fijn spelen, ook niet in FX, waar ze wel beter zijn dan in FX3, maar toch…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Robolokotobo schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 01:01:
Lijkt me een gave kast , ook leuk dat het Nederland is
Adams family lijkt me ook leuk om digitaal te spelen maar moet zeggen dat ik wel klaar ben met Williams, kom maar door met stern die veel meer licenties hebben en een andere speelstijl heeft .

Vraag me ook af waar Marvel en Bethesda blijft met de digitale kasten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
taker1987 schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 12:32:
[...]

Lijkt me een gave kast , ook leuk dat het Nederland is
Adams family lijkt me ook leuk om digitaal te spelen maar moet zeggen dat ik wel klaar ben met Williams, kom maar door met stern die veel meer licenties hebben en een andere speelstijl heeft .

Vraag me ook af waar Marvel en Bethesda blijft met de digitale kasten
Ja dat zeg ik de afgelopen tijd ook. De Williams tafels blijven wel leuk. Vooral met die events. Maar er is zoveel nieuws uitgekomen de laatste jaren. Niet alleen van Stern maar ook van Spooky, American Pinball en Jersey Jack. Spooky liet, ik geloof dat het gister was, hun nieuwe Scooby Doo tafel zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
PatrickC schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 07:23:
[...]

BiA vind ik nog steeds één van de beste mini series ooit uitgebracht door HBO. Ik heb de blu-ray box ook. De FPS heb ik eigenlijk nooit gespeeld. Ik vind het thema wel gaaf, maar… de physics van alle Zen originals vind ik niet fijn spelen, ook niet in FX, waar ze wel beter zijn dan in FX3, maar toch…
Het is in principe alleen leuk als de tafel erg goed van opzet is met een tof thema, enz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
Robolokotobo schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 16:50:
[...]

Ja dat zeg ik de afgelopen tijd ook. De Williams tafels blijven wel leuk. Vooral met die events. Maar er is zoveel nieuws uitgekomen de laatste jaren. Niet alleen van Stern maar ook van Spooky, American Pinball en Jersey Jack. Spooky liet, ik geloof dat het gister was, hun nieuwe Scooby Doo tafel zien

[YouTube: Official Spooky Pinball Scooby-Doo Gameplay Reveal]
Die toy story kast ziet er ook heel vet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
taker1987 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 00:02:
[...]

Die toy story kast ziet er ook heel vet uit
Jersey Jack maakt altijd bijzondere kasten idd. Daar is de prijs ook naar. Ik geloof dat ze vaak meer dan 10k Amerikaanse dollars kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GETHEZ
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 09-06-2024
Gisteren een mailtje ontvangen van Ben from Zen.

Release datum is 16 februari op de meeste consoles (PS en Xbox). Switch volgt in april, maar volgens hoe ik het gelezen had op Twitter is er geen overdracht van tafels naar de Switch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -ET-
GETHEZ schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 10:45:
Gisteren een mailtje ontvangen van Ben from Zen.

Release datum is 16 februari op de meeste consoles (PS en Xbox). Switch volgt in april, maar volgens hoe ik het gelezen had op Twitter is er geen overdracht van tafels naar de Switch.
dat zou dan wel helemaal gaar zijn. En voor mij dus ook een reden zijn om helemaal met Zen te stoppen. Allerlei beloftes die niet nagekomen worden.

erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GETHEZ
-ET- schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 11:05:
[...]

dat zou dan wel helemaal gaar zijn. En voor mij dus ook een reden zijn om helemaal met Zen te stoppen. Allerlei beloftes die niet nagekomen worden.

erg jammer.
Is zelf nog niet helemaal duidelijk of de aangekochte tafels met tickets zullen kunnen worden gebruikt om ze over te zetten naar console, aangezien ze nu van dit ticketsysteem af willen.

