Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:32

greatgonzo

schit-te-rend!

actie is over, was dit weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:22
Ja klopt. Voor de actie waren ze ook 525 euro toch? Had er met de launch 2 besteld en dat leverde me nog 36 euro cashback op via een Duitse cashbacksite.

Maar even wachten wat de prijs gaat doen de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Binnetie schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 09:11:
[...]

Ja klopt. Voor de actie waren ze ook 525 euro toch? Had er met de launch 2 besteld en dat leverde me nog 36 euro cashback op via een Duitse cashbacksite.

Maar even wachten wat de prijs gaat doen de komende tijd.
zal wel iets dalen als de 6a er komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventasus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-08 08:25
Op amazon is de 6 Pro nu 400 euro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElArmaSecreta
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10-09 11:59
Ventasus schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 06:07:
Op amazon is de 6 Pro nu 400 euro
Lijkt mij te mooi om waar te zijn. Verkocht door een shop die net bestaat en waarover niets is te vinden. Hoe graag ik hem ook wil, ik durf het niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
ElArmaSecreta schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 06:41:
[...]

Lijkt mij te mooi om waar te zijn. Verkocht door een shop die net bestaat en waarover niets is te vinden. Hoe graag ik hem ook wil, ik durf het niet aan.
Ik ken het van iets anders.Tijdens het bestellen gaat er iets mis en dan later kun je het niet meer bestellen. Dan is het opgemerkt door Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

met Paypal of CC ben je beschermd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Klopt, het is me wel eens overkomen met een robotstofzuiger. En uiteindelijk ging dat goed en hebben ze het bedrag teruggestuurd. Maar houd altijd rekening met 'als het te goed om waar te zijn lijkt'. Als koper heb je ook bepaald onderzoek te doen.
Het ging uiteindelijk goed. Maar ook wel gehad dat je gewoon niet de betaling kunt doen omdat Amazon ingrijpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

heb het wel kunnen bestellen, en gok het er op, vertrouw maar op CC bescherming

De standaard versie trouwens €300..

[ Voor 20% gewijzigd door greatgonzo op 29-06-2022 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cenahej
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:57
400 euro is toch net te mooi om waar te zijn. Denk niet dat ik het voor dat bedrag ga proberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Volgens mij zijn daar wel rechtzaken over geweest.. (Mensen die TV's kochten voor €1 enz).
Prijsfouten zijn volgens mij ook de verantwoordelijkheid van de verkoper.

Het is denk ik wat anders als hij 90% korting biedt. Maar dit is 35% korting op de (duitse) prijs. Dat klinkt als een normale aanbieding, zeg ik zonder voorkennis })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventasus
greatgonzo schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 09:10:
Volgens mij zijn daar wel rechtzaken over geweest.. (Mensen die TV's kochten voor €1 enz).
Prijsfouten zijn volgens mij ook de verantwoordelijkheid van de verkoper.

Het is denk ik wat anders als hij 90% korting biedt. Maar dit is 35% korting op de (duitse) prijs. Dat klinkt als een normale aanbieding, zeg ik zonder voorkennis })
dat dacht ik ook, heb het besteld met CC en we zullen het gaan zijn of die dit weekend komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cenahej
Hmm, het is niet mogelijk om direct te kopen of in winkelwagen te zetten. Deze blijft vervolgens leeg..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Cenahej schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 09:26:
Hmm, het is niet mogelijk om direct te kopen of in winkelwagen te zetten. Deze blijft vervolgens leeg..
zal misschien op zijn. Toen ik bestelde waren er nog 5. Ventasus heeft er één besteld, dus iig minder dan 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cenahej
Er staat nu wel ook de witte variant erop, ditmaal voor €500.

Heb je bij betalen met IDEAL ook genoeg kopersbescherming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Cenahej schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 09:43:

nee, volgens mij alleen paypal en cc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cenahej
greatgonzo schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 09:46:
[...]

Thanks voor de snelle reactie. Ik kan alleen betalen met IDEAL dus ik laat het voor nu langs me heen gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventasus
greatgonzo schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 09:46:
[...]

ik zou verwachten dat amazon daar ook wel iets mee doet toch? heb zelf alleen ervaring met bol.com en als je daar druk op uitoefen gaan zij er tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElArmaSecreta
Ik heb geen zin in het gedoe dat je er (bijna zeker) mee gaat hebben. Misschien levert Amazon Prime Day nog een leuke deal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Cenahej schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 09:43:

Heb je een linkje? De witte vind ik zelf niet zo denderend. Maar ik was net aan het kijken op Amazon en kwam hem niet tegen. Liefst zie ik iets op Bol.com omdat ik daar nog een bon van 500 euro voor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Ventasus schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 09:56:
[...]

ik zou verwachten dat amazon daar ook wel iets mee doet toch? heb zelf alleen ervaring met bol.com en als je daar druk op uitoefen gaan zij er tussen zitten.
https://www.amazon.nl/gp/...l?nodeId=GEF528GN65XSJ7V8

overigens jammer dat deze niet met prime wordt verzonden, dan heb je nog meer verkoopbescherming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
greatgonzo schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 10:35:
[...]
https://www.amazon.nl/gp/...l?nodeId=GEF528GN65XSJ7V8

overigens jammer dat deze niet met prime wordt verzonden, dan heb je nog meer verkoopbescherming
Dat linkje komt uit op een pagina voor externe verkopers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Binnetie schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 10:38:
[...]

Dat linkje komt uit op een pagina voor externe verkopers...
het wordt ook verkocht door een externe verkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Haha ik zocht een linkje naar het desbetreffende artikel. Ik heb met Distil een filter gemaakt dat als de prijs veranderd op Amazon voor een 6 en een 6 Pro, dat ik dan een melding krijg.
En as we speak werkt het. Want de 6 was 522 euro en nu ineens 521 euro haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventasus
Beste X,

Bedankt voor je bestelling op Amazon Marketplace!

In overeenstemming met het kopers- en verkopersbeschermingsbeleid van Amazon vragen we je vriendelijk om ons je bestelnummer naar ons zakelijke e-mailadres te sturen,
zodat we het leveringsproces kunnen starten.

Onze zakelijke e-mail: info@euro-market24,de

We valideren uw bestelling alleen als we uw bevestiging per zakelijke e-mail hebben ontvangen: info@euro-market24,de

Bedankt en we wachten op uw bevestiging per e-mail!

Vriendelijke groeten,
Bovenstaande bericht ontvangen... dit voelt behoorlijk als oplichting. (alleen mijn naam veranderd naar X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ventasus schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 09:56:
[...]

Amazon gaat je niet helpen. Je kan gewoon een claim indienen en weken/maanden wachten op je terugbetaling. Ik heb het ook op de marketplace gehad maar dan met een roeimachine. Succes, want een leuk traject is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Ventasus schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 13:12:
[...]

Bovenstaande bericht ontvangen... dit voelt behoorlijk als oplichting. (alleen mijn naam veranderd naar X)
idem hier.. maar eens contact opgenomen met de klantenservice

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Kom op mensen, voor 400 euro een Pixel 6 Pro... en het dan toch nog proberen }:|
Google Pixel 6 Pro

[ Voor 60% gewijzigd door CLB op 29-06-2022 14:11 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

CLB schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 14:10:
Kom op mensen, voor 400 euro een Pixel 6 Pro... en het dan toch nog proberen }:|
[Afbeelding: Google Pixel 6 Pro]
525 in DLD, iets meer dan 35% korting..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:09

charrel

Cortisol4life..

greatgonzo schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 14:20:
[...]

525 in DLD, iets meer dan 35% korting..
Dat is geen pro, gewoon de normale.

https://www.saturn.de/de/...6&query_from_suggest=true

pro is 749€

[ Voor 25% gewijzigd door charrel op 29-06-2022 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ventasus schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 13:12:
[...]

Als ik hun site bekijk dan hebben ze ook helemaal geen Pixels te koop. Alleen Apple en wat Samsung telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
charrel schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 14:25:
Dat is geen pro, gewoon de normale.
Dat inderdaad en als die prijs wel klopte, dan kan een vage shop opeens 35% korting bieden... uhm nee.

Gewoon niet bestellen svp, bespaart iedereen veel kopzorgen hier.
Ik zie alweer dingen voorbijkomen als CC-bescherming, ik bestel wel via PayPal... Doe 't maar gewoon niet ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Amazon zegt...
Dat jij een e-mail ontvangt van een Marketplace verkoper, die vraagt om te communiceren buiten het Amazon Berichtencentrum is inderdaad niet de bedoeling.

Ik wil je vragen niet in te gaan op deze e-mail. Wij hebben al meerdere signalen ontvangen vandaag over deze verkoper, en ik raad je aan om de bestelling te annuleren, mocht dit niet lukken, stuur dan een bericht naar de verkoper, met de reden Annuleren Bestelling, de verkoper heeft dan 48 uur om te reageren op je verzoek.
Door een bericht te sturen naar de verkoper kan je bij het niet annuleren, of niet leveren van een product aanspraak maken op de A-Z Garantie, om zo je geld terug te krijgen.

Ik ga deze verkoper rapporteren, omdat dit verdacht gedrag is.

Ik hoop je zo voldoende te hebben geinformeerd
.

[ Voor 4% gewijzigd door greatgonzo op 29-06-2022 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElArmaSecreta
Tja, was allemaal te voorspellen. Bestellers succes met de hassle :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

ElArmaSecreta schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 16:03:
Tja, was allemaal te voorspellen. Bestellers succes met de hassle :)
maak me nog niet zo druk :)
1) Annuleren
2) eventueel A-Z garantie
3) CC verzekering

TVP voor als ik over drie maanden wel :'( :')

[ Voor 8% gewijzigd door greatgonzo op 29-06-2022 16:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:41
Eind vorige week heb ik de normale Pixel 6 kunnen scoren voor 444 euro, gisteren binnen gekomen. Gewoon op Amazon.de en als verkoper de google store, dit was n.a.v. een prijsverlaging in een Duitse mediamarkt. Het leek er op dat Amazon er in mee ging. Ook daar is die weer 525 zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - peter -
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Zie ook een RTX 3070 Ti voor 500 euro in de pricewatch staan van deze verkoper. Daar zullen ook wel mensen voor vallen vrees ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binnetie
De 6 nu €518,- weer een paar euro goedkoper dan gisteren: https://www.amazon.de/-/n...pixel+6%2Caps%2C81&sr=8-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K3N8
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-09 12:24
Vorige week de Pixel 6 gekocht voor 441 EUR bij Mediamarkt in Duitsland. Vandaag binnengekomen. Ik ben heel benieuwd naar het verschil met de Pixel 4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Amazon heeft iig mijn bestelling gecanceld en niets afgeschreven van de CC. Het was natuurlijk een gokje, maar het proberen waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Het blijft een gokje. Ene keer lukt het, de andere keer niet.
Ik twijfel nog steeds met name het verschil in grote tussen de gewone 6 en de 6 pro. Dat ik 256GB wilde heb ik laten varen. Moet gewoon beter met de opslag omgaan.

Bij Bol heb ik nog een bon van 500 euro te besteden, dus daar ook maar een beetje opletten qua prijs.
Weet iemand of Belsimpel de Pixels in de winkel heeft liggen? Want ik kan morgen naar een winkel om te proberen, anders ga ik de Pro bestellen en als hij te groot is gaat hij retour.
Heb ze al gebeld maar de medewerkster zei dat ze niet weten welke telefoons de winkels hebben opgesteld. Ze kon het ook niet navragen...
Rechtstreeks naar de winkel bellen kan ook niet.

Op zich is de prijs hier in NL dan wel te doen nu. Na het uitkomen van de 6a en de 7 zal hij nog wat dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Binnetie schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 08:53:
Het blijft een gokje. Ene keer lukt het, de andere keer niet.
Ik twijfel nog steeds met name het verschil in grote tussen de gewone 6 en de 6 pro. Dat ik 256GB wilde heb ik laten varen. Moet gewoon beter met de opslag omgaan.

Bij Bol heb ik nog een bon van 500 euro te besteden, dus daar ook maar een beetje opletten qua prijs.
Weet iemand of Belsimpel de Pixels in de winkel heeft liggen? Want ik kan morgen naar een winkel om te proberen, anders ga ik de Pro bestellen en als hij te groot is gaat hij retour.
Heb ze al gebeld maar de medewerkster zei dat ze niet weten welke telefoons de winkels hebben opgesteld. Ze kon het ook niet navragen...
Rechtstreeks naar de winkel bellen kan ook niet.

Op zich is de prijs hier in NL dan wel te doen nu. Na het uitkomen van de 6a en de 7 zal hij nog wat dalen.
Je kan gewoon online zien bij Belsimpel welke telefoon ze op voorraad hebben per vestiging.
Dan kunnen ze hem gewoon laten zien toch?
In Tilburg ligt die sowieso in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik zag dat ook voor andere filialen, dat hij op voorraad is. Je kunt hem dan direct meenemen. Maar ik wil hem graag eerst even vasthouden en bedienen. Neem aan dat ze dan niet een uit de verpakking gaan halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cenahej
Iemand bekend met overnighttelecom.nl? Afgelopen woensdag de Pro besteld maar zit helaas al vanaf dag 1 vast in het sorteercentrum van PostNL.
Denk dat er helaas niks aan te doen is dan wachten en hopen dat die nog ergens terecht komt. Wel jammer want nu zijn de prijzen een kleine week later wel weer €20 gezakt.

Update: telefoon is binnen! Zo maar snel naar huis van werk om ermee aan de slag te gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Cenahej op 05-07-2022 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Na veel twijfelen in verband met het formaat, heb ik vanavond toch maar de knoop doorgehakt en een nieuwe abonnement afgesloten met een Pixel 6 Pro 256gb 😀. In combinatie met een 2 jarig abonnement kostte de telefoon nog 817 euro.
Als het goed is wordt ie morgen bezorgd, kan niet wachten! Enige nadeel is dat ik thuis zit met corona en niet goed weet of ik de telefoon aan mag nemen en iets kan tekenen.. maar dat komt wel goed denk ik.

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-01 14:34
De 6a is er bijna, maar nu lijkt de 6 op een aantal plaatsen onder de verwachte adviesprijs van de 6a te krijgen te zijn.
Zo zag ik bij belsimpel een actie van ongeveer 400 euro (icm een 15 euro per maand abbo die ik nu ook heb).
Zou ik gek zijn om nog voor de 6a te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Gammort schreef op maandag 11 juli 2022 @ 18:30:
De 6a is er bijna, maar nu lijkt de 6 op een aantal plaatsen onder de verwachte adviesprijs van de 6a te krijgen te zijn.
Zo zag ik bij belsimpel een actie van ongeveer 400 euro (icm een 15 euro per maand abbo die ik nu ook heb).
Wat is de berekening van het abonnement? Wat zijn de kosten van een los toestel? 1 jaar of 2 jaar? De toestellen zijn verschillend, ook qua grootte. Het ligt er maar net aan wat jij belangrijk vindt. We missen wat informatie om er iets over te kunnen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 18:37
Ik wil mogelijk de 6a kopen in India volgende maand voor een kennis hier in NL. Ik heb zelf al de gewone 6.
Echter vroeg ik mij af hoe dit met garantie zit en zit er een verschi inl met een Pixel 6a uit India dan 1 hier uit Europa in specs/hardware/software?

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:09

charrel

Cortisol4life..

Gammort schreef op maandag 11 juli 2022 @ 18:30:
Laatst was ie bij amazon 448 inc verzenden los, dus misschien dat ie binnenkort weer een keer zakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:53
De pixel 6a is voor ons Belgen als pre-order te bestellen bij Fnac.be voor €458,98 :

https://www.fr.fnac.be/Google-Pixel-6/Smartphones/nsh547009

En voor de Nederlanders te bestellen bij Fnac.com ;
https://www.fnac.com/Smar...28-Go-Blanc/a17126466/w-4

Edit :
Voor de Belgen: ook beter bestellen bij Fnac.com, want gratis Pixel Buds A bij pre-order (gewoon bijvoegen in winkelmandje).

[ Voor 50% gewijzigd door lukadad op 21-07-2022 11:29 . Reden: Extra url + info Buds ]

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbje
  • Nu online
De mediamarkt in Duitsland heeft de 6A ook online staan, met gratis Pixel Buds A-Series, voor €459,00.

https://www.mediamarkt.de...5b0dcf81e1cb7f9701256b4a9

Maar ik vraag me af of je weer een Duits adres nodig hebt voor de Buds of niet. Ik kan het niet zo vinden, iemand enig idee?

Edit: Yes, zelfde voorwaarden met de Pixel 6, weer een Duits adres nodig dus.

https://promo-rewards.com/buds/de-DE/terms#

[ Voor 11% gewijzigd door Bobbje op 21-07-2022 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
Bij Fnac.com de Pixel Buds A in winkelmand plaatsen, en de prijs wordt in mindering gebracht.

Dus voor de Belgen, bestellen bij Fnac.com en je krijgt er gratis de Pixel Buds bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Was het niet zodat je bij fnac.com kon kiezen voor verzending naar Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Bij MediaMarkt in DE moet je achteraf de Pixel Buds bestellen en die worden alleen naar een Duits adres verzonden. Fnac verzend ook naar NL en stuurt de Pixel Bus mee (komen zelfs een paar dagen voor de telefoon aan als je nu besteld).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lukadad
Pfff, wat een brakke website bij Fnac.com :

De zwarte versie te bestellen via :
https://www.fnac.com/Smar...128-Go-Noir/a17126467/w-4

De groene versie via :
https://www.fnac.com/Smar...128-Go-Vert/a17126468/w-4

De witte via :

De wite pixel Buds A via :
https://www.fnac.com/Ecou...bruit-Blanc/a16127279/w-4

De groene Pixel Buds A komen niet in aanmerking voor de promo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
De site is inderdaad niet zo prettig, als je op fnac.com zit en zoekt op Pixel 6A komt deze ook nog niet in zoek resultaten te boven.

Inmiddels heb ik bestelling voor een zwarte versie gedaan met de buds, benieuwd hoe dit verder gaat lopen.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Witte 6a besteld , ben alleen de buds vergeten en zit nu op de chat te wachten om het op te lossen :+

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
De Pixel 6a is bij Amazon direct vanaf de releasedatum beschikbaar voor levering in Nederland:

- https://www.amazon.de/dp/B0B4DMBH5T
- https://www.amazon.fr/dp/B0B4DMBH5T
- https://www.amazon.it/dp/B0B4DMBH5T
- https://www.amazon.es/dp/B0B4DMBH5T

In Italië en Spanje zijn de gratis Buds al mee te bestellen. In Duitsland en Frankrijk op dit moment nog niet. Omdat de totaalprijs wordt aangepast met het Nederlandse btw-tarief, is bestellen in Italië (waar het btw-tarief 22% bedraagt) het voordeligst. Inclusief verzending kom je dan uit op € 461,01.

[ Voor 4% gewijzigd door TexMex op 21-07-2022 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarnickS
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15-09 11:25
TexMex schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 14:37:
De Pixel 6a is bij Amazon direct vanaf de releasedatum beschikbaar voor levering in Nederland:

- https://www.amazon.de/dp/B0B4DMBH5T
- https://www.amazon.fr/dp/B0B4DMBH5T
- https://www.amazon.it/dp/B0B4DMBH5T
- https://www.amazon.es/dp/B0B4DMBH5T

In Italië en Spanje zijn de gratis Buds al mee te bestellen. In Duitsland en Frankrijk op dit moment nog niet. Omdat de totaalprijs wordt aangepast met het Nederlandse btw-tarief, is bestellen in Italië (waar het btw-tarief 22% bedraagt) het voordeligst. Inclusief verzending kom je dan uit op € 461,01.
Als ik op amazon.it de versie met buds kiest zegt hij "Non disponibile", dus volgensmij werkt het daar ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
MarnickS schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 14:48:
[...]

Als ik op amazon.it de versie met buds kiest zegt hij "Non disponibile", dus volgensmij werkt het daar ook niet.
Hier is het wel gelukt. Eerder waren ze ook al even niet beschikbaar. Gewoon af en toe blijven controleren. Ik neem aan dat ze niet nú al op zijn. Het lijkt er ook op alsof Amazon nog met die pagina bezig is.

[ Voor 7% gewijzigd door TexMex op 21-07-2022 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfwggl
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21-03 08:30
Wat is jullie reden om voor de 6a te gaan i.p.v de reguliere 6? Ik heb gisteren de 'normale' 6 besteld voor €430 icm een nieuw 2 jarig abonnement maar twijfel erg over de grootte van de telefoon. Gevoelsmatig wil ik echter niet minstens zo veel betalen voor 'mindere' specificaties op de 6a, of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uFx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:11

uFx

mfwggl schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 15:25:
Wat is jullie reden om voor de 6a te gaan i.p.v de reguliere 6? Ik heb gisteren de 'normale' 6 besteld voor €430 icm een nieuw 2 jarig abonnement maar twijfel erg over de grootte van de telefoon. Gevoelsmatig wil ik echter niet minstens zo veel betalen voor 'mindere' specificaties op de 6a, of zie ik dat verkeerd?
Zoals je zegt: de afmeting. Overigens wacht ik de reviews af voordat ik daadwerkelijk ga bestellen. Dan weet ik of het een S22 of een 6a gaat worden (beide van vergelijkbaar formaat)

I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grottoman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10-2022
lukadad schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 11:43:
Pfff, wat een brakke website bij Fnac.com :

De zwarte versie te bestellen via :
https://www.fnac.com/Smar...128-Go-Noir/a17126467/w-4

De groene versie via :
https://www.fnac.com/Smar...128-Go-Vert/a17126468/w-4

De witte via :

De wite pixel Buds A via :
https://www.fnac.com/Ecou...bruit-Blanc/a16127279/w-4

De groene Pixel Buds A komen niet in aanmerking voor de promo.
Hey bedankt voor het manoeuvreren door dat mijnenveld voor ons. Ik heb wat vragen.

Ik heb de bestel pagina vertaald en bij een van de vakjes rechtsonder staat "noem dit adres". Weet iemand wat daarmee bedoeld wordt? (ik heb mijn werkelijke adres al boven ingevoerd) Ik heb uiteindelijk deze stap overgeslagen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wQX_YRN8uZD6EsEMKR19-he2sQk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/G7iTBjbs9Mnzf1JGi4fVtih9.jpg?f=user_large

Daarna wordt mij twee verzendingsmogelijkheden aangeboden. Maar ik zie geen verschil tussen de twee anders dan de prijs. De "snelle levering" is goedkoper en automatisch aangevinkt. Maar ik woon in NL dus moet ik per se internationale levering kiezen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qKaY1viwaCyPsPk1POlGdOliLms=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wNSgGhSMzpIL5zEucSpzHQpH.jpg?f=fotoalbum_large

Hoe zit het verder met de garantie? Als de batterij de pijp uit gaat, is er dan een google store NL waar ik deze naar kan sturen of moet het terug naar de originele verkoper?

[ Voor 7% gewijzigd door Grottoman op 21-07-2022 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Niet online
Hier ook ivm het formaat. De 6 is voor mij al te groot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baerdt
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 00:00
MarnickS schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 14:48:
[...]

Waarschijnlijk staat er "Il tuo indirizzo di consegna: Paesi Bassi". Als je daarop klikt en je vult een italiaanse postcode in kan je 'm wel in je mandje plaatsen. Bij het afrekenen kan je vervolgens gewoon je Nederlandse adres opgeven. Fopbegrenzing :+
Majin Buu schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 17:22:
Hier ook ivm het formaat. De 6 is voor mij al te groot.
Same.

[ Voor 15% gewijzigd door baerdt op 22-07-2022 02:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:25
Ja gelukt bij amazon.it - met een Italiaans adres toevoegen en later wijzigen lukte het.

Na wat reviews op youtube te hebben gezien wacht ik liever op een pixel 7.

[ Voor 32% gewijzigd door inTIMidate op 23-07-2022 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
baerdt schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 02:43:
[...]

Waarschijnlijk staat er "Il tuo indirizzo di consegna: Paesi Bassi". Als je daarop klikt en je vult een italiaanse postcode in kan je 'm wel in je mandje plaatsen. Bij het afrekenen kan je vervolgens gewoon je Nederlandse adres opgeven. Fopbegrenzing :+
Goede tip! Bij mijn bestelling was dit gisteren nog niet nodig. Maar nu lukt het inderdaad alleen op deze manier.

Dus inderdaad even een Italiaans adres toevoegen en als standaard-bezorgadres instellen. Vervolgens kun je bij het afrekenen gewoon je Nederlandse bezorgadres kiezen.

[ Voor 14% gewijzigd door TexMex op 22-07-2022 11:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geert.St
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 16:29
Deze ochtend bij Fnac.com bestelling geplaatst, Pixel 6a + (gratis) Pixel buds + verzendkosten. In de voorwaarden van de buds staat niets speciaals op de fnac website, dus ik heb het maar geriskeerd...

Daarnet een mail dat de bestelling geblokkeerd is zolang dat de Pixel buds niet betaald worden. Nu even met de klantendienst aan het chatten... Ik laat jullie het verloop nog weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grottoman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10-2022
inTIMidate schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 10:57:
Ja gelukt bij amazon.it - met een Italiaans adres toevoegen en later wijzigen lukte het.

Na wat reviews op youtube te hebben gezien wacht ik liever op een pixel 7.
Die reviews hebben me ook een beeetje op andere gedachten gebracht, maar andere reviews zijn weer lovend. Uiteindelijk is de prijs de grootste factor van kritiek, voor 100dollar/euro minder zou de 6a een perfecte aankoop zijn.

Maar die deals die de amerikanen krijgen is pas absoluut gestoord: ze kunnen hun oude pixel ruilen tot bedragen als 300 dollar! velen betalen uiteindelijk 150 voor de pixel 6a + buds. Ook in Duitsland geven ze korting. Toont maar weer eens hoe wij hier een beetje genaaid worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal-Roy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 09:29
Ik overweeg de overstap van mijn Pixel 6 naar de S22 Ultra, wat is een redelijke/gangbare verkoopprijs zijn voor een 2e hands Pixel 6 (als nieuw) ? Er staat momenteel niks te koop in de vraag en aanbod om mee te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Royal-Roy schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 15:38:
Ik overweeg de overstap van mijn Pixel 6 naar de S22 Ultra, wat is een redelijke/gangbare verkoopprijs zijn voor een 2e hands Pixel 6 (als nieuw) ? Er staat momenteel niks te koop in de vraag en aanbod om mee te vergelijken.
En op Marktplaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal-Roy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 09:29
500-750 euro, maar ik vraag me af hoe reëel dat is met een huidige nieuwprijs van rond de 550 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Royal-Roy schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 15:49:
[...]

500-750 euro, maar ik vraag me af hoe reëel dat is met een huidige nieuwprijs van rond de 550 euro
Dan maak jij er 450 euro van. Vergeet niet dat veel mensen hem alleen in NL bekijken en via Belsimpel is hij dan een stuk duurder.
Zakken in prijs kan altijd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehaktstaaf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:22
Geert.St schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 17:28:
Daarnet een mail dat de bestelling geblokkeerd is zolang dat de Pixel buds niet betaald worden. Nu even met de klantendienst aan het chatten... Ik laat jullie het verloop nog weten.
Ben je hier al verder mee gekomen? Ben wel erg benieuwd, zelf totaal geen behoefte aan de Pixel Buds. Maar als ik die kan doorverkopen is de prijs voor de 6A toch weer wat gereduceerd.

Vrijstaande woning 1998, 212m², RD3,6. Geen na-isolatie, originele beglazing. 100m² VV, Adlar 6KW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geert.St
gehaktstaaf schreef op zondag 24 juli 2022 @ 10:44:
[...]

Ben je hier al verder mee gekomen? Ben wel erg benieuwd, zelf totaal geen behoefte aan de Pixel Buds. Maar als ik die kan doorverkopen is de prijs voor de 6A toch weer wat gereduceerd.
Gek verhaal. Blijkbaar wordt het geld pas van je rekening gehaald bij verzending. Een préorder betaal je onmiddellijk.
Bij de bestelling zelf heb ik dus blijkbaar enkel de Pixel betaald.

Omdat de buds al onmiddellijk verzonden kunnen worden, moest ik deze een paar uur later betalen. Ze hebben niet een reservatie gemaakt op mijn rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehaktstaaf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:22
Geert.St schreef op zondag 24 juli 2022 @ 20:24:
[...]
Omdat de buds al onmiddellijk verzonden kunnen worden, moest ik deze een paar uur later betalen. Ze hebben niet een reservatie gemaakt op mijn rekening.
Thanks voor je reactie! Dus als ik het goed begrijp komen de Buds al jouw kant op, nu je enkel de telefoon 'betaald' hebt? Dus zonder extra transactie voor de Buds?

Vrijstaande woning 1998, 212m², RD3,6. Geen na-isolatie, originele beglazing. 100m² VV, Adlar 6KW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lukadad
Mijn Pixel Buds worden morgen geleverd. Het bedrag van €90,85 is al op mijn kredietkaart verrekend.
De Pixel zelf zou dan nog €380,04 mogen kosten.

Het voordeel dat er ook een bedrag aan de Pixel Buds aangerekend werd is dat er dan ook garantie op geldt. Mochten de Pixel Buds als gratis op de factuur staan, dan is er geen garantie aan verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:14

Epsilon

lukadad schreef op zondag 24 juli 2022 @ 22:11:
Mijn Pixel Buds worden morgen geleverd. Het bedrag van €90,85 is al op mijn kredietkaart verrekend.
De Pixel zelf zou dan nog €380,04 mogen kosten.

Het voordeel dat er ook een bedrag aan de Pixel Buds aangerekend werd is dat er dan ook garantie op geldt. Mochten de Pixel Buds als gratis op de factuur staan, dan is er geen garantie aan verbonden.
Besteld bij FNAC.com als ik het goed begrijp?

Je hebt ze tegelijk besteld met creditcard en de pixel buds zijn al afgerekend?
Maar je weet nog niet wat de telefoon gaat kosten?

Heb je nog geen factuur? Of heb je er twee?

Sorry, veel vragen :P.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MarnickS
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15-09 11:25
Epsilon schreef op zondag 24 juli 2022 @ 22:23:
[...]

Besteld bij FNAC.com als ik het goed begrijp?

Je hebt ze tegelijk besteld met creditcard en de pixel buds zijn al afgerekend?
Maar je weet nog niet wat de telefoon gaat kosten?

Heb je nog geen factuur? Of heb je er twee?

Sorry, veel vragen :P.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iYqkrD7SdXfwBBup_dp78r95BaI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kViYFkaJ3SsFHaJhWtaze9t1.png?f=fotoalbum_large
Niet OP, maar dit stond in de orderbevestiging die ik kreeg. Heb alleen nog geen factuur, en mijn buds zijn ook nog niet verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baerdt
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 00:00
Bij Amazon zelfde principe.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FoRFQBklZAbIqS7RHt6WHOki5YY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3Eq2NMh4cuc1C6PbGbxtX8sx.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Laatst online: 20:49
Net een email ontvangen van Fnac dat mijn buds later worden geleverd. Helaas levertijd onbekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3power
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 23:05
Ik heb vrijdag bij Fnac de Pixel 6a besteld en net een mail dat de bijbehorende buds verstuurd zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayzzz
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:39

rayzzz

Bewerker

Ik heb ook vrijdag besteld bij Fnac.com en heb vandaag de buds ontvangen. Levering van de telefoon staat gepland op de releasedatum 28 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crytex
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 16-09 18:03
Fnac.be telt die actie niet met de oortjes dan?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3power
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 23:05
Crytex schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 18:25:
Fnac.be telt die actie niet met de oortjes dan?

Mvg
Volgens mijn geldt dit alleen in de landen waar de Pixel officieel uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Ondanks dat ik mijn bestelling geannuleerd heb kon ik de buds niet meer annuleren want deze waren al onderweg. Deze heb ik inmiddels aan de deur geweigerd en zijn weer retour naar verzender, liggen volgens T&T alweer in frankrijk.

De kosten die op de CC stonden voor de buds zijn inmiddels ook weer teruggeboekt dus staat weer netjes op 0. Al met al ook met annuleren is het soepel verlopen bij FNAC.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Tis jammer dat de reguliere pixel 6 nog niet echt zakt. Hoewel het te verklaren is. Als ze die nu gaan aanbieden komt het natuurlijk in concurrentie met de 6a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:46
greatgonzo schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 12:17:
Tis jammer dat de reguliere pixel 6 nog niet echt zakt. Hoewel het te verklaren is. Als ze die nu gaan aanbieden komt het natuurlijk in concurrentie met de 6a
Wellicht interessant om Belsimpel eens te checken. Ik mag verlengen, en de Pixel 6 kost mij daardoor maar 360. Dus ik ga 'm toch nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel-online
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:31
greatgonzo schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 12:17:
De Pixel 6 was eventjes goedkoper dan de 6a, vlak voordat de 6a te pre-orderen viel: https://www.mydealz.de/de...my-black-dual-sim-2005155

Nu de fingerprint reader van de 6a niet echt beter blijkt dan van de 6 wacht ik ook eventjes totdat de 6 weer voor zo'n goeie prijs beschikbaar komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geert.St
Geert.St schreef op zondag 24 juli 2022 @ 20:24:
[...]

Gek verhaal. Blijkbaar wordt het geld pas van je rekening gehaald bij verzending. Een préorder betaal je onmiddellijk.
Bij de bestelling zelf heb ik dus blijkbaar enkel de Pixel betaald.

Blijkbaar klopt mijn interpretatie van het Fnac.com proces toch niet. Gisterenavond, vlak na sluitingstijd van de facturatiedienst, bleek ook mijn Pixel tegengehouden voor verzending. Ook dit bedrag moesten ze nog van mijn rekening debiteren.

Bij de bestelling heb ik Bancontact aangeduid, maar dan kan de handelaar niet zomaar het bedrag splitsen en later debiteren...

Zonet eindelijk door de facturatiedienst gecontacteerd geweest om mijn Mastercard gegevens door te geven.

Gebruik dus steeds een Mastercard of Visa creditkaart voor de bestelling op Fnac.com!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Niet online
Hier ook geen verzending van mn bestelling bij fnac.com gisteren. Na contact vandaag bleek deze in back-order (?) te staan volgens de chat-meneer en zou ook vandaag niet verzonden worden. Raar aangezien ik er redelijk snel bij was met bestellen...
Dus geannuleerd, opnieuw bij Amazon.de besteld en wordt morgen geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Majin Buu schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 15:31:
...
Maar dan dus zonder buds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crytex
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 16-09 18:03
Majin Buu schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 15:31:
Hier ook geen verzending van mn bestelling bij fnac.com gisteren. Na contact vandaag bleek deze in back-order (?) te staan volgens de chat-meneer en zou ook vandaag niet verzonden worden. Raar aangezien ik er redelijk snel bij was met bestellen...
Dju gisteren besteld op Fnac.com nu staat het op voorbereiding, had ik het geweten via Amazon.de had ik daar besteld.
Nu beetje geduld kan geen kwaad benieuwd.

[ Voor 4% gewijzigd door Crytex op 28-07-2022 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Laatst online: 20:49
Vorige week besteld bij Fnac.com, de pixel buds en de pixel 6a zijn beide apart verzonden maar helaas nog niets binnen gekregen, hopelijk morgen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lukadad
De Pixel 6a werd verzonden door Fnac, mail is binnen.

Wat ik me nog afvraag, volgens de Franse wetgeving moeten er oortjes bij een gsm geleverd worden. Ben benieuwd of er een set zal meegeleverd worden in de Pixel-doos, of dat ze de actie met Pixel Buds A gebruiken om aan die wetgeving te voldoen.
Indien niet, de Pixel 6a heeft ook geen hoofdtelefoonaansluiting meer, incl. een verloopstukje dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Zaterdag de 6a besteld bij Amazon.de (als opvolger van mijn 3a, destijds nog besteld bij de Google Store DE met de befaamde postcodetruc), maar is nog niet verzonden. Amazon beweert nog wel dat hij volgende week woensdag of donderdag wordt bezorgd.

Ik had "Sage" gekozen en blijkbaar ben ik niet de enige, want die staat nu op 1-2 maanden levertijd terwijl de andere twee "kleuren" gewoon op voorraad zijn :') Dan denk je eens wat anders te nemen :D Maar even aankijken wat er (wel of niet) gebeurt.

[ Voor 5% gewijzigd door NNF op 29-07-2022 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicBomer
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:38
Ik heb de pixel 6a ook besteld bij fnac. Gisteren een mail gekregen dat de pixel verstuurd is en als het goed is wordt hij vandaag bezorgd wel zonder de buds. Deze worden later bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Niet online
Ja, zonder de Buds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Ook fnac besteld, buds komen vandaag telefoon heel misschien ook en anders morgen verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
De Pixel is binnen via Fnac.com, pakket past gewoon in de brievenbus. En geen extra hoofdtelefoon, enkel de USB-C naar A converter en een USB-C naar USB-C kabel zitten in de doos.
Nu nog op zoek naar een goede screenprotector (ivm vingerafdrukscanner).

Pagina: 1 ... 32 ... 34 Laatste

Let op:
- Dit topic is niet bedoeld voor het uitwisselen van of vragen om adressen in het buitenland.
- Berichten met betrekking tot levering van de koptelefoon/earbuds horen in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires