Traeces schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:43:
[...]
Wil die gast echt hebben maar kan hem niet zo goed linken, dan komt Ndicka maar op 8 chem

Dan scheelt toch redelijk wat stats zag ik.
Wil eigenlijk TOTY Dias en Nuno Mendes maar daar kom ik z'n miljoen voor te kort
[...]
Hoop dat je het haalt, deze week 2x de promotie wedstrijd voor elite verloren. Eerste echt zuur in de 92ste minuut. Tweede zwaar terecht gast was beter en had een veel beter elftal. Kreeg er wel de schijt van heel de avond echt totaal geen goede tegenstanders behalve de 2x promotie wedstrijd.
Die 4-2-2-2 ga ik ook weer lekker spelen dit weekend

Mooie is ook als je tegenstander goed is je makkelijk naar 422 kan schakelen en iets verdediger kan staan. Merk je vrij weinig van in-game omdat alleen je vleugel spelers wat verder terug staan

Kom ik aan met Div. 4 waar ik gisteren naartoe ben gepromoveerd, haha

Twee keer lukte promotie niet, maar speelde gisteren opnieuw promotie. Dacht bij de instart dat ik het niet zou redden, aangezien de tegenstander een paar icons had, plus Marquinhos en Kimpembe in de verdediging. Kwam echter binnen 4 minuten al op 1-0 voor met een heerlijk finesse schot van Grealish FB. Ragequit en dus promotie.
Heb de afgelopen twee jaar weinig Rivals gespeeld, maar pak de laatste weken m'n wekelijkse potten voor Rewards mee. Merk dat het steeds iets beter gaat en dus steeds iets beter meekom. Heeft vast ook met m'n teams te maken, aangezien ik soms gasten tegenkom met een 83-rated team, waar bijvoorbeeld Gold Gabriel Jesus nog in de spits staat. Ga Rivals in met deze teams om het een beetje af te wisselen:
-
Premier League
-
Ligue 1 + verstekelingen
Daarnaast gisteren toch Mhikitariyan gedaan. Moet nu echt alleen nog een versterking hebben op LB.
-
Serie A
Dat moet Hernandez worden, maar alles boven Gold is duur. En ook Spinazolla WW blijft prijzig. Hoop dus op een goede pull of pick deze week....
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |