Acties:
  • +1 Henk 'm!
Amdwarrior schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:38:
Blijkbaar zit er nog genoeg license muziek in Vice city?

Jammer dat ze het briljante schade model van deel 4 niet geïmplementeerd hebben
Mis toch wel behoorlijk wat nummers hoor.
https://www.videogameschr...music-tracks-are-missing/

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Matomatisch
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12-09 10:50
flugelisoke schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:17:
[...]

En hoe bevalt ie dusver? Ik snap dat het geen remake is, maar is het een beetje te doen qua controls als je het vergelijkt met hoe het was?
Sorry voor mijn late antwoord, heb lang zitten spelen :P paar missies en wat free roamen.

Eerste indruk:
Animaties zijn niet opgepoetst, dat had ik eigenlijk wel verwacht. Alles is even houterig als vroeger.

Qua gameplay lijkt mij het wel gelijkwaardig aan het origineel, al is het lang geleden dat ik die gespeeld heb. Het voelt in ieder geval niet als GTA V voor mij.

Grafisch is de verlichting heel mooi, dat valt echt op. Ook regen is netjes gedaan.

Ik heb alleen last van prestatieproblemen op PS4 Pro. In drukke gebieden en wanneer ik snel rij lijkt het alsof je aan een rekker hangt, er zijn veel schokken. Ook is er hier en daar nog wel popup. Ik heb de laatste update 1.0.1. geïnstalleerd maar er is nog wel wat optimalisatie nodig.

En verder hebben NPC's de neiging om voor rijdende auto's te springen in plaats van weg ervan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:06
Pc versie wordt het dus kan je net zoals het orgineel MP3 importeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15-09 22:38

CoeliJoeli

Gamer

Nol_NL schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:34:
[...]

Voor wat ben jij hyped dan ? Hoe meer ik er van zie, des te groter de deceptie lijkt te worden. In 2021 mag je volgens mij wel iets meer verlangen, maar misschien waren mijn verwachtingen te hoog .
Vooral de muziek en de sfeer. Mijn verwachtingen waren niet hoog. Ik denk dat ze het heel goed hebben geremastered

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het is een remaster. Geen remake, dus dan is je verwachting op een hedendaags spel gedoemd om teleurgesteld te worden. Ook ik had graag een remake gezien met hedendaagse graphics uitbreidingen etc etc. Echter wat ik vandaag gezien heb in de filmpjes geeft me toch wel echt het idee dat het een goed uitgevoerde remaster is die het spel en in de oude originele staat laat, maar dan wel opgepoetst naar een hedendaagse spelervaring.
Ik speel wel eerst SA die in Xbox Gamepass zit voor ik ga besluiten of ik de hele trilogy ga aanschaffen, dat dan weer wel. Maar wel gelijk morgenmiddag.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

Voor de geinteresseerde, een overzicht van alle radiostationsAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uv9FYCrPW2kYJa3USAl4z1G-CfA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NvNKuArhvcZp8Ju2gHY5E49x.png?f=fotoalbum_large

Twitch.tv/coelijoeli

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nice, Radio K-DST en Radio X it is.

Unlocked SA nou vanmiddag hier? (via gamepass) en moet je dan verhuizen naar NZ of is dat niet nodig, is me nog niet helemaal duidelijk.

*Global release dus NZ valt af ok

[ Voor 14% gewijzigd door Sipio op 11-11-2021 09:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:07

s0kkie

Cowabunga

Vanochtend aantal missies in GTA3 gedaan, over het algemeen loopt het nu super smooth.
Maar toch zijn er hier en daar een aantal dingetjes dat echt nog veel beter kon. Het geeft me wel een nostalgisch gevoel maar dan in een mooier jasje 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:39
ArthurMorgan schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:46:
Het is een remaster. Geen remake, dus dan is je verwachting op een hedendaags spel gedoemd om teleurgesteld te worden. Ook ik had graag een remake gezien met hedendaagse graphics uitbreidingen etc etc. Echter wat ik vandaag gezien heb in de filmpjes geeft me toch wel echt het idee dat het een goed uitgevoerde remaster is die het spel en in de oude originele staat laat, maar dan wel opgepoetst naar een hedendaagse spelervaring.
Ik speel wel eerst SA die in Xbox Gamepass zit voor ik ga besluiten of ik de hele trilogy ga aanschaffen, dat dan weer wel. Maar wel gelijk morgenmiddag.
Persoonlijk vind ik een remake niet nodig omdat ze met deze goed uitgevoerde remaster voor mij toch de nostalgie hebben weten te behouden en ziet het er toch een stuk beter uit. Ik denk dat een remake ook veel te veel tijd en resources kost en dat ze dat liever willen steken in GTA 6.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

spijkerhoofd schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:03:
[...]

Persoonlijk vind ik een remake niet nodig omdat ze met deze goed uitgevoerde remaster voor mij toch de nostalgie hebben weten te behouden en ziet het er toch een stuk beter uit. Ik denk dat een remake ook veel te veel tijd en resources kost en dat ze dat liever willen steken in GTA 6.
Of de 8e generatie GTA5 port :+

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:54
Merk dat de framerate op de PS5 niet al te best is.

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

Zironako schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:13:
Is de FPS niet stabiel? Of haal je de max FPS niet?

Twitch.tv/coelijoeli

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:41
Zironako schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:13:
Hoe krijgen ze dat dan voor elkaar ? Met zulke graphics mag je toch verwachten dat die framerate in ieder geval stabiel is.

• loonatick78
  • Laatst online: 16-09 11:44
Ik vind persoonlijk niet erg leuk, me altijd wel goed vermaakt met GTA, heb liever dat ze GTA 6 uitbrengen.

• ed800
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-07 16:47
Heeft iemand de gamepass versie van San Andreas al aan de praat gekregen? Ik krijg steeds afwisselend de melding dat ik kan beginnen, maar dan bij starten dat ik te vroeg ben.

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:50
ed800 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:33:
Heeft iemand de gamepass versie van San Andreas al aan de praat gekregen? Ik krijg steeds afwisselend de melding dat ik kan beginnen, maar dan bij starten dat ik te vroeg ben.
Je bent ook te vroeg,

13:34 uur is nog geen 16:00 uur.
Even geduld aub!!!

• Zironako
CoeliJoeli schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:25:
[...]

Is de FPS niet stabiel? Of haal je de max FPS niet?
Niet stabiel inderdaad, soms draait hij heel lekker en dan ineens krijg je een flinke FPS dip. Merk wel dat dit vooral gebeurt bij Vice City. SA valt tot nu toe wel mee en GTA3 nog niet geprobeerd. Moet wel weer heel erg wennen aan de andere besturing qua remmen met de voertuigen.

• ed800
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-07 16:47
Ah, dankjewel. Ik keek te vluchtig.

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 11:03
Zironako schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:39:
[...]

Niet stabiel inderdaad, soms draait hij heel lekker en dan ineens krijg je een flinke FPS dip. Merk wel dat dit vooral gebeurt bij Vice City. SA valt tot nu toe wel mee en GTA3 nog niet geprobeerd. Moet wel weer heel erg wennen aan de andere besturing qua remmen met de voertuigen.
Hoezo, is toch gewoon rijden met de triggers hoop ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
flugelisoke schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:02:
[...]

Hoezo, is toch gewoon rijden met de triggers hoop ik?
Als je remt, kun je niet tegelijk sturen. Dus bochten maken is een stuk lastiger hier dan in de nieuwere delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik ben wel benieuwd of de PC-versie goed draait op een Core i5 3570K, 16GB, Radeon RX460 2GB (ja, oude meuk, maar nog snel zat voor wat ik ermee doe). Volgens de systeemeisen moet je er nieuwere hardware voor hebben, dus twijfel nog om hem direct aan te schaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Invoer ontbreekt

Invoer ontbreekt: er is geen inhoud ingevuld.

(interne identificatie: message::update::input_missing)

[ Voor 88% gewijzigd door LadyVodka op 26-09-2023 18:51 ]

• Falkreath
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-09 15:53
Iemand hem al kunnen download op de PC? Hij blijft bij mij staan op "Pre-purchased" in de R* launcher

• CheesieUnion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 15:53
Falkreath schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:07:
Iemand hem al kunnen download op de PC? Hij blijft bij mij staan op "Pre-purchased" in de R* launcher
Same here. Ik dacht dat de download om 16:00 beschikbaar zou komen.

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
FF je launcher opnieuw opstarten denk ik? Ik kan installeren.

• pulstar
  • Laatst online: 14-09 09:46
Opnieuw opstarten heeft helaas hier geen zin...

Edit: nu wel :D

Servers hebben het wel lastig..

[ Voor 36% gewijzigd door pulstar op 11-11-2021 16:12 ]

• Falkreath
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-09 15:53
opnieuw aanmelden wel bij mij

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• flugelisoke
Eerste indruk, fucking vet, nostalgie! Prachtig nieuw jasje en een heerlijke besturing!
flugelisoke schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:22:
Eerste indruk, fucking vet, nostalgie! Prachtig nieuw jasje en een heerlijke besturing!
Welke game speel je? Ik heb alleen San andreas via de gamepas

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• flugelisoke
G_Dragon schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:24:
[...]

Welke game speel je? Ik heb alleen San andreas via de gamepas
GTA 3, series X. Gekocht. Die haat trein geldt iig niet voor mij. Het is beter dan verwacht omdat ik geen remake verwachtte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
flugelisoke schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:28:
[...]

GTA 3, series X. Gekocht. Die haat trein geldt iig niet voor mij. Het is beter dan verwacht omdat ik geen remake verwachtte.
Nice! Ik heb GTA Sa opgestart en wow wat een verbetering! :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:16
Gta SA lijkt erg donker op de Series X. Meer mensen last van? In veel gezichten of bomen is daardoor weinig detail te zien, zit tegen zwart aan. Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
t0mmiiiii schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:39:
Gta SA lijkt erg donker op de Series X. Meer mensen last van? In veel gezichten of bomen is daardoor weinig detail te zien, zit tegen zwart aan. Hebben meer mensen dit?
Hier geen last van om heel eerlijk te zijn, ben erg verbaast over de hoge kwaliteit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h7O91T9kBt2bz3_R8Z8QAHoLQ7M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FMBp3uNfULMh2S9m4nT4dDst.png?f=fotoalbum_large

Deze dan _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bdIDQuvTAWvhOJqu4D0P6uVUx9M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0OCAzi0AT2pOadozLnYAhL8F.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door G_Dragon op 11-11-2021 16:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
Maar wel domme bugs in gta 3 hoor, achterlichten werken niet en kwam net muren tegen waar je gewoon doorheen rijdt.

• Zironako
Ook de framerate van GTA SA is behoorlijk vervelend op de PS5. Verder ziet het er wel prima uit, alleen veel bugs en grafische glitches.

• -Michel-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:47
Eerste keer dat ik de Rockstar Games Launcher gebruik maar ik mis geloof ik iets.
Ik heb nog 0.00 bytes nodig om te beginnen met de installatie?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AhGIElnPu6ZX7P4YC5IR2MIHrVs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rKL3lOhABdVATJEafm6FSeMW.jpg?f=fotoalbum_large

• Sipio
  • Niet online
Hier idd ook te donker in cut scenes (XSX) San Andreas

Had al gelezen dat het zonder DV of HDR beter moet zijn dus zo ff proberen.

Maar hoe stop je je wapen weg? Loop nu de hele met een camera of boksbeugel rond :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 17:46
Gisteren begonnen met GTA3LC. Plan is om ze in volgorde rustig door te spelen. Eerste indruk van GTA3LC is dat het er gewoon echt heel retro uitziet, leeg en naar huidige standaarden is het gewoon niet mooi. Dat is ook wat het was en daar mag je dan van een remaster niet al teveel van zeggen. Wat ook opvalt is hoe klein het eigenlijk allemaal is in GTA3LC.

Wat wel werkt is de gameplay, dat is duidelijk opgepoets, het reageert allemaal prima. Wat me daarin wel opvalt is dat het lijkt of alles op 200% gaat, sturen, lopen, rijden, alles lijkt veel sneller te gaan dan bijvoorbeeld in GTA5 (en mijn herrineringen aan GTA3LC). Auto's lijken ook wel vastgeplakt aan de weg, zo erg dat een stoepje oprijden niet zomaar lukt.

Ook wat bugs gezien, hekken waar je amper doorheen kan rijden, dan ben je er doorheen gereden, maar dan kan je er vervolgens zelf niet doorheen lopen. Zo zijn er meer van die foutjes die ze gewoon even beter hadden mogen testen. Audio van gesprekken is ook bij vlagen hard en zacht en vooral zacht.

Ik speel op de PS5 en soms heb ik framedrops, voor een spel als GTA3 zou dat eigenlijk niet moeten mogen. Nu was Liberty City ook wel echt de oudste uit de serie, dus ik hoop dat Vice City het beter doet en zeker San Andreas.

Sowieso mooie game om de winter, 9e golf, lockdown, kerstdagen mee door te komen :)

• DaitoX
  • Laatst online: 13-09 21:04
Ja heel erg, verschikkelijk is het. Die eerste cutscene ook houdt maar heel weinig detail over.
Spelen met de HDR setting brengt bij mij ook geen verbetering.

edit: dolby vision lijkt iets beter, maar echt goed kan ik het niet noemen.

[ Voor 8% gewijzigd door DaitoX op 11-11-2021 17:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intercity
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:01
Vooralsnog nog niet te spreken over de kwaliteit van deze editie.

GTA3 op PS4 Pro;

* In de trein zitten hapert als een malle, compete framedrops en pauzes bij iedere overgang.

* Sloot onverwacht af na een van de eerste missies (blauw scherm met an error has occurred in application) — een crashend spel op een console vind ik wel echt een harde no-go. Ik heb een console zodat ik niet na hoef te denken over compatibiliteit, drivers, etc.

* Veel kleine bugs, maar bijvoorbeeld het weapon wheel in GTA3 die wapens blijft tonen na het doen van een rampage terwijl je die niet in je bezit hebt :|

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 16:52
Hier net op de Switch gezet. Ben benieuwd naar de performance. Gelijk maar even vice city testen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Ik vind dat Rockstar het goed heeft gedaan met de graphics. Wellicht hoopten veel mensen op een soort Mafia 1-achtige remake, maar dit vind ik ook goed. De originele feel, maar wel even minder pixelig. Ikzelf laat de games schieten en GTA San Andreas in het bijzonder. Toen ik de game vroeger speelde, had ik een soort gevoel van ongeloof hoe groot een gamewereld kon zijn en hoe veel je wel niet kon doen. Echter: nu de draw distance goed is (of fog is verwijderd), zie je eigenlijk hoe klein San Andreas is. Ik wil dat magische gevoel niet weghebben. Desondanks mooie remake en veel plezier iedereen!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 23:16

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Met een 3090 op 4k zakt de fps regelmatig naar 50 of minder fps. HDR lijkt niet te werken en ook DLSS maakt geen verschil. Veel haperingen stutters. Iemand zelfde ervaring met deze hardware?

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobbreede
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-09 23:53
Wanneer kunnen we de eerste reviews verwachten?

Why so serious?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amdwarrior
Bobbreede schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:46:
Wanneer kunnen we de eerste reviews verwachten?
Ben ik ook benieuwd naar want als ik zo reacties lees technische problemen alleen grafisch stuk beter maar animaties zijn nog van 20 jaar geleden.

Dat ze embargo met opzet extra uitgesteld hebben. Want het verkoopt toch goed.

Toch ga ik hem kopen, want GTA 3 en Vice city heb ik helemaal kapot gespeeld in mijn jeugd. Zit er trouwens ook mod ondersteuning in?

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

Nu snap ik wel van embargo man man

[ Voor 14% gewijzigd door Amdwarrior op 11-11-2021 19:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:28

MazeWing

The plot thickens...

Ik kan niet wachten op de "review" van digital foundry... })

Ik heb zo'n idee dat dit compleet met de grond gelijk wordt gemaakt.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:19
Same here, echt ontzettend donker op sommige plekken en/of cut scenes.

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

• EnterToets
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:21
Net ongeveer 2 uurtjes Vice City op de switch gespeeld en haal m’n plezier er wel uit door de nostalgie, maar het draait op sommige momenten wel echt heel beroerd. Er is een cutscene waar een gebouw ontploft en ik maak geen grap, die draait met iets van 5 fps ofzo denk ik? Verder zijn de haperingen met het rondrijden desmate erg dat het gameplay ook beïnvloed. Verder is het wel gewoon een heerlijke game zoals vanouds en portable, dus dat maakt ook weer het een en ander goed :)

[ Voor 27% gewijzigd door EnterToets op 11-11-2021 21:10 ]

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:16
WinterBase schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:04:
[...]

Same here, echt ontzettend donker op sommige plekken en/of cut scenes.
HDR uit is een stuk beter!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Pff, zit hier al tijdje te sukkelen met die Rockstart Launcher. Krijg constant de melding dat ik offline ben.

Wat zitten rondneuzen online en mn DNS leeggemaakt, firewall uitgezet, vpn verbonden, uitgeschakeld, opnieuw geïnstalleerd etc. Niks helpt. Als laatste kan ik m'n modem eens resetten...

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:16
Heb net ff een uurtje SA gespeeld, maar de wereld is wel enorm kaal zeg. Er is amper verkeer en nauwelijks voetgangers. De stad leeft daardoor niet

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
steefje schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:17:
Heb net ff een uurtje SA gespeeld, maar de wereld is wel enorm kaal zeg. Er is amper verkeer en nauwelijks voetgangers. De stad leeft daardoor niet
Maar als in vergeleken met GTA V? Heb je San Andreas vroeger wel gespeeld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:26
Matey schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:16:
Pff, zit hier al tijdje te sukkelen met die Rockstart Launcher. Krijg constant de melding dat ik offline ben.

Wat zitten rondneuzen online en mn DNS leeggemaakt, firewall uitgezet, vpn verbonden, uitgeschakeld, opnieuw geïnstalleerd etc. Niks helpt. Als laatste kan ik m'n modem eens resetten...
Ik heb exact hetzelfde.

Ik vond wel deze: https://support.rockstargames.com/servicestatus

[ Voor 7% gewijzigd door Tweaker1987 op 11-11-2021 22:31 ]

• DaitoX
Ok met contrast helemaal omlaag is gta:sa op de series x niet zo donker meer en goed te doen.

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Thanks voor de link, hopen dat dit de reden is. _/-\o_

Die launcher installeren, verwijderen, mapjes verwijderen, CMD in, reboot 8)7 I rest my case!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:16
flugelisoke schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:43:
[...]

Maar als in vergeleken met GTA V? Heb je San Andreas vroeger wel gespeeld?
Uiteraard heb ik SA destijds gespeeld en het zal ongetwijfeld overeenkomen met hoe het toen was. Echter zijn we wel wat jaartjes verder en dan mag dit wel iets beter vind ik.

Het voelt nu echt enorm doods en leeg aan.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop dat ze die framedrops wel gaan fixen, want voor zulke oude games moet dit niet mogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommatje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 13:14
Heb ze op mijn Switch gezet en inmiddels al wat uurtjes erin zitten, voornamelijk GTA 3.

De games zien eruit zoals hoe ik ze herinner. En dat is een compliment, want als ik screenshots bekijk van de originele versies dan zie je hoe goed je brein is in het romantiseren van herinneringen en dus ook hoe goed de games zijn opgepoetst. Ik ben oprecht verbaast hoe goed de games eruit zien op de Switch.

Ik heb SA via Gamepass ook even op mijn Xbox series S geprobeerd en dan zie je wel dat de Switch het duidelijk aflegt, vooral in de kwaliteit van de textures, details en resolutie. Maar de drawdistance en schaduwen lijken op de Switch redelijk gelijkwaardig. Bijgaand enkele screenshots van de Switch versie.

Wel flinke framedrops van tijd tot tijd, zelfs al bij GTA 3. Zeker de nachtelijke uurtjes en dan met regen is echt z'n hobby niet. Maar het hoort erbij en het is wat dat betreft net zo beroerd als het origineel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ak3J0mKVVMmfSFsmFpgzuqas88g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WNaXcs5gN8tW9MWysd0NHTMw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f1wPi9Svu3jykrNlXIfyuwmGEhk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cQ5N37VjbXhtsO9LrqLUTX9B.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UNEW1g6BTOKKmSD4MvdRrFvdkz4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J6rqoS72YaEErw8VLJZnhvNQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 16:26
Net even SA gespeelt. Lekker spel. Echter nu doet ie het niet meer door rockstar z'n maintenance op de Launcher. Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
Ik heb gister vooral GTA SA gespeeld en het is zoals ik het vroeger gespeeld en dat vind ik een goed iets. Wat mij gister wel opviel is hoe klein de map is! In mijn beleving kon ik het eerste eiland urenlang rondrijden voor iets leuks maar nu lijkt het erop dat je zo overal zit. Misschien kan het te maken hebben dat GTA V zo immens groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:36
spijkerhoofd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:28:
Ik heb gister vooral GTA SA gespeeld en het is zoals ik het vroeger gespeeld en dat vind ik een goed iets. Wat mij gister wel opviel is hoe klein de map is! In mijn beleving kon ik het eerste eiland urenlang rondrijden voor iets leuks maar nu lijkt het erop dat je zo overal zit. Misschien kan het te maken hebben dat GTA V zo immens groot is.
Wss ook omdat de draw-distance stukken hoger is, bij de PS2 versie had je dat niet dus alles leek ook verder van elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:17
Tommatje schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:40:
Wel flinke framedrops van tijd tot tijd, zelfs al bij GTA 3. Zeker de nachtelijke uurtjes en dan met regen is echt z'n hobby niet. Maar het hoort erbij en het is wat dat betreft net zo beroerd als het origineel.
Het goede nieuws is dat GTA 3 net de slechtste port lijkt qua performance. Zie bvb. deze performance review van SwitchUp.

Anyway, hopelijk wordt er hier nog wat update devtijd in gestoken. Ben ook zeer benieuwd om te zien of Digital Foundry hier een video aan gaat wijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Had het al eerder gevraagd en ik kan het me niet meer herinneren uit het origineel maar is het nou niet mogelijk om een wapen gewoon weg te stoppen?

Heb het over San Andreas, ik heb continue een wapen in de hand, gewoon vuist selecteren lukt niet, ja lukt wel maar daar zit een boksbeugel.

[ Voor 8% gewijzigd door Sipio op 12-11-2021 10:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 19:21
Sipio schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:31:
Had het al eerder gevraagd en ik kan het me niet meer herinneren uit het origineel maar is het nou niet mogelijk om een wapen gewoon weg te stoppen?

Heb het over San Andreas, ik heb continue een wapen in de hand, gewoon vuist selecteren lukt niet, ja lukt wel maar daar zit een boksbeugel.
Met boksbeugel heb je inderdaad geen normale vuist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Cloud_VII schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:48:
[...]

Met boksbeugel heb je inderdaad geen normale vuist
Ah tnx, kan ik iig stoppen met proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Laatst online: 18:48
Hebben jullie ook het probleem dat sneaken gewoon niet goed werkt in GTASA?
Ik heb bv erg veel moeite met de missie in Madd Dogg's huis (een missie die ik vorige week op de PC met 2 vingers in mijn neus haalde). Je moet op een gegeven moment langs een bar sneaken, maar voordat je überhaupt al bij die kamer komt wordt je al gezien en beschoten.

Ik heb de missie overigens wel gehaald, maar niet op de manier hoe ik het wilde doen (volledig sneaky). 3x geprobeerd en 3x werd ik al gezien door het mannetje achter de bar zodra ik ook maar in de buurt kwam van de deuropening.
Bij die eerste inbreekmissie merkte ik ook al dat sneaken niet zo lekker werkt als in de oude versies.

[ Voor 32% gewijzigd door Killah_Priest op 12-11-2021 11:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Killah_Priest schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:59:
Hebben jullie ook het probleem dat sneaken gewoon niet goed werkt in GTASA?
Ik heb bv erg veel moeite met de missie in Madd Dogg's huis (een missie die ik vorige week op de PC met 2 vingers in mijn neus haalde). Je moet op een gegeven moment langs een bar sneaken, maar voordat je überhaupt al bij die kamer komt wordt je al gezien en beschoten.

Ik heb de missie overigens wel gehaald, maar niet op de manier hoe ik het wilde doen (volledig sneaky). 3x geprobeerd en 3x werd ik al gezien door het mannetje achter de bar zodra ik ook maar in de buurt kwam van de deuropening.
Bij die eerste inbreekmissie merkte ik ook al dat sneaken niet zo lekker werkt als in de oude versies.
Ik zag dit probleem ook bij mensen op andere forums dus ik denk dat het wel een bug is :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pulstar
Erg slecht dat de Pc servers er na 16uur nog steeds offline zijn.. En dat op een launchday... Mogelijk gehacked?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ConZito
En we zijn inmiddels weer een avondje verder met GTA3LC, het begint nu toch wel op te vallen dat sommige dingen echt heel slecht gedaan zijn en eigenlijk gewoon niet getest. Tijdens close-combat (dat wil je niet, maar soms heb je dat) blijf je soort van vastgeplakt zitten aan mensen die je willen slaan. Dat gezeur met die hekken is echt heel irritant, ik wil daar gewoon doorheen rijden, doe niet zo moeilijk.

Waar ik mezelf ook steeds meer aan ga storen is de audio, ik kan me niet voorstellen dat ze de orginele masters van de ingesproken tekst hebben weggooid. Maar soms klinkt het alsof mensen door een blikje via een Nokia 3310 spreken, zo vies en blikkerig klinkt het, zwaar dood gecomprimeerd met een enorm lage bitrate.

Ander puntje, bring back the mist, dan lijkt het allemaal nog wat, die draw distance is schitterend, maar voegt niets toe en doet het juist enorm fake overkomen. Nu we het toch over het weer hebben, fix de regen in GTA3LC, niet te doen.

Wat ook wennen is, is dat je amper aan de politie kan ontkomen in GTA3LC als je niet meer weet waar je de police bribes kan vinden. In GTA5 rijd je gewoon weg, in GTA3LC werkt dat niet, je moet hier nog soort van je best doen. Je zou kunnen stellen dat games over de jaren gewoon makkelijker zijn geworden, of beter gezegd, toegankelijker.

Waarschijnlijk heb ik morgen nog meer te zeuren :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

ConZito schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:02:
En we zijn inmiddels weer een avondje verder met GTA3LC, het begint nu toch wel op te vallen dat sommige dingen echt heel slecht gedaan zijn en eigenlijk gewoon niet getest. Tijdens close-combat (dat wil je niet, maar soms heb je dat) blijf je soort van vastgeplakt zitten aan mensen die je willen slaan. Dat gezeur met die hekken is echt heel irritant, ik wil daar gewoon doorheen rijden, doe niet zo moeilijk.

Waar ik mezelf ook steeds meer aan ga storen is de audio, ik kan me niet voorstellen dat ze de orginele masters van de ingesproken tekst hebben weggooid. Maar soms klinkt het alsof mensen door een blikje via een Nokia 3310 spreken, zo vies en blikkerig klinkt het, zwaar dood gecomprimeerd met een enorm lage bitrate.

Ander puntje, bring back the mist, dan lijkt het allemaal nog wat, die draw distance is schitterend, maar voegt niets toe en doet het juist enorm fake overkomen. Nu we het toch over het weer hebben, fix de regen in GTA3LC, niet te doen.

Wat ook wennen is, is dat je amper aan de politie kan ontkomen in GTA3LC als je niet meer weet waar je de police bribes kan vinden. In GTA5 rijd je gewoon weg, in GTA3LC werkt dat niet, je moet hier nog soort van je best doen. Je zou kunnen stellen dat games over de jaren gewoon makkelijker zijn geworden, of beter gezegd, toegankelijker.

Waarschijnlijk heb ik morgen nog meer te zeuren :D
Waarom blijf je het GTA3LC noemen en niet gewoon GTA3? Er is namelijk geen andere GTA3...

En het is schandalig dat Rockstar het in deze staat durft te releasen.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amdwarrior
spijkerhoofd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:28:
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/tne7154q00z71.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=14370f895c36b5911759e006907cbe23b0470c67

:') Wat is het bergafwaarts gegaan met Rockstar games

Gta 5 inmiddels zo uitgemolken
Red dead redemption 2 dood verklaard
Dieptepunt GTA 5 op 3 generaties consoles lanceren |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ConZito
MazeWing schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:53:
[...]

Waarom blijf je het GTA3LC noemen en niet gewoon GTA3? Er is namelijk geen andere GTA3...

En het is schandalig dat Rockstar het in deze staat durft te releasen.
Om elke vorm van verwarring te voorkomen. Schandalig, nouja, ach, seen worse :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:12
Het probleem met remasters (dus geen remakes) van dergelijke “oude” games is toch ook wel het verwachtingspatroon. GTA III, VC en SA zijn niet ineens GTA V met dergelijke graphics en besturing, anders hadden ze het wel een remake genoemd. Ze poetsen de boel bij een remaster grafisch op en tunen hier en daar (als je mazzel hebt) wat aan de besturing om het een wat meer “hedendaags” gevoel te geven. Ze gaan echt niet het hele spel op de schop nemen en van alles aanpassen. Ik ben zelf een liefhebber van remasters, zeker als het gaat om een serie als GTA, die ik allemaal heb gespeeld op het moment van uitkomen op de PS2.

Ik vind het dan gewoon heel leuk om die games te kunnen herspelen op mijn current-gen consoles met wat verbeteringen hier en daar zonder dat de algehele vibe van een game is veranderd of aangepast. Ik ben gisteren begonnen met VC en ik vind het fantastisch leuk. Ik heb ook weinig tot geen last van framedrops (PS5) in VC. Natuurlijk, ze veranderen hier en daar wat en dat valt soms goed en soms niet. Overall vind ik de games er goed uitzien (PS5) en heb ik weinig moeite met de framerate. Uit pure nostalgie kan ik hier echt wel van genieten.

SM 3D All Stars op de Switch kon ook al rekenen op veel negativiteit Ook dat was een remake en ook daar werden de verwachtingen niet waargemaakt. Toch verkoopt die ouwe meuk in een “nieuw” jasje als een gek en zullen ze dit blijven doen. Persoonlijk vind ik het prima, ik koop geen remasters van oude games die ik vroeger nooit heb gespeeld, daar zie ik het nut echt niet van. Ik koop remasters uit nostalgie en verder heb ik er geen reden voor. Anders valt het, zeker als het gaat om 3D games van het kaliber GTA III/VC/SA, vaak toch tegen als je het afzet tegen de hedendaagse 3D games.

Maar goed, ik zie ook wel dat er echt wel dingen beter hadden gekund hoor. Ik til er alleen niet zo heel zwaar aan. Ik heb vaak zat dat ik games koop die ik na een uurtje spelen nooit meer aanraak omdat het toch mijn ding niet is. Dan heb ik liever een remaster van 3 GTA games die ik vroeger helemaal stuk heb gespeeld, ook al zijn ze niet perfect.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jeffkillsyoutoo
  • Laatst online: 09-02 18:03
Dit is echt iets voor Rockstar om zich diep voor te schamen. Ik heb het spel zelf niet gekocht, maar ik ben trouwe kijker van een GTA SA speedrunner die de game van binnen en buiten kent (duizenden uren).

Hij speelt het uit om even te kijken. Even wat + en - min punten.
+
Redelijk goeie graphics, zeker de natuur, bosjes en planten.
De belichting is erg mooi, zeker in de stad snachts is echt goed.
De game runt stabiel op hoge fps.
Explosies top.
Skill experience gaat sneller.
Autosave en checkpoints geven veel meer gemak.
Deels heeft een redelijk zelfde feel.
Bij trucking gaat je lading niet meer los na een hobbeltje.

-
De game is een port van de mobiele release.
De menus zijn slecht geschaald.
Water is in meerdere opzichten belachelijk slecht. Zwemmen is sloom, veel visual bugs door water.
Bij regen komen er witte stokjes uit de lucht.
Veel minigames zijn simpelweg kapot.
Veel texture bugs, coronas met vliegen flikkeren, brug in badlands onzichtbaar.
Minimap wordt er niet beter op, ook weer grote orientatie bug met vliegen.
Slechte PC controls
Camera sturing kan haast niet omhoog
Car health door roken etc is niet te zien tot de auto in de fik vliegt.
Veel unskippable cutscenes
Toch erg jammer dat veel fonts van de pop ups, auto en plaatsnamen niet zijn overgenomen

Samenvattend grafisch is er zeker goed werk verricht. Helaas moest het hier vaak op mechanisch gebied minder zijn.

Ik zal dit verder updaten als het lukt.

[ Voor 19% gewijzigd door jeffkillsyoutoo op 12-11-2021 16:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 18:57
Een van de leukste gta spellen, alleen de hoeveelheid verschillende voertuigen en opties is minder dan gta sa en gta 5. Misschien dat ze daar nu aan wat kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21
dutchnltweaker schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:36:
Een van de leukste gta spellen, alleen de hoeveelheid verschillende voertuigen en opties is minder dan gta sa en gta 5. Misschien dat ze daar nu aan wat kunnen doen.
GTA 2 en GTA IV vond ik juist de minsten uit de hele serie! :X :/

Ik heb GTA IV niet eens uitgespeeld, omdat ik bij de laatste missie kwam en het idee had dat er wat bugged was na een aantal pogingen en vervolgens eigenlijk niks meer ermee gedaan om de een of andere reden...
De uitbreidingen later zelfs voor € 8,95 of zo erbij gekocht en zelfs dat kon me niet weer aan de GTA IV krijgen :+

Moet nog eens een keer de game in de Launcher activeren voor de grap, want door dat gedoe met Steam vs. Rockstar Launcher is de game uit mijn Library verdwenen :)

GTA 1 en GTA:VC zijn voor mij nog steeds DE Single Player GTA's _O_ O+
Het wat mindere, maar wel leuke GTA:SA komt dan op de laatste plek in dat rijtje :)

GTA III heb ik op de een of andere manier totaal gemist en destijds ook niet echt aantrekkelijk gevonden toen ik er eindelijk achter kwam dat het bestond dus misschien koop ik deze Trilogy een keer in de aanbieding en speel ik GTA III helemaal uit! :D
Zaten daar eigenlijk ook Hidden Packages in zoals bij GTA:VC bijvoorbeeld :?

GTA:SA had trouwens destijds zo'n bug of eigenlijk soort van Anti-Cheat dat je niet te vroeg over het hek van het vliegveld mocht klimmen en een vliegtuig mocht jatten : Zou dat weer erin zitten ?! >:) :+
Ik moest daarom een nieuwe Save Game erbij starten om de "Jumpende NOS Taxi's" te unlocken en te ervaren! _O- O-) :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
Ik vond met de uitbreidingen was het totaal pakket van GTA4 best goed. Daarvoor ook wel vermakelijk, maar minder dan voorgaande. Het probeerde zich zo serieus te nemen voor mijn gevoel, met de uitbreidingen kwam er weer wat broodnodige luchtigheid in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het sporten in GTA: Sa is wel een stuk minder geworden, eerder kon je gewoon knopjes bashen maar nu moet je op die balk links letten waar ik nog niet alles van snap :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Laatst online: 18:48
G_Dragon schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:05:
Het sporten in GTA: Sa is wel een stuk minder geworden, eerder kon je gewoon knopjes bashen maar nu moet je op die balk links letten waar ik nog niet alles van snap :p
Ipv afwisselend op 2 knoppen te bashen hoef je nu alleen nog maar op één knop te bashen.
Ik kon zodra ik de sportschool unlocked had direct op het hoogste gewicht trainen dmv button bashing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amdwarrior
G_Dragon schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:05:
Gelukkig :') ik altijd vol te vreten maar dat sporten zo verschrikkelijk langdradig weet ik nog wel.

Kan je nu in 3 en Vice city zwemmen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amdwarrior
DaitoX schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:51:
Ik vond met de uitbreidingen was het totaal pakket van GTA4 best goed. Daarvoor ook wel vermakelijk, maar minder dan voorgaande. Het probeerde zich zo serieus te nemen voor mijn gevoel, met de uitbreidingen kwam er weer wat broodnodige luchtigheid in.
Gta 4 had beste physics ooit zo vaak mezelf door vooruit gelanceerd gewoon omdat het zo vet was.

Of schade model was gewoon veel uitgebreider dan in 5 die was zo basic geworden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbreede
Amdwarrior schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 19:50:
[...]

Nope, helaas...

Why so serious?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
Amdwarrior schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 19:50:
Dat is raar, want in GTA:SA kan het blijkbaar wel :
jeffkillsyoutoo schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:28:
Water is in meerdere opzichten belachelijk slecht. Zwemmen is sloom, veel visual bugs door water.
:?

Typische Rockstar logica weer! :F
Bij regen komen er witte stokjes uit de lucht.
Dat is zelfs in GTA V Online zo dus dat is niet zo heel raar eerlijk gezegd :)
Amdwarrior schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 19:52:
Gta 4 had beste physics ooit zo vaak mezelf door vooruit gelanceerd gewoon omdat het zo vet was.
Dat kan in de GTA V Single Player ook :?
Of schade model was gewoon veel uitgebreider dan in 5 die was zo basic geworden :/
Wat bedoel je dan precies :?

Ik zag laatst auto's rondrijden die tot éénwieler gesloopt waren en totaal niet meer herkenbaar waren! :o :D _O-

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaitoX
nero355 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:38:
[...]

[...]

Dat is raar, want in GTA:SA kan het blijkbaar wel :

[...]

:?

Typische Rockstar logica weer! :F

[...]
Dat is toch logisch? In GTA3 en VC kon je niet zwemmen, in SA wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
Tja, nieuwe engine, nieuwe code, dus in alle drie zwemmen leek me wel tof! :)
In GTA3 en VC kon je niet zwemmen, in SA wel.
Ik kan me alleen de "vaarcursus" uit GTA:SA herinneren :$ O-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Wat heb je aan GTA IV zonder multiplayer Team Mafiya Work??? Wat een deceptie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nero355
Blaze85 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 22:11:
Wat heb je aan GTA IV zonder multiplayer Team Mafiya Work??? Wat een deceptie.
Clickbait artikeltjes hoeven geen gelijk te hebben hé! :)

Daarnaast kan ik me ook niet echt herinneren dat het zo leuk was zoals GTA V Online dat is :?

Of de verschillende MTA Mods voor deze Trilogy delen! :)

[ Voor 8% gewijzigd door nero355 op 12-11-2021 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pulstar
De takedown zou misschien te maken hebben met de licensing voor de muziek. Schijnt dat in de files alle oude muziek nog aanwezig is en slechts disabled in de game met een script.

Echter vraag ik me dan af waarom ze dan ook gta en rdr online uitzetten.. 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Palomar schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:50:
Ik ben wel benieuwd of de PC-versie goed draait op een Core i5 3570K, 16GB, Radeon RX460 2GB (ja, oude meuk, maar nog snel zat voor wat ik ermee doe). Volgens de systeemeisen moet je er nieuwere hardware voor hebben, dus twijfel nog om hem direct aan te schaffen.
Iemand nog een idee hoe dit zit? Of ervaringen met andere systemen die niet aan de specs voldoen? Vind het ook zonde om 60 euro uit te geven en daarna alleen een melding te krijgen dat mijn systeem niet voldoet :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

pulstar schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 22:58:
De takedown zou misschien te maken hebben met de licensing voor de muziek. Schijnt dat in de files alle oude muziek nog aanwezig is en slechts disabled in de game met een script.

Echter vraag ik me dan af waarom ze dan ook gta en rdr online uitzetten.. 🤔
Dan leg je niet heel je "infrastructuur" voor de pc plat.

Als ik kijk naar het moment waarop het begonnen is dan zou ik eerder verwachten dat het een geval van ransomware is of een DDOS aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamkaasbroodje
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 02-06 20:13
Iemand enig idee hoe ik een refund doe? Lijkt wel ergens diep in de krochten van het internet verstopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbreede
Hamkaasbroodje schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 12:35:
Iemand enig idee hoe ik een refund doe? Lijkt wel ergens diep in de krochten van het internet verstopt...
Welk platform? :)

Why so serious?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamkaasbroodje
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 02-06 20:13
de rockstar launcher :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Weer een uurtje gespeeld. (Xbox series X) En ik moet zeggen dat mijn negatieve begin wat kantelt. Geen bugs tegen gekomen en de besturing werkt best goed. Ook die sneaken ging best goed (andere opdracht dan hierboven aangehaald werd, was een home robbery). Het blijft een oude game, maar de 60fps maakt het echt goed speelbaar voor mij.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:55

ddZ

Wat valt het me tegen allemaal :'(
Vice City vroeger al eens uitgespeeld, alleen van bij GTA3 en San Andreas is het er nooit van gekomen.
Voor nu wacht ik de bugfixes maar even af en daarna misschien toeslaan zodra deze in de budgetbak ligt.
Ik heb me meer dan prima vermaakt met deel IV, inclusief beide DLC’s. Maar hou nu mijn hart vast…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

De hype is er bij mij een beetje af. Heb de originele trilogy nog op mijn ps4 staan en heb ze eens een slinger gegeven. Moet zeggen dat de games er nog prima uitzien. Denk dat ik maar met de orginele games aan de slag ga en wacht tot eventuele fixes voor de definitive edition.

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:57
Ondertussen een paar dagen bezig met SA. Het origineel is mijn favoriete spel allertijden, ik ken het van binnen en buiten. Uiteraard kan niets tippen aan nostalgie, maar jeetje, deze versie is echt helemaal kut met rundvlees. Ik dacht een nieuwe impuls aan mijn ervaringen met SA te geven door eens een keer te gaan achievement hunten. Wat blijkt? Totaal geen originele achievements of uitdagingen, volgens mij dezelfde als de X360 versie. Allemaal in de stijl van "behaal missie X" en allemaal onderdeel van een gewone 100% run. Niks geen progress dus. Om nog maar niet te beginnen over zaken als onzichtbare objecten en de NPC's die er als mii's uitzien

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

BeefHazard schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:09:
Ondertussen een paar dagen bezig met SA. Het origineel is mijn favoriete spel allertijden, ik ken het van binnen en buiten. Uiteraard kan niets tippen aan nostalgie, maar jeetje, deze versie is echt helemaal kut met rundvlees. Ik dacht een nieuwe impuls aan mijn ervaringen met SA te geven door eens een keer te gaan achievement hunten. Wat blijkt? Totaal geen originele achievements of uitdagingen, volgens mij dezelfde als de X360 versie. Allemaal in de stijl van "behaal missie X" en allemaal onderdeel van een gewone 100% run. Niks geen progress dus. Om nog maar niet te beginnen over zaken als onzichtbare objecten en de NPC's die er als mii's uitzien
Je dacht toch niet dat Rockstar ook maar iets van extra moeite in deze remasters zou stoppen?...

Pagina: 1 2 3 4 Laatste