Ik vind het erg klantonvriendelijk… Ik neem anonieme nummers ook niet op. 50 euro is een enorm bedrag, het is echt niet zo dat ze die boodschappen ALLEMAAL weg moeten gooien. Je mobiele telefoon kan ook stuk/leeg zijn, die bezorger moet gewoon wat meer moeite doen.. Ik neem aan dat je je deurbel normaal wel hoort @
Ketho ?
Ik heb hele andere ervaringen met Picnic, die volgden zelfs het briefje op de deur op (“aub niet aanbellen, baby slaapt”). Stond de bezorger heel zachtjes op het keuken-raam te kloppen.
Bovendien kun je ze live in de app volgen en krijg je doorlopend pushberichten waarin het tijdsvak steeds kleiner wordt.. En als er iets niet klopt hoef je maar te appen een het wordt geregeld (geld terug)..
Ik heb zelfs een keer gehad dat ik per ongeluk een bezorgtijd had geselecteerd op een moment dat we helemaal niet thuis konden zijn. Maar we hadden we boodschappen nodig dus annuleren was ook niet handig… Mochten we het een paar uur later op het depot ophalen, topservice…
Ook een relatief laag minimum bestelbedrag (ik geloof 25 euro), dan komen ze al langs.
De AH moet maar gewoon een fysieke retailer blijven, als ik het zo lees. Ja, volgens de voorwaarden staan ze vast in hun recht meer je wilt toch de klant behouden en blij maken? Geef dan de 1e keer een waarschuwing ofzo. Nee, meteen 50 euro.. Van de zotte… TS had het wellicht handiger kunnen aanpakken maar er is ook nog zoiets als klantvriendelijkheid.. Ben je een goeie klant bij AH @
Ketho? Dat kunnen ze aan je bonuskaart vast zo zien? (Neem aan dat die aan je online account gekoppeld is?)…
[
Voor 23% gewijzigd door
FreakNL op 30-10-2021 14:48
]