Acties:
  • +4 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:51
Markvd1984 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 23:34:
[...]

Beide ik heb het ook wel is gaat niet om wie het heeft
Gaat erom dat het er is
Ik kan een doelpunt vanaf de middenlijn voorspellen dat moet toch niet kunnen
Er gebeuren teveel dingen die je zelf niet in hand hebt
Terwijl je zelf speelt ,fouten maken door mezelf dan baal ik en moet ik dingen beter doen
Maar door cpu en ae dingen heb ik niet in de hand
Uitstappen vage passes etc

Dit doe ik namelijk niet
En dat frustreerd mij .ik wil graag zelf de fouten maken ipv dat de cpu dat voor mij doet
Herhaling, herhaling, herhaling, herhaling....

Je kunt je er ook bij neerleggen dat het een game met tekortkomingen is en op tijden met een verziekte community. En dus niet zo drukmaken en spuien dat alles slecht is. Laat het EA weten met je portemonnee door de game niet meer te kopen totdat 'ie in jouw ogen acceptabel geprogrammeerd is.

Ik kies ervoor om de game te spelen, spelers uit te proberen en te 'accepteren' dat soms alles om vage redenen tegenzit of dat ik tegen een laggende Duitser speel die na een doelpunt laat zien dat hij/zij liever bij de dansmariekes had gezeten. "Joh, doe je ding...ik win een volgende pot wel. Succes." Stuk beter voor je bloeddruk, je omgeving en het forum... :)

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:34
Over verziekte community gesproken.. onderstaande kreeg ik na een overwinning.

Begrijp nog steeds niet wat ie ermee wil zeggen 🤣
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w-oSpTIdDXlrDcrpYlUSCUN1F5c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hfiIGIf1LvtecdpT1q0bSZAR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Augy schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 23:47:
Over verziekte community gesproken.. onderstaande kreeg ik na een overwinning.

Begrijp nog steeds niet wat ie ermee wil zeggen 🤣
[Afbeelding]
Ik vind ook niet dat jij mag winnen.
Vind overigens wel dat hij niet meer mag reporten vanwege grove overtredingen van de spelling/grammatice regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
cubert20 schreef op zondag 13 maart 2022 @ 00:09:
[...]

Ik vind ook niet dat jij mag winnen.
Vind overigens wel dat hij niet meer mag reporten vanwege grove overtredingen van de spelling/grammatice regels.
🤣🤣🤣

Heb hem maar bedankt, zo ben k dan ook wel weer 🤞

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
[...]

Gaat erom dat het er is
Terwijl je zelf speelt ,fouten maken door mezelf dan baal ik en moet ik dingen beter doen

Dit doe ik namelijk niet
En dat frustreerd mij .ik wil graag zelf de fouten maken ipv dat de cpu dat voor mij doet
Ben wel benieuwd waarom het er dan is.
Je zegt zelf dat je het soms mee hebt en soms tegen, het bestaat volgens jou, maar waarom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
allstarted1 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 22:36:
[...]

Mja, heb geen zin om al m'n fodder daarin te storten. Ik wacht namelijk op Ramos. Voor mij altijd een must-have in FIFA :P
Ja dan snap ik je keuze man :)
Ramos heb ik niet veel aan linkt alleen met de Gea

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 22-09 08:32
[...]

Gaat erom dat het er is

Dit doe ik namelijk niet
Probeer eens een boek in het weekend, dit moet je toch nier willen elke week ? 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
Markmaas schreef op zondag 13 maart 2022 @ 07:01:
[...]

Ja dan snap ik je keuze man :)
Ramos heb ik niet veel aan linkt alleen met de Gea
Sowieso gaat het even afhangen van de prijs. Heb de stats gezien en die komen redelijk overeen met De Vrij, die ik ook heb gedaan voor m'n Serie A-team. Een kleine hype-opslag mag, maar het moet niet uit de pas gaan lopen met bv. 2x 86, 1x87, of erger...met 1x88 rated-team. Dan blijft Ramos lekker in z'n hok :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-09 10:22
Die Ziyech birthday kaart is gecanceld vanwege de oorlog in Oekraïne.
Met andere woorden, we kunnen nog maar weinig nieuwe Chelsea spelers verwachten.
Ik begin me er onderhand aan te irriteren dat overdreven gedoe van EA.
Hou je lekker bij de gameplay ipv je hier mee te bemoeien.
Ziyech had gewoon een vette kaart kunnen hebben die ik kon gebruiken ipv z'n moments kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-09 10:22
allstarted1 schreef op zondag 13 maart 2022 @ 07:56:
[...]

Sowieso gaat het even afhangen van de prijs. Heb de stats gezien en die komen redelijk overeen met De Vrij, die ik ook heb gedaan voor m'n Serie A-team. Een kleine hype-opslag mag, maar het moet niet uit de pas gaan lopen met bv. 2x 86, 1x87, of erger...met 1x88 rated-team. Dan blijft Ramos lekker in z'n hok :P
Klopt, had ik ook vergeleken.
Scheelt maar heel weinig.
Benieuwd wat de prijs is.
Die van Icardi en Neymar waren prima kwa prijs/kwaliteit verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:20
Daar zijn we weer, het eindresultaat van mijn WL: Voor de 5e x op rij 50 punten, dus ook voor de 5e x op rij 1 puntje te weinig voor de volgende rang... :+

Mijn WL is ieder weekend exact hetzelfde. Maar ik wil het woord scripted niet in mijn mond nemen. Opvallend is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
allstarted1 schreef op zondag 13 maart 2022 @ 07:56:
[...]

Volgens die sheriff op twitter zou Ramos 83 pace krijgen. In dat geval zal de prijs niet al te hoog moeten zijn, aangezien het dan niet echt een endgame kaart is zoals Varane Flashback.

Hoorde ook dat er van de week een Mbappe POTM zou komen. Denk dat ik daar prio aan geef, gold Mbappe is zo'n beetje mijn enige tradeable kaart, kan ik die 500-600k (!) gebruiken om Allan of Tchouameni te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Moody2204 schreef op zondag 13 maart 2022 @ 13:39:
Daar zijn we weer, het eindresultaat van mijn WL: Voor de 5e x op rij 50 punten, dus ook voor de 5e x op rij 1 puntje te weinig voor de volgende rang... :+

Mijn WL is ieder weekend exact hetzelfde. Maar ik wil het woord scripted niet in mijn mond nemen. Opvallend is het wel.
heb je de mogelijkheid om op andere tijden te spelen? Anders zou ik zeggen, probeer de laatste 5 potten eens op een ander moment. Wat later in het weekend, geen idee of je dat past in je planning enzo. Maar wellicht krijg je dan nog een free win bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik zag gister ook op free wins te wachten maar alles moest op eigen kracht 🤣

Is dat sws al niet iets minder? Of iets wat vooral op de zondag voorkomt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
fifanoob schreef op zondag 13 maart 2022 @ 13:57:
[...]

heb je de mogelijkheid om op andere tijden te spelen? Anders zou ik zeggen, probeer de laatste 5 potten eens op een ander moment. Wat later in het weekend, geen idee of je dat past in je planning enzo. Maar wellicht krijg je dan nog een free win bv.
Zit wat in inderdaad. Volgende x eens de laatste op zondagavond spelen ipv in de middag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo zit weer in elite. Toch een vrij groot skill gap met div 1. Naja tot nu toe meer gewonnen dan verloren dus helemaal prima :)

Wat vinden de mensen die nuno mendes hebben van hem ? Tot nu toe vind ik hem eigenlijk redelijk tegen vallen. Vind hem eigenlijk niet veel beter dan delaine.

[ Voor 38% gewijzigd door Traeces op 13-03-2022 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Begonnen met de laatste 2 swaps in SB. Wat een hel haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zondag 13 maart 2022 @ 15:11:

Wat vinden de mensen die nuno mendes hebben van hem ? Tot nu toe vind ik hem eigenlijk redelijk tegen vallen. Vind hem eigenlijk niet veel beter dan delaine.
Mij bevalt hij wel. Maar ik heb geen ervaring met Delaine. Veel van mijn aanvallen beginnen bij Nuno Mendes, omdat hij goed op kan komen vanaf de backpositie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 13 maart 2022 @ 15:55:
[...]

Mij bevalt hij wel. Maar ik heb geen ervaring met Delaine. Veel van mijn aanvallen beginnen bij Nuno Mendes, omdat hij goed op kan komen vanaf de backpositie.
Vind hem zelf heel vaak uit positie en vind hem
Niet zo snel en wendbaar aanvoelen als ze stats zeggen.

Die 5 star skill is wel grappig , heb al vaak een AK gedaan waardoor heel de weg open lag ineens tot de achterlijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zondag 13 maart 2022 @ 16:52:
[...]

Vind hem zelf heel vaak uit positie en vind hem
Niet zo snel en wendbaar aanvoelen als ze stats zeggen.

Die 5 star skill is wel grappig , heb al vaak een AK gedaan waardoor heel de weg open lag ineens tot de achterlijn.
Ja smaken verschillen. Zo vond ik Mkhikitaryan tegenvallen deze WL. Te weinig aanwezig door zijn workrates vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laat Ramos wel lekker gaan , 560k beetje teveel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Euh....Ramos -> links. Toch dat 88-rated team waar ik bang voor was. Wordt me iets te gortig.

Enniehoe, Year in Review gedaan. Vinicius Jr. is de enige juiste keuze hier toch? Komt dan in plaats van Hazard. Passing van Kanté was niet heel goed, toch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zmr1_sNCeHlHBQMUcJO6NrR0-FM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uB7RAUku1FnDqwPnLjE8UmEO.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door allstarted1 op 13-03-2022 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Tja...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AzFpp4_G4Y_wXL26RStc6mDT47M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/msxgx6MIXvgI0rMmPJNadAQ0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
Wow........dat is wel heel pijnlijk. Shaqiri die waarschijnlijk nooit meer een upgrade krijgt en Til...*ouch* Sorry, man! :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zondag 13 maart 2022 @ 19:27:
Laat Ramos wel lekker gaan , 560k beetje teveel :)
Ik had er een week fodder voor gespaard. Ben erg benieuwd samen met varane.

Uit de PP insigne Adidas en koulibaly.

Straks ziet het team er ingame zou uit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2koLDbH88IQ3tMw70edj3kJWMv4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ipbpsdLVXsCPqyyROgpOyOY4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 13 maart 2022 @ 20:01:
[...]

Ik had er een week fodder voor gespaard. Ben erg benieuwd samen met varane.

Uit de PP insigne Adidas en koulibaly.

Straks ziet het team er ingame zou uit.
[Afbeelding]
Wacht wel even de rewards af deze week of ik hem doe. En hou even de revieuws in de gaten, qua stats is hij prima. vind alleen die high attacking workrate gevaarlijk voor een cv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik twijfel ook over Ramos. Vind hem ook nog behoorlijk aan de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
Ramos is in-game altijd wel goed volgens mij, eigen bodytype helpt dan ook mee.
Wel wat duurder dan ik had verwacht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Donderdag krijgt iedereen extra veel rewards dan zal de prijs van de sbc wel een stuk omlaag gaan

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23:17
Weet iemand hoe ik zorg dat mijn spits de bal meteen meeneemt en open/weg draait
Bij mij duurt het 10 sec ofzo voordat die bal onder controle heeft kost tijd en de snelheid is weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
Markvd1984 schreef op zondag 13 maart 2022 @ 22:42:
Weet iemand hoe ik zorg dat mijn spits de bal meteen meeneemt en open/weg draait
Bij mij duurt het 10 sec ofzo voordat die bal onder controle heeft kost tijd en de snelheid is weg
L1 ingedrukt bij de aanname werkt bij mij prima

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Wii4all schreef op zondag 13 maart 2022 @ 22:12:
Donderdag krijgt iedereen extra veel rewards dan zal de prijs van de sbc wel een stuk omlaag gaan
uhm...fodder is al laag...hoeveel lager moet het worden?...en meeste rewards zijn untradable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
cubert20 schreef op zondag 13 maart 2022 @ 22:55:
[...]

L1 ingedrukt bij de aanname werkt bij mij prima
Thnx
Ga ik dat is proberen
Eusebio is bij mij zo langzaam met draaien en zijn aaname
Elke diepe bal die ik speel staat die standaard met de rug naar het doel
Heb wel tactiek achter de linies kruipen maargoed

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tom5
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-10-2023
Lekker hoor, rode Hernandez als PP en FB Fekir uit de rewards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom5
Degene die de mid/prime player pick hebben gedaan, wat kregen jullie? Twijfel om die nu dan maar te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Tom5 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 11:03:
Degene die de mid/prime player pick hebben gedaan, wat kregen jullie? Twijfel om die nu dan maar te doen
Torres mid / Torres prime / Eto'o prime..
Laatste genoemde gekozen en wel blij mee. Voor het eerst deze FIFA dat icon SBC's bij mij OK zijn, na Henry mid / Socrates mid / Van Der Sar / Kluivert prime uit andere icon SBC's.

Ik had nog een filmpje van Nick runthefutmarket gekeken, de picks lopen wel enorm uiteen.

[ Voor 16% gewijzigd door Rhain op 14-03-2022 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 16:14

nexhil

BAM!

Traeces schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 20:25:
Fuck baal zo erg dat ik die otw Ronaldo niet heb gekocht van de week. Twijfelde en toch niet gedaan , nu gaat die kaart door het dak heen……

Edit :

Gvd weer ineens een dc van de servers, daar gaat me 6-0 bedankt ea pffff

En ja hoor pot erna krijg ik een tegenstander met prime Pele, mid cruijf, vieira , tackle vol de bal en krijg rood voor niks. Heb van alle kanten de herhaling gekeken en hij speelt 100% de bal. Zit er daarna 3x goed tussen en hij stuitert precies in de voeten van de vrij staande Pele. Echt deze game is soms zo oneerlijk……..
ik speel waarschijnlijk niet zo hoog als mensen hier (Divisie 3, op series X)
Gisteren kreeg ik in 1 pot 2 penalties tegen terwijl ik niet eens de speler bestuurde. zo erg. 1 wist ik te stoppen.

Maar dan heb je van die teams met 9 icons tegen je en dan sta ik daar met met een 87 team, dan ben ik na 4 tegen doelpunten in 25 minuten gewoon klaar en stop ik. Geen rage quit, want ik kan er niet meer boos om worden, maar meer een 'Dit is zonde van mijn tijd' quit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom5
Rhain schreef op maandag 14 maart 2022 @ 11:09:
[...]

Laatste genoemde gekozen en wel blij mee. Voor het eerst deze FIFA dat icon SBC's bij mij OK zijn, na Henry mid / Socrates mid / Van Der Sar / Kluivert prime uit andere icon SBC's.
Zo, dat is inderdaad prima. Zou ik ook dik tevreden mee zijn. Misschien toch de gok maar wagen dan. Kan de kosten wel aardig drukken denk ik, ga ook de 86x7 nog doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
nexhil schreef op maandag 14 maart 2022 @ 11:11:
[...]

ik speel waarschijnlijk niet zo hoog als mensen hier (Divisie 3, op series X)
Gisteren kreeg ik in 1 pot 2 penalties tegen terwijl ik niet eens de speler bestuurde. zo erg. 1 wist ik te stoppen.
Ik kreeg afgelopen Weekend League deze penalty tegen: de speler van de tegenpartij loopt tegen mijn verdediger aan, buitelt over hem heen, en ik krijg de penalty tegen.... Fifa heeft soms rare fratsen zoals we allemaal wel weten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 11:58:
[...]

Ik kreeg afgelopen Weekend League deze penalty tegen: de speler van de tegenpartij loopt tegen mijn verdediger aan, buitelt over hem heen, en ik krijg de penalty tegen.... Fifa heeft soms rare fratsen zoals we allemaal wel weten!

[YouTube: FIFA 22 - Penalty?!?!?]
Haha zoiets had ik dit weekend ook.

Ook dat ineens me eigen salah als een malle gaat rennen en de door mij bestuurde mbappe omver loopt
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op maandag 14 maart 2022 @ 12:15:
[...]

Haha zoiets had ik dit weekend ook.

Ook dat ineens me eigen salah als een malle gaat rennen en de door mij bestuurde mbappe omver loopt
:+
Ik vraag me wel af of dat soort dingen door een bepaalde lag komt of foutjes in het spel zijn. Heb dit weekend namelijk ook een nieuwe router in gebruik genomen en zo’n ding lijkt er altijd ff in te moeten komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 11:58:
[...]

[YouTube: FIFA 22 - Penalty?!?!?]
Duidelijke strafschop 🤣🤣🙈

Zo had ik er ook 2 in een wedstrijd gisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Dit seizoen gewoon nog niet uit DIV2 kunnen komen. Heel het seizoen alleen maar 5+ miljoen teams tegen krijgen met minimaal Eusebio / Ginola / Cruijff / Pele / Ronaldo etc.
Sinds deze week krijg ik iets normalere teams tegen. Overigens precies hetzelfde gedrag als vorige seizoenen. Waar ik pas laatste week meermaals wist te promoveren naar elite.

Gisteren dé wedstrijd voor promotie naar DIV1. Ik sta écht met pijn en moeite 2-1 voor. In de 80e minuut, uit het niets bizarre lag, niet mee te spelen. Tegenstander heeft er schijnbaar geen last van, want hij scoort 2-2. Fluit signaal klikt, ik balen, maar blij dat het geen verlies is..
Krijg ik een "you are disconnected from the servers".. en je raad het al.. ik krijg alsnog een verlies in m'n maag.. |:( :'( . Mag ik dan gewoon echt niet promoveren? En als ik dan dat verhaal van @Moody2204 lees.. klopt toch af en toe echt geen zak van.. Al kan ik me niet voorstellen dat ze je op persoonsniveau gaan "treiteren"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Rhain schreef op maandag 14 maart 2022 @ 13:02:
Dit seizoen gewoon nog niet uit DIV2 kunnen komen. Heel het seizoen alleen maar 5+ miljoen teams tegen krijgen met minimaal Eusebio / Ginola / Cruijff / Pele / Ronaldo etc.
Sinds deze week krijg ik iets normalere teams tegen. Overigens precies hetzelfde gedrag als vorige seizoenen. Waar ik pas laatste week meermaals wist te promoveren naar elite.

Gisteren dé wedstrijd voor promotie naar DIV1. Ik sta écht met pijn en moeite 2-1 voor. In de 80e minuut, uit het niets bizarre lag, niet mee te spelen. Tegenstander heeft er schijnbaar geen last van, want hij scoort 2-2. Fluit signaal klikt, ik balen, maar blij dat het geen verlies is..
Krijg ik een "you are disconnected from the servers".. en je raad het al.. ik krijg alsnog een verlies in m'n maag.. |:( :'( . Mag ik dan gewoon echt niet promoveren? En als ik dan dat verhaal van @Moody2204 lees.. klopt toch af en toe echt geen zak van.. Al kan ik me niet voorstellen dat ze je op persoonsniveau gaan "treiteren"
Zo kom ik maar niet in Elite. Vind het niet erg hoor, div. 1 ben ik al dit tevreden mee, maar dit valt me telkens weer op (of iets vergelijkbaars):

Stel dat je er nog 4 moet winnen om te promoveren, en je zit er lekker in. Wedstrijd 1, 2 en 3 lopen als een tierelier, dus promotie zit er dik in. Maar dan DE promotiewedstrijd. Ineens een compleet ander wedstrijdbeeld. En dat een paar keer telkens als je weer op dat punt komt.

Zonder weer een discussie op te willen roepen, ben ik er wel van overtuigd dat je voor een promotiewedstrijd, of volgende rang of wat dan ook, een stapje extra moet zien te zetten. Als dat al lukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
Rhain schreef op maandag 14 maart 2022 @ 13:02:

Oh joh....dat had ik gisteren in m'n laatste Champs-kwalificatiewedstrijd. Had het betere team qua rating en stond tot de 81ste minuut met slechts 1-0 voor omdat zijn Gold Maignan optrad als een met Red Bull-doordrenkte octopus. Prima, uitspelen die pot, dacht ik. Totdat Clauss HL, Fofana HL, Renato SS, Kimpembe en Nuno Mendes FB niet meer konden rennen, ondanks dat ze nog voldoende stamina hadden. Passes over 3 meter kwamen niet meer aan, ieder duel ging verloren.

Resultaat: binnen vijf in-game minuten 1-1, 2-1, 3-1.... :+ Pot eindigde ook met die stand, nadat ik nog een open kans huizenhoog over schoot met Yedder POTM omdat er toen weer een gigantische versnelling in de gameplay kwam.

Eindigde daardoor op 19 punten, dus waren weer enerverende potjes. Ik kan me er niet druk om maken, haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Bij Rivals heb ik vergelijkbare ervaringen. Zou het kunnen dat de promotiewedstrijd tegen iemand uit de hogere divisie wordt gespeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Robbio85 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 15:55:
Bij Rivals heb ik vergelijkbare ervaringen. Zou het kunnen dat de promotiewedstrijd tegen iemand uit de hogere divisie wordt gespeeld?
Dat zou best kunnen. Ik weet niet of het FIFA 21 of FIFA 20 was maar daar kon je na elke pot zien hoeveel punten je tegenstander had. Ik heb toen wel eens potjes gespeeld tegen mensen met vel meer punten die volgens de ranking in een hogere divisie zaten. Dat zal met deze FIFA niet veel anders zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Traeces schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 10:05:
[...]

Heb je futbin linkje ? Kan deze niet openen :)
Zo staat het er nu bij: https://www.futbin.com/22/squad/6535205

Die switch ik ingame naar een 41212 (2) of een 433 (4).
Allemaal untradeables. Op Sterling na. De bruyne wissel ik vaak al snel voor cancelo om hem op het middenveld te krijgen. En dan Claus of Tierney special cards als back.

Ik wil met name mijn verdediging echt beter krijgen. Maar vind het lastig te bepalen welke verdediger ik moet halen die ook een beetje waardevast is.
Ik heb overigens ook Timber gehaald en Martinez gedaan.
Maar ik zit te twijfelen of ik niet gewoon Ruben Dias TOTY neer moet zetten achterin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Robbio85 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 15:55:
Bij Rivals lijkt dat inderdaad wel het geval, met name die laatste wedstrijd om te promoveren is vaak van een heel ander niveau dan de wedstrijden daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Zouden jullie eerder voor een icon player pick gaan dan de ramos sbc? Speel met Kimpembe Gold en Saliba in het centrum.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
saert schreef op maandag 14 maart 2022 @ 16:56:
Zouden jullie eerder voor een icon player pick gaan dan de ramos sbc? Speel met Kimpembe Gold en Saliba in het centrum.
Eerste twee wedstrijden was Ramos echt een beest! Overigens als je meer van de snelle CV bent zoals een cozza is het denk je man niet.. check anders de review van inception of auzio
YouTube: 5⭐ SKILL MOVES 92 FUT BIRTHDAY RAMOS PLAYER REVIEW! SBC SERGIO RAMOS...
YouTube: IS HE WORTH IT? 🤔 92 FUT BIRTHDAY SERGIO RAMOS PLAYER REVIEW! - FIFA...

Icon PP is me altijd iets teveel gokken, zoveel icons zijn er niet die je gaat gebruiken in de huidige status van het spel.

[ Voor 42% gewijzigd door Augy op 14-03-2022 17:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Ik zou dan eerder Ramos doen, dan weet je dat je een echt goede kaart krijgt.

De kans op slechte Icons die je niet op kunt stellen is erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
DeBers schreef op maandag 14 maart 2022 @ 16:17:
[...]

Allemaal untradeables. Op Sterling na. De bruyne wissel ik vaak al snel voor cancelo om hem op het middenveld te krijgen. En dan Claus of Tierney special cards als back.

Ik wil met name mijn verdediging echt beter krijgen. Maar vind het lastig te bepalen welke verdediger ik moet halen die ook een beetje waardevast is.
Maar ik zit te twijfelen of ik niet gewoon Ruben Dias TOTY neer moet zetten achterin.
Ik gebruik Timber en Varane zijn FB kaart, heerlijk duo.

Mocht je Varane niet gedaan hebben dan zou Rudiger zijn HM kaart een optie zijn, erg goede kaart ook. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:41
Rhain schreef op maandag 14 maart 2022 @ 11:09:
[...]

Ik had nog een filmpje van Nick runthefutmarket gekeken, de picks lopen wel enorm uiteen.
Ik had ook prime Eto naast Vieri en Capita mid. Blij mee al had ik eigenlijk geen nieuwe spits nodig. Even kijken of ie beter is dan TOTY Lewa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
allstarted1 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 15:35:
[...]

Oh joh....dat had ik gisteren in m'n laatste Champs-kwalificatiewedstrijd. Had het betere team qua rating en stond tot de 81ste minuut met slechts 1-0 voor omdat zijn Gold Maignan optrad als een met Red Bull-doordrenkte octopus. Prima, uitspelen die pot, dacht ik. Totdat Clauss HL, Fofana HL, Renato SS, Kimpembe en Nuno Mendes FB niet meer konden rennen, ondanks dat ze nog voldoende stamina hadden. Passes over 3 meter kwamen niet meer aan, ieder duel ging verloren.

Resultaat: binnen vijf in-game minuten 1-1, 2-1, 3-1.... :+ Pot eindigde ook met die stand, nadat ik nog een open kans huizenhoog over schoot met Yedder POTM omdat er toen weer een gigantische versnelling in de gameplay kwam.

Eindigde daardoor op 19 punten, dus waren weer enerverende potjes. Ik kan me er niet druk om maken, haha.
Ik geniet van hoe jij schrijft overigens (Red Bull doordrenkte octopus _/-\o_ )

Maar het lijkt er inderdaad op dat je die potjes toch tegen iemand uit een hogere divisie of met een hogere ranking speelt. Ik lig er overigens ook niet wakker van, maar het is wel vreemd dat je soms een serie van geweldige potten hebt, maar die ene wedstrijd lijkt dat in 1 klap verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Weet iemand overigens hoe je uit voorzetten kan scoren voor de icon swaps? In deze fifa is het bijna onmogelijk voor mijn gevoel..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
saert schreef op maandag 14 maart 2022 @ 19:14:
Weet iemand overigens hoe je uit voorzetten kan scoren voor de icon swaps? In deze fifa is het bijna onmogelijk voor mijn gevoel..
Buiten spelers op get in behind en een kopsterke spits (Ronaldo oid) en voor de pot gooien maar 🙈🤣

Ik heb het met Messi en mbappe (toty beide loan) vrij snel gefixt

[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 14-03-2022 19:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• allstarted1
Moody2204 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 18:46:
[...]

Maar het lijkt er inderdaad op dat je die potjes toch tegen iemand uit een hogere divisie of met een hogere ranking speelt. Ik lig er overigens ook niet wakker van, maar het is wel vreemd dat je soms een serie van geweldige potten hebt, maar die ene wedstrijd lijkt dat in 1 klap verdwenen.
offtopic:
Haha, thanks - heeft vast te maken met m'n werk ;) Al zit ik wat dat betreft in heel andere markten. Zie m'n schrijfsels dan ook maar als een uitlaatklep na een dag werken... :P

Goed, net een Player Pick gedaan en er kwam gelijk een 91 Oblak uit.....misschien toch maar even fodder gaan storten om Ramos de komende anderhalve week binnen te hengelen :P En dan van de week natuurlijk nog de Milestones Rewards en Rivals :) Daarnaast nog twee dagen FB Swap-tokens schrapen en Ansaldi halen. Dan zijn m'n updates wel in orde.
saert schreef op maandag 14 maart 2022 @ 19:14:
Als je de zestien binnenkomt met twee spelers, hoe lullig ook qua afstand, gewoon op vierkantje (of het Xbox-equivalent) tikken. Werkt voor mij in ieder geval.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Markmaas
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bVGHAjbM0kzKqmvpKbdpptEMNYE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hgOXm3H6l0NPe4o7ay2WmElc.jpg?f=fotoalbum_large

Not bad siuuu😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 18:46:
[...]

Net promotie duel naar elite verloren.. idd op gekke ballen, onderbroken passes. Miss lag het wel aan mij haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Etebo is echt een baas op het middenveld. Kondogbia heb ik geen ervaring mee, sorry :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
allstarted1 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 20:03:
[...]

Etebo is echt een baas op het middenveld. Kondogbia heb ik geen ervaring mee, sorry :+
Tsja baalde ook van Etebo had hem al anders Haag ik hem gekozen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op maandag 14 maart 2022 @ 20:03:
[...]

Net promotie duel naar elite verloren.. idd op gekke ballen, onderbroken passes. Miss lag het wel aan mij haha
Ik denk het niet ;-)

Ik zat met een probleem met linken. Wil Griezman FB weer terug in mijn team in plaats van Mkhitaryan Fut Birthday. Ik wil nu Prime Rijkaard proberen als cdm. Iemand ervaring met hem toevallig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Moody2204 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 20:17:
[...]

Ik denk het niet ;-)

Ik zat met een probleem met linken. Wil Griezman FB weer terug in mijn team in plaats van Mkhitaryan Fut Birthday. Ik wil nu Prime Rijkaard proberen als cdm. Iemand ervaring met hem toevallig?
Ik heb vorig jaar met hem gespeeld
Twijfelde ni weer ,alleen zijn workrates en snelheid twijfel ik over

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• allstarted1
Ladies and gentleman! We've got him!

Voor ongeveer 120K aan spelers + playerpicks gedaan en ongebruikte fodder erin gestort, maar gezien de reviews is 'ie het waard. Mr. Sergio Ramos!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ArV_8yH7yLL_0cKZUoUb2rRJq8c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bxj4wvszEnKaMEAS9nJEzWTJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
Lekker hoor! Hier een goeie avond. Al mij Rivals potjes gewonnen. Behalve........ de wedstrijd waarin ik naar Elite kon promoveren.... 8)7

Edit: bij de 2e kans vanavond is het toch gelukt. Pak ik nog net ff Elite mee. :9

Maar goed, ff wat anders. Ik wilde dus Griezmann terug in mijn team (heeft me vandaag naar Elite geloodst), maar ik heb dus Rijkaard gekocht voor de chemistry. Ben nog niet overtuigd echter. Heeft iemand advies wat ik met onderstaand team zou kunnen doen? Ingame speel ik meestal 4-1-2-1-2 en soms nog 4-2-3-1.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YnPfrJwYX_omS8TNXHyS8AxyMkI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yxW77AveZ3d0bMln0v3FmADC.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 83% gewijzigd door Moody2204 op 14-03-2022 22:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 21:29:
Lekker hoor! Hier een goeie avond. Al mij Rivals potjes gewonnen. Behalve........ de wedstrijd waarin ik naar Elite kon promoveren.... 8)7

Edit: bij de 2e kans vanavond is het toch gelukt. Pak ik nog net ff Elite mee. :9

Maar goed, ff wat anders. Ik wilde dus Griezmann terug in mijn team (heeft me vandaag naar Elite geloodst), maar ik heb dus Rijkaard gekocht voor de chemistry. Ben nog niet overtuigd echter. Heeft iemand advies wat ik met onderstaand team zou kunnen doen? Ingame speel ik meestal 4-1-2-1-2 en soms nog 4-2-3-1.

[Afbeelding]
Ik heb het opgegeven, dan maar div 1🤣

Officieel nog 25 potjes voor de 90 maar dat zijn er net wat teveel voor een paar dagen.

Ik kan op de een of andere manier echt totaal niet overweg met mbappe, had ik vorig jaar ook al. Ben maar terug naar Yedder potm. Om alles op chem te houden Casillas prime op goal gezet. Mocht dat niks zijn dan maar varane op 8 chem spelen

[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 15-03-2022 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeBers schreef op maandag 14 maart 2022 @ 16:17:
[...]

Je kan er zoiets van maken ?

https://www.futbin.com/22/squad/6552840

Dias is ook echt heel goed alleen kost een stuk meer dan Rudiger en die is ook echt een beest. Ligt natuurlijk ook aan je speel style en welke spelers je fijn vind.

Heb hem dit jaar nog niet gebruikt maar vind normaal gesproken die Hierro echt een heel fijn kaartje, zeker met schaduw er op. Is misschien niet de snelste maar zijn positie kiezen is altijd mega goed en compenseert daar veel mee.

Overigens zelf de duurste squad van Ramos al ingeleverd, ga hem toch maar doen want tja Sergio Ramos _/-\o_ Het oude CV duo in ere hersteld Ramos en Varane.

Ook Quaresma maar even meegepakt voor die prijs, als hij echt goed is kan hij zelfs direct basis in door al mijn Portugezen in mijn team :9

[ Voor 11% gewijzigd door Traeces op 15-03-2022 08:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rhain
Augy schreef op maandag 14 maart 2022 @ 20:03:
[...]

Hou vol! Het is mij gisteren na 10 potjes toch gelukt om "het systeem" te verslaan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom5
Dit is mijn huidige team; https://www.ea.com/fifa/u...Id=fcOY8Nkmn0hhH:FFA22PS4

Pack ik voor de tweede keer FB Fekir. (nu untradable) Toch maar erin zetten voor Mkhitaryan? Lijkt elkaar qua stats niet heel veel te ontlopen verder

[ Voor 3% gewijzigd door Tom5 op 15-03-2022 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Tom5 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 09:26:
Dit is mijn huidige team; https://www.ea.com/fifa/u...Id=fcOY8Nkmn0hhH:FFA22PS4

Pack ik voor de tweede keer FB Fekir. (nu untradable) Toch maar erin zetten voor Mkhitaryan? Lijkt elkaar qua stats niet heel veel te ontlopen verder
Ik zou kijken of je Mhiki op een bepaalde manier in de spits kan krijgen - daar is het echt een baas. Kante terug naar het middenveld om je verdediging te ondersteunen. Rijkaard naar rechts als link tussen Mhiki en Ibanez. Misschien ook Fekir de spits in, naast Mhiki? Dan blijven Kante en Ginola allebei op chem volgens mij. :) Enige die dan misschien off-chem gaat is Sterling. Maar dan zou je bv. Best naar RM kunnen schuiven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Rhain schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 09:13:
[...]

Hou vol! Het is mij gisteren na 10 potjes toch gelukt om "het systeem" te verslaan O-)
Haha ik moet nog aan de gang voor de laatste swap met m'n Duitse pauper team 🤣 weinig tijd en zin verder deze week

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
Rhain schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 09:13:
[...]

Zo vloog ik in 7 wins op rij terug naar Elite. Ligt dus niet echt aan "het systeem".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom5
allstarted1 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 09:40:
[...]

Ik zou kijken of je Mhiki op een bepaalde manier in de spits kan krijgen - daar is het echt een baas. Kante terug naar het middenveld om je verdediging te ondersteunen. Rijkaard naar rechts als link tussen Mhiki en Ibanez. Misschien ook Fekir de spits in, naast Mhiki? Dan blijven Kante en Ginola allebei op chem volgens mij. :) Enige die dan misschien off-chem gaat is Sterling. Maar dan zou je bv. Best naar RM kunnen schuiven.
Dit is m'n startopstelling, ik speel in game uiteraard anders. In game speel ik Mkhi en Ginola spits, Best/Sterling aan de zijkanten en CM's Gullit/Kante. Ga na donderdag ook nog de Icon PP afmaken, misschien dat daar nog iets aardigs uitkomt. Ik vind Mkhi idd ook een baas zeker met die 5/5, maar z'n workrates staan me toch een beetje tegen. Vandaar de twijfel, Fekir is toch wel een beetje de OP kaart van deze fifa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Tom5 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 09:55:
[...]

Dit is m'n startopstelling, ik speel in game uiteraard anders. In game speel ik Mkhi en Ginola spits, Best/Sterling aan de zijkanten en CM's Gullit/Kante. Ga na donderdag ook nog de Icon PP afmaken, misschien dat daar nog iets aardigs uitkomt. Ik vind Mkhi idd ook een baas zeker met die 5/5, maar z'n workrates staan me toch een beetje tegen. Vandaar de twijfel, Fekir is toch wel een beetje de OP kaart van deze fifa
Heb zelf nog niet met Fekir gespeeld, dus kan daar niks over zeggen. Wel slaak ik iedere keer een kleine zucht als 'ie weer eens in een team zit waar ik tegen moet spelen :+

Mhiki vind ik persoonlijk een van de leukste spitsen waar ik deze editie mee heb gespeeld. Ook Origi Showdown bevalt me erg goed, die is echter nog in concurrentiestrijd met Vardy RTTF. Die laatste heb ik tradeable. Mochten ze winnen deze week, dan gaat 'ie waarschijnlijk de verkoop in, aangezien hij dan de upgrade krijgt naar 92-rating. Tot die tijd blijf ik nog even in dubio...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom5
allstarted1 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 10:10:
[...]

Heb zelf nog niet met Fekir gespeeld, dus kan daar niks over zeggen. Wel slaak ik iedere keer een kleine zucht als 'ie weer eens in een team zit waar ik tegen moet spelen :+

Mhiki vind ik persoonlijk een van de leukste spitsen waar ik deze editie mee heb gespeeld. Ook Origi Showdown bevalt me erg goed, die is echter nog in concurrentiestrijd met Vardy RTTF. Die laatste heb ik tradeable. Mochten ze winnen deze week, dan gaat 'ie waarschijnlijk de verkoop in, aangezien hij dan de upgrade krijgt naar 92-rating. Tot die tijd blijf ik nog even in dubio...
Ja, daar baal ik toch ook een beetje van, dat ik die Origi niet heb gedaan. Heb ik het altijd lastig mee, echt goede spits, zeker na die upgrade

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
saert schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 09:54:
[...]

Zo vloog ik in 7 wins op rij terug naar Elite. Ligt dus niet echt aan "het systeem".
En wanneer was dit? De laatste week?
Ik kreeg het namelijk heel het seizoen amper voor elkaar om te winnen in DIV2, behalve de laatste week waarin ik vrij snel doorstootte naar de laatste promotie wedstrijd. Ik durf bijna te zeggen dat als ik vanavond en morgen avond nog even speel, ik zo door DIV1 loop naar elite. Dit patroon komt nu ieder seizoen voor namelijk..
Maar er is hier al eens een mogelijke verklaring voor gegeven.. Goede spelers die blijven hangen in een div 1 of 2 om makkelijker punten te verzamelen voor WL.

[ Voor 12% gewijzigd door Rhain op 15-03-2022 10:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Rhain schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 10:20:
[...]

Ik kreeg het namelijk heel het seizoen amper voor elkaar om te winnen in DIV2, behalve de laatste week waarin ik vrij snel doorstootte naar de laatste promotie wedstrijd. Ik durf bijna te zeggen dat als ik vanavond en morgen avond nog even speel, ik zo door DIV1 loop naar elite. Dit patroon komt nu ieder seizoen voor namelijk..
Maar er is hier al eens een mogelijke verklaring voor gegeven.. Goede spelers die blijven hangen in een div 1 of 2 om makkelijker punten te verzamelen voor WL.
Is toch ook logisch? Aangezien je niet kan degraderen schuiven steeds meer mensen omhoog. Jij komt straks tegen lui te spelen die continu in div3 vast zaten maar dan toch een div hoger komen en dan komen ze jou tegen. Jij verslaat hun weer redelijk eenvoudig etc.

Hoe dichter we bij het einde van het seizoen zitten hoe makkelijk het niveau wordt, op elite niveau na.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 13:25
[...]

Straks heel elite weer terug in div2 😬

Ik zit nu in Div 1. Blijf daar wel even hangen tot donderdag.

Vorige keer kreeg ik in het nieuwe seizoen zoveel klop na Elite in Div 2.

Ik ben geen Elite speler, in die zin, ik wil vooral spelen voor de lol en Elite was voor mij ieder wedstrijd vol concentratie en volle bak.

Soms wil je spelers opstellen die niet aan de meta voldoen, maar gewoon leuk zijn om te gebruiken, maar loop je steeds achter de feiten aan.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
@fifanoob Is ook logisch, maar dat goede spelers blijven hangen in een lagere divisie is wel frustrerend.

@Valandil wat jij zegt is precies in lijn met hoe ik het ervaar.
Ik ben ook geen elite speler, maar kwam vorig seizoen wel in elite terecht op de laatste dag van het seizoen.
Ik wil met een leuk team spelen, niet meta, maar daardoor was ik denk ik heel het seizoen kansloos in DIV2.

Dus dit keer niet promoveren naar Elite en straks hopen dat DIV3 iets leuker speelt.
Op naar het nieuwe seizoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Rhain schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 10:49:
@fifanoob Is ook logisch, maar dat goede spelers blijven hangen in een lagere divisie is wel frustrerend.
waarom zouden goede spelers blijven hangen dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Omdat je de wins veel makkelijker binnen haalt als je tegen spelers van onder je niveau speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
fifanoob schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 10:50:
[...]

waarom zouden goede spelers blijven hangen dan?
Om eenvoudiger aan wins en dus rewards + WL quali points te komen?
Pak even mijn voorbeeld. Als ik straks in het nieuwe seizoen in de eerste week weet te promoveren naar Elite, dan kan ik daarna wins in rivals en dus de rewards + WL wel op m'n buik schrijven.
Sterker nog, dat had ik nu de laatste weken in DIV2. Ik kreeg het niet meer voor elkaar om te winnen, waardoor ik niet eens m'n wekelijkse rewards meer haalde. Dus nu denk ik wel 2x na of ik wel wil promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Goede spelers hoeven die quali points niet te halen? Die krijgen die punten wel binnen via de wl rewards.
Je haalt makkelijker wins binnen maar de rewards zijn ook lager. In de elite krijg je elke week een playerpick bv en betere packs. Dus ik geloof daar niet zo in? Tuurlijk zullen een x aantal % dat doen maar ik denk dat dat te verwaarlozen is.

Zeker omdat je in de elite divisie je zelf wel kan laten "zakken" en dus makkelijker tegenstanders kan treffen.

[ Voor 14% gewijzigd door fifanoob op 15-03-2022 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mienster
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 28-03 12:58
fifanoob schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 11:07:
Goede spelers hoeven die quali points niet te halen? Die krijgen die punten wel binnen via de wl rewards.
Je haalt makkelijker wins binnen maar de rewards zijn ook lager. In de elite krijg je elke week een playerpick bv en betere packs. Dus ik geloof daar niet zo in? Tuurlijk zullen een x aantal % dat doen maar ik denk dat dat te verwaarlozen is.

Zeker omdat je in de elite divisie je zelf wel kan laten "zakken" en dus makkelijker tegenstanders kan treffen.
Eens, waarom zou je blijven hangen in DIV 1. Je hebt gewoon een ranking in elite.
Laatste twee seizoenen Elite gehaald halverwege het seizoen, eerste wedstrijden vaak kansloos verloren maar als mijn ranking is gezakt naar 1600-1700 is het niveau echt niet veel hoger als DIV1.

Vervolgens krijg je wel gewoon betere rewards als DIV 1. Ben het wel ook eens met het feit dat jet het de eerste twee weken van een nieuw seizoen in DIV 2 erg slecht kan treffen met de tegenstanders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
[...]

Afgelopen 2 weken. @fifanoob vat het hieronder goed samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo Ramos ondertussen ook binnen :) Volgende upgrades komen in de aanval of Kante vervangen. Stoor me toch wel steeds meer aan zijn slechte passing.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dEIpsZ0arglDtjdto88Llobkwwo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r9doLqjxzt0v2gssnHN2V91g.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 13:19
Voor mij gevoel bijna fifa uit gespeeld en alleen nog kiezen welke van de 2 teams ik ga bouwen na mijn Moments maldini.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-pyyjwGWzxZ6lVBrDhmr-YcBvLI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WnlCDJ79AgxH6DutlcRC4pW6.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F4eqN9cLUBQks7BRhetgg-P60yQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SB2qqdlGxfxkntdHag8uQELL.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 13:07:
Zo Ramos ondertussen ook binnen :) Volgende upgrades komen in de aanval of Kante vervangen. Stoor me toch wel steeds meer aan zijn slechte passing.

[Afbeelding]
Merk je iets van varane op 8 chem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:11:
[...]

Nog niet mee gespeeld op 8 chem, maar zal wel niet :)

Wil Donna weer eens proberen want die van der Sar heeft zoveel vage ketsers word er helemaal gek van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Augy schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:11:
[...]

Merk je echt niks van. Gebruik hem al een tijdje op 8 chem nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Mbappe POTM van februari wordt overal aangeven/gezegd....

Ben benieuwd wat voor teams je daarvoor moet gaan inleveren.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wii4all schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 15:38:
Mbappe POTM van februari wordt overal aangeven/gezegd....

Ben benieuwd wat voor teams je daarvoor moet gaan inleveren.
Dat word denk potm ronaldo niveau qua teams alleen nog een stap erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Z'n goud kaart is al met 100k+ gecrasht. De POTM wordt 94 rated, die zal behoorlijk duur worden en niet iedereen kunnen betalen. Moet je ook niet willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:39
Iemand een idee wanneer die potm mbappe uitkomt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Vrijdag volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 13:07:

[Afbeelding]
Mag ik wellicht een suggestie doen? Kante eruit en dan zet je Guendouzi er in? Heb je en lengte, goede passing en prima defence stats erop. :) En hij is behoorlijk cheap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
85+ was 3x gold 🥳

Merk inmiddels dat de fodder wel op is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 22-09 08:32
Lucas paqueta uit de 85 upgrade! Enige manier om in het team te krijgen is door kante te vervangen. Maar dan krijg ik hem samen met prime essien als cvm’s in 4231 (beide h/h workrates) lijkt me ook weer niet handig…

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 19:35:
85+ was 3x gold 🥳

Merk inmiddels dat de fodder wel op is
Beter kunnen wachten morgen zit CR7 in de
Packs :P tenminste dat verwacht iedereen :9
Pagina: 1 ... 95 ... 128 Laatste