dutchgio schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 12:40:
[...]
Bizar inderdaad, en dat ging laatst bij die Fut Birthday team 1 pack voor swap tokens ook al fout.
Je kon in plaats van een team 1 speler ook een team 2 speler krijgen.
Iedereen die een team 2 speler heeft gekregen krijgt waarschijnlijk nog een pack met een team 1 speler...
Bij Prime/Moments icons is die impact nog veel groter natuurlijk.
Het gaat de laatste tijd wel erg vaak fout, je moet haast zo snel mogelijk een SBC doen zodra die uit is om maar te kunnen profiteren van de compensatie als EA weer eens een fout maakt.
Net even EA Chat gecontacteerd - vind het namelijk vreemd dat er nog niets is besloten over die Team 1 FB Swap-fout, terwijl de Prime Icon-fout wordt 'gecompenseerd'. Ze zouden hier nog aan werken. Of ze een oplossing voor iedereen gingen bieden was niet bekend.
Zou op zich wel netjes zijn, want spelers die -niet- op de hoogte waren van de fout, zijn misschien voor een andere SBC gegaan omdat de fout niet bekend was bij hen. Er sneuvelen namelijk wel vaker voornemens

En dan heb je, zoals in mijn geval, misschien de 86+ x7 gedaan, terwijl je liever de Team 1-SBC had gekozen. En nee, ik zit niet tijdens iedere promo op de Twitter van EA te kijken of alles wel goed gaat.
Dat iedereen wordt gecompenseerd voor die Prime Icon Pick, hoe krom ook, komt door de Canadese reclamewet las ik. Omdat PIM's er niet in hoorden te zitten, geldt dat onder die wet als 'false advertising'. En wettelijk gezien moet iedereen dus gecompenseerd worden met het juiste product.
Nu weet ik natuurlijk niet precies hoe het zit, maar als twee onderdelen van je promo (tijdelijk) vervallen, zonder dat dit wordt aangekondigd als je de game start (of de Web App), dan zou dit daar toch logischerwijs ook onder moeten vallen? Ben benieuwd waar ze mee gaan komen...
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |