Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19:19
peeweeherman schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 06:22:
[...]

Ik zit momenteel in div. 5 maar de rek is er nog niet uit, speel ook nog met redelijk basic Serie A team. In het algemeen ben ik een matige speler, zat vorig jaar ook meest in div. 5, en vaak WL zilver 1. De huidige gamelplay ligt me goed met veel steekballen, maar dat zal na een paar updates wel minder worden.
Met div 8 ingegaan maar dat heeft meer met tijd gebrek te maken, win m'n Rivals wedstrijden redelijk soepel.

Alleen steekballen, ben ik dan de enige waarbij er weinig lukken 🤣 ik ga tog meestal met kort spel naar de 16 toe.

Gister weer een ouderwets pace team tegen gehad met OA ASM en Adama. Blijven lastig te verdedigen maar m'n CV houden ze prima bij, mooie ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:24
Augy schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 06:58:
[...]

Met div 8 ingegaan maar dat heeft meer met tijd gebrek te maken, win m'n Rivals wedstrijden redelijk soepel.

Alleen steekballen, ben ik dan de enige waarbij er weinig lukken 🤣 ik ga tog meestal met kort spel naar de 16 toe.

Gister weer een ouderwets pace team tegen gehad met OA ASM en Adama. Blijven lastig te verdedigen maar m'n CV houden ze prima bij, mooie ontwikkeling
Hoe dichter bij de 16, hoe moeilijker de steekballen voor mijn gevoel. Omdat ik weer met 7 diepte speel, heb ik veel moeite gehad als mijn tegenstander met Aubameyang speelde. Want die liep er dan toch vaak doorheen in de diepte. Maar goed, dat is ook weer wennen aan de gameplay, want de laatste tijd gebeurt dit vrijwel niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
pacod schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:47:
[...]

Uiteraard zelf een beetje onderzoeken wat het beste voor jezelf werkt. Maar een speler als Sissoko is in game beter bruikbaar dan een van de Beek bijvoorbeeld. Zo heb ik zowel Rashford als Sterling, beiden LM....maar Rashford is 85 rated en Sterling 88 rated. Ik geloof dat Rashford momenteel 30-40k duurder is dan Sterling... Rating zegt niet alles :)
Op dit moment is het onderstaande opstelling na een paar aankopen:
https://www.futbin.com/22/squad/1021087

Walker is untradable, Foden nog leenspeler. Pope houd echt zovee ltegen, die hou ik nog even (gister bij 3-0 winst Man of the Match :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 08:22:
[...]

Hoe dichter bij de 16, hoe moeilijker de steekballen voor mijn gevoel. Omdat ik weer met 7 diepte speel, heb ik veel moeite gehad als mijn tegenstander met Aubameyang speelde. Want die liep er dan toch vaak doorheen in de diepte. Maar goed, dat is ook weer wennen aan de gameplay, want de laatste tijd gebeurt dit vrijwel niet meer.
Verdedigen gaat me goed af.. krijg maar weinig tegengoals. Shaw (op Stay back) alaba en Militao houden de boel potdicht. Had zelfs de park-the-bus 🏆 🤣 (meen 10 wedstrijden zonder tegengoal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Heb Baggio gehaald. De basic versie (wil uiteindelijk wel de mid-versie), maar ben er erg blij mee.

Tot nu toe 5 wedstrijden 8g, 2a. Heeft me een paar keer al in de laatste minuten gered en ik zit nu in div 5.

Ga vandaag eens proberen de play-offs te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11:04
Ben momenteel aan het proberen om in de 6e divisie te komen, waar het over het algemeen best redelijk ging.......is die laatste pot verschrikkelijk. Verder dan een gelijkspel kom ik niet, speel vaak tegen lui die gewoon veel beter zijn.... Maar we geven niet op... na het werk maar weer eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Zie ook Futbin OTWs staan die nog niet in het spel zitten. Is het bekend wanneer die worden gelanceerd?

Aankomende periode weinig tijd om te spelen, misschien koop ik een paar OTWs in de hoop dat ze meer waard worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Beltoni schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:42:
Zie ook Futbin OTWs staan die nog niet in het spel zitten. Is het bekend wanneer die worden gelanceerd?

Aankomende periode weinig tijd om te spelen, misschien koop ik een paar OTWs in de hoop dat ze meer waard worden.
Aankomende vrijdagavond komt team 2 uit voor OTW en zondag nog 3 of 4 spelers geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20:02
Heb een vraag waarvan ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Voor de Xbox zijn twee versies van FIFA te koop. 1 met ''Series X'' op de voorkant en één met Xbox One - Series X''

Zijn dit nou exact dezelfde games die voor minder geld (€64,99 / €54,99) worden verkocht? Of zit er wel wezenlijk verschil in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Timothy3000 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:54:
Heb een vraag waarvan ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Voor de Xbox zijn twee versies van FIFA te koop. 1 met ''Series X'' op de voorkant en één met Xbox One - Series X''

Zijn dit nou exact dezelfde games die voor minder geld (€64,99 / €54,99) worden verkocht? Of zit er wel wezenlijk verschil in?
Is exact dezelfde versie, alleen kreeg je bij de Ultimate edition nog wat Fifa punten erbij en nog een paar andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12:50
Al een aantal dagen weer niet gespeeld.. Zo snel een team van 1 mil hebben is toch ook niet altijd leuk |:(

Team verkopen en maar weer lekker gaan traden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
pacod schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:02:
[...]

Is exact dezelfde versie, alleen kreeg je bij de Ultimate edition nog wat Fifa punten erbij en nog een paar andere dingen.
Ik heb het niet over de Ultimate Edition, ik bedoel deze:

https://www.wehkamp.nl/el...ifa-22-xbox-one-16809418/
https://www.wehkamp.nl/el...s-x-xbox-series-16805980/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Is het niet zo dat de eerste enkel voor Xbox One is en dat je de tweede ook kan gebruiken op Series X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Ah sorry verkeerd gelezen, maar zijn wel 2 verschillende versies. Ik heb ook 2 installaties op mijn Series X geinstalleerd staan voor Fifa. Ze delen de Market wel, maar geen wedstrijden...

Volgens mij is het momenteel op de Xbox One versie wat gemakkelijker, omdat de "betere"spelers op de Series X spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door pacod op 05-10-2021 12:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Het lijkt om de Xbox one versie te gaan, die kun je dus wel spelen op de Series X maar dan speel je de 'oude' versie zonder de next-gen verbeteringen.
Zie ook het ontbrekende 'hypermotion' logo wat je met de goedkopere versie dus niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Duidelijk. Thanks allemaal! Dan toch maar voor die duurdere versie gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar ik overweeg om dit jaar over te stappen van pes/efootball naar FIFA, maar vroeg me even af hoe leuk het nog is als je niet elke dag kan spelen. Ik speel het liefste online tegen anderen, maar heb niet de tijd om een superteam te bouwen.

Heb vrij weinig meegekregen van het hele FUT en trade gedoe de afgelopen jaren, dus vind het lastig om in te schatten of het voor een casual gamer nog steeds leuk is als je alleen tegen legend teams aan het spelen bent en zelf niet zo hard kan bouwen aan je team (en er ook geen geld aan wilt uitgeven)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08:50
amahusu schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:09:
ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar ik overweeg om dit jaar over te stappen van pes/efootball naar FIFA, maar vroeg me even af hoe leuk het nog is als je niet elke dag kan spelen. Ik speel het liefste online tegen anderen, maar heb niet de tijd om een superteam te bouwen.

Heb vrij weinig meegekregen van het hele FUT en trade gedoe de afgelopen jaren, dus vind het lastig om in te schatten of het voor een casual gamer nog steeds leuk is als je alleen tegen legend teams aan het spelen bent en zelf niet zo hard kan bouwen aan je team (en er ook geen geld aan wilt uitgeven)
Besef dat juist het online gedeelte bij PES al jaren ruk is. Zoeken naar tegenstanders duurt lang, slechte verbindingen etc.
Volgens mij is er een gratis versie van PES beschikbaar wat je zou kunnen testen. Kan je kijken hoe het in elk geval online geregeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

ik speel nog steeds efootball 2021, wat ik een heerlijke game vind (ondanks slechte matchmaking en online availability), maar efootball 2022 is misschien de grootste deceptie ooit. Vandaar mijn overweging om dit jaar toch maar eens FIFA22 een kans te geven :)

