[b]
swoutr in "[multi] Dragon's Dogma 2"swoutr schreef
Begrijp me niet verkeerd, het is een leuke game, maar er zijn veel mechanics en missies die gewoon niet af voelen. Deze game had nog gerust een jaar in de oven gemogen. De basis is namelijk sterk, maar de content valt wat tegen.
Ben het met je eens. Heb 30 uur in de game wereld rond gelopen en me nog niet echt bezig gehouden met de main quest.
- De main quest is lastig te volgen doordat de wereld heel groot is, er veel te ontdekken is en het waypoint systeem niet echt lekker werkt imo.
- Stealth is inderdaad niet mogelijk... niet als rogue of archer...
- Iedere 3 stappen je weer in een gevecht beland, waarbij na 30 uur ik kan zeggen (en een heel groot deel van de map heb open gespeeld) dat de diversiteit aan monsters helaas heel gering is... zelfs de draken lijken allemaal hetzelfde...
- Sommige vocations niet echt lekker werken. Hoe kan een archer (was mijn main) nou niet een dash / ontwijk button hebben.... Echt heel frustrerend in gevechten want je moet continue een soort van wegrennen...
- Je pawns niet de aggro trekken die bepaalde ringen en skills zouden moeten geven. waardoor je als archer helaas vaak aan t rennen bent ipv de battle controlleert.
- Je pawns te dom zijn om bepaalde skills te gebruiken die je ze geeft en welke een voordeel zouden geven in een battle...
- Magic archer (welke ik nu speel) redelijk OP is en daardoor de gevechten meer als balast gezien worden na iedere 3 stappen in de speelwereld
Begrijp mij ook niet verkeerd, ik vind de game een enorme potentie hebben, maar het voelt inderdaad niet af.
Hopelijk met mods en wat updates wordt dit nog verbeterd.