Th_I schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 09:52:
We hebben nu ruim 2 jaar een Energion 40 all hybride warmtepomp. We hadden een E325EC ketel hangen en een warmtepomp bijgeplaatst. Door de bank genomen best tevreden. Nu heb ik naar het gasverbruik gekeken. Het blijkt dat de ketel klokslag elke 2 uur aan gaat, en 0,01 kuub gas verbruikt. Ook nu op de heetste dag. Ik heb gezocht in dit topic en niet iets kunnen vinden, daarom de vraag aan de specialisten, is dit normaal gedrag van het systeem? Door het jaar heen is het toch 44 kuub. Dank voor info en tips.
Wat @DanTm zegt. (zeer waarschijnlijk)

De buurman hier heeft ook een atag gasketel en die wordt helemaal gek van die eco/niet eco stand. Hij gebruikt geen ATag thermostaat en de ketel springt eigenlijk elke dag terug naar de gasverbruikstand.
Pagina: 1 ... 23 24 Laatste