10x of 100x is mogelijk voor alle projecten. Als er maar genoeg hype ontstaat
Momenteel is het bedroevend gesteld met de waardering van alle assets, dus ik vind het lastig te oordelen over hoe de parachains het doen. Ten opzichte van introductieprijs staat ACA op x3, GLMR op x1, ASTR, GENS en CLV op x1/4, MOVR op x14. ACA en MOVR zien er qua prijs dus prima uit, alhoewel MOVR in 1 maand tijd helemaal is ingestort. Wat me -zeker met de komende uitbetaling van TF- ook voor GLMR sceptisch stemt.
Met CLV heb ik eigenlijk goede ervaringen. Ik kreeg de tokens maar niet in beeld en support leverde goede respons. Twee dagen wachttijd, wat ik niet onredelijk vind bij zoveel nieuwe clienten
Maar goed, ik neem het signaal serieus en ben al vanaf het begin blij dat ook ik slechts een flufje heb ingelegd. Zo weinig zelfs dat ik er helemaal niks mee gaan doen. Staking vind ik hier veel te omslachtig en ik denk dat ik er zelfs niet genoeg voor heb.
Bij GENS en ASTR stake ik wel. Maar de opbrengsten zijn verwaarloosbaar. Bij GENS heb ik te weinig voor zichtbare aantallen, bij ASTR is de APR momenteel 9,4%: net genoeg om met de inflatie mee te lopen, en verwaarloosbaar ten opzichte van het waardeverlies van de munt zelf.
GLMR zou wel lekker staken met z'n 100%, ware het niet dat ik de minimale inleg van 120 GLMR niet haal en het tot na februari verdom om bij te kopen.
Voor de toekomst kijk ik naar Polkadex, Coinversation, OriginTrail op DOT, op KSM zie ik niks interessants voorbij komen. Jullie?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison