Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

MaDLiVe

.-Observer-.

CRXed schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:10:
[...]
Heb je wel het MyGermany adres op de juiste manier ingevuld?
Niet jouw naam als eerste, maar hun naam.

Misschien wil Google niet meer dat er naar zulke doorstuurservices verzonden wordt...
Ja het lijkt er wel op. Kon er vanochtend weer bestellen dus nu een keer zonder 'mygermany' in de naam geprobeerd. Even aanzien wat er gebeurd.

Update 07-01-21
Deze methode werkt dus niet meer, wederom geprobeerd en de bestelling is geannuleerd. Nu maar vrienden lastig vallen en dan proberen we het nog een keer zodra die weer in stock is :)

[ Voor 18% gewijzigd door MaDLiVe op 07-01-2022 20:13 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waaimasjien
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 16:02
MaDLiVe schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 15:53:
[...]

Deze methode werkt dus niet meer, wederom geprobeerd en de bestelling is geannuleerd. Nu maar vrienden lastig vallen en dan proberen we het nog een keer zodra die weer in stock is :)
Gebeurt dit meteen na bestelling? Ik heb nog een order staan die naar mailboxde.com wordt verstuurd en dat gaat vooralsnog goed (maar leverdatum is dan ook half februari).

Ik heb apart iets anders besteld bij de Duitse Google Store met de 00000-truc en zie net in trackingstatus dat DHL de adresgegevens netjes heeft gecorrigeerd. Twijfel om dat nu ook met de Pixel te gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Nu online

MaDLiVe

.-Observer-.

waaimasjien schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 12:27:
[...]

Gebeurt dit meteen na bestelling? Ik heb nog een order staan die naar mailboxde.com wordt verstuurd en dat gaat vooralsnog goed (maar leverdatum is dan ook half februari).

Ik heb apart iets anders besteld bij de Duitse Google Store met de 00000-truc en zie net in trackingstatus dat DHL de adresgegevens netjes heeft gecorrigeerd. Twijfel om dat nu ook met de Pixel te gaan proberen.
Nee duurde wel 1/2 dagen voordat ik de cancellation kreeg.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyman20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-03-2022
Iemand al de headsets binnen gekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• waaimasjien
  • Laatst online: 15-09 16:02
MaDLiVe schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 15:20:
[...]

Nee duurde wel 1/2 dagen voordat ik de cancellation kreeg.
Ah. Mijn P6P order is van 2 januari, dus mailboxde.com lijkt vooralsnog niet op de zwarte lijst te staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
Volgens mij is het niet zozeer dat dit soort forwarding-diensten op een zwarte lijst staan, maar een meer algemeen beleid dat het aantal toestellen per adres/tijdseenheid beperkt om scalpers te weren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14:47

JanAd

Wind’s howling

Mijn Pixel 6 besteld via Amazon.de op 2/1 wordt morgen avond geleverd.

Het einde van 6 OnePlus phones op een rij... ;w

Edit; geleverd bij de buren... Hopelijk zijn die thuis straks :9~
Edit2: Alles is up and running, ik verhuis naar het Ervaringen forum *O*

[ Voor 37% gewijzigd door JanAd op 13-01-2022 09:28 ]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SynergY
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-07 14:54

SynergY

<Insert title here>

JanAd schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:10:
Mijn Pixel 6 besteld via Amazon.de op 2/1 wordt morgen avond geleverd. *O* :)B

Het einde van 6 OnePlus phones op een rij... ;w

Edit; geleverd bij de buren... Hopelijk zijn die thuis straks :9~
Ik twijfel ook om te switchen van OnePlus naar Pixel. Is het volgens jullie op dit moment nog zinvol om hem aan te schaffen? Of heeft Google op vaste momenten in het jaar prijsverlagingen van de pixel? Kon het zo snel niet in het topic vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:33
SynergY schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 14:20:
[...]

Ik twijfel ook om te switchen van OnePlus naar Pixel. Is het volgens jullie op dit moment nog zinvol om hem aan te schaffen? Of heeft Google op vaste momenten in het jaar prijsverlagingen van de pixel? Kon het zo snel niet in het topic vinden.
Bij Fnac kan je nu bonnen kopen en inwisselen bij de aankoop, meerdere service agents gesproken en het is onduidelijk wat er wel niet kan. In de voorwaarden lees je ergens max 3 en een ander zegt max 2 van dezelfde waarde. Ik heb er 2 van 150 en 2 van 60 in kunnen wisselen en kreeg zo 60 euro korting op een P6.

Het schijnt dat ze niet meer naar NL sturen dus via Coliexpat bestellen (doorstuurservice).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• icefire171
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:00
Voor de liefhebbers (en mensen die naar Duitsland willen rijden) bij Saturn krijg je nu 30 euro korting en eventueel 10 euro nieuwsbrief korting op de pixel 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 31415ter
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-04-2022
Voor wie nog zit te wachten op een al eerder bestelde pixel 6 pro 256gb (via Duitse Google store).
Had hem 18nov21 besteld en is gisteren op mijn afleveradres in Duitsland aangekomen.
Hopelijk morgen in Nederland (lang genoeg gewacht😄).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:22
31415ter schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 19:23:
Voor wie nog zit te wachten op een al eerder bestelde pixel 6 pro 256gb (via Duitse Google store).
Had hem 18nov21 besteld en is gisteren op mijn afleveradres in Duitsland aangekomen.
Hopelijk morgen in Nederland (lang genoeg gewacht😄).
Eind december besteld, Google heeft de levering op begin februari staan. Eerder zou ik niet erg vinden :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TryPleX
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12-07 05:24
FYI voor die liefhebbers: zwarte Pixel 6 is op Amazon.de in prijs verlaagd. Je krijgt nu 30 euro korting op de toch al lagere dan Nederlandse prijs.

https://www.amazon.de/dp/B09G77DR7C?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StampVoet
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:21
Helaas is bij mij het bestellen van de Pixel Buds A niet gelukt met de 00000 methode.
Zover ik weet heb ik de methode correct toegepast
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MCV6AAYRBpFKJrRenCcxYoa1Vv0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2CrLJsR6ZcDni7PnOWtMteDq.png?f=fotoalbum_large

Wat is handig om nu te doen?
Opnieuw insturen of toch kijken of ik ergens een adres in Duitsland kan vinden via een collega?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
StampVoet schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 10:15:
Helaas is bij mij het bestellen van de Pixel Buds A niet gelukt met de 00000 methode.
[Afbeelding]

Opnieuw insturen of toch kijken of ik ergens een adres in Duitsland kan vinden via een collega?
Via een DHL Packstation net over de grens?
Voorlopig is mijn Pixel 6 Pro order nog niet geannuleerd, maar goed de levering laat ook nog even op zich wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Bestellen bij Fnac.com met een Nederlandse bezorgadres lijkt inmiddels ook weer mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toxic_Dreams
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-09 13:05
StampVoet schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 10:15:

Waarom niet gewoon bij Belsimpel bestellen? Zie: https://www.belsimpel.nl/...e-pixel-buds-a-series-wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StampVoet
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:21
maniac2003 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 10:22:
[...]
Via een DHL Packstation net over de grens?
Goed idee, de aanvraag loopt nu 2 dagen. Even kijken of dat allemaal goed gaat.
Ik heb bij mijn P6P preorder naast de koptelefoon ook 75 euro shop tegoed gekregen, deze kan ik helaas alleen in de Duitse shop verzilveren. (mooi buds voor 24 euro ;))

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mol99
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 21:34
Woensdag 26 januari hebben zowel een collega als ik de Pixel 6 via fnac.com besteld. Die van mij kwam de volgende dag, op 27 januari binnen en die van hem vandaag op 28 januari. Verzendkosten zijn 5 euro, denk dat dit de makkelijkste optie is om snel en goedkoop de Pixel 6 te bestellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spekkie99
mol99 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 19:10:
Woensdag 26 januari hebben zowel een collega als ik de Pixel 6 via fnac.com besteld. Die van mij kwam de volgende dag, op 27 januari binnen en die van hem vandaag op 28 januari. Verzendkosten zijn 5 euro, denk dat dit de makkelijkste optie is om snel en goedkoop de Pixel 6 te bestellen.
Fnac heeft regelmatig, ook dit weekend, dat je vouchers kan kopen, 150 voor 130. En 50 voor 30. Ik kon er 2 van elk inwisselen voor 60 euro korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Laatst online: 15:10
Spekkie99 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 22:59:
[...]

Fnac heeft regelmatig, ook dit weekend, dat je vouchers kan kopen, 150 voor 130. En 50 voor 30. Ik kon er 2 van elk inwisselen voor 60 euro korting.
Hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Laatst online: 21:19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spekkie99
Die vouchers koop je bij fnac zelf voordat je de pixel koopt, de codes krijg je per email en vul je in als je de pixel koopt.

Heten ook wel fnac jackpot oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeondutch
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 10:06
Wat ik niet helemaal begrijp bij Saturn DE is of je per se via de website de bestelling moet plaatsen om vervolgens af te halen of dat ze ook gewoon in de winkel liggen, in de schappen. De voorraad checken laat je zien welke winkel voorraad heeft. Maar het lijkt alsof je dan wel vooraf moet afrekenen online.

Wie weet dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• klepje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:30
radeondutch schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 22:09:
Wat ik niet helemaal begrijp bij Saturn DE is of je per se via de website de bestelling moet plaatsen om vervolgens af te halen of dat ze ook gewoon in de winkel liggen, in de schappen. De voorraad checken laat je zien welke winkel voorraad heeft. Maar het lijkt alsof je dan wel vooraf moet afrekenen online.

Wie weet dit?
Ik heb gisteren een Pixel 6 besteld via de website, je hoeft nog niet af te rekenen en kunt selecteren dat je bij het afhalen betaald.

Of ze voorraad hebben in de winkels zelf weet ik niet, ik hoop dit weekend bericht te krijgen om af te halen, dan zou ik het eventueel kunnen laten weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeondutch
klepje schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 22:35:
[...]

Ik heb gisteren een Pixel 6 besteld via de website, je hoeft nog niet af te rekenen en kunt selecteren dat je bij het afhalen betaald.

Of ze voorraad hebben in de winkels zelf weet ik niet, ik hoop dit weekend bericht te krijgen om af te halen, dan zou ik het eventueel kunnen laten weten :)
Dan ga ik morgen het bestel traject ook even helemaal doorlopen.

Wilde eigenlijk beslissen tussen de 6 en 6 pro onderweg naar de winkel. Vanuit NH naar Oberhausen genoeg tijd om te piekeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 12:59
radeondutch schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 23:38:
[...]

Dan ga ik morgen het bestel traject ook even helemaal doorlopen.

Wilde eigenlijk beslissen tussen de 6 en 6 pro onderweg naar de winkel. Vanuit NH naar Oberhausen genoeg tijd om te piekeren.
Waarom Oberhausen? Kleve heeft ook een Saturn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
TryPleX schreef op zondag 16 januari 2022 @ 20:41:
FYI voor die liefhebbers: zwarte Pixel 6 is op Amazon.de in prijs verlaagd. Je krijgt nu 30 euro korting op de toch al lagere dan Nederlandse prijs.

https://www.amazon.de/dp/B09G77DR7C?
Helaas niet meer aangeboden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• radeondutch
Zaterdag de pro opgehaald in Kleve. De Saturn daar. Prima te doen moet ik zeggen. Vanaf de NL grens is de route makkelijk, je bent er zo.
Personeel spreekt gewoon Engels, sterker nog hun naamplaatje geeft dat zelfs aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• radeondutch
Lizard schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 00:11:
[...]

Waarom Oberhausen? Kleve heeft ook een Saturn?
Kleve had hem niet op voorraad, en toen opeens weer wel. Heb die in Oberhaussen laten cancelen door Saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Saturn heeft google dagen, p6 is daar nu 619

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1superheld
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 23:08
twowheeler schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 15:44:
Saturn heeft google dagen, p6 is daar nu 619
30 euro korting op de gewone pixel 6,geen korting op de pro!

• Spekkie99
Fnac heeft in aanloop naar valentijn weer de jackpot vouchers. Ik kon er 2 van elk inleveren en daarmee krijg je 60 euro korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
Staat er weer

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De Pixel 6 bij Mediamarkt is inmiddels 589, de Pro 829. Zijn ook prima prijzen, tot 15/2 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
J0YR1D3R schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 13:06:
De Pixel 6 bij Mediamarkt is inmiddels 589, de Pro 829. Zijn ook prima prijzen, tot 15/2 :)
Bij Amazon.de ook:
- https://www.amazon.de/dp/B09G77DR7C
- https://www.amazon.de/dp/B09HTTTLJ2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBasta
  • Laatst online: 11-09 15:22
1superheld schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:52:
[...]

30 euro korting op de gewone pixel 6,geen korting op de pro!
Zelfs 589! Vanochtend even naar Kleve gereden voor een stormy black en sorta seafoam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1superheld
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 23:08
MrBasta schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 15:26:
[...]

Zelfs 589! Vanochtend even naar Kleve gereden voor een stormy black en sorta seafoam :)
Ik zie dat ze de aanbieding hebben verbeterd.
Ook de pixel 6 pro in de aanbieding voor 829!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gac
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:01

gac

Hmmm... Zo'n twee maanden geleden de Pixel 6 Pro besteld via de Duitse Google store en mailboxde, vorige week doorgestuurd naar mijn adres via GLS, maar het lijkt wel alsof het pakketje kwijt is. Op de site gaven ze eerst aan dat het afgelopen woensdag bezorgd zou worden, toen donderdag, en nu staat er al een paar dagen niets meer. Ik was thuis, ze zijn zeker nog niet langs geweest. Even afwachten nog maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zumba
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:26

zumba

De eAmbu is onderweg!

Zou die 256Gb versie van de Pixel pro ooit nog 's bestelbaar worden.??

zumba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Binnetie schreef op maandag 6 december 2021 @ 13:19:
Ik had bij Igraal geklaagt dat 1 van de 2 order bij Saturn geen cashback registratie opleverde. Medewerker vroeg om aanvullende gegevens en zei dat hij wel geregistreerd was... Ja dat klopt maar dat was de eerste order. Niet de tweede. Dus ook daar liet ik de gegevens van zien.

Nu is de cashback 2x toegekend en ook nog voor 5% ipv 2,5% nu. Toch een kleine 50 euro verdiend.
Zijn er mensen die de Pixel 6 hebben besteld met cashback via Igraal? Deze is nu eindelijk beschikbaar. Alleen krijg ik het niet voor elkaar om hem naar een Nederlandse bankrekening uit te laten keren.

Is er iemand waarbij dit wel gelukt is?
De cashback was destijds best interessant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malmostoso
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 14-09 13:20
Net mijn nieuwe pixel 6 besteld voor 589€ op amazon.de.

Alleen stormy black beschikbaar, maar zeker beter dan naar Kleve te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:33
malmostoso schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:03:

Ja, ik had ook liever de groene gehad, maar voor dat geld een zwarte vind ik ook meer dan prima hoor. Morgen wordt ie geleverd! Erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
malmostoso schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:03:

Dat wordt toch 600 met Nederlandse BTW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Zijn dit soort acties eigenlijk gebruikelijk bij pixels? Ik dacht dat ze altijd behoorlijk waardevast waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malmostoso
twowheeler schreef op zondag 13 februari 2022 @ 23:21:
[...]

Dat wordt toch 600 met Nederlandse BTW?
598.90€ om precies te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:36

DaRoot

Some say...

Zojuist de Pixel 6 Pro 128GB opgehaald bij de MediaMarkt in Nordhorn Duitsland. Online gereserveerd voor afhalen.
T/m morgen nog voor €829.
Ffp2 masker verplicht, zou ook ID moeten laten zien maar hebben ze niet om gevraagd..
Betaling bij afhalen.. ging prima

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John767
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:44
Voor degenen die een Sorta Seafoam Pixel 6 willen: https://www.amazon.de/-/nl/dp/B09G73ZF2B
Nu 589

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malmostoso
Mijn pixel 6 gisteren geleverd, heel blij mee. Ik moet aan de grootte nog wennen (vorige smartphone was een pixel 2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:30

OmeJoyo

This is me

Al weer op zo te zien.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liev
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 20:08
Op amazon.de kwam ik hem alleen tegen met die prijs als je het afleveradres op Duitsland insteld. Maar daar heb je als Nederlander niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John767
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:44
Liev schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 15:31:
Op amazon.de kwam ik hem alleen tegen met die prijs als je het afleveradres op Duitsland insteld. Maar daar heb je als Nederlander niets aan.
Scheelt inderdaad een tientje, maar dan alsnog 50 euro minder dan de normale prijs via het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liev
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 20:08
Nu toch 1 kunnen bestellen inderdaad, vanochtend lukte mij dat niet.

631 met express verzending, voor mij een acceptabel bedrag zonder 4 uur in de auto te zitten.

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:58
Ik had mijn pixel 6 uiteindelijk voor €349 Opgehaald te Saturn, Kleve in oktober.

Heb de Bose koptelefoon die je kreeg gisteren verkocht via Marktplaats en kreeg 75€ store tegoed van Google hier heb ik een pixel stand 2 gekocht en ook verkocht via Marktplaats. Ik heb al een Sony WH-1000XM3 en die lader heb ik niet nodig..

Mooie deal €349 voor een Pixel 6 :-)

When the pink is snookered, Go for the brown

• klwinkel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 22:17
Mijn Bose koptelefoon is vandaag eindelijk bezorgd in DL.
Helaas bij de buren van het adres van mijn Duitse kennissen die ondertussen al verhuist zijn ;-(

• rvrrr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 20:42
Cruzer schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:01:
Ik had mijn pixel 6 uiteindelijk voor €349 Opgehaald te Saturn, Kleve in oktober.

Heb de Bose koptelefoon die je kreeg gisteren verkocht via Marktplaats en kreeg 75€ store tegoed van Google hier heb ik een pixel stand 2 gekocht en ook verkocht via Marktplaats. Ik heb al een Sony WH-1000XM3 en die lader heb ik niet nodig..

Mooie deal €349 voor een Pixel 6 :-)
Dit was een prijsfout lijkt me? 619 is nu al een koopje.
Hij bedoelt met alle 'verkopen' eraf ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cruzer
  • Laatst online: 15:58
CLB schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 20:55:
Hij bedoelt met alle 'verkopen' eraf ;)
:+

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvrrr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 20:42
Ja je hebt dus niet daadwerkelijk 349 afgetikt bij het ophalen bij de Saturn, zoals ik je bericht las. Maar goed geregeld hoor _/-\o_

Inmiddels is hij voor 587 te koop op Amazon NL
https://www.amazon.nl/Goo...d=pla-1457985258210&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houwimmie
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-07 11:57
ja, die had ik ook zien voorbij komen in de pricewatch maar het is een verkoper in Spanje die zéér slechte kritiek krijgt... ik laat deze even aan me voorbij gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Ik zie dat belsimpel hem nu ook voor een wat normalere prijs aanbiedt.

Al hoop ik dat Amazon wel snel weer een aanbieding gaat hebben. Vorige net naast gegrepen helaas

[ Voor 41% gewijzigd door twowheeler op 22-02-2022 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
twowheeler schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 10:05:
Ik zie dat belsimpel hem nu ook voor een wat normalere prijs aanbiedt.

Al hoop ik dat Amazon wel snel weer een aanbieding gaat hebben. Vorige net naast gegrepen helaas
Houd ook warehouse deals in de gaten. Daar heb ik twee weken geleden 560 betaald.
offtopic:
En die gaat weer terug vandaag - uiteindelijk een S22 ultra gekocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
ANdrode schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 14:55:
[...]

Houd ook warehouse deals in de gaten. Daar heb ik twee weken geleden 560 betaald.
offtopic:
En die gaat weer terug vandaag - uiteindelijk een S22 ultra gekocht :+
Hoe en waar zie je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1UDcpkYl4Kek8CdGwMyEo2NS8FI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1ayZOHqh78oVgjWjHZTvXwev.png?f=user_large

algoritme schiet te ver door.. de kastdeur is volledig wit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binnetie
DeCo schreef op maandag 28 februari 2022 @ 15:27:
[Afbeelding]

algoritme schiet te ver door.. de kastdeur is volledig wit
Ik zie het. Wat is de levertijd van de kast en zo ja welke prijs? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
Wat voor mij werkte was https://keepa.com/#! en dan ook warehouse deals ("tweedekans") aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
Binnetie schreef op maandag 28 februari 2022 @ 15:32:
[...]

Ik zie het. Wat is de levertijd van de kast en zo ja welke prijs? :+
que?

nouja, vond het een gekke foto.. vandaar dat ik dat even wilde delen hier.
Men is lovend hier over de camera, maar blijkt dat de camerasoftware ook erg kan doorschieten hier in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:50
DeCo schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:41:
[...]

que?

nouja, vond het een gekke foto.. vandaar dat ik dat even wilde delen hier.
Men is lovend hier over de camera, maar blijkt dat de camerasoftware ook erg kan doorschieten hier in..
Omdat dit het levertijden en prijzen topic is, niet het ervaringen en discussie topic, die staat hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
HikariMisako schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:48:
[...]

Omdat dit het levertijden en prijzen topic is, niet het ervaringen en discussie topic, die staat hier.
ah, oeps.. ja, je hebt gelijk 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennnis89
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-03-2022
Iemand enig idee of en waar de Pixel 6 Pro 256GB ooit nog ergens te koop komt? Ik kan hem echt nergens op voorraad vinden. Zijn er leveringsproblemen dat jullie weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Laatst online: 30-08 12:55
dennnis89 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 22:54:
Iemand enig idee of en waar de Pixel 6 Pro 256GB ooit nog ergens te koop komt? Ik kan hem echt nergens op voorraad vinden. Zijn er leveringsproblemen dat jullie weten?
In de Duitse Google Store 'gewoon' te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivalo
  • Laatst online: 17-09 01:28
Weet iemand met welke verzender de Duitse Google Store de Pixel 6 verstuurd? Ik heb een DHL Packstation account, dus ik zou hem gewoon binnen Duitsland daar naartoe kunnen verzenden, alleen als die met UPS of DPD komt dan gaat hij natuurlijk weer retour.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wenzel
  • Nu online
JohanAlbertus schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:07:
Vandaag besteld bij Bol.com, komt morgen binnen. Ik betaal er iets meer voor, maar dan is het ook meteen goed geregeld.
Je bericht is al een paar maanden oud. Mag ik vragen hoe het verder gegaan is bij Bol. Was het van Bol zelf of een van zijn partners?
Nu staat de Pixel 6 Pro voor 900 euro op de site, maar via Overnight Telecom.nl. De prijs is oké, maar ik weet het niet. De reviews van Overnight Telecom.nl zijn wel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maniac2003
Rivalo schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 15:41:
Weet iemand met welke verzender de Duitse Google Store de Pixel 6 verstuurd? Ik heb een DHL Packstation account, dus ik zou hem gewoon binnen Duitsland daar naartoe kunnen verzenden, alleen als die met UPS of DPD komt dan gaat hij natuurlijk weer retour.
DHL, heb de mijne ook uit een Packstation gevist 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• versay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 19:35
Zojuist bij de MediaMarkt in Duitsland geweest. De pixel 6 is momenteel 555eu en de pixel 6 pro is 799.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19:23
Ik raad mensen ook aan om Idealo goed in de gaten te houden.

Zo heb ik mijn Pixel 6 Pro een week geleden voor €749 aan kunnen schaffen incl verzending naar Nederland bij Avatel in Frankfurt. Let wel goed op garantie! Niet alle sites bieden garantie, of zijn er vaag over of het is maar 1 jaar.

Asgoodasnew heeft ook regelmatig nieuwe modellen in gesealde verpakking voor een nette prijzen en die verzenden naar Nederland plus je krijgt daar 3 jaar garantie ipv 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmathijssen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:08
Zojuist de Pixel 6 op Amazon.nl gekocht voor 602 euro, volgens mij een puike aanbieding voor een webshop met support in NL.

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Ik heb even het topic grotendeels doorlopen, maar ik zie eigenlijk weinig acties mbt tot de Pro 128gb? Gemiddelde prijs lijkt altijd rond de €800 te zitten?

Vraag mij namelijk af of ik nog moet blijven wachten op een aanbieding of toch tot aanschaf overgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
- verkeerde topic-

[ Voor 85% gewijzigd door Helsie op 25-04-2022 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevv1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-06-2022
Op Amazon.de nu €582 incl. normale verzendkosten naar NL. Donderdag bestelt en vandaag mooi in huis (met express delivery, totaal €585 betaald)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
De prijs op amazon.de is inmiddels gedaald naar €555 ex verzendkosten. Voor die prijs ben ik toch ook maar voor de bijl gegaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
De prijs op amazon.de is inmiddels verder gedaald naar 529 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:49

3DDude

I void warranty's

beantherio schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 06:09:
De prijs op amazon.de is inmiddels verder gedaald naar 529 euro.
en als ik m in mijn winklemandje doe is die 550? 8)7

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
3DDude schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:55:
[...]

en als ik m in mijn winklemandje doe is die 550? 8)7
Net even getest maar ik zie hem ook daar dan toch wel voor 529 staan. Misschien dat er iets aan je bestelling is toegevoegd waar je niet om gevraagd hebt? Amazon heeft er wel een handje van om allerlei accessoires aan te bieden bij het toevoegen aan de winkelmand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:49

3DDude

I void warranty's

heb m uiteindelijk voor 540 oid.
Hij komt maandag :) ik vind het prima als die maar onder de 450 ex btw was ;)

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - peter -
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:04
Ik heb m ook besteld toch bij Amazon.de, ga niet wachten op de pixel 6a. De camera lijkt me een betere versie, en die vind ik op mijn Nokia 8.1 nu tegenvallen. Prijs is netjes zo, en hij komt morgen aan als t goed is! Bedankt voor t melden van de aanbieding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-09 15:24
Iemand ervaringen met Clevertronic.

Krijgt algemeen redelijk goede reviews maar het is mij onduidelijk of dit nu een winkel is of een verkoopplatform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - peter -
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:04
Nou, 2x besteld bij amazon.de en 2x nog voordat de levering gepland stond is ie vanaf Rozenburg teruggestuurd naar Amazon...?! Ik snap er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cenahej
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:28
Ekfad schreef op maandag 13 juni 2022 @ 09:11:
Iemand ervaringen met Clevertronic.

Krijgt algemeen redelijk goede reviews maar het is mij onduidelijk of dit nu een winkel is of een verkoopplatform?
Zelf geen ervaring mee, maar lijkt me beide.. Zit nu ook op die site te kijken voor een nieuwe P6P. Daarbij staat wel dit: The device is new and originally packed. Ik ga het ze voor de zekerheid eens vragen, ook of de maandelijkse betalingen met of zonder interest zijn.

Iemand anders verder bekend met cleverbuy?

[ Voor 4% gewijzigd door Cenahej op 14-06-2022 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-09 15:24
Cenahej schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 18:43:
[...]

Zelf geen ervaring mee, maar lijkt me beide.. Zit nu ook op die site te kijken voor een nieuwe P6P. Daarbij staat wel dit: The device is new and originally packed. Ik ga het ze voor de zekerheid eens vragen, ook of de maandelijkse betalingen met of zonder interest zijn.

Iemand anders verder bekend met cleverbuy?
Ik heb wat verder gekeken en het lijkt mij dat ze zelf niet verkopen maar gewoon als online platform dienen. De waarom ik dat denk is ook omdat ze geen factuur met btw geven. Voor buitenlandse klanten zijn dit prijzen waar geen btw wordt over gerekend. Een beetje zoals asgoodasnew.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mocht je in de buurt zijn, bij Mediamarkt Duitsland is de Pixel 6 in het zwart te koop voor 441,18. Geen geld:

https://www.mediamarkt.de...ack-dual-sim-2762816.html

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wbH8NJT9KqSwaTtExhz95FsyeMM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/me5oWQnLuqPYQAJRhlhGkOth.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:58

greatgonzo

schit-te-rend!

J0YR1D3R schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 22:32:
Mocht je in de buurt zijn, bij Mediamarkt Duitsland is de Pixel 6 in het zwart te koop voor 441,18. Geen geld:

[Afbeelding]
Amazon is er in mee gegaan, die verstuurd wel naar NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Een hele mooie prijs voor deze telefoon. Scheelt je gewoon 200 euro in 8 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:44

charrel

Cortisol4life..

https://amzn.eu/d/fquY8l4

helaas kon ik mezelf ook niet langer bedwingen, maandag is de zwarte binnen.

Referral verwijderd.

[ Voor 33% gewijzigd door 13art op 24-06-2022 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xl3y
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-05 18:35
Helaas, uitverkocht! Zat net in mijn winkelmand om te bestellen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• emperor111
  • Laatst online: 25-05 15:16
Tnx voor de tip! Was in de buurt dus heb er 1 opgehaald bij de MM in Krefeld. Wilde eigenlijk wachten op de 6a maar voor deze prijs werd een 6 wel heel aantrekkelijk.
J0YR1D3R schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 22:32:

[Afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
De pro is bij de MM zelfs 629,41. Had ik nog niet eerder gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cenahej
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:28
Binnetie schreef op zondag 26 juni 2022 @ 21:39:
De pro is bij de MM zelfs 629,41. Had ik nog niet eerder gezien.
Prijs is nu helaas weer €749 geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonina
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:05
Was vrees ik een fout van de prijstracker. Dat bedrag is de prijs excl. BTW. Heb hem niet aan die prijs zien staan op de site van media markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Bij de MM in Duitsland is de gewone Pixel 6 nu €525,-. Alle kleuren zijn op voorraad.
Pagina: 1 ... 31 ... 34 Laatste

Let op:
- Dit topic is niet bedoeld voor het uitwisselen van of vragen om adressen in het buitenland.
- Berichten met betrekking tot levering van de koptelefoon/earbuds horen in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires