Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:21
@Traeces @cubert20 allebei UT idd.
Het staat nu zo: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zmCVV8-uVokDEzjf9XvDMh6U5ws=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9i4CrdaK1KbG5u33j4H7ZueT.jpg?f=fotoalbum_large

Dus ik denk dat het de bank gaat worden :D

P.s. Inmiddels gaat het 7-3 in de WL waarvan 2 potten echt volledig weggespeeld 😅

[ Voor 8% gewijzigd door Nachtapotheker op 25-02-2022 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Nachtapotheker schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 19:25:
Het staat nu zo: [Afbeelding]

P.s. Inmiddels gaat het 7-3 in de WL waarvan 2 potten echt volledig weggespeeld 😅
denk dat ik dan toch met renato zou spelen, verdedigend is dat een pittbul en die mis je volgens mij op het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
cubert20 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 19:44:
[...]

denk dat ik dan toch met renato zou spelen, verdedigend is dat een pittbul en die mis je volgens mij op het middenveld.
👍 Ik ga hem sowieso wel testen op de plek van Bellingham.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 19:25:
Het staat nu zo: [Afbeelding]

Jaloers wil die CR7 toty :'(

Hmm die kdb en bellingham zijn wel
Echt goed. Ligt denk meer aan je speelstijl, ik speel bv zelf met veel risico voorin dus heb echt een breker nodig. Dan zou ik Renato naast bellingham neerzetten. Anders lekker met kdb en bellingham spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Ik blijf iedere match Squad Battles disconnecten. Bij Rivals and WL is er niets aan de hand. Iemand enig idee wat dit veroorzaakt? Ik lees op allerlei fora vergelijkbare klachten, maar kan geen oplossing vinden.

Op PS5 speel ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Casual Ruud op 25-02-2022 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Pfff net begonnen aan m'n eerste icon swap.. ik trek dat echt niet meer in dit stadium. Knap voor wie de discipline wel op kan brengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
Rhain schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 21:34:
Pfff net begonnen aan m'n eerste icon swap.. ik trek dat echt niet meer in dit stadium. Knap voor wie de discipline wel op kan brengen.
Dat is 1 manier om het te benoemen.
De andere manier is: heb je niks beters te doen ;) (op mensen die net begonnen zijn na)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:10
Rhain schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 21:34:
Ik heb de 3 online inmiddels toch gedaan, nu doe ik met die ellendige squadbattles er 2 tegelijk. Dan heb ik er 5 en dan vind ik het prima.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 12:36
Ik dacht laat ik eens een 45k pakketje openen…🥳

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/msiFfrdx5XZ7n5-rVs3RbV9joHI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/S3nuHoQLuPPYXstBkHE1LII5.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
pacod schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 07:40:
Ik dacht laat ik eens een 45k pakketje openen…🥳

[Afbeelding]
Lekker! Als ik dat doe krijg ik er een 76 rated kaartje uit ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Moody2204 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 07:55:
[...]

Lekker! Als ik dat doe krijg ik er een 76 rated kaartje uit ;)
Haha ja for me the same story ;w
Hopelijk pak jij ook nog een big one Moody :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Weet nog niet wat ik ermee ga doen… net een paar potjes mee gespeeld en hij is wel fijn hoor. Zijn stamina viel me echter wel een beetje tegen (heb hem op een cm positie staan in een 4-4-2 ) ik kan met de coins mijn verdediging wel significant verbeteren. (De 3 PSG TOTY bijvoorbeeld) Of ik spaar een beetje door voor TOTY Messi . Aan de andere kant wil ik eigenlijk alles untradeable…. Dilemma’s 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Markmaas schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 08:08:
[...]

Haha ja for me the same story ;w
Hopelijk pak jij ook nog een big one Moody :)
Ik heb al redelijk in het begin gouden Mbappé gepackt. Dus dat was goeie packluck. Die gebruik ik nog steeds. Maar voor de rest is het hier meestal niet veel bijzonders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Wii4all schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 19:20:
Waarom al die zilveren spelers ineens?

Op zich wel geinig alleen ze zouden er nog meer mee kunnen doen bijv rivals met alleen zilveren spelers

Ik hou het bij mijn zilveren eng 2 team en daarmee speel ik die zilveren doelstelling van dat mega pakket weg maar buiten sat eigenlijk niets
Bijzonder vreemde timing inderdaad, als je dit in Oktober doet heb je eigenlijk nog best wel serieus wat aan die spelers. Maar nu in (bijna) Maart is het een nutteloze toevoeging helaas.

Ook wel bijzonder dat we tijdens de RTTF promo werkelijk geen één SBC hebben gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 11:42
Markuss schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 09:37:
[...]

Bijzonder vreemde timing inderdaad, als je dit in Oktober doet heb je eigenlijk nog best wel serieus wat aan die spelers. Maar nu in (bijna) Maart is het een nutteloze toevoeging helaas.

Ook wel bijzonder dat we tijdens de RTTF promo werkelijk geen één SBC hebben gekregen.
Denk dat EA eindelijk snapt dat die zilver lounge dingen niemand een hol interesseert
Daarom doen ze nu ook zoveel objectives met zilveren dingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Markvd1984 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 09:41:
[...]

Denk dat EA eindelijk snapt dat die zilver lounge dingen niemand een hol interesseert
Denk serieus dat daar wel wat van te maken valt hoor, als ze iets meer dan één a twee leuke kaarten per week beschikbaar zullen maken. Dan ook nog een soort van Rivals/Toernooi voor zilveren met rewards en er zullen genoeg mensen zijn die het spelen. Denk zelfs dat het ook met bronzen (bijzondere) spelers zal lukken.

Alleen EA z'n insteek is gewoon altijd: zo min mogelijk inzetten en zoveel mogelijk cashen. Je ziet op Twitter zoveel leuke ideeën voorbijkomen om in FIFA te verwerken, echter zijn die knakkers op het hoofdkantoor luie dwarse mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik begrijp het echt niet maar aan de andere kant wie wil in het begin die zilveren dingen doen. Ze zouden dat wel kunnen in het begin alleen dat moet je ook een soort zilveren rivals voor mij part zilveren weekend league maken dan is het voor sommige misschien wel interessant dan kan je heel het jaar door van die speciale zilveren kaarten uitbrengen

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 09:41:
[...]

Speel altijd de zilver lounge , zeer leuke game mode. En genoeg mensen spelen deze game mode ook.

Tenminste een keer niet alleen maar mbappe , fekir etc en het komt gewoon veel meer op skill aan omdat de zilveren spelers allemaal minder zijn .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 11:25:
[...]

Speel altijd de zilver lounge , zeer leuke game mode. En genoeg mensen spelen deze game mode ook.

Tenminste een keer niet alleen maar mbappe , fekir etc en het komt gewoon veel meer op skill aan omdat de zilveren spelers allemaal minder zijn .
En vaak nog beste leuke rewards

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 11:54:
[...]

En vaak nog beste leuke rewards
Ja daarom en die Silver spelers zijn vaak heel fijn voor die first owner objectives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Laatst online: 19-09 22:22
Wat is er met die positiekaartjes SP->CA aan de hand? Zijn niet te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
Cam - cm is ook een leuke voor 5k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Zidane was op zijn positie toch een issue met zijn stamina en heb mijn verdediging maar verstevigd met RTTF Kimpembe (Marquinhos net te duur), Hakimi TOTY en toch maar Donnarumma op goal. Moet zeggen dat er veel meer balans is nu ik een 4–4-2 custom tactics van Auziomf gebruik met de snelle Kimpembe ipv de trage maar overigens wel leuke Prime Vidic centraal 😬 Speel overigens met 72 diepte

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heerlijk om ban die toxic tegenstanders te winnen.

Sta je dan met je prime R9 , mid dinho , mid best, toty cancelo, toty marquinhos , fb varane , mbappe geparkeerd op je eigen 16. En maar hopen op die counter. Echt ga voetballen met zulke spelers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Jeetje was is de jong RTTK tog een enorme baas op t middenveld zeg..

Die zit echt overal tussen en z'n passing is loopzuiver. Samen met kante heersen ze als een malle.

Ook coutinho ww blijf me maar verbazen. nog geen betere vervanging voor gevonden al LCAM. Vandaag verdediging verbeterd met Hakimi toty.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yZwslOus8Omf9lvbs0NKuNRURqQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CEpPcprn5U1h32TzBIOcbDLe.jpg?f=fotoalbum_large

Zit alleen te denken om kante te vervangen voor KdB SS. Zou dat te aanvallend worden zonder echte cdm?

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 26-02-2022 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-09 13:01
Augy schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 18:00:
Jeetje was is de jong RTTK tog een enorme baas op t middenveld zeg..

Die zit echt overal tussen en z'n passing is loopzuiver. Samen met kante heersen ze als een malle.

Ook coutinho ww blijf me maar verbazen. nog geen betere vervanging voor gevonden al LCAM. Vandaag verdediging verbeterd met Hakimi toty.

[Afbeelding]

Zit alleen te denken om kante te vervangen voor KdB SS. Zou dat te aanvallend worden zonder echte cdm?
Ik zou Kante behouden, verander zijn chem naar catalyst voor betere passing. Zijn defence skills zijn al goed genoeg dus shadow niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt heeft iedereen mega goede icons gehad ?

Ben nu in fut champs al van de 5 wedstrijden 3x R9 tegen gekomen 2x mid 1x prime. (8>

Continu Cruijff of eusebio tegen echt bizar gewoon.

Edit : nu weer een team tegen met toty mbappe, toty marquinhos, toty donna, toty Hakimi,
If Neymar. Ongelofelijk allemaal gelijkwaardig qua skill maar zo’n mbappe is niet te houden. Krijg er nu wel een beetje de schijt van. Nu al dus 4 potten verloren door een uitschieter van een R9 / icon of zieke toty pffff. Alles ook maar met echt 1-0 of 2-1 etc.

[ Voor 48% gewijzigd door Traeces op 26-02-2022 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Als je dit soort goals tegen krijgt weet je dat het tijd is om weer even te stoppen...

https://youtu.be/MWklsGHcMtM

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oX1HtmpQDaOgQYTGmIJC1fdt6PI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RTebke01YyMTi42juPLWnIOI.jpg?f=fotoalbum_large
Ik twijfel wie zouden jullie doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
puyol ;)

wat is je team nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_ClfEqEDOdja4RBOHdTXDRNIan8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1blK508ws66TWzIo2bPYdcMA.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Eusebio had ik in FIFA 20 redelijk vroeg gepackt en erg veel plezier van gehad. Dat zou mijn keuze zijn…. Veel beter dan de Yedder

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 21:06:
Als je dit soort goals tegen krijgt weet je dat het tijd is om weer even te stoppen...

https://youtu.be/MWklsGHcMtM
Ben echt op punt beland dat ik helemaal
Klaar ben met dat soort shit.

Net ook weer die nif Trapp tegen me pakt ballen vanaf de 5 meter vol ingeschoten. En mijn mid van der sar duwd een zacht rolletje uit het niets in me eigen doel.

Heel de avond speel ik al tegen Mourinho park de bus teams. Er is echt geen lol meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:09
Eusebio 1000%.

Maldini is ook een zeer goede CV, maar er zijn genoeg andere goede betaalbare CV's die hetzelfde werk doen.

Eusebio is een heel ander kaliber. Supersnel (ook met de bal), scoort van alle kanten, posities en is moeilijk van de bal te krijgen. Nam mijn hele team op sleeptouw mee. Geef het een Hawk voor lange afstand schoten of Engine voor een betere left stick dribble en zie hem de doelpunten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
maldini zou een mooie upgrade zijn voor je verdediging, maar eusebio is 2x zo duur dan maldini.
Prijs is meestal een goed maatstaf voor de kwaliteit, plus maldini kun je op een gegeven moment kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 21:32:
[...]

Ben echt op punt beland dat ik helemaal
Klaar ben met dat soort shit.

Net ook weer die nif Trapp tegen me pakt ballen vanaf de 5 meter vol ingeschoten. En mijn mid van der sar duwd een zacht rolletje uit het niets in me eigen doel.

Heel de avond speel ik al tegen Mourinho park de bus teams. Er is echt geen lol meer aan.
Ja dat heb ik ook regelmatig. Toch ga ik iedere x weer spelen op 1 of andere manier. Maar dit soort shit is idd bloedirritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 21:46:
[...]

Ja dat heb ik ook regelmatig. Toch ga ik iedere x weer spelen op 1 of andere manier. Maar dit soort shit is idd bloedirritant.
Vind spel zelf gewoon leuk daarom blijf ik spelen.

Maar iedereen speelt tegenwoordig haast 4-1-2-1-2 of 4-3-1-2 met de backs haast naast de cv’s en dan nog de cvms er voor. Totaal niet door heen te komen, altijd autoblokt een Franse vriend hem wel weer op laatste moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Traeces schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 21:57:
[...]

Vind spel zelf gewoon leuk daarom blijf ik spelen.

Maar iedereen speelt tegenwoordig haast 4-1-2-1-2 of 4-3-1-2 met de backs haast naast de cv’s en dan nog de cvms er voor. Totaal niet door heen te komen, altijd autoblokt een Franse vriend hem wel weer op laatste moment.
Meestal in deze tijd van fifa dat er vaste patronen zijn die schijnbaar meta zijn.
speel zelf steeds meer potjes waarbij ik 30/40% balbezit heb en waarbij de ander maar rond blijft tikken.
Dan staan mijn 2 cvm (4222) wel irritant in de weg :)
Heb mijn depth al iets naar beneden gehaald, van 75 naar 65 zodat er meer ruimte ontstaat voor de counter.
Mijn width is indd heel narrow, maar dat komt door die iets te effectieve steekpasses.

Elk online spel heeft een bepaalde meta en mensen gaan daar toch wel naar zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
cubert20 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 22:21:
[...]

Meestal in deze tijd van fifa dat er vaste patronen zijn die schijnbaar meta zijn.
speel zelf steeds meer potjes waarbij ik 30/40% balbezit heb en waarbij de ander maar rond blijft tikken.
Dan staan mijn 2 cvm (4222) wel irritant in de weg :)
Heb mijn depth al iets naar beneden gehaald, van 75 naar 65 zodat er meer ruimte ontstaat voor de counter.
Mijn width is indd heel narrow, maar dat komt door die iets te effectieve steekpasses.

Elk online spel heeft een bepaalde meta en mensen gaan daar toch wel naar zoeken.
Er is geen lol meer aan hoe verdedigend mensen spelen.

Heb hem op 45 punten gezet morgen geen tijd en eigenlijk ook totaal geen zin meer.

Rewards waren prima.

Pp Sancho en een 84
Totw pakket : Kane, munian en een Discord if
Packs : haaland en Fabinho en een shitload aan 84 en 83 dus vind best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Zijn finesse schoten weer beter gemaakt? Vanavond de ene naar de ander tegen gehad namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Hou je consumables in de gaten, position changes gaan nu voor belachelijke prijzen. Ik zit op Xbox en LM naar LVA gaat daar nu voor 5k ! Had er nog 27 liggen 😬

https://www.futbin.com/consumables/Position%20Change

[ Voor 14% gewijzigd door pacod op 27-02-2022 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 17:21
Is Flashback Griezmann een aanrader volgens jullie? Hoor wisselende ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Beach
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 10:39
.

[ Voor 98% gewijzigd door Mr.Beach op 27-02-2022 10:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
lwd-kevin schreef op zondag 27 februari 2022 @ 10:15:
Voor mij wel, speelt heerlijk op RCAM. Heel Chille loopacties en afmaken is sterk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• playr2014
lwd-kevin schreef op zondag 27 februari 2022 @ 10:15:
Heb Griezmann sbc ook gedaan. Als spits vond ik hem minder omdat die fysiek beetje zwak is. Maar als cam is die erg goed vanwege zijn dribbel / schoten / passing

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x86zFOy3mPcETVdGXwqSs5MuGjw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i7cPRdJxDClncindI9Iu1UEn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Heb hem Griezmann ook gedaan en is inderdaad zoals boven aangegeven een betere cam dan spits. Heb hem echter wel een beetje als valse 9 naast mijn 1e spits staan. Hij doet het beter bij mij dan Ben Yedder POTM.

Heb een aantal maal de Prime/Mid Icon SBC gedaan, nadat ik eerder deze week Mahrez packte. Kreeg 1 keer Prime Vidic eruit ,en daarna Prime Van Basten, Mid Eto'o en Prime Fernando Torres. Met MvB was ik best blij....die wou ik al een hele tijd.....en het liefst first owner. Ik had daarnaast gehoopt op een leuke middenvelder, maar helaas :)

Ohja....Kimpembe RTTF is een geen geliefde kaart op futbin, maar die kaart is gewoon kapot! :) Benieuwd wat die kaart gaat doen wanneer PSG verder komt. Heb hem gekocht voor 1,02 miljoen op de xbox.

[ Voor 15% gewijzigd door pacod op 27-02-2022 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Nou, hier voor de 3e keer op rij 50 punten in de WL. Oftewel voor de 3e keer dus ook 1 puntje tekort voor de volgende rang. Dat kan geen toeval meer zijn. Maar ik durf het woord scripted eigenlijk niet meer in de mond te nemen. Maar wel opvallend dat ik de benodigde wedstrijd altijd tegen een team speel waarbij ik veel sterker ben maar toch verlies, hoe goed ik ook speel. En dus al 3 weekeinden EXACT hetzelfde scenario.

Desalniettemin niet ontevreden over het eindresultaat van mijn WL. Gouden Mbappé was toch regelmatig nog steeds de doorslaggevende factor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Elanga gedaan sbc
Wel aanrader als tip
Vervangt Neymar vaak na een uur spelen
Maar doet het goed snel bewegelijk loopt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:44
een aanrader als tip ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Haha ,je snapt wat ik bedoel hoop ik

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moody2204
Op de valreep besloten nog even gauw die mid-prime icon sbc te doen. Ik had het kunnen weten met mijn 'packluck'... :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LXWPELNT8xoV53UwqIJ5H4LhSL0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z3DUFw9WL2xyRdbpETkE5liP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Moody2204 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 16:20:
Nou, hier voor de 3e keer op rij 50 punten in de WL. Oftewel voor de 3e keer dus ook 1 puntje tekort voor de volgende rang. Dat kan geen toeval meer zijn. Maar ik durf het woord scripted eigenlijk niet meer in de mond te nemen. Maar wel opvallend dat ik de benodigde wedstrijd altijd tegen een team speel waarbij ik veel sterker ben maar toch verlies, hoe goed ik ook speel. En dus al 3 weekeinden EXACT hetzelfde scenario.

Desalniettemin niet ontevreden over het eindresultaat van mijn WL. Gouden Mbappé was toch regelmatig nog steeds de doorslaggevende factor.
100% dat het scripted is en match fixing
Hoop nog steeds dat iemand er een keer iets dieper induikt
Met een corner tegen als je er dan uitkomt met 3 man tegen 1 loopt de spits altijd buitenspel waar je ook naar toe passt hij komt standaard bij de man die buitenspel staat
Blokballen nog steeds heel veel dat iemand hem mee krijgt hele wedstrijd door
Als je snel wil uitgooien met de keeper lever je hem standaard in bij de tegenstander
Met druk zetten loopt iedereen naar voren alleen ze lopen van de bal en man weg

In best veel gevallen bepaalt EA en de cpu of je wint of verliest bij een gelijkwaardige pot

Dus ben met je eens ,scripting is er echt wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Moody2204 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 18:56:
Op de valreep besloten nog even gauw die mid-prime icon sbc te doen. Ik had het kunnen weten met mijn 'packluck'... :+

[Afbeelding]
Hij heeft iig redelijke passing stats voor een cb :+

Weet iemand hoe de showdown upgrades werken bij die EFL finale? Allebei +1 vanwege 0-0 of Origi +2 omdat Liverpool won via penalties? Heb Origi gedaan, zou een goeie pinchhitter zijn met +2…

[ Voor 4% gewijzigd door Robbio85 op 27-02-2022 20:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
Robbio85 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 20:36:
[...]

Ik ga 'm toch eens proberen in een Rivals potje. Puur uit nieuwsgierigheid :9

Edit: dat was kansloos... :+

[ Voor 5% gewijzigd door Moody2204 op 27-02-2022 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Robbio85 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 20:36:
[...]

Weet iemand hoe de showdown upgrades werken bij die EFL finale? Allebei +1 vanwege 0-0 of Origi +2 omdat Liverpool won via penalties? Heb Origi gedaan, zou een goeie pinchhitter zijn met +2…
Origi krijgt +2 volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
M'n Ratpack compleet gemaakt met kimpembe RTTF ipv dias toty.

Erg benieuwd, zal wel een beest zijn ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Augy schreef op maandag 28 februari 2022 @ 08:27:
M'n Ratpack compleet gemaakt met kimpembe RTTF ipv dias toty.

Erg benieuwd, zal wel een beest zijn ingame
Denk je dat die beter is dan Dias? Ik vind Dias echt een baas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
Als psg ver komt dan zal Kimpembe ws wel beter worden ivm upgrades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Moody2204 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 16:20:

Of dat is gewoon je niveau? Er zit tegenwoordig wel matchmaking in FUT. Geen idee hoe die is maar ik merk wel dat het er is want zodra ik 6 a 7 -0 ga worden de tegenstanders duidelijk beter. Ik blijf ook steeds steken op 14 winst. Is dat scripted? Of is dat wat ik max zou kunnen halen met mijn skills?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
playr2014 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 09:52:
Als psg ver komt dan zal Kimpembe ws wel beter worden ivm upgrades
Dan zullen ze de finale moeten winnen, want het verschil in stats is best wel erg groot. https://www.futbin.com/22/compare/23483/22638

Nou weet ik wel dat stats niet alles zegt, maar in game is die Dias echt een beest.

[ Voor 12% gewijzigd door Nachtapotheker op 28-02-2022 10:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Nachtapotheker schreef op maandag 28 februari 2022 @ 09:22:
[...]

Denk je dat die beter is dan Dias? Ik vind Dias echt een baas!
2 potjes gedaan.. nog niet overtuigd maar geef hem even een week

Altijd leuk om een keer iets anders te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Ik heb Renato RTTF trouwens ook geprobeerd op de plek van KDB TOTY en Bellingham FS, maar ik vind hem duidelijk minder dan de eerstgenoemden, zelfs als je de bal niet hebt. Dus hij blijft lekker op de bank. Kans is ook klein dat hij een upgrade gaat krijgen, dus dit zal het zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Nachtapotheker op 28-02-2022 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:33
fifanoob schreef op maandag 28 februari 2022 @ 09:57:
[...]

Of dat is gewoon je niveau? Er zit tegenwoordig wel matchmaking in FUT. Geen idee hoe die is maar ik merk wel dat het er is want zodra ik 6 a 7 -0 ga worden de tegenstanders duidelijk beter. Ik blijf ook steeds steken op 14 winst. Is dat scripted? Of is dat wat ik max zou kunnen halen met mijn skills?
Dat is niet scripted. Volgens mij kijken ze naar je win-streak/ratio en match je gelijkwaardige tegenstanders.

Ik merk dat vooral richting de laatste wedstrijden. Na een verlies volgt vaak een makkelijkere tegenstander en dus winst.

Gisteren in mijn enelaatste wedstrijd een vrij eenvoudig team en ook niet moeilijke tegenstander.
Echter zijn Donnaruma pakte echt alle onmogelijke ballen en bij hem 2 goals uit een rebound en een kopbal van de kleine spits tegenover Varane :+

uiteindelijk 2-2 de verlenging in en maakt in de 1e helft van de verlenging de 3-2. Was ook de (terechte) einduitslag. Ik was beter, veel meer kansen, maar hij had veel meer geluk. Is dat scripted? Ik denk het niet.

De laatste wedstrijd kreeg ik cadeau en zo geëindigd in rank 5 met 54 punten.
Opzich prima. Mij maakt de ranking niet zo veel uit. Speel vooral voor de lol, maar alles verliezen haalt de lol wel een beetje weg.

Bij mij was de kwalificatie vooral heel lastig. Normaal haal ik die vrij eenvoudig, maar had nu toch nog maar 2 wedstrijden over na kwalificatie.

Ben wel meer gecharmeerd van deze opzet. Je hoeft niet meer 30 wedstrijden te spelen in een weekend, maar kan er al 10 doen doordeweeks.

Mijn team een beetje aangepast.
Best naar de bank (voor het eerst) en Frenkie in de basis.

Vieira begint me af en toe te irriteren. Door zijn M/M workrates staat hij bij mij verdedigend niet altijd even sterk. Ik weet het, luxe probleem met zo'n dure speler, maar High defensive workrates zijn voor mij echt wel duidelijk merkbaar bij een speler.

Daarnaast heb ik veel moeite met scoren in de 16. Veel goals zijn schoten van randje 16. Net er in of net eruit, maar tegenstanders weten altijd een weg te vinden tot ze 1 op 1 komen te staan. Mijn lukt dat amper....

Dit is nu het team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=jcrsVwNsnZ6U7:FFA22PS5

Ingame speel ik 41212-2, 442, 4231 en indien nodig als ik achter sta 4321

Ga nu wat van die zilver kaarten sbc's doen. Zien er wel geinig uit.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
fifanoob schreef op maandag 28 februari 2022 @ 09:57:
[...]

Dat zal zeker mijn niveau ongeveer zijn. Maar 3x op rij exact hetzelfde scenario… dat maakt het voor mij een beetje verdacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 19-09 20:42
Weet iemand toevallig welke promo's en wanneer er aan zitten te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Moody2204 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 11:31:
[...]

Dat zal zeker mijn niveau ongeveer zijn. Maar 3x op rij exact hetzelfde scenario… dat maakt het voor mij een beetje verdacht.
True, heb dat ook wel eens. Maar ik probeer dat te negeren. Anders komt EA in je hoofd en dat gun ik ze niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
fifanoob schreef op maandag 28 februari 2022 @ 12:04:
[...]

True, heb dat ook wel eens. Maar ik probeer dat te negeren. Anders komt EA in je hoofd en dat gun ik ze niet. :P
Eens, haha. Ik sluit me er tegenwoordig ook beter voor af. Het is natuurlijk ook een stukje frustratie he? 3 weekenden op rij 1 puntje tekort voor net iets betere rewards... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
Moody2204 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 15:47:
[...]

Eens, haha. Ik sluit me er tegenwoordig ook beter voor af. Het is natuurlijk ook een stukje frustratie he? 3 weekenden op rij 1 puntje tekort voor net iets betere rewards... :+
Die punten zijn sowieso fucked up, want je komt eigenlijk niet 1 puntje tekort maar 1 win.
Is vast iets psychologisch wat ea probeert te doen, mogen ze van mij wel schrappen.
Nu krijg je van die droeftoeters die hem bij 0-0 gelijk maar afsluiten voor dat ene puntje, maar het de ander niet gunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Prime Kluivert uit de Prime SBC |:( |:(
Gegokt en verloren zeg ik dan maar.. Weer verloren.
Ik geef in het begin van het spel toch op wie mijn favo club is.. FEYENOORD. Krijg ik Van der Sar en nu nog een Kluivert. :(

Maar zonder dolle.. Met Frenkie RTTK ben ik wel blij. Maar Kluivert.. pfff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaulPaulPaul83
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 30-11-2022
Rhain schreef op maandag 28 februari 2022 @ 16:36:
Ik geef in het begin van het spel toch op wie mijn favo club is.. FEYENOORD. Krijg ik Van der Sar en nu nog een Kluivert. :(

Ik heb die prime sbc ook gedaan. Ik kreeg Rui Costa. Heb ik ook niks aan. Gegokt en verloren.

Die mid pp kreeg ik Zidane uit. Maar weet nog niet zo goed wat ik van hem vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Rhain schreef op maandag 28 februari 2022 @ 16:36:

Ik ben bereid jouw Kluivert te ruilen voor mijn Bobby Moore. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
PaulPaulPaul83 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 17:26:
[...]

Ik heb die prime sbc ook gedaan. Ik kreeg Rui Costa. Heb ik ook niks aan. Gegokt en verloren.

Die mid pp kreeg ik Zidane uit. Maar weet nog niet zo goed wat ik van hem vind.
Ik 90 Hernandez. Geen idee of t was is. Niet duur maar ziet er niet gek uit an sich, iemand ervaring met hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Augy schreef op maandag 28 februari 2022 @ 18:25:
[...]

Ik 90 Hernandez. Geen idee of t was is. Niet duur maar ziet er niet gek uit an sich, iemand ervaring met hem?
Speel er bijna elke FIFA mee vooral die ,85 versie
Weakfoot 3 merk je niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als tip : open die 3x 85+ nog niet er komt waarschijnlijk een goed team of the week aan. En denk ook een nieuwe promo vrijdag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op maandag 28 februari 2022 @ 19:19:
Als tip : open die 3x 85+ nog niet er komt waarschijnlijk een goed team of the week aan. En denk ook een nieuwe promo vrijdag ?
Zit ook niks in packs behalve motm tog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op maandag 28 februari 2022 @ 19:32:
[...]

Zit ook niks in packs behalve motm tog?
Nee daarom, en geruchten op internet zijn dat mbappe en salah in totw zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
Met die zilveren promo inderdaad niet interessant, dan kun je beter even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:30

hmr

Ik ben inmiddels ook weer elite in rivals.. lekkere winstreak vandaag met mijn 3-4-1-2 opstelling :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
hmr schreef op maandag 28 februari 2022 @ 21:56:
Ik ben inmiddels ook weer elite in rivals.. lekkere winstreak vandaag met mijn 3-4-1-2 opstelling :D
Kan je hem eens delen hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:09
WL deze week wordt weer sweaty .. Mbappe of Messi krijgt een nieuwe inform. Mane wellicht ook en Ousmane Dembele. Wellicht vrijdag een FUT birthday promo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
Moody2204 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 18:05:
[...]
Ik ben bereid jouw Kluivert te ruilen voor mijn Bobby Moore. :+
Nee hoor.. Kluivert wil je ook echt niet hebben. Nog even mee gespeeld, maar volgens mij was m'n tegenstander me keihard aan t uitlachen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Rhain schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 09:11:
[...]

Nee hoor.. Kluivert wil je ook echt niet hebben. Nog even mee gespeeld, maar volgens mij was m'n tegenstander me keihard aan t uitlachen
Toch denk ik dat als Kluivert tegen Moore zou spelen, ik uitgelachen word. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Augy
Ik weet dat ik eigenlijk niet mag klagen over content maar ik zou het leuk vinden als die zilver promo snel voorbij is 🤣 totaal niet m'n ding.. een partybag bijv zou de boel wat 'upspicen'

Geruchten over Fut Birthday vanaf vrijdag, die lijkt me wat vroeg in het seizoen maar is een geweldige promo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:33
Augy schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 18:43:
Ik weet dat ik eigenlijk niet mag klagen over content maar ik zou het leuk vinden als die zilver promo snel voorbij is 🤣 totaal niet m'n ding.. een partybag bijv zou de boel wat 'upspicen'

Geruchten over Fut Birthday vanaf vrijdag, die lijkt me wat vroeg in het seizoen maar is een geweldige promo
Ik vind de sbc waarbij je een pick kreeg van voorgaande sbc spelers veruit een van de leukste SBC’s van fifa.

Die mogen ze nog wel een keer doen.

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 09:25
Die Silver promo is echt dramatisch. Je hebt er niets aan voor je team en bovendien verkloot het de Silver Lounge ook nog.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Dinsdagavond is wel een goede avond voor de WL kwalificatie denk ik. Ben er nog nooit zo makkelijk doorheen gevlogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Moody2204 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 21:48:
Dinsdagavond is wel een goede avond voor de WL kwalificatie denk ik. Ben er nog nooit zo makkelijk doorheen gevlogen.
Hoeveel Zilveren teams kwam je tegen?

de quali doen mee voor de op silver objective waar je TOTW kan scoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik dacht dat wl erg was kwa toxic lui
Maar de friendly echt zilver is echt wel het toppunt van irritante vervelende FIFA players
Pause drukken dansjes etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Ja ik ben ook klaar met die Silver troep. Heb even die Brazilianen gehaald en een paar Fransen, maakt silver beasts objectives wat leuker. Doe mij maar Fut Birthday zoals hierboven wordt gezegd. Vorig jaar was die echt geweldig packweight leek wel heel hoog (maar kan natuurlijk gewoon toeval zijn geweest dat ik veel van die kaarten kreeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Had gisteren avond echt frisse zin na 5 dagen niet gespeeld te hebben.. Met nadruk op HAD.. Had nog leuk wat aan m'n team gesleuteld, paar andere spelers erbij.
Maar het was weer raak.. Het ene naar het andere 10+ miljoen team in DIV2. Zag alle hoeken van t veld. Bij mij lukte niks. Dudek nog de held van de WL ervoor, pakte geen ene bal meer. Lautaro, The Bull, compleet kansloos. Frenkie, nergens te bekennen. Geëindigd met 20 verlies en 2 gelijk ofzo..
De controller kreeg letterlijk bijna vliegles. Vrouwlief temperde nog met een "doe even normaal..", wat ook niet werkt dan..

Daarna m'n team maar weer terug gebracht waarmee ik de WL van 2 weekenden hiervoor zo lekker ging. Ook gewoon compleet niks.

Zeg het niet vaak geloof ik, maar ben er nu echt wel klaar mee.

edit: O jah.. om nog maar te zwijgen over die zilveren spelers..

[ Voor 4% gewijzigd door Rhain op 02-03-2022 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
wat moet je met die zilveren kaarten? Snap al die moeite daarvoor niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
fifanoob schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 10:52:
wat moet je met die zilveren kaarten? Snap al die moeite daarvoor niet?
Ik heb zelf geen sbc gedaan heb er ook geen vrijgespeeld.

Ik vind het idee wel tof alleen aan het begin van het seizoen met een hele eigen 'rival' modus...misschien zelfs 'Silver weekend league'...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
bvbal79 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 09:32:
[...]

Hoeveel Zilveren teams kwam je tegen?

de quali doen mee voor de op silver objective waar je TOTW kan scoren
Dat had ik gezien ja, ik kwam er 1 tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
Dankjewel! Ik had deze al voorbij zien komen. Vraag me alleen af of het met Messi op de vleugels zo handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Laatst online: 19-09 22:22
Had zelf nog geen silver objectives gedaan omdat ik altijd op zie tegen die potjes, maar je kan deze week makkelijk meerdere spelers binnen hengelen. Voor de wedstrijd even een chat of ze willen helpen en wat ze nodig hebben. Hierdoor in 5 potjes, waarbij iedereen meewerkte 3 spelers vrijgespeeld> ik had alleen de Engelse en BPL nodig dus meer dan prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

saert schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 12:00:
[...]

Dankjewel! Ik had deze al voorbij zien komen. Vraag me alleen af of het met Messi op de vleugels zo handig is.
Ik speel met best en Mendy nif op de vleugels :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Origi was al een mooi kaartje maar ju met de +2 upgrade helemaal een beast😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2b15aC7jmHhnbx5z3VEdoiuZyeM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QZ69fzYDK3bIuLmGsg8hsQDU.jpg?f=fotoalbum_large

Zal vrijdag wel komen denk ik
Weer tokens behalen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:32
Rhain schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 09:59:
Had gisteren avond echt frisse zin na 5 dagen niet gespeeld te hebben.. Met nadruk op HAD.. Had nog leuk wat aan m'n team gesleuteld, paar andere spelers erbij.
Maar het was weer raak.. Het ene naar het andere 10+ miljoen team in DIV2. Zag alle hoeken van t veld. Bij mij lukte niks. Dudek nog de held van de WL ervoor, pakte geen ene bal meer. Lautaro, The Bull, compleet kansloos. Frenkie, nergens te bekennen. Geëindigd met 20 verlies en 2 gelijk ofzo..
De controller kreeg letterlijk bijna vliegles. Vrouwlief temperde nog met een "doe even normaal..", wat ook niet werkt dan..

Daarna m'n team maar weer terug gebracht waarmee ik de WL van 2 weekenden hiervoor zo lekker ging. Ook gewoon compleet niks.

Zeg het niet vaak geloof ik, maar ben er nu echt wel klaar mee.

edit: O jah.. om nog maar te zwijgen over die zilveren spelers..
Ik herken het helemaal. Slechte passes overal en traag reagerende spelers, sinds dagen gaat het erg slecht.
Pagina: 1 ... 92 ... 128 Laatste