Oke dit was weer een unieke situatie in de Mediamarkt
Ik had meerdere malen gebeld zonder resultaat, toen ik vrij was van het werk gelijk via Twitter en Facebook contact gezocht maar ook zonder reactie. Thuis zegt mijn vriendin van waarom rijden we niet gewoon even heen waardoor we uiteindelijk naar de Mediamarkt zijn gegaan en daar een medewerker hebben gevraagd naar de actie. Helaas was het spel inderdaad uitverkocht, maar tijdens onze zoekactie komt er een andere meneer bij ons staan met de vraag of we ook voor Gta kom.
Het gesprek verliep heel soepel, totdat de medewerker zegt ik kijk nog even in het magazijn want we moeten er volgens ons systeem nog een op voorraad hebben. Waarop de meneer die net aan was komen lopen ook mee loopt, dus ik zeg heel verrast van "och u werkt hier en bent geen klant? "
Uiteindelijk komt de medewerker aanlopen met het laatste exemplaar die er nog was en terwijl hij een bon maakt op de computer komt die andere meneer weer aanlopen en zegt maak er maar €12 euro van voor deze meneer vanwege alle onlast bij het bellen zonder resultaat, dus ik kijk hem aan en vraag hem wat zijn functie is in de Mediamarkt. Het was gewoon de directeur lol