Vind je dat je veel zwakke plekken heb in je team ? Anders zeker meerdere plekken aanpakken.playr2014 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 20:30:
Vraagje: heb 4,5 miljoen over. Wat zouden jullie aanraden? Uitgeven aan een CR7 toty, Mbappe toty , mid R9 of meerdere posities upgraden?
[Afbeelding]
Denk dat de meeste hier zeggen R9 of mbappe maar zou zelf voor toty CR7 gaan. Heb altijd zoveel moeite om die te verdedigen. En moet zeggen ben een CR7 dan dus niet helemaal objectief
mbappe 100% zoveel beter dan cr7. Je zou zijn 93 versie kunnen pakken, daar speel ik mee en het verschil met zijn 91 is echt groot. Dan hou je nog genoeg over voor nog wat andere upgrades.playr2014 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 20:30:
Vraagje: heb 4,5 miljoen over. Wat zouden jullie aanraden? Uitgeven aan een CR7 toty, Mbappe toty , mid R9 of meerdere posities upgraden?
[Afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door Nachtapotheker op 05-04-2022 22:47 ]
Mn halve club zit er vol mee, de league sbcs zijn ruk.
Kunnen ze niet een speciale sbc doen, of wat doelstellingen in het leven roepen zodat die kaarten nuttig worden?
Burp
Bevalt wel prima. Hij heeft eigenlijk alles wat je van een back kan verwachten, al vind ik het bij backs wel fijn als de stamina net wat dichter tegen de max aan zit, zoals bij Clauss bijvoorbeeld die 99 stamina heeft. Ik laat m'n backs mee opkomen en dan merk ik dat aan het eind van de wedstrijd de tank wel leeg is bij Alex Sandro. Hij heeft nog potentie om upgrades te krijgen, hopelijk krijgt z'n stamina dan ook een boost.Moody2204 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 16:31:
[...]
Hoe bevalt Alex Sandro bij jou? Die heb ik nu ook, maar nog maar 2 potjes mee gespeeld zoiets.
Je kunt die in SBC's gooien waar gold rares worden gevraagd. De lagere ratings gooi ik vaak in 81+ picks e.d. en de hogere in bijjvoorbeeld marquee matchups. Libertadores geldt als rare (afhankelijk van rating gold/silver/bronze), die andere competitie met die zwarte kaarten geldt als common.Wii4all schreef op woensdag 6 april 2022 @ 12:02:
Gaat EA nog wat doen met libertadores en die andere kaarten?
Mn halve club zit er vol mee, de league sbcs zijn ruk.
Kunnen ze niet een speciale sbc doen, of wat doelstellingen in het leven roepen zodat die kaarten nuttig worden?
[ Voor 11% gewijzigd door Robbio85 op 06-04-2022 12:53 ]
Ja gisteren ook nog even gespeeld. Omdat hij verdedigend wat sterker is dan Theo heeft Alex Sandro bij mij een lichte voorkeur. Inderdaad ook met in het achterhoofd dat hij misschien nog een upgrade krijgt. Ben nu ook wel blij dat ik Brozovic heb gedaan wat dat betreft.mar101 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 12:35:
[...]
Bevalt wel prima. Hij heeft eigenlijk alles wat je van een back kan verwachten, al vind ik het bij backs wel fijn als de stamina net wat dichter tegen de max aan zit, zoals bij Clauss bijvoorbeeld die 99 stamina heeft. Ik laat m'n backs mee opkomen en dan merk ik dat aan het eind van de wedstrijd de tank wel leeg is bij Alex Sandro. Hij heeft nog potentie om upgrades te krijgen, hopelijk krijgt z'n stamina dan ook een boost.
Wat een team manNachtapotheker schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 17:52:
Leuke teams, hier ook slechts 1 icon
Ben niet zo van het gokken met EA, dus geen icon sbcs gedaan.
Oyarzabal, Bellingham en Cole zijn UT (naast de Gea en Varane uiteraard)
[Afbeelding]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Wie zal ik als 2e spits en CVM neerzetten?
Dacht zelf aan Yedder SS of Martial WW
En CVM Kanté 92/93 of Tchouameni 90
Heb 1.3m voor spits en cvm
Zie https://www.futbin.com/22/squad/3958540
(Dit is ingame, start met 451 Fekir ook op 10 chem)
Dank
[ Voor 3% gewijzigd door buurman3 op 07-04-2022 10:34 ]
Aoaur eruitbuurman3 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:30:
Ben naar 41212 overgestapt want kreeg de 4222 niet meer goed aan de praat.
Wie zal ik als 2e spits en CVM neerzetten?
Dacht zelf aan Yedder SS of Martial WW
En CVM Kanté 92/93 of Tchouameni 90
Heb 1.3m voor spits en cvm
Zie https://www.futbin.com/22/squad/3958540
(Dit is ingame, start met 451 Fekir ook op 10 chem)
Dank
Fekir op CAM
Mbappe als ST
CVM heb je meerdere opties: Kante, Tchouameni, Camavinga FUT Fantasy, Tolisso Live, Caqueret of Makelele prime icon.
Overigens is Caliguri geupgrade. Wat een beest van een kaart is dit aan het worden zeg.
Hij kan nog een +1 krijgen en hopelijk zelfs +2
wijze woorden
Mijn zoon heeft 'm en een paar x co-op gedaan. Maar hier spijt dat ik die niet gedaan heb. Is inderdaad erg goed!Valandil schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:41:
Overigens is Caliguri geupgrade. Wat een beest van een kaart is dit aan het worden zeg.
Hij kan nog een +1 krijgen en hopelijk zelfs +2
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/poiWHppV2FXOVeMhXHH4wPL9.jpg?f=user_large)
Absoluut heb jij ook shadow als chem erop gezet?Moody2204 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 08:53:
Brozovic gelukkig eindelijk zijn upgrade gehad. Ziet er niet slecht uit toch?
[Afbeelding]
Ja klopt.Markmaas schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 12:37:
[...]
Absoluut heb jij ook shadow als chem erop gezet?
Di Natale zou mooi naast Mkhitaryan BD passen
Je hebt hem vast discard omdat hij niet in je team pastTraeces schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 20:27:
[Afbeelding]
Eeuh ja wat zullen we hier van zeggen. WTF ! Duurste speler die ik ooit heb gepackt 😁
Haha lolcubert20 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 22:36:
[...]
Je hebt hem vast discard omdat hij niet in je team past

Moet eerlijk zeggen dat die campagnebag me niet slecht bevielen, uit de laatste 2 had ik fantasie Saint Maximin en gisteren rttf Renato Sanchez
Het linken was wel even een serieus probleem.cubert20 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 22:36:
[...]
Je hebt hem vast discard omdat hij niet in je team past
/f/image/95eSwCf2zaXnCZR9xMOlSzNW.png?f=fotoalbum_large)
Maar heb dit er van gemaakt. Ronaldo, Bruno en nuno mendes zijn gesneuveld. Nuno is wel de eerste die terug komt.
Nou ik had tot nu toe echt 3x niks niet eens een speler van meer dan 60k. Nu gelijk de jackpot van 5 miljoenMarkmaas schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:07:
[...]
Haha lol![]()
Moet eerlijk zeggen dat die campagnebag me niet slecht bevielen, uit de laatste 2 had ik fantasie Saint Maximin en gisteren rttf Renato Sanchez

Daarom blijf ik ook altijd die sbcs doen een keer heb je geluk
[ Voor 24% gewijzigd door Traeces op 09-04-2022 08:11 ]
Nou ik doe ze al 4 jaar....ben benieuwd wanneer die geluk komt...Traeces schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:09:
[...]
Het linken was wel even een serieus probleem.
[Afbeelding]
Maar heb dit er van gemaakt. Ronaldo, Bruno en nuno mendes zijn gesneuveld. Nuno is wel de eerste die terug komt.
[...]
Nou ik had tot nu toe echt 3x niks niet eens een speler van meer dan 60k. Nu gelijk de jackpot van 5 miljoen
Daarom blijf ik ook altijd die sbcs doen een keer heb je geluk
Dit gelul is gelijk aan de winnaar van de loterij die zegt ja een keer heb je geluk.....
[ Voor 5% gewijzigd door bvbal79 op 09-04-2022 10:44 ]
Wikipedia: Survivorship biasbvbal79 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:43:
[...]
Nou ik doe ze al 4 jaar....ben benieuwd wanneer die geluk komt...
Dit gelul is gelijk aan de winnaar van de loterij die zegt ja een keer heb je geluk.....
Tja ik heb ook niet altijd de jackpot maar dit jaar toch al totgs salah en nu dembele uit zo’n soort pack.bvbal79 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:43:
[...]
Nou ik doe ze al 4 jaar....ben benieuwd wanneer die geluk komt...
Aanhouder wint
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Er zijn twee manieren denk ik... Veel spelen (bijv. min. 30/40 Squad Battles), dat levert 26.000 op en 2 pakketjes met verhandelbare spelers. Andere is handelen, maar dat is een vak apart.Sn3gG3l schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 12:32:
Hoe doen jullie al die sbcs? Ik heb nu een 83 PL team en ben laatste begonnen op stadia. Heb 50k maar ik zou niet weten hoe ik hier behalve door te spelen meer van kan maken. Iemand nog tips voor om meer geld te verdienen?
Nog 6 wed te gaan moest er nog 1 winnen voor de 51 punten
En nee hoor verlies er 6 ( door fouten in de game cpu)
* knip * niet trollen
[ Voor 35% gewijzigd door Geronimous op 13-04-2022 19:34 ]
Als je nou eens slim doet.Markvd1984 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 14:27:
Zucht
Nog 6 wed te gaan moest er nog 1 winnen voor de 51 punten
En nee hoor verlies er 6 ( door fouten in de game cpu)
-knip-
Als je het zo belangrijk vind om 51 punten te halen speel dan op zondag verder. Grotere kans dat iemand een potje weggeeft.
Verder na 3 potjes waarbij je hier tegenaan loopt kun je ook even stoppen in plaats van stug door te spelen.
[ Voor 10% gewijzigd door Geronimous op 13-04-2022 19:36 . Reden: quote ]
[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 13-04-2022 19:36 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 13-04-2022 19:37 ]
sorry maat maar als je 6x achter elkaar verliest ligt het echt aan jezelf en niet aan de game.Markvd1984 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 15:04:
[...]
Nope
Ik wil nogmaals eerlijk verliezen en genieten van een game (wat al lastig is door het Verdedigende gedoe )ben ook geschorst geweest i dont know
5 van de 6 wist ik na 20 min dit win ik
En word daadwerkelijk genaaid
Ik weet gewoon op het middenveld al dat ik een goal tegen krijg dat moet toch niet kunnen
je snapt het echt niet he....dit heeft niks met aanhouder te maken....Traeces schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 12:29:
[...]
Tja ik heb ook niet altijd de jackpot maar dit jaar toch al totgs salah en nu dembele uit zo’n soort pack.
Aanhouder wint
Okeybvbal79 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 15:10:
[...]
je snapt het echt niet he....dit heeft niks met aanhouder te maken....

[ Voor 13% gewijzigd door Traeces op 09-04-2022 15:53 ]
Fs tchouameni is ook echt een lekker spelertje , mis qua voetbal Bruno wel. Maar het is ook wel lekker z’n bulldozer op het middenveld. Doet me denken aan een goedkopere Vieira.
Die Caligiuri is voor mij een van de beste SBC van dit FIFA jaar.Moody2204 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 11:11:
[...]
Mijn zoon heeft 'm en een paar x co-op gedaan. Maar hier spijt dat ik die niet gedaan heb. Is inderdaad erg goed!
Deze man kan echt overal spelen.
Zelfs als spits als het echt moet met 87 shooting.
Heb hem zelf op CVM.
Heerlijke speler.
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 13-04-2022 19:37 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 13-04-2022 19:38 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 13-04-2022 19:37 ]
pasen is pas volgende weeksaert schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 21:28:
[...]
Of je bent niet helemaal goed bij je paasei of je neemt dit spel toch echt te serieus. Je speelt het normaal gesproken voor je plezier en meer woorden wil ik er eigenlijk niet eens aan vuil maken.
Geen Neymar helaas
Die fernandinho is echt een beest op t middenveld. Kante maar dan met passing. Laporte is ook echt een goede CV samen met varane. Hopen dat city wint morgen
[ Voor 21% gewijzigd door Augy op 09-04-2022 23:26 ]
is indd voor mij momenteel ook het grootste issue.fifanoob schreef op zondag 10 april 2022 @ 00:20:
2-0 achter komen in een potje en jezelf dan weer terug vechten in de game tot 2-2 en dan quit die nerd... Gadverdamme ea, FIX dat quiten opgeven is dus een WIN voor de tegenstander hoe facking moeilijk kan het zijn omdat te fixen. Er zijn 0,0 redenen om het zo te doen zoals ze nu doen..
kost zo veel tijd ook.
gewoon een win als je gelijk staat en al 15 minuten gespeeld hebt zou al iets zijn.
Herkenbaar, zeer frustrerend..fifanoob schreef op zondag 10 april 2022 @ 00:20:
2-0 achter komen in een potje en jezelf dan weer terug vechten in de game tot 2-2 en dan quit die nerd... Gadverdamme ea, FIX dat quiten opgeven is dus een WIN voor de tegenstander hoe facking moeilijk kan het zijn omdat te fixen. Er zijn 0,0 redenen om het zo te doen zoals ze nu doen..
De ervaring was een stuk minder dan afgelopen weken, hopelijk is het volgende week weer beter
Dat quitten bij gelijkt stand moet idd iets aan gedaan worden, zo toxic, herken alle beschreven situaties. Vroeger 👴🏻 kreeg je gewoon default een win als de ander weg ging, maakte niet uit wat de stand was.
[ Voor 28% gewijzigd door Nachtapotheker op 10-04-2022 08:43 ]
Bizar hoevaak dat gebeurd, ongelofelijk dat ea daar nog steeds niks mee doet. Paar x ook al gehad winnende penalty in moet schieten en hoppa dag verbinding. Wedstrijd + verlening helemaal voor lul gespeeld.fifanoob schreef op zondag 10 april 2022 @ 00:20:
Toxic niveau is echt bizar laatste paar weken.
Het lijkt inderdaad wel of mensen alleen nog maar voor de Objectives spelen. Denk ook dat het deels door EA zelf komt, door zoveel promo's erin te gooien dat je van gekkigheid niet meer weet hoe je het kan bolwerken. Vond de afgelopen week met de Showdowns een verademing - even niks interessants om voor te spelen, behalve MendesMoody2204 schreef op zondag 10 april 2022 @ 09:50:
Het lijkt wel of het toxic zijn deze editie echt bizar erg is geworden. Ik schreef al een keer eerder: je speelt bijna geen volledige wedstrijden meer tegenwoordig.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Al begrijp ik sommige frustratie best.
[ Voor 44% gewijzigd door Geronimous op 13-04-2022 19:40 ]
Ouch, dan maar proberen wat meer squad battles te doen, vind die al niet de leukste maar ga me dan hier maar wat op focussen.Er!k schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 13:20:
[...]
Er zijn twee manieren denk ik... Veel spelen (bijv. min. 30/40 Squad Battles), dat levert 26.000 op en 2 pakketjes met verhandelbare spelers. Andere is handelen, maar dat is een vak apart.
Weet niet welk niveau je spel is , maar Rivals en wl behoorlijk niveau leveren veel meer op. Daarbij is het niet zo hersen dodend als Squad battles.Sn3gG3l schreef op zondag 10 april 2022 @ 10:26:
[...]
Ouch, dan maar proberen wat meer squad battles te doen, vind die al niet de leukste maar ga me dan hier maar wat op focussen.
Ik ben niet echt goed, maar vind rivals wel leuker omdat dat niet tegen CPU is. Squad battles speel ik op professional maar tegen goede teams heb ik dan al vaak lastig met mn huidige team.Traeces schreef op zondag 10 april 2022 @ 10:28:
[...]
Weet niet welk niveau je spel is , maar Rivals en wl behoorlijk niveau leveren veel meer op. Daarbij is het niet zo hersen dodend als Squad battles.
Met Rivals word je wel snel een stuk beter.. in principe als je SB wat kent zijn het vaste patronen. Speel hetzelf voor wat rewards en als de kinderen in de buurt zijn op legendarisch of hoe de een naar hoogste ook mag heten (tot teamrating 80 uiteraard) dat zit je met een potje of 10 winnen in elite 2Sn3gG3l schreef op zondag 10 april 2022 @ 10:30:
[...]
Ik ben niet echt goed, maar vind rivals wel leuker omdat dat niet tegen CPU is. Squad battles speel ik op professional maar tegen goede teams heb ik dan al vaak lastig met mn huidige team.
Ik heb m'n tactiek na de patch ook aan moeten passen gek genoeg, normaal was dat nooit nodigDani05 schreef op zondag 10 april 2022 @ 11:25:
Wat een verval, laatste weekend league 2-3 weken terug 14-6 geeindigt. Om nu 1-6(!) te gaan 😅 kom geen moment in mn spel al na de laatste patch verdedig vooral met l2+r2 maar ben totaal nier opgewassen tegen left stick dribbling meer.
Mbappe, Messi, kante, marquinhos, cancelo, hakimi en Jorginho. Weer natuurlijk een een schijt counter verloren.
Captain lloris uit de rewards toch weer mooi 170k
Speel ook inderdaad al heel het jaar op 60 diep. Maar lijkt alsof nu de cvm standaars veel dieper staat.Augy schreef op zondag 10 april 2022 @ 12:44:
[...]
Ik heb m'n tactiek na de patch ook aan moeten passen gek genoeg, normaal was dat nooit nodig
Denk dat ik toch niet goed genoeg ben voor die legendarische battles, Kom meestal maar tot goud maar misschien idd eens proberen tegen wat mindere SB teams.Augy schreef op zondag 10 april 2022 @ 12:43:
[...]
Met Rivals word je wel snel een stuk beter.. in principe als je SB wat kent zijn het vaste patronen. Speel hetzelf voor wat rewards en als de kinderen in de buurt zijn op legendarisch of hoe de een naar hoogste ook mag heten (tot teamrating 80 uiteraard) dat zit je met een potje of 10 winnen in elite 2
Je kan qua moeilijkheid per wedstrijd wisselen. Ik speel zelf bijv. de meeste wedstrijden op professional (ja ik weet het), en de wedstrijden tegen brons op wereldklasse. Echt moeilijke teams op semi-prof. De moeilijkheid bepaalt het aantal punten wat je krijgt. Als je rond de 40.000 punten zit ben je elite 1. Met bovenstaand heb ik zo'n 30 wedstrijden nodig (inclusief team van de week en featured team)... Betere spelers zullen veel sneller klaar zijn.Sn3gG3l schreef op zondag 10 april 2022 @ 14:11:
[...]
Denk dat ik toch niet goed genoeg ben voor die legendarische battles, Kom meestal maar tot goud maar misschien idd eens proberen tegen wat mindere SB teams.
Even gemiddeld genomen.Er!k schreef op zondag 10 april 2022 @ 15:03:
[...]
Je kan qua moeilijkheid per wedstrijd wisselen. Ik speel zelf bijv. de meeste wedstrijden op professional (ja ik weet het), en de wedstrijden tegen brons op wereldklasse. Echt moeilijke teams op semi-prof. De moeilijkheid bepaalt het aantal punten wat je krijgt. Als je rond de 40.000 punten zit ben je elite 1. Met bovenstaand heb ik zo'n 30 wedstrijden nodig (inclusief team van de week en featured team)... Betere spelers zullen veel sneller klaar zijn.
Als je alle 60/70 rated teams op legendarisch speelt pak je per x ongeveer 2400 punten. Dan zit je rond de 30k en dus elite 2.
Veeel verder ga ik überhaupt niet. Er zijn zoveel gamemodussen. Weekend ben je kwijt aan 20 potten WL, dan weer kwalificaties 8 wedstrijden, Rivals 8 wins en dan je objective spelers, silver stars Ed nog.. als je die allemaal wil spelen moet je tog op z'n minst een hoop vrije tijd hebben 🙈🤣 (en zeker geen (jong) gezin haha)
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 13-04-2022 19:41 ]
gewoon lekker rivals gaan spelen joh. Leer je veel meer van dan tegen de cpu met squad battles. In rivals ga je veel sneller vooruit in niveau omdat je daar veel meer leert. Squad battles is op den duur een beetje door hebben hoe de cpu speelt en dan is het gewoon continu het kunstje herhalen. Totaal niet leerzaam als je het mij vraagt.Sn3gG3l schreef op zondag 10 april 2022 @ 15:24:
Ja ik speel meestal dus op prof en soms tegen moeilijke semiprof. Ik denk dat ik gewoon te weinig wedstrijden speel.
[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 13-04-2022 19:42 ]
Heb paar maandjes niet meer gespeeld maar wil toch weer even proberen.
Ik heb 3.6m maar ik was benieuwd wat zijn nu “DE” spelers die je wil of aanraders? Want er zijn zoveel kaartjes nu😂
[ Voor 9% gewijzigd door llovesoccerx7 op 10-04-2022 18:10 ]
Franse Ligue en eng doen het vaak goedllovesoccerx7 schreef op zondag 10 april 2022 @ 18:10:
Luitjes,
Ik heb 3.6m maar ik was benieuwd wat zijn nu “DE” spelers die je wil of aanraders? Want er zijn zoveel kaartjes nu😂
Weer niet of je veel kaarten hebt die unradeble zijn
Bouw daar je team om heen
ik zou in elk geval niet de absolute topversies van een speler kiezen. TotS staat voor de deur dus alles zakt nog steeds best hard. Messi gold en neymar gold zijn zo goedkoop nu en voldoen nog steeds prima. Vul daar wat leuke mid icons om heen en je hebt vervolgens genoeg keus.llovesoccerx7 schreef op zondag 10 april 2022 @ 18:10:
Luitjes,
Als je nu bv een dure icon of bv mbappe 94 neemt is dat best zonde van je coins.
ik heb bv 2 maand terug nog 3 mil betaald voor mid cruijff dus is nu nog maar iets van 1,6 mil.
Aanrader trouwens die cruijff, speelt bij mij op 10 en is zo tering goed. Maar ik moet eerlijk bekennen ik kijk niet echt objectief naar cruijff ben zo'n grote fanboy van die man en zijn voetbal filosofie.
Dan hoort hij uiteraard ook in mijn team.
Heb nu dit team en speelt prima;
https://www.ea.com/fifa/u...Id=bRSUpE41n0wZj:FFA22PS5
Speelde eerst Elite divisie, zit nu in div 2.
Speel wel de meest meta opstelling die er is, 3142
[ Voor 6% gewijzigd door Wulfric92 op 10-04-2022 18:33 ]
Ik heb niet veel bijzonders. Prime deco en kante heb ik nog in me club😂Markvd1984 schreef op zondag 10 april 2022 @ 18:26:
[...]
Franse Ligue en eng doen het vaak goed
Weer niet of je veel kaarten hebt die unradeble zijn
Bouw daar je team om heen
Leuk teamllovesoccerx7 schreef op zondag 10 april 2022 @ 19:06:
[Afbeelding]
Ik zat hier aan te denken ben een bundesliga fan
Ik heb nog een miljoen over misschien een icon voor kimmich? Advies!
Ik had persoonlijk Lacroix als cv gepakt en mss mbabu op rb
Ouwe meta loverMarkvd1984 schreef op zondag 10 april 2022 @ 19:14:
[...]
Leuk team
Ik had persoonlijk Lacroix als cv gepakt en mss mbabu op rb
Lacroix is duidelijk wel meta alleen veel te duur, daarom nemen veel mensen hem niet.Markvd1984 schreef op zondag 10 april 2022 @ 19:34:
[...]
Haha Lacroix is niet super meta zie ik in Ieder geval niet veel voorbij komen
Daarbij zie ik jouw favo fifa tactiek weer veel voorbij komen. Backs op cv posities. Nu al zeker 6x gezien
Oh echt ?Traeces schreef op zondag 10 april 2022 @ 19:37:
[...]
Lacroix is duidelijk wel meta alleen veel te duur, daarom nemen veel mensen hem niet.
Daarbij zie ik jouw favo fifa tactiek weer veel voorbij komen. Backs op cv posities. Nu al zeker 6x gezien
Ik gelukkig niet zoveel ,wel is mensen met een icon Rb als cv maar niet super veel dan vaak in een 532 dat een back in-game naar middenveld gaat i guess
Park the bus helaas nog erg veel
Ook echt monster teams die zo spelen , ik denk dat je hebt r9 ,Zidane mbappe etc ,ga dan lekker vol op de aanval hoe lekker is dat met die spelers
Met Hunter op 8 chem:
Pace 99
Shooting nagenoeg alles perfect
Dribbelen nagenoeg perfect
95 agressie, lean bodytype en low/high WR 🥳
Als klap op de vuurpijl kan hij er ook nog een vrije trap inknallen.
:strip_exif()/f/image/i5KDfovaejYAqQjyE7HzY9Ls.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 56% gewijzigd door Augy op 10-04-2022 19:57 ]
Klopt al meerdere keren de backs weer als CV gezienMarkvd1984 schreef op zondag 10 april 2022 @ 19:49:
[...]
Oh echt ?
Ik gelukkig niet zoveel ,wel is mensen met een icon Rb als cv maar niet super veel dan vaak in een 532 dat een back in-game naar middenveld gaat i guess
Park the bus helaas nog erg veel
Ook echt monster teams die zo spelen , ik denk dat je hebt r9 ,Zidane mbappe etc ,ga dan lekker vol op de aanval hoe lekker is dat met die spelers
Leuke kaart Indd , alleen klote te linken. Sla hem wel over heb zoveel super subs ga daar geen coins / spelers aan besteden.Augy schreef op zondag 10 april 2022 @ 19:55:
Die kaart van defoe.. Poe poe
Met Hunter op 8 chem:
Pace 99
[Afbeelding]
Zie dat dembele basis staat , nog 1 wedstrijd spelen aub dan is hij 95
[ Voor 5% gewijzigd door Traeces op 10-04-2022 20:11 ]
Zit ook te twijfelen om hem te doen. Net met mijn zoon co-op met hem gespeeld (die heeft 'm al gedaan). Defoe heeft ook lekkere traits. Leuk om mee te spelen. Maar ik moet mijn team dan wel weer flink verbouwen. Aan de andere kant is dat gepuzzel dan ook wel weer ff leuk. Overigens is die Christian Eriksen kaart ook een echte aanrader. Finesse shot waar je u tegen zegt.Augy schreef op zondag 10 april 2022 @ 19:55:
Die kaart van defoe.. Poe poe
Met Hunter op 8 chem:
Pace 99
[Afbeelding]
Heb je die italiaan niet gedaan voor 50k? Caligiuri ofzo. Die gast is zo goed.llovesoccerx7 schreef op zondag 10 april 2022 @ 19:06:
[Afbeelding]
Ik zat hier aan te denken ben een bundesliga fan
Ik heb nog een miljoen over misschien een icon voor kimmich? Advies!
Bij een Engelse LA kaart heb ik hem op 10 chem.. alleen Shaw tot op heden maar die was een objective die ik niet heb gedaan. Hopen dat Shaw of chillwel oid er nog eentje krijgtMoody2204 schreef op zondag 10 april 2022 @ 22:51:
[...]
Zit ook te twijfelen om hem te doen. Net met mijn zoon co-op met hem gespeeld (die heeft 'm al gedaan). Defoe heeft ook lekkere traits. Leuk om mee te spelen. Maar ik moet mijn team dan wel weer flink verbouwen. Aan de andere kant is dat gepuzzel dan ook wel weer ff leuk. Overigens is die Christian Eriksen kaart ook een echte aanrader. Finesse shot waar je u tegen zegt.
Cole kun je doen tochAugy schreef op maandag 11 april 2022 @ 08:42:
[...]
Bij een Engelse LA kaart heb ik hem op 10 chem.. alleen Shaw tot op heden maar die was een objective die ik niet heb gedaan. Hopen dat Shaw of chillwel oid er nog eentje krijgt
Woensdag krijgt hij weer een upgrade.DeBers schreef op zondag 10 april 2022 @ 23:24:
[...]
Heb je die italiaan niet gedaan voor 50k? Caligiuri ofzo. Die gast is zo goed.
Nu moet hij alleen nog een keer een goal of een assist maken.
Dat is echt één van de beste SBC's geweest.

Club is echt helemaal leeg, zowel coins als fodder haha
1250 punten eindelijk bij elkaar verdiend, en kwalificatie voor WL gewonnen.
Helaas te kort voor WL van gisteren.
Standaard PSG team nog, wat leuk genoeg is nu tot divisie 6.
In game:
:fill(white):strip_exif()/f/image/wwi0abWrO8HTSoQpKi8ruLBE.png?f=user_large)
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZC7FpmJniHN4kd4XvXnpSWFt.png?f=user_large)
[ Voor 4% gewijzigd door DeBers op 11-04-2022 12:56 ]
Meestal is dit gewoon de uitkomst trouwensDeBers schreef op maandag 11 april 2022 @ 12:55:
wtf zijn die daily packs. Zojuist uit zon 81+ 2 spelers:
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XxkkcM28jybDKZTuS6HoJgVZ.jpg?f=user_large)
Burp
Benieuwd of hij je bevalt. Ik vond hem wel erg klein voor een spitpositie, maar tijdens de co-op met mijn zoon deed hij toch leuke dingen.Traeces schreef op maandag 11 april 2022 @ 15:38:
Door de berichten hier en op futbin toch maar defoe ook gedaan. Snel , lean body type en goede afwerking toch maar eens kijken hoe hij speelt.
Kleine spits zegt me niksMoody2204 schreef op maandag 11 april 2022 @ 15:56:
[...]
Benieuwd of hij je bevalt. Ik vond hem wel erg klein voor een spitpositie, maar tijdens de co-op met mijn zoon deed hij toch leuke dingen.
Ik wil 'm hier gaan proberen met Eriksen erachter en Grealish op de vleugels. In mijn club heb ik nog die Ziyech kaart, past er ook mooi bij op de andere vleugel.Traeces schreef op maandag 11 april 2022 @ 15:58:
[...]
Kleine spits zegt me niksyedder, Neymar zijn ook totaal niet groot en scoorde aan de lopende band. Morgen maar eens uitproberen
Hoe is die Eriksen kaart ? Veel gebruikt op 10 de laatste jaren en vond zijn schot en passing altijd geweldig.Moody2204 schreef op maandag 11 april 2022 @ 16:01:
[...]
Ik wil 'm hier gaan proberen met Eriksen erachter en Grealish op de vleugels. In mijn club heb ik nog die Ziyech kaart, past er ook mooi bij op de andere vleugel.
Al een paar x mee gescoord met een geplaatst schot van buiten de 16! Ja lekker kaartje wel. 5 * weakfoot is ook wel lekker natuurlijk. Op 10 speelt hij prima. Enige minpuntje misschien zijn workrates, maar ik heb dat tot dusver niet als een nadeel ervaren.Traeces schreef op maandag 11 april 2022 @ 16:10:
[...]
Hoe is die Eriksen kaart ? Veel gebruikt op 10 de laatste jaren en vond zijn schot en passing altijd geweldig.
https://www.futbin.com/22/player/24058/eriksen
Heb nog ongeveer 214k om te besteden. Dus eventueel andere suggesties hoor ik ook graag
En dit is op het moment mijn team
https://www.futbin.com/22/squad/5481130
:strip_exif()/f/image/f0nrWenTQti4kb6zmYHOqIB6.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Oxigeon op 11-04-2022 19:28 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ja klopt die kaart inderdaad.Oxigeon schreef op maandag 11 april 2022 @ 18:31:
Jullie hebben het over dez3 kaart?
https://www.futbin.com/22/player/24058/eriksen
Heb nog ongeveer 214k om te besteden. Dus eventueel andere suggesties hoor ik ook graag
En dit is op het moment mijn team
[Afbeelding]
Maar ik denk dat ik in jou geval je rechtsachter als eerste zou upgraden/vervangen voor een betere kaart. Virgil is ook niet de snelste. Daar zijn ook wel snellere, niet te dure andere opties voor.
[ Voor 14% gewijzigd door Moody2204 op 11-04-2022 19:40 ]