Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Moody2204 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 09:19:
[...]

Hoe bevalt die Quaqeuret? Wat is dat voor type speler?
Die bevalt mij beter dan Guendouzi zijn WW kaart. :) Je kan hem vergelijken met Kante. Zijn passing is echt heel goed en defensief propt die zich overal tussen.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Die Caquaret werkt hier ook goed. Idd beetje Kante achtig maar dan met betere passing, maar verdedigend iets minder en high/high workrates.

De Amazon pack was wel gunstig, Fekir IF, 1x85, 2x84.

80+ picks nog niets speciaals tot nu toe. Stuk of 6 gedaan, paar 83 als hoogste...

[ Voor 34% gewijzigd door Robbio85 op 22-02-2022 09:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:17

hmr

Ben Yedder kunnen doen voor 70k. Gisteren paar potjes meegespeeld, en toch wel lekker spelertje hoor! Blij mee!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ik heb nu door hoe ik met die Neymar FB uit de punt van het strafschopgebied een finesse shot moet doen....
3 schoten waarvan 2 goals...als je helemaal op de punt staat dan gaat ie altijd in een soort zelfde boog over de keeper heen. Het lijkt echt wel een soort bug.

Burp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Wii4all schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 10:48:
ik heb nu door hoe ik met die Neymar FB uit de punt van het strafschopgebied een finesse shot moet doen....
3 schoten waarvan 2 goals...als je helemaal op de punt staat dan gaat ie altijd in een soort zelfde boog over de keeper heen. Het lijkt echt wel een soort bug.
YouTube: Deze GLITCH in FIFA 22 is BIZAR!! (en NIEMAND kent hem 😱)

check dit maar eens, dat werkt ook nog steeds..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
yup zoals die hem op minuut 8:05 inschiet met finesse deed ik vanochtend precies twee keer zo.
Ik had timed finishing niet aanstaan.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Wii4all schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:23:
[...]

yup zoals die hem op minuut 8:05 inschiet met finesse deed ik vanochtend precies twee keer zo.
Ik had timed finishing niet aanstaan.
Wilde net vragen of die schoten met timed finishing waren. Denk dat ik het ook maar eens uitzet, meer missers opgeleverd dan doelpunten ivm paniekerig op de schietknop bashen bij een kluts...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
die schoten hoef je niet te timen. Het zit hem in die beweging met beide sticks + l1 en r1 ingedrukt. Op moment als je dat doet gaat de keeper een stapje doen uit zijn goal. Dan heb je de ruimte om hem zo finesse binnen te schieten. Als je op punt 16 staat dan staat keeper ook vaak zo en dan heb je die mogelijkheid ook..

Je kan die schoten wel timen uiteraard, als je groen timed hogere kans op een goal. Maar als je de sticks beweegt zoals paskie in dat filmpje zegt, dan hoef je niet te timen want keeper staat al "te ver "uit zijn goal dan waardoor het easy zonder timen gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20:42
Mahrez RTTF gehaald om als 10 te spelen ipv Salah HM. Altijd groot fan geweest van Mahrez in FIFA. Erg benieuwd zeker met in potentie veel upgrades

The Ratpack ingame:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a2IEv1ummYNsqMDIEDPGHapARwU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GIUrTHD4VDiXSzokT531VyMP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Hahahaha wie is dit joh?

Volgens mij weet 99% van de FIFA-community dat finessies vanaf top of the box zwaar OP zijn toch :')
Wat een cringetitel voor z'n video...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Timk10 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:59:
[...]

Hahahaha wie is dit joh?

Volgens mij weet 99% van de FIFA-community dat finessies vanaf top of the box zwaar OP zijn toch :')
Wat een cringetitel voor z'n video...
heb je het filmpje wel gekeken? Gewoon finesse werkt niet zo goed meer. Maar als je een combinatie doet met je sticks +l1 en r1 dan gaat de keeper een paar stappen vooruit en kan jij met finesse scoren.

Nu komt jou reactie een beetje cringe over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
fifanoob schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:08:
[...]

heb je het filmpje wel gekeken? Gewoon finesse werkt niet zo goed meer. Maar als je een combinatie doet met je sticks +l1 en r1 dan gaat de keeper een paar stappen vooruit en kan jij met finesse scoren.

Kan het ook te maken hebben met de keeper taktieken?
Comes for crosses en sweeper keeper?
Dat de keeper standaard dan iets verder voor zn doel staat en dat het niet afhankelijk is van of de gebruiker die L1 plus R1 doet?

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hmr schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 10:02:
Ben Yedder kunnen doen voor 70k. Gisteren paar potjes meegespeeld, en toch wel lekker spelertje hoor! Blij mee!
Dat heb ik gemerkt ja ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 09:21:
[...]

Die bevalt mij beter dan Guendouzi zijn WW kaart. :) Je kan hem vergelijken met Kante. Zijn passing is echt heel goed en defensief propt die zich overal tussen.
Ik heb nu een middenveld met Guendouzi ww, Aouar ww en Kanté gold. Misschien Caqueret ook eens proberen. Weet alleen nog niet wie van de 3 ik dan zou vervangen. Aouar gebruik ik meer als cam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
fifanoob schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:08:
[...]

Meh. Ik doe het al maanden zonder die l1+r1, werkt ook als een zonnetje. Zolang je maar de goeie hoek hebt + een speler met goeie longshots + curve. Hoef je niet eens te green timen.

Eerlijk, dit is gewoon een beetje interessantdoenerij voor views. Wat ik heel goed begrijp, want die guy zal waarschijnlijk wat geld moeten verdienen met die vids. Maar het is een hoop heisa om niks. Maar ja, je pakt geen views op een video die heet; 'dezelfde glitch die al 6 maanden in het spel zit werkt nog steeds!'

Dus dan ga je sleutelen he. Hoe lijkt het wel alsof het iets supernieuws en geheim is? Leer mij content creators kennen zeg. :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
Moody2204 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:20:
[...]

Ik heb nu een middenveld met Guendouzi ww, Aouar ww en Kanté gold. Misschien Caqueret ook eens proberen. Weet alleen nog niet wie van de 3 ik dan zou vervangen. Aouar gebruik ik meer als cam.
Zou dan tbh kante vervangen en dan Guendouzi en Aouar laten staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat gaan jullie doen met jullie icon swap tokens ? Voor packs of icons ? Denk dat ik alleen voor de 25x packs ga, de icons heb ik allemaal vrij weinig aan. Op iedere positie heb ik eigenlijk al een betere speler staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Timk10 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:21:
[...]

Meh. Ik doe het al maanden zonder die l1+r1, werkt ook als een zonnetje. Zolang je maar de goeie hoek hebt + een speler met goeie longshots + curve. Hoef je niet eens te green timen.

Eerlijk, dit is gewoon een beetje interessantdoenerij voor views. Wat ik heel goed begrijp, want die guy zal waarschijnlijk wat geld moeten verdienen met die vids. Maar het is een hoop heisa om niks. Maar ja, je pakt geen views op een video die heet; 'dezelfde glitch die al 6 maanden in het spel zit werkt nog steeds!'

Dus dan ga je sleutelen he. Hoe lijkt het wel alsof het iets supernieuws en geheim is? Leer mij content creators kennen zeg. :')
Zonder l1+r1 werkt het ook maar alleen vanuit een bepaalde hoek. Als ik recht voor de goal sta en ik doe l1+r1 dan zie ik de keeper 2 stapjes maken, daarna finesse ik hem erin.

Je ziet ook duidelijk dat die keeper dan pasjes naar voren doet. Dus nee je hoeft niet de goeie hoek te hebben. Je doet gewoon l1+r1 en de sticks en daarna finnese, hoek maakt niet uit. Dat is dus juist de glitch. Daarom zeg ik ook, heb je het filmpje wel goed gekeken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Wii4all schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:15:
[...]

Kan het ook te maken hebben met de keeper taktieken?
Comes for crosses en sweeper keeper?
Dat de keeper standaard dan iets verder voor zn doel staat en dat het niet afhankelijk is van of de gebruiker die L1 plus R1 doet?
Lijkt mij stug, het werkt namelijk in elke pot weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Traeces schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:22:
Wat gaan jullie doen met jullie icon swap tokens ? Voor packs of icons ? Denk dat ik alleen voor de 25x packs ga, de icons heb ik allemaal vrij weinig aan. Op iedere positie heb ik eigenlijk al een betere speler staan :)
Denk met pijn en moeite naar de 83+ 25x pack. Hangt ook beetje af van de SBC's die nog komen. Anders laat ik de swaps helemaal links liggen.
En wat je zegt.. kan met niet voorstellen dat er iemand nog voor deze icons wilt gaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Rhain op 22-02-2022 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Rhain schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:44:
[...]

Denk met pijn en moeite naar de 83+ 25x pack. Hangt ook beetje af van de SBC's die nog komen. Anders laat ik de swaps helemaal links liggen.
En wat je zegt.. kan met niet voorstellen dat er iemand nog voor deze icons wilt gaan.
Garrincha lijkt me wel wat...alleen weet nog niet hoeveel ik er uiteindelijk kan halen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Idd, alleen die Garrincha is interessant, maar ik ga denk ik voor de fodder packs. 10 tokens moet te doen zijn met 2 sets objectives.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
@Wii4all en @Robbio85
Oke, eens, Garrincha is interessant, maar dan moet je 17 tokens halen. Dat is alles minus 1. En dat betekend ook 13 FUT champions matches winnen. Nee mij niet gezien ;w . Ik handel me liever nog dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik kijk ook altijd weer op naar die bagger swaps.. uiteindelijk haal ik er 10 en pak ik alle 25* pakketten.

Icons speelt ik uit principe niet mee.. liever huidige spelers die actief zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
fifanoob schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:39:
[...]

Zonder l1+r1 werkt het ook maar alleen vanuit een bepaalde hoek. Als ik recht voor de goal sta en ik doe l1+r1 dan zie ik de keeper 2 stapjes maken, daarna finesse ik hem erin.

Je ziet ook duidelijk dat die keeper dan pasjes naar voren doet. Dus nee je hoeft niet de goeie hoek te hebben. Je doet gewoon l1+r1 en de sticks en daarna finnese, hoek maakt niet uit. Dat is dus juist de glitch. Daarom zeg ik ook, heb je het filmpje wel goed gekeken?
Ja, ik heb het filmpje goed bekeken. Sterker nog, de eerste de beste kans ná die goal op 8.05 minuten mist hij gewoon. Ik zie de keeper ook geen andere bewegingen maken dan wanneer (wat ik meestal doe) ik een skillmove (berba spin, croqueta, heel to heel, akka) doe en meteen na exit van skillmove uithaal. Eerlijk, ik zie geen bewijs dat l1+r1 een soort bijzondere 'glitch' zou zijn. Nogmaals, ik zie vooral een content creator die zijn views wil maximizen en dat doet op een slimme manier; steekwoorden gebruiken waar veel mensen op zoeken in je titel.

Maar, agree to disagree, we hoeven het niet overal eens over te zijn. Als het voor jou goed werkt om het steeds met l1+r1 te doen, laat je dan absoluut niet tegenhouden door mij :)

Ik zie echter momenteel persoonlijk (key word) nog niet echt redenen om mijn eigen voorkeuren aan te passen adhv dit filmpje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Rhain schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:19:
@Wii4all en @Robbio85
Oke, eens, Garrincha is interessant, maar dan moet je 17 tokens halen. Dat is alles minus 1. En dat betekend ook 13 FUT champions matches winnen. Nee mij niet gezien ;w . Ik handel me liever nog dood.
Precies, vandaar dat ik voor de fodder packs ga. Als ik 17 tokens moet gaan grinden smijt ik de ps5 uit het raam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Rhain schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:19:
@Wii4all en @Robbio85
Jij had dat al uitgezocht, bedankt.
Ik denk dat ik die grind ook niet ga doen dat is me net te gortig.

Dan maar idd weer voor een 10X 8x of 25X rated pack gaan.
Vorige keer leverde me dat net het zetje voor varane op zeg maar ;)

Burp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pacod
  • Laatst online: 18-09 12:36
Gisteren erg blij en verdrietig binnen een minuut! Kreeg ik uit een 80+ Havertz RTTF….. bleek ik Gold Messi er per ongeluk in te hebben gegooid … volgende keer mijn bril maar op als ik op de telefoon app bezig ben 😂 Had gelukkig genoeg fodder om Neymar te doen en heb hem nu rechts op 7 chem ipv Messi. Al zal ik de finesse shots wel missen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Rhain schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:44:
[...]

Enige die nog grappig is is garrincha , maar die workrates zijn verschrikkelijk.

Cafu had nog leuk geweest maar daar staat toty cancelo bij mij.

Hopen op wat leuks uit de packs :)

Volgens mij is de kleuter school ook weer online , wat een pisvolk is er weer online niet normaal.

[ Voor 8% gewijzigd door Traeces op 22-02-2022 17:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:25:
[...]

Zou dan tbh kante vervangen en dan Guendouzi en Aouar laten staan. :)
Ga ik toch eens proberen denk ik. Kaart ziet er interessant uit voor die plekken. Thx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 13:34
pacod schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:03:
Gisteren erg blij en verdrietig binnen een minuut! Kreeg ik uit een 80+ Havertz RTTF….. bleek ik Gold Messi er per ongeluk in te hebben gegooid … volgende keer mijn bril maar op als ik op de telefoon app bezig ben 😂 Had gelukkig genoeg fodder om Neymar te doen en heb hem nu rechts op 7 chem ipv Messi. Al zal ik de finesse shots wel missen
Och dat is naar.
Ik weet hoe dat voelt, heb deze een paar jaar terug in de MM gestopt 😅 https://www.futbin.com/19/player/16969/joao-cancelo

En dat had ik niet door, dus EA gebeld, toen kreeg ik dat dus te horen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Moody2204 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:41:
[...]

Ga ik toch eens proberen denk ik. Kaart ziet er interessant uit voor die plekken. Thx!
No problem. Laat evt maar weten wat je er van vind. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
Traeces schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:14:
[...]

Enige die nog grappig is is garrincha , maar die workrates zijn verschrikkelijk.

Cafu had nog leuk geweest maar daar staat toty cancelo bij mij.

Hopen op wat leuks uit de packs :)

Volgens mij is de kleuter school ook weer online , wat een pisvolk is er weer online niet normaal.
Messi heeft ook die workrates, denk dat dat nog wel meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 18:17:
[...]

Messi heeft ook die workrates, denk dat dat nog wel meevalt.
Ik kan ook totaal niet met Messi omgaan in fifa dus dat scheelt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Nachtapotheker schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:49:
[...]

Och dat is naar.
Ik weet hoe dat voelt, heb deze een paar jaar terug in de MM gestopt 😅 https://www.futbin.com/19/player/16969/joao-cancelo

En dat had ik niet door, dus EA gebeld, toen kreeg ik dat dus te horen 8)7
Het kan altijd erger met een Ronaldo van 1,1 miljoen. 2 weken plezier van gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
saert schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 19:00:
[...]

Het kan altijd erger met een Ronaldo van 1,1 miljoen. 2 weken plezier van gehad ;)
Ooopssss 😳

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toch maar die Neymar flashback gedaan, had enorm veel fodder door die gratis packs. Alles gedaan met fodder.

Zeker aangezien hij nu links buiten speelt is deze kaart veel fijner en hou gelijk 150k coins over :)

Edit : hij voelt duidelijk veel sneller en wendbaarder aan dan nif Neymar. Hij ramt er ook gelijk direct 1 in de kruising dus met afmaken lijkt het ook wel goed te zitten. Was vooral bang voor zijn composure.

[ Voor 33% gewijzigd door Traeces op 22-02-2022 21:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 21:38:
Toch maar die Neymar flashback gedaan, had enorm veel fodder door die gratis packs. Alles gedaan met fodder.

Zeker aangezien hij nu links buiten speelt is deze kaart veel fijner en hou gelijk 150k coins over :)

Edit : hij voelt duidelijk veel sneller en wendbaarder aan dan nif Neymar. Hij ramt er ook gelijk direct 1 in de kruising dus met afmaken lijkt het ook wel goed te zitten. Was vooral bang voor zijn composure.
Ik vind FB Neymar echt heerlijk in de spits. Maakt echt belachelijke doelpunten voor me. xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 22:11:
[...]

Ik vind FB Neymar echt heerlijk in de spits. Maakt echt belachelijke doelpunten voor me. xD
Bij mij links buiten dan is deze versie beter dan de nif :P CR7 en mbappe staan bij mij in de spits, die zijn in de spits gewoon een stuk beter :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja hier gebruik ik Neymar FB afwisselend in de spits en linksvoor. Maar op beide posities echt heerlijk. Die Caqeuret bevalt me wel als cdm, al heb ik nog maar 3 potjes met hem gespeeld.

Heeft hier trouwens iemand al eens bij objectives de RTTF Glory Road gespeeld? Als je praat over een toxic community dan kom je hier het laagste van het laagste tegen. Echt verschrikkelijk. Je kan hier in principe redelijk eenvoudig pakketjes bij elkaar spelen. Maar de hebzucht brengt hier het slechtste in mensen los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 22:28:
Ja hier gebruik ik Neymar FB afwisselend in de spits en linksvoor. Maar op beide posities echt heerlijk. Die Caqeuret bevalt me wel als cdm, al heb ik nog maar 3 potjes met hem gespeeld.

Heeft hier trouwens iemand al eens bij objectives de RTTF Glory Road gespeeld? Als je praat over een toxic community dan kom je hier het laagste van het laagste tegen. Echt verschrikkelijk. Je kan hier in principe redelijk eenvoudig pakketjes bij elkaar spelen. Maar de hebzucht brengt hier het slechtste in mensen los.
Die game mode is nog erger dan de WL van vorige jaren :+ daar kom je een partij toxic volk tegen niet normaal :+ win het meeste wel maar echt hoe soms.

Had er net 1 die begon met al ze filmpjes, pauzes en daarna op ze dooie gemakje alleen maar rond tikken achterin en als ik in de buurt kwam weer terug naar de keeper 8)7 ben lekker weg gegaan , aju :') is maar waar je plezier in heb 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 22:49:
[...]

Die game mode is nog erger dan de WL van vorige jaren :+ daar kom je een partij toxic volk tegen niet normaal :+ win het meeste wel maar echt hoe soms.

Had er net 1 die begon met al ze filmpjes, pauzes en daarna op ze dooie gemakje alleen maar rond tikken achterin en als ik in de buurt kwam weer terug naar de keeper 8)7 ben lekker weg gegaan , aju :') is maar waar je plezier in heb 7(8)7
Zo echt he? Ben ook weg gegaan. Speelde er tegen eentje constant een stukje naar voren ging, maar als het ff gevaarlijk werd meteen weer terug. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 12:49
Heeft iemand hier griezmann fb sbc gedaan? Zit te twijfelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:51
playr2014 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 00:07:
Heeft iemand hier griezmann fb sbc gedaan? Zit te twijfelen.
Uiteraard:)

Prima speler! Snel, wendbaar en verschrikkelijk goed schot.

Enige nadeel; prijs!

Maargoed, ik hou wel van een untradable team en objective spelers. Dus ik moest hem wel doen 😉

Nog even uitvogelen om hem in mij team te krijgen, maar gisteren voorgenomen wat meer te rouleren qua spelers. Meestal tweak ik mij team stap voor stap, maar nu teveel leuke spelers om met de 11 en 3 wissels te spelen. Dus om die reden Griezmann gedaan en nog op de valreep Bailly (na bijna 700 wedstrijden met Cordoba wil ik sowieso even wat anders)

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Valandil schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 08:00:
[...]

Uiteraard:)

Prima speler! Snel, wendbaar en verschrikkelijk goed schot.

Enige nadeel; prijs!

Maargoed, ik hou wel van een untradable team en objective spelers. Dus ik moest hem wel doen 😉

Nog even uitvogelen om hem in mij team te krijgen, maar gisteren voorgenomen wat meer te rouleren qua spelers. Meestal tweak ik mij team stap voor stap, maar nu teveel leuke spelers om met de 11 en 3 wissels te spelen. Dus om die reden Griezmann gedaan en nog op de valreep Bailly (na bijna 700 wedstrijden met Cordoba wil ik sowieso even wat anders)
Ik heb Griezmann ook gedaan. Prima kaart inderdaad.

Vond het qua prijs tbh nog wel meevallen. Je krijgt er een dikke kaart voor terug. WF upgrade, finesse shot trait, goede stats. Imo echt de coins wel waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
  • Laatst online: 13-09 12:49
Dank je wel, gebruiken jullie hem als cam of st?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Die Griezmann ziet er idd goed uit qua stats. Maar gebruik nu gold Mbappe en die nieuwe Yedder. Vraag me af of het dan zin heeft om Griezmann te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:17

hmr

Dit is mijn team voor nú :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vTQFmmcPh7losRHnVxDA33k5jh8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fTuqifXwIh8e7ShKW3yeCTdw.jpg?f=fotoalbum_large

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Robbio85 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:54:
Die Griezmann ziet er idd goed uit qua stats. Maar gebruik nu gold Mbappe en die nieuwe Yedder. Vraag me af of het dan zin heeft om Griezmann te halen.
Check zijn traits , die zijn echt goed.
Door fodder kan je hem redelijk goed doen.

Eventueel wat fodder vrijspelen via icon swaps.

Ik heb m voor 170k gedaan en fodder.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dabuh
  • Laatst online: 18-09 16:42
Het loont momenteel om even te kijken of je nog Duitse eredivisie silvers in je club hebt. Deze verkopen momenteel standaard voor 10.000 coins. Zo vond ik een tradable Blaswich van Heracles in een zilver preview pakketje.

Ook Senesi (6.000 coins) en Maxi Romero (10.000 coins) zijn nu door de swaps en objectives lekker aan de prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
playr2014 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:47:
Ik gebruik hem voornamelijk op rcm in een 4-1-2-1-2(2). Daar speelt die prima, maar cam of spits is ook een prima keuze. Ik zou hem persoonlijk dan eerder op cam zetten, maar dat ben ik. :)

Heb hem in dit team staan nu:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9beXlyIuzztAOcSWpuBfSjdZtq4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WIFduLsK1xB3JtbvEjjjvewT.jpg?f=fotoalbum_large

Ingame switch ik dan naar 4-1-2-1-2(2) en staat het zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7ZrIv_0ONW3j7WvHj7_-SdJDyAM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dabpkKRTo1vvADZTbqPFOAXl.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Dabuh schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:09:
Het loont momenteel om even te kijken of je nog Duitse eredivisie silvers in je club hebt. Deze verkopen momenteel standaard voor 10.000 coins. Zo vond ik een tradable Blaswich van Heracles in een zilver preview pakketje.

Ook Senesi (6.000 coins) en Maxi Romero (10.000 coins) zijn nu door de swaps en objectives lekker aan de prijs.
Thx! Bleek Thy (Duitse spits uit de eredivisie) in mijn club te hebben. Instant 10k

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 17:21
Lewa TOTY voor slechts 615K op kunnen pikken. Heerlijke speler naast de snelle Ben Yedder. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ob-_v3f8fpJrWp8lDlUhTOfjHb8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ioB8222Q79uTbpOO0BMOviS1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 01:19
Iemand tips
Heb nu kante op cvm in een 4231 naast Renato
Ben alleen niet zo tevreden over kante
Ik twijfel over prime rijkaard of guardiola baby Gullit of caqueret
Iemand advies of mss een andere
Heb ong 500k

Acties:
  • +1 Henk 'm!
playr2014 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:47:
Ik heb 'm toch ook maar gedaan, want hij paste zo in mijn team.

Één potje mee gespeeld op de cam positie hier met als chemistry engine erop. 2-1 gewonnen waarbij hij 1 assist had en 1 goal. 1 potje is te weinig voor een goed oordeel, maar de eerste indruk is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Wilde tog een keer de jong proberen op t middenveld

Erg benieuwd, ook maar griezz

Ingame:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b5kCWDlkO0TLmwaNvsB09_98N34=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wds2Gf8lnbpysN0iyFG88kEj.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 203% gewijzigd door Augy op 24-02-2022 08:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
  • Laatst online: 18-09 12:36
Markvd1984 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 18:11:
Iemand tips
Heb ong 500k
Prime Guardiola eergisteren gepackt in een 7,5 preview pack…. Is een redelijk goedkope optie mits je een prime middenvelder zoekt geloof ik. Caqueret is een goede speler, maar is Guendouzi niets voor jou… die vind ik persoonlijk beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Origi sbc gedaan fijn spelertje zeg scoort erg makkelijk zeker als ie nog een upgrade krijgt
Die griezmann kaart is lastig tegen te spelen scoorde 4x tegen me in een rival potje maar Origi maakte er 5 dus baas boven baas😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Markmaas schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:51:
Origi sbc gedaan fijn spelertje zeg scoort erg makkelijk zeker als ie nog een upgrade krijgt
Die griezmann kaart is lastig tegen te spelen scoorde 4x tegen me in een rival potje maar Origi maakte er 5 dus baas boven baas😁
Griezmann sbc kan ik echt aanbevelen.
Zijn looplijnen en ook positiespel is erg goed.
Zowel als CAM als ST.

Wendbaar, snel en hard schot.
Zijn finesse zijn niet het kaliber messi of Kaka, maar goed genoeg

wijze woorden

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zo, pack net Mahrez RTTF uit Rivals. Pak normaal nooit tradeable. Dit keer wel, kan ik mooi 850k bijschrijven. 😁

• Markvd1984
Ik heb de gravenberg kaart de blauwe kaart nog in mijn club
Kan deze nog stijgen kwa rating of was dit alleen voor de groepsfase?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
WasBak schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 12:17:
Zo, pack net Mahrez RTTF uit Rivals. Pak normaal nooit tradeable. Dit keer wel, kan ik mooi 850k bijschrijven. 😁
Ik had gister ook een mooie, ik denk doe die sbc (MM van uefa zeg maar) toch maar even laatste veel te dure 81 of 80 rated speler van united kopen voor 1800 terwijl deze normaal 700 is ofzo.
Blij dat ik toch die sbc afgerond heb, komt messi uit pak 1 lopen en komt ter stegen uit het 2e pak lopen.
Tradable.
ik denk lekker messi, is die gewoon maar 200K.

Hij staat nu bij mij in het team, is kijken of hij bevalt.

Burp

• henkjan101
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 16-09 09:46
Zijn er meer mensen die het Goud & Zilver preview pakket niet kunnen bekijken zónder coins daarvoor te betalen?

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18-09 05:57
henkjan101 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 13:38:
Zijn er meer mensen die het Goud & Zilver preview pakket niet kunnen bekijken zónder coins daarvoor te betalen?
Op de webapp inderdaad. En als je er op klikt geeft ie een foutmelding.

• dutchgio
Markvd1984 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 12:47:
Ik heb de gravenberg kaart de blauwe kaart nog in mijn club
Kan deze nog stijgen kwa rating of was dit alleen voor de groepsfase?
Alleen groepsfase.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Iemand tips
Heb ong 500k
Je kan Guendouzi of Caqueret doen, beide prima kaarten voor zowel cdm als cm. Je kan eventueel ook nog doorsparen voor de HL van Fofana. Maar ik zou in jouw geval of Guendouzi of Caqueret doen. Ik zou mijn coins imo niet in een icon steken.

Weet niet wat je fijn vind aan Kante maar Caqueret is een vergelijkbare speler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Iemand tips
Heb ong 500k
Iets boven je budget, maar base Essien wellicht een optie?

wijze woorden

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-09 19:56
Nog meer mensen dezelfde frustratie als ik?
Al maandenlang geen fatsoenlijke kaart kunnen trekken en nu geen motivatie heeft om door te spelen?
Gameplay is prima.
Team is in orde omdat je zo giga veel pakjes met rommel opent waardoor je genoeg geld hebt.
Maar ik vind juist het 'gokelement' leuk als je soms wat moois krijgt.
Dat is bij mij helemaal verdwenen op dit moment.
Spelen en weten dat je toch niks krijgt is voor mij funest.
Zo jammer!
Want ik vind het spel verder heel leuk.

• Tom5
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-10-2023
joenes30 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 14:33:
Al maandenlang geen fatsoenlijke kaart kunnen trekken en nu geen motivatie heeft om door te spelen?
Gameplay is prima.
Team is in orde omdat je zo giga veel pakjes met rommel opent waardoor je genoeg geld hebt.
Zo jammer!
Ja, ik ben inderdaad ook een beetje op dit punt aanbeland. De game op zich zelf vind ik een van de leukste van de laatste jaren. Normaal krijg je uit de iconpacks (naast de onvermijdelijke rommel) nog wel eens wat leuks. Dit jaar heb ik er 8 a 10 gedaan denk ik, de enige bruikbare zijn mid Blanc en Ferdinand. Tel daar de markt bij op waarbij het meeste niks meer waard is en de motivatie wordt steeds minder ja.

En ja, tuurlijk kun je op safe spelen, steeds coins kiezen bij rewards etc. Maar die gokjes zijn voor mij juist het leukste bijna aan heel fifa

• Robbio85
Gameplay is prima.
Zo jammer!
Ben het deels met je eens. In het begin packte ik nog weleens een leuke gold kaart die destijds goed meekon (van Dijk, Varane, Marquinhos, Bruno Fernandes). Nu is het alleen maar schrot. Ik focus gewoon op SBC spelers dmv 80+ picks e.d. en een beetje sparen en slim inkopen van IF's e.d. om af en toe een speler op de markt te kopen.

Wat helpt is de instelling veranderen. Speel gewoon om leuke goals te maken / objectives to completen en maak je geen illusies dat je een dikke kaart gaat packen.

• joenes30
Tom5 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 14:51:
[...]

Ja, ik ben inderdaad ook een beetje op dit punt aanbeland. De game op zich zelf vind ik een van de leukste van de laatste jaren. Normaal krijg je uit de iconpacks (naast de onvermijdelijke rommel) nog wel eens wat leuks. Dit jaar heb ik er 8 a 10 gedaan denk ik, de enige bruikbare zijn mid Blanc en Ferdinand. Tel daar de markt bij op waarbij het meeste niks meer waard is en de motivatie wordt steeds minder ja.

En ja, tuurlijk kun je op safe spelen, steeds coins kiezen bij rewards etc. Maar die gokjes zijn voor mij juist het leukste bijna aan heel fifa
Jammer is dit man.
Vind deze editie kwa gameplay heel leuk.
Maar het grinden voor een pakket waarin mogelijk iets moois zit houdt mij veel langer voor de buis.
Het geluk element speelt een te grote rol vind ik.
Heb je dat wel dan is het een super leuk spel.
Heb je het niet, dan wordt het heel snel frustrerend.
Dit mag van mij wel anders worden in de toekomst.
Gooi de winstkans iets omhoog als je bepaalde doelstellingen haalt ofzo.
Dat je beloond wordt door de gemaakte uren.
Ik weet ook niet precies hoe dit beter te maken.
Hoop dat EA daar iets mee gaat doen.

• Tom5
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-10-2023
joenes30 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 14:58:
[...]

Jammer is dit man.
Vind deze editie kwa gameplay heel leuk.
Maar het grinden voor een pakket waarin mogelijk iets moois zit houdt mij veel langer voor de buis.
Het geluk element speelt een te grote rol vind ik.
Heb je dat wel dan is het een super leuk spel.
Heb je het niet, dan wordt het heel snel frustrerend.
Dit mag van mij wel anders worden in de toekomst.
Gooi de winstkans iets omhoog als je bepaalde doelstellingen haalt ofzo.
Dat je beloond wordt door de gemaakte uren.
Ik weet ook niet precies hoe dit beter te maken.
Hoop dat EA daar iets mee gaat doen.
Nee, helemaal mee eens man. Wat ze dit jaar ook wel leuk doen zijn die winter wildcards en future stars token. Waarmee je dan met 15 tokens zo'n 85x10 pakket kreeg bijvoorbeeld. Ik heb ook niet gelijk de oplossing maar dit zou van mij wel vaker/meer mogen

• joenes30
Robbio85 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 14:51:
[...]

Ben het deels met je eens. In het begin packte ik nog weleens een leuke gold kaart die destijds goed meekon (van Dijk, Varane, Marquinhos, Bruno Fernandes). Nu is het alleen maar schrot. Ik focus gewoon op SBC spelers dmv 80+ picks e.d. en een beetje sparen en slim inkopen van IF's e.d. om af en toe een speler op de markt te kopen.

Wat helpt is de instelling veranderen. Speel gewoon om leuke goals te maken / objectives to completen en maak je geen illusies dat je een dikke kaart gaat packen.
Heb je gelijk in, dat is de beste mindset.
Maar bij mij werkt het niet echt.
Ik moet soms beloond worden voor het harde werken wat je doet.
Als je na tig WL, Squad battles, Rivals,Marque matchupps nog geen kaart boven de 30 k krijgt gaat bij mij de motivatie weg.
Verder een tip spel kwa gameplay.
Misschien pak ik het wel weer op na een paar weekjes.
Ik merk nu ff dat de frustraties te groot zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
Tom5 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 15:01:
[...]

Nee, helemaal mee eens man. Wat ze dit jaar ook wel leuk doen zijn die winter wildcards en future stars token. Waarmee je dan met 15 tokens zo'n 85x10 pakket kreeg bijvoorbeeld. Ik heb ook niet gelijk de oplossing maar dit zou van mij wel vaker/meer mogen
Klopt, daardoor heb ik ook wel een leuk team.
Dat doet EA allemaal geweldig.
SBC kaarten zijn ook leuk dit jaar.
Maar dat magische moment, als je een pak opent met het idee misschien pak ik iets, dat is weg.
Nee, het is gewoon zoveel mogelijk vullis verzamelen en dat inwisselen voor coins of een SBC.
Ultimate team presenteert zich als een mode waarbij je packs opent om een goede speler re krijgen.
Dat is het niet doordat de kans zo gering is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Gameplay is prima.
Zo jammer!
Daarom kies ik vaak voor untradable.
Meestal dubbel zoveel kaarten waardoor er vaak een betere tussen zit en zo niet, dan gaan ze in een SBC voor een leuke speler.

Op deze manier heb ik toch ieder jaar wel een aardig team, alleen wel weinig coins

wijze woorden

• Markvd1984
Partypooper schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 14:04:
[...]

Je kan Guendouzi of Caqueret doen, beide prima kaarten voor zowel cdm als cm. Je kan eventueel ook nog doorsparen voor de HL van Fofana. Maar ik zou in jouw geval of Guendouzi of Caqueret doen. Ik zou mijn coins imo niet in een icon steken.

Weet niet wat je fijn vind aan Kante maar Caqueret is een vergelijkbare speler.
Kante ze passing vind ik erg slecht levert teveel ballen in

• Partypooper
Markvd1984 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 16:38:
[...]

Daar heb je met Caqueret sowieso geen problemen mee. 92 vision, 95 short passing en 90 long passing. :)

• Augy
Markvd1984 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 16:38:
[...]

Ken ze kwaliteit. Bal afpakken en in mijn geval inleveren bij KdB of frenkie 🤞

Als balafpakker nog geen betere gevonden.

Al wil ik wel eens kijken naar de combi De jong - KdB op t middenveld ipv een echte cdm

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Laatst online: 15-08 15:51
Ik haalde de laatste paar weken weinig plezier meer uit het spel. Had een heel goed team en zat in Elite divisie. Maar echte doelstellingen waren er niet meer.

Dus vorige week maar mijn club verwijderd en een nieuw team begonnen :)

Ben met gouden Luuk de jong en Blind in een standaard gouden eredivisie team tot div 5 gekomen. Heb nu wel aardig wat upgrades kunnen kopen.

https://www.ea.com/fifa/u...Id=jimKwk6dnZ3Vt:FFA22PS5

Maar t plezier is wel weer terug. Het is een aanrader om overnieuw te beginnen! Zit nu in div 3, kom je al wel aardige monster teams tegen :P

Heb wel de regel voor mijzelf gezet, dat ik alleen Eredivisie spelers en Nederlandse spelers gebruik :)

• Augy
Nieuwe spelers proberen haal ik m'n plezier uit :)

Nu weer griezman en de jong

Mahrez uit de pp. Mazzeltje, had ik gekocht en 200k op verloren

[ Voor 29% gewijzigd door Augy op 24-02-2022 19:40 ]

Hier weer weinig plezier momenteel. Ik ben bezig voor de icon swaps om met een Ligue 1 team te scoren uit die 5 voorzetten. Ik krijg het niet voor elkaar. Na een potje of 50 maar 1x gelukt. Dus statistisch gezien zou ik er 5 moeten hebben na een potje of 250. Ben maar gestopt. Teveel frustratie anders. Dan maar geen icon swaps. Toedeledokie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Even wachten kan wel helpen, volgende week zijn de tryhards wel klaar.

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
EA heeft tot nu toe 29 Future Stars-tokens uitgebracht, terwijl er 30 waren beloofd. Morgen is de laatste dag om de future stars sbc's te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
dutchgio schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:00:
Even wachten kan wel helpen, volgende week zijn de tryhards wel klaar.
Ik begin altijd een week later ivm de try hards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Capsaicin schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:16:
EA heeft tot nu toe 29 Future Stars-tokens uitgebracht, terwijl er 30 waren beloofd. Morgen is de laatste dag om de future stars sbc's te doen.
Zou verrast zijn als die nog kwam haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timk10
Kon het weer niet laten om een icon-pp te doen. Koste me weer letterlijk al m'n fodder dat ik net had opgebouwd, maar deze keer was het een redelijke W; 88 Roberto Carlos. Perfect voor 3-5-2. :)

In z'n 3e wedstrijd, speelde co-op met een maat, vond mijn maat dat hij wel eens van 35 meter moest kunnen uithalen met Roberto Carlos, want 'dat kan hij toch?'. Prompt jast ie hem in de verre kruising hahaha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Moody2204 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 20:35:
Hier weer weinig plezier momenteel. Ik ben bezig voor de icon swaps om met een Ligue 1 team te scoren uit die 5 voorzetten. Ik krijg het niet voor elkaar. Na een potje of 50 maar 1x gelukt. Dus statistisch gezien zou ik er 5 moeten hebben na een potje of 250. Ben maar gestopt. Teveel frustratie anders. Dan maar geen icon swaps. Toedeledokie.
Het hielp mij enorm om steeds volledig terug te zakken en dan met snelle wingers te counteren. De bal met een voorzet terugleggen op de 11 meter en dan met een volley binnenschieten.

De online friendlies heb ik gisteren gedaan. Het gekut met die SB begint nu. Die gast bij EA die al deze inspiratieloze shit bedenkt, mogen ze van mij direct ontslaan. Ik kan me niet indenken dat iemand dit echt leuk vindt om te doen. Het is dat je aardige rewards kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Hier begonnen met 5-0 in de WL, ik bereid me nu voor op het ergste 😬😬

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:45:
Hier begonnen met 5-0 in de WL, ik bereid me nu voor op het ergste 😬😬
5-0 gaat nog wel, maar na de 7-0 word meesstal wel pittig. Heb een keer 10-0 gehaald toen kon ik me kont vast insmeren, toen ben ik een paar x flink stuk gemaakt :+

Iemand overigens al eens met Kante ( 92 ) op RB gespeeld ? Vind TOTY Cancelo altijd geweldig op het middenveld, echt zonde om op een back positie te zetten.

[ Voor 18% gewijzigd door Traeces op 25-02-2022 11:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Traeces schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:55:
[...]

5-0 gaat nog wel, maar na de 7-0 word meesstal wel pittig. Heb een keer 10-0 gehaald toen kon ik me kont vast insmeren, toen ben ik een paar x flink stuk gemaakt :+

Iemand overigens al eens met Kante ( 92 ) op RB gespeeld ? Vind TOTY Cancelo altijd geweldig op het middenveld, echt zonde om op een back positie te zetten.
Ik heb daar ook eens mee zitten puzzelen, maar nooit echt een geschikte middenvelder gevonden die back kan spelen. Nou moet ik wel zeggen ik wil altijd ook high attacking workrates hebben voor mijn back, dus daardoor viel Kante al af. Misschien werkt het wel voor de manier waarop jij speelt :)
Uiteindelijk packte ik Bellingham FS untradable dus nu is cancelo gewoon weer back :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09 18:58
Wel jammer van de preview pakketjes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02:59
Nachtapotheker schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:59:
[...]

Ik heb daar ook eens mee zitten puzzelen, maar nooit echt een geschikte middenvelder gevonden die back kan spelen. Nou moet ik wel zeggen ik wil altijd ook high attacking workrates hebben voor mijn back, dus daardoor viel Kante al af. Misschien werkt het wel voor de manier waarop jij speelt :)
Uiteindelijk packte ik Bellingham FS untradable dus nu is cancelo gewoon weer back :+
Je kunt er ook voor kiezen om met een 5 mans verdediging te starten en 1 van de centrale verdedigers op de backpositie te laten spelen. Eventueel een andere back offchem op de centrale verdediger positie laten starten als je geen centrale verdediger kan vinden met genoeg voetballend vermogen. Bijv. een HM Walker om te linken met Cancelo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 09:21
Nachtapotheker schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:59:
[...]

Fred doet het bij mij goed op LB, waardor Cancelo doorschuiven naar het middenveld.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mar101 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 13:44:
[...]

Je kunt er ook voor kiezen om met een 5 mans verdediging te starten en 1 van de centrale verdedigers op de backpositie te laten spelen. Eventueel een andere back offchem op de centrale verdediger positie laten starten als je geen centrale verdediger kan vinden met genoeg voetballend vermogen. Bijv. een HM Walker om te linken met Cancelo.
Top goed idee ! Kan iedereen om 10 chem krijgen behalve Cancelo maar die speelde toch al op 7 chem dus dat boeit niet.

Heb nog een RB TAA op de bank dus hoef ook niemand te kopen dat is helemaal makkelijk :)

Ga het eerst wel even uitproberen in friendlys en anders plaatsen we onze vriend kante gewoon weer terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Komen er vanavond nog nieuwe kaarten in de packs ivm openen van 25*83

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Traeces schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:55:
[...]

Ben idd tot 7-0 gekomen, daarna kon ik de vaseline tevoorschijn halen 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Trek net Renato RTTF uit een 80+ upgrade 🎉
Zou die beter zijn dan Bellingham? Qua stats iig niet, luxe problemen :+

[ Voor 19% gewijzigd door Nachtapotheker op 25-02-2022 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Nachtapotheker schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:03:
[...]

allebeide untradeable?
zou ze in dat geval ook allebei gewoon opstellen, veel beter ga je toch niet vinden denk ik.
Sanches zou mijn voorkeur iig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Waarom al die zilveren spelers ineens?

Op zich wel geinig alleen ze zouden er nog meer mee kunnen doen bijv rivals met alleen zilveren spelers

Ik hou het bij mijn zilveren eng 2 team en daarmee speel ik die zilveren doelstelling van dat mega pakket weg maar buiten sat eigenlijk niets

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:03:
[...]

Dan krijg je vergelijkbare teams zoals jouwe en dan nog gasten die echt serieus goed zijn :+

Lekkere pull die Renato, zou met beide spelen mits je een toty middenvelder heb. Vind die Renato altijd bloed iritant om tegen te spelen.
Pagina: 1 ... 91 ... 128 Laatste