Zo heb ik het dus gedaan. Met VPN Duitse regio gekozen. Nieuw Steam (Duits) account aangemaakt en een Founders Pack aangeschaft met een Steam gift card via G2A. Als ik nu speel dan zet ik voor de zekerheid VPN weer aan vanuit een Duitse regio en dat werkt. Alhoewel ik nu helemaal geen servers meer zieDaradius schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 12:14:
[...]
Kan je niet via een vpn in bijv duitsland gewoon een geheel nieuw steam account maken, vervolgens daar de game op kopen of pre loaden, vpn uit gooien en boem. Technisch gezien heb je dan een "duits" steam account met de game er op. vervelend dat je dan niet op je nederlandse steam account kan spelen, maja je kunt niet alles mee hebben
Ik kan met mijn free 2 play download via VPN nog steeds niet launchen, of is het nog steeds wereld wijd plat vanwege maintenance?
Lijkt idd nog plat.clockw1ze schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 20:53:
Ik kan met mijn free 2 play download via VPN nog steeds niet launchen, of is het nog steeds wereld wijd plat vanwege maintenance?
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Wat bedoel je met launchen? Ik kan die game gewoon launchen alleen er zijn geen servers te kiezen.
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
F2P gamers wachten nog op het laatste beetje om de preload af te ronden.NosferatuX schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 21:00:
Wat bedoel je met launchen? Ik kan die game gewoon launchen alleen er zijn geen servers te kiezen.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Ahh okeeSeroczynski schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 21:01:
[...]
F2P gamers wachten nog op het laatste beetje om de preload af te ronden.
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Zodra ik op amazon.com inlog; You are not eligible to purchase this item due to geographical restrictions.GekkeR schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 19:10:
[...]
VPN is ook vrijwel nergens voor nodig, alleen als je F2P wilt spelen heb je hem even nodig om de download te starten waarschijnlijk.
Founders kan je gewoon op amazon.com kopen met $ prijs (region aanpassen naar US-Delaware) en redeemen met NL steam.
Die delaware zie ik er ook niet tussen staan.
:fill(white):strip_exif()/f/image/2fFNQhLP6GwUSLufhuQzhtwK.png?f=user_large)
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Het is nu niet meer te koop toch? Het spel is inmiddels uit en dus f2p.sdk1985 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 21:07:
[...]
Zodra ik op amazon.com inlog; You are not eligible to purchase this item due to geographical restrictions.
[Afbeelding]
Althans, als die zooi nog een keer online komt
Ik geloof het allemaal wel voor vanavond ook. Slinger zometeen Netflix aan en zet de wekker wel vroeg morgen in de hoop dat de boel up en running is.
Wel jammer, zo'n vrijdagavond is altijd wel fijn om ff een goeie gamesessie te doen.
Maar goed, we houden het maar op opstartproblemen.
Wel jammer, zo'n vrijdagavond is altijd wel fijn om ff een goeie gamesessie te doen.
Maar goed, we houden het maar op opstartproblemen.
Tesla M3LR '21
Het is wel te koop nog, alleen dus niet voor mijn account.Tribunus schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 21:13:
[...]
Het is nu niet meer te koop toch? Het spel is inmiddels uit en dus f2p.
Althans, als die zooi nog een keer online komt
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Op Steam niet hoor.sdk1985 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 21:19:
[...]
Het is wel te koop nog, alleen dus niet voor mijn account.
we hebben geen serverstatus pagina meer, dus moet het spel nu opstarten om te zien dat het niet werkt 
tis wel lang deze maintenance van 14:00 - 21:49 nu al en zonder harde eindtijd gegeven....

tis wel lang deze maintenance van 14:00 - 21:49 nu al en zonder harde eindtijd gegeven....
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Dat is dan wel weer netjes. Kan me nog wel bepaalde maintenance herinneren van onze vrienden van Blizzard en dan kreeg je vaak niets. Bij gods gratie heel soms 1 dag gametime
Tesla M3LR '21
Netjes? Ik vind het meer een dikke middelvinger.London schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 21:54:
[...]
Dat is dan wel weer netjes. Kan me nog wel bepaalde maintenance herinneren van onze vrienden van Blizzard en dan kreeg je vaak niets. Bij gods gratie heel soms 1 dag gametime
Laat ik vooropstellen dat ik geen compensatie hoef, zolang de game maar online komt.
Maar 3 dagen crystalline waarvan 1 dag sowieso al compensatie is voor de dag die we verloren zijn, blijft er $0.5 aan value over. Had dan op z'n minst een emote of pet gedaan. Hier heeft niemand wat aan joh
De maintenance is inmiddels al langer in 'extension' dan de originele geplande tijd trouwens. Ach, MMO launches be like.
[ Voor 10% gewijzigd door Valandin op 11-02-2022 22:12 ]
Mja, ik heb al 11 platinum packs overgehouden aan dat hele dupe debacle dus ik vind alles primaValandin schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 22:10:
[...]
Netjes? Ik vind het meer een dikke middelvinger.
Laat ik vooropstellen dat ik geen compensatie hoef, zolang de game maar online komt.
Maar 3 dagen crystalline waarvan 1 dag sowieso al compensatie is voor de dag die we verloren zijn, blijft er $0.5 aan value over. Had dan op z'n minst een emote of pet gedaan. Hier heeft niemand wat aan joh
Tesla M3LR '21
https://www.dexerto.com/l...packs-exploiters-1760715/London schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 22:12:
[...]
Mja, ik heb al 11 platinum packs overgehouden aan dat hele dupe debacle dus ik vind alles prima
https://forums.playlostar...ultiple-item-claims/61061London schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 22:12:
[...]
Mja, ik heb al 11 platinum packs overgehouden aan dat hele dupe debacle dus ik vind alles prima
Lees wel dat ze dat terug willen draaien, want exploiting blabla.
Maar in New World zijn ook 101 dupes geweest waar velen mee weggekomen zijn. Dus zal nu ook wel weer
Jij durftLondon schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 22:12:
[...]
Ach ja, punishment, ze gaan niemand bannen hebben ze al gezegd. Het ergste wat ze kunnen doen is alle extra dingen weer afpakken. Ben nog steeds benieuwd hoe ze dat gaan doen want super veel mensen hebben skins doorverkocht etc etc. Ook zat ''onschuldige'' mensen die skins hebben gekocht of boxes hebben geopend.
Ik heb overigens niets verkocht van die skins, alles zelf geused (weet ook eigenlijk niet waar je dingen kunt verkopen
Tesla M3LR '21
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/v4K5LqPtGEESHe5IfODNDl2o.jpg?f=user_large)
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
Ik vrees dat het eerder een manier is om te zeggen dat het nog meer dan een dag kan duren, deze downtime.Valandin schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 22:10:
[...]
Netjes? Ik vind het meer een dikke middelvinger.
De maintenance is inmiddels al langer in 'extension' dan de originele geplande tijd trouwens. Ach, MMO launches be like.
Edit: hee schijnt zo live te gaan
updating! (heel langzaam)
[ Voor 47% gewijzigd door Dysg3nic op 11-02-2022 23:22 ]
Geen idee, zag dat Sceptrum en Procyon ook vooral engels worden hopelijk en niet duits.Lygun schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 23:25:
Welke server gaat de hele Tweakers meute? Weer Thirain?
Ik zou gewoon nog even wachten
aangezien iedereen hetzelfde heeft.
Hier ook. Denk dat de Character server nog plat is...Lygun schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 23:33:
Mijn poppetjes zijn allemaal weg en kan Thirain niet meer joinen.
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
Characters are missing MiA
win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam
Ik denk dat ik er morgen maar rustig de tijd voor neem.
Verstandig.Dysg3nic schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 23:38:
Ik denk dat ik er morgen maar rustig de tijd voor neem.
:fill(white):strip_exif()/f/image/kLya90exy8hC48CHAi9aRiuM.png?f=user_large)
rustig aan boys. het komt allemaal goed....... over een paar dagen XD
Misschien sowieso dit topic maar even negeren tot na het weekend haha
Laat maar even weten welke server het is geworden! Ik ben er weer morgen middag.
Goed plan. Ik zet mn lagavulin ook weer weg. Dan kan die morgen om een uur of 9 naast de koffie als de servers up zijn.Lygun schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 23:45:
Ik ga ook maar onder de klamme lappen. Morgen weer een dag
Nieuwe starter pack DLC's https://www.reddit.com/r/...hq/new_starter_pack_dlcs/
Zo kun je misschien hetzelfde doen als met de founder packs om te game te krijgen.
Zo kun je misschien hetzelfde doen als met de founder packs om te game te krijgen.
Op Antares een war gemaakt (kon nog niet kiezen of het pld moet worden (die staat wel als veel gewild?) of beserker... twiifel en geen idee of je makkelijk daartussen ooit kan swappen of dan gewoon nieuw poppetje moet maken....
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Verwijderd
Even wat zitten prutsen met de free 2 play versie, ja kan hem gewoon spelen door het volgende te doen (deze info komt niet van mij af maar van iemand anders eerder in deze thread)
Wat heb je nodig om Lost ARK zonder VPN te kunnen spelen?
1. een werkende VPN connectie
2. een browser (en een pc met internet
)
De korte versie: Je moet er even voor zorgen dat je VPN aan staat op Uk, Germany of een ander land dat wel eligible is voor deze game. Daarna trap je de DL met hand af via de URL die later in deze post staat en ben je klaar.
Hieronder nog een uitleg voor mensen voor wie t nog niet duidelijk is:
1. Zorg dat je browser en Steam uit staan. (check ff de steam app in je systray rechtsonder in windows)
2. start je VPN en check of je verbonden bent met UK, Germany of whatever
3. start je browser
4. ga naar de volgende URL in je browser: steam://run/1599340
5. Kies de steam bootstrapper om de content te downloaden
6. Steam opent nu en begint de game te downloaden
In principe ben je nu klaar en is het een kwestie van wachten tot de game binnen is (DL is om en rond de 55 GB). Je VPN kan je tijdens het downloaden uitzetten of aan laten dat maakt niet veel uit.
Als je de game helemaal geinstalleerd hebt gooi je je VPN uit en kan je de game starten. Je steam client is nu ''getagged'' met Lost Ark en omdat er geen IP bans worden ge-enforced door Steam kan je nu gewoon los met de game.
Ik heb dit op 3 PC's geprobeerd en het werkt bij ons zonder issue, gewoon in de NL client en ook de store werkt gewoon voor online purchases.
Succes!
2. een browser (en een pc met internet
De korte versie: Je moet er even voor zorgen dat je VPN aan staat op Uk, Germany of een ander land dat wel eligible is voor deze game. Daarna trap je de DL met hand af via de URL die later in deze post staat en ben je klaar.
1. Zorg dat je browser en Steam uit staan. (check ff de steam app in je systray rechtsonder in windows)
3. start je browser
In principe ben je nu klaar en is het een kwestie van wachten tot de game binnen is (DL is om en rond de 55 GB). Je VPN kan je tijdens het downloaden uitzetten of aan laten dat maakt niet veel uit.
Als je de game helemaal geinstalleerd hebt gooi je je VPN uit en kan je de game starten. Je steam client is nu ''getagged'' met Lost Ark en omdat er geen IP bans worden ge-enforced door Steam kan je nu gewoon los met de game.
Ik heb dit op 3 PC's geprobeerd en het werkt bij ons zonder issue, gewoon in de NL client en ook de store werkt gewoon voor online purchases.
Succes!
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2022 02:35 . Reden: verduidelijken grammatica ]
Nieuw char maken, wisselen is niet mogelijk na je keuze.Lord_T schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 02:24:
Op Antares een war gemaakt (kon nog niet kiezen of het pld moet worden (die staat wel als veel gewild?) of beserker... twiifel en geen idee of je makkelijk daartussen ooit kan swappen of dan gewoon nieuw poppetje moet maken....
In de US hebben ze de ‘locked’ servers uiteindelijk weer open gegooid wat tot een megaqueue op de westcoast leidt… Ik ga de kroeg maar in, slecht geregeld door de makers… Eerst een lijn trekken, die vervolgens loslaten omdat wat mensen huilen. Complete chaos nu (+- 800.000 ingame). Veel te weinig servers.
Kan er op Thirain nu volk bij dan? enerzijds handig dan kunnen vrienden tenminste joinen, enkel de queues gaan ff kut zijn dan..
om 6u in de ochtend zijn Kadan en Zinnervale al 'busy'
om 6u in de ochtend zijn Kadan en Zinnervale al 'busy'

[ Voor 20% gewijzigd door DrMacabre op 12-02-2022 06:01 ]
Daar kun je ook geen characters meer aanmaken zo te zien.DrMacabre schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 06:01:
Kan er op Thirain nu volk bij dan? enerzijds handig dan kunnen vrienden tenminste joinen, enkel de queues gaan ff kut zijn dan..
om 6u in de ochtend zijn Kadan en Zinnervale al 'busy'![]()
Thirain doet het wel gewoon gelukkig
Tesla M3LR '21
Trouwens Thirain servers zijn open voor F2P momenteel hoor ik in chat. Zou deze nacht gewijzigd zijn!
[ Voor 30% gewijzigd door pirader op 12-02-2022 09:13 ]
Edit: Hij is al bezig met downloaden. Thanks voor de tipVerwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 02:28:
Even wat zitten prutsen met de free 2 play versie, ja kan hem gewoon spelen door het volgende te doen (deze info komt niet van mij af maar van iemand anders eerder in deze thread)
2. een browser (en een pc met internet)
3. start je browser
Succes!
zijn er hier mensen die met controller spelen?
Je moet naar "content and devices" en dan "preferences" en dan je region aanpassen.sdk1985 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 21:07:
[...]
Zodra ik op amazon.com inlog; You are not eligible to purchase this item due to geographical restrictions.
[Afbeelding]
Pak een Delaware state adres (no tax) en go.
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Bij mij werkt de VPN manier prima. Moest vanmorgen wel opnieuw de 58gb downloaden, na dat gister ook al gedaan te hebben. Geen idee waarom.
Steam uitloggen, afsluiten. Tunnelbear free trial starten, connecten met UK. Edge starten, steam://run/1599340 plakken. Download start in steam, download gepauzeerd. Tunnelbear uitgezet/afgesloten. Download weer aangezet.
Steam uitloggen, afsluiten. Tunnelbear free trial starten, connecten met UK. Edge starten, steam://run/1599340 plakken. Download start in steam, download gepauzeerd. Tunnelbear uitgezet/afgesloten. Download weer aangezet.
Werkt, thnx! Ik heb de gratis ProtonVPN gebruikt. Gelijk na beginnen van download VPN weer uitgezet, ProtonVPN verwijderd en gelijk account verwijderd.Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 02:28:
2. een browser (en een pc met internet)
3. start je browser
Succes!
Ga ik deze middag doen, denk dat t wel chill moet spelehexta schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 09:39:
zijn er hier mensen die met controller spelen?
Thirian is helaas nu vol om chars aan te maken 😞DrMacabre schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 06:01:
om 6u in de ochtend zijn Kadan en Zinnervale al 'busy'![]()
Ben nu nog zoekende naar een server waar niet de hele chat Duits is en vooral Engels gesproken wordt...wat een spam overal. Iemand advies?
Heb ook nog snel char aangemaakt op Thirian maar nog niet gekeken naar chat.
Ja zit ook op de login screen met de keuze welke server ik wil nemen..Dysg3nic schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 10:23:
Ben nu nog zoekende naar een server waar niet de hele chat Duits is en vooral Engels gesproken wordt...wat een spam overal. Iemand advies?
ik ben naar Antares gegaan.... en algemene chat lijkt mix van van alles. Wilde alleen niet wachten en ga er vanuti dat het normaliseert naar engels
Ik zet zelf op Slen. Grootste deel is Engels met een beetje Duits. Buiten de constant volle servers lijkt dat de meest Engelse server zonder dat je constant in een queue terecht komt.
Zelf ga ik spelen op Beatrice, denk dat het ook een van de drukkere servers gaat zijn. Wellicht om daar met een aantal tweakers heen te gaan.
Ik had hier het gevoel dat het vooral erg Duits is?JessetjeNL schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 10:38:
Zelf ga ik spelen op Beatrice, denk dat het ook een van de drukkere servers gaat zijn. Wellicht om daar met een aantal tweakers heen te gaan.
Ik zelf zit op Antares, maar ik twijfel erg welke class ik wil spelen ....
Ik begrijp hier echt helemaal niets van.
Van iedereen hier lees ik dat men gewoon een VPN opent naar de UK of een ander niet NL/BE land en dan vervolgens steam://run/1599340 doet en dan de game kan downloaden.
Bij mij werkt dit dus niet, zodra ik dit doe krijg ik de volgende melding:
An error was encountered while processing your request:
This item is currently unavailable in your region
Ik gebruik NordVPN hiervoor en doe precies de stappen zoals hierboven aangegeven.
Afgelopen nacht een aantal keer geprobeerd en nu ook, maar blijf deze melding krijg terwijl ik toch echt verbonden ben met een VPN buiten NL/BE
Van iedereen hier lees ik dat men gewoon een VPN opent naar de UK of een ander niet NL/BE land en dan vervolgens steam://run/1599340 doet en dan de game kan downloaden.
Ik gebruik NordVPN hiervoor en doe precies de stappen zoals hierboven aangegeven.
Afgelopen nacht een aantal keer geprobeerd en nu ook, maar blijf deze melding krijg terwijl ik toch echt verbonden ben met een VPN buiten NL/BE
Bij mij werkte het toen ik Steam helemaal afsloot, toen de VPN aanzette, en dan naar die URL ging.jpv91 schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 10:42:
Dan krijg je de melding om opnieuw in te loggen in Steam, en dan begint hij met downloaden.
Ik heb hetzelfde issue, maar gebruik ik Private internet access. Ben instaat om een stap verder te komen door een alternatief product in een winkelwagen te stoppen en dan in de cart mijn country op Germany of UK te zetten. Vervolgens sluit je de winkelwagen en nu kun je Lost ark in de store vinden. Helaas is dit nog niet de oplossing want als ik tenminste op install klik sluit steam direct de popup en installeert de game niet.jpv91 schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 10:42:
Het is even doorkrijgen maar dan is het best te doen. Fijn na een week achter pc werken om ff mn pols te kunnen laten rusten.pirader schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 10:19:
[...]
Ga ik deze middag doen, denk dat t wel chill moet spele
Dan kom je een stuk verder dan dat ik kom, ik kan de Lost Ark store page niet eens bezoeken ondanks dat mijn NordVPN actief is, heb meerdere landen geprobeerd.illuzionnl schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 10:48:
[...]
Ik heb hetzelfde issue, maar gebruik ik Private internet access. Ben instaat om een stap verder te komen door een alternatief product in een winkelwagen te stoppen en dan in de cart mijn country op Germany of UK te zetten. Vervolgens sluit je de winkelwagen en nu kun je Lost ark in de store vinden. Helaas is dit nog niet de oplossing want als ik tenminste op install klik sluit steam direct de popup en installeert de game niet.
Ik heb het idee dat Valve/Steam NordVPN actief tegen houdt of zelf omzeild lijkt het op.
Ik zal eens een andere VPN gebruiken.
Welke nieuwe server wordt nu een beetje het meeste engels gesproken? Geen zin dat ik straks op een server kom waar 80% duits of spaans wordt gesproken.
Goeie vraag, lastig volgens mij is Sceptrum en Procyon nog redelijk te doen qua engels. Ik kijk het eerst even aan voordat ik echt voor 1 server ga.clockw1ze schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:06:
Welke nieuwe server wordt nu een beetje het meeste engels gesproken? Geen zin dat ik straks op een server kom waar 80% duits of spaans wordt gesproken.
Heb het ook met ProtonVPN geprobeerd, aangezien er hier berichten waren dat die voor hun wel werkte. Helaas zelfde issue:jpv91 schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:00:
[...]
Dan kom je een stuk verder dan dat ik kom, ik kan de Lost Ark store page niet eens bezoeken ondanks dat mijn NordVPN actief is, heb meerdere landen geprobeerd.
Ik heb het idee dat Valve/Steam NordVPN actief tegen houdt of zelf omzeild lijkt het op.
Ik zal eens een andere VPN gebruiken.
En als ik dubbel check op sites zoals https://whatismyipaddress.com/ geeft het wel aan dat ik in andere landen zit.
Dan moet je zo’n betaalde dlc laten giften naar je, dat werkt sowieso. Gewoon de goedkoopste nemen.illuzionnl schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:19:
[...]
Heb het ook met ProtonVPN geprobeerd, aangezien er hier berichten waren dat die voor hun wel werkte. Helaas zelfde issue:
En als ik dubbel check op sites zoals https://whatismyipaddress.com/ geeft het wel aan dat ik in andere landen zit.
Heb het zo'n 30 minuten geleden geprobeerd, werkte gewoon met de gratis versie.illuzionnl schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:19:
[...]
Heb het ook met ProtonVPN geprobeerd, aangezien er hier berichten waren dat die voor hun wel werkte. Helaas zelfde issue:
Denk dat ik ook maar een duitse kameraad om een steam gift ga vragen hiervoor.Zercules schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:24:
[...]
Dan moet je zo’n betaalde dlc laten giften naar je, dat werkt sowieso. Gewoon de goedkoopste nemen.
Ik heb nu Private Internet Access gebruikt en nog steeds krijg ik deze foutmelding...
Helaas was dat het eerste dat ik al gedaan had. Ik heb een gift open staan op mijn steam en wanneer ik deze accepteer krijg ik een error:Zercules schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:24:
[...]
Dan moet je zo’n betaalde dlc laten giften naar je, dat werkt sowieso. Gewoon de goedkoopste nemen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/GF2uCeMsoi7Uqxgg42jBRMu5.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/OVxZtWYEdLol86ob2giu9Lcg.png?f=user_large)
Ik heb ook al een family account opgezet en deze gedeelt maar dat werkt helaas ook niet. De game wil dan niet opstarten.
Geloof me ik ben al meer dan 8 uur bezig een werkende oplossing te vinden
Heel vreemd. Duits ‘alt’ account gemaakt met family share? Dat zou sowieso moeten werken. Ik heb die founders onzin (bronze) en kon gewoon vanuit NL downloaden, uberhaupt geen VPN gebruikt.illuzionnl schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:31:
[...]
Helaas was dat het eerste dat ik al gedaan had. Ik heb een gift open staan op mijn steam en wanneer ik deze accepteer krijg ik een error:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb ook al een family account opgezet en deze gedeelt maar dat werkt helaas ook niet. De game wil dan niet opstarten.
Geloof me ik ben al meer dan 8 uur bezig een werkende oplossing te vinden
Edit: als je wilt, kan ik wel proberen te family sharen met je anders? Mijn account staat geregisteerd op de isle of men (engeland, belastingvrij eilandje).
[ Voor 6% gewijzigd door Zercules op 12-02-2022 11:35 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ik zit nu op Beatrice. Maar ik denk dat pas over een week of twee duidelijk is welke taal er op welke server dominant zal zijn.
Ook maar voor Antares gekozen.Roshnak schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 10:39:
Ik zelf zit op Antares, maar ik twijfel erg welke class ik wil spelen ....
Maar inderdaad wel sterke twijfels over de classes, vooral omdat ze qua fantasy toch sterk verschillen van de typische westerse games.. ga ervan uit dat ik er uitendelijk wel aan wen, maar nu even snel met berserker begonnen als meest general class.
De gift komt van de duitse alt account ja. En ook inderdaad een family share opgezet met de alt. De game wordt dan geinstalleerd via die alt en op mijn main probeer ik hem te launchen maar dat werkt vervolgens niet.Zercules schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:33:
[...]
Heel vreemd. Duits ‘alt’ account gemaakt met family share? Dat zou sowieso moeten werken. Ik heb die founders onzin (bronze) en kon gewoon vanuit NL downloaden, uberhaupt geen VPN gebruikt.
Balen man, en die directe steamapp installeren link werkt niet? Zet steam uit (incl background processen) vpn aan, steam uit laten, link, open met steam, gogo?illuzionnl schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:36:
[...]
De gift komt van de duitse alt account ja. En ook inderdaad een family share opgezet met de alt. De game wordt dan geinstalleerd via die alt en op mijn main probeer ik hem te launchen maar dat werkt vervolgens niet.
Thirain heeft wel lange wachttijden momenteel
Ik ben gegaan voor de Sorceress, tot nu toe heel vetNorzan schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:35:
[...]
Ook maar voor Antares gekozen.
Maar inderdaad wel sterke twijfels over de classes, vooral omdat ze qua fantasy toch sterk verschillen van de typische westerse games.. ga ervan uit dat ik er uitendelijk wel aan wen, maar nu even snel met berserker begonnen als meest general class.
Tipje aangezien het nu F2P is.
Nog een iets meer fool proof manier (redeneer ik)
- VPN aangezet (naar Zweden, maar elk land behalve België of NL zal werken)
- Steam opnieuw opgestart en opnieuw ingelogd met mijn normale account
- Naar de store page gegaan van lost ark (https://store.steampowered.com/app/1599340/Lost_Ark/)
- Link geklikt om die te openen in Steam.
- Spel toegevoegd aan mijn library en de download heel even gestart.
- VPN weer gestopt
- Steam weer opnieuw opgestart / opnieuw ingelogd.
- Spel staat nog steeds in mijn Library en de download loopt
- Sluit Steam af
- Zorg dat je niet ingelogd bent via Steam in jouw browser Just to be sure
- Connect een VPN naar een locatie buiten België / Nederland
- Dubbel check dat je VPN actief is door whatismyip.com bijvoorbeeld te bezoeken, land zou nu moeten corresponderen met jouw VPN's gekozen locatie
- Start Steam op, waarschijnlijk moet je opnieuw inloggen, doe dit gewoon met je normale account
- Ga naar https://store.steampowered.com/app/1599340/Lost_Ark/
- Klik op de link daar om het te openen in Steam
- Voeg het spel toe aan jouw account en start de download
- Laat de download heel even lopen
- Sluit Steam weer helemaal af
- Sluit je VPN af / disconnect van de VPN
- Start Steam weer zoals normaal, waarschijnlijk moet je opnieuw inloggen, doe dit gewoon met je normale account
- De download zal nu verder gaan waarna je het spel moet kunnen spelen
[ Voor 54% gewijzigd door vdtweak op 12-02-2022 11:59 ]
Steam eerst afsluiten voor je hier aan begint. Dus steam afsluiten > vpn aan > link in je browser plakken > krijg je login van steam > inloggen en klaarilluzionnl schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:19:
[...]
Zie ook mijn staps gewijze instructies vdtweak in "[PC MMO] Lost Ark Online", Steam van te voren afsluiten kan ook natuurlijk.ProfaNe schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:50:
[...]
Steam eerst afsluiten voor je hier aan begint. Dus steam afsluiten > vpn aan > link in je browser plakken > krijg je login van steam > inloggen en klaar
Tsja, EU server op een weekenddag is GG.Dysg3nic schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:43:
Thirain heeft wel lange wachttijden momenteel
Ik was nog ff 2 uur gaan slapen omdat ik vanmorgen om 6 uur al zat te spelen maar nu kijk ik ook tegen een 4k queue aan. Mooi moment om ff wat huishoudelijke dingen te doen
Tesla M3LR '21
Heb dit al wel 100 keer gedaan zonder een werkende resultaat.vdtweak schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:49:
Tipje aangezien het nu F2P is.Lijkt dus gewoon te werken, wat ik begreep is dat zodra die in je library staat het verder goed moet komen
- Naar de store page gegaan van lost ark (https://store.steampowered.com/app/1599340/Lost_Ark/)
- VPN weer gestopt
- Sluit Steam af
- Dubbel check dat je VPN actief is door whatismyip.com bijvoorbeeld te bezoeken, land zou nu moeten corresponderen met jouw VPN's gekozen locatie
- Start Steam op, waarschijnlijk moet je opnieuw inloggen, doe dit gewoon met je normale account
- Start Steam weer zoals normaal, waarschijnlijk moet je opnieuw inloggen, doe dit gewoon met je normale account
Ik zet steam uit ga naar task manager check of daar niet nog iets toevallig aanstaat voor steam. Start vpn heb uk/duitsland/zweden geprobeerd zie:
:fill(white):strip_exif()/f/image/aa4ibN09KbBDi5enryIqtQ9y.png?f=user_large)
Log vervolgens opnieuw in op steam, omdat ook deze denkt dat ik inderdaad inlog vanaf een andere locatie. Vervolgens in mijn browser waar ik overigens niet ben ingelogt ga ik naar de lost ark pagina en klik op "open in steam" en steam geeft vervolgens:
/f/image/Q8oUE0JNvSnTDq0Xd1dXS6Hw.png?f=fotoalbum_large)
Heb nog even in de settings van steam gekeken en de download server omgezet naar berlin in de hoop dat dit misschien issues gaf, maar helaas.
Ik heb nu een nieuw mail adres aangemaakt en een nieuw steam account aangemaakt.
Ben de game nu aan het downloaden maar dan wel op een ander acccount, lijkt erop dat ik wel kan spelen maar wil eigenlijk de game op mijn hoofd account spelen en niet op deze.
Heeft men nog succes gehad met gifts van de starter packs die nu te koop staan in Steam?
Ben de game nu aan het downloaden maar dan wel op een ander acccount, lijkt erop dat ik wel kan spelen maar wil eigenlijk de game op mijn hoofd account spelen en niet op deze.
Heeft men nog succes gehad met gifts van de starter packs die nu te koop staan in Steam?
Voor degene waarbij een VPN niet werkt en een gift niet geactiveerd kan worden, zo heb ik het spel kunnen toevoegen op mijn account:
1. Genereer een fake Duits adres
2. Maak een Skrill account zonder VPN met het fake adres.
3. Voeg geld toe op Skrill account
4. Zet VPN naar Duitsland
5. Voeg een game toe in je winkelwagen op Steam
6. In de winkelwagen verander je land Duitsland
7. Nu zou je de lost ark pagina moeten kunnen zien
8. Voeg een starter pack toe aan de winkelwagen
9. Betaal met Skrill met het Duitse adres van stap 1. (Het is misschien nodig om even de VPN uit te zetten, ik ben niet zeker)
10. Lost Ark is toegevoegd aan je library
Skrill had mijn eerste account dat ik wou aanmaken geblocked omdat ik dat met een VPN deed dus het kan zijn dat je wat moet experimenteren met VPN aan/uit. Betalen met de VPN aan is prima. Voor de sign up moet de VPN uit. Voor sign in ben ik niet zeker.
1. Genereer een fake Duits adres
2. Maak een Skrill account zonder VPN met het fake adres.
3. Voeg geld toe op Skrill account
4. Zet VPN naar Duitsland
5. Voeg een game toe in je winkelwagen op Steam
6. In de winkelwagen verander je land Duitsland
7. Nu zou je de lost ark pagina moeten kunnen zien
8. Voeg een starter pack toe aan de winkelwagen
9. Betaal met Skrill met het Duitse adres van stap 1. (Het is misschien nodig om even de VPN uit te zetten, ik ben niet zeker)
10. Lost Ark is toegevoegd aan je library
Skrill had mijn eerste account dat ik wou aanmaken geblocked omdat ik dat met een VPN deed dus het kan zijn dat je wat moet experimenteren met VPN aan/uit. Betalen met de VPN aan is prima. Voor de sign up moet de VPN uit. Voor sign in ben ik niet zeker.
Incognito browser? Een cookie wellicht? Daar lijkt het wel op namelijk als je VPN aanstaat en de locatie in je browser wel goed is.illuzionnl schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 12:15:
[...]
Heb dit al wel 100 keer gedaan zonder een werkende resultaat.
Ik zet steam uit ga naar task manager check of daar niet nog iets toevallig aanstaat voor steam. Start vpn heb uk/duitsland/zweden geprobeerd zie:
[Afbeelding]
Log vervolgens opnieuw in op steam, omdat ook deze denkt dat ik inderdaad inlog vanaf een andere locatie. Vervolgens in mijn browser waar ik overigens niet ben ingelogt ga ik naar de lost ark pagina en klik op "open in steam" en steam geeft vervolgens:
[Afbeelding]
Heb nog even in de settings van steam gekeken en de download server omgezet naar berlin in de hoop dat dit misschien issues gaf, maar helaas.
Anders al een andere browser geprobeerd waarop je nog nooit steam hebt bezocht?
Ja en helaas geen verschilvdtweak schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 12:37:
[...]
Incognito browser? Een cookie wellicht? Daar lijkt het wel op namelijk als je VPN aanstaat en de locatie in je browser wel goed is.
Anders al een andere browser geprobeerd waarop je nog nooit steam hebt bezocht?
na afgelopen nacht en vanochtend te proberen geef ik het voor nu op, begint nu echt aan mij te vreten.
krijg op geen enkel mogelijk manier lost Ark werkend voor mijn hoofd steam account.
Ik hou deze topic wel in de gaten mocht er iemand ooit een fix hebben die werkt of wanneer ze besluiten de game alsnog uit te brengen in NL/BE
krijg op geen enkel mogelijk manier lost Ark werkend voor mijn hoofd steam account.
Ik hou deze topic wel in de gaten mocht er iemand ooit een fix hebben die werkt of wanneer ze besluiten de game alsnog uit te brengen in NL/BE
Als iemand buiten NL mij een starter pack zou giften en je redeemed die. Krijg je dan alleen die pack of ook automatisch het spel in je library?
Ik kan de gift niet accepten bij de nieuwe packs dus pas opAmbition88 schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 13:09:
Als iemand buiten NL mij een starter pack zou giften en je redeemed die. Krijg je dan alleen die pack of ook automatisch het spel in je library?
:fill(white):strip_exif()/f/image/OVxZtWYEdLol86ob2giu9Lcg.png?f=user_large)
Damn sucks..illuzionnl schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 13:14:
[...]
Ik kan de gift niet accepten bij de nieuwe packs dus pas op
[Afbeelding]
Sorry, wat bedoel je met nieuwe packs? Ik hoop via G2A het spel na restocks als gift te krijgen want via VPN lukt het mij niet om het spel te installeren en weinig zin om een nieuw Steam account speciaal voor dit spel aan te maken.illuzionnl schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 13:14:
[...]
[Afbeelding]
Ugh.. nadeel van geen headstart kunnen spelen is dat alle leuke name al bezet zijn..
Dus weer paar uur proberen..
Dus weer paar uur proberen..
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ik heb helaas exact hetzelfde probleemilluzionnl schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 13:14:
[...]
[Afbeelding]
Had 12 uur geleden al een ticket ingeschoten bij steam dat de gift niet te accepteren is, helaas nog geen reactie daarop.dontpickme schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 13:31:
[...]
Ik heb helaas exact hetzelfde probleem
Thanks, via de eerste methode prima gelukt, is aan het downloaden. Weet niet of de game wat voor mij is , maar wil iig even kijken waar alle heisa over gemaakt wordtvdtweak schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:49:
Tipje aangezien het nu F2P is.Lijkt dus gewoon te werken, wat ik begreep is dat zodra die in je library staat het verder goed moet komen
- VPN weer gestopt
- Sluit Steam af
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME