Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die mkhi kaart maar even gedaan aangezien ik een enorme shitload aan 85 en lager fodder had.

Pakte nog lloris dus met puur fodder die sbc gedaan. Ben benieuwd hoe hij speelt stats zien er gruwelijk uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom5
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-10-2023
Traeces schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:07:
Die mkhi kaart maar even gedaan aangezien ik een enorme shitload aan 85 en lager fodder had.

Pakte nog lloris dus met puur fodder die sbc gedaan. Ben benieuwd hoe hij speelt stats zien er gruwelijk uit.
Fijne speler hoor. Wel lastig te linken maar die 5/5 vind ik echt heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tom5 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:28:
[...]

Fijne speler hoor. Wel lastig te linken maar die 5/5 vind ik echt heerlijk
Word bij mij een super sub , kan hem ook totaal niet linken. Deed alleen om me fodder wat te slinken , kreeg continu dubbele die ik moest discarden. Beetje zonde :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Wel mooi dat veel icon moments een flinke speed boost hebben gekregen, waardoor de meesten bruikbaar zijn.

https://www.futbin.com/pl...=desc&version=icon_moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Capsaicin schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:01:
Wel mooi dat veel icon moments een flinke speed boost hebben gekregen, waardoor de meesten bruikbaar zijn.

https://www.futbin.com/pl...=desc&version=icon_moment
Sommige hebben ook een wf upgrade gekregen :) Pirlo heeft nu 5* / 5*. Wat ik begreep gaat Maradona ook naar 4 wf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Weet eigenlijk niet zeker hoe hiermee om te gaan. Heb zelf geen neigingen tot gokverslaving, maar moet zeggen dat het soms moeilijk is om het te weerstaan als ze die lightning rounds doen. Na een paar keer een waardeloze ultimate pack te hebben gekocht tijdens '21 en eerdere '22 promos is het een stuk makkelijker om die packs te weerstaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:34
Ben ik de enige die deze promo tot op heden wat tegen vind vallen?

Misschien waren m'n verwachtingen te hoog 🤣

[ Voor 27% gewijzigd door Augy op 09-03-2022 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Augy schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:06:

Ik kijk vooral naar de kaarten die betaalbaar zijn of via SBC zijn te krijgen. Bijna allemaal waardeloos, maar Mkhitaryan maakt het goed, geweldige kaart, en op 10 chem te krijgen met Cordoba, Darmian (Showdown SBC) en Verde (objective).

Verder vind ik die tokens een goeie toevoeging, altijd fijn om wat fodder packs te bemachtigen (ik ga voor die 86+ pack).

Zo'n CR7 oid maakt me niet veel uit gezien de kans dat je die packt 0.000001% is.

[ Voor 10% gewijzigd door Robbio85 op 09-03-2022 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:06:

Vind de laatste 3 promo’s al matig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Robbio85 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:25:
[...]

Ik kijk vooral naar de kaarten die betaalbaar zijn of via SBC zijn te krijgen. Bijna allemaal waardeloos, maar Mkhitaryan maakt het goed, geweldige kaart, en op 10 chem te krijgen met Cordoba, Darmian (Showdown SBC) en Verde (objective).

Verder vind ik die tokens een goeie toevoeging, altijd fijn om wat fodder packs te bemachtigen (ik ga voor die 86+ pack).

Zo'n CR7 oid maakt me niet veel uit gezien de kans dat je die packt 0.000001% is.
Is mikhi echt zo goed? Is dat de sbc die je gedaan moet hebben of gaat missen?

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 09-03-2022 17:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:54
Net qua packluck het absolute dieptepunt bereikt. Ik wou nog even profiteren van deze TOTW met Mbappe en Dembele erin, er zitten ook wel een aantal FUT birthday kaarten tussen waaronder Suarez en Kroos waar ik graag mijn team voor zou omgooien. Dus ik doe de 25x 83+ pack met Icon Swap tokens. Ben ook bezig met de Desailly SBC aangezien ik dit weekend tijdens het openen van packs Sergio Ramos maar liefst 3x untradable had gepacked en ik had hem al untradable in mijn club. Dus ik dacht met de 25x 83+ op zijn minst wat goede fodder te krijgen.

Wat denk je? Hoogste was een 87 Modric, verder 1x 86, 2x 85, een paar 84 en welgeteld 15! 83 rated spelers. Wat een frauduleuze pack zeg!

Dat met die terugkerende hogere rated untradable duplicates is ook wel verdacht. Volgens mij probeert EA daarmee spelers te stimuleren om dure SBCs te doen. Hebben ze niet voldoende fodder of coins? Is er altijd wel een deel van de playerbase zo gek om geld te steken in het kopen van packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 17:35:
[...]

Paar x gebruikt als super sub , hij is wel echt mega vlug en wendbaar. Nog niet echt mee op doel geschoten.

Deze wl ga ik hem pas echt een paar x goed gebruiken.
mar101 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 17:51:
Net qua packluck het absolute dieptepunt bereikt. Ik wou nog even profiteren van deze TOTW met Mbappe en Dembele erin, er zitten ook wel een aantal FUT birthday kaarten tussen waaronder Suarez en Kroos waar ik graag mijn team voor zou omgooien. Dus ik doe de 25x 83+ pack met Icon Swap tokens. Ben ook bezig met de Desailly SBC aangezien ik dit weekend tijdens het openen van packs Sergio Ramos maar liefst 3x untradable had gepacked en ik had hem al untradable in mijn club. Dus ik dacht met de 25x 83+ op zijn minst wat goede fodder te krijgen.

Wat denk je? Hoogste was een 87 Modric, verder 1x 86, 2x 85, een paar 84 en welgeteld 15! 83 rated spelers. Wat een frauduleuze pack zeg!

Dat met die terugkerende hogere rated untradable duplicates is ook wel verdacht. Volgens mij probeert EA daarmee spelers te stimuleren om dure SBCs te doen. Hebben ze niet voldoende fodder of coins? Is er altijd wel een deel van de playerbase zo gek om geld te steken in het kopen van packs.
Dacht dat mijn pack net alleen benz erg was maar schijnbaar kan hij dus nog slechter :')

[ Voor 62% gewijzigd door Traeces op 09-03-2022 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 18:25:
[...]

Paar x gebruikt als super sub , hij is wel echt mega vlug en wendbaar. Nog niet echt mee op doel geschoten.

Deze wl ga ik hem pas echt een paar x goed gebruiken.

[...]

Dacht dat mijn pack net alleen benz erg was maar schijnbaar kan hij dus nog slechter :')
Fodder genoeg maar onmogelijk te linken voor mij.. zit stiekem nog wat te hopen op of dybala of een hele goede PL/L1 speler

Wisselen doe ik eigenlijk nooit haha geen noodzaak hier in m'n team

[ Voor 26% gewijzigd door Augy op 09-03-2022 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 18:33:
[...]

Fodder genoeg maar onmogelijk te linken voor mij.. zit stiekem nog wat te hopen op of dybala of een hele goede PL/L1 speler

Wisselen doe ik eigenlijk nooit haha geen noodzaak hier in m'n team
Voor mij ook niet heb hem als super sub, vind yedder namelijk redelijk tegenvallen als hij invalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 18:54:
[...]

Voor mij ook niet heb hem als super sub, vind yedder namelijk redelijk tegenvallen als hij invalt.
Ik denk dat yedder de 10 chem echt nodig heeft in z'n pace en afronding. Bij mij een prima duo met CR. Al zal hij wel als eerste vervangen worden.. had meer van hem verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Pfoe daar gaan kimpembe en mahrez RTTF in prijs
Vooral mahrez opvallend aangezien die nog steeds naar 96 rated kan gaan mits city z'n best wat doet.

Bale 200k omhoog, 400k en 70 balans :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:51
Happy days! Kan ik eindelijk Hakimi OTW op LB vervangen, haha!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2-87jHkRif3EGgezITwgv8k7aas=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DVw9bQlYwfaqhezVNr87vp5U.jpg?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Augy schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 17:35:
[...]

Als je nog wat fodder hebt zou ik m wel doen. Aangezien de slechte links kun je twijfelen om er veel coins in te steken. Maarja 5/5 en die stats....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Robbio85 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 09:25:
[...]

Als je nog wat fodder hebt zou ik m wel doen. Aangezien de slechte links kun je twijfelen om er veel coins in te steken. Maarja 5/5 en die stats....
Ik ben ook nog aan het twijfelen - ik heb voor m'n Serie A-team al de beschikking over Tammy Abraham FB, Ilicic RTTF, Simeone HL, Raspadori FS en Mertens Fire. Ook heb ik Sanchez RTTF nog, al speelt die nu CAM. Maar heb deze week een paar potten gespeeld tegen Mhiki en wow, wat is die wendbaar. Varane Moments had best wat moeite met 'm.

Enige behoefte die ik in m'n Serie A-team nog heb is een LB. Daar speelt Hernandez Gold nog steeds...z'n TOTW zou dus welkom zijn :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
lol net rewards...kreeg een fut birthday kamara...en lloris...goed voor de fodder zeg maar...

Maar ook volland / kjear en sirgu en arnold...kaarten die iedereen inmiddels wel kent ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23:17
Vanaf wanneer kunnen we de tokens omwisselen van fb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
Morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prima rewards, had onverhandelbaar gekozen een keer voor meer kans op CR7.

Fb torreira
Fb Di Lorenzo
Stuk of 6 wl, 2x motm speler en een if.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Robbio85 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 09:25:
[...]

Kan hem makkelijk doen.. wacht nog heel even af tot hij bijna verloopt. Miss komen er nog wat leaks van sbc.. denk aan dybala of een goede Franse cv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:56:
Prima rewards, had onverhandelbaar gekozen een keer voor meer kans op CR7.

Fb torreira
Fb Di Lorenzo
Stuk of 6 wl, 2x motm speler en een if.
Sterling en aspas totw. Prima, niet bijzonder maar meer als verwacht 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Laatste tijd toch wel wat rustiger hier merk ik. Heb nog steeds wel plezier in het spel, maar nu Gran Turismo 7 is uitgekomen ben ik van plan die morgen te gaan halen.... Dan gaat de Fifa disc voor het eerst sinds oktober uit de Playstation... :) Ivm de spaarzame vrije tijd is het eigenlijk alleen Fifa, maar nu toch maar ff een tijdje on hold...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:22
Hier ook al een week geen FIFA vanwege GT7. Nog niet gemist eigenlijk…..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat ook komt omdat de content niet heel geweldig is laatste promo’s.

Momenteel heb ik ook weinig te melden, upgrades in me elftal kosten minimaal 500k of meer momenteel. Dus ben wel even aan het sparen nog. Verwacht de meeste eigenlijk meer dan een miljoen zelfs.

Denk dat ik eerst delaine ga vervangen, die word toch wel de zwakke plek op links achter.

Zit alleen met ndicka die ik eigenlijk niet kwijt wil, dus word een icon of Franse lb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Helaas bagger uit de 84+ PP. Wel wat hoge fodder uit de MM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03:43
Op dit moment vind ik Rivals enorm saai. Ik heb ook geen enkel motivatie meer om Fifa te spelen. Voor het eerst de Rivals bonussen dan ook niet behaald. Ik had 2,6 mil op de bank en nog best veel fodders, ik dacht gister laat ik maar een Prime icon sbc doen. Uiteindelijk kwam daar Campbell eruit, prima. Vervolgens meteen Mid of Prime player pick gedaan, kwam daar Henry prime uit. Ik miste nog een spits, dus dat kwam goed uit. Met de resterende coins nog Petit Moments gehaald.

Zojuist drie keren de 84+ player pick SBC's gedaan, kwam daar Benzema, Lloris en als klap op de vuurpijl de onderste player pick uit. Het lijkt alsof EA mij weer probeert over te halen om weer te gaan spelen. Haha gezeik, precies wanneer ik geen motivatie meer heb.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kn8zkNW07iQR_QLzvw5AnblvinE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TpP1eqWLaWKkCwsrrqNXPX4h.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GrWy3B-7TaORGjXssVzfSOwken0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3JE7gC2vUzr6FYSgZR7KbNop.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:20
Haha, ja zal je altijd zien. Die Nuno Mendes vind ik overigens beregoed!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Ik moet zeggen dat ik juist weer de lol te pakken heb . 4-2-2-2 is echt zo een leuke opstelling 😁 goed tegen park the bus, al moet ik zeggen dat het soms lastig blijft en vooral vervelend als je 1 counter tegen krijgt haha. Hoe hoger je komt hoe irritanter het spelen van de tegenstander is denk daarin tegen des te lekkerder als je ze wint

Inmiddels laatste checkpoint voor elite divisie. Als ik die haal deze week heb k m'n doelen wel bereikt haha

[ Voor 36% gewijzigd door Augy op 11-03-2022 07:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Moody2204 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 07:23:
Haha, ja zal je altijd zien. Die Nuno Mendes vind ik overigens beregoed!
Wil die gast echt hebben maar kan hem niet zo goed linken, dan komt Ndicka maar op 8 chem :) Dan scheelt toch redelijk wat stats zag ik.

Wil eigenlijk TOTY Dias en Nuno Mendes maar daar kom ik z'n miljoen voor te kort :+
Augy schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 07:39:
Ik moet zeggen dat ik juist weer de lol te pakken heb . 4-2-2-2 is echt zo een leuke opstelling 😁 goed tegen park the bus, al moet ik zeggen dat het soms lastig blijft en vooral vervelend als je 1 counter tegen krijgt haha. Hoe hoger je komt hoe irritanter het spelen van de tegenstander is denk daarin tegen des te lekkerder als je ze wint

Inmiddels laatste checkpoint voor elite divisie. Als ik die haal deze week heb k m'n doelen wel bereikt haha
Hoop dat je het haalt, deze week 2x de promotie wedstrijd voor elite verloren. Eerste echt zuur in de 92ste minuut. Tweede zwaar terecht gast was beter en had een veel beter elftal. Kreeg er wel de schijt van heel de avond echt totaal geen goede tegenstanders behalve de 2x promotie wedstrijd.

Die 4-2-2-2 ga ik ook weer lekker spelen dit weekend :) Mooie is ook als je tegenstander goed is je makkelijk naar 422 kan schakelen en iets verdediger kan staan. Merk je vrij weinig van in-game omdat alleen je vleugel spelers wat verder terug staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Traeces schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:43:
[...]

Wil die gast echt hebben maar kan hem niet zo goed linken, dan komt Ndicka maar op 8 chem :) Dan scheelt toch redelijk wat stats zag ik.

Wil eigenlijk TOTY Dias en Nuno Mendes maar daar kom ik z'n miljoen voor te kort :+

[...]

Hoop dat je het haalt, deze week 2x de promotie wedstrijd voor elite verloren. Eerste echt zuur in de 92ste minuut. Tweede zwaar terecht gast was beter en had een veel beter elftal. Kreeg er wel de schijt van heel de avond echt totaal geen goede tegenstanders behalve de 2x promotie wedstrijd.

Die 4-2-2-2 ga ik ook weer lekker spelen dit weekend :) Mooie is ook als je tegenstander goed is je makkelijk naar 422 kan schakelen en iets verdediger kan staan. Merk je vrij weinig van in-game omdat alleen je vleugel spelers wat verder terug staan :)
Kom ik aan met Div. 4 waar ik gisteren naartoe ben gepromoveerd, haha :+ Twee keer lukte promotie niet, maar speelde gisteren opnieuw promotie. Dacht bij de instart dat ik het niet zou redden, aangezien de tegenstander een paar icons had, plus Marquinhos en Kimpembe in de verdediging. Kwam echter binnen 4 minuten al op 1-0 voor met een heerlijk finesse schot van Grealish FB. Ragequit en dus promotie.

Heb de afgelopen twee jaar weinig Rivals gespeeld, maar pak de laatste weken m'n wekelijkse potten voor Rewards mee. Merk dat het steeds iets beter gaat en dus steeds iets beter meekom. Heeft vast ook met m'n teams te maken, aangezien ik soms gasten tegenkom met een 83-rated team, waar bijvoorbeeld Gold Gabriel Jesus nog in de spits staat. Ga Rivals in met deze teams om het een beetje af te wisselen:

- Premier League
- Ligue 1 + verstekelingen

Daarnaast gisteren toch Mhikitariyan gedaan. Moet nu echt alleen nog een versterking hebben op LB.

- Serie A

Dat moet Hernandez worden, maar alles boven Gold is duur. En ook Spinazolla WW blijft prijzig. Hoop dus op een goede pull of pick deze week....

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-09 20:41
Had nog wat coins en weinig spelers door die player picks… open een ultimate pack en krijg Kante en Kimmich. Maar je krijgt daar ook zo’n Mega pack bij… zie ik Fut Birthday…. Zie ik Portugal Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Dwl1xND62ugDwf0a14x-sFQerc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NfSNikPUjnEe8yrAKjrgHwA2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• allstarted1
pacod schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:55:
Had nog wat coins en weinig spelers door die player picks… open een ultimate pack en krijg Kante en Kimmich. Maar je krijgt daar ook zo’n Mega pack bij… zie ik Fut Birthday…. Zie ik Portugal [Afbeelding]
Goed shirt heeft 'ie ook aan! :P Staat 'm goed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
allstarted1 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:55:
[...]

Kom ik aan met Div. 4 waar ik gisteren naartoe ben gepromoveerd, haha :+ Twee keer lukte promotie niet, maar speelde gisteren opnieuw promotie. Dacht bij de instart dat ik het niet zou redden, aangezien de tegenstander een paar icons had, plus Marquinhos en Kimpembe in de verdediging. Kwam echter binnen 4 minuten al op 1-0 voor met een heerlijk finesse schot van Grealish FB. Ragequit en dus promotie.

Heb de afgelopen twee jaar weinig Rivals gespeeld, maar pak de laatste weken m'n wekelijkse potten voor Rewards mee. Merk dat het steeds iets beter gaat en dus steeds iets beter meekom. Heeft vast ook met m'n teams te maken, aangezien ik soms gasten tegenkom met een 83-rated team, waar bijvoorbeeld Gold Gabriel Jesus nog in de spits staat. Ga Rivals in met deze teams om het een beetje af te wisselen:

- Premier League
- Ligue 1 + verstekelingen

Daarnaast gisteren toch Mhikitariyan gedaan. Moet nu echt alleen nog een versterking hebben op LB.

- Serie A

Dat moet Hernandez worden, maar alles boven Gold is duur. En ook Spinazolla WW blijft prijzig. Hoop dus op een goede pull of pick deze week....
Speel ook amper Rivals, sinds je niet meer kan degraderen vind ik er geen hol meer aan. Ene keer krijg je enorm goede tegenstander en de andere keer krijg ik ineens iemand die je binnen 10min ingame laat RQ. Geen pijl op trekken welke tegenstand je krijgt.

Heb dit seizoen volgens mij pas ook weer ergens van 30 potten Rivals gespeeld. Alleen maar 8 Wins halen per week en vind weer best. Zodra ik in Div 1 zit gaat dat ook een stuk makkelijker. Enige wat Elite meer heeft is volgens mij die PP.
pacod schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:55:
Had nog wat coins en weinig spelers door die player picks… open een ultimate pack en krijg Kante en Kimmich. Maar je krijgt daar ook zo’n Mega pack bij… zie ik Fut Birthday…. Zie ik Portugal [Afbeelding]
Zieke pull ! Zeer jaloers ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Jullie problemen met de app? Ik word er uit gekickt, vervolgens log ik opnieuw in en is er geen "club/team" gekoppeld aan m'n account?! 5 minuten geleden nog SBC's gedaan..

Net als @Lashrom ook totaal geen motivatie voor Rivals meer, maar kan het niet laten om wat SBC's te voltooien. Als er nu iets met m'n account is, dan ben ik er wel echt klaar mee.

[ Voor 35% gewijzigd door Rhain op 11-03-2022 09:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Traeces schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:04:
[...]

Speel ook amper Rivals, sinds je niet meer kan degraderen vind ik er geen hol meer aan. Ene keer krijg je enorm goede tegenstander en de andere keer krijg ik ineens iemand die je binnen 10min ingame laat RQ. Geen pijl op trekken welke tegenstand je krijgt.

Heb dit seizoen volgens mij pas ook weer ergens van 30 potten Rivals gespeeld. Alleen maar 8 Wins halen per week en vind weer best. Zodra ik in Div 1 zit gaat dat ook een stuk makkelijker. Enige wat Elite meer heeft is volgens mij die PP.

[...]

Zieke pull ! Zeer jaloers ;w
Dat is wel jammer inderdaad.
Ze hebben dat gedaan omdat iedereen zich liet degraderen om zo makkelijk accomplishments te halen
Maar dit krijg je ervoor terug helaas.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Traeces schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:04:
[...]

Dat niet meer degraderen vind ik ook ergens wel jammer. Ik kom straks vast op een punt dat ik niks meer win en vastzit in een divisie die te hoog gegrepen is. Dan zou ik liever lager spelen. Maar denk dat EA daar toch wel rekening mee houdt, door je na een aantal potten een makkelijkere tegenstander voor te schotelen, zoals je zelf stelt: iemand die vervolgens na 10 min RQ.

Ah well, ik speel nu lekker rustig m'n potten en zie wel waar het eindigt. Dit weekend even kijken of ik m'n Ligue 1- en La Liga Swaps afrondt. Misschien zondag m'n Champs-kwali als ik zin heb. Champs is iets waar ik eigenlijk echt geen tijd en zin voor heb om goed voor te gaan zitten. Zoals ik van de week al zei, vind ik dat er op dit moment te veel modes in de game worden aangesproken om je binnen de game te houden. Silver Lounge, Fut Birthday Friendlies, Icon Swaps, Squad Battles Swaps, Rivals, Fut Champions....het is een soort full-time baan als je alles wil bijhouden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:22
Rhain schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:12:
Jullie problemen met de app? Ik word er uit gekickt, vervolgens log ik opnieuw in en is er geen "club/team" gekoppeld aan m'n account?! 5 minuten geleden nog SBC's gedaan..
Hier hetzelfde, zal wel storing zijn

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
allstarted1 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:15:
[...]

Dat niet meer degraderen vind ik ook ergens wel jammer. Ik kom straks vast op een punt dat ik niks meer win en vastzit in een divisie die te hoog gegrepen is. Dan zou ik liever lager spelen. Maar denk dat EA daar toch wel rekening mee houdt, door je na een aantal potten een makkelijkere tegenstander voor te schotelen, zoals je zelf stelt: iemand die vervolgens na 10 min RQ.

Ah well, ik speel nu lekker rustig m'n potten en zie wel waar het eindigt. Dit weekend even kijken of ik m'n Ligue 1- en La Liga Swaps afrondt. Misschien zondag m'n Champs-kwali als ik zin heb. Champs is iets waar ik eigenlijk echt geen tijd en zin voor heb om goed voor te gaan zitten. Zoals ik van de week al zei, vind ik dat er op dit moment te veel modes in de game worden aangesproken om je binnen de game te houden. Silver Lounge, Fut Birthday Friendlies, Icon Swaps, Squad Battles Swaps, Rivals, Fut Champions....het is een soort full-time baan als je alles wil bijhouden...
Mijn probleem is vooral als ik Div 1 speel ik ook DIV 1 tegenstand wil. Daar word ik een betere speler van, niet dat ik iemand match die door toeval en veel spelen eigenlijk in Div 3 b.v. hoort. Zie Rivals nu als een "moetje" je voor rewards en dat is het.

Van mij mogen ze degradatie weer lekker aanzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
M@cer schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:24:
[...]

Er is blijkbaar weer 'onderhoud' waardoor alles 2 uur plat ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom5
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-10-2023
M@cer schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:24:
[...]

Ik heb dit inderdaad ook, ik schrok al. Dan is er niets aan de hand inderdaad, gewoon even afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Van mij mag degradatie ook weer terugkomen. Maar dan wel op 1 of andere manier dat goede spelers zich niet af laten zakken. Want dat vond ik ook een grote ergernis! Zit zelf ook 1 win verwijderd van Elite. Maar dat je nu dus twijfelt of je die winst wel zal pakken......... ik vond de vorige keer Elite wel echt lastig namelijk. Het seizoen is nog maar 1 week toch? Eén weekje sweaty games moet ik kunnen overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Zit wat te twijfelen over mkhi. Totaal geen links voor een er zijn geruchten over een bepaalde PSG verdediger (SBC) die ik wel graag wil hebben.

Dus ik hou m'n fodder maar even vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:43:
[...]

[...]

4-4-2 staat er idd in als verdedigende tactiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Zijn er al leaks voor team 2? Heb nog zo'n Ligue 1 prime players pack van objectives. Even kijken of ik de teleurstelling uitstel tot na 7 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Robbio85 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:54:
Zijn er al leaks voor team 2? Heb nog zo'n Ligue 1 prime players pack van objectives. Even kijken of ik de teleurstelling uitstel tot na 7 :+
https://twitter.com/futar.../1502219934587359234?s=21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:50
Nou die WL is een drama vandaag. Normaal speel ik veel in de ochtend, dat ging niet vanwege onderhoud, maar in de middag speelt echt het afvoerputje van community blijkbaar.
Alleen maar met 10 man verdedigen en steekballen naar voren pompen. De gameplay is zo verrot sloom dat je niet door de muur heen komt. Ik ben er wel weer klaar mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 13:25
Ultimate pack
Icon (je weet het is een moments)
6 flares!!

…Baresi… :|

Leuk voor de coins, maar can enthousiasme naar toch wat teleurstelling

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:49:
Zit wat te twijfelen over mkhi. Totaal geen links voor een er zijn geruchten over een bepaalde PSG verdediger (SBC) die ik wel graag wil hebben.

Dus ik hou m'n fodder maar even vast
Zie wat geruchten over Sergio Ramos, als dat een dikke kaart is ga ik die direct doen voor naast Varane. Kan ik ook gelijk Nuno Mendes er naast zetten >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Traeces schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:06:
[...]

Zie wat geruchten over Sergio Ramos, als dat een dikke kaart is ga ik die direct doen voor naast Varane. Kan ik ook gelijk Nuno Mendes er naast zetten >:)
Vorig jaar kreeg hij echt een beest van een kaart.
Aangezien ik Nuno Mendes net untradable heb gepackt, is dit wel een must have.

Daarentegen, heb "maar" 250k aan coins en nagenoeg geen fodder, of uberhaupt goud om een paar 80+ te doen.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Traeces schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:06:
[...]

Dat is wel een strak plan, met De Gea POTM gaat dat fijn linken. Hoop wel dat hij genoeg pace heeft. Volgens mij zag een card design met 80 pace oid voorbij komen, hopelijk waren dat geen confirmed stats.

Die van vorig jaar was echt ziek idd. Heeft het overleefd tot aan het bittere eind van '21.

Volgens mij komt er ook een FB versie van Paqueta. Speel nog steeds met plezier met zijn POTM kaart. Ook een nieuwe Dybala wss. Ziet er allemaal goed uit.

[ Voor 37% gewijzigd door Robbio85 op 11-03-2022 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:24:
[...]

Vorig jaar kreeg hij echt een beest van een kaart.
Aangezien ik Nuno Mendes net untradable heb gepackt, is dit wel een must have.

Daarentegen, heb "maar" 250k aan coins en nagenoeg geen fodder, of uberhaupt goud om een paar 80+ te doen.
Heb zijn TOTY ook 2 jaar geleden gebruikt wat een monster in Duels. Hopelijk krijgt hij een serieuze pace boost. Kan alles goed linken alleen Varane op 8 chem maar daar merk je niks van :)

edit : denk dat ik nuno nu alvast koop, als die Ramos kaart komt gaat die waarschijnlijk stijgen.Daarbij gaat hij vanavond uit packs dus zal hij zeker wel wat stijgen :).

[ Voor 13% gewijzigd door Traeces op 11-03-2022 14:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Traeces schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:38:
[...]

Heb zijn TOTY ook 2 jaar geleden gebruikt wat een monster in Duels. Hopelijk krijgt hij een serieuze pace boost. Kan alles goed linken alleen Varane op 8 chem maar daar merk je niks van :)

edit : denk dat ik nuno nu alvast koop, als die Ramos kaart komt gaat die waarschijnlijk stijgen.Daarbij gaat hij vanavond uit packs dus zal hij zeker wel wat stijgen :).
Als Ramos er komt, zal Nuno snel uitverkocht zijn lijkt mij.
Nuno en Delaine zijn de enige bruikbare kaarten uit Ligue 1 op linksachter.

Veel mensen zullen hun Varane niet opofferen (ik niet in ieder geval)
Dus moet je hem linken met of Hakimi op rechts of Delaine / Nuno op links.

Zit nog eens naar de End of Era kaart (98) te kijken van vorig jaar.
Abnormaal zeg

90 Pace
87 Shooting
91 Passing
90 Dribbeling
98 Defence
98 Physical

:o

[ Voor 9% gewijzigd door Valandil op 11-03-2022 14:49 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:46:
[...]

Abnormaal zeg

90 Pace
87 Shooting
91 Passing
90 Dribbeling
98 Defence
98 Physical

Varane blijft bij mij ook lekker staan, zo blij dat ik die kaart gedaan heb. Als die ramos kaart goed is en er komt heb ik tot of zelfs met TOTS me verdediging al klaar. Met TOTY Cancelo, FB Nuno, FB Varane en eventueel Ramos zit ik voorlopig meer dan prima :9

Die kaart had ik vorig jaar niet gedaan, achteraf zon spijt van gehad. Zeker aangezien ik ook later nog TOTS Varane packte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-09 20:41
Valandil schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:46:
[...]

Abnormaal zeg

90 Pace
87 Shooting
91 Passing
90 Dribbeling
98 Defence
98 Physical

Die end of an era kaart heb ik destijds in mijn team gezet en is er niet meer uit gegaan. Best FUT CB ever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Aaaaaaarghhhhh, ik word zo moe van wedstrijden die je qua krachtsverhouding met 8-0 zou moeten winnen, maar die je met 2-1 verliest... :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Ik open zojuist het FUT birthday team 1 pakket met de 10 tokens die je daar voor in moet leveren en ik krijg een speler van team 2. Ik neem aan dat dit een fout is? Overigens is het de slechtste speler van team 2….

Ter compensatie neem ik aan dat EA me een nieuw pakket geeft.😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oef die Bobby kaart als cm met. schaduw. Die wil ik echt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Sossage23 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 19:13:
Ik open zojuist het FUT birthday team 1 pakket met de 10 tokens die je daar voor in moet leveren en ik krijg een speler van team 2. Ik neem aan dat dit een fout is? Overigens is het de slechtste speler van team 2….

Kan wel slim zijn om nu ook snel te openen, grote kans dat je er nog een krijgt. ;)

Al wil ik eigenlijk een niet voor dat pakket gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Laatst online: 22-09 14:20
Komen er ook nog MOTM's van Europees voetbal van deze week? Ben wel benieuwd naar Sinisterra :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
En ze zijn weer lekker bezig. Wat is dat 100k pack weer een Rio off. Allemaal. Vanwege zo'n swap token erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Traeces schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 15:04:
[...]

Varane blijft bij mij ook lekker staan, zo blij dat ik die kaart gedaan heb. Als die ramos kaart goed is en er komt heb ik tot of zelfs met TOTS me verdediging al klaar. Met TOTY Cancelo, FB Nuno, FB Varane en eventueel Ramos zit ik voorlopig meer dan prima :9

Die kaart had ik vorig jaar niet gedaan, achteraf zon spijt van gehad. Zeker aangezien ik ook later nog TOTS Varane packte.
Hoe doe jij dat met links dan?
Ik heb een unt toty cancelo en messi. Zit continue te kloten om ze er allemaal in te houden. Ramos erbij maakt het niet veel makkelijker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeBers schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 19:54:
[...]

Hoe doe jij dat met links dan?
Ik heb een unt toty cancelo en messi. Zit continue te kloten om ze er allemaal in te houden. Ramos erbij maakt het niet veel makkelijker :p
Wat is je team ? Dan wil ik wel ff kijken , sommige spelen wel niet op 10 chem maar met bv cancelo merk je helemaal niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03:43
Binnen een dag 500k verlies gemaakt met Petit Moments. Week geleden ook weer 500k verlies gemaakt met inform Mbappe. Gaat lekker dit haha.

Wacht nu nog op Sergio Ramos sbc. Schijnt goede stats te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lashrom schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 20:02:
Binnen een dag 500k verlies gemaakt met Petit Moments. Week geleden ook weer 500k verlies gemaakt met inform Mbappe. Gaat lekker dit haha.

Wacht nu nog op Sergio Ramos sbc. Schijnt goede stats te hebben.
Je moet momenteel totaal geen moments kopen , die dalen heel snel eerst komende weken. Zeker de eerste week worden ze amper gepackt. Dan komen er steeds meer op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:59
Sossage23 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 19:13:

Hier ook zelfde verhaal, kreeg djiku die ongeveer 13.000 coins waard is.
Hopelijk krijgen we een compensatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
DeBers schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 19:53:
En ze zijn weer lekker bezig. Wat is dat 100k pack weer een Rio off. Allemaal. Vanwege zo'n swap token erin.
Heb hem gedaan gegokt en kreeg dit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vvO8ehXQFuVte9eZZ3-qU23n_Aw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sOZWRx8XEAVDbo9U8s7viFRM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
playr2014 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 20:49:
[...]

Hier ook zelfde verhaal, kreeg djiku die ongeveer 13.000 coins waard is.
Hopelijk krijgen we een compensatie..
Lees net dat het een glitch is en we in een van de aankomende dagen een nieuw pakket krijgen met een een speler uit team 1.

Prima dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Traeces schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 19:55:
[...]

Wat is je team ? Dan wil ik wel ff kijken , sommige spelen wel niet op 10 chem maar met bv cancelo merk je helemaal niks van.
https://www.ea.com/fifa/ultimate-team/web-app/?showoffId=

En heb 1.6mil op de bank.

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier de De Vrij sbc gedaan. Met een shadow chemistry krijgt hij 99 voor verdedigen. Drie potjes gespeeld nu, maar de eerste indrukken zijn goed. Zat er vaak tussen en 1 op 1 won hij alle duels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:33
Robbio85 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:29:
[...]

Dat is wel een strak plan, met De Gea POTM gaat dat fijn linken. Hoop wel dat hij genoeg pace heeft. Volgens mij zag een card design met 80 pace oid voorbij komen, hopelijk waren dat geen confirmed stats.

Die van vorig jaar was echt ziek idd. Heeft het overleefd tot aan het bittere eind van '21.

Volgens mij komt er ook een FB versie van Paqueta. Speel nog steeds met plezier met zijn POTM kaart. Ook een nieuwe Dybala wss. Ziet er allemaal goed uit.
Player Moments niet gedaan? Ook een erg goede kaart!

[ Voor 7% gewijzigd door colorsone op 11-03-2022 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
colorsone schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 23:30:
[...]

Player Moments niet gedaan? Ook een erg goede kaart!
Die heb ik idd, die fb is toch een goeie upgrade. Helaas wel duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 22-09 08:32
Ik heb elke keer wanneer ik fifa opstart, ik opnieuw mijn custom tactics moet aanpassen. Hij gaat constant terug naar bepaalde instellingen. Heb het al op meerdere manier proberen aan te passen . (console, Web app etc ) Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen ?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 13:11

hmr

Kostte wel even 100k voor die kut pack… ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TTPw8WWcyhQThWcZknSs3LdUGoA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9EANEi03A4WKmziJrlbf6Tin.jpg?f=fotoalbum_large

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
hmr schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 09:07:
Kostte wel even 100k voor die kut pack… ;)

[Afbeelding]
En dan untradeable?
De verhouding 100k vs 500 fifa points is wel zoek, je wordt wel heel erg aangezet om geld uit te geven.

Al is dat met zo'n beloning niet zo'n probleem. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 13:11

hmr

dutchgio schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 09:12:
[...]

En dan untradeable?
De verhouding 100k vs 500 fifa points is wel zoek, je wordt wel heel erg aangezet om geld uit te geven.

Al is dat met zo'n beloning niet zo'n probleem. ;)
Sorry, die 100k pack gedaan voor de token. Ronaldo komt uit de Futbday1 pack.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je futbin linkje ? Kan deze niet openen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VNz5vcOioApjiDV9RDmcFCVFh74=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PNh36gnCfRgnMCjYKLgfvfzk.jpg?f=fotoalbum_large
Je kunt niet altijd geluk hebben 😅

[ Voor 22% gewijzigd door Markvd1984 op 12-03-2022 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Weekend League standaard op rang 6 gezet.. leuke fodder uit de packs en meer niet, wat was het slecht te spelen vanmiddag, button delay, spelers die te laat in beweging komen.. vanavond/morgen de kwalificaties even spelen en dan is t weer mooi geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 13:49:
Weekend League standaard op rang 6 gezet.. leuke fodder uit de packs en meer niet, wat was het slecht te spelen vanmiddag, button delay, spelers die te laat in beweging komen.. vanavond/morgen de kwalificaties even spelen en dan is t weer mooi geweest.
Ben soms zo klaar met dit spel, met de kwali bezig. Rage quit, hij blijft maar het menu laden. Dag win.

Pot daarvoor ik doe echt helemaal letterlijk niks , krijg zomaar een penalty tegen. Heb zeker 10x de herhaling gekeken hij raakt zijn speler niet eens.

Daarna ramt zijn tierney mijn salah finaal door midden , niks. Dan weet je alweer war voor wedstrijd het gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 14:38:
[...]

Ben soms zo klaar met dit spel, met de kwali bezig. Rage quit, hij blijft maar het menu laden. Dag win.

Pot daarvoor ik doe echt helemaal letterlijk niks , krijg zomaar een penalty tegen. Heb zeker 10x de herhaling gekeken hij raakt zijn speler niet eens.

Daarna ramt zijn tierney mijn salah finaal door midden , niks. Dan weet je alweer war voor wedstrijd het gaat worden.
Heb ook in 1 pot 2 pingels tegen gehad waarvan ik ernstige twijfels had of het überhaupt iets was, kwam iig uit het niks.. laatste tijd wel weer vaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 14:51:
[...]

Heb ook in 1 pot 2 pingels tegen gehad waarvan ik ernstige twijfels had of het überhaupt iets was, kwam iig uit het niks.. laatste tijd wel weer vaker
Scheidsrechters zijn net Higler , heerlijk inconsequent :P

Uiteindelijk zeer makkelijk nog finals gehaald. Viel me op dat iedereen weg ging zodra je maar voor kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:54
Wat denken jullie van die FUT Birthday Avila kaart die je voor 17 tokens kan krijgen? Ik was eerst aan het overwegen om FUT Birthday Suarez te halen, maar Avila heeft wel redelijk vergelijkbare stats, die 5* 5* combi ziet er ook prima uit. Waar ik wel nog over twijfel is zijn bodytype, waardoor hij misschien ingame houtiger aanvoelt dan jou denken als je naar z'n stats kijkt. Dan kan ik altijd nog een Engine chemstyle gebruiken als dat het geval is. Als ik Suarez niet haal, heb ik weer een mil extra die ik bijv. in het middenveld kan pompen.

Een player pick van FUT Birthday team 1 is wel verleidelijk om te doen, zeker als je een pull als hierboven ziet van CR7, maar met mijn packluck zal er vast wel een Doku uitkomen ofzo... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Deze kaart wat misschien als vervanger van ww guenndouchenie

https://www.futbin.com/22/player/24746/francis-coquelin

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Nah. Guendouzi is beter als je het mij vraagt…

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
Hmm, meer een iets geüpgradede Capoue...z'n defensieve en fysieke stats kunnen me niet overhalen om er 113k in te steken. :)

https://www.futbin.com/22/compare/24746/22280

Iemand Ndidi al geprobeerd? Denk eraan om hem te halen voor Chalobah 88.

[ Voor 8% gewijzigd door allstarted1 op 12-03-2022 20:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Fuck baal zo erg dat ik die otw Ronaldo niet heb gekocht van de week. Twijfelde en toch niet gedaan , nu gaat die kaart door het dak heen……

Edit :

Gvd weer ineens een dc van de servers, daar gaat me 6-0 bedankt ea pffff

En ja hoor pot erna krijg ik een tegenstander met prime Pele, mid cruijf, vieira , tackle vol de bal en krijg rood voor niks. Heb van alle kanten de herhaling gekeken en hij speelt 100% de bal. Zit er daarna 3x goed tussen en hij stuitert precies in de voeten van de vrij staande Pele. Echt deze game is soms zo oneerlijk……..

[ Voor 64% gewijzigd door Traeces op 12-03-2022 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 20:25:
Fuck baal zo erg dat ik die otw Ronaldo niet heb gekocht van de week. Twijfelde en toch niet gedaan , nu gaat die kaart door het dak heen……

Edit :

En ja hoor pot erna krijg ik een tegenstander met prime Pele, mid cruijf, vieira , tackle vol de bal en krijg rood voor niks. Heb van alle kanten de herhaling gekeken en hij speelt 100% de bal. Zit er daarna 3x goed tussen en hij stuitert precies in de voeten van de vrij staande Pele. Echt deze game is soms zo oneerlijk……..
Wat ik laatst dus al zei
Matchfixing is er echt wel geloof me
Na 20 min ong weet je soms al deze ga ik niet winnen

Ik speel in wl ook alleen maar tegen Ronaldo mbappe toty
Of Pelé Cruijff of r9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Ik had Timber toen die uit kwam in een opwelling gedaan, maar had er even niet bij stil gestaan dat die redelijk lastig te linken is. Toch voor elkaar gekregen een leuk team te bouwen. :)

Start:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WTAYRCPWvYXLaoQJ8J7NshGN6Zc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xmcj2Y9GL43yG7PU8hql2N7M.jpg?f=fotoalbum_large

Ingame:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/43C_vOyg1X8SCm2nVhSB5A5wr-o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GxgXObfmxAyvOoJhiETXDzWV.jpg?f=fotoalbum_large

Timber bevalt me tot dusver goed. Samen met Varane is het een fijn duo achterin.

Gravenberch en Suarez zijn voor mij erg goed. Klinkt misschien raar, maar Gravenberch doet het voor mij tot dusver beter dan Renato Sanches zijn Signature Signing kaart.

En ja, El Pistolero ramt alles er wel in voor me. Geweldige spits.

Hazard bevalt me tot zover ook nog positief! Leuke kaart om mee te spelen.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
allstarted1 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 20:12:
[...]

Hmm, meer een iets geüpgradede Capoue...z'n defensieve en fysieke stats kunnen me niet overhalen om er 113k in te steken. :)

https://www.futbin.com/22/compare/24746/22280

Iemand Ndidi al geprobeerd? Denk eraan om hem te halen voor Chalobah 88.
Ik heb Fut burthday Rice voelt super aan geen spijt van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 20:25:

Edit :

Met corners btw ook zo
Als de jou verdediger de bal eigenlijk binnen kan houden maar op een lompe manier wordt het een corner
Krijg je ook altijd een goal tegen

Nu weer 3x achter elkaar tegen gouden kimpembe
Puskas en easubio zijn er daadwerkelijk geen enkele keer voorbij gesprint bizar eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Markmaas schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 22:04:
[...]

Ik heb Fut burthday Rice voelt super aan geen spijt van
Mja, heb geen zin om al m'n fodder daarin te storten. Ik wacht namelijk op Ramos. Voor mij altijd een must-have in FIFA :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Markvd1984 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 22:20:
[...]

Met corners btw ook zo
Als de jou verdediger de bal eigenlijk binnen kan houden maar op een lompe manier wordt het een corner
Krijg je ook altijd een goal tegen

Nu weer 3x achter elkaar tegen gouden kimpembe
Puskas en easubio zijn er daadwerkelijk geen enkele keer voorbij gesprint bizar eigenlijk
Ik vind het spel vandaag ook kut, maar wat jij er altijd uit spuit gaat echt nergens om.
Corners, ik scoor er denk ik sowieso 1x per 10 wedstrijden mee en krijg er max 1 per 30 wedstrijden tegen.
Zijn echt supersimpele manieren om goals te voorkomen, zoals je keeper verplaatsen en ervoor zorgen dat je geen dwergen in je team hebt.

Ik ga tot nu toe deze WL ook 5-7, dus ben absoluut niet tevreden over fifa en zie sommige dingen graag anders, zoals de button delay die ik al de hele avond ervaar.

Je praat zelfs over matchfixing.
Hoe werkt dat dan?
En ben jij dan altijd alleen de klos of is de tegenstander ook wel eens de lul?

[ Voor 6% gewijzigd door cubert20 op 12-03-2022 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 16:13:
[...]

Scheidsrechters zijn net Higler , heerlijk inconsequent :P

Uiteindelijk zeer makkelijk nog finals gehaald. Viel me op dat iedereen weg ging zodra je maar voor kwam.
Na de WL vandaag ook op t randje de kwalificaties nog voltooid in de laatste wedstrijd. Ik was echt zo slecht 🤣🤣 daarin tegen was het ook echt 1 groot sweatfest gecombineerd met slechte servers en geen bereidheid van de tegenstander om er een leuk potje van t maken..

Ow en m'n innige relatie met de laat en paal hielpen ook niet 🤣

Het zit er weer op voor dit weekend, wil alleen morgen nog even de 3 Rivals wins binnen harken. Maar even kijken of ik er zin in heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
cubert20 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 23:24:
[...]

Ik vind het spel vandaag ook kut, maar wat jij er altijd uit spuit gaat echt nergens om.
Corners, ik scoor er denk ik sowieso 1x per 10 wedstrijden mee en krijg er max 1 per 30 wedstrijden tegen.
Zijn echt supersimpele manieren om goals te voorkomen, zoals je keeper verplaatsen en ervoor zorgen dat je geen dwergen in je team hebt.

Ik ga tot nu toe deze WL ook 5-7, dus ben absoluut niet tevreden over fifa en zie sommige dingen graag anders, zoals de button delay die ik al de hele avond ervaar.

Hoe werkt dat dan?
Beide ik heb het ook wel is gaat niet om wie het heeft
Gaat erom dat het er is
Ik kan een doelpunt vanaf de middenlijn voorspellen dat moet toch niet kunnen
Er gebeuren teveel dingen die je zelf niet in hand hebt
Terwijl je zelf speelt ,fouten maken door mezelf dan baal ik en moet ik dingen beter doen
Maar door cpu en ae dingen heb ik niet in de hand
Uitstappen vage passes etc

Dit doe ik namelijk niet
En dat frustreerd mij .ik wil graag zelf de fouten maken ipv dat de cpu dat voor mij doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cubert20 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 23:24:
[...]

Hoe werkt dat dan?
Button delay is vanavond echt heel erg. Net daarom ook die frustratie post ( mijn excuses ). Speel echt geweldig me tegenstander ze verdediging uit , leg hem breed. Mbappe hoeft alleen ze kleine teen er tegen aan de zetten en hij zit. Nee aannemen, beroerd verwerken en dan nog 2 seconden nodig hebben om te schieten. En de keeper lag ervoor. Counter , onmogelijk schot, van de sar duwd hem zo in de korte hoek. Langen tijd geleden dat ik met een controller gesmeten heb maar daar was hij weer :+

Gelukkig wel makkelijk 51 punten binnen geharkt dus vind best. Had nog voor de 60 kunne gaan maar totaal geen zin meer.
Augy schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 23:33:
[...]

Na de WL vandaag ook op t randje de kwalificaties nog voltooid in de laatste wedstrijd. Ik was echt zo slecht 🤣🤣 daarin tegen was het ook echt 1 groot sweatfest gecombineerd met slechte servers en geen bereidheid van de tegenstander om er een leuk potje van t maken..

Ow en m'n innige relatie met de laat en paal hielpen ook niet 🤣

Het zit er weer op voor dit weekend, wil alleen morgen nog even de 3 Rivals wins binnen harken. Maar even kijken of ik er zin in heb
Morgen ff 14 Rivals wedstrijden harken , heb eigenlijk geen tijd rest ban de week en heb pas 36
Rivals potten gespeeld :+

Die paal en lat ken ik, zo vaak geraakt vandaag. En bij mij heerlijk binnenkant paal of lat binnen vallen :+

Maar we blijven lekker spelen haha _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door Traeces op 12-03-2022 23:46 ]

Pagina: 1 ... 94 ... 128 Laatste