Microsoft Intune ervaringentopic

Pagina: 1 ... 30 31 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:06
Intune deployment plans is naar de public preview state gegaan: https://learn.microsoft.com/en-us/intune/device-management/deployments/overview

Zeker even de moeite waard om te bekijken, ik heb hem vanuit de private preview mogen testen en het is een mooie optie om applicaties of configuration profiles ring based te deployen. Vragen ask!

Cloud ☁️

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-09 22:42

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Vanochtend naar die kiosk gekeken. De melding in m'n monitoring was op dezelfde dag als de Intel video driver update. En uiteraard omdat het kiosk is, kan er niks interactief verwijdert worden. Ding staat nu in de exclude bij m'n monitoring.

Commandline FTW

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:30
Drivers ... gruwel ... gruwel. Direct een reden dat ik nooit automatisch drivers goedkeur in Intune en softwarecomponenten ook niet snel handmatig zal goedkeuren.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Blijft natuurlijk ook een kat en muis spel.

Regelmatig kwetsbaarheden die nog in drivers en bijkomende software geleverd worden. Dus ook drivers en biossen en microcontrollers moeten gepatched worden.

En kiosk systemen zijn in principe vaak ook juist fysiek bereikbaar en daarmee kwetsbaar.

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:30
Klopt, maar ook daarom is selectief zijn niet slecht, want wat er niet op staat kan ook niet kapot :D. Maar wat er op staat moet je uiteraard wel bijwerken.

Maar een andere reden dat ik geen automatische goedkeuring geef is net om wat ik vorige week weer op mijn eigen laptop gezien heb, 1 van de weinige test toestellen in productie. Intel brengt over enkele dagen verspreid een hoop driver updates uit, die installeren verspreid over meerdere dagen en het aantal reboots dat ik heb gehad waarbij je binnen het kwartier moet herstarten, zonder pardon, was niet op 1 hand te tellen.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Pagina: 1 ... 30 31 Laatste