Eerste seizoen met Fylde zit er alweer een paar dagen op, en zoals verwacht met redelijke overmacht kampioen geworden.
:fill(white):strip_exif()/f/image/GkZamE9gAO8xVHyh9mM5nuNv.png?f=user_large)
Begin van het seizoen ging het erg gelijk op, maar uiteindelijk toch 11 punten voorsprong op de nummer 2:
:fill(white):strip_exif()/f/image/8wnfdNWDovBGEcAg27gcj3Ln.png?f=user_large)
In de FA cup alle kwalificatie rondes doorgekomen, maar daarna helaas eruit gevlogen tegen Barrow FC die 2 leagues hoger dan wij spelen. In de FA trophy tot de halve finale gekomen, waarin Southend uit de National League (1 league boven ons) helaas net wat te sterk bleek.
Statistieken van m'n spelers:
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZhDjHdLW7dIkFGjI42ovvsbb.png?f=user_large)
Zie het aantal goals van die 2 centrale verdedigers... Daar mag SI toch wel eens iets aan doen.
Het zal niet verrassen dat de 2 spelers met 25 en 17 assists de hoekschoppen nemen...
Einde seizoen nog een "klein" cadeautje van de voorzitter gekregen:
:fill(white):strip_exif()/f/image/KjnakzVgyPNZbCPJGwWAiOlw.png?f=user_large)
En dat voor een 6e klasser....
En nu stad en land af aan het zoeken naar nieuwe spelers, aangezien ik af wil stappen van de eerdere 4-4-2 naar een soort van 5-2-3 tactiek. Ais ik de season preview mag geloven gaan we in ieder geval een prima kans op wederom promotie hebben, we staan daarin 6e met 10-1 kans op promotie (de nr 1 staat op 4-7, degradant uit de league 2).
:fill(white):strip_exif()/f/image/GkZamE9gAO8xVHyh9mM5nuNv.png?f=user_large)
Begin van het seizoen ging het erg gelijk op, maar uiteindelijk toch 11 punten voorsprong op de nummer 2:
:fill(white):strip_exif()/f/image/8wnfdNWDovBGEcAg27gcj3Ln.png?f=user_large)
In de FA cup alle kwalificatie rondes doorgekomen, maar daarna helaas eruit gevlogen tegen Barrow FC die 2 leagues hoger dan wij spelen. In de FA trophy tot de halve finale gekomen, waarin Southend uit de National League (1 league boven ons) helaas net wat te sterk bleek.
Statistieken van m'n spelers:
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZhDjHdLW7dIkFGjI42ovvsbb.png?f=user_large)
Zie het aantal goals van die 2 centrale verdedigers... Daar mag SI toch wel eens iets aan doen.
Het zal niet verrassen dat de 2 spelers met 25 en 17 assists de hoekschoppen nemen...
Einde seizoen nog een "klein" cadeautje van de voorzitter gekregen:
:fill(white):strip_exif()/f/image/KjnakzVgyPNZbCPJGwWAiOlw.png?f=user_large)
En dat voor een 6e klasser....
En nu stad en land af aan het zoeken naar nieuwe spelers, aangezien ik af wil stappen van de eerdere 4-4-2 naar een soort van 5-2-3 tactiek. Ais ik de season preview mag geloven gaan we in ieder geval een prima kans op wederom promotie hebben, we staan daarin 6e met 10-1 kans op promotie (de nr 1 staat op 4-7, degradant uit de league 2).