C:\Users\.....\AppData\Local\thermostart\thermostart.db verwijderd.
Daarna de volgende foutmelding:
Traceback (most recent call last):
File "thermostart.py", line 40, in <module>
File "flaskwebgui.py", line 270, in run
File "thermostart.py", line 18, in create_db
File "thermostart\__init__.py", line 22, in fill_db
FileNotFoundError: [Errno 2] No such file or directory: 'world_cities_location_table.csv'
Daarna vorige keer geprobeerd met world_cities_location_table.csv in dezelfde map en als administrator opstarten wat dus niet werkt.
De 2e keer opstarten krijg ik de foutmelding dus niet, maar zie ik ook geen landen/steden.
HERSTEL: Na weer verwijderen db-bestand en opnieuw starten nu wel landen/steden. Met world_cities_location_table.csv dus in dezelfde map als de exe.
Ik lijk een login te hebben aangemaakt die ook na afsluiten en opnieuw starten werkt. Ook wijzigingen in het schema worden opgeslagen.
Bij het downloaden wordt een nieuw window geopend met de foutmelding:
Something went wrong (500)
We are experiencing some troubles on server's end. Please try again in the near future.
In dat los geopende window van Edge kan ik nu ook over
http://127.0.0.1:3888/ browsen en daar staan dezelfde gegevens. In Chrome ook dit adres geopend en daar krijg ik ook alles netjes te zien maar dezelfde foutmelding 500.
Na openen van jouw programma kan ik ook in elke browser direct naar 127.0.0 etc.
Ook bij downloaden andere firmwareversies dan mijn eigen krijg ik dezelfde foutmelding.
Ik heb Windows 10 volledig bijgewerkt. Ik heb je software niet in een beschermde map (program files) gezet.
[
Voor 37% gewijzigd door
Jiskefet296 op 04-04-2024 20:25
]