Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22-09 21:34
Markvd1984 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 14:29:
[...]

Ja zou idd kunnen ik speel ook die press tactiek
Alleen dat gaat niet zoals de tegenstander bij mij is haha
Miss onderschepping idd
Alleen ik merk dat ze dat de hele wed wel volhouden
En her op de middenlijn verdedigen heel diep
En met veel mag eruit en bij balverlies sprinten ze allemaal naar achteren
Ik speel ook standaard op 72 depth dus dat is meer als prima te doen.

Ik ga eens proberen om de possesion loss icm beide cm op agressieve onderschepping. Dat zou het wel eens kunnen zijn. Het is ook echt alleen rond de middenlijn vaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 14:26:
[...]

Ja alleen daar lijkt de tegenstander geen last van te hebben. Soms lukt het me goed om onder de druk uit te voetballen, maar soms is het ook alsof je wordt overreden door een stoomwals. Misschien toch ook nog maar eens zo’n soort tactiek onder de knoppen zetten. Al zal ik die nooit een hele wedstrijd gaan gebruiken.
Snel heen en weer tikken helpt vaak maar maakt de kans op fouten ook groter, zeker met bijv een kante onder druk. Daarom werkt t zo goed. Daarin tegen kun je er ook snel met drie hoekjes doorheen spelen omdat er altijd ruimte ligt door het hoge pressen. Die moet je alleen op tijd weten te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond was echt toxic niet normaal :+ denk hark ff 4 wins binnen in div 2. Alle 4 wel direct gewonnen maar wat een volk 8)7 ook weer in div 1 terug, redelijk vlot gedaan in het minimum aantal wedstrijden.

Zie overigens echt niemand met Bruno Fernandes spelen. Zo zonde die man is zo belangrijk als voetballende cvm in mijn spel. Passing is zo bizar en daardoor zoveel assist en pre assists.

Zijn de packs trouwens in packluck naar beneden gehaald ? nu stuk of 7 100k packs geopend laatste maand en ultimate maar enorm trieste walkouts als busquets etc of alleen borden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Hoe doe je het overstapje met 2 spelers achter elkaar bij een vrije trap? Zie tegenstanders de bal dan vaak kort terug leggen op één van deze spelers.

[ Voor 23% gewijzigd door saert op 30-03-2022 22:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:37
Traeces schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 21:49:

Zie overigens echt niemand met Bruno Fernandes spelen. Zo zonde die man is zo belangrijk als voetballende cvm in mijn spel. Passing is zo bizar en daardoor zoveel assist en pre assists.
Ik heb het geluk gehad de Honourable Mentions versie untradable uit een van de party bags te krijgen een tijd geleden. De man is niet zo sterk als een Fofana of Camavinga op het middenveld, maar hij is technisch zo goed in de passing en schoten van afstand. Heerlijke speler, en moet in mijn team blijven. Heb laatst Adidas Jota gekocht om hem op chem te houden. Maar ben hem verder nog nooit tegen gekomen in Rivals inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 14:42
Komt er morgen een nieuwe promo ?
Ivm openen van mijn packs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Markvd1984 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 09:42:
Komt er morgen een nieuwe promo ?
Ivm openen van mijn packs
Lijkt er niet op. Ik open alles voor morgen 19u. Als je wil weten wat er aan zit te komen in FUT kun je altijd hier kijken: https://mobile.twitter.com/futsheriff

Die gast weet met redelijke zekerheid te zeggen welke promo's eraan komen en welke kaarten daarin zitten.

Hij postte een aantal minuten geleden dit: FUT HERO CAPTAIN or FUT CAPTAIN rarity is added. I expect to be the next promo, not confirmed if is this week.

But you can expect huge things during the next days.

Dit lijkt op betere versies van hero kaarten (geen upgrades voor je huidige kaarten, maar gewoon nieuwe) - geen idee of dit morgen al zal zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door Robbio85 op 31-03-2022 11:22 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
saert schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 22:07:
Hoe doe je het overstapje met 2 spelers achter elkaar bij een vrije trap? Zie tegenstanders de bal dan vaak kort terug leggen op één van deze spelers.
De knop die je gebruikt om speler bij de vrije trap te laten komen. Die knop ingedrukt houden en dan fake schot doen.
Bv L1 is 2e speler bij roepen. Dan doe je L1 + rondje en daarna kruisje.
Daarna kies je bv R2 want dat is de 3e speler die je er bij geroepen hebt. Dan doe je R2 + rondje en daarna kruisje. Dus 2x dat toepassen.

Je ziet bij de vrije trap wel welke speler onder welke knop zit. Die knop dus gebruiken + fake shot.

Ik kan soms vaag overkomen dus als het niet duidelijk is, let me know :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fifanoob
Wat betreft hoog druk zetten. Dat zijn ook lui die handmatig switchen van spelers. Met rechterstick. En ze doen heel veel buitenspel val zodat hun verdediging naar de middenlijn opschuift.
Hoe beter je bent in het switchen met rechterpookje hoe beter je dit kan uitvoeren.

En uiteraard diepte ook wel op minimaal 65.

Wat helpt als je tegenstander zo speelt. Gebruik L1+vierkantje en geef een diagonale pass. Je moet zorgen dat je stations gaat overslaan. Dus als je linker centrale verdediger de bal heeft en je wilt naar je rechterkant toe. Dan dus niet je rechter centrale verdediger gebruiken, die moet je juist overslaan. Over de grond is te tricky vandaar L1+vierkantje, hoge bal. Komt de bal niet goed aan, dan is hij in elk geval niet vlak voor je goal.

En als je koelbloedig genoeg bent kan je met simpele schijnbewegingen die mensen wel op verkeerde spoor zetten. Vaak genoeg dat ik dan rechts op dribbel, onder druk kom te staan, doe ik alsof ik weer terug loop naar mijn keeper, tegenstander wil dan nog meer druk zetten en ik draai weer de andere kant open en ik ben los.
Dit kan je alleen doen als je timing daarin goed is. Doe je het te sloom dan heeft tegenstander dat uiteraard door. Die schijnbewegingen ZONDER sprintknop toepassen. Is gewoon simpel dribbel/kap/ draai. Geen skillmoves voor nodig. Wel moet de speler een beetje bewegelijk zijn.

[ Voor 69% gewijzigd door fifanoob op 31-03-2022 12:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:30
Vandaag weer eens wat packluck... Rodrigo FUT Fantasy onverhandelbaar en Bamba verhandelbaar getrokken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:56
Uit de SBC:
1 x gold 86
2 x gold 85

:|

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:42
Valandil schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 00:04:
Uit de SBC:
1 x gold 86
2 x gold 85

:|
Ik drie keer 85... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hier niet veel beter.. uit de MM wel hincapie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09 21:51
Otavio TOTW, Parejo en Goretzka hier in de eerste pick :) Uit de tweede Aubamayang, Insigne en Rodri geloof ik.

Eerder deze week ook Hincapie untradeable uit een daily SBC gehaald. Heb dus nu het Bundesliga FUT Fantasy CB-duo met Klostermann erbij. Kan dus wel een mooi duo worden richting TOTS. Heb ook voor het eerst Messi gepackt, ook nog tradeable. De afgelopen jaren heb ik 'm nooit gepackt en heb alleen even kort met z'n PSG Futties Card gespeeld, haha. Was een heerlijke kaart om te craften met de 85x10.

Iemand trouwens ervaring met Pedro FF? Speel in m'n Serie A-team nu met Lozano RTTF op de vleugel, maar ondanks alle 'doe-eens-mee'-instructies als Cut Inside etc. blijft 'ie wat onzichtbaar.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier Bruno, Hummels en Rashford daarna Ter Stegen, Insigne en Gundogan. Dus kon erger :)

Iemand ervaring met Fantasy Gelson Martins ? Begin me steeds meer dood te ergeren aan TOTGS Salah en vooral zijn passing. De inpakt die hij heeft is enorm weinig vergeleken met FB Neymar op de andere flank.

Die Martins lijkt me een geweldig vleugel speler die ook nog zijn doelpuntje kan meepakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Tijdje geleden Nkunku POTM gedaan, nog steeds goed voor me. Heb Tolisso zijn UCL Live kaart er naast gezet, heerlijk duo zo op het middenveld. Speel nu voornamelijk 4-4-2, met onderstaand team:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FX1Z0bxb2BkL-xUvZ7LnRNeCfWY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SWV3KBTc3hqSAnBuTZhPU9o0.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• fifanoob
jullie de prijzen van de informs gezien? Allemaal minimaal 20k meesten richting de 23k.
Weekje geleden waren ze nog in te kopen voor 10/11k.

EA is gewoon continu herhalen en herhalen. Daar kan je dus zoveel winst mee maken als je beetje investeert.
En nee dit is geen hogere wiskunde ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
fifanoob schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 09:32:
jullie de prijzen van de informs gezien? Allemaal minimaal 20k meesten richting de 23k.

EA is gewoon continu herhalen en herhalen. Daar kan je dus zoveel winst mee maken als je beetje investeert.
Ik verkocht gisteren nog een 79-rated IF voor 28K. Het is bizar inderdaad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
fifanoob schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 09:32:

Idd. Volgende keer als 84 IF's weer zo'n 14k zijn koop ik er zo veel mogelijk. Heb nu mijn coins in 86/87 golds zitten, hopelijk komt er nog een SBC waardoor deze stijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Robbio85 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 09:43:
[...]

Idd. Volgende keer als 84 IF's weer zo'n 14k zijn koop ik er zo veel mogelijk. Heb nu mijn coins in 86/87 golds zitten, hopelijk komt er nog een SBC waardoor deze stijgen.
ik zelf ga meer voor de 82/83 rated if.

84 is vaak te hoog. Meestal als ze bv 84 squad in moeten leveren met 2 if. Dan leveren mensen een 82 if in en combineren ze dat met een gouden 86 rated kaart.

Niet altijd maar vaak wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
fifanoob schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 10:07:
[...]

ik zelf ga meer voor de 82/83 rated if.

84 is vaak te hoog. Meestal als ze bv 84 squad in moeten leveren met 2 if. Dan leveren mensen een 82 if in en combineren ze dat met een gouden 86 rated kaart.

Niet altijd maar vaak wel.
Thanks, zal ik ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:49
Even wachten tot de IF's weer goedkoper zijn inderdaad, de SBC's met IF verplichting komen vanzelf weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
wat ik irritant vind is dat EA de eisen van de MM steeds meer 'omhoog' aanpast qua rating.

Voorbeeld de celtic rangers wedstrijd...ik zit met een hele zooi schotten met een rating van tussen de 58 en 69 alleen die zijn zo goed als onbruikbaar...

Laat ze dan een hogere eis aan de chem stellen maar ik vindt dat de raring net te hoog gevraagd is.

Burp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• saert
Wii4all schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 13:02:
wat ik irritant vind is dat EA de eisen van de MM steeds meer 'omhoog' aanpast qua rating.

Voorbeeld de celtic rangers wedstrijd...ik zit met een hele zooi schotten met een rating van tussen de 58 en 69 alleen die zijn zo goed als onbruikbaar...

Laat ze dan een hogere eis aan de chem stellen maar ik vindt dat de raring net te hoog gevraagd is.
Pleur je er toch gewoon 2 willekeurige spelers van 82 in. Is het opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:34
1e potje WL: het staat nog 0-0. Ik ben sterker, krijg een paar kansjes. Tegenstander denkt waarschijnlijk: dit ga ik niet winnen, ik leave... zucht... |:(

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Net even WL gespeeld, stond nog 0-0 maar die gast was wel wat beter. Hij maakte de kansen echter niet af. Trekt mn schoonmoeder ineens de stekker van de router eruit om die van de stofzuiger in te pluggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gurbuh schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 17:00:
Net even WL gespeeld, stond nog 0-0 maar die gast was wel wat beter. Hij maakte de kansen echter niet af. Trekt mn schoonmoeder ineens de stekker van de router eruit om die van de stofzuiger in te pluggen :(
Okey ik moest echt lachen _/-\o_ _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Nevermind.

[ Voor 96% gewijzigd door Moody2204 op 01-04-2022 17:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
_/-\o_ dat je je schoonmoeder laat stofzuigen..

_O- _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 16:01:
1e potje WL: het staat nog 0-0. Ik ben sterker, krijg een paar kansjes. Tegenstander denkt waarschijnlijk: dit ga ik niet winnen, ik leave... zucht... |:(
Ik snap dat niet hé.. de loss krijg je tog.. ram hem even lekker in eigen doel.. zelfs in Rivals leaven mensen met gelijke stand, why

Dit soort dingen maakt dat ik zowaar twijfel om 23 te kopen (al ga ik dat vast wel weer doen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 20:04:
[...]

Ik snap dat niet hé.. de loss krijg je tog.. ram hem even lekker in eigen doel.. zelfs in Rivals leaven mensen met gelijke stand, why

Dit soort dingen maakt dat ik zowaar twijfel om 23 te kopen (al ga ik dat vast wel weer doen)
Toxic niks anders, gewoon bloed iritant zijn en niks gunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Soms heb je van die avonden dan speel je nauwelijks een volwaardig potje, los van of dat door je schoonmoeder komt of niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
You make my day _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
De prijzen van 86 en 87 beginnen te steigen ivm die icon pick sbc. Iemand een idee wanneer de prijzen het hoogste punt bereiken? (bv op basis van vergelijkbare sbcs in het verleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Hahaha, had graag je gezicht gezien. En dan beheerst blijven, anders heb je daarna mot met je partner :P

Mendes is hier binnen, vanavond makkelijk de wins behaald. Ben nog aan het twijfelen om Yarmolenko te doen…..heeft denk ik weinig plaats in m’n PL-team met Etebo, Bernardo Silva en Erikssen op het middenveld.

Erikssen, Sa, Alvarez, Hincapie en Malen FF krijgen al een upgrade. Er zijn er nog een paar, maar die heb ik niet…dus nog niet gecheckt. Zag wel dat Fut Sheriff een FF Tracker heeft die telkens wordt geüpdatet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
allstarted1 schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 21:28:
[...]

Hahaha, had graag je gezicht gezien. En dan beheerst blijven, anders heb je daarna mot met je partner :P

Mendes is hier binnen, vanavond makkelijk de wins behaald. Ben nog aan het twijfelen om Yarmolenko te doen…..heeft denk ik weinig plaats in m’n PL-team met Etebo, Bernardo Silva en Erikssen op het middenveld.

Erikssen, Sa, Alvarez, Hincapie en Malen FF krijgen al een upgrade. Er zijn er nog een paar, maar die heb ik niet…dus nog niet gecheckt. Zag wel dat Fut Sheriff een FF Tracker heeft die telkens wordt geüpdatet :)
Ik heb autisme, maar lees het bericht van moody wat daarvoor stond eerst maar eens even goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Nou, nou, wat een lol

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jezus beetje aangebrand ouwe :+ zie er de humor van in :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Laatst online: 17-07-2024
vond het ook niet grappig btw.
Begin wel een beetje uitgekeken te raken op deze fifa trouwens, veel dezelfde goals voor en tegen.
Ga proberen nog ongeveer een miljoen te sparen om een aanval te krijgen met mbappe toty en zlatan WW.
Zal rond tots zijn, ben dan meestal wel uitgekeken op het spel omdat er dan teveel goede opties zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Gister tog mbappe maar toegevoegd aan m'n elftal.. was nagenoeg de enige manier om Ramos op 10 chem te houden.

Andere optie is Ramos eruit en bijv. Stones FF. Iemand toevallig al met hem gespeeld? Vorig jaar lang met een kaart van hem gespeeld en upgrade lijken zeer reëel mits hij basis staat (dias bijna terug van blessure dus moet wel een beetje opschieten haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:18
Die weghorst is echt een gruwelijke afmaker. Buiten de 16 moet je hem niet aanspelen, maar als afmaker in de 16 is het een heerlijke pinch hitter :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
Ik zal wel een beetje dimmen, want ik krijg de indruk dat je het je veel meer aantrekt dan mijn bedoeling is. Het was een reactie met een knipoog. Er kunnen immers zoveel redenen zijn voor iemand om te disconnecten, het hoeft niet direct negatief te zijn richting jou. :)F peace!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Gurbuh schreef op zondag 3 april 2022 @ 11:19:
[...]

Ik zal wel een beetje dimmen, want ik krijg de indruk dat je het je veel meer aantrekt dan mijn bedoeling is. Het was een reactie met een knipoog. Er kunnen immers zoveel redenen zijn voor iemand om te disconnecten, het hoeft niet direct negatief te zijn richting jou. :)F peace!
Dank voor je reactie. Ik hou zeker wel van humor, maar dit voelde alsof ik belachelijk werd gemaakt, en daar kan ik niet zo goed tegen. Het siert je dat je er op deze manier op reageert, dus no hard feelings verder. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Mbappe 8 wedstrijden 9 goals, 7 wins uit 8 potjes Rivals.. wat een speler zeg.

Nu 8 wins weer binnen, kalm aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo eens fantasy Gelson Martins uitproberen. Lijkt me echt een geweldige vleugel speler. Zeker als hij nog 3 upgrades krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Icon sbc gedaan
Prime Kaka beste keuze
Speelt op dit moment niet verkeerd als spits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-09 17:54
Augy schreef op zondag 3 april 2022 @ 12:57:
Mbappe 8 wedstrijden 9 goals, 7 wins uit 8 potjes Rivals.. wat een speler zeg.

Nu 8 wins weer binnen, kalm aan
Ik heb ook net de Mbappe POTM voltooid. Heb wel een groot deel van de untradables en tradable fodder in m'n club in de SBC gegooid. Voordeel is wel dat de SBC nauwelijks wat gekost heeft, heb alleen voor de laatste SBC een Lewa van de markt gekocht.

Eerste wedstrijd gelijk een hattrick in Rivals voor Kylian. Dat belooft wat! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tot nu toe geen spijt ban fantasy Gelson Martins . Pfff wat een dribbelaar zo bizar snel en wendbaar.

Ook vandaag basis bij Monaco en hopen op een doelpuntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prima wl 60 punten en ging heel soepel :)

heerlijk die 20 potten om 2 uur begonnen en nu al klaar :)

Gelson Martins maakte echt het verschil, hoeveel assist die heeft geven :) eindelijk een goede rechter aanvaller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Markvd1984 schreef op zondag 3 april 2022 @ 13:32:
Icon sbc gedaan
Prime Kaka beste keuze
Speelt op dit moment niet verkeerd als spits
Dat had veel erger gekund. Mijn picks gisteren waren Laudrup, Larsson en Rivaldo, toch Rivaldo maar gekozen om op de bank te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:56

hmr

Richarlison gedaan… rip..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
hmr schreef op maandag 4 april 2022 @ 07:50:
Richarlison gedaan… rip..
Duhhh West Ham is MASSIVE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Is voor de wedstrijd tegen Burnley (Weghorst) woensdag, die kan beide kanten op vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Al mensen hier met Weghorst gespeeld? Stats lijken goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom5
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-10-2023
_Uploader_ schreef op zondag 3 april 2022 @ 19:19:
[...]

Dat had veel erger gekund. Mijn picks gisteren waren Laudrup, Larsson en Rivaldo, toch Rivaldo maar gekozen om op de bank te zetten.
Pff, ik had ook zo'n waardeloze. Ben al een tijdje eigenlijk wel klaar met fifa, dus dacht ik ram alles wat ik heb gewoon in deze sbc, als ik er iets leuks uit trek speel ik misschien hier en daar nog een WL. Krijg ik Veron, Zambrotta en Moore haha. Tot zover fifa voor dit jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

dutchgio schreef op maandag 4 april 2022 @ 09:13:
Is voor de wedstrijd tegen Burnley (Weghorst) woensdag, die kan beide kanten op vallen.
Owww heb nog kans? Of was Richarlison wel tegen de hammers. Geen idee, moest wat fodder kwijt :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:37
hmr schreef op maandag 4 april 2022 @ 10:13:
[...]

Owww heb nog kans? Of was Richarlison wel tegen de hammers. Geen idee, moest wat fodder kwijt :)
Upgrade van Weghorst en Richarlison is voor de wedstrijd van woensdag. Dus die kunnen allebei nog +1 of +2 krijgen. Allebei slechte teams, dus niet te zeggen wat het wordt. Ik heb zelf Richarlison gedaan omdat ik FF Donny vd Beek heb en liever met een lean spits speel dan een grote stormram als Wout. Duimen dat Everton een keer weet te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Cordoba begint een beetje oud te worden dus nu maar voor Pavard gegaan, lijkt me goed als CB. Ingame wissel ik hem om met Cafu.

Nu nog Spinazzola halen als vervanger voor Darmian, dan komt Mkhtaryan weer op 10 chem.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4FiL7TRLVt1w283cj0osaWUggB4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jzkRXVknF3v1ktShMOHHiDIP.png?f=user_large

Heb ook nog HM Goretzka en FF Malen op de bank, misschien dat ik die nog eens probeer in te passen ipv Thiago Mendes en Ben Yedder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:56
saert schreef op maandag 4 april 2022 @ 09:24:
Ik heb m gedaan voor de lol.
Alleen nog geprobeerd in squad battles voor de irritante icon swaps grind.
Dus echt goed beeld kan ik niet geven.

Hij is groot, sterk en kan redelijk goed dribbelen.
Als je fan bent van meta spelers (klein, behendig en lean) dan zou ik hem niet doen.

Maarja, ik ben wel beetje fan van Weghorst en kon hem doen voor 20k :)

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Uploader_
@Nachtapotheker heeft hem gedaan zo las ik eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ik heb richarlison ook gedaan omdat ik Ginola en Best een beetje zat was. Tijd voor verandering :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Yes hij is mijn supersub. In de 16 geweldig, buiten de 16 wat minder :+
Ik gebruik hem vooral tegen PTB figuren als ik wat moet forceren. Dan staan cr7 en weghorst in de 16 en pomp ik met messi en mbappe vanaf de zijkant hoge ballen de 16 in, dat doet hij geweldig (zowel koppen als schieten/volleys).
Meevoetballen werkt wat minder goed, maar dat is natuurlijk niet zijn kracht.
Speelde laatst tegen iemand die hem op 10 chem in de basis had staan met engine en die dribbelde er nog redelijk mee, ik ben zelf niet zo’n goede dribbelaar dus voor mij voelt ie als een houten klaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:54

Oxigeon

En zo is dat!

Ik dacht die weghorst kan niet duur zijn. Zie ik op futbin dat die kerel ongeveer 300k kost als SBC. Ik heb ongeveer 175k. Straks maar eens kijken hoe ver ik kom met spelers uit mijn club

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Oxigeon schreef op maandag 4 april 2022 @ 13:23:
Ik dacht die weghorst kan niet duur zijn. Zie ik op futbin dat die kerel ongeveer 300k kost als SBC. Ik heb ongeveer 175k. Straks maar eens kijken hoe ver ik kom met spelers uit mijn club
Ja ik zou er geen 300k aan spul voor kopen. Heb hem zelf 'gratis' gedaan met UT fodder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Voor wie Mendes of Yarmolenko nog niet gedaan heeft; er zit blijkbaar een bug in de gamemode waardoor de objectives ook tellen als je scoort en zelf quit.
Alleen de 4 keer winnen telt dan niet mee, maar het is wel een stuk sneller om aan de 'scoor in 8 verschillende wedstrijden' opdracht te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
hmr schreef op maandag 4 april 2022 @ 11:36:
Ik heb richarlison ook gedaan omdat ik Ginola en Best een beetje zat was. Tijd voor verandering :)
Ik ook met fodder, twee wedstrijden mee gespeeld en bevalt goed..

Mocht hij de upgrade krijgen word ie denk wel basiswaardig

[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 04-04-2022 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Augy schreef op maandag 4 april 2022 @ 16:12:
[...]

Ik ook met fodder, twee wedstrijden mee gespeeld en bevalt goed..

Mocht hij de upgrade krijgen word ie denk wel basiswaardig
Hij schopt ze er vrij makkelijk in moet ik zeggen.... 8)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yi68_LCz-_XVH6sWarlETpaGklI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FrGkgu8e6U05pYKmKYE4mdQP.jpg?f=fotoalbum_largeVanavond Puskas en Owen sbc. Helaas gaat het om de prime versie van Puskas, die ik al heb. Ik wil de moments omdat die een WF en SM upgrade heeft gehad. De prime is overigens nog steeds razend goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Las ook dat er een showdown kent komt
De natte droom van alle toxic spelers
Nog meer diep sturen op de counter 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Markvd1984 schreef op maandag 4 april 2022 @ 17:46:
Las ook dat er een showdown kent komt
De natte droom van alle toxic spelers
Nog meer diep sturen op de counter 😅
Ja, daardoor is Tavernier al extinct...

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xgy1Fj5IPQ52a8pwHrXSpALgEFs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i1RIpuJSOINNcsJGE71uNp68.jpg?f=fotoalbum_large

Ja ja en daar is hij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Haha laat even weten of hij zo op is als vorig jaar.. ik twijfel nog

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hLyNnB69p5Gdt9zlycEUutAYNWk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ybhb270uXrk3bfMhgtf4PkM3.png?f=fotoalbum_large

Zaterdag die prime icon player pick gedaan met alleen maar spelers uit de club. Was het dubbel en dwars waard:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op maandag 4 april 2022 @ 21:12:
[...]

Haha laat even weten of hij zo op is als vorig jaar.. ik twijfel nog
Nu 5 potjes geprobeerd, maar het is gewoon kent :P zijn afronding is goed hij voelt alleen niet mega wendbaar aan dit jaar. Moet ook zeggen dat ik fb Neymar en fantasy Gelson Martins heb en misschien teveel daar mee vergelijk.

Maar opzicht prima kaartje zeker voor die prijs.

Heb die showdown Thiago mendes ook geprobeerd en is ook niks mis mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Traeces schreef op maandag 4 april 2022 @ 22:44:
[...]

Nu 5 potjes geprobeerd, maar het is gewoon kent :P zijn afronding is goed hij voelt alleen niet mega wendbaar aan dit jaar. Moet ook zeggen dat ik fb Neymar en fantasy Gelson Martins heb en misschien teveel daar mee vergelijk.

Maar opzicht prima kaartje zeker voor die prijs.

Heb die showdown Thiago mendes ook geprobeerd en is ook niks mis mee :)
Is hij beter dan Neymar Fb?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
saert schreef op maandag 4 april 2022 @ 22:47:
[...]

Is hij beter dan Neymar Fb?
Kent ? Nee zeker niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Mijn club is zo vreselijk dood en leeg dat ik specials moet gaan opofferen voor sbc.. ik sla kent even over haha..

Letterlijk nog 3x 85 en ander flutspul van 81 en lager.

Atal FF is echt een lekker kaartje, hoop dat ie wat upgrades krijgt dan kan clauss HL eindelijk de bank op

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 05-04-2022 07:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Augy schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 07:49:
Mijn club is zo vreselijk dood en leeg dat ik specials moet gaan opofferen voor sbc.. ik sla kent even over haha..

Letterlijk nog 3x 85 en ander flutspul van 81 en lager.

Atal FF is echt een lekker kaartje, hoop dat ie wat upgrades krijgt dan kan clauss HL eindelijk de bank op
Na Kent en Weghorst gedaan te hebben ook echt niks meer in de club. Heb die weghorst gister 3x tegen gehad wat een tank en schot niet normaal. Loopt gewoon door en ramt zo Ramos en Varane omver :o

Kwam er achter dat ik nog een half special efltal van de serie a had die ik toch nooit gebruik. Mooi allemaal in die 87 squad van woutje gepompt :P

Wel lekker dat ik nu ook een ander type soort spits heb als het met mijn dribbel dwergen niet lukt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Kent is echt lekker spelertje. Alleen marksman of hawk.. weet nog niet.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ik geef het toe ik ben er weer ingetrapt.....

Ik denk wat kan er nou fout gaan als je de keuze hebt uit 3 prime icons....

Vorige sbcs
Ik heb al een keer nakata gehad ik heb een keer puskas gehad...en butrageno (welke prima is)

Ik denk hopelijk iets voor het middenveld een keer....
Kreeg de keuze uit keane...(100k) / shevchenzo (140k) / of lineker (120k)

ach ja....aldoende leert men niet ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Laatst online: 19-09 21:46
hmr schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 08:39:
Kent is echt lekker spelertje. Alleen marksman of hawk.. weet nog niet.
staat die in je starting 11?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Wii4all schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 09:58:
ik geef het toe ik ben er weer ingetrapt.....

Ik denk wat kan er nou fout gaan als je de keuze hebt uit 3 prime icons....

Vorige sbcs
Ik heb al een keer nakata gehad ik heb een keer puskas gehad...en butrageno (welke prima is)

Ik denk hopelijk iets voor het middenveld een keer....
Kreeg de keuze uit keane...(100k) / shevchenzo (140k) / of lineker (120k)

ach ja....aldoende leert men niet ;)
Tot nu toe ben ik er nog niet ingetrapt. Fodder in de Mbappe SBC gegooid en coins verdiend aan de icon SBC's >:) Durf te wedden dat Mbappe POTM (of hoe het ook heet) beter is dan 90% van die icons.

Heb van die coins moments Nedved gehaald (dacht eerder aan prime Best en mid Garrincha). Ben nog niet echt overtuigd, maar helpt iig met de links, en heeft goeie passing, als ik naar 41212(2) switch kan hij als CM spelen..

[ Voor 19% gewijzigd door Robbio85 op 05-04-2022 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Robbio85 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 10:57:
[...]

Tot nu toe ben ik er nog niet ingetrapt. Fodder in de Mbappe SBC gegooid en coins verdiend aan de icon SBC's >:) Durf te wedden dat Mbappe POTM (of hoe het ook heet) beter is dan 90% van die icons.

Heb van die coins moments Nedved gehaald (dacht eerder aan prime Best en mid Garrincha). Ben nog niet echt overtuigd, maar helpt iig met de links, en heeft goeie passing, als ik naar 41212(2) switch kan hij als CM spelen..
ik doe die gok sbc's eigenlijk bijna nooit. Is zonde van je coins/fodder. Stop alleen fodder in goeie spelerskaarten, dit jaar Clauss en Aouar gedaan. Afwachten of er nog wat leuks komt de volgende promo's :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:44
Goeie spelers en dan zeg je Clauss en Aouar? :p

Gewoon lekker gokken. Heb al Prime R Carlos, mid Carlos Alberto, prime r9, prime best en mid mattheus.

Heb je toch wat meer aan

[ Voor 15% gewijzigd door Beavbusi op 05-04-2022 14:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buurman3
Beavbusi schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 14:23:

Gewoon lekker gokken. Heb al Prime R Carlos, mid Carlos Alberto, prime r9, prime best en mid mattheus.

Heb je toch wat meer aan
Clauss en Aouar waren wel de betere sbc's vergeleken met veel anderen. Ik heb niet gegokt maar veel getrade en leuke kaarten gekocht. Zo te zien ben jij de packluck koning dit seizoen :) Nice!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mar101

Heb je toch wat meer aan
Clauss is wel een van de beste value for coins SBC deze Fifa. Een Franse Ligue 1 rechtsback geeft goede links, zowel verdedigend als aanvallend erg solide. Een bijkomend voordeel is dat het een Headliner kaart is, dus heeft nog altijd de potentie om upgrades te krijgen, recentelijk heeft hij er nog eentje gehad.

De vergelijking is natuurlijk een beetje krom met Icon SBC's. De prijs daarvan ligt vele malen hoger, en de kans op rommel is voor de meeste spelers ook erg hoog. Ik weet niet of je alleen de beste pulls uit de Icon SBC's noemt, anders kun je niet klagen over je packluck. Dit jaar heb ik 2x met Icon Swaps de gok gewaagd, 2x verloren met mid Barnes en mid Keane. Maar het kan nog erger met Vieri, Inzaghi, Shearer, Giggs, Scholes, Moore, en de lijst gaat nog lang door.

Als je van gokken houdt en je hebt geen betere bestemming voor je coins, doe vooral je ding. Ik houd het liever bij SBC's als die van POTM Mbappe. Ook een prijzige SBC, maar dan weet je wel zeker dat je waar voor je coins krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buurman3
@Beavbusi wat heb jij nu staan? Nul icons hier :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9qg1mmmx6Glq9Pfsc48HbW1TB6I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ugksXFwbOeOpHpsgShctdjAl.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door buurman3 op 05-04-2022 15:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Hier ook geen icons
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7NkSOeCFsnwwzdc700QCD7xMr-8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TrGkyWLDVpZMigmgvUOY9MKI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iaVba-hOzWpTjmQe7VxqDM8LlDM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vPSfDRUPUkLkeTzOPLXErfup.png?f=fotoalbum_large

Nou , hier ook niet haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Laatst online: 14:07
Sinds Januari begonnen, veel SBC's gedaan en nog 1 mil op de bank.
Wil verdedigend wat upgraden zat te denken aan Maldini 92. Iemand daar ervaring mee?
Alle sbc's leveren mij aanvallers op.

Desailly kreeg ik uit m'n eerste pack van fifa 22. Die kan ik evt verkopen voor zijn 91 voor de verdediging. Wat raden jullie mij aan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dIWT9iGWLO8m5NOYEzzktZlP8c4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cC6rfuVFvXUv0ilgIyZU8lPJ.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tX2EaaIwXVg63pMaxNU5VHn0jeg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aBcPdTrEau4mSN5ILstKYd4u.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier 1 icon. Niet geheel toevallig 1 van mijn jeugdhelden van het fantastische Brazilië in 1982 (ja, ik ben oud...). Misschien niet de meest voor de hand liggende icon, maar ik vind hem geweldig! Verder volledig Serie A Hoewel ik voorin ook nog kan spelen met Messi en Mbappé gold en Neymar FB.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LJJfCYhDk5L-FOaTEV_Bfi8gp-g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tEWUWvD8wUO1dby4JXJkoDWO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Sossage23 schreef op maandag 4 april 2022 @ 21:57:
[Afbeelding]

Zaterdag die prime icon player pick gedaan met alleen maar spelers uit de club. Was het dubbel en dwars waard:)
Had ik ook graag toegevoegd maar het mocht helaas niet zo zijn ;)

Succes ermee!

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bMEtRkCJ0-3PM6AxkYD3B2tbB-M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MSK92eSkyOnx59pZJoT3KCsB.jpg?f=fotoalbum_large

@buurman3

Neymar, KDB en Ruben zijn tradable

[ Voor 4% gewijzigd door Beavbusi op 05-04-2022 16:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
ajaxalex schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 15:47:
Sinds Januari begonnen, veel SBC's gedaan en nog 1 mil op de bank.
Wil verdedigend wat upgraden zat te denken aan Maldini 92. Iemand daar ervaring mee?
Alle sbc's leveren mij aanvallers op.

Desailly kreeg ik uit m'n eerste pack van fifa 22. Die kan ik evt verkopen voor zijn 91 voor de verdediging. Wat raden jullie mij aan?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Beetje zonde om Firmino op de bank te zetten, hij verdient wel een basisplek ipv Elmas. Als Desailly tradable is, zou ik hem wel verkopen. Hij is beter als verdediger dan als middenvelder, z'n passing is nogal matig. Misschien als CDM komt hij er nog wel mee weg, maar er zijn genoeg betere opties. Ik zou ook meer Shadow / Anchor chemstyles voor je verdedigers gebruiken als ik jou was.

Het team waar ik volgende WL mee ga spelen is het volgende, een beetje een experiment met die MLS spelers: https://www.futbin.com/22/squad/7002338

Heb het team een paar wedstrijden uitgeprobeerd, van de MLS spelers is die centrale verdediger Robinson het beste. Een van de beste centrale verdedigers die ik tot dusver in m'n team gehad heb, beetje jammer dat hij lastig te linken is, al is met McKennie er wel een extra optie bij.

Desailly had ik als SBC gedaan omdat ik toen een hoop dubbele spelers had met hogere rating. Prime Moments Veron gekocht om Moreno op fullchem te krijgen in dit team, ga ik waarschijnlijk na de WL weer verkopen.

Het plan is om daarna een team te maken met TOTY Cancelo en TOTY Jorginho op het middenveld. Heb al een team in gedachten, maar moet nog even wat extra coins daarvoor binnenharken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
niet verkeerd. Hoe vaak heb je de icon sbc gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
mar101 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 16:23:
[...]

Beetje zonde om Firmino op de bank te zetten, hij verdient wel een basisplek ipv Elmas. Als Desailly tradable is, zou ik hem wel verkopen. Hij is beter als verdediger dan als middenvelder, z'n passing is nogal matig. Misschien als CDM komt hij er nog wel mee weg, maar er zijn genoeg betere opties. Ik zou ook meer Shadow / Anchor chemstyles voor je verdedigers gebruiken als ik jou was.

Het team waar ik volgende WL mee ga spelen is het volgende, een beetje een experiment met die MLS spelers: https://www.futbin.com/22/squad/7002338

Heb het team een paar wedstrijden uitgeprobeerd, van de MLS spelers is die centrale verdediger Robinson het beste. Een van de beste centrale verdedigers die ik tot dusver in m'n team gehad heb, beetje jammer dat hij lastig te linken is, al is met McKennie er wel een extra optie bij.

Desailly had ik als SBC gedaan omdat ik toen een hoop dubbele spelers had met hogere rating. Prime Moments Veron gekocht om Moreno op fullchem te krijgen in dit team, ga ik waarschijnlijk na de WL weer verkopen.

Het plan is om daarna een team te maken met TOTY Cancelo en TOTY Jorginho op het middenveld. Heb al een team in gedachten, maar moet nog even wat extra coins daarvoor binnenharken.
Hoe bevalt Alex Sandro bij jou? Die heb ik nu ook, maar nog maar 2 potjes mee gespeeld zoiets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
buurman3 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 16:25:
[...]

niet verkeerd. Hoe vaak heb je de icon sbc gedaan?
10x gedaan ofzo valt wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Beavbusi schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 16:31:
[...]

10x gedaan ofzo valt wel mee
verslaafde :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert

Heb je toch wat meer aan
Of Campbell, Pirlo, Litmanen, Nistelrooy en Klose uit de icon packs..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• buurman3
Pagina: 1 ... 99 ... 128 Laatste