Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Die kaart gaat ook uit de game wat ik begrepen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 11:03
fifanoob schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:18:
[...]

Die kaart gaat ook uit de game wat ik begrepen heb.
Huh waarom ?
Lijkt me sterk dat ik hem dan kwijt ben
Wil dan zijn waarde hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Markvd1984 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:22:
[...]

Huh waarom ?
Lijkt me sterk dat ik hem dan kwijt ben
Wil dan zijn waarde hebben
https://twitter.com/futsh.../1505140829408669696?s=21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ja hij gaat uit de packs etc
Maar ik heb hem al
Staat niet dat ik hem kwijt raak toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Markvd1984 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:28:
Ja hij gaat uit de packs etc
Maar ik heb hem al
Staat niet dat ik hem kwijt raak toch
lijkt mij ook niet maar zeker weten doe ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
fifanoob schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:30:
[...]

lijkt mij ook niet maar zeker weten doe ik het ook niet.
Speelt heerlijk als spits
Twijfel alleen hem op 10 te zetten
Omdat die eigenlijk een 10 is haha
Eusebio Rooney puskas Maradona wie had je opgesteld en waar in een 41212 formatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik heb een dembele sp 82 rated gepakt zwart wat kan je daarmee? Worden deze beter?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:58
Poeh, het valt in de WL niet mee om in ALLE wedstrijden te starten met het op papier zwakste team. Dan gaat het met 4-6 nog niet eens slecht. Ik.merk dat het geweld aan goede kaarten mij een beetje opbreekt. En ik weet wel dat het voor een deel aan degene ligt die achter de knoppen zit, maar ik verlies het dan op het deel betere kaartjes. Niet normaal hoeveel icons en topkaarten die ik tegen kom. Ik denk dat vrijwel iedere tegenstander tor dusver een team had dat het 10-voudige van mijn team waard is. Blijkt toch een behoorlijk bepalende factor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:30
Wii4all schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 20:04:
Ik heb een dembele sp 82 rated gepakt zwart wat kan je daarmee? Worden deze beter?
Nee, het zijn MOTM kaarten. Soort van IF's voor (Europese) bekerwedstrijden, gebaseerd op de echte prestaties van de speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjan101
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 19-09 15:54
Hebben jullie enig idee hoe het kan dat een rode kaart maar blijft staan bij een speler die ik uit het team haal? Ik heb nu al minimaal 10 wedstrijden gespeeld zonder deze gozer, maar de rode kaart blijft maar staan.. Snap er niks van haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22-09 21:34
henkjan101 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 23:03:
Hebben jullie enig idee hoe het kan dat een rode kaart maar blijft staan bij een speler die ik uit het team haal? Ik heb nu al minimaal 10 wedstrijden gespeeld zonder deze gozer, maar de rode kaart blijft maar staan.. Snap er niks van haha 8)7
Heb je hem wel op de bank zitten bij je reserve wissels?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 13:19
Was een goed weekje met de packs.
Echt nog nooit zoveel coins gehad als nu.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fAClTT2wpEqYTsZH3fbPx0i5pxU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/I1vBgdfq6MJpZF7T18n9Z8A9.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rPnxKGq-4ItgTvDTtboIXVG4oZA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/F9iZymNDb6iwfvMT1E7JVrM9.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4M17laD5f4gewEzmG0vY270oa3Y=/x800/filters:strip_exif()/f/image/OnxZzQGu4IIuqtDa04oxqWFd.png?f=fotoalbum_large

Maldini was Tradeable en Best is nog tradebable.

Alleen is er keuze stress aangezien dit mijn team nu is:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KFtWuMOTIqBcXpNi9lFWzRjbLXA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gvEJRLzNvxY8TYf2NPffpOtk.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l-FBxYNyeaCnB_PGLNTv_eH008U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xuOm8crg3pIA4HwZBpMjOUDk.png?f=fotoalbum_large

Dus mocht iemand suggesties hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat zal wel geen RTG zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjan101
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 19-09 15:54
Augy schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 23:20:
[...]

Heb je hem wel op de bank zitten bij je reserve wissels?
Ah nee dan is dat het, ik had hem echt uit de selectie gehaald. Wat stom haha. Thanks iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
Jawel, Heel veel handel en bizar veel geluk met packs dit jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Slurpie schreef op zondag 20 maart 2022 @ 00:03:
[...]

Jawel, Heel veel handel en bizar veel geluk met packs dit jaar.
Ik gun het je van harte, maar dit is waar ik dus met mijn matige packluck (enkel gouden Mbappé als topper) tegenaan loop. Ik heb best een leuk team op kunnen bouwen, vooral door de goede sbc's te doen. Maar ik mis naast Mbappé gewoon nog een paar echte topkaarten, die mijn tegenstanders wel hebben. Uiteindelijk heb ik het daardoor toch zwaar in de WL want bij gelijkwaardige wedstrijden geeft dat 9 van de 10x de doorslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Markvd1984 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:58:
[...]

Speelt heerlijk als spits
Twijfel alleen hem op 10 te zetten
Omdat die eigenlijk een 10 is haha
Eusebio Rooney puskas Maradona wie had je opgesteld en waar in een 41212 formatie?
op 10 idd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
Moody2204 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 07:58:
[...]

Ik gun het je van harte, maar dit is waar ik dus met mijn matige packluck (enkel gouden Mbappé als topper) tegenaan loop. Ik heb best een leuk team op kunnen bouwen, vooral door de goede sbc's te doen. Maar ik mis naast Mbappé gewoon nog een paar echte topkaarten, die mijn tegenstanders wel hebben. Uiteindelijk heb ik het daardoor toch zwaar in de WL want bij gelijkwaardige wedstrijden geeft dat 9 van de 10x de doorslag.
jij bent niet de enige, 90% heeft hier last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
fifanoob schreef op zondag 20 maart 2022 @ 10:10:
[...]

jij bent niet de enige, 90% heeft hier last van.
Is ook zo. Maar ja, wel frustrerend zeg ik eerlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
Moody2204 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 10:27:
[...]

probeer wat te traden. Ga af en toe all in op een bepaalde kaart. Ik heb dat met matip vaak gedaan. Kocht ik ze in voor 950 en dan weekje later ivm sbc was ie opeens 2500. Massa=kassa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slurpie
Moody2204 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 07:58:
[...]

Thanks, en snap je gevoel ook. Want het is idd een pay to win spelletje in die zin.
Hoewel ik moet zeggen dat sommige upgrades mij niet echt het gevoel geven dat ze de miljoenen extra waard zijn.
fifanoob schreef op zondag 20 maart 2022 @ 11:00:
[...]

probeer wat te traden. Ga af en toe all in op een bepaalde kaart. Ik heb dat met matip vaak gedaan. Kocht ik ze in voor 950 en dan weekje later ivm sbc was ie opeens 2500. Massa=kassa
Dit + informs elke zaterdag in slaan, 2 weken wachten en kassa vaak (of een goede sbc dan is het helemaal rinkelen)
Daarnaast met de Signature signings heel veel geluk gehad dat ik daar een boel van ingeslagen had.
Daarop denk ik meer dan een 800k op verdiend alleen al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 10:27:
[...]

Ik vind het niet eens erg te verliezen van betere teams en spelers.. sterker nog ik ben enorm gemotiveerd dan om te winnen..

Wat mij dit jaar enorm stoort is het park the bus.. iedereen speelt zo verdedigend dat 1 op de 10 potjes een keer leuk is.. daarom merk ik dat de plezier bij mij helemaal weg is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Augy schreef op zondag 20 maart 2022 @ 11:33:
[...]

Ik vind het niet eens erg te verliezen van betere teams en spelers.. sterker nog ik ben enorm gemotiveerd dan om te winnen..

Wat mij dit jaar enorm stoort is het park the bus.. iedereen speelt zo verdedigend dat 1 op de 10 potjes een keer leuk is.. daarom merk ik dat de plezier bij mij helemaal weg is.
tjah, heel veel spelen heel erg verdedigend. Hier speelt men ook veel met 2 cvm in een 4231 of 4222 opstelling. Men kopieert elkaar en kijken niet meer naar wat ze zelf leuk vinden nee, ze nemen opstellingen van iemand anders over. Geen verwijt overigens naar iemand, meer een constatering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Div 3 nu is behoorlijk sweaty zeg pff kom alleen maar tegen 98 pele eusebio en cruijf ja dat word lastig. Gameplay is na de laatste update wel achteruit gegaan(of het ligt aan mezelf omdat ik alleen maar verlies 😉)
Het lijkt nog trager geworden en passes komen nu helemaal niet meer aan, dus het flipperkast idee is nog groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
fifanoob schreef op zondag 20 maart 2022 @ 11:00:
[...]

Ooit een keer geprobeerd, maar ik ben echt een complete kluns daarin. Leverde alleen maar verlies op... 8)7

Verder probeer ik wel zelf tactieken in te stellen. Maar ik heb heel erg de neiging om altijd iets te forceren en dus aanvallend te spelen. Maar in de WL loop je gewoon in het mes dan. Geduldig spelen en wachten op een kansje zit niet in mijn aard.

[ Voor 23% gewijzigd door Moody2204 op 20-03-2022 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
fifanoob schreef op zondag 20 maart 2022 @ 11:39:
[...]

tjah, heel veel spelen heel erg verdedigend. Hier speelt men ook veel met 2 cvm in een 4231 of 4222 opstelling. Men kopieert elkaar en kijken niet meer naar wat ze zelf leuk vinden nee, ze nemen opstellingen van iemand anders over. Geen verwijt overigens naar iemand, meer een constatering.
Precies dit! En dan ook nog de depth laag zetten.. ik heb altijd geleerd van je met 1cvm en een CM speelt🤣 (in m'n geval KdB en kante.)

Ben nu vooral wat leuke teams en spelers aan het combineren om er nog wat van te maken.. met m'n laatste spelers en coins tonali gedaan (beest) zo kan ik wat wisselen met insigne Adidas, quaresma, Neymar FB, mahrez, sterling enz om het wat interessant te houden.

Eitherway een leuk potje aanvallend voetbal zoals het hoort heb ik al een tijdje niet gespeeld helaas, dan word t spel snel saai imo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Moody2204 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 11:45:
[...]

Ooit een keer geprobeerd, maar ik ben echt een complete kluns daarin. Leverde alleen maar verlies op... 8)7
gewoon in de gaten houden wat fodder kaarten doen. Dus een 83/84/85 rated kaartjes doen qua prijs.
83 rated kan je als je goedkoop zijn voor 850 tot 1100 inkopen. Bij een goede sbc stijgen ze en kan je afhankelijk van de speler goed cashen. Je moet alleen soms wel geduld hebben. En nooit investeren als prijzen hoog zijn.

De if kaartjes, de 82 rated kan je zovaak voor discard prijzen oppikken dat is rond de 10k, max prijs die ik betaal voor 82 if kaartje is 12k bij een goede sbc zo 15k waard.
Gravenbergh bv is nu op te pikken voor onder de 11k. Kan je bijna geen verlies op maken.

https://www.futbin.com/stc/cheapest?version=if_gold

hier kan je heel makkelijk filteren. En weet je wat de goedkoopste spelers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09 21:51
Slurpie schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 23:33:
Was een goed weekje met de packs.
Echt nog nooit zoveel coins gehad als nu.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Maldini was Tradeable en Best is nog tradebable.

Alleen is er keuze stress aangezien dit mijn team nu is:
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Dus mocht iemand suggesties hebben ?
Ik ben echt superblij met Vida in m'n Preview Pack en Maguire als hoogste uit SB-rewards, haha ;( :+

Lekker pulls man! Bij mij zit de packluck deze week achter slot en grendel. Naast een Suarez niks uit pakketten gehaald waar ik ook maar iets aan heb. En ik blij maar de hele tijd rond de 300K coins hangen, maar heb dan ook niet de tijd en het geduld om te traden.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Augy schreef op zondag 20 maart 2022 @ 11:48:
[...]

Precies dit! En dan ook nog de depth laag zetten.. ik heb altijd geleerd van je met 1cvm en een CM speelt🤣 (in m'n geval KdB en kante.)

Ben nu vooral wat leuke teams en spelers aan het combineren om er nog wat van te maken.. met m'n laatste spelers en coins tonali gedaan (beest) zo kan ik wat wisselen met insigne Adidas, quaresma, Neymar FB, mahrez, sterling enz om het wat interessant te houden.

Eitherway een leuk potje aanvallend voetbal zoals het hoort heb ik al een tijdje niet gespeeld helaas, dan word t spel snel saai imo
jup. Te veel gefocust op de prestaties ( het winnen ) ipv speel plezier. Ik speel gewoon lekker hollandse school 433 met een nummer 10 en 2 cm's. Ook heb ik nog backs die er over heen gaan. Zoveel mogelijk goals maken en zo mooi mogelijke aanvallen op zetten daar geniet ik van.

Maar online is het tegenwoordig eerst 100x de bal rond spelen en wachten tot de tegenstander uitstapt en stap je dan uit dan spelen ze hem alsnog weer op zij of terug want oooooh stel je voor dat ze een duel/actie aan moeten gaan nee ze spelen allemaal op save. Lafjes allemaal.
Dit weekend ook weer paar x gehad dat ik iets van 30% balbezit heb en dan 0-1 achter sta bij rust. Die lui hebben 0,0 intentie nog om aan te vallen, puur bal rond tikken totdat ik met heel mijn team verkeerd sta en ze door heen lopen.

Het zit ook in mijn hoofd maar zodra ik tegenwoordig achter kom te staan is het 7 van de 10 tegenstanders die laf gaan spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slurpie
Moody2204 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 11:45:
[...]

Verlies hoort er bij en vooral met traden is het helemaal een kwestie van geduld hebben.
Voorbeeld:
Na het verlies van PSG had ik mijn kimpembe met verlies verkocht maar later weer veel goedkoper terug gekocht.
Zo maak je soms ook winst ;)
fifanoob schreef op zondag 20 maart 2022 @ 11:54:
[...]

Dit weekend ook weer paar x gehad dat ik iets van 30% balbezit heb en dan 0-1 achter sta bij rust. Die lui hebben 0,0 intentie nog om aan te vallen, puur bal rond tikken totdat ik met heel mijn team verkeerd sta en ze door heen lopen.

Het zit ook in mijn hoofd maar zodra ik tegenwoordig achter kom te staan is het 7 van de 10 tegenstanders die laf gaan spelen.
Dat is al een paar jaar aan de gang.
Zelf daarom ook redelijk op de aanval de hele tijd en proberen de counter te mijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat zijn die wl rewards weer bagger laatste tijd.
Niet eens hoger dan 85 uit alle pakketten pffff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 20:32
Het is hier al eerder ter sprake gekomen: Is Ramos een upgrade tov Cozza naast Prime Desailly? Twijfel om de sbc te doen, ben bang dat de achterhoede te statisch/traag wordt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-09 23:15
lwd-kevin schreef op zondag 20 maart 2022 @ 13:07:
Het is hier al eerder ter sprake gekomen: Is Ramos een upgrade tov Cozza naast Prime Desailly? Twijfel om de sbc te doen, ben bang dat de achterhoede te statisch/traag wordt...
Ramos is een cheat code. Is de enige reden dat ik van teams win met mbappe voorin. Is snel sterk en super wendbaar. En kopgoals uit corners gegarandeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zondag 20 maart 2022 @ 12:24:
Wat zijn die wl rewards weer bagger laatste tijd.
Niet eens hoger dan 85 uit alle pakketten pffff.
Hier (afgezien van de playerpicks) als hoogste een paar 84 rated kaarten uit de WL pakketjes...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die Ramos kaart is echt bizar goed, heb nog geen duels met hem verloren. Zo enorm sterk in duels.

Heb hem naast fb varane staan. Vult elkaar prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
ja dat idee heb ik ook. + er komen zoveel dikke kaarten steeds uit. Dat ik eigenlijk nooit zoveel in een untradeable speler zou willen stoppen. Ik speel ook nog altijd met Cozza.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 13:17:
[...]

Hier (afgezien van de playerpicks) als hoogste een paar 84 rated kaarten uit de WL pakketjes...
Sinds ik toty cancelo heb gepackt lijkt de packluck op dit jaar haha. Naja heb al een goed team dus is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 13:11

hmr

Heb een gratis tradeable Eriksen gehad. Chill.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Jaaroverzicht sbc
Het is mij niet duidelijk waar je uit kunt kiezen welke spelers je kunt krijgen
Iemand antw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Markvd1984 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 19:45:
Jaaroverzicht sbc
Iemand antw
Zoals het er staat, alle spelers die binnen TOTY vallen en daar dan een SBC van. Zoals bijvoorbeeld deze:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W6J5u3dQ91cYx8RsIx3Bq_sE9Yk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2qKdKzTcQ8APX8Vh19mYV9OQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DLTmblbAKXhLQMLHu660nwFB4T4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HDRGObTmduG7CrdEqhGO03sg.jpg?f=fotoalbum_large

Ik had ook geen verkeerde keuze 😃 eindelijk eens een keer pack luck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 14:20
Pfff... Ik had Coutinho 88, Pato 87 en Brandt 86. Kon alleen Brandt nemen, andere 2 had ik al :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier kante 87 ( heb de 92 al ) en Ziyech. Goede fodder zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
WasBak schreef op zondag 20 maart 2022 @ 19:57:
[...]

Zoals het er staat, alle spelers die binnen TOTY vallen en daar dan een SBC van. Zoals bijvoorbeeld deze:

[Afbeelding]
Leuke kaart, maar blijft zijn snelheid een probleem?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mars18 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 08:10:
[...]

Als je gewoon dicht tegen de tegenstander zijn doel aan speelt is CR7 geweldig. Schiet er met zijn gold kaart nog meer dan genoeg in. Speel div 1 / elite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
WasBak schreef op zondag 20 maart 2022 @ 19:57:
[...]

[Afbeelding]
Nee het gaat om spelers die enkel als SBC zijn uitgebracht, tot aan TOTY. En geen Icons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom5
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-10-2023
Markvd1984 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 19:45:
Jaaroverzicht sbc
Iemand antw
Eigenlijk het enige interessante wat je hier uit kunt halen zijn Ronaldo/Salah en misschien Vinicius

[ Voor 4% gewijzigd door Tom5 op 21-03-2022 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mars18 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 08:10:
[...]

Geen idee, nog niet mee gespeeld, maar met een hunter zou het prima zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WasBak schreef op maandag 21 maart 2022 @ 10:10:
[...]

Geen idee, nog niet mee gespeeld, maar met een hunter zou het prima zijn.
Adviseer je een engine kaartje :) Heb ook met hem gespeeld met een Hunter, maar dan ligt hij continu op de grond te dwijlen als hij geraakt word. Met een engine er op is dit echt veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:36
Waarom zou je deze sbc nog doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Beavbusi schreef op maandag 21 maart 2022 @ 11:56:
Waarom zou je deze sbc nog doen?
Begrijp ik ook niet, kans op iets bruikbaars is erg klein. Een gouden CR7 kost 130k en Salah is moeilijk te linken.

Deze zou er ook aankomen, is alleen nog niet duidelijk of het SBC wordt of team 2 in packs. Jammer dat ik die niet kan doen ivm de Mbappe SBC...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KXYaOwRGK086hGH9bSSJcwuLGls=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/m9ktDl0Mix5LVZOqkXtjWsSP.jpg?f=user_large

[ Voor 4% gewijzigd door Robbio85 op 21-03-2022 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
@Robbio85 wat zal zo'n kaart gaan kosten denk je?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbio85
saert schreef op maandag 21 maart 2022 @ 12:08:
@Robbio85 wat zal zo'n kaart gaan kosten denk je?
Als die stats kloppen zal het wel 500k tot 1 miljoen zijn. Franse links, 5/5...

[ Voor 4% gewijzigd door Robbio85 op 21-03-2022 12:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
Robbio85 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 12:09:
[...]

Als die stats kloppen zal het wel 500k tot 1 miljoen zijn. Franse links, 5/5...
Ik gok toch wel richting de 2 mil of meer. St max zijn kaartje is rond de 4 mil..
De upgrades gaat ie wel krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-09 17:54
Als 5* 5* speler met de Franse nationaliteit en upgrade potentie gaat hij zeker meer dan 3 mil kosten. Wel jammer dat de power creep in Fifa dit jaar erg aanwezig is. De spelers die in deze promo uitkomen zitten al zo'n beetje op TOTS niveau, de mogelijke upgrades nog niet eens meegerekend. Vorige Fifa was ik al eerder dan TOTS afgehaakt, maar van Fifa 20 kon ik herinneren dat de upgrade naar TOTS wel groot was tov de laatste promo. Nu kan ik me niet voorstellen dat je met TOTS hier nog overheen kan.

Deze Fifa heb ik nog niet zo vaak WL gespeeld, de keren dat ik meedeed probeerde ik rang 5 te halen en dan vond ik het wel prima qua rewards en gaf ik de rest van de wedstrijden wat gratis wins weg. Deze WL liep het niet zo soepel en kwam het op de laatste wedstrijd aan. Er werden veel hoge ballen op de counter naar voren gepompt door m'n tegenstanders, dan krijg je van die klutssituaties die nogal vaak in m'n nadeel uitvielen.

In de laatste wedstrijd iets gedaan wat ik normaal niet zou doen. Leenspeler TOTS Mbappe op de bank gezet voor noodgevallen. Vroeg in de wedstrijd kreeg Desailly een rode kaart toen hij een perfecte tackle op de bal deed, maar werd bestempeld als een doorgebroken speler. Na de eerste helft sta ik 4-1 achter. Wat denk je dat er gebeurt na de wissel van TOTS Mbappe? Eindstand 6-4 in mijn voordeel, 4 doelpunten van Kylian. :+ Ik denk dat ik toch maar zijn POTM ga doen, heb nog wel genoeg untradable fodder in de club om de prijs te drukken. Het is wel een spits die de rest van Fifa meekan. IRL vind ik hem ook een geweldige speler, jammer dat hij dit seizoen niet meer in de CL te zien is. Tegen Real Madrid was hij fenomenaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Divisie 3 is lekker sweaty al sinds het nieuwe seizoen 🤣

Vanavond nieuwe swaps. Nog 2 tokens voor de 83+ * 25 en dan is het wel even mooi geweest als er geen leuke pull uit komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Mbt die Dembele prijs, ik doelde op een SBC prijs als hij als SBC beschikbaar zou komen, met de Mbappe SBC prijs in het achterhoofd. Als hij op de markt komt zou het zomaar 3 mil+ kunnen zijn idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:28:
Divisie 3 is lekker sweaty al sinds het nieuwe seizoen 🤣

Vanavond nieuwe swaps. Nog 2 tokens voor de 83+ * 25 en dan is het wel even mooi geweest als er geen leuke pull uit komt :)
In Div 2 4 potten gespeeld dit weekend en was opzicht prima te doen :) Mensen wouden ook wel aanvallen zelfs.

Ben benieuwd naar de objectives, hoop echt niet weer zoveel SB want dat komt echt me strot uit :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Robbio85 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:34:
Mbt die Dembele prijs, ik doelde op een SBC prijs als hij als SBC beschikbaar zou komen, met de Mbappe SBC prijs in het achterhoofd. Als hij op de markt komt zou het zomaar 3 mil+ kunnen zijn idd.
Die kaart is veel te goed als SBC, die gaat gewoon in packs komen en dan wordt het een hele dure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 20:32
Toch Ramos gedaan. Heerlijke verdediger. Dank voor de feedback hier. Staat er nu zo bij. Toch een prima team bijeen gespeeld dit jaar. Butra, Lewa gekocht de rest via sbc verkregen of gepackt. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xEkner9VjUve_7nZJhF8mOqIHz8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R8dRiRpzl5GpZGFo728QhyI0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:46:
[...]

In Div 2 4 potten gespeeld dit weekend en was opzicht prima te doen :) Mensen wouden ook wel aanvallen zelfs.

Ben benieuwd naar de objectives, hoop echt niet weer zoveel SB want dat komt echt me strot uit :r
3 uit 10, 3 gewonnen welteverstaan.. maar ben er ook met m'n kop niet echt bij...

Zit nu te denken om quaresma eens een kans te geven in de ouderwetse 4-2-3-1

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eIFp_g1_pKmDwgGtZE_pQs-_Dy0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cUtLxtpaTgh0L7FDMxpQNw97.jpg?f=fotoalbum_large

Normaal:
https://www.futbin.com/22/squad/6711248

Of met insigne is proberen
https://www.futbin.com/22/squad/6711295

[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 21-03-2022 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op maandag 21 maart 2022 @ 17:50:
[...]

3 uit 10, 3 gewonnen welteverstaan.. maar ben er ook met m'n kop niet echt bij...

[Afbeelding]

Normaal:

Die Quaresma is echt een prima kaartje, al flink wat beslissende acties gemaakt in de laatste 20 min.

Zou het gewoon een keer proberen je kan hem prima linken zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op maandag 21 maart 2022 @ 17:50:
[...]

[Afbeelding]

Normaal:

Nog steeds met Bernardo Silva zie ik _/-\o_
Hier ook zo'n 800 wedstrijden mee gespeeld, maar op een gegeven moment toch 'geslachtofferd' in een sbc.
Heb je Tonali ook gedaan (in die ene opstelling zag ik 'm staan)? Hier wel in ieder geval, maar nog maar enkele potjes mee gespeeld. Dus kan nog niet echt oordelen. Quaresma lijkt me ook een leuke kaart hoor! Maar Insigne vind ik altijd een fijne 'dribbeldwerg'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 18:51:
[...]

Nog steeds met Bernardo Silva zie ik _/-\o_
Hier ook zo'n 800 wedstrijden mee gespeeld, maar op een gegeven moment toch 'geslachtofferd' in een sbc.
Heb je Tonali ook gedaan (in die ene opstelling zag ik 'm staan)? Hier wel in ieder geval, maar nog maar enkele potjes mee gespeeld. Dus kan nog niet echt oordelen. Quaresma lijkt me ook een leuke kaart hoor! Maar Insigne vind ik altijd een fijne 'dribbeldwerg'.
Yes tonali gedaan met m'n laatste troepjes in m'n club om insigne en ansaldi te linken 🙈

Prime pakket weer beschikbaar met uiteraard niks erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Swaps weer een shitload aan sb, ga daar dus niet aan beginnen meer. Doe die 81+ sbc en vind best. Ff pl swap en denk la Liga en vind gescheten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op maandag 21 maart 2022 @ 19:21:
Swaps weer een shitload aan sb, ga daar dus niet aan beginnen meer. Doe die 81+ sbc en vind best. Ff pl swap en denk la Liga en vind gescheten.
Hier hetzelfde. Vind die squadbattles zo'n worsteling. Verschrikkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
Traeces schreef op maandag 21 maart 2022 @ 19:21:
De silvers komen wel mee met de zilveren beesten objc. And champs ook.
aar de rest kijk ik of ik dat nodig heb. Ga de grind niet meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Net een token vrijgespeeld om die 25x 83+ te openen. Die Fantasy keeper van Wolves als enige walkout….

Dan heeft EA het toch echt niet met je voor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slurpie
Nog meer pack luck deze week..
Uit de 82 player pack
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nJpjEPimApg6u59YSM7f2M_HCMA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jndOwzH9VcdfQlJjUE7R4t6e.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sossage23 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 20:29:
Net een token vrijgespeeld om die 25x 83+ te openen. Die Fantasy keeper van Wolves als enige walkout….

Volgens mij zijn die packs zwaar in pack weight naar beneden gehaald. Had ook alleen maar gouden benz als walkout rest 85 of lager.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OG6H0zt2U7YZrbp8F7M8gc1vgUc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7DFBQsLUtjir1emF8sz4U9Sp.png?f=fotoalbum_large

Zo, terug gezet naar DIV3, maar dat is echt top op dit moment. 4 gespeeld en 4 gewonnen, zeer eenvoudig ook. Verder nog wat gesleuteld aan m'n team met Tonali d'r bij en Diaz. Met De Vrij en Tonali toch echt 2 leuke kaarten voor de Serie A liefhebber!

M'n pack luck van dit jaar "beperkt" (als je ziet wat sommige packen) zich tot Ruben en Eto'o (untradable). Tradables zijn nooit boven de 150k uit gekomen. Maar met beide ben ik wel blij. Die Eto'o gaat als een malle zeg :)

O ja.. die swaps.. vorige keer echt met zeer veel pijn en moeite 2 stuks gedaan. Met mijn pack luck (ook al moet je die dan afdwingen) begin ik er gewoon echt niet meer aan. Zoooo frustrerend.

[ Voor 10% gewijzigd door Rhain op 21-03-2022 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Mensen snappen fgw niet zo irritant
Dansje bij de 1-1 hoe triest ben je ,leave gewoon klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
Markvd1984 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 21:27:
Mensen snappen fgw niet zo irritant
Dansje bij de 1-1 hoe triest ben je ,leave gewoon klaar
Ooh dat is soms voor mij reden om de wedstrijd zo veel mogelijk te rekken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Slurpie schreef op maandag 21 maart 2022 @ 21:33:
[...]

Ooh dat is soms voor mij reden om de wedstrijd zo veel mogelijk te rekken,
Doe ik 3x pauze elastiek erom heen
Nu 2x gehad en beide tegen Engelse teams
Zo moeilijk is geplaatst schot toch niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
Markvd1984 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 21:34:
[...]

Doe ik 3x pauze elastiek erom heen
Nu 2x gehad en beide tegen Engelse teams
Zo moeilijk is geplaatst schot toch niet
ja en elke animatie afkijken, einde van elke inworp, corner etc. Potjes kunnen dan 30 minuten duren als je het goed doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Slurpie schreef op maandag 21 maart 2022 @ 21:44:
[...]

ja en elke animatie afkijken, einde van elke inworp, corner etc. Potjes kunnen dan 30 minuten duren als je het goed doet.
Ik ga gewoon weg dan, verspilling van me tijd. Net 2 Potten dat ik scoor en ze blijven etteren etc. Dan is het gewoon doei. 85% is wel goedwillend en wil normaal spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Als je echt fgw doet en de ander niet.
Gewoon leaven als je 1-0 scoort en de ander maar blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Sossage23 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 20:29:

Ik had drie dikke promokaarten! Pedri, Zahavi en Azpilicueta MOTM. Het is echt droefenis... 7(8)7 Hoogste was de obligate Kroos.....

Wel nog maar een keer de Year in Review gedaan. Koulibaly POTM. Wilde die nog proberen en baalde eerder dat ik de SBC niet had gedaan. Van de week heeft die me nog flinke hoofdbrekens bezorgd in een pot Rivals. Ga hem naast De Vrij FB zetten ipv. De Ligt RTTK :)

[ Voor 24% gewijzigd door allstarted1 op 21-03-2022 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
allstarted1 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 22:29:
[...]

Ik had drie dikke promokaarten! Pedri, Zahavi en Azpilicueta MOTM. Het is echt droefenis... 7(8)7 Hoogste was de obligate Kroos.....

Wel nog maar een keer de Year in Review gedaan. Koulibaly POTM. Wilde die nog proberen en baalde eerder dat ik de SBC niet had gedaan. Van de week heeft die me nog flinke hoofdbrekens bezorgd in een pot Rivals. Ga hem naast De Vrij FB zetten ipv. De Ligt RTTK :)
Ik moet nog 3 sb en dan ga ik hem ook openen.. verwacht er maar heel weinig van zo te zien haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Ik had de 25x83 vorige week al geopend. Benzema als hoogste, volgens mij nog 1 walkout en de rest 83/84...

Nog 8 tokens en dan Cafu. De rest van die fodder packs mag EA houden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ozz
  • Laatst online: 21-09 19:01

Ozz

Heb het spel al drie weken niet aangeraakt. Zo net de Amazon Prime Gaming Pack geopend. :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FBSFcvcgNjagTf2VCGB4ebblu9k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3VLmDLukY8o98tldHI4evB6P.png?f=fotoalbum_large

Begreep dat Camavinga updates kan krijgen. Lewa, Sterling en Modric kunnen dan in een SBC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Ozz schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:32:
Heb het spel al drie weken niet aangeraakt. Zo net de Amazon Prime Gaming Pack geopend. :D

[Afbeelding]

Begreep dat Camavinga updates kan krijgen. Lewa, Sterling en Modric kunnen dan in een SBC.
Netjes, oom Jeff was voor mij niet zo gul. Die Camavinga lijkt me een prima CDM.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-09 23:15
Ozz schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:32:

[Afbeelding]
Lewa in een sbc zal niet meevallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:56
Solotov schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 15:24:
[...]

Lewa in een sbc zal niet meevallen...
92 rated kaart is prima fodder 😬

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Valandil schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 15:52:
[...]

Leuke kaart voor in vriendschappelijke wedstrijden wel..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 11:06
Valandil schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 15:52:
[...]

Helaas mag je een leenspeler daar niet voor gebruiken

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• allstarted1
Thanks EA! Eindelijk weer eens iets fatsoenlijks! (82-88 pack) :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zHv8brqbYJdwOtgZGmdYFhO1tZU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bMmZrXdW3MADhD6bkMLBx9Tc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:27
allstarted1 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 19:41:
Thanks EA! Eindelijk weer eens iets fatsoenlijks! (82-88 pack) :D

[Afbeelding]
Hier Ollie Watkins HL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
Die picks wil ik het niet over hebben.....Zapata en Savanier HL. Ja, ik ben een sukkel om 'm twee keer te doen. Klostermann is waarschijnlijk een verkapte sorry van EA. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Illicic en Lozano wat een bagger weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Traeces schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 20:05:
Illicic en Lozano wat een bagger weer :+
Ilicic heeft mij eigenlijk positief verrast op CAM. Lekker stevige beuker en een verwoestend schot. Mocht je een Serie A-team hebben of voor Swaps nog moeten doen, dan zou ik hem zeker gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
allstarted1 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 20:10:
[...]

Ilicic heeft mij eigenlijk positief verrast op CAM. Lekker stevige beuker en een verwoestend schot. Mocht je een Serie A-team hebben of voor Swaps nog moeten doen, dan zou ik hem zeker gebruiken :)
Swaps heb ik wel weer gezien na laatste 2 dagen :P wat een pisvolk is er weer online. Kan toch niks nuttigs meer halen, alleen xavi maar dat vind ik 3x niks.

Illic gaat lekker een sbc in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:27
allstarted1 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 19:48:
[...]

Die picks wil ik het niet over hebben.....Zapata en Savanier HL. Ja, ik ben een sukkel om 'm twee keer te doen. Klostermann is waarschijnlijk een verkapte sorry van EA. :+
Niet verkeerd om klostermann te pakken, heb zelf vrij lang met zijn RB kaart gespeeld.
Ik had toch het idee dat Mbappe in de tweede pick zat, maar Lius Diaz gepakt. Zal eerst op de bank gezet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
_Uploader_ schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 20:28:
[...]

Niet verkeerd om klostermann te pakken, heb zelf vrij lang met zijn RB kaart gespeeld.
Ik had toch het idee dat Mbappe in de tweede pick zat, maar Lius Diaz gepakt. Zal eerst op de bank gezet worden.
Luis Diaz leek mij een betere kaart om te packen dan Savanier of Zapata, dus je hebt gelijk haha. Fijne van deze pick is trouwens wel dat de markt niet heel erg beïnvloed wordt, aangezien 'ie gelimiteerd is tot twee en genoeg mensen toch wel een Tomori OTW en dat soort spelers zullen packen (de horror - Boadu en Firpo). Ja, Zapata HL is net zo duur, maar gelukkig wel een 85. Savanier zet ik wel op de bank neer.

M'n Vardy RTTF zal dus waarschijnlijk redelijk snel rebounden. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• fifanoob
Geen idee tegen wie ik het zei. Maar volgens mij was het vorige week dat we nog wat trading tips gaven.

Vandaag is dus weer zo'n sbc waar je dus heel goed kon verdienen aan de Inform kaartjes die je bv afgelopen weekend nog heel goedkoop kon inkopen.

Ea is heel veel van de herhalingen en dus kan je daar veel coins mee maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:18
fifanoob schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 21:15:
Geen idee tegen wie ik het zei. Maar volgens mij was het vorige week dat we nog wat trading tips gaven.

Vandaag is dus weer zo'n sbc waar je dus heel goed kon verdienen aan de Inform kaartjes die je bv afgelopen weekend nog heel goedkoop kon inkopen.

Er was ook wat panic selling op kaarten die verkregen konden worden uit deze SBC. Reece James HL bijv heb ik er een paar van kunnen oppikken voor 190 en die gaan gingen even later weer voor 210 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Niet ontevreden, uit de picks Vardy rttf en Dias HL. Leuk om een te kijken of ze gold CR en sterling potm kunnen vervangen.

25* 83+ was echt om te janken.. azpili motm en ederson😔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Twee spelers die ik liever had gehad - Vardy is een leuke speler. Qua positioning (99) ook top en daadwerkelijk te merken in-game. Ik wissel hem af met Origi Showdown :) Diaz had ik graag op de vleugel geprobeerd. Heb daar nu Grealish FB staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
fifanoob schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 21:15:

Idd, gisteren vergeten, maar vandaag nog 10 84 rated IF kaarten verkocht voor 17.5-18k. Toch een paar k winst per kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom5
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-10-2023
Havertz RTTF uit die sbc, op zich niet gek. Nog maar even vasthouden in de hoop dat Chelsea Real pakt deze ronde
Pagina: 1 ... 97 ... 128 Laatste