helaas is er volgens mij voor de ps5 geen FIFA demo beschikbaar

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Met een maand EA Play (is de 1,- deal er nog?) kun je de volledige game 10 uur uitproberen, dat zou wel een goed genoeg beeld moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06:00
dutchgio schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:22:
Met een maand EA Play (is de 1,- deal er nog?) kun je de volledige game 10 uur uitproberen, dat zou wel een goed genoeg beeld moeten geven.
Yes die is er nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Hoe zit het eigenlijk met de season rewards? Worden deze elke woensdag gereset (net zoals hiervoor) of heeft het nu een ander opzet. Klopt het trouwens ook dat je geen muntgeld meer kunt kiezen als prijs, maar enkel pakjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Gisteren trouwens dit doelpunt gemaakt. Ging er echt mooi in :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Laatst online: 08:50
BramViking schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:38:
Hoe zit het eigenlijk met de season rewards? Worden deze elke woensdag gereset (net zoals hiervoor) of heeft het nu een ander opzet. Klopt het trouwens ook dat je geen muntgeld meer kunt kiezen als prijs, maar enkel pakjes?
je krijgt elke donderdag je rivals rewards als je de beloningen hebt volbracht.
Je hebt verschillende beloningen, ook coins kiezen zit daar bij, misschien alsnog met een klein pakketje erbij maar je hebt verschillende opties met verschillende bedragen coins in combi met packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 08:40
Zijn er hier nog meer mensen die wachten op toegang tot de transfermarkt in de webapp?

Ik heb netjes 4 dagen op rij minstens 3 potjes gespeeld en ingelogd op de webapp, maar nog steeds geen transfermarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19:10
Vraagje ik twijfel tussen Lukaku en haaland
Beide kan ik mijn team passen

Iemand een voorkeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 23:35
Wat speelt het de laatste dagen echt bizar traag. Ongeacht of ik 10 ms heb, de delay is zo erg geworden dat het niet meer te bespelen valt. Dan is het maar een kwestie van geluk dat een pass goed doorheen komt of dat je perongeluk de bal terug krijgt. De spelers voelen ook zo zwaar aan als je ze wilt besturen, zelfs lenige spelers met goede dribbels valt soms niet te besturen.

Eind deze maand wordt er glasvezel aangelegd, hopelijk dat dit helpt en zo niet dan haak ik wel snel af dit jaar met FUT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:38:
Wat speelt het de laatste dagen echt bizar traag. Ongeacht of ik 10 ms heb, de delay is zo erg geworden dat het niet meer te bespelen valt. Dan is het maar een kwestie van geluk dat een pass goed doorheen komt of dat je perongeluk de bal terug krijgt. De spelers voelen ook zo zwaar aan als je ze wilt besturen, zelfs lenige spelers met goede dribbels valt soms niet te besturen.

Eind deze maand wordt er glasvezel aangelegd, hopelijk dat dit helpt en zo niet dan haak ik wel snel af dit jaar met FUT.
Al eens gekeken naar de connection analysis die met een QR code in het menu zit?
Maar de kans is erg klein dat een betere verbinding de gameplay verbeterd aangezien de vertraging vaak aan de kant van EA zit.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
Markvd1984 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:26:

Iemand een voorkeur
Ik vind Lukaku heel fijn spelen, Haaland geen ervaring mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy

Iemand een voorkeur
Lukaku is een eindbaas! Zo sterk en relatief wendbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 23:35
Bossie schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:44:
[...]

Al eens gekeken naar de connection analysis die met een QR code in het menu zit?
Maar de kans is erg klein dat een betere verbinding de gameplay verbeterd aangezien de vertraging vaak aan de kant van EA zit.
Nog niet geprobeerd, vroeg me al af waarvoor dat eigenlijk was.
Ik ga het proberen, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Nou na veel ingevingen heb ik mijn team klaar staan.

Net wat potjes Division Rivals gespeeld, speelde echt lekker. Kante is echt een ontzettende eindbaas op het middenveld.

In-game switch ik naar 4-1-2-2(2) of 4-2-3-1.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXzsLwQoObQfyoLlCvtAaJxjHtw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6zLmtcGRK7UURhkeZDcOLrwL.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
Partypooper schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:15:

Net wat potjes Division Rivals gespeeld, speelde echt lekker. Kante is echt een ontzettende eindbaas op het middenveld.

[Afbeelding]
Geen DONNY FROM THE LITTLE RIVER ?

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
xavento schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:16:
[...]

Geen DONNY FROM THE LITTLE RIVER ?
Nee, ik wilde het De Bruyne niet aan doen om hem op de bank te zetten. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dabuh
  • Laatst online: 12-09 13:51
kadoendra schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:08:
Zijn er hier nog meer mensen die wachten op toegang tot de transfermarkt in de webapp?

Ik heb netjes 4 dagen op rij minstens 3 potjes gespeeld en ingelogd op de webapp, maar nog steeds geen transfermarkt.
Bij mij duurde het iets meer dan een week, waarbij ik die laatste dagen niet meer speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Partypooper schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:15:

[Afbeelding]
"roadtoglory" en dan een team van ruim een miljoen :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
shoombak schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:49:
[...]

Meen dat ie Neymar had gepackt, kan allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11

Iemand een voorkeur
Na alle lovende kritieken geprobeerd te spelen met lukaku. Vond het 10x niks. Weer terug naar Werner die bevalt me prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Dani05 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:01:
[...]

Na alle lovende kritieken geprobeerd te spelen met lukaku. Vond het 10x niks. Weer terug naar Werner die bevalt me prima.
Heb ook wel een aantal wedstrijden moeten wennen,maar als je Lukaku doorhebt is hij een koning

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
shoombak schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:49:
[...]

Zoals Augy al aangaf. Ik heb op de eerste dag Neymar gepackt dus dan wordt het al wat makkelijker allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StoOker
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:44
Hoe kan het dat de Teamgeest maar 11 is? Heb nu 2x een LV speler gepakt, maar blijft maar op 11... Snap er niets van.

Is de SBC en moet 12 teamgeest hebben..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Eoa-_jhPPMD4ztYTXPsMQNWzNbk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2mazEImC7v5jFh2g4lH32Hw0.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door StoOker op 05-10-2021 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper

Iemand een voorkeur
Heb met beide gespeeld. Lukaku is wel de betere van de 2.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
StoOker schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:31:
Hoe kan het dat de Teamgeest maar 11 is? Heb nu 2x een LV speler gepakt, maar blijft maar op 11... Snap er niets van.

[Afbeelding]
Duitsers kunnen niet hoger dan 3 chem, probeer het is met een fransman.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 12-09 13:05
StoOker schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:31:

[Afbeelding]
Loyalty toevallig?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• darkonsjon123
  • Laatst online: 02-05-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lr_0T_wmweLhCuCGS0uK9pd6J2E=/x800/filters:strip_exif()/f/image/gJP3o9lMEVGYpwcZmMYYblX2.png?f=fotoalbum_large

Volgende week maar eens de weekend league proberen met dit team. Moet ik eerst de play offs zien te halen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 12-09 13:05
darkonsjon123 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:57:
[Afbeelding]

Volgende week maar eens de weekend league proberen met dit team. Moet ik eerst de play offs zien te halen :)
Mooi team! +1 heb je trouwens verdiend door de teamnaam ;)

Hoe bevalt Modric? Dat is een speler die ik echt nog niet gezien heb in al mn wedstrijden.

[ Voor 8% gewijzigd door tommerd_ op 05-10-2021 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Voor mensen die het leuk vinden om te puzzelen; iemand die onderstaande squad op 100 chem kan krijgen? Denk dat het een lastige klus is :). heb zo'n 100k besteedbaar.

Walker / Dembele / Sterling / Alaba zijn untradable.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fLQb3dLpSa1ZTnRTQkpDnjVIU7E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/svmqe3Cayq0qll9IWnQkkVz7.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HgP7vh3TQq9Cus_DNn6X8kJ4Esk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AgwneNnHFkfjWJriaq6l4B4Q.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door Kidjuh op 05-10-2021 17:21 ]

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Nu online
xavento schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:35:
[...]

Duitsers kunnen niet hoger dan 3 chem, probeer het is met een fransman.
Ik heb ook zoiets vergelijkbaars, snap er niets meer van.

De 1e afbeelding is van futbin en de 2e van mijzelf, ik moet teamgeest 12 hebben. Exact hetzelfde doe ik volgens mij of wat doe ik fout?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ha_w064k8m7iXw-dW6FS_NWyFuk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PpYlvH9CaxRGIYAFjT5Be7P0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u0UvkYM0DhxwUx2jf7jFvIOa_Hs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HT98mED6gDxW49tE2pWF0fTC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 14:29
Denn90 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:24:
[...]

Ik heb ook zoiets vergelijkbaars, snap er niets meer van.

De 1e afbeelding is van futbin en de 2e van mijzelf, ik moet teamgeest 12 hebben. Exact hetzelfde doe ik volgens mij of wat doe ik fout?
Jullie missen loyalty.

Spelers uit packs of waar je 10 wedstrijden mee hebt gespeeld hebben dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12-09 15:46
Kidjuh schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:13:
Voor mensen die het leuk vinden om te puzzelen; iemand die onderstaande squad op 100 chem kan krijgen? Denk dat het een lastige klus is :). heb zo'n 100k besteedbaar.

Walker / Dembele / Sterling / Alaba zijn untradable.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
4 - 3 - 3

Sterling Modric Dembele
Allan Firmino Jesus
Lodi Alaba Militao Walker
Stegen

Edit: Modric, Dembele en Sterling staan op 7 chem. Met een Engels coach en la liga comp staan ze op 8
Edit2: Geen idee hoe ik bij Rudiger kwam :X

[ Voor 10% gewijzigd door Prins32 op 05-10-2021 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Wat is jullie tactiek en instellingen? Ik lees dat 4-4-2 meta is?

[ Voor 14% gewijzigd door saert op 05-10-2021 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Prins32 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:28:
[...]

4 - 3 - 3

Sterling Modric Dembele
Allan Firmino Jesus
Lodi Alaba Militao Walker
Stegen

Edit: Modric, Dembele en Sterling staan op 7 chem. Met een Engels coach en la liga comp staan ze op 8
Edit2: Geen idee hoe ik bij Rudiger kwam :X
Thanks voor het meedenken! Ziet er goed uit. Ik gooi Modric eruit en haal Frenkie om tot onderstaande te komen. Moet ik een eind mee komen :)! Thanks!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eiKwcLPMNjteQIR-Fi-4lyC1a-c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MPFZy2LJQw5gCppoEQ8WEWhm.png?f=fotoalbum_large

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Nu online
Slurpie schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:26:
[...]

Jullie missen loyalty.

Dus ik zou 10 wedstrijden met deze 3 beroerde spelers eerst moeten spelen in dit geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkonsjon123
  • Laatst online: 02-05-2023
tommerd_ schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:05:
[...]

Mooi team! +1 heb je trouwens verdiend door de teamnaam ;)

Hoe bevalt Modric? Dat is een speler die ik echt nog niet gezien heb in al mn wedstrijden.
Ik vind Modric echt heerlijk spelen. Afstandsschoten is hij echt goed in. Hierdoor vaak nog de beslissende goal gemaakt. Hij is ook heel sterk met druk zetten

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Denn90 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:52:
[...]

Dus ik zou 10 wedstrijden met deze 3 beroerde spelers eerst moeten spelen in dit geval?
Tegen totw starten , gelijk na een minuut de wedstrijden stoppen en dat 10x. Max 10 min mee bezig en je hebt je 100 chem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Denn90 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:52:
[...]

10x spelen tegen totw bij de squad battles, ook als je na de aftrap direct quit dan telt het nog als een gespeelde wedstrijd. Duurt in totaal dus niet langer dan 5 minuten, misschien moet je ze na 7 wedstrijden nog wel een extra contract geven.

Edit: ik lees net hierboven dat het 10 minuten duurt :)
Je kunt echt direct na de aftrap quiten

[ Voor 9% gewijzigd door peeweeherman op 05-10-2021 18:03 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StoOker
  • Laatst online: 12-09 13:44
Slurpie schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:26:
[...]

Jullie missen loyalty.

Dit zal het wel zijn, ik ga het testen... thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peeweeherman schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:02:
[...]

10x spelen tegen totw bij de squad battles, ook als je na de aftrap direct quit dan telt het nog als een gespeelde wedstrijd. Duurt in totaal dus niet langer dan 5 minuten, misschien moet je ze na 7 wedstrijden nog wel een extra contract geven.

Edit: ik lees net hierboven dat het 10 minuten duurt :)
Je kunt echt direct na de aftrap quiten
Ja had contract geven meegerekend daar was ik het langste mee bezig haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
Krijg je standaard na plays off rewards of wanneer je het gehaald hebt? Hoe zit dat precies in elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Nu online
Traeces schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:02:
[...]

Tegen totw starten , gelijk na een minuut de wedstrijden stoppen en dat 10x. Max 10 min mee bezig en je hebt je 100 chem.
Kan je op deze manier je team waarmee je standaard speelt ook op 100chem krijgen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ozz
  • Laatst online: 09:29

Ozz

Denn90 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:35:
[...]

Kan je op deze manier je team waarmee je standaard speelt ook op 100chem krijgen?
Ja, maar doe dit niet met Squad battles, maar in Friendlies. Als je iets geeft om je record krijg je bij Squad Battles een loss geregistreerd. Friendlies tellen niet mee en je hoeft geen contracten te gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Traeces schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:07:
[...]

Ja had contract geven meegerekend daar was ik het langste mee bezig haha.
De Online friendly modes tellen dit jaar ook mee als gespeelde wedstrijden, maar kosten geen contracten. 8)
Als je dus daar er uit gaat is het nog sneller om loyalty te krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 05-10-2021 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

llovesoccerx7 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:14:
Krijg je standaard na plays off rewards of wanneer je het gehaald hebt? Hoe zit dat precies in elkaar?
Direct als je geen wedstrijden over hebt, beloning op basis van je score

[ Voor 6% gewijzigd door peeweeherman op 05-10-2021 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
De keepers zijn echt te belachelijk goed op schoten. Maar laten ook knullige doelpunten door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 19:34:
[...]

De Online friendly modes tellen dit jaar ook mee als gespeelde wedstrijden, maar kosten geen contracten. 8)
Als je dus daar er uit gaat is het nog sneller om loyalty te krijgen.
A top wist ik niet. Vaag alleen dat rood blijft staan in een friendly en niet weg gaat na een nieuwe gespeelde friendly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Nu online
Ozz schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:44:
[...]

Ja, maar doe dit niet met Squad battles, maar in Friendlies. Als je iets geeft om je record krijg je bij Squad Battles een loss geregistreerd. Friendlies tellen niet mee en je hoeft geen contracten te gebruiken.
Thanks! Dus eigenlijk maakt het dan ook niet meer uit of je nou een la liga team hebt, serie a team hebt of willekeurige spelers door elkaar. Op die manier krijg je (wat niet eerlijk voelt) toch wel je 100 chem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:22
Denn90 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 19:45:
[...]

Thanks! Dus eigenlijk maakt het dan ook niet meer uit of je nou een la liga team hebt, serie a team hebt of willekeurige spelers door elkaar. Op die manier krijg je (wat niet eerlijk voelt) toch wel je 100 chem?
Nee, dat maakt wel uit. Spelers wil je het liefst op 10 krijgen en je team op 100. Maar met allemaal rode linkjes krijg je de spelers niet hoger dan 4 en je team dus niet hoger dan 44.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Nu online
Saekerhett schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 19:48:
[...]

Nee, dat maakt wel uit. Spelers wil je het liefst op 10 krijgen en je team op 100. Maar met allemaal rode linkjes krijg je de spelers niet hoger dan 4 en je team dus niet hoger dan 44.
Duidelijk zo leer ik het allemaal weer wat beter begrijpen. Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:22
Denn90 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 19:50:
[...]

Duidelijk zo leer ik het allemaal weer wat beter begrijpen. Bedankt!
Pro tip: je kunt zelfs twee rode linkjes compenseren met één groene link als dat twee spelers van dezelfde nationaliteit en dezelfde club zijn. Vorig jaar had daardoor bijna iedereen Mendy en Varane gelinkt. Dit jaar kan dat met Varane en Pogba of Ronaldo en Bruno Fernandes bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BramViking schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 19:43:
De keepers zijn echt te belachelijk goed op schoten. Maar laten ook knullige doelpunten door.
Kan mijn lloris er niet op betrappen die heb soms een flaters niet normaal. Al 3x achteruit ze eigen doel in gevallen pfffffff

Edit : ondertussen geeft hij weer de 2-2 weg.

[ Voor 6% gewijzigd door Traeces op 05-10-2021 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Goh pack net ff Ferland Mendy uit een 2-player pack van m'n assists objective

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
darkonsjon123 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:57:
[Afbeelding]

Probeer IF Navas RA toe te voegen aan je team. Vind ik persoonlijk echt 1 van de betere spelers uit m'n La Liga elftal..... Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6btqMCUeJrBRkVkIzX70HKHe-uU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/loF4W895AhQmvZQh1o18Qrtn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werner uit mijn seizoens voortgang pakket , mooie super sub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Die Pedro kaart ziet er wel ziek uit zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Nu online
StoOker schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:04:
[...]

Dit zal het wel zijn, ik ga het testen... thanks!
Is het bij jou gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:34:
Die Pedro kaart ziet er wel ziek uit zeg..
Zijn pace is alleen raar 98 acc en dan 77 sprintspeed. Voor de rest indd een prima kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Eerder als je een disc had kon je meerdere accounts maken voor sbc etc. Dat kan niet met een pre order van de game neem ik aan?

[ Voor 76% gewijzigd door llovesoccerx7 op 05-10-2021 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:56:
[...]

Zijn pace is alleen raar 98 acc en dan 77 sprintspeed. Voor de rest indd een prima kaartje.
Ik doet dit jaar alleen sbc die ook echt passen heb ik besloten haha.. nog geen kaart om het team volledig om te gooien 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik vind de nieuwe manier van kwalificatie voor de WL nog erg onduidelijk. Ik had die 1500 punten gehaald dus wil kijken of ik me kan kwalificeren.

Dus geklikt op FUT Champions spelen. Nu 1 gewonnen en 1 gelijk. Maar ik snap het menu niet. Want je moet er toch 5 winnen? Waar kan ik dit zien? Ik zie enkel dat er nog 7 resterende wedstrijden zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Vh3fqG_F-5XIExocmbamUIYyWQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sj4O0GhezjCfD1dQ3qFSvwAa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:00:
Eerder als je een disc had kon je meerdere accounts maken voor sbc etc. Dat kan niet met een pre order van de game neem ik aan?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Zo, playoffs van WL gingen me wel erg gemakkelijk af.. Wel tegen Mbappe, Ronaldo en Neymar in 1 team gekomen maar uhm ja, geen handen denk ik :P

Ben benieuwd dit weekend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
Moody2204 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:15:
Ik vind de nieuwe manier van kwalificatie voor de WL nog erg onduidelijk. Ik had die 1500 punten gehaald dus wil kijken of ik me kan kwalificeren.

Dus geklikt op FUT Champions spelen. Nu 1 gewonnen en 1 gelijk. Maar ik snap het menu niet. Want je moet er toch 5 winnen? Waar kan ik dit zien? Ik zie enkel dat er nog 7 resterende wedstrijden zijn.

[Afbeelding]
Op Playoffs klikken. 5 winnen inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Moody2204 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:15:

[Afbeelding]
Boven het aantal wedstrijden staat dat je 5 punten hebt en dat je volgende reward bij 8 punten is. De laagste reward waarbij je een ticket krijgt is bij 24 punten. Overwinning is 4 punten en verlies 1 punt, mits je de wedstrijd uitspeelt, niet ragequiten dus! Geen idee van gelijkspel, verwacht dat er altijd iemand moet winnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:08
Ik vind dat nieuwe kwalificatie systeem maar niks, helaas 5 potten verloren, dan mag je weer opnieuw beginnen om 1500 punten te harken. En dat iedere week, doe mij maar het systeem van vorig jaar. Blijkbaar wil EA alleen elite spelers in de WL hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Krijg je dan ook geen rewards?! Als je niet kwalificeert?

Net klaar met Camaving otw.. nu de grind in rivals

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13-09 14:54
Ik denk dat ik de playoffs links laat liggen en heb me voorgenomen ook geen spelers te gaan 'grinden ' via objectives. Tot nu toe bevalt het nog prima (div 5 op dit moment)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Maar paar locatelli otw gekocht voor geval dat morgen. Maar denk niet dat hij hem krijgt een IF😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Weet iemand of je onderhand weer kan saven met de carrière modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
hmr schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:58:
Krijg je dan ook geen rewards?! Als je niet kwalificeert?

Net klaar met Camaving otw.. nu de grind in rivals
Jawel, maar dat zijn uiteraard niet de beste rewards :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Traeces schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:14:
Werner uit mijn seizoens voortgang pakket , mooie super sub :)
Is dat die reward als je 90 wedstrijden hebt gepeeld, of krijg je die pas aan het eind van het seizoen? Zou denken het laatste omdat ook nog bepalend is welke div je eindigd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Nachtapotheker schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:50:
Ik vind dat nieuwe kwalificatie systeem maar niks, helaas 5 potten verloren, dan mag je weer opnieuw beginnen om 1500 punten te harken. En dat iedere week, doe mij maar het systeem van vorig jaar. Blijkbaar wil EA alleen elite spelers in de WL hebben.
Precies dit inderdaad. Daarbij halen de betere spelers tijdens WL wel weer de 1500 punten voor de volgende WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik maak me meer zorgen over de ranking in Rivals, zit al bijna in div. 3, maar straks bereik ik mijn niveau van incompetentie en dan alleen nog maar verliezen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
peeweeherman schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 07:32:
Ik maak me meer zorgen over de ranking in Rivals, zit al bijna in div. 3, maar straks bereik ik mijn niveau van incompetentie en dan alleen nog maar verliezen…
Als ik het goed begrepen heb ga je aan het einde van een seizoen weer 1 divisie omlaag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
saert schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 06:58:
[...]

Precies dit inderdaad. Daarbij halen de betere spelers tijdens WL wel weer de 1500 punten voor de volgende WL.
Ja maar die kom je dus ook wekelijks tegen al in de playoffs..
Ik speelde vorig jaar wekelijks G2/3 maar ik heb in die playoff maar 1x gewonnen, dat zegt wel iets over het niveau daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Ik mag het ook proberen in de playoffs, maar dat zal wel een kansloze ervaring worden. 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Ik ben op zoek naar een goeie plugin voor de webapp in chrome. Fut enhancer lijkt niet meer geupdate te worden.
Ik zou met name graag futbin prijzen willen zien en de ok knop bij BIN willen vermijden. Weet iemand een goeie app hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
DeBers schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 09:09:
Ik ben op zoek naar een goeie plugin voor de webapp in chrome. Fut enhancer lijkt niet meer geupdate te worden.
Ik zou met name graag futbin prijzen willen zien en de ok knop bij BIN willen vermijden. Weet iemand een goeie app hiervoor?
Heb je je FUT enhancer geupdate / nieuwe versie gedownload? Ik heb 'm namelijk wel draaiende..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Rhain schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 09:12:
[...]

Heb je je FUT enhancer geupdate / nieuwe versie gedownload? Ik heb 'm namelijk wel draaiende..
Ik heb hem drie dagen geleden geinstalleerd. Dus denk het wel. Heb je een linkje voor mij?
Hij doet het wel. Ik zie de instellingen rechtsonder. Maar die hebben geen effect op de app.

Correctie. 5 dagen geleden zie ik. Ik heb versie 3.0.0

[ Voor 6% gewijzigd door DeBers op 06-10-2021 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Nachtapotheker schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:50:
Klinkt heel lullig maar ik denk dat je WL dan maar beter kan laten als je niet door die playoffs heen komt. Volgensmij ligt het niveau een stuk hoger nu... Ik ben een elite 3 speler maar verwacht dit weekend ook wel moeite te hebben. Hopelijk 44 puntjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19:10
wErudite schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 09:18:
[...]

Klinkt heel lullig maar ik denk dat je WL dan maar beter kan laten als je niet door die playoffs heen komt. Volgensmij ligt het niveau een stuk hoger nu... Ik ben een elite 3 speler maar verwacht dit weekend ook wel moeite te hebben. Hopelijk 44 puntjes.
Weekend leugea is juist waarom veel mensen FIFA spelen
Het is dan jammer dat het alleen voor de betere spelers is weggelegd ipv de normale spelers die minder goed zijn
Ze hadden beter het kunnen verdelen div 10 tot 5 en 5 tot hoger en dan betere rewards voor de hogere klasses
Maargoed dat is mijn mening als goud 2 speler in FIFA 21
Ik moet nog kijken hoe de playoffs gaan
Pagina: 1 ... 10 ... 128 Laatste