Heb al meer als 20 uur in zitten en zit nog steeds in de capital. Sis nog werk genoeg denk ik. En dan hier en daar wat geklooi in de open wereld.... als ik moet terug keren van een verre afstand gebruik ik een ferry steen. Die vind je af en toe in de wereld of via quest. Vind de wereld groot. De quest zijn leuk. Maar is wel wat zoeken soms. Geheime deuren, ingangenenz...Westland1940 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 16:52:
Na 10 uur eindelijk tevreden met mijn character lookGrafisch vind ik het tot nu toe best mooi, ook al kan ik helaas niet optimaal genieten met mijn 6700 XT. Hopelijk wordt de performance beter met toekomstige updates.
Ik ben benieuwd hoe groot de map is en de algemene content qua uren? Is er een game ter vergelijking? Ik heb werkelijk geen idee, DD1 ook nooit gespeeld.
Niet te veel fetch quests ed? Van haal dit en dit op en breng het terug naar de stad?
Merk wel dat de vrijheid heel groot is. Ik zat dus ook al een tijdje in de capital te klooien. Terwijl een maat van mij meer gespeeld heb dan ik maar gewoon terug was gelopen na arrival bij de capital en hele andere dingen is gaan tegenkomen en gevonden Enzo. Zelfs al een “dungeon” enzo die ik dus gemist heb en later vast naar terug kom etc.
Vind het redelijk afwisselend. Maar ja wie ben ik e 😀Timothy3000 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 16:57:
Niet te veel fetch quests ed? Van haal dit en dit op en breng het terug naar de stad?
En heeft iemand nog tips wat betreft settings op de PC om nog wat meer frames eruit te halen?
Wat een top game zeg. Aanvankelijk de game voor PC gehaald. Maar ik hou er toch meer van om op de bank te gamen. De game gerefund om vervolgens de game toch maar op ps5 te spelen. Er daar dik 8 uur inzitten maar de 30 fps, die voor mijn gevoel toch echt regelmatig onder de 30 dropt tijdens gevechten was echt een beetje too much. Kan er niet meer echt tegen. Dus opnieuw de game aangeschaft voor pc.
2 savefiles op 2 devices. Toch maar 2 keer uitspelen denk ik!
Ik heb dit soort handmatige physics based games echt enorm gemist. Het doet me denken aan dark messiah en half life 2 qua gameplay met physics. Heerlijk!
2 savefiles op 2 devices. Toch maar 2 keer uitspelen denk ik!
Ik heb dit soort handmatige physics based games echt enorm gemist. Het doet me denken aan dark messiah en half life 2 qua gameplay met physics. Heerlijk!
Waarom moet ik een gift geven als ik afscheid neem van een pawn? Is dat iemand anders zijn pawn? Met wat speelt die dan? Hoe stuur ik mijn eigen pawn in een andere wereld?
Het kan idd een pawn van andere speler zijn. Je kan bij het sturen van die gift gewoon op cancel drukken en dan stuur je geen gift mee.SideShow schreef op zondag 24 maart 2024 @ 18:42:
Waarom moet ik een gift geven als ik afscheid neem van een pawn? Is dat iemand anders zijn pawn? Met wat speelt die dan? Hoe stuur ik mijn eigen pawn in een andere wereld?
Je pawn is automatisch door andere inhuurbaar. Als ze zoeken op een selectieve pawn waar jou aan voldoet of als die RNG bij spelers er tussen staat of tegen het lijf lopen in de open wereld. Daar heb jij verde geen invloed op.
effe gaan zien. 12 keer ingehuurd mijn pawn😀Ricmaniac schreef op zondag 24 maart 2024 @ 19:15:
Persoonlijk nu alle skillpoints en wat gold voor Gear in mijn main pawn gestoken om hem 1 sterker te maken maar 2 ook aantrekkelijker te maken voor andere om hem te huren omdat die alle skills enzo dan heeft
Gifts geven aan pawns is leuk, ook een soort van gift systeem voor andere spelers die equipment krijgen (of je neemt armor etc terug voor je ze dismissed)
Maar er schijnt (voor mij in ieder geval) iets nieuws aan de hand te zijn.
Zo erg dat sommigen hun save van meer dan 30 uur spelen zien als verpest.
Ergens wil ik het ook niet verder spoilen want het is wel onderdeel van de game blijkbaar en misschien wil iemand er zelf wel achter komen maar ik ga wel voorzichtig zijn denk ik.
* Gaat over de post hieronder dus.
Maar er schijnt (voor mij in ieder geval) iets nieuws aan de hand te zijn.
Zo erg dat sommigen hun save van meer dan 30 uur spelen zien als verpest.
Ergens wil ik het ook niet verder spoilen want het is wel onderdeel van de game blijkbaar en misschien wil iemand er zelf wel achter komen maar ik ga wel voorzichtig zijn denk ik.
* Gaat over de post hieronder dus.
[ Voor 3% gewijzigd door Sipio op 24-03-2024 20:38 ]
Let op bij keuze van random Pawns! [spoiler!]
[Link]
[Link]
spoiler:
You won’t learn the name of Dragonsplague until you invite a Pawn into your party that has it. It’s a hidden disease that only harms Pawns, but in Dragon’s Dogma 2, there’s the chance it can cause horrible problems to your campaign. You need to know a few things about Dragonsplague, and thankfully, there’s a way to cure it.
/f/image/Aj51e7Sd2AWNNaN1qHd2Uezj.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/Aj51e7Sd2AWNNaN1qHd2Uezj.webp?f=fotoalbum_large)
Hoe kun je dat voorkomen? Reddit staat er ook vol mee.
/f/image/TUUQRswpKYMqB27yjNejUfgu.png?f=fotoalbum_large)
Ik denk dat die cirkel om je map heen in het pauze menu met de tijd te maken hebt btw..
Ik werd net wakker na een inn rest en toen stond de zon helemaal rechts in die ring. toen even later stond die iets hoger.. en nu weer 5 minuten later irl ofzo staat die nog verder omhoog. dus denk dat je daaraan gewoon kan zien wanneer de zon op komt en onder gaat... beetje raar alleen als dat zo is dat het counter clockwise is.
Maar denk echt dat dat het is want lijkt me te veel toeval anders
Dit klopt, ik zag een Reddit post voorbij komen: https://www.reddit.com/r/...the_wheel_in_the_back_of/Ricmaniac schreef op zondag 24 maart 2024 @ 20:46:
[Afbeelding]
Ik denk dat die cirkel om je map heen in het pauze menu met de tijd te maken hebt btw..
Ik werd net wakker na een inn rest en toen stond de zon helemaal rechts in die ring. toen even later stond die iets hoger.. en nu weer 5 minuten later irl ofzo staat die nog verder omhoog. dus denk dat je daaraan gewoon kan zien wanneer de zon op komt en onder gaat... beetje raar alleen als dat zo is dat het counter clockwise is.
Maar denk echt dat dat het is want lijkt me te veel toeval andersMaargoed ik hou het nog even in de gaten
Ik ben ook wel vanplan om deze te kopen 1 met plezier gespeeld op steam
Maar door dat deel 1 nu onspeelbaar is ivn een soort van vage waas over het beeld heel.
Net als of die voor 3d dril gemaakt is.
En ik dit niet weg krijg , durf ik de game nu even niet te kopen
Want ik zou deel een ook graag weer eens willen spelen.
Maar wat ik sleed lijkt het me wel een hele gave game
Maar door dat deel 1 nu onspeelbaar is ivn een soort van vage waas over het beeld heel.
Net als of die voor 3d dril gemaakt is.
En ik dit niet weg krijg , durf ik de game nu even niet te kopen
Want ik zou deel een ook graag weer eens willen spelen.
Maar wat ik sleed lijkt het me wel een hele gave game
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ah thanks! kan idd niet anders nu staat die zon bij mij boven aanthecompany schreef op zondag 24 maart 2024 @ 20:50:
[...]
Dit klopt, ik zag een Reddit post voorbij komen: https://www.reddit.com/r/...the_wheel_in_the_back_of/
Nog steeds apart dat het counter clockwise is
Heb vocation effe veranderd naar fighter want heb side quest met de elven😀
Welke coin, geen gold coins neem ik aan dat je bedoeld?Wolverine9000 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 21:29:
Lees op reddit dat je de eerste plaats moet onthouden of neer schrijven waar je de eerste coin gevonden hebt. Heeft te maken met één of andere quest. Eigenlijk weet ik het niet meer 😀
Heb er al 13 gevonden dacht ik😀
Je kan er 240 vinden in de hele wereld en je kan ze omwisselen bij de persoon waar je vocation kan wisselen...Ricmaniac schreef op zondag 24 maart 2024 @ 22:11:
[...]
Welke coin, geen gold coins neem ik aan dat je bedoeld?
De Warrior vind ik veel te langzaam vechten voor mijn smaak. Oke, zijn DPS is heel goed maar ik mis een hoop attacks omdat het monster zich dan al verplaatst heeft.
Dus weer terug naar Fighter
Die speelstijl bevalt me tot nu toe het beste. Totdat ik Mystick Spearhand heb denk ik....wat ik daarvan gezien heb lijkt het me HEEL tof!
Maar ook Archer wil ik gaan proberen. In de achterhoede pijlen schieten terwijl mijn pawns de agrro houden hehe.
Er zijn zo veel mogelijkheden om te spelen dat het me soms duizelt
Oh ja, mijn camping kit is kapot/kwijt. Ik ben tijdens het campen nog nooit aangevallen dus daar kan het niet aan liggen. (las dat je op die manier je kit kan kwijtraken)
Misschien kunnen ze ook breken ofzo in een gevecht??
Anyway, ik ben toch in de grote stad dus ga kijken of er ergens eentje kan kopen. Liefst eentje die wat minder weegt dan de mundane kit van 7kg.
Dus weer terug naar Fighter
Maar ook Archer wil ik gaan proberen. In de achterhoede pijlen schieten terwijl mijn pawns de agrro houden hehe.
Er zijn zo veel mogelijkheden om te spelen dat het me soms duizelt
Oh ja, mijn camping kit is kapot/kwijt. Ik ben tijdens het campen nog nooit aangevallen dus daar kan het niet aan liggen. (las dat je op die manier je kit kan kwijtraken)
Anyway, ik ben toch in de grote stad dus ga kijken of er ergens eentje kan kopen. Liefst eentje die wat minder weegt dan de mundane kit van 7kg.
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
geef de camping kit aan je twee pawns. Heb je er gee last van en scheelt heel wat kilotjesVortigen schreef op zondag 24 maart 2024 @ 22:32:
De Warrior vind ik veel te langzaam vechten voor mijn smaak. Oke, zijn DPS is heel goed maar ik mis een hoop attacks omdat het monster zich dan al verplaatst heeft.
Dus weer terug naar FighterDie speelstijl bevalt me tot nu toe het beste. Totdat ik Mystick Spearhand heb denk ik....wat ik daarvan gezien heb lijkt het me HEEL tof!
Er zijn zo veel mogelijkheden om te spelen dat het me soms duizelt![]()
Camping kits gaan idd stuk naar x aantal keer used. weet niet of het een vast aantal is of niet maar mijne is ook eens gebroken.Vortigen schreef op zondag 24 maart 2024 @ 22:32:
Dus weer terug naar FighterDie speelstijl bevalt me tot nu toe het beste. Totdat ik Mystick Spearhand heb denk ik....wat ik daarvan gezien heb lijkt het me HEEL tof!
Er zijn zo veel mogelijkheden om te spelen dat het me soms duizelt![]()
Heb er nu ook altijd 1 nog extra bij, via 1 van mijn pawns.
Toevallig net me eerste gevonden in die toren in de capitalWolverine9000 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 22:29:
Correctie het zijn er 12 dat ik gevonden heb en heet seeker token....
Btw combine je alle materials gewoon voor potions en medicine etc? Of bewaren jullie ook materials gewoon.
tot nu toe bijna alles in mijn stash gewoon gepropt maar sommige dingen gaan rotten. Denk dat ik gewoon safe kan combinen maar weet het niet zeker. wil niet zomaar mats wasten zeg maar.
tot nu toe bijna alles in mijn stash gewoon gepropt maar sommige dingen gaan rotten. Denk dat ik gewoon safe kan combinen maar weet het niet zeker. wil niet zomaar mats wasten zeg maar.
Medicijnen. Potions en pijlen. De rest zit ook in mijn stash...Ricmaniac schreef op zondag 24 maart 2024 @ 22:45:
Btw combine je alle materials gewoon voor potions en medicine etc? Of bewaren jullie ook materials gewoon.
Lol ..
What is max level Dragon's Dogma 2?
The level cap in Dragon's Dogma 2 is Lvl. 999 for both the Arisen and Pawns.
What is max level Dragon's Dogma 2?
The level cap in Dragon's Dogma 2 is Lvl. 999 for both the Arisen and Pawns.
Verwijderd
Dachten we dat de storm was gaan liggen na de microtransacties, gaan mensen nu weer zeuren over 'de plaag' en de effecten ervan...... 
Dat onvoorspelbare is juist wat Dragon's Dogma uniek maakt! Watch thine hired pawns closely, arisen.
Dat onvoorspelbare is juist wat Dragon's Dogma uniek maakt! Watch thine hired pawns closely, arisen.
Het is dan ook wel een heel stom mechanisme. Voegt nul toe.Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2024 @ 08:26:
Dachten we dat de storm was gaan liggen na de microtransacties, gaan mensen nu weer zeuren over 'de plaag' en de effecten ervan......
Verwijderd
En dan hebben we ook nog mensen die heel graag blijven zeuren over mensen die zeuren. Wat een gezeur allemaal.Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2024 @ 08:26:
Echt niks mee gekregen over die plague. Wat is de drama about dan?
Echt normaal ben ik vrij veel van het min maxen en alles maar (denk omdat het singleplayer is) met dragons dogma boeit het me allemaal echt niet ofzoiets. Ook die video’s van “Don’t make these mistakes” etc kijk ik allemaal niet.
Heb echt ontzettend veel plezier met de game en hou niks in de gaten bijna op Reddit en wat dan ook dus krijg erg weinig van de drama mee
Heb wel mijn pawn een keer angst horen uiten voor een pawn disease dus dat zal het wel zijn.
Maar ik heb het idee als je over zulke mechanics allemaal gaat klagen dan ben je met een verkeerde mindset een singleplayer aan het spelen. Prima als je iets in de game niet leuk vind dat het er in zit maar niet alles hoeft aangepast te worden naar onze liking en anders maar online drama te worden tegenwoordig.. vind ik zo irritant hoe dat de laatste tijd steeds gebeurd.
Echt normaal ben ik vrij veel van het min maxen en alles maar (denk omdat het singleplayer is) met dragons dogma boeit het me allemaal echt niet ofzoiets. Ook die video’s van “Don’t make these mistakes” etc kijk ik allemaal niet.
Heb echt ontzettend veel plezier met de game en hou niks in de gaten bijna op Reddit en wat dan ook dus krijg erg weinig van de drama mee
Heb wel mijn pawn een keer angst horen uiten voor een pawn disease dus dat zal het wel zijn.
Maar ik heb het idee als je over zulke mechanics allemaal gaat klagen dan ben je met een verkeerde mindset een singleplayer aan het spelen. Prima als je iets in de game niet leuk vind dat het er in zit maar niet alles hoeft aangepast te worden naar onze liking en anders maar online drama te worden tegenwoordig.. vind ik zo irritant hoe dat de laatste tijd steeds gebeurd.
Ik laat mijn pawn er eentje dragen maar zelf heb ik geen tweede want dan ben ik praktisch encumbered. Hoe doe jij dat dan? Of wordt je carryweight ook bepaald door je vocation, aangezien ik een thief ben. Kan mij voorstellen dat een warrior met meer spierballen meer kan dragen.Ricmaniac schreef op zondag 24 maart 2024 @ 22:43:
[...]
Camping kits gaan idd stuk naar x aantal keer used. weet niet of het een vast aantal is of niet maar mijne is ook eens gebroken.
Heb er nu ook altijd 1 nog extra bij, via 1 van mijn pawns.
Ninety percent of everything is crap.
Als 1 van je pawns ziek is en je dit niet op tijd opmerkt en fixt kun je een grote hoop missies (en sommigen zeggen zelfs hele game) veruïneren.Ricmaniac schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:01:
De vraag is hoe zie je dat uw eigen pawn ziek is en hoe fix je het 😀Timothy3000 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:14:
[...]
Als 1 van je pawns ziek is en je dit niet op tijd opmerkt en fixt kun je een grote hoop missies (en sommigen zeggen zelfs hele game) veruïneren.
Verkleurde ogen en ze schudden met hun hoofd. Dat laatste weet ik niet.Wolverine9000 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:15:
[...]
De vraag is hoe zie je dat uw eigen pawn ziek is en hoe fix je het 😀
Afgelopen weekend best wat gespeeld. Wat een ervaring, heerlijk! Heerlijk (nou ja, tijdrovend) om iedere keer van en naar de dorpjes en capitol te lopen.
Enkele dingen die hier voorbij komen en hoe ik ermee omga:
Gift bij het terugsturen van een Pawn. Ik stuur altijd een gift mee. De reden hiervoor is omdat ik het zelf ook leuk vind om iets te krijgen op die manier. Al is het maar iets simpels, zoals voedsel. Daarnaast omdat het een leuk gebaar is en omdat het kan.
Nu nog uitvogelen hoe ik naast het automatische leersysteem mijn pawn iets kan leren waar anderen iets aan hebben. (voor zover dat mogelijk is)
Voedsel
Probeer het eens om voedsel te laten rijpen en dan te combineren. Niet te lang want dan gaat vlees bijvoorbeeld rotten.
Camping set
In het begin wilde ik hier niet aan. Veel te zwaar, dacht ik dan. Gevolg is dat na een tijd van spelen de health bar gereduceerd was tot 5-10% van het maximum. Best onhandig spelen en was 1-shot kanon voer. Uiteindelijk na een lange wandeltocht door de wildernis een dorp tegengekomen waar ik kon slapen.
Nee, dat moet echt anders
Inventory management
- Camping set heeft mijn eigen pawn en verder voedsel en wat potions.
- Andere pawns krijgen wat andere zware dingen zoals materiaal om wapens/uitrusting te verbeteren. Wissel ik de pawns om dan gaat alles automatisch naar de opslag (best handig)
ps willen we spoiler tags bij tips die niet met het verhaal te maken hebben?
Enkele dingen die hier voorbij komen en hoe ik ermee omga:
Gift bij het terugsturen van een Pawn. Ik stuur altijd een gift mee. De reden hiervoor is omdat ik het zelf ook leuk vind om iets te krijgen op die manier. Al is het maar iets simpels, zoals voedsel. Daarnaast omdat het een leuk gebaar is en omdat het kan.
Nu nog uitvogelen hoe ik naast het automatische leersysteem mijn pawn iets kan leren waar anderen iets aan hebben. (voor zover dat mogelijk is)
Voedsel
Probeer het eens om voedsel te laten rijpen en dan te combineren. Niet te lang want dan gaat vlees bijvoorbeeld rotten.
Camping set
In het begin wilde ik hier niet aan. Veel te zwaar, dacht ik dan. Gevolg is dat na een tijd van spelen de health bar gereduceerd was tot 5-10% van het maximum. Best onhandig spelen en was 1-shot kanon voer. Uiteindelijk na een lange wandeltocht door de wildernis een dorp tegengekomen waar ik kon slapen.
Nee, dat moet echt anders
Inventory management
- Camping set heeft mijn eigen pawn en verder voedsel en wat potions.
- Andere pawns krijgen wat andere zware dingen zoals materiaal om wapens/uitrusting te verbeteren. Wissel ik de pawns om dan gaat alles automatisch naar de opslag (best handig)
ps willen we spoiler tags bij tips die niet met het verhaal te maken hebben?
Hoe krijg je het. Weet je dat? Hopelijk krijgt mijn pawn dit nietTimothy3000 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:17:
[...]
Verkleurde ogen en ze schudden met hun hoofd. Dat laatste weet ik niet.
Na een gevecht met eenWolverine9000 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:47:
[...]
Hoe krijg je het. Weet je dat? Hopelijk krijgt mijn pawn dit niet
spoiler: title
al was er op Reddit iemand die een pawn had ingehuurd, in een inn was gaan slapen en die drake
toen het hele dorp kwijt was.
De archer quest om naar de elven te gaan. Gewoon 1 woord wow 😀 is nog niet lang in het verhaal. Ga deze week eens Exploren en proberen de map meer zichtbaarder te maken en gewoon wat prutsen zonder quest. Wel niet in batal want daar ben ik nog niet geraakt 😁
Djeezes hopelijk bij mij niet het geval´ anders moet je opnieuw beginnen e . Als je de juiste behandeling niet vind 😀Timothy3000 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:54:
[...]
Na een gevecht met eenspoiler: titleal was er op Reddit iemand die een pawn had ingehuurd, in een inn was gaan slapen en diedrakespoiler: titletoen het hele dorp kwijt was.
Behandeling is volgens Reddit
je pawn van een klif het water in gooien.
Vraag over een main quest in het begin van de game, de quest die je krijgt na het binnenkomen van the capital:
spoiler:
Die leger kapitein geeft je 3 mogelijkheden om binnen het rijk bekender te worden om de neppe Arisen te exposen. Moet je deze 3 mogelijkheden ook doen, of is 1 voldoende? Ik heb ze alle 3 geaccepteerd en ondertussen 1 al afgerond, maar kan niet goed beoordelen of dat genoeg is. Ik krijg wel weer nieuwe quests van die gast maar de andere 2 quests staan ook nog open.
Ah goed om te weten. En wat als je eigen pawn het heeft.😀Timothy3000 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:59:
Behandeling is volgens Redditspoiler: titleje pawn van een klif het water in gooien.
Dat is juist de methode voor je eigen Pawn. De pawns van de andere spelers moet je gewoon wegsturen als ze er last van hebben.Wolverine9000 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 10:02:
[...]
Ah goed om te weten. En wat als je eigen pawn het heeft.😀
Ninety percent of everything is crap.
Nu we het toch hebben over smijten met pawns. Heb de lichtste pawn. Een vrouwelijke thief omhoog gesmeten en zij heeft de seeker token genomen voor mij. Is wel leuk als je zaken ontdekt dat je pawn dan zeggen. Hlmmm dat moet ik tegen mijn master zeggen. Als die dan spelen met hun pawn worden die geholpen door mij of andersom 😀😀
je doet ze gewoon alle 3Poulske schreef op maandag 25 maart 2024 @ 10:01:
Vraag over een main quest in het begin van de game, de quest die je krijgt na het binnenkomen van the capital:
spoiler:Die leger kapitein geeft je 3 mogelijkheden om binnen het rijk bekender te worden om de neppe Arisen te exposen. Moet je deze 3 mogelijkheden ook doen, of is 1 voldoende? Ik heb ze alle 3 geaccepteerd en ondertussen 1 al afgerond, maar kan niet goed beoordelen of dat genoeg is. Ik krijg wel weer nieuwe quests van die gast maar de andere 2 quests staan ook nog open.
Als het kamp weg kan zijn dan is het vast niet een heel belangrijk kamp. Tuurlijk is het jammer maar het is dan wel “jou” playtrough zeg maarWolverine9000 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:56:
[...]
Djeezes hopelijk bij mij niet het geval´ anders moet je opnieuw beginnen e . Als je de juiste behandeling niet vind 😀
Deze heb ik alle drie gedaan. Daar zit ik ongeveer. En heel veel side stuff gedaan natuurlijk en hier en daar wat exploring gedaan met waypoints natuurlijkRicmaniac schreef op maandag 25 maart 2024 @ 10:09:
[...]
je doet ze gewoon alle 3zijn alle 3 onderdeel van Main quests
Verwijderd
*zucht*Timothy3000 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:14:
[...]
Als 1 van je pawns ziek is en je dit niet op tijd opmerkt en fixt kun je een grote hoop missies (en sommigen zeggen zelfs hele game) veruïneren.
Tijd voor de spoiler tags....want ook dit klopt weer niet.
spoiler: Tips om hier omheen te komen
- Je kan dode NPC's reviven met Wakestones in de Morgue.
- Een schijnbaar andere manier (moet ik nog uitproberen) is om naar het Medium toe te gaan naast de taverne in Vernworth en zo kan die NPC je vertellen wat je nu moet doen.
- Schijnbaar respawnen quest NPC's ook weer na een week. Dat moet ik ook nog uitproberen.
- Een schijnbaar andere manier (moet ik nog uitproberen) is om naar het Medium toe te gaan naast de taverne in Vernworth en zo kan die NPC je vertellen wat je nu moet doen.
- Schijnbaar respawnen quest NPC's ook weer na een week. Dat moet ik ook nog uitproberen.
De ophef om al dit soort zaken is precies de reden waarom gaming in 2024 nogal 'tam' is geworden. Alles heeft tegenwoordig 'veiligheidswieltjes'. Wees blij dat er eens wat games zijn zoals BG3 en Dragon's Dogma die de veiligheidswieltjes weghalen (eigenlijk ook weer niet, maar je moet even doordenken) en niet alles voorkauwen met grote quest markers of enorme waarschuwingen.
Dragon's Dogma 2 lijkt wel een soort van middeleeuwse fabel als het gaat om zaken die erover worden gezegd op het internet die niet helemaal kloppen: 'Some say Dragons live in the mountains of the Himalaya, beware thee travels there!' of 'Beware thine brine of the North Sea, t'would swallow you whole!'
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2024 10:40 ]
Ricmaniac schreef op maandag 25 maart 2024 @ 10:10:
[...]
Als het kamp weg kan zijn dan is het vast niet een heel belangrijk kamp.
Geldt voor elke stad zover ik lees.
Kun je op die manier eenVerwijderd schreef op maandag 25 maart 2024 @ 10:28:
[...]
*zucht*
Tijd voor de spoiler tags....want ook dit klopt weer niet.
spoiler: Tips om hier omheen te komen- Je kan dode NPC's reviven met Wakestones in de Morgue.
gehele stad reviven? Ik las op Reddit dat de morgue een max aantal had. Klopt dat niet?
Ze respawnen iig niet, dat klopt niet.
Helaas nog niet veel tijd gehad om te spelen, echter moet ik zeggen dat het spel tot nu toe zeker aan mijn verwachting voldoet. Wat mij wel opvalt het is een spel wat je ligt of niet.
Ik ben geen fan van een controller dus alles met muis en keyboard, ik heb al wel een bug in het menu ervaren dat ik een hotkey niet kon swappen ondanks dat hij nergens anders gekoppeld stond.
Met custom graphic settings heb ik nog geen frame drops gehad beneden de 60fps, ben nog wel wat aan uitproberen.
Ik ben geen fan van een controller dus alles met muis en keyboard, ik heb al wel een bug in het menu ervaren dat ik een hotkey niet kon swappen ondanks dat hij nergens anders gekoppeld stond.
Met custom graphic settings heb ik nog geen frame drops gehad beneden de 60fps, ben nog wel wat aan uitproberen.
Verwijderd
Timothy3000 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 10:41:
[...]
Kun je op die manier eenspoiler: titlegehele stad reviven? Ik las op Reddit dat de morgue een max aantal had. Klopt dat niet?
spoiler: Spoilerionoos
Er zijn meerdere verdiepingen met elke verdieping iets van 40 bedden dus....je kan wel even doorgaan op die manier.
Wakestone shards respawnen ook om de zoveel tijd.
De respawn schijnt op 1 week te staan. Moet ik nog uitproberen.
HoeveelVerwijderd schreef op maandag 25 maart 2024 @ 10:46:
[...]
spoiler: SpoilerionoosEr zijn meerdere verdiepingen met elke verdieping iets van 40 bedden dus....je kan wel even doorgaan op die manier.Wakestone shards respawnen ook om de zoveel tijd.
wakestones heb je nodig om een gehele stad te reviven denk je? En kun je die makkelijk verkrijgen?
resurrect own pawnWolverine9000 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 10:02:
[...]
Ah goed om te weten. En wat als je eigen pawn het heeft.😀
spoiler:
Je eigen pawn kan je resurrecten bij iedere rift stone. Hij behoud dan lig zijn inventory.
Of de curse met het resurrecten van je eigen pawn ook weg is weet ik niet.
Oké even uitgezocht hoe het werkt.
Zolang je die pop-up niet hebt gezien van dragonsplague is het sowieso nog geen probleem voor je
En ja blijkbaar kan het elk stadje zijn. Ook de capital.
Wel grappig de reden dat het nu zo’n probleem is eigenlijk is door de hoeveelheid spelers
groot verloop van pawns dat natuurlijk heen en weer gaat Enzo.
In de review copies hadden gasten soms 80 uur of meer in de game voordat iemand het encountered
Blijkbaar is er ook een eternal waking stone die een hele stad in 1 keer kan ressen.
Drop:
Maargoed zolang je die pop-up dus niet heb is er niks aan de hand en als je hem wel ziet moet je even in de gaten houden welke van je pawns af en toe naar ze hoofd grijpt of glowing red eyes krijgt. In ieder geval voordat je gaat resten bij een inn.
Ingehuurde pawns gewoon dismissen. Is het je eigen pawn dan het water (de brine) in pleuren. Makkelijkste manier om er van af te komen.
Dus lekker doorspelen tot je de pop-up guide van “Dragonsplague” krijgt en dan even opletten en is het makkelijk te voorkomen nu je dat weet.
Wel sick hoor dat het kan dat die hele capital dood kan.
Maar kan me niet voorstellen dat dat dan permanent is idd en ze niet automatisch zouden respawnen want officieel gezien geven ze niet de mogelijkheid een nieuwe game te starten dus dat zou gek zijn.
En neem aan dat je met 1 week, 1 ingame week bedoeld ? @Verwijderd
Zolang je die pop-up niet hebt gezien van dragonsplague is het sowieso nog geen probleem voor je
En ja blijkbaar kan het elk stadje zijn. Ook de capital.
Wel grappig de reden dat het nu zo’n probleem is eigenlijk is door de hoeveelheid spelers
In de review copies hadden gasten soms 80 uur of meer in de game voordat iemand het encountered
Blijkbaar is er ook een eternal waking stone die een hele stad in 1 keer kan ressen.
Drop:
spoiler:
dropt van een sphinx
Maargoed zolang je die pop-up dus niet heb is er niks aan de hand en als je hem wel ziet moet je even in de gaten houden welke van je pawns af en toe naar ze hoofd grijpt of glowing red eyes krijgt. In ieder geval voordat je gaat resten bij een inn.
Ingehuurde pawns gewoon dismissen. Is het je eigen pawn dan het water (de brine) in pleuren. Makkelijkste manier om er van af te komen.
Dus lekker doorspelen tot je de pop-up guide van “Dragonsplague” krijgt en dan even opletten en is het makkelijk te voorkomen nu je dat weet.
Wel sick hoor dat het kan dat die hele capital dood kan.
Maar kan me niet voorstellen dat dat dan permanent is idd en ze niet automatisch zouden respawnen want officieel gezien geven ze niet de mogelijkheid een nieuwe game te starten dus dat zou gek zijn.
En neem aan dat je met 1 week, 1 ingame week bedoeld ? @Verwijderd
Game is binnen, zo maar even opstarten. Ben benieuwd.
Er komt in ieder geval een update om meerdere save games te hebben en grafische opties op console om performance te verbeteren.

Komt van het officiele X account:
https://twitter.com/DragonsDogma/status/1772207969620423009
[ Voor 18% gewijzigd door Poulske op 25-03-2024 12:22 ]
Nice! Goed dat ze zo snel handelen. Vraag me wel af of het een extra save slot is of een nieuwe die het bestaande overschrijft. Dat 2e zal wel denk ik.Poulske schreef op maandag 25 maart 2024 @ 12:21:
Er komt in ieder geval een update om meerdere save games te hebben en grafische opties op console om performance te verbeteren.
[Afbeelding]
Verwijderd
“Adding the option to set frame rate to either variable or max 30fps in options”.
Die begrijp ik niet. “Max” is toch ook niet locked?
Ik wacht sowieso nog een paar patches op pc.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2024 12:54 ]
Nee, ik denk dat bedoeld is dat hij niet boven de 30 komt, waardoor de volatiliteit van de fps wat minder wordt. Het schommelt dus minder tussen 20 en 30 dan tussen 20 en 50.Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2024 @ 12:52:
“Adding the option to set frame rate to either variable or max 30fps in options”.
Als ik eerlijk ben - en men heeft mij in dit topic gewaarschuwd - had ik toch een half jaar moeten wachten voordat ik aan DD2 begon. De hype was toch iets te real helaas.
Goed dat ze wat doen aan DLSS en hopelijk komen ze met betere optimalisatie voor CPU gebruik.
Inhakend op Dragonsplague, je moet heel wat signalen negeren om tot die eindpunt te komen. Dus opletten wat je vriendje allemaal zegt en doet
@Lapras "wachten op patches en/of uitbreidingen voor RPG's" is natuurlijk de meest gehoorde tip sinds het begin der tijden. In het beste geval wacht je natuurlijk netjes twee jaar en speel je de optimum/complete/definitive/bestest edition.
Inhakend op Dragonsplague, je moet heel wat signalen negeren om tot die eindpunt te komen. Dus opletten wat je vriendje allemaal zegt en doet
@Lapras "wachten op patches en/of uitbreidingen voor RPG's" is natuurlijk de meest gehoorde tip sinds het begin der tijden. In het beste geval wacht je natuurlijk netjes twee jaar en speel je de optimum/complete/definitive/bestest edition.
[ Voor 33% gewijzigd door mister_S op 25-03-2024 13:15 ]
Ik lees jouw bericht ook als een waarschuwing, maar als fervent DD:DA speler ben ik bang dat ik het willens en wetens toch de wind in ga slaan. Heb zo'n zin in deze game.Lapras schreef op maandag 25 maart 2024 @ 13:07:
[...]
Nee, ik denk dat bedoeld is dat hij niet boven de 30 komt, waardoor de volatiliteit van de fps wat minder wordt. Het schommelt dus minder tussen 20 en 30 dan tussen 20 en 50.
Als ik eerlijk ben - en men heeft mij in dit topic gewaarschuwd - had ik toch een half jaar moeten wachten voordat ik aan DD2 begon. De hype was toch iets te real helaas.
Mijn pawn is max mage´ heb hem verwisseld naar sorcerer nu. Fighter main nog 1 level. Archer is level 4. Denk als mijn fighter max is dat ik voor thief ga. Beetje afwisseling kan geen kwaad e😀
Kruipt best veel tijd in. Pakjes veranderen. Deposito van de rest in de storage😀
Kruipt best veel tijd in. Pakjes veranderen. Deposito van de rest in de storage😀
[ Voor 18% gewijzigd door Wolverine9000 op 25-03-2024 15:20 ]
Ja ik kan ook niet wachten met zoiets. Ik vind een game ook altijd leuker als iedereen het speelt zeg maar en je alles met elkaar ontdekt enzo. Als ik over 2 jaar ineens een berichtje hier in het topic zet acht ik de kans klein er actieve reacties op te krijgen enzo haha
Gelukkig heb ik die performance issues niet en mijn irl vrienden ook niet maar we hebben allemaal high end rigs. anders was mijn gevoel misschien anders maar het speelt gewoon heel lekker weg.
Gelukkig heb ik die performance issues niet en mijn irl vrienden ook niet maar we hebben allemaal high end rigs. anders was mijn gevoel misschien anders maar het speelt gewoon heel lekker weg.
Wat betreft of je het spel nu wilt kopen of beter kan wachten vanwege de issues... naar mijn ervaring tot nu toe is het best safe om hem gewoon te kopen en te spelen. Ik spreek alleen over de PC. De performance op de console is denk ik wel zodanig slecht geoptimaliseerd dat je gewoon niet kunt genieten.
Via een key de game gekocht voor 'slechts' 40 euro, draait goed genoeg op mijn 6700 XT, geen glitches of bugs gezien tot heden. Het is zeker geen launch zoals Cyberpunk 2077.
Via een key de game gekocht voor 'slechts' 40 euro, draait goed genoeg op mijn 6700 XT, geen glitches of bugs gezien tot heden. Het is zeker geen launch zoals Cyberpunk 2077.
[ Voor 3% gewijzigd door Westland1940 op 25-03-2024 15:30 ]
Holy shit deze fight
spoiler: terugkomst bij Melve
waarom heb ik altijd zo'n rare compressie als ik op tweakers plaatjes post? als andere mensen dit doen zie ik dat niet in hun plaatjes
spoiler: terugkomst bij Melve
waarom heb ik altijd zo'n rare compressie als ik op tweakers plaatjes post? als andere mensen dit doen zie ik dat niet in hun plaatjes
[ Voor 13% gewijzigd door Ricmaniac op 25-03-2024 15:47 ]
Oh cool ik heb nu Mystic Spearhand unlocked
de vocation die ik als eerste Advanced class wilde gaan
Thief vind ik in ieder geval heel vet. dus als Mystic spearhand niks is ga ik weer terug naar thief
Thief vind ik in ieder geval heel vet. dus als Mystic spearhand niks is ga ik weer terug naar thief
Nog een handige tip trouwens die ik wel iets eerder had willen weten
.. voor als je al goeie gear hebt die je wilt upgraden... upgraden bij verschillende steden geeft verschillende stats.. Vurmond geeft bijv strength en physical defense volgens mij. maar als je meer magic damage wilt wil je liever je upgrades doen bij de elven city bijvoorbeeld
Kwam ik ook net pas achter
De elven kan ik niet lezen lol😀 maar nu mijn beste vriend de archer mee loopt met mij mss wel. Heb daar trouwens zo een crystal gezet bij de elven waar je kan naar gast travelen´ heb toch al meer dan 10 ferrystones. Meeste doe ik te voet anders ontdek je niets in deze gigantische wereld.Ricmaniac schreef op maandag 25 maart 2024 @ 17:20:
Nog een handige tip trouwens die ik wel iets eerder had willen weten.. voor als je al goeie gear hebt die je wilt upgraden... upgraden bij verschillende steden geeft verschillende stats.. Vurmond geeft bijv strength en physical defense volgens mij. maar als je meer magic damage wilt wil je liever je upgrades doen bij de elven city bijvoorbeeld
Je eerste hint is:Ricmaniac schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:01:
Heb echt ontzettend veel plezier met de game en hou niks in de gaten bijna op Reddit en wat dan ook dus krijg erg weinig van de drama mee![]()
spoiler:
"The coronation in the Castle quest"
Dat heeft mijn pawn al gezegd. Dat we voorzichtig moeten zijn. Denk dat het bij iedereen zal komen veronderstel ik. Maar kan mis zijn ookLadyVodka schreef op maandag 25 maart 2024 @ 18:02:
[...]
Je eerste hint is:
spoiler:"The coronation in the Castle quest"
Ik heb nu twee pawns, een zelf gemaakte archer uit die eerste steen, en een knight die ik gratis mee kon nemen uit het eerste kamp. Ze zeggen af en toe dat ze balen dat er geen healer bij is. Waar kan ik een 3e pawn fixen? Dat wordt dan een magician.
bij elke rift stone kan je altijd pawns huren. tot een max van 4.. maar zelfs als je nu een 4e huurt, even weg loopt van de steen en weer terug loopt kan je er weer 1 huren en swappen voor een anders.Westland1940 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 20:21:
Ik heb nu twee pawns, een zelf gemaakte archer uit die eerste steen, en een knight die ik gratis mee kon nemen uit het eerste kamp. Ze zeggen af en toe dat ze balen dat er geen healer bij is. Waar kan ik een 3e pawn fixen? Dat wordt dan een magician.
je kan alleen de 2 ingehuurde pawns swappen, je main pawn is jou pawn voor altijd en levelt ook mee.
Het is ook de bedoeling dat je afwisselt omdat die andere 2 niet mee levelen. .je huurt ze in maar naarmate je wat hoger word wil je hun ook weer vernieuwen.
Mage vind ik ook een must als pawn en dan let ik wel een beetje op de karakter. Want ik wil een mage graag kindhearted of calm want dan focussed die veel meer op support / heals
[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 25-03-2024 20:26 ]
Vermonth castle uitpluizen neemt ook wat tijd in beslag. Amai. Vandaag geen quest gedaan. Gewoon loten. Levelen en Exploren waaronder dat kasteel. Moet wel in overdag gebeuren het kasteel want anders vlieg je terug de gevangenis in gelijk mij😀
Iemand al ver genoeg om wat te zeggen over uitdaging later? Hebben ze de balance goed op orde. Van wat ik me herinner was dat in DD1 niet zo heel goed gedaan.
Aha oké, thanks. Hmm had ik misschien beter een magician kunnen kiezen als mijn main pawn. Voor de volgende playthroughRicmaniac schreef op maandag 25 maart 2024 @ 20:26:
[...]
bij elke rift stone kan je altijd pawns huren. tot een max van 4.. maar zelfs als je nu een 4e huurt, even weg loopt van de steen en weer terug loopt kan je er weer 1 huren en swappen voor een anders.
je kan alleen de 2 ingehuurde pawns swappen, je main pawn is jou pawn voor altijd en levelt ook mee.
Het is ook de bedoeling dat je afwisselt omdat die andere 2 niet mee levelen. .je huurt ze in maar naarmate je wat hoger word wil je hun ook weer vernieuwen.
Mage vind ik ook een must als pawn en dan let ik wel een beetje op de karakter. Want ik wil een mage graag kindhearted of calm want dan focussed die veel meer op support / heals
spoiler: hoe je dat kan ontwijken om de gevangenis in te gaanWolverine9000 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 20:28:
Vermonth castle uitpluizen neemt ook wat tijd in beslag. Amai. Vandaag geen quest gedaan. Gewoon loten. Levelen en Exploren waaronder dat kasteel. Moet wel in overdag gebeuren het kasteel want anders vlieg je terug de gevangenis in gelijk mij😀
spoiler:
in datzelfde palijs kan je in 2 kamers een kist vinden met bepaalde nette kledij.(naam even vergeten)
Die kleren kosten in de winkel 150k gold maar je hebt dus 2 kisten waar je hetzelfde setje vind. Toevallig beide zelf gevonden toen ik daar overdag ronddwaalde.
Die kleren kosten in de winkel 150k gold maar je hebt dus 2 kisten waar je hetzelfde setje vind. Toevallig beide zelf gevonden toen ik daar overdag ronddwaalde.
daarom wilde ik 2 dagen terug ook zo opzoek naar de tijd.. waardoor ik er achter kwam van die zon in je pauze menu
of je bedoeld dat het moeilijk is of makkelijk?mister_S schreef op maandag 25 maart 2024 @ 20:30:
Iemand al ver genoeg om wat te zeggen over uitdaging later? Hebben ze de balance goed op orde. Van wat ik me herinner was dat in DD1 niet zo heel goed gedaan.
Het is makkelijker dan een echte soulslike zeg maar, maar ik zou toch wel een deadless run willen zien hoor
Wat het vooral makkelijk kan maken maar dat is aan jezelf zijn je pawns. als je vrienden hebt die hoog zijn kan je heel makkelijk hoge pawns in huren. dat vind ik een beetje "valsspelen" maar als je het gewoon doet met wat je zelf tegen komt blijft de balans zeker goed.
Nu twee uurtjes gespeeld op XSX. Grafisch niet heel mooi maar de gameplay is tot nu toe wel erg tof. Voelt erg ouderwets goed allemaal.
Had hem wel wat moeilijker verwacht. De eerste "baas" ging zo neer. Maar dat zal het begin wel zijn.
Had hem wel wat moeilijker verwacht. De eerste "baas" ging zo neer. Maar dat zal het begin wel zijn.
Ik zit altijd met wat vrienden op Teamspeak te gamen. het is wel vet om spoilerfree met elkaar onze ervaringen te delen en eigenlijk te beseffen hoe open de game is. de ene is bijv helemaal rechtsbovenin de map shit aan het doen. de ander is east aan het exploren en iemand anders west terwijl we allemaal rond hetzelfde level zijn
Voelt voor mij persoonlik zo goed die vrijheid met deze game.
Wel jammer dat er geen hard mode is. Niet dat ik echt op zoek ben naar een uitdaging, maar het is wel heel makkelijk. Ook wel jammer dat mobs ofwel trash zijn, of boss battles met een enorme health bar. Toch wel een trend die helaas uit Dark Souls is overgenomen. En daardoor voelen die boss battles ook weer minder speciaal.
Bij het begin in Dragon's Dogma 1 was het echt moeilijk om een groep Saurians te verslaan. En als je dan de eerste Cyclops tegenkomt moet je rennen. En als je dan wel een grotere tegenstander neerlegt geeft dat voldoening. Dat gevoel is helemaal weg. De enige moeilijkheid is eigenlijk dat de camera niet zo goed werkt, vooral in kleine ruimtes.
Bij het begin in Dragon's Dogma 1 was het echt moeilijk om een groep Saurians te verslaan. En als je dan de eerste Cyclops tegenkomt moet je rennen. En als je dan wel een grotere tegenstander neerlegt geeft dat voldoening. Dat gevoel is helemaal weg. De enige moeilijkheid is eigenlijk dat de camera niet zo goed werkt, vooral in kleine ruimtes.
Helaas eindigt het avontuur voor nu vroegtijdig. Ellendige motion sickness. Maar zodra de game gepatcht is ben ik weer van de partij.
Heb mijn files verwijderd op ps5 en aangezien ik nu ongeveer weet hoe het in elkaar zit en nog niet zo ver ben in de game. En vooral omdat ik ni meer weet waar mijn eerste seeker toker was 😀 e´dit was trouwens altijd bedoeling maar de token is echt nodig 😀
Hier een link met alle map icons uitgelegd
ik had nogal moeite om de (mini)map te begrijpen maar met deze uitleg is het veel duidelijker:
https://gamerant.com/drag...symbols-legend-explained/
https://gamerant.com/drag...symbols-legend-explained/
Ik vind het pawn huur systeem mooi bedacht, je bent niet verplicht om met een party van 4 te gaan als je voor jezelf de moeilijkheidsgraad hoger wil zetten.
Ook heb ik toch wat RC coins binnen gekregen met mensen die mijn Pawn over het weekend gebruikt hebben.
Ook heb ik toch wat RC coins binnen gekregen met mensen die mijn Pawn over het weekend gebruikt hebben.
Toch overstag gegaan en voor €50 gekocht voor PlayStation via Marktplaats. Vond ik nog wel een prima prijs om hem te proberen. Had teveel zin in een actie rpg en de screens zagen er wel tof uit
Als t echt niks is dan maar meteen weer voor €50 verkopen.
Als t echt niks is dan maar meteen weer voor €50 verkopen.
Gisteren een map van seeker tokens opgezocht maar vooral om bij te houden waar ik ze op pak zodat ik niet later nog eens moet backtracken welke ik wel en niet heb gehad.Wolverine9000 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 06:38:
Heb mijn files verwijderd op ps5 en aangezien ik nu ongeveer weet hoe het in elkaar zit en nog niet zo ver ben in de game. En vooral omdat ik ni meer weet waar mijn eerste seeker toker was 😀 e´dit was trouwens altijd bedoeling maar de token is echt nodig 😀
Ik ga niet actief met die lijst op zoek naar de tokens maar als ik er 1 vind streep ik hem af zeg maar
Gelukkig was mijn eerste token zo'n makkelijk te onthouden plek dat ik er geen probleem mee zal hebben straks
[ Voor 86% gewijzigd door Ricmaniac op 26-03-2024 08:58 ]
ik ga deze niet completen, maar was het je al opgevallen dat je de tokens kan horen?Ricmaniac schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 08:56:
[...]
Gisteren een map van seeker tokens opgezocht maar vooral om bij te houden waar ik ze op pak zodat ik niet later nog eens moet backtracken welke ik wel en niet heb gehad.
Ik ga niet actief met die lijst op zoek naar de tokens maar als ik er 1 vind streep ik hem af zeg maar
Gelukkig was mijn eerste token zo'n makkelijk te onthouden plek dat ik er geen probleem mee zal hebben straks
Ik speel veel spellen na een tijdje zonder geluid en met eigen muziek op - zo ook deze. Wellicht verbeeld ik het me, maar het helpt je wel aan een paar fps door het master volume naar 0 te draaien.
Ja ik weet het niet meer de eerste. Ga ook een grote en zwaardere character voor meer te kunnen meenemen....Ricmaniac schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 08:56:
[...]
Gisteren een map van seeker tokens opgezocht maar vooral om bij te houden waar ik ze op pak zodat ik niet later nog eens moet backtracken welke ik wel en niet heb gehad.