fifanoob schreef op maandag 28 februari 2022 @ 09:57:
[...]
Of dat is gewoon je niveau? Er zit tegenwoordig wel matchmaking in FUT. Geen idee hoe die is maar ik merk wel dat het er is want zodra ik 6 a 7 -0 ga worden de tegenstanders duidelijk beter. Ik blijf ook steeds steken op 14 winst. Is dat scripted? Of is dat wat ik max zou kunnen halen met mijn skills?
Dat is niet scripted. Volgens mij kijken ze naar je win-streak/ratio en match je gelijkwaardige tegenstanders.
Ik merk dat vooral richting de laatste wedstrijden. Na een verlies volgt vaak een makkelijkere tegenstander en dus winst.
Gisteren in mijn enelaatste wedstrijd een vrij eenvoudig team en ook niet moeilijke tegenstander.
Echter zijn Donnaruma pakte echt alle onmogelijke ballen en bij hem 2 goals uit een rebound en een kopbal van de kleine spits tegenover Varane
uiteindelijk 2-2 de verlenging in en maakt in de 1e helft van de verlenging de 3-2. Was ook de (terechte) einduitslag. Ik was beter, veel meer kansen, maar hij had veel meer geluk. Is dat scripted? Ik denk het niet.
De laatste wedstrijd kreeg ik cadeau en zo geëindigd in rank 5 met 54 punten.
Opzich prima. Mij maakt de ranking niet zo veel uit. Speel vooral voor de lol, maar alles verliezen haalt de lol wel een beetje weg.
Bij mij was de kwalificatie vooral heel lastig. Normaal haal ik die vrij eenvoudig, maar had nu toch nog maar 2 wedstrijden over na kwalificatie.
Ben wel meer gecharmeerd van deze opzet. Je hoeft niet meer 30 wedstrijden te spelen in een weekend, maar kan er al 10 doen doordeweeks.
Mijn team een beetje aangepast.
Best naar de bank (voor het eerst) en Frenkie in de basis.
Vieira begint me af en toe te irriteren. Door zijn M/M workrates staat hij bij mij verdedigend niet altijd even sterk. Ik weet het, luxe probleem met zo'n dure speler, maar High defensive workrates zijn voor mij echt wel duidelijk merkbaar bij een speler.
Daarnaast heb ik veel moeite met scoren in de 16. Veel goals zijn schoten van randje 16. Net er in of net eruit, maar tegenstanders weten altijd een weg te vinden tot ze 1 op 1 komen te staan. Mijn lukt dat amper....
Dit is nu het team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=jcrsVwNsnZ6U7:FFA22PS5
Ingame speel ik 41212-2, 442, 4231 en indien nodig als ik achter sta 4321
Ga nu wat van die zilver kaarten sbc's doen. Zien er wel geinig uit.