Weten ze zelf wel waar ze naartoe willen? Dit zou echt erg zijn, heb ook al enkele tafels gekocht via epic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
-ET- schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 11:05:
[...]

erg jammer.
Nee dat klopt niet hoor. Switch is nog altijd een optie op het formulier. Komt helemaal goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Inderdaad , je kan de switch invullen om daar de gekochte tafels op te krijgen , let er wel op dat je de juiste keus maakt , speel je meer op de pc dan zou ik ze daar op houden ( pc invullen dus ) ga je naar een ander platform dan dat zeker doen , je krijgt niet en en zeg maar ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -ET-
Robolokotobo schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 17:21:
[...]

Nee dat klopt niet hoor. Switch is nog altijd een optie op het formulier. Komt helemaal goed
Over welk formulier hebben we het? Het is mij ook niet helemaal duidelijk hoe de overdracht straks gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GETHEZ
taker1987 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 18:47:
Inderdaad , je kan de switch invullen om daar de gekochte tafels op te krijgen , let er wel op dat je de juiste keus maakt , speel je meer op de pc dan zou ik ze daar op houden ( pc invullen dus ) ga je naar een ander platform dan dat zeker doen , je krijgt niet en en zeg maar ..
Sry voor de eventuele misinformatie, maar was iemand op Twitter die dit zei, en die persoon was iedereen zijn vragen aan het beantwoorden. Misschien heb ik het mis begrepen. Ze zijn nog niet helemaal duidelijk in hun standpunt, Zen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
Robolokotobo schreef op maandag 19 december 2022 @ 21:37:
Op de social media pagina's van Zen en op Discord kan je nu een formulier vinden waar je in kan vullen op welk platform je de tafels gekocht op Epic straks wil hebben. Dit moet je dan voor 5 mei doen
@-ET-

Als je ze op Steam wil moet je Other, PC invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
Robolokotobo schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 19:26:
[...]

@-ET-

ik ga eens opzoek naar het formulier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
@-ET- Op het FX Discord en dan in de news categorie. En dan een beetje naar boven scrollen. Het zogeheten Founders Form

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
GETHEZ schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 19:18:
[...]

Sry voor de eventuele misinformatie, maar was iemand op Twitter die dit zei, en die persoon was iedereen zijn vragen aan het beantwoorden. Misschien heb ik het mis begrepen. Ze zijn nog niet helemaal duidelijk in hun standpunt, Zen.
Kan je daar een screenshot van maken en hier posten? Dan kunnen we misschien verduidelijking krijgen/geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
-ET- schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 19:06:
[...]

Over welk formulier hebben we het? Het is mij ook niet helemaal duidelijk hoe de overdracht straks gaat.
Er werd ergens gezegd dat wanneer je het formulier invult en de tafels op een ander platform krijgt, dat je dan de tafels ook behoud in de EGS. Pin me hier niet op vast. Ik ga nog wel even navraag doen

De Switch release is later in April. Xbox en Playstation spelers die het formulier ingevuld hebben krijgen de tafels die ze gekocht hebben in de Epic Game Store zo snel mogelijk op hun console na de release de 16e. Binnen een week is de bedoeling geloof ik dat gezegd is

Datzelfde kan je dan ook voor de Switch verwachten in April

[ Voor 4% gewijzigd door Robolokotobo op 03-02-2023 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
Robolokotobo schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 19:42:
[...]

Er werd ergens gezegd dat wanneer je het formulier invult en de tafels op een ander platform krijgt, dat je dan de tafels ook behoud in de EGS. Pin me hier niet op vast. Ik ga nog wel even navraag doen

De Switch release is later in April. Xbox en Playstation spelers die het formulier ingevuld hebben krijgen de tafels die ze gekocht hebben in de Epic Game Store zo snel mogelijk op hun console na de release de 16e. Binnen een week is de bedoeling geloof ik dat gezegd is

Datzelfde kan je dan ook voor de Switch verwachten in April
inmiddels het formulier gevonden en ingevuld. Ik maak de move naar de switch toe. Wel even langer wachten maar dat is dan maar zo. Krijg je nog ergens een bevestiging van het formulier?

Wat ik mij wel afvraag is hoe ik dan later weer in de switch variant de tafels krijg. Ze moeten toch ergens een link mee leggen?

[ Voor 7% gewijzigd door -ET- op 03-02-2023 20:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
-ET- schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 19:51:
[...]

inmiddels het formulier gevonden en ingevuld. Ik maak de move naar de switch toe. Wel even langer wachten maar dat is dan maar zo. Krijg je nog ergens een bevestiging van het formulier?
Nee je krijgt geen bevestiging. Ik heb lang moeten zoeken maar iedereen die de tafels op een ander platform wil behoud de tafels ook op Epic *O*

https://www.reddit.com/r/...ou_for/j0ycnr8/?context=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GETHEZ
Robolokotobo schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 19:33:
[...]

Kan je daar een screenshot van maken en hier posten? Dan kunnen we misschien verduidelijking krijgen/geven
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3iy3UqALqn9IDLMl0avCMiESwgQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/4FNb1KMn6a28rnZugLkOnmQP.png?f=fotoalbum_large

Hier de screenshot. Ik was vluchtig aan het lezen en compleet mis begrepen.

Maar als ik het goed voorheb kan je maar 1 extra platform opgeven dan? Omdat je je keuze moet maken? Wel spijtig indien het zo is, dan moet je echt een moeilijke keuze maken, al zal het bij mij dan wel op PS5 zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
GETHEZ schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 20:07:
[...]

[Afbeelding]

Hier de screenshot. Ik was vluchtig aan het lezen en compleet mis begrepen.

Maar als ik het goed voorheb kan je maar 1 extra platform opgeven dan? Omdat je je keuze moet maken? Wel spijtig indien het zo is, dan moet je echt een moeilijke keuze maken, al zal het bij mij dan wel op PS5 zijn...
Ja verkeerd begrepen, kan gebeuren. Wat die persoon bedoelt is dat de tafels die je op Switch koopt na de release alleen voor je beschikbaar zijn op Switch en niet op andere platformen (Geen cross-buy).

Ja je kan één platform kiezen idd. Dat is al heel wat in mijn ogen aangezien je de tafels ook op Epic behoud. Dus dan heb je PC plus een console. Als je de luxe hebt van een PC en een Playstation en/of een Xbox en daarnaast ook nog een Switch dan kan ik me voorstellen dat je graag meerdere platformen had gekozen. Er is wel 33% korting in FX op alle tafels uit FX3 bij de release. Dus mocht je een derde platform willen gebruiken dan is er de optie om goedkoop veel tafels te kopen. Moet je dit echt willen is de vraag. Want dan blijf je aan de gang dat je bij iedere nieuwe tafel de tafel drie keer moet kopen. Ik zou het gewoon lekker bij één platform houden. Mocht je op Epic en op een console willen spelen dan zou je één platform als main kunnen gebruiken en als er dan echt dikke kortingen zijn de tafels ook op het andere platform toevoegen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
-ET- schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 19:51:
[...]

Wat ik mij wel afvraag is hoe ik dan later weer in de switch variant de tafels krijg. Ze moeten toch ergens een link mee leggen?
Ik vermoed dat dat via e-mail gaat en dat ze je dan codes voor table packs toesturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online
Robolokotobo schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 19:26:
[...]

@-ET-

Ook maar ff gedaan, nu nog even voor 23 mei bepalen waar ik die 500+ overgebleven tickets aan ga uitgeven :). iig aan Adams Family, puur nostalgia. En waarschijnlijk dan ook aan Snoopy. Qua setting is het denk ik onmogelijk om verder van elkaar af te zitten :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
Ngangatar schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 09:53:
[...]

Ook maar ff gedaan, nu nog even voor 23 mei bepalen waar ik die 500+ overgebleven tickets aan ga uitgeven :). iig aan Adams Family, puur nostalgia. En waarschijnlijk dan ook aan Snoopy. Qua setting is het denk ik onmogelijk om verder van elkaar af te zitten :).
Je kan je overgebleven tickets gerefund krijgen geloof ik. Die tafels waar je het over hebt zijn niet te koop met tickets geloof ik. Kijk maar even in de game of dat kan. Je hoeft ze dan niet per se te kopen, gewoon aan je mandje toevoegen en dan kijken of ze afgerekend kunnen worden met tickets. Adams Family is nog niet uit natuurlijk en ik ben vrijwel zeker dat die alleen met geld gekocht kan worden. 10 euro

When will I receive the tables on my chosen platform?

You will receive an email from us after the respective launches of the platforms. As we will have to deal with possibly thousands of requests, you might not receive an email the day of, or a couple of days after a platform launch, but we promise we will seek you out. First batch will start in February, after the Xbox/PlayStation launch.

What about my leftover tickets?

We urge you to use these tickets up for tables inside the Epic Games Store now, as you shall receive those on a preferred platform going forward - so you will not lose a purchased table here. If by any chance you would still have some leftover, we will refund them for you after the table gifting starts.

Is there a deadline I can make this request?

Yes, you have until May 5, 2023 to fill out this form.

[ Voor 3% gewijzigd door Robolokotobo op 04-02-2023 17:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:10
Gisteren nog 17 tafels gekocht voor 40 euro met die discount actie. Nog snel even van geprofiteerd voor dit eruit gaat met de release.

Ben nu wel even zoet, en dan morgen die Adams tafel kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
De release is vandaag, 16 februari. Met ook de nieuwe kasten. Addam's Family, Borderlands en Brothers in Arms. Release is voor PS, Xbox en Epic Games Store. Steam en Switch release zijn rond begin april waarschijnlijk

De game brengt 20 nieuwe kasten ten opzichte van Pinball FX3. Waaronder simulaties van 4 nieuwe Williams tafels

De verschillen t.o.v. FX3 zijn:

Beter graphics inclusief ray tracing en HDR
Meer realistische physics
Nieuwe game modes
Seizoenen waarin je rewards kan verdienen
Evenementen
Collectibles
Game room en tournament room waar je je collectibles in kan plaatsen

Het ticket systeem is van de baan. Je koopt de kasten direct uit de store van het platform waarop je speelt

De game is gratis te downloaden en komt met 1 gratis flipperkast en de mogelijkheid om kasten uit te proberen. Of de daily rotation van twee gratis kasten speelbaar er nog is moet vandaag blijken. Er is waarschijnlijk de mogelijkheid om elke week gratis aan sommige evenementen mee te doen. Dit zijn toernooien opgezet door Zen Studios waarbij je rewards kan verdienen voor bijv. het customizen van je profiel

[ Voor 6% gewijzigd door Robolokotobo op 16-02-2023 03:14 ]

• Beakzz
Precies de platforms die mij niet boeien gezien ik nooit meer pinball horizontaal wil spelen en verticaal gaat alleen met Steam en de Switch hier (Epic bestaat niet voor mij :+)

Maar dan nog heb ik helemaal geen zin om alle kasten opnieuw te kopen dus ik zie het wel weer als het onder de 50% saleprijzen komt of iets dergelijks. Kan voorlopig nog wel vooruit met pinball FX 3. Ik voorspel heel snel sales met deze game 😅

• Robolokotobo
Beakzz schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 10:27:
Precies de platforms die mij niet boeien gezien ik nooit meer pinball horizontaal wil spelen en verticaal gaat alleen met Steam en de Switch hier (Epic bestaat niet voor mij :+)

Maar dan nog heb ik helemaal geen zin om alle kasten opnieuw te kopen dus ik zie het wel weer als het onder de 50% saleprijzen komt of iets dergelijks. Kan voorlopig nog wel vooruit met pinball FX 3. Ik voorspel heel snel sales met deze game 😅
Sowieso snel sales want de beloofde 33% korting op legacy tafels begint zodra Playstation en Xbox dat toelaten

Legacy tafels zijn nu al echt goedkoop trouwens. 9 Williams tafels in een bundel voor 24 euro

• GETHEZ
Ik zie in de PlayStation app tickets staan?

Ik boot nu op console, zal even terugkomen daarna om te bevestigen.

Ja inderdaad, de tickets noemen nu coins op Playstation (5).
Maar dienen die niet om upgrades uit te voeren in badges, uitzichten, skins en dergelijke, of kan je daar ook effectief tafels mee aankopen?

De store zelf is nog niet echt up and running lijkt me

[ Voor 53% gewijzigd door GETHEZ op 16-02-2023 17:19 ]

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:10
GETHEZ schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 16:51:
Ik zie in de PlayStation app tickets staan?

Ik boot nu op console, zal even terugkomen daarna om te bevestigen.

Ja inderdaad, de tickets noemen nu coins op Playstation (5).
Maar dienen die niet om upgrades uit te voeren in badges, uitzichten, skins en dergelijke, of kan je daar ook effectief tafels mee aankopen?

De store zelf is nog niet echt up and running lijkt me
Tafels enkel met Euro's, die tickets zijn voor de pass of skins / backgrounds etc.
Onthoud wel dat tafels kopen op ps5, niet op pc en vice versa kunnen worden gespeeld.
Enkel als je de pass hebt.

• Beakzz
Robolokotobo schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 11:02:
[...]

Sowieso snel sales want de beloofde 33% korting op legacy tafels begint zodra Playstation en Xbox dat toelaten

Legacy tafels zijn nu al echt goedkoop trouwens. 9 Williams tafels in een bundel voor 24 euro
Jij hebt besloten dat goedkoop te vinden terwijl de William packs op Steam 8,19 zijn dus ook gewoon iets meer dan 24 Euro voor 9 tafels. En dat is buiten een sale om en je vergeet voor het gemak dat je die tafels al hebt dus enkel een opgepoetste versie krijgt van hetzelfde. Niet echt wat je een deal noemt als je het mij vraagt.

Hoe dan ook geen zin om 96? tafels opnieuw te kopen en zoals ik al zei ziet FX3 er nog best uit. Ik geloof gewoon niet dat dit een topseller wordt op de consoles. Al is het alleen al omdat ze in deze maand releasen.

Misschien dat ik enkel de nieuwe tafels voor de nieuwe versie koop als de game eindelijk releast voor Steam/Switch.

• PatrickC
Zodra FX op Steam komt zal ik waarschijnlijk wel wat Williams tables gaan aanschaffen die ik nog niet had in FX3. Ondertussen vermaak ik me ook prima met FP en VPX… die nieuwe 4K versie van TOTAN bijvoorbeeld… daar kan FX een puntje aan zuigen! 8)

• Robolokotobo
Beakzz schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 18:39:
[...]

Jij hebt besloten dat goedkoop te vinden terwijl de William packs op Steam 8,19 zijn dus ook gewoon iets meer dan 24 Euro voor 9 tafels. En dat is buiten een sale om en je vergeet voor het gemak dat je die tafels al hebt dus enkel een opgepoetste versie krijgt van hetzelfde. Niet echt wat je een deal noemt als je het mij vraagt.

Hoe dan ook geen zin om 96? tafels opnieuw te kopen en zoals ik al zei ziet FX3 er nog best uit. Ik geloof gewoon niet dat dit een topseller wordt op de consoles. Al is het alleen al omdat ze in deze maand releasen.

Misschien dat ik enkel de nieuwe tafels voor de nieuwe versie koop als de game eindelijk releast voor Steam/Switch.
Ik vind de remasters wel echt de moeite waard. Veel betere licht effecten en realistischere physics. En HDR maakt het nog veel mooier. Ray tracing kan ik niet over praten want dat ondersteund mijn videokaart niet. En op FX heb je dan de nieuwe game modes 200 flips challenge en distance challenge. En de events zijn zeer vermakelijk. Ook omdat die nu limited attempts hebben

Maar ik snap je keuze om alleen de nieuwe tafels te kopen prima. Als je alle legacy tafels ook koopt dan is dat best wel geld. Er is binnenkort wel 33% korting op alle legacy tafels

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste