Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 19:27:
[...]

Mag ik wellicht een suggestie doen? Kante eruit en dan zet je Guendouzi er in? Heb je en lengte, goede passing en prima defence stats erop. :) En hij is behoorlijk cheap.
Zal die eens proberen zeker wel fijn om wat meer
Body te hebben in het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:34
Traeces schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 20:37:
[...]

Zal die eens proberen zeker wel fijn om wat meer
Body te hebben in het team.
Guendouzi is wel H/H kante M/H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Dit is bizar

Ik open vanavond 3 van die wissels packs
7x 86
25x 83
3.x 85

Ik pack 3 x untradeable 86 rated totw Toney Wtf man leuk die totw maar 3 keer achter elkaar

[ Voor 5% gewijzigd door Wii4all op 15-03-2022 22:13 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Augy schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:10:
[...]

Guendouzi is wel H/H kante M/H
Als je Guendouzi stay back instructions geeft is er niks aan de hand.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:57
Partypooper schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:52:
[...]

Als je Guendouzi stay back instructions geeft is er niks aan de hand.
Guendouzi is echt een sta in de weg. Bevalt mij wel. Heeft ook nog best een aardig schot. Heb al een paar keer van buiten de 16 met hem gescoord. Tegen het einde krijgt hij wel wat last van zijn stamina.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gister wl kwali even gedaan, eerste wedstrijd viel alles verkeerd en kon maar niet scoren. Denk het word weer zo’n avond….

Daarna over de rest van de potjes maar 45 min gedaan. Continu rq na 1-0 of 2-0. Ging wel heel soepel :)

Zal wel even kijken met guendouzi. Kante is verdedigend echt geweldig , alleen het meevoetballen is zo beperkt. Zeker als je 92 Bruno er naast heb staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 07:14:
Gister wl kwali even gedaan, eerste wedstrijd viel alles verkeerd en kon maar niet scoren. Denk het word weer zo’n avond….

Daarna over de rest van de potjes maar 45 min gedaan. Continu rq na 1-0 of 2-0. Ging wel heel soepel :)

Zal wel even kijken met guendouzi. Kante is verdedigend echt geweldig , alleen het meevoetballen is zo beperkt. Zeker als je 92 Bruno er naast heb staan.
Snap wat je bedoeld. Moet zeggen dat ik kante de simpele ballen breed nog wel laat geven. Veel ingewikkelder maak ik het niet. Gewoon direct inleveren bij KdB. Verdedigend is er geen betere stofzuiger op t middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23:17
Het verschil tussen D1 en elite is wel erg groot
Heb me wel op verkeken moet ik zeggen
D1 was goed te doen
Maar elite word ik echt weggespeeld door alle trucendozen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:22
Mijn zoon heeft vorige week de Icon Player Pick gedaan en kreeg daar Eto'o moments uit.. Een kaart dit er eigenlijk niet in hoorde te zitten, dus hij krijgt vandaag "ter goedmaking" een nieuwe pakket met de juiste kaarten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2BC9o7gCTO9PZfrqlZHWMtGeZaw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A7VqGCE6hq2ltVI356RFlcWz.jpg?f=fotoalbum_large

En dat nadat hij vorige maand ook al Mbappe TOTY had gekregen... 8)7

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Markvd1984 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:21:
Het verschil tussen D1 en elite is wel erg groot
Heb me wel op verkeken moet ik zeggen
D1 was goed te doen
Maar elite word ik echt weggespeeld door alle trucendozen
Je zakt daardoor vanzelf in de elite. Dan kom je weer andere spelers tegen. Je begint volgens mij met 1800 punten in elite? Ik zelf zit nu op iets meer dan 1950 punten. Als je ziet wat voor teams ik tegenkom.. Dat zijn gewoon teams die 2 a 3000 euro waard zijn.
Maar het houdt je wel scherp en het geeft je ook wel een kick als je zo'n team dan met 3-0 laat racequiten. ;d

Ik merk voor mijzelf dat ik er wel echt beter van wordt. laatste wl bijna 17 wins gehaald, verloren in verlenging. Terwijl ik in begin meestal 14 haalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom5
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-10-2023
M@cer schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:39:
Mijn zoon heeft vorige week de Icon Player Pick gedaan en kreeg daar Eto'o moments uit.. Een kaart dit er eigenlijk niet in hoorde te zitten, dus hij krijgt vandaag "ter goedmaking" een nieuwe pakket met de juiste kaarten.

[Afbeelding]

Ongelofelijk zeg. Gegund hoor, maar ik begrijp niets van die compensatie terwijl je eigenlijk al een ''betere'' kaart hebt gekregen dan dat eigenlijk de bedoeling was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
M@cer schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:39:

[Afbeelding]

Wow dat is pas packluck. Benieuwd of TOTY Mbappe en Prime R9 het tot TOTS uithouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Het slaat inderdaad werkelijk nergens op dat er nieuwe packs worden uitgedeeld voor mensen die een Moments kaart hebben ontvangen... Hij heeft nu een aanval staan twv 16mln coins, zonder 1 cent uitgegeven te hebben..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Tom5 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:48:
[...]

Ongelofelijk zeg. Gegund hoor, maar ik begrijp niets van die compensatie terwijl je eigenlijk al een ''betere'' kaart hebt gekregen dan dat eigenlijk de bedoeling was
Bizar inderdaad, en dat ging laatst bij die Fut Birthday team 1 pack voor swap tokens ook al fout.
Je kon in plaats van een team 1 speler ook een team 2 speler krijgen.
Iedereen die een team 2 speler heeft gekregen krijgt waarschijnlijk nog een pack met een team 1 speler...

Bij Prime/Moments icons is die impact nog veel groter natuurlijk.

Het gaat de laatste tijd wel erg vaak fout, je moet haast zo snel mogelijk een SBC doen zodra die uit is om maar te kunnen profiteren van de compensatie als EA weer eens een fout maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:51
dutchgio schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 12:40:
[...]

Bizar inderdaad, en dat ging laatst bij die Fut Birthday team 1 pack voor swap tokens ook al fout.
Je kon in plaats van een team 1 speler ook een team 2 speler krijgen.
Iedereen die een team 2 speler heeft gekregen krijgt waarschijnlijk nog een pack met een team 1 speler...

Bij Prime/Moments icons is die impact nog veel groter natuurlijk.

Het gaat de laatste tijd wel erg vaak fout, je moet haast zo snel mogelijk een SBC doen zodra die uit is om maar te kunnen profiteren van de compensatie als EA weer eens een fout maakt.
Net even EA Chat gecontacteerd - vind het namelijk vreemd dat er nog niets is besloten over die Team 1 FB Swap-fout, terwijl de Prime Icon-fout wordt 'gecompenseerd'. Ze zouden hier nog aan werken. Of ze een oplossing voor iedereen gingen bieden was niet bekend.

Zou op zich wel netjes zijn, want spelers die -niet- op de hoogte waren van de fout, zijn misschien voor een andere SBC gegaan omdat de fout niet bekend was bij hen. Er sneuvelen namelijk wel vaker voornemens :P En dan heb je, zoals in mijn geval, misschien de 86+ x7 gedaan, terwijl je liever de Team 1-SBC had gekozen. En nee, ik zit niet tijdens iedere promo op de Twitter van EA te kijken of alles wel goed gaat. :+

Dat iedereen wordt gecompenseerd voor die Prime Icon Pick, hoe krom ook, komt door de Canadese reclamewet las ik. Omdat PIM's er niet in hoorden te zitten, geldt dat onder die wet als 'false advertising'. En wettelijk gezien moet iedereen dus gecompenseerd worden met het juiste product.

Nu weet ik natuurlijk niet precies hoe het zit, maar als twee onderdelen van je promo (tijdelijk) vervallen, zonder dat dit wordt aangekondigd als je de game start (of de Web App), dan zou dit daar toch logischerwijs ook onder moeten vallen? Ben benieuwd waar ze mee gaan komen...

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
allstarted1 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 12:57:
[...]

Net even EA Chat gecontacteerd - vind het namelijk vreemd dat er nog niets is besloten over die Team 1 FB Swap-fout, terwijl de Prime Icon-fout wordt 'gecompenseerd'. Ze zouden hier nog aan werken. Of ze een oplossing voor iedereen gingen bieden was niet bekend.

Zou op zich wel netjes zijn, want spelers die -niet- op de hoogte waren van de fout, zijn misschien voor een andere SBC gegaan omdat de fout niet bekend was bij hen. Er sneuvelen namelijk wel vaker voornemens :P En dan heb je, zoals in mijn geval, misschien de 86+ x7 gedaan, terwijl je liever de Team 1-SBC had gekozen. En nee, ik zit niet tijdens iedere promo op de Twitter van EA te kijken of alles wel goed gaat. :+

Dat iedereen wordt gecompenseerd voor die Prime Icon Pick, hoe krom ook, komt door de Canadese reclamewet las ik. Omdat PIM's er niet in hoorden te zitten, geldt dat onder die wet als 'false advertising'. En wettelijk gezien moet iedereen dus gecompenseerd worden met het juiste product.

Nu weet ik natuurlijk niet precies hoe het zit, maar als twee onderdelen van je promo (tijdelijk) vervallen, zonder dat dit wordt aangekondigd als je de game start (of de Web App), dan zou dit daar toch logischerwijs ook onder moeten vallen? Ben benieuwd waar ze mee gaan komen...
Ja zie hier:
https://twitter.com/EAFIFADirect/status/1502408606733389834

De Icons hadden schijnbaar meer prioriteit of dat was makkelijker om op te lossen, want die fout kwam daarna maar is eerder gecompenseerd.

Voor het swaps pack zou hetzelfde moeten gaan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Zou ik het merken als Maignan op 8 chem staat, of zeggen jullie keeper altijd op 10 chem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 13:25
Moody2204 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 15:39:
Zou ik het merken als Maignan op 8 chem staat, of zeggen jullie keeper altijd op 10 chem?
Verschil tussen 8 en 10 is echt minimaal.
Check anders Futbin en zet ze naast elkaar.

Ik heb meestal wel 1 of 2 spelers off chemistry.
Nu toevallig zowaar even het team met iedereen op 10 chemistry

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-09 10:22
M@cer schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:55:
Het slaat inderdaad werkelijk nergens op dat er nieuwe packs worden uitgedeeld voor mensen die een Moments kaart hebben ontvangen... Hij heeft nu een aanval staan twv 16mln coins, zonder 1 cent uitgegeven te hebben..
Terwijl mijn neef verleden week gehackt is.
Had een Ligue 1 elftal met oa sbc kaarten Neymar,Paqueta,Icardi,Aouar en dergelijke.
Een paar verhandelbare van een paar ton.
En op de bank 1 miljoen.
Verder club nog vol met fodder.
Wat krijgt hij terug?
1,3 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
joenes30 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 17:02:
[...]

Had een Ligue 1 elftal met oa sbc kaarten Neymar,Paqueta,Icardi,Aouar en dergelijke.
En op de bank 1 miljoen.
Wat krijgt hij terug?
1,3 miljoen.
FIFA geeft je dan gewoon de totale clubwaarde terug. Verlopen SBC's kan helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
joenes30 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 17:02:
[...]

En op de bank 1 miljoen.
Wat krijgt hij terug?
1,3 miljoen.
Vaak niks, zeker niet als je geen 2FA aan hebt staan. Ik had vorig jaar hetzelfde m, in januari melding gedaan, er was niks te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Tja als je in deze tijd nog geen 2FA aan hebt staan en een zwak/gelekt wachtwoord gebruikt mag je best blij zijn dat je 1,3 miljoen terugkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
dutchgio schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 18:38:
Tja als je in deze tijd nog geen 2FA aan hebt staan en een zwak/gelekt wachtwoord gebruikt mag je best blij zijn dat je 1,3 miljoen terugkrijgt.
Ik ben een leek op dat gebied.
Maar we loggen gewoon in met een EA account met een sterk wachtwoord.
Ik zal wel wat jaren achterlopen denk ik haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
WasBak schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 18:25:
[...]

Vaak niks, zeker niet als je geen 2FA aan hebt staan. Ik had vorig jaar hetzelfde m, in januari melding gedaan, er was niks te vinden.
Ok raar.
We konden bij hem zien dat hij gehackt is vanuit de USA.
Ik heb nog nooit van 2FA gehoord maar ga me er eens in verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Weer niks uit de 85+, kroos (maar een weekje te laat)🙈

[ Voor 34% gewijzigd door Augy op 16-03-2022 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Augy schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 19:37:
Weer niks uit de 85+, kroos (maar een weekje te laat)🙈
Hier Dias, Griezmann en TOTW Osimhen....ook niet veel soeps dus. Inmiddels wel de achtste token binnen voor Ansaldi om Gold Hernandez te vervangen. Ben benieuwd - ook naar m'n packluck voor morgenochtend :P Maar EA kennende zullen alle specials wel weer veilig achter slot en grendel gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b_UH-mmmTdycOCuWRZrY814bppI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x6NNJlb7Ohmwpg6ENr5diZ5A.jpg?f=fotoalbum_large
Ben benieuwd

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:54
Eindelijk iets van waarde gepackt :+

Wat denken jullie dat zijn prijs gaat doen? Om eerlijk te zijn had ik verwacht dat hij duurder zou zijn. Gaat voor 750k volgens Futbin.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nO0PNiSpG8thrKXeKsy40EO6dII=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/chKdsdujQWGjXU4ZCzjCj2aU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 13:25
DeeleNL schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 22:11:

Wat denken jullie dat zijn prijs gaat doen? Om eerlijk te zijn had ik verwacht dat hij duurder zou zijn. Gaat voor 750k volgens Futbin.

[Afbeelding]
Toch lekker alsnog.

het is ook maar een +1 op zijn gewone kaart en dit gaat voor 127k.
Mijn advies is verkopen in de hype. Er zijn al veel goede spitsen. Hetzij via sbc's, icons etc.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DeeleNL schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 22:11:

[Afbeelding]
Jaloers :(

Maar zou hem verkopen als je er niet mee gaat spelen. Je krijgt ook nog de totw packs etc in de wl en zo nog enorm veel packs door seizoen rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:54
Valandil schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 23:13:
[...]

Toch lekker alsnog.

het is ook maar een +1 op zijn gewone kaart en dit gaat voor 127k.
Mijn advies is verkopen in de hype. Er zijn al veel goede spitsen. Hetzij via sbc's, icons etc.
Ja erg lekker idd. Doe dit jaar een stuk minder aan FIFA. Vooral SBS's, Objectives en SB potjes. Moet zeggen dat ik het online gedeelte (en zeker de WL) totaal niet mis :)
Traeces schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 07:16:
[...]

Jaloers :(

Maar zou hem verkopen als je er niet mee gaat spelen. Je krijgt ook nog de totw packs etc in de wl en zo nog enorm veel packs door seizoen rewards.
Normaal gesproken zou ik hem niet verkopen omdat ik hem elke FIFA weer een grandioze speler vind. Maar ik heb momenteel een Serie A / BPL team en ben tevreden over Origi als spits met Mkhitaryan FBD voorin, dus ik ga hem toch de markt op gooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Zo dan, gisteren Handanovic MOTM geprobeerd (die oranje kaart), maar dat is echt veruit de slechtste keeper die ik ooit heb gebruikt. Die steekt gewoon zijn armen niet uit! Omdat ik met De Vrij en Timber als centraal duo speel, had hij als 1 van de weinige keepers full chem. Maar ben nu Casillas mid-icon aan het uitproberen ook om mijn cv's op full chem te krijgen. Die maakte al wel meteen een betere indruk. Maar eigenlijk vind ik >200k voor een keeper iets te veel. Het is uit nood geboren dus. Maar dan zijn er ineens weinig alternatieven, tenzij ik Timber weer zou vervangen. Maar die heb ik gelinkt aan die Gravenberch kaart, die ik erg lekker vind spelen. En ik wil wel een beetje dat soort spelers gebruiken, puur voor de fun!

[ Voor 11% gewijzigd door Moody2204 op 17-03-2022 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:38
Moody2204 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 08:45:
Zo dan, gisteren Handanovic MOTM geprobeerd (die oranje kaart), maar dat is echt veruit de slechtste keeper die ik ooit heb gebruikt. Die steekt gewoon zijn armen niet uit! Omdat ik met De Vrij en Timber als centraal duo speel, had hij als 1 van de weinige keepers full chem. Maar ben nu Casillas mid-icon aan het uitproberen ook om mijn cv's op full chem te krijgen. Die maakte al wel meteen een betere indruk. Maar eigenlijk vind ik >200k voor een keeper iets te veel. Het is uit nood geboren dus. Maar dan zijn er ineens weinig alternatieven, tenzij ik Timber weer zou vervangen. Maar die heb ik gelinkt aan die Gravenberch kaart, die ik erg lekker vind spelen. En ik wil wel een beetje dat soort spelers gebruiken, puur voor de fun!
Hoe is die de Vrij? Heb nu Marcel op CB staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Beavbusi schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 08:47:
[...]

De Vrij krijgt met een shadow chemistry 99 voor verdedigen! En dat merk je. In 1 op 1 situaties is hij meestal de winnaar, en zijn intercepties vind ik sterk. Zijn enige min is misschien toch een beetje zijn versnelling, maar ik heb daar geen last van gehad. Ik vind hem dus erg goed achterin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Beavbusi schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 08:47:
[...]

Ben zelf ook aangenaam verrast door De Vrij! in positieve zin dan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Rhain schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 08:52:
[...]

Ben zelf ook aangenaam verrast door De Vrij! in positieve zin dan :P
Precies de reden dat ik ook graag met dit soort spelers speel. Is weer eens wat anders dan Kimpembe en Marquinhos of Ramos ;-)

Overigens wel benieuwd naar alle rewards. Heb de 90 potjes Rivals ook nog gehaald :9

[ Voor 12% gewijzigd door Moody2204 op 17-03-2022 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Ik weet niet waar EA allemaal mee bezig is de laatste tijd maar nu glitchen de rewards weer.

Come on Man, ze verdienen jaarlijks miljoenen maar ze kunnen dit spel nog niet eens goed onderhouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 08:45:
Het net de prime van Casillas vervangen, die pakte echt niks behalve 1op1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rewards weer zwaar bagger 3x een 100K pakket met hoogste FB Rebic en Verratti......

Naja weer een shitload aan fodder er bij en een volle TL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom5
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-10-2023
Gisteren Prime Stoichkov uit de mid/prime pick als beste. Had toch wel op wat beters gehoopt, maarja. Wel prima stats maar ben bang dat z'n weakfoot me heel erg tegen gaat staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:38
Traeces schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 09:24:
Rewards weer zwaar bagger 3x een 100K pakket met hoogste FB Rebic en Verratti......

Naja weer een shitload aan fodder er bij en een volle TL.
Hoe kan jij je packs openen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Ik kan de seizoen rewards nu voor het eerst via web app openen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
eerste pack dat je opent...3 totw spelers...maar ook 4 dubbele unttradable....nou kan ik de rest niet meer openen....dat is wel weer jammer...

maar goed gelukkig dat die sbcs er nog zijn...dan gooien we ze daar maar in...

[ Voor 22% gewijzigd door Wii4all op 17-03-2022 09:53 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 09:13:
[...]

Het net de prime van Casillas vervangen, die pakte echt niks behalve 1op1
Ik heb die mid Casillas nog maar 1 potje gebruikt, dus kan er nog weinig van zeggen. Maar met mijn achterhoede (Nuno Mendes - Timber - De Vrij - Di Lorenzo) heb ik weinig opties. Handanovic was helemaal niks zoals ik al schreef, en dan kom je al gauw op een icon-keeper uit. Maar mijn budget was maar 285k. Dus toen besloten om mid Casillas te proberen. Anders zou ik nog kunnen kijken hoe Maignan (die ik wel goed vind) het doet op 8 chemistry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beavbusi schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 09:31:
[...]

Hoe kan jij je packs openen dan?
Webapp ? Heb alle packs gewoon gehad, zelfs seizoen rewards dit keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
Traeces schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 09:47:
[...]

Webapp ? Heb alle packs gewoon gehad, zelfs seizoen rewards dit keer :)
Bij mij deed hij het via de web app juist niet.
Maar gauw via de Playstation gedaan.

Paar walkouts en Silas Fut Birthday. De rest was trash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hier ook weinig soeps, paar totw en 3 walkouts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
4 Jumbo Player Packs; 1x Laimer FBD, 1x totw Coady, de rest 85ers of minder. Jeuj. Nog wat andere packs en ook allemaal sh*t.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/58PJUXU-NY7iIk3uD-5zfN8qDKU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/eC7pcITtxVvreYdKoYu1Vykh.png?f=fotoalbum_large
Bizarre player pick :o

Net daarvoor ook al Lucas Paqueta uit een pakketje en heb POTM Ben Yedder in de spits. Keuze zou dus makkelijk zijn, echter heb ik ook de rode IF Neuer op goal die zeer goed bevalt en een upgrade daarvan is ook niet verkeerd. Daarnaast heb ik Prime Zola als CAM die het ook prima doet.

Wat zal ik doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Saekerhett schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:50:
[Afbeelding]
Bizarre player pick :o

Net daarvoor ook al Lucas Paqueta uit een pakketje en heb POTM Ben Yedder in de spits. Keuze zou dus makkelijk zijn, echter heb ik ook de rode IF Neuer op goal die zeer goed bevalt en een upgrade daarvan is ook niet verkeerd. Daarnaast heb ik Prime Zola als CAM die het ook prima doet.

Wat zal ik doen? :P
Als fekir minimaal net zo goed is al z'n vorige kaart altijd doen haha wat een beest was dat

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Net mijn pakketjes ook geopend en naast Salah, Prime Ronaldinho gepakt!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XO5TjLtpASx97XDuZiH0BK7lo9A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6rrsJf5zzGUcJdvC0pyotLQm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
Kom ik aan met Benzema en Hakimi..... :P

Mijn packluck zit deze week opgesloten in een kast met hangslot. Wel al wat spelers ingeslagen voor de MM-SBC's van vanavond. Kan ik vast wel iets van winst op pakken :)

Ow, en dan vergeet ik alleen Vini POTM uit de Year in Review-pack :+

[ Voor 14% gewijzigd door allstarted1 op 17-03-2022 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
_Uploader_ schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 13:28:
Net mijn pakketjes ook geopend en naast Salah Prime Ronaldinho gepakt!
[Afbeelding]
Gewoon uit nieuwsgierigheid, uit welke pack kwam Dinho?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Nu online
Robbio85 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 13:46:
[...]

Gewoon uit nieuwsgierigheid, uit welke pack kwam Dinho?
Uit een Jumbo pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:56
Augy schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:38:
[...]

Als fekir minimaal net zo goed is al z'n vorige kaart altijd doen haha wat een beest was dat
Fekir gekozen ja. Denk dat een upgrade naar 93 Neuer minder groot is dan nu een middenveld met Paqueta, Fekir en Mid Essien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
Heeft er toevallig iemand info over dat gedoe met die tokens voor Fut Birthday? Ze zouden de mensen met een team 2 speler uit team 1 pakket compenseren met een team 1 speler en het pakket met 6x 83-90 speler is ook nog niet terug. Heb nog 5 tokens die ik daar aan uit wilde geven.

Zal wel weer zo zijn dat ze wachten tot morgenavond dat de promo voorbij is en je niks meer aan de tokens hebt😪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Bizar inderdaad dat ze dat nog steeds niet opgelost hebben.
Het Icon issue kwam als laatst voor maar is als eerste opgelost, terwijl er daar juist geen harde deadline op zit en bij uitgeven van de tokens wel.

[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 17-03-2022 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand met die fb rice kaart gespeeld ? Ziet er namelijk prima uit als sloper op het middenveld en prima passing stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Leuk die Mbappé kaart, heb alleen geen 20 miljoen aan waarde in mijn club...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Moody2204 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:02:
Leuk die Mbappé kaart, heb alleen geen 20 miljoen aan waarde in mijn club...
Niet overdrijven he, is maar iets van 2,5 miljoen volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Nu online
Traeces schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 17:30:
Iemand met die fb rice kaart gespeeld ? Ziet er namelijk prima uit als sloper op het middenveld en prima passing stats.
Zo'n 60 potjes met hem gespeeld op cdm en hij bevalt mij uitstekend, voor mij is hij een betere Sow kaart. Onderschept veel en geeft idd goede passes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
cubert20 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:23:
[...]

Niet overdrijven he, is maar iets van 2,5 miljoen volgens mij
Klopt, was overdreven. Wel pittig wat je er voor in moet leveren echter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Uploader_ schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:35:
[...]

Zo'n 60 potjes met hem gespeeld op cdm en hij bevalt mij uitstekend, voor mij is hij een betere Sow kaart. Onderschept veel en geeft idd goede passes.
Twijfel om hem te doen of een keer gokje met icon pick :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
En de volgende fout is daar.
EA is het 24e token vergeten uit te brengen.
Die had waarschijnlijk bij de Silver Stars moeten zitten gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red87
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 22-09 20:39
Ik heb die season rewards nog niet ontvangen. Iemand anders ook hier mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Nu online
Traeces schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 20:15:
[...]

Twijfel om hem te doen of een keer gokje met icon pick :+
Rice is er nog een weekje, misschien heb je dan nog tijd om fodder te sparen mocht de icon pick niet bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
dutchgio schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 20:17:
En de volgende fout is daar.
EA is het 24e token vergeten uit te brengen.
Die had waarschijnlijk bij de Silver Stars moeten zitten gisteren.
Ik twijfel daaraan - weet niet of je Fredericks hebt gedaan? Daar zat 'ie volgens een website in een van de SBC's. Die heb ik namelijk als enige niet gedaan. Bron. edit; huh...weird. Als je naar Futbin gaat, bestaat de Fredericks SBC uit twee segmenten. Ben nu helemaal de weg kwijt :')

Tot nu toe heb ik de 86+ x7 gekozen (omdat ik niets wist van de FB Team 1-faal) en Ansaldi. Dat zijn 14 + 8 tokens = 22 en heb er een van de Marquee Matchups van vandaag. Kom dus op 23 uit en mis ook die ene ;(

@Dani05

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-4cG5hJWN1E2u6aZPDwQHsHDdy0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sbVI8yBY90v2qLXQOV8zzK8X.jpg?f=fotoalbum_large

En dus weer een f*ckup omdat mensen die niet op de hoogte waren van de fout opnieuw benadeeld worden.....

[ Voor 41% gewijzigd door allstarted1 op 17-03-2022 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 22-09 08:32
Had net opeens een fut birtday team 1 pakket staan …

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
allstarted1 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 20:55:
[...]

Ik twijfel daaraan - weet niet of je Fredericks hebt gedaan? Daar zat 'ie volgens een website in een van de SBC's. Die heb ik namelijk als enige niet gedaan. Bron. edit; huh...weird. Als je naar Futbin gaat, bestaat de Fredericks SBC uit twee segmenten. Ben nu helemaal de weg kwijt :')

Tot nu toe heb ik de 86+ x7 gekozen (omdat ik niets wist van de FB Team 1-faal) en Ansaldi. Dat zijn 14 + 8 tokens = 22 en heb er een van de Marquee Matchups van vandaag. Kom dus op 23 uit en mis ook die ene ;(

@Dani05

[Afbeelding]

En dus weer een f*ckup omdat mensen die niet op de hoogte waren van de fout opnieuw benadeeld worden.....
Er zijn er nu 23 geweest van de 24, bij Fredericks zat er geen.
Zie:
https://www.fifaultimatet...vila-boetius-and-ansaldi/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
dutchgio schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 21:18:
[...]

Zie:
Zag via Futbin ook dat je gelijk had. Ik weet niet wat dat bedrijf aan het doen is, maar het gaat echt compleet nergens meer over. Krijg je te dure speler uit een Pick, dan krijg je er nog een bij. Krijg je een speler uit het verkeerde team, dan krijg je nog de juiste erbij. Vervalt (tijdelijk) de halve promo omdat je niet iedere minuut de sociale media van EA checkt, dan kun je overal naar fluiten. En dan vergeten ze nog tokens ook.

Als ik dit in één maand bij m'n huidige chef had geflikt, had ik een uitkering aan kunnen vragen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik twijfel tussen Ramos sbc en icon pick
Heb nu Ferdinand prime en cozza achterin
Kan 1 van de 2 doen
Wat hadden jullie gedaan ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 21:37:
Kan 1 van de 2 doen
Ramos! Wat een eindbaas

Ik van de 83-90.. geef dan gelijk volland

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 17-03-2022 21:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kan 1 van de 2 doen
Ramos 100% die is echt goed. Die icon pick moet je gewoon geluk hebben dat je wat heb.

Jij hebt al eusebio en puskas. Dan blijft er vrij weinig over wat echt extreem goed is.

Met Ramos weet je wat je krijgt, hij kan ook prima als cvm zelfs spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 21:57:
[...]

Ramos 100% die is echt goed. Die icon pick moet je gewoon geluk hebben dat je wat heb.

Jij hebt al eusebio en puskas. Dan blijft er vrij weinig over wat echt extreem goed is.

Met Ramos weet je wat je krijgt, hij kan ook prima als cvm zelfs spelen.
Thnx heb hem net gedaan
Ben benieuwd hoe die is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik speel wel is tegen lui en als je dan scoort hoor je die ook echt in het net vliegen
Geluid van het net
Weet iemand hoe ik dat kan instellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sossage23
Uiteindelijk vanavond toch het goede pakketje gekregen na lang wachten. En het was het waard. 91 Allan gekregen, past ook perfect in het team.

Dit is wat ik op het moment heb staan
Moet alleen nog een goeie keeper zien te krijgen en linksback, en dan denk ik aan die Nuno Mendes en bijv. Van der Sar. Maar daar heb ik nu de munten nog niet voor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LgLCvAQi8gdcbRJLYLjMZwx41YQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/W5Q0QVvYn2H7Ank6clA0bzED.png?f=fotoalbum_large

In game speel ik 4-1-2-1-2 small. Kanté als CVM. Allan en de Bruyne links en rechts, Zidane op CAM en Messi en Neymar in de spits

Ben nog bezig met een mid/prime icon player pick. Als ik daar een goede keeper of Roberto Carlos uit krijg ben ik eigenlijk al tevreden. De kans op een R9 of Cruyff is natuurlijk heel klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
dutchgio schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 21:18:
[...]

Zie:
Ineens 1 in m'n club... Foutje weer opgelost

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als mensen fodder over hebben die Quaresma kaart is echt een prima kaartje. Dribbelen van die kaart is echt geweldig en zeker icm 5*/5* breng hem meesstal rond de 50 / 60min in voor Salah. Heb hem wel een Deadeye gegeven i.vm. zijn passing die is niet al te best. Pace van 93 voor min 60 is meer dan prima :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbio85
Ik vind ineens Eriksen FF in mijn club, terwijl de promo nog niet begonnen is. Volgens google heeft iedereen deze ineens gekregen ipv de gouden versie (mits ze die gouden versie in de club hadden).

Aangezien ik toch al; ben begonnen met Mbappe POTM ga ik maar eens kijken of ik deze in een van die squads kan gooien.

Edit: Gelukt, squad ingeleverd, thanks EA. 2x 89 1x 88 en 1x 86 ingeleverd. De overige squads inleveren wordt een zware grind, maar daar heb ik gelukkig een maand voor.

Dit soort fouten mag EA van mij vaker maken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8PZe_xwAqcPrKMqVof3Jd-ocrDs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0eUtXEPZEr2avCeItP0r62bq.png?f=user_large

[ Voor 33% gewijzigd door Robbio85 op 18-03-2022 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Kan 1 van de 2 doen
Ik ga hem niet doen. Cozza is sneller dan Ramos. Dus ik w8 nog wel op een betere cv. Ik heb namelijk ook cozza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Augy schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 07:04:
[...]

Ineens 1 in m'n club... Foutje weer opgelost
Dat hebben ze dan wel weer snel opgelost, dan maar op deze manier iedereen een gratis token geven.
Nu de vraag of het handig is om die 7x86+ nu te openen of vanavond bij de nieuwe promo...

En de volgende fout is daar al weer. Eriksen heb ik uiteraard niet in de club zitten...
Zou wel fair zijn als ze die dan aan iedereen geven.

[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 18-03-2022 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Hier wel Eriksen in mijn club en inderdaad ook nu een Special Card.. Nog verhandelbaar ook, maar dat risico neem ik maar niet..

Volgens mij is het ook alleen de Eriksen uit de PL, de Inter versie is nog wel gewoon, maar inmiddels wel een 10K gelijk verkopen kaart geworden :-)

[ Voor 37% gewijzigd door M@cer op 18-03-2022 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M@cer schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 09:23:
Hier wel Eriksen in mijn club en inderdaad ook nu een Special Card.. Nog verhandelbaar ook, maar dat risico neem ik maar niet..

Volgens mij is het ook alleen de Eriksen uit de PL, de Inter versie is nog wel gewoon, maar inmiddels wel een 10K gelijk verkopen kaart geworden :-)
Krijg hem net in een 81+ PP wat een grap haha. EA is weer lekker bezig laatste weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
dutchgio schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:57:
[...]

Dat hebben ze dan wel weer snel opgelost, dan maar op deze manier iedereen een gratis token geven.
Nu de vraag of het handig is om die 7x86+ nu te openen of vanavond bij de nieuwe promo...

En de volgende fout is daar al weer. Eriksen heb ik uiteraard niet in de club zitten...
Zou wel fair zijn als ze die dan aan iedereen geven.
Ik heb Eriksen wel 5x gepackt deze week, maar zijn natuurlijk allemaal in de 81+ en MM's verdwenen. Het zit me ook totaal niet mee deze week. ;w :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Met de Fut Birthday tokens koos ik voor Avila. Hij voelt net als Puskas, maar dan met 5* 5*. Door zijn kracht, agressie en dribbelstats (met havik) kan hij na het kappen direct zuiver uithalen en spelers van zich afhouden. Echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Kan 1 van de 2 doen
ik beide....ik had zoveel 87/88 rated...coins soort van opgemaakt..

Ramos schuift bij mij tegenwoordig door naar het middenveld...daar staat ie ook lekker....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
M@cer schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 09:23:

kut ik had die eriksen ook alleen inderdaad in een MM gestopt...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier nu ook Eriksen speciale versie. Maar dat zullen ze wel weer herstellen lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Het is afwachten wat ermee gebeurt, ook als vanavond die SBC uit moet komen.
Misschien kunnen ze die dan heel goedkoop maken zodat iedereen een speciale Eriksen kaart heeft.

Vorig jaar wisten ze het ook voor elkaar te krijgen om de gewone UCL Brandt kaart te upgraden naar een UCL live kaart in plaats van de UCL live kaart zelf. Dat hebben ze toen niet teruggedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Vergelijkbare situatie met die Ice kaarten een paar maanden terug. Meen me te herinneren dat ik ineens een Ice Schulz in de club had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Die kreeg je nadat de Ice kaart niet meer te packen was, je kreeg toen tijdelijk de gewone kaart.
Dat is hersteld door je achteraf alsnog die kaart te geven. Niet helemaal vergelijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00
Dit weekend gaat het vriendje van mijn dochter mijn wl spelen als het goed is. Ik zelf ben meer een casual speler en vind sbc leuk om te doen en traden en hij doet niets anders dan FIFA spelen.

Nu vraag ik me af waar in mijn team ik moet upgraden.

Dacht aan middenveld Xavi vervangen en eventueel voorin ben yedder . Is gouden mbappe veel beter ?
Of heeft iemand anders nog tips budget is zo rond 950 nu en als ik alle informs verkoop zo rond de 1.8 mil.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WqKMKvPbmcXDA22Rhy7L5YBsrCA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vo5oK53j0a9inVra5QMDiMsz.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o6DGB82XNDmcZScI9dcj_fh9zys=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w10kBNrCxWrF2kco4LzkK5jP.jpg?f=fotoalbum_tile

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Kr44nVogel schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 12:44:
Dit weekend gaat het vriendje van mijn dochter mijn wl spelen als het goed is. Ik zelf ben meer een casual speler en vind sbc leuk om te doen en traden en hij doet niets anders dan FIFA spelen.

Dacht aan middenveld Xavi vervangen en eventueel voorin ben yedder . Is gouden mbappe veel beter ?
Of heeft iemand anders nog tips budget is zo rond 950 nu en als ik alle informs verkoop zo rond de 1.8 mil.
[Afbeelding][Afbeelding]
Ben Yedder vervangen voor Mbappe zou ik idd doen. Heb zelf Ben Yedder POTM (88 rated) en Mbappe gold is echt veel beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kr44nVogel schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 12:44:

[Afbeelding][Afbeelding]
Zou 100% Mbappe nemen, geweldige spits. Vind die echt veel en veel beter dan POTM Yedder. Zou ook naar wat upgrades kijken voor je CV's. FS Ndicka is echt geweldig, kost niet veel en linkt met de CV van Mainz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00
Thanks voor het meedenken dit is het geworden. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/78XqcTEmekY6nqJX3gIaS9EHmaQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D3kSFvhdDBxFbArkHUNvE3Hj.jpg?f=fotoalbum_large

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Als ik naar die nieuwe Fantasy promo kaarten kijk vraag ik me af hoe EA dit gaat regelen qua stats upgrades tijdens TOTS. Alles 99 en 5/5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Robbio85 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:40:
Als ik naar die nieuwe Fantasy promo kaarten kijk vraag ik me af hoe EA dit gaat regelen qua stats upgrades tijdens TOTS. Alles 99 en 5/5?
Bizarre rating al hé... Rashford zit al op tots vorig jaar..

Die kaart van Nani kan wel een leuk worden, goeie link met quaresma en denk niet te duur ivm pace onder de 90 (past niet bij de meta kids 🤣)

[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 18-03-2022 17:57 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dN87AQ6pwOgtcsCmJLN72TowSss=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kVD6X6X75d3XlRNl2TAE85tK.jpg?f=fotoalbum_large
Hoppa

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je snapt natuurlijk wel dat we je nooit meer over packluck willen horen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:13:
[...]

Je snapt natuurlijk wel dat we je nooit meer over packluck willen horen :P