Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:33

Nogne

>.<

Ja ben nu een beetje aan het inlezen wat er nu open staat qua auctions, was zelf geïnteresseerd in Moonbeam (die is gelukt) en Efinity dus daar was ik erg op gefocust maar zie nog aardig wat andere auctions dus ga mij komende avonden even goed inlezen.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:42
Kintsugi (KINT) eerste deel is vrij gegeven van KSM parachain.
1 KINT = ~$29.69
= ~67548 sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:22
Kol Nedra schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 22:09:
1 KINT = ~$29.69
= ~67548 sats
Had maar 0.25 ksm in Kint gezet dus de opbrengst is niet veel. Wat doen jullie ermee?

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Pelox schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 22:20:
[...]

Had maar 0.25 ksm in Kint gezet dus de opbrengst is niet veel. Wat doen jullie ermee?
ik ook met precies 0.25 KSM :D
heb alles verkocht en heb KSM weer ingekocht en dit in staking gezet op Kraken :9
ik ga niet in KINT zitten, weet eigenlijk niet eens wat het project inhoud :+
ik volg al zoveel projecten, tenzij je mij kan vertellen dat KINT echt helemaal solide magisch muntje is?

[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 06-01-2022 22:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:51
1 KINT = ~$29.69
= ~67548 sats
$111/KSM en daarmee meteen op plaats 4 van meest profitabele projecten, niet slecht (y)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
Kol Nedra schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 22:27:
[...]

ik ook met precies 0.25 KSM :D
heb alles verkocht en heb KSM weer ingekocht en dit in staking gezet op Kraken :9
ik ga niet in KINT zitten, weet eigenlijk niet eens wat het project inhoud :+
ik volg al zoveel projecten, tenzij je mij kan vertellen dat KINT echt helemaal solide magisch muntje is?
Ze zijn de eerste en voorlopig de enige die BTC naar Kusama brengen als een soort 'stable-coin'. Je kunt dus liquidity bieden aan bv Karura, Shiden en Moonriver met BTC als backer.

Op Polkadot rollen ze naar verwachting in maart uit onder de naam Interlay. Best wel interesssant projectje heur :)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Heb aan de Kintsugi BTC crowdloan meegedaan via polkadot.js.org, daar zie ik nog geen rewards die zijn vrijgekomen? Op dit moment alleen nog rewards voor degenen die via Kraken hebben meegedaan?

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
1 KINT = ~$29.69
= ~67548 sats
Het hele crypto-circus stort in, en Kintsugi doet effe $32.91 = +33.04%.

Verkoopsignaal? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
Bananeman schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 08:57:
Heb aan de Kintsugi BTC crowdloan meegedaan via polkadot.js.org, daar zie ik nog geen rewards die zijn vrijgekomen? Op dit moment alleen nog rewards voor degenen die via Kraken hebben meegedaan?
Probeer dit eens: https://app.talisman.xyz/portfolio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Daar zie ik idd de crowdloans staan waar ik aan heb meegedaan, maar geen mogelijkheid om rewards te claimen - correct?

edit: geclaimd via https://kintsugi.interlay.io/

[ Voor 7% gewijzigd door Bananeman op 07-01-2022 10:24 ]

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
Handig als iedereen hier even deelt hoe en wanneer de rewards verdeeld worden. Soms gaat dat automatisch, maar soms moet je er iets voor doen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
oops, KINT tevroeg verkocht! gisteren nog $32 en nu op $50 🥲

en KILT deed ik hodlen, die is juist flink gedaald.... ach winst is winst. 😉

zijn er nog mensen die wel hun KINT geHODL'd heeft?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
Mijn parachain pf weer iets uitgebreid met composable:

mijn lijstje:

DOT
- Acala
- Clover
- Moonbeam
- Astar
- Centrifuge
- Composable

KSM
- Basilisk
- Kilt
- Altair
- Genshiro
- Picasso
- Kintsugi

Overal zit een plukje in, geen grote bedragen. Deze parachains zijn een pure gok en het helpt vooral bij het hodlen van dot en ksm over een langere tijd :)

Hier hoef ik me niet meer druk over te maken, verkopen kan toch niet. :D

[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 08-01-2022 16:47 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
Pelox schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 14:43:
Mijn parachain pf weer iets uitgebreid met composable:

mijn lijstje:

DOT
- Acala
- Clover
- Moonbeam
- Astar
- Centrifuge
- Composable

KSM
- Basilisk
- Kilt
- Altair
- Genshiro
- Picasso
- Kintsugi

Over zit een plukje in, geen grote bedragen. Deze parachains zijn een pure gok en het helpt vooral bij het hodlen van dot en ksm over een langere tijd :)

Hier hoef ik me niet meer druk over te maken, verkopen kan toch niet. :D
Je schiet graag met hagel? :o

De DOT top6 heb ik ook allemaal, maar nu wacht ik toch wel af wat zou kunnen gaan scoren.
Composable lijkt echt heel weinig te gaan opleveren. Dat lijkt voor nu wachten op de volgende veiling te worden: HydraDX, Litentry en CoinVersation zien er goed uit. Iets later in het jaar zie ik OriginTrail wel zitten.
Bij KSM is het helemaal droefenis.

Crowdloans lijken de ICO's van de jaren 20 te worden 8)

Welk project kijken jullie naar uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
resusaapje schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 16:43:
[...]

Je schiet graag met hagel? :o

De DOT top6 heb ik ook allemaal, maar nu wacht ik toch wel af wat zou kunnen gaan scoren.
Composable lijkt echt heel weinig te gaan opleveren. Dat lijkt voor nu wachten op de volgende veiling te worden: HydraDX, Litentry en CoinVersation zien er goed uit. Iets later in het jaar zie ik OriginTrail wel zitten.
Bij KSM is het helemaal droefenis.

Crowdloans lijken de ICO's van de jaren 20 te worden 8)

Welk project kijken jullie naar uit?
Wat ik zeg, het is een makkelijke manier om te hodlen en het zijn kleine aantallen. Het grootste gedeelte staat nog steeds in staking.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
Moonbeam launch op 11 januari. 30% van de rewards zal dan ook uitgerold worden. Uitleg over hoe en wat volgt dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjuf
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 10-02 08:55
Hi. Ondertussen lees ik al bijna een jaar mee met de verschillende crypto topics hier op tweakers en heb ik een hoop mogen leren van een aantal van jullie. Maar nu zit ik met een aantal vragen waar ik het antwoord niet zo goed op kan vinden..

Nu heb ik dus een aantal dot in de moonbeam crowdloan gepompt. Maar hoe het het nu verder gaat als de 11e die eerste 30% wordt vrijgegeven weet ik niet zo goed.

Tijdens het proces heb ik via de moonbeam dapp, als ik het goed heb, mijn dot gelocked en hierbij mijn metamask adres gebruikt om te koppelen. Wanneer ik in de dapp inlog zie ik vooralsnog alleen maar movr gegeven. Gaat hier dan de 11e verandering in komen? Zo ja, is dat dan ook de plek vanuit waar ik glmr kan gaan verkopen voor dot en zo ja hoe bepalen jullie vanaf wel bedrag het rendabel/aantrekkelijk is om te verkopen?

Mocht ik ergens in mn verhaal al helemaal de verkeerde kant op gaan dan hoor ik het natuurlijk ook graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
Hi! Leuk dat je meedoet ;)

Moonbeam vind ik het makkelijkst, want aanpak idem aan Moonriver die je al gevonden hebt.
Je krijgt vanzelf een berichtje van ze over wat je moet doen om je GLMR te kunnen zien, want verzonden worden al ze automatisch naar je Metamask. Dus even geduld nog :)

Daarna duurt het waarschijnlijk even voor je er iets mee kan. Vorige keer begonnen ze met listen op een DEX, maar nu zoveel CEXen meededen, verwacht ik dat GLMR ook snel op Nance, Kraken, etc zal staan.
Als eerste zal je native bij Moonbeam kunnen staken, maar ik verwacht dat de grote jongens ons daar al snel uit zullen duwen, vanwege max.
Daarnaast zal je waarschijnlijk ook al snel net als met Moonriver liquidity kunnen bieden op beefy.finance.

Nog effe volhouden dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
resusaapje schreef op zondag 9 januari 2022 @ 16:44:
Moonbeam launch op 11 januari. 30% van de rewards zal dan ook uitgerold worden. Uitleg over hoe en wat volgt dan ook.
11-1 om 11:00 kan glmr gekocht gaan worden. Introductieprijs $0,25. Verwachting is dat die prijs snel stijgt naar $5. Ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
Acala is zojuist vrijgegeven. 4,936 ACA / DOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red87
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 07-08 18:12
resusaapje schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:01:
Acala is zojuist vrijgegeven. 4,936 ACA / DOT
Op binance?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
GLMR:

Kucoin & OKEx: 12u vandaag
Gate.io: 13u vandaag
Binance: 17u vandaag

Opnames:
Binance: 12 jan
OKEx: 13 jan
Kucoin: 14 jan
Gate.io: n/a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red87
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 07-08 18:12
resusaapje schreef op maandag 10 januari 2022 @ 22:10:
[...]

11-1 om 11:00 kan glmr gekocht gaan worden. Introductieprijs $0,25. Verwachting is dat die prijs snel stijgt naar $5. Ben benieuwd!
Op Gate.io opende die op bijna $600 dollar. Zal wel niet zo zijn als die straks meer verkrijgbaar is maar die $5 moet wel lukken denk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
Op OKEx nu $15 en een beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
En wanneer ontvangen we onze eerste glmr?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
Pelox schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 14:47:
En wanneer ontvangen we onze eerste glmr?
een uur geleden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Nou op kraken niet.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
Metamask rulezzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Hoeveel krijg je er in de eerste batch per dot? Is het een wekelijkse uitbetaling of maandelijks of zo?

Ik zie het al. Direct 30% en daarna de rest wekelijks.

Ps. Naast kraken heeft ook binance ze nog niet gelist.

Binance listing 17.00u Nederlandse tijd.

[ Voor 82% gewijzigd door Pelox op 11-01-2022 15:08 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
Pelox schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 14:50:
Hoeveel krijg je er in de eerste batch per dot? Is het een wekelijkse uitbetaling of maandelijks of zo?

Ik zie het al. Direct 30% en daarna de rest wekelijks.

Ps. Naast kraken heeft ook binance ze nog niet gelist.

Binance listing 17.00u Nederlandse tijd.
Als het net als bij MOVR gaat, elk uur een beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
GLMR nu $26 !!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ik heb ze ontvangen op mijn kraken account, maar trading is nog niet open. BTC gaat het feestje toch weer verpesten..

[ Voor 22% gewijzigd door Pelox op 11-01-2022 15:33 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
GLMR nu $36 !!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
En weer terug naar $22. Ik denk dat $20 een realistische prijs gaat zijn de komende dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Gaan jullie ze verkopen of heb je ze misschien al verkocht?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
Ik hou ze waarschijnlijk t/m februari vast. daarna gooi ik alles wat ik heb eruit, omdat de stapel uit TakeFlight dan vrijkomt en ik verwacht dat dan wat dumping begint.

Prijs nu: $17
Prijs TF: $0,06

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
over 20 min begint trading op binance dan zal het dumpen wel starten.

Ultra irritant.. moonbeam wel ontvangen op kraken, maar geen trading en ook geen idee wanneer wel.. binance geen moonbeam ontvangen tot nu toe en daar start zo de trading. Altijd hetzelfde liedje ook. Of te wel.. geforceerd hodl dus.

[ Voor 63% gewijzigd door Pelox op 11-01-2022 16:52 ]

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19:47
Naar mijn idee krijg je de rewards op Binance pas op 16 feb. Geforceerd hodl dus inderdaad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b162ME-I19T9AXZE6VY9RPzVzog=/x800/filters:strip_exif()/f/image/k11xwYloIVn6wD37LmND6yu0.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-08 07:23
Heb ook wat GLMR ontvangen op Kraken :)

Ze listen het zelf niet, kan het wel withdrawen, naar Binance of Kucoin.

EDIT: trading op Kraken start.

https://blog.kraken.com/p...s-january-11-deposit-now/

[ Voor 37% gewijzigd door UniMatrix op 11-01-2022 20:31 ]

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:29

Chaes

#HODL

-verwijderd-

[ Voor 92% gewijzigd door Chaes op 11-01-2022 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
resusaapje schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:31:
[...]

Als het net als bij MOVR gaat, elk uur een beetje
https://apps.moonbeam.network/moonbeam

Wanneer stopt de teller van de pending rewards? Is het handig om dagelijks/wekelijks te claimen of kan je beter wachten tot het einde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
GLMR nu $9, toch gisteren moeten verkopen dus :P Voorlopig houd ik ze maar ff vast, wellicht een tijdje staken.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Blijkbaar kon je gisteren al wel GLMR claimen op Binance. Niet goed opgelet. Toch dit eerste zakje maar even verkocht. Ervaring leert dat het nog wel verder gaat zakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
baba420 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 00:14:
[...]

https://apps.moonbeam.network/moonbeam

Wanneer stopt de teller van de pending rewards? Is het handig om dagelijks/wekelijks te claimen of kan je beter wachten tot het einde?
Claimen kost glmr. Vaker claimen kost je dus wat in je opbrengsten. Ik zou pas claimen als je er iets mee wil gaan doen.

Iets wat meer oplevert dan laten staan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypto-mdk
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 01-02-2022
Bananeman schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 09:14:
GLMR nu $9, toch gisteren moeten verkopen dus :P Voorlopig houd ik ze maar ff vast, wellicht een tijdje staken.
Ik doe juist het tegenovergestelde. Ik ga de rit twee jaar uitzitten en dan zien we wel wat er gebeurd is. Zijn ook maar 6 dotjes waarmee ik mee doen met Moonbeam, dus het maakt allemaal niet zoveel uit wat er gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjuf
resusaapje schreef op zondag 9 januari 2022 @ 23:41:

Daarna duurt het waarschijnlijk even voor je er iets mee kan. Vorige keer begonnen ze met listen op een DEX, maar nu zoveel CEXen meededen, verwacht ik dat GLMR ook snel op Nance, Kraken, etc zal staan.
Als eerste zal je native bij Moonbeam kunnen staken, maar ik verwacht dat de grote jongens ons daar al snel uit zullen duwen, vanwege max.
Daarnaast zal je waarschijnlijk ook al snel net als met Moonriver liquidity kunnen bieden op beefy.finance.
Na wat inlezen werd inderdaad al snel duidelijk dat staken geen optie meer is voor mijn kleine hoeveelheid. Zodoende alles maar even op Binance gezet in de hoop op een mooie stijging. Wat betreft het beefy.finance verhaal heb ik het idee dat in in de slowchat bij bijvoorbeeld een Glen hoddle op het juiste adres ben. Of is er hier ook voldoende kennis wat dat onderwerp betreft?

Voor nu ga ik eens kijken of er nog nieuwe projecten op ksm/dot komen die me interessant lijken(lees leuke winst geven). Zo ja heb ik weer een goede besteding voor mijn GLMR gevonden terwijl ik wacht op het verdelen van Efi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
Sjuf schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 16:03:
[...]

Na wat inlezen werd inderdaad al snel duidelijk dat staken geen optie meer is voor mijn kleine hoeveelheid. Zodoende alles maar even op Binance gezet in de hoop op een mooie stijging. Wat betreft het beefy.finance verhaal heb ik het idee dat in in de slowchat bij bijvoorbeeld een Glen hoddle op het juiste adres ben. Of is er hier ook voldoende kennis wat dat onderwerp betreft?

Voor nu ga ik eens kijken of er nog nieuwe projecten op ksm/dot komen die me interessant lijken(lees leuke winst geven). Zo ja heb ik weer een goede besteding voor mijn GLMR gevonden terwijl ik wacht op het verdelen van Efi.
Ik steek ook overal mijn licht op, dus please do and please share :)

Ben benieuwd welke nieuwe projecten jij ziet. Ik hou Litentry, CoinVersation en OriginTrail in de gaten. De projecten zonder munten op de markt vind ik echter lastig in te schatten. HydraDX gaat bv als een gek, maar volgens mij is die slechts $0,03 waard en dan kom je op een APY van 14%. Niet echt de moeite dan toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
resusaapje schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 16:44:
[...]

Ik steek ook overal mijn licht op, dus please do and please share :)

Ben benieuwd welke nieuwe projecten jij ziet. Ik hou Litentry, CoinVersation en OriginTrail in de gaten. De projecten zonder munten op de markt vind ik echter lastig in te schatten. HydraDX gaat bv als een gek, maar volgens mij is die slechts $0,03 waard en dan kom je op een APY van 14%. Niet echt de moeite dan toch?
LIT heb ik al enkele keren fluffjes gekocht met BTC, ik ga niet mijn DOT ervoor vastzetten maar ik vind wel dat het project serieus iets kan betekenen in enkele jaren.
heb er niet veel van, ik koop het iedere keer in een dip. ik stake LIT op Binance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjuf
Het lijkt mij lastiger een project te steunen waarvan de waarde al bekend is. Want is de waarde hoog, dan zit iedereen er in wat kleinere gains betekend. Met een lage  waarde is het maar de vraag of dat nog wat gaat worden... toch?

Weet niet of het aan mij ligt , maar trac zie ik niet terug.

- Nodle network lijkt me wel een interessante. Heb me altijd al afgevraagd waarom onze mobiele telefoons niet vaker voor dit soort taken gebruikt worden. Komende dagen eens verder lezen en verdiepen.

- litentry zou nu met z'n, voor nu nog, 50 stuks á 2 dollar wel een leuke investering zijn. Maar zoals Kol Nedra zegt, leuk project voor over paar jaar. Misschien dan beter om tijdens een eventuele bear in te slaan naar andere projecten te kijken..

Benieuwd wat glmr doet als die 15 dollar wordt bereikt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje
Auction 7: WINNER Composable Finance
Slot #8: leasing March 11, 2022 - January 12, 2024
Project auction info: auction details
Funds raised: 6 075 487 DOT ($157 780 391)
Contributions: 9014
Reward: 1 DOT: 2,63 LAYR
Reward pool: 16M of 100M (16%)
Vesting:
- 25% of LAYR will be available to claim immediately
- 75% of LAYR will vest/unlock linearly over a 1.5 years
Bonuses:
- 5% bonus for staking in the first 24 hours
- 5% bonus to those who previously contributed KSM to Picasso Crowdloan
- 10% bonus to stakers first three days of crowdloan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
startpost weer eens bijgewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
Oops!
Heads up! If you do not have any PDEX in your Polkadot.js account, you should contribute at least 21.4 DOT in order to guarantee your PDEX rewards ‘beat’ the 1 PDEX existential deposit. If you prefer to contribute less than 21.4 DOT, the Polkadex team highly recommends you hold some PDEX in your account. For more details on how the existential deposit may affect your ability to receive PDEX rewards, check out the ‘minimum amount of DOT’ question on the FAQ section of this page
Dat je een minimum aantal DOT en KSM moet hebben staan wist ik, maar dus ook van de andere tokens?

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep7
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2024
Mijn complimenten voor dit mooie topic! Ik ga eindelijk ook mijn DOT maar eens aan het werk zetten, beter laat dan nooit...

Hoe starten jullie? Eerst de projecten in de openingspost bekijken en dan zelf berekenen wat de beste loan voor je zal zijn? Of zijn er nu 1 of 2 projecten die er uit springen (NFA natuurlijk).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Laatst online: 17:06
Idd mooi topic, wist niet dat t bestond.. domme vraag wellicht, maar als je mee doet aan zo’n crowdloan, en die looptijd is 96 weken, kan je dan 96 weken je dot niet aanraken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spyhard666
  • Laatst online: 15-05 18:33
Klopt je DOT staan dan 96 weken vast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
Rep7 schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 10:04:
Mijn complimenten voor dit mooie topic! Ik ga eindelijk ook mijn DOT maar eens aan het werk zetten, beter laat dan nooit...

Hoe starten jullie? Eerst de projecten in de openingspost bekijken en dan zelf berekenen wat de beste loan voor je zal zijn? Of zijn er nu 1 of 2 projecten die er uit springen (NFA natuurlijk).
Dank! O+

Tja, de openingpost is een poging de belangrijkste zaken te verzamelen, maar het kost zoveel werk, dat ik het af en toe slechts bijwerk met waar ik tegenaan loop. Het is dus niet volledig en zal het ook nooit zijn.
Qua beoordeling van de projecten zie je vooral mijn mening en mijn ervaringen. Ik zie graag input van anderen. Zo stuur ik vooral op verwachte opbrengsten, dus aantal tokens en hun waarde, maar de kwaliteit van het team en de usp van het product zijn ook belangrijke aspecten waar ik niet zoveel inzicht in heb. Dus deel vooral ook je eigen inzichten (y)

En uiteraard: welkom ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• freeki91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-08 14:13
Clv is te claimen op Binance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Integritee Network (TEER) rewards bij de KSM parachain auctions zien er nog wel best gunstig uit; ~53 TEER à ~$4.9 per KSM. Zit er een addertje onder het gras?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
Chaes schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 18:22:
Integritee Network (TEER) rewards bij de KSM parachain auctions zien er nog wel best gunstig uit; ~53 TEER à ~$4.9 per KSM. Zit er een addertje onder het gras?
Het is een vaste 40 TEER per KSM. hoe kom je aan 53?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

resusaapje schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 19:11:
[...]

Het is een vaste 40 TEER per KSM. hoe kom je aan 53?
https://dotmarketcap.com/auction

We hadden het eerder over deze kwestie maar dan voor Interlay. Je zal vast gelijk hebben (ik heb me niet ingelezen in TEER), maar wel merkwaardig dat de website iets anders aangeeft.

Edit: even TEER's website gekeken en klopt inderdaad wat je zegt. Nog steeds 70% ROI en erg lage market cap. Heb er wat KSM ingegooid.

[ Voor 44% gewijzigd door Chaes op 15-01-2022 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjuf
Bij het openen van dotmarketcap krijg ik de melding dat mijn wallet tijdelijk niet bereikbaar is. Hebben jullie hetzelfde probleem?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-07 15:43
17e Astar rewards!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
Sjuf schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 20:46:
Bij het openen van dotmarketcap krijg ik de melding dat mijn wallet tijdelijk niet bereikbaar is. Hebben jullie hetzelfde probleem?
The wallet connecting function on DotMarketCap will be suspended due to some security reasons.

If anyone ask you to provide mnemonic phrases or private key, NEVER REVEAL/INPUT/IMPORT YOUR KEYS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
Chaes schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 19:27:
[...]

https://dotmarketcap.com/auction

We hadden het eerder over deze kwestie maar dan voor Interlay. Je zal vast gelijk hebben (ik heb me niet ingelezen in TEER), maar wel merkwaardig dat de website iets anders aangeeft.

Edit: even TEER's website gekeken en klopt inderdaad wat je zegt. Nog steeds 70% ROI en erg lage market cap. Heb er wat KSM ingegooid.
Interlay was wat onduidelijk in hun woordkeus :)

TEER, ja, stond ook op mijn shortlist, maar kan mijn dotsama maar één keer uitgeven :'(
Als je een paar dagen eerder was geweest, kreeg je 48 TEER/KSM 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
Hoe gemeen! https://polkadot.js.org laat nog niks zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 12:53
Op binance zie ik niks van ACALA, wel GLMR

[ Voor 13% gewijzigd door wimpie007 op 16-01-2022 04:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjuf
Dan ben ik gelukkig niet de enige met het probleem.

Heeft er iemand toevallig nog een omweg om wat ksm via binance in teer te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Erg benieuwd wat die gaat doen :9~

Iemand een idee van een mogelijke waarde bij start trading?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
Pelox schreef op zondag 16 januari 2022 @ 10:53:
[...]

Erg benieuwd wat die gaat doen :9~

Iemand een idee van een mogelijke waarde bij start trading?
Ha, wie start een polletje?

I denk introprijs van $0,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypto-mdk
  • Laatst online: 01-02-2022
Weinig waard trouwens in vergelijking met GLMR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

resusaapje schreef op zondag 16 januari 2022 @ 12:49:
[...]

oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
Acala en Astar nu te zien via https://app.talisman.xyz/portfolio maar nog niet geprijsd. Blijft spannond :D

Zelfs een beetje meer ASTR dan ik had verwacht (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-08 11:58

Dennahz

Life feels like hell should.

Mooi om te zien dat het Polkadot ecosysteem wat tractie krijgt :) Heeft lang mogen duren!

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
Verbaast me dat Litentry zo weinig toegeworpen krijgt. Vorige veiling 1,3 miljoen DOT en nu met moeite 380k. Ik kan niet echt een reden vinden. Ergens een schandaaltje ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

Integritee

Auction 21: WINNER Integritee Network
Slot #22: leasing February 22, 2022 - January 31, 2023
Project auction info: auction details
Funds raised: 20 000 KSM ($5 541 000)
Contributions: 2999
Reward: 1 KSM: 40 TEER
Reward pool: 1M of 10M (10%)
Vesting:
- TEER will be vested linearly during the 48-week lease period, starting shortly after winning a slot
Bonuses:
- 10% more TEER if you previously supported Integritee in prior rounds
- 10% referral bonuses (split 5% to referrer & 5% to referred)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

ASTR rewards inmiddels kunnen claimen op Binance. Wen listing?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
Op polkadot.js inmiddels ook. Geprijst op $0,41. Ik zat er niet ver naast O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Oke, dan is het bij mij vergelijkbaar met mijn glmr opbrengst :)

Heb een aardig aantal ontvangen via Binance tijdens de warm-up namelijk.

Maar nu de vraag.. verkopen of hodl.. glmr te vroeg en te laat verkocht in 2 delen..

[ Voor 24% gewijzigd door Pelox op 17-01-2022 14:32 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
resusaapje schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:27:
Zijn ze al ergens gelist? Kom er niet echt wijs uit, mocht ik ze willen verkopen.
Volgens mij zijn ze ook nog gelockt als ik kijk in de dApp op astar.network, wat op zich te verwachten is omdat ze het over-time vrijgeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freeki91
Rutger schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:34:
[...]

Zijn ze al ergens gelist? Kom er niet echt wijs uit, mocht ik ze willen verkopen.
Volgens mij zijn ze ook nog gelockt als ik kijk in de dApp op astar.network, wat op zich te verwachten is omdat ze het over-time vrijgeven.
Volgens Coingecko op gate.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Huobi en Okex spot trading Astar ergens vandaag. Ik zit daar zelf niet trouwens.

Binance en kraken zullen ook wel vandaag zijn verwacht ik.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Hoeveel procent van je totale rewards van ASTR werd vandaag uitgekeerd trouwens?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
StevenzeN schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:57:
Hoeveel procent van je totale rewards van ASTR werd vandaag uitgekeerd trouwens?
10% geloof ik, mijn warm-up bonus is 6x die 10% :D

[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 17-01-2022 14:59 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Pelox schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:59:
[...]

10% geloof ik, mijn warm-up bonus is 6x die 10% :D
Ik kom inderdaad ook uit op 10%, dacht dat het 30% zou zijn zoals bij Moonbeam :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
resusaapje schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:27:
Waar vind je de rewards in polkadot.js?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
_superboer_ schreef op maandag 17 januari 2022 @ 15:22:
[...]

Als je in polkadot.js aan de linkerkant de chain aanpast naar Astar kun je je rewards zien.
Moet je wel zorgen dat het account waarmee je hebt gecontribute mag communiceren op elk netwerk (en niet alleen Polkadot netwerk bijv.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
_superboer_ schreef op maandag 17 januari 2022 @ 15:22:
[...]

Haha, ja lekker hè? Niet de meest vriendelijke interface...

stap 1: gebruik https://app.talisman.xyz/portfolio oid voor overzicht
stap 2: idem
stap 3: idem

Oh je wil je munten verschuiven?
stap 1: in je polkadot[.js] extension in Chrome oid, zet je polkadot account op "allow on any chain" OF kies de chain die je wenst te bekijken
stap 2: ga naar https://polkadot.js.org en kies je chain, bv Astar
stap 3: voila, je muntjes
stap 4: Bovenaan, waar dropdown van Account staat, kies Address Book
stap 5: voeg ontvangend adres toe. Te vinden via interface van ontvangende partij
stap 6: Send
stap 7: Zorg dat "Transfer with keep-alive checks" ACTIEF staat! Hoewel dat met zoveel locked wel zal loslopen
stap 8: Kies aantal
stap 9: go go go (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 21:10
Rutger schreef op maandag 17 januari 2022 @ 15:33:
[...]

Als je in polkadot.js aan de linkerkant de chain aanpast naar Astar kun je je rewards zien.
Moet je wel zorgen dat het account waarmee je hebt gecontribute mag communiceren op elk netwerk (en niet alleen Polkadot netwerk bijv.)
En waar vind ik ze op kraken. Had via kraken meegedaan maar zie de reqards daar nog niet staan. Klopt dit of moet ik zd actief ergens claimen? Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
resusaapje schreef op zondag 16 januari 2022 @ 17:19:
Acala en Astar nu te zien via https://app.talisman.xyz/portfolio maar nog niet geprijsd. Blijft spannond :D

Zelfs een beetje meer ASTR dan ik had verwacht (y)
Mooie link, hoe kan het dat er al een prijs aan Astar hangt??

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
Flexion1 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 15:48:
[...]

En waar vind ik ze op kraken. Had via kraken meegedaan maar zie de reqards daar nog niet staan. Klopt dit of moet ik zd actief ergens claimen? Bedankt.
Blijf op die F5 knop rammen! :7

Op OKEx inmiddels te uploaden en te traden: https://www.okex.com/markets/spot-info/astr-usdt

Gaat niet lekker met de prijs :X

HODL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freeki91
Pelox schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:53:
Huobi en Okex spot trading Astar ergens vandaag. Ik zit daar zelf niet trouwens.

Binance en kraken zullen ook wel vandaag zijn verwacht ik.
Coingecko geeft nu inderdaad ook een pair op Huobi en Okex

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Wel irritant dat de eerste listings vaak op de meest vage exchanges zijn. Zo blijf je bezig.
Anyway, lijkt erop dat ik met Astar een jaarsalaris heb verdiend... :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
enomiss schreef op maandag 17 januari 2022 @ 16:01:
Wel irritant dat de eerste listings vaak op de meest vage exchanges zijn. Zo blijf je bezig.
Hoe dan.. als ik het kan verkopen voor de prijs van dit moment is het 1 of misschien 2x een uursalaris bij mij :9

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
enomiss schreef op maandag 17 januari 2022 @ 16:01:
Even analyseren, dan heb je er ook een (momenteel) jaarsalaris aan DOT in moeten stoppen. ResPECT!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
Pelox schreef op maandag 17 januari 2022 @ 16:04:
[...]

Hoe dan.. als ik het kan verkopen voor de prijs van dit moment is het 1 of misschien 2x een uursalaris bij mij :9
Ik heb mijn ref link gewoon elke dag geshillt op het Astar Discord kanaal wat daarvoor bestemd is.
Mijn ref is 15x gebruikt.

Bij Acala ook aardig gescoord hiermee. Iemand had met mijn ref link een paar ton contributed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
resusaapje schreef op maandag 17 januari 2022 @ 16:05:
[...]

Even analyseren, dan heb je er ook een (momenteel) jaarsalaris aan DOT in moeten stoppen. ResPECT!
Nee een bescheiden bedrag eigenlijk...
Maar ik kan wel roepen een jaarsalaris.. uiteindelijk moet de prijs dan wel 2j lang rond deze prijs blijven, of eerder flink stijgen. Dus jij zegt dat het slecht gaat met de prijs... als die 2.5 gehandhaafd bleef dan zou ik absurd veel winst hebben. _O-
Vind je 2.5 dan echt realistisch? Ik vind rond 0.31 nu al best hoog...

[ Voor 6% gewijzigd door enomiss op 17-01-2022 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
resusaapje schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 13:11:
[...]

Dank! O+

Tja, de openingpost is een poging de belangrijkste zaken te verzamelen, maar het kost zoveel werk, dat ik het af en toe slechts bijwerk met waar ik tegenaan loop. Het is dus niet volledig en zal het ook nooit zijn.
Qua beoordeling van de projecten zie je vooral mijn mening en mijn ervaringen. Ik zie graag input van anderen. Zo stuur ik vooral op verwachte opbrengsten, dus aantal tokens en hun waarde, maar de kwaliteit van het team en de usp van het product zijn ook belangrijke aspecten waar ik niet zoveel inzicht in heb. Dus deel vooral ook je eigen inzichten (y)

En uiteraard: welkom ;)
Goed bezig @resusaapje
Mijn oprechte excuses dat ik weinig heb bijdedragen tot heden. M'n leven heeft een wending gekregen waardoor ik minder tijd heb. Ik ga het met momenten wel proberen, maar ik kan niet voorspellen wanneer en in welke mate. Nog meer mede auteurs zijn welkom denk ik. Of gewoon een lopend topic ervan maken, want al die info in 1 start post verzamelen is bijna niet te doen, maar respect dat je het probeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
enomiss schreef op maandag 17 januari 2022 @ 16:10:
[...]

Nee een bescheiden bedrag eigenlijk...
Maar ik kan wel roepen een jaarsalaris.. uiteindelijk moet de prijs dan wel 2j lang rond deze prijs blijven, of eerder flink stijgen. Dus jij zegt dat het slecht gaat met de prijs... als die 2.5 gehandhaafd bleef dan zou ik absurd veel winst hebben. _O-
Vind je 2.5 dan echt realistisch? Ik vind rond 0.31 nu al best hoog...
Ik quote mezelf even O-)
resusaapje schreef op zondag 16 januari 2022 @ 12:49:
[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Op Parallel worden Clover en Parallel uitgekeerd. Efinity binnenkort ook.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZsuJW-M7Za_1kOnideUD8QbStck=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WCLahUV1nxEHIpBFEdjDHIq5.png?f=fotoalbum_large

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste