Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Bizar hoe goedkoop al die spelers al zijn joh. Gomez vorig jaar 3x gepackt toen was hij 100k, nu maar 25k. Suarez 2x gepackt, maar die is minder dan 10k waard. Verratti 7k.

Vooralsnog speel ik lekker met een first owned team:

Jota - Jesus - Raphinha
Saul OTW - Fernandes - Rodri
Telles - Azpi - Matip - James
Pope

Heb 150k op de bank en Fernandes is tradeable, maar ik ga proberen met dit team een tijdje door te spelen en te sparen. Geen idee welke spelers ik zou willen kopen en ik zag dat er een objective is om 100 rival potjes te winnen met first owned, daar zou dit team goed genoeg voor moeten zijn.

Nu divisie 6.

Zwakste plek is wel centraal achterin. Is Gomez weer zo OP? Misschien Rudiger halen ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:48
Nu nog steeds in div 9, vooral het afmaken blijft een probleem. En goed de bal afpakken, want ik ga te vaak te zacht in ofzo waardoor bal toch bij aanvaller blijft of doorspringt naar een andere aanvaller. Heb ondertussen wel een aardig team, en ga zo maar eens 433 proberen als echte Nederlander, misschien dat dat beter gaat.

Nu:
Handanovic
Wan-Bisakka - De Vrij - Skrinair - Spinazolla
Fabinho - Bruno - Fred
Sancho - Werner - Insigne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11:04
Was bezig met de Kluivert objective…kreeg ik OTW Graelish.. wordt steeds meer richting een PL team gestuurd. Heb echter ook nog een Bundesliga team en Serie A team dat wel redelijk is. Mijn centraal duo blijft wel Kimpembe en Marquinhos. De Bruyne en Pogba gekocht en de rest is first owner. Naast deze 2 zijn Rashford, Lukaku en gehele achterlinie untradeable.. Net mijn eerste potje gespeeld met deze samenstelling en gewonnen…. Bijna divisie 6… en dat als oude bok hier denk ik met mijn 45 😅

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pZ3CBSasfj4pfN6uZj-qPLs0DNA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y8JXyYF1C14PPpxvLfTagJBj.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door pacod op 03-10-2021 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
Vandaag alleen maar met de webapp gespeeld met onderstaand resultaat :)
https://www.futbin.com/22/squad/975990

Kane is om te testen, met Benzema was ik ook aardig effectief. Mocht dat niet werken dan haal ik Bernardo silva en wissel ik Silva (naar LM) en Sterling me deadeye (naar ST) om ouderwets te pace-whoren +1

Beide OTW SBCs gedaan, die komen altijd van pas met first owner objectives, goedkoper gaan de benodigde kaartjes niet worden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

pacod schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:56:
… en dat als oude bok hier denk ik met mijn 45 😅

[Afbeelding]
Dat denk je maar 😀 ik ben 49, volgens mij is Moody al in de 50

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
peeweeherman schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 19:44:
[...]

Haha goed om te horen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Ben even teruggegaan naar een serie a team. Speelt eigenlijk heel erg fijn om eerlijk te zijn.

https://www.ea.com/fifa/u...fId=dAFUNubhdpAY:FFA22XBO

In-game 4231 of 442.

Heb Neymar nog in de club, twijfel om hem te verkopen. Mocht ik hem verkopen dan heb ik nog rond de 1.1 miljoen coins over. Iemand nog thoughts voor een bepaalde speler of spelers?

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:12
Na m'n nieuwe team gister te hebben gemaakt vandaag even 3 potjes gespeeld.. alle drie gewonnen, wat een enorm verschil.

Balans op het middenveld klopt als een bus, KDB en Bruno (beide H/H) stomen over het veld heen met Allan als slot op de deur. Grealish is prima, veel assists.

Achterin met Militao, Alaba en Shaw zit t potdicht en Cancelo vliegt maar over de flank heen. Keepers zijn keepers dit jaar met bizarre saves, zo ook Courtois.

Aanval met Mahrez rennend om Lukaku heen is leuk (Jesus IF is mn volgende doel)! Lukaku kopt ook nog eens de meeste corners binnen :)

Ingame:
https://www.futbin.com/22/squad/939337

39 hier trouwens, gemiddelde leeftijd ligt hoger dan verwacht haha

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 03-10-2021 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Partypooper schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 20:38:
Ben even teruggegaan naar een serie a team. Speelt eigenlijk heel erg fijn om eerlijk te zijn.

https://www.ea.com/fifa/u...fId=dAFUNubhdpAY:FFA22XBO

In-game 4231 of 442.

Heb Neymar nog in de club, twijfel om hem te verkopen. Mocht ik hem verkopen dan heb ik nog rond de 1.1 miljoen coins over. Iemand nog thoughts voor een bepaalde speler of spelers?
Mijn hele team is nog geen half miljoen 🤣

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:24
peeweeherman schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 19:44:
[...]

51 om precies te zijn ;)

Maar nog steeds gek van gamen en Fifa in het bijzonder. Ben op weg naar div. 6 nu. Valt toch niet tegen voor zo'n oudje he? Ik was overigens nog niet eens de oudste hier op dit forum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20:33
Hallo,

Voor mij is fut iets nieuws, de afgelopen jaren altijd seizoenen gespeeld. Ik heb mij hier en op verschillende sites vooral ingelezen wat de verschillende kaartjes inhouden. Nu heb ik het volgende team wat niet best is, ik weet ook echt even niet meer waar te beginnen. Wie kan mij even wat verder op weg helpen wat te doen? Sbc challenges heb ik nog niets mee gedaan, ik heb het wel even naar gekeken, maar als voorbeeld ik zou 3 spelers moeten inleveren voor een brons pakket als ik automatische selectie bouwer kies, dan zou ik bijvoorbeeld kimbempe moeten inleveren, lijkt mij nou niet echt de bedoeling voor slechts een brons pakket? Wat moet ik doen spelers verkopen en andere spelers kopen? Challenges doen? Wie helpt mij even op weg, zou mij enorm helpen dank je wel! Overigens heb ik een aantal rival wedstrijden gespeeld en allemaal wel gewonnen met dit team haha. Hieronder mijn team; Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ym1AuyQ4cksip9n_oAJlWPgYNsw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q81Wyjm5nJTPPbY55IEnxTN0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-08 01:15
Heb je de FUT tutorial gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Ja. Ik weet gewoon even niet meer waar te beginnen.. vandaar mijn bericht hier;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Denn90 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:15:
[...]

Ja. Ik weet gewoon even niet meer waar te beginnen.. vandaar mijn bericht hier;)
Ga eerst maar een rustig wedstrijden spelen, team verbeteren en op 100 chem krijgen, de basis sbc's doen en veel YT kijken haha👍

** En dan hopen op wat packluck **

De markt is iig zodanig dat je voor relatief weinig al een prima elftal kan samen stellen
Zoiets, amper 10k
https://www.futbin.com/22/squad/1001072

[ Voor 20% gewijzigd door Augy op 03-10-2021 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Augy schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:31:
[...]

Ga eerst maar een rustig wedstrijden spelen, team verbeteren en op 100 chem krijgen, de basis sbc's doen en veel YT kijken haha👍

** En dan hopen op wat packluck **

De markt is iig zodanig dat je voor relatief weinig al een prima elftal kan samen stellen
Dat is nou precies waarom ik het hier aan jullie vraag, team verbeteren, 100 chem krijgen etc vandaar hoe dat aan te pakken/waar beginnen. Uiteraard kijk ik al en zal ik zeker nog meer doen YT bekijken haha;)

De basis sbc wil ik nu gaan doen, maar vandaar ook mijn vraag, ik moet een aantal spelers inleveren voor een brons pakket.. ik zou dan mijn kimbempe bijv moeten inleveren. Lijkt mij niet slim? Dus ook daarom wederom de vraag hoe aan te pakken/waar te beginnen;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Denn90 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:41:
[...]

Dat is nou precies waarom ik het hier aan jullie vraag, team verbeteren, 100 chem krijgen etc vandaar hoe dat aan te pakken/waar beginnen. Uiteraard kijk ik al en zal ik zeker nog meer doen YT bekijken haha;)

De basis sbc wil ik nu gaan doen, maar vandaar ook mijn vraag, ik moet een aantal spelers inleveren voor een brons pakket.. ik zou dan mijn kimbempe bijv moeten inleveren. Lijkt mij niet slim? Dus ook daarom wederom de vraag hoe aan te pakken/waar te beginnen;)
Nooit de selectie samensteller gebruiken en je even verdiepen in hoe sbc te doen en hoe ze werken. check ook bijv futbin voor oplossing voor de sbc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Augy schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:46:
[...]

Nooit de selectie samensteller gebruiken en je even verdiepen in hoe sbc te doen en hoe ze werken. check ook bijv futbin voor oplossing voor de sbc
Thanks heb zojuist futbin aangemaakt. Wat bedoel je precies met "check ook even futbin hoe sbc werken?" Kan ik daar ergens zien hoe ik sbc het best kan uitvoeren of wat bedoel je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harry Nak
Denn90 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:56:
[...]

Thanks heb zojuist futbin aangemaakt. Wat bedoel je precies met "check ook even futbin hoe sbc werken?" Kan ik daar ergens zien hoe ik sbc het best kan uitvoeren of wat bedoel je?
https://www.futbin.com/squad-building-challenges

Druk op 'completed challenges'. Bouw dat na en dan de SBC inleveren.

Met de spelers daaruit kun je weer verder met je team opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Harry Nak schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 23:00:
[...]

https://www.futbin.com/squad-building-challenges

Druk op 'completed challenges'. Bouw dat na en dan je de SBC inleveren.

Met de spelers daaruit kun je weer verder met je team opbouwen.
Edit: volgens mij gevonden. Dus als voorbeeld zie afbeelding;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9VASlpuYjJIAj551lYayM20OkA8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tq8ynu1Tnu3bL6V8ltLpTD7L.jpg?f=fotoalbum_large

De spelers die daar staan, die moet ik kopen om vervolgens de sbc in te leveren? En zo ga ik door naar de volgende heb ik dat goed?

[ Voor 64% gewijzigd door Denn90 op 03-10-2021 23:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harry Nak
Denn90 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 23:01:
[...]

Ik zal er compleet overheen kijken maar zie de optie "completed challenges" niet staan.
[Afbeelding]
Klopt, op de transfermarkt kan je die spelers halen. Als je geluk hebt zitten deze spelers misschien in je team.

Je kan trouwens het beste beginnen met de SBC 'Laten we beginnen'.

[ Voor 17% gewijzigd door Harry Nak op 03-10-2021 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Harry Nak schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 23:14:
[...]

Klopt, op de transfermarkt kan je die spelers halen. Als je geluk hebt zitten deze spelers misschien in je team.

Je kan trouwens het beste beginnen met de SBC 'Laten we beginnen'.
Thanks zo kan ik wel even uit de voeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19:10
Ik krijg erg veel goals tegen van meter of ,30 van het doel dat die hem zo in de bovenhoek krult
Hoe doe je dat schot ? Is niet geplaats schot volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Markvd1984 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 23:28:
Ik krijg erg veel goals tegen van meter of ,30 van het doel dat die hem zo in de bovenhoek krult
Is wel gewoon een geplaatst schot, vaak wel van spelers die zo’n trait als kenmerk hebben. Maffe is dat het in de 16 een stuk minder effectief is….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DDN
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09-2024

DDN

Denn90 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:15:
[...]

Je kan ook bij de doelstellingen zien. Daar staan best wel makkelijke objectives tussen voor gratis pakjes (meestal untradeable).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-09 20:48
Zakaria IF, Barella IF, Ramos en Spinazzola uit mijn beloningen vanuit mijn winst in Draft, das lekker profit maken zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 23:35
Soms snap ik FUT echt niet. Eerst een Ligue 1 team gemaakt met meta spelers waarvan alleen Kimpembe, Ben Yedder en Renato de beste zijn. Lekker gespeeld met dit team t/m Divisie 3. Ik upgrade mijn team omdat ik meer coins had met Coman, Theo Hernandez, Upamecano, Griezman en Ousmane Dembele en ik verlies wedstrijd na wedstrijd. Zodanig dat ik mijn hele team wil omgooien met een Premier League team. Dus ik dacht ik ga gewoon weer proberen om al die spelers te verkopen en weer terug te gaan naar de meta team. Behalve dat ik Marquinhos haal om de verdediging te versterken. En ja hoor ... ik win weer wedstrijd na wedstrijd. Echt bizar hoe anders het speelt weer ...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/avtWIja8W5lXNiEnWL2f7dBQjDk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1cun0wlAnVXOUr0htf8MarfT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Nak
Markvd1984 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 23:28:
Goed timen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-09 20:13
Lashrom schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 01:09:
Soms snap ik FUT echt niet. Eerst een Ligue 1 team gemaakt met meta spelers waarvan alleen Kimpembe, Ben Yedder en Renato de beste zijn. Lekker gespeeld met dit team t/m Divisie 3. Ik upgrade mijn team omdat ik meer coins had met Coman, Theo Hernandez, Upamecano, Griezman en Ousmane Dembele en ik verlies wedstrijd na wedstrijd. Zodanig dat ik mijn hele team wil omgooien met een Premier League team. Dus ik dacht ik ga gewoon weer proberen om al die spelers te verkopen en weer terug te gaan naar de meta team. Behalve dat ik Marquinhos haal om de verdediging te versterken. En ja hoor ... ik win weer wedstrijd na wedstrijd. Echt bizar hoe anders het speelt weer ...

[Afbeelding]
Heeft dat niet te maken met die nieuwe optie in de settings voor online spelen, dat de teams ten opzichte van elkaar competitiever worden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
fifanoob schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:54:
[...]

same here. Vind hem ook echt heerlijk spelen. als 35 jarige valt het tegenwoordig niet mee om al die skillmoves te kunnen en dat is in deze fifa een stuk minder belangrijk. Positiespel en tactisch inzicht kom je heel ver mee.

Welke divisie zit je?
Helemaal dit ja, gaat ook lekker zonder truukjes, gewoon lekker tikken, vind hem fijner dan fifa 21 nu

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 14:18
Ik begin nu al beetje moe te worden van die spelers die niet eens je 16 in willen komen, dan van alle standen van buiten het penaltygebied met een geplaatst schot op je doel schieten en ze er allemaal in vliegen. Zo irritant dat je er nauwelijks iets tegen kan doen, omdat als je instapt er pass lijnen open liggen. Want hoe vaak zie je nou in het echt de bal vanaf de hoek van de 16 erin gekruld worden? Erg weinig en hier gebeurd het bijna elk potje.

Verder inderdaad fijn dat voetbaltechnisch inzicht nu weer veel invloed kan hebben, door de gaten te zien waar je in kan passen of hoe je onder druk uit kan voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Klopt het dat de prijzen op de transfermarkt dit jaar extreem laag zijn voor deze tijd? Voor mijn gevoel waren de prijzen vorig jaar stukken hoger. Zo ja, wat is hier de reden van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
saert schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 10:02:
Klopt het dat de prijzen op de transfermarkt dit jaar extreem laag zijn voor deze tijd? Voor mijn gevoel waren de prijzen vorig jaar stukken hoger. Zo ja, wat is hier de reden van?
Ik vraag me dit ook af, misschien omdat de Ultimate edition ervoor gezorgd heeft dat er veel aanbod is?

Er zitten maar een paar spelers in die tov de rest extreem duur zijn maar het overgrote gedeelte van de spelers zit heel erg laag in prijs.

ik denk ook niet dat EA hier blij mee is aangezien door aankoop pakketjes je momenteel weinig waarde kan vinden en daardoor zal er minder verkocht worden..

[ Voor 11% gewijzigd door forzav op 04-10-2021 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
Pompi schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:51:
Ik begin nu al beetje moe te worden van die spelers die niet eens je 16 in willen komen, dan van alle standen van buiten het penaltygebied met een geplaatst schot op je doel schieten en ze er allemaal in vliegen. Zo irritant dat je er nauwelijks iets tegen kan doen, omdat als je instapt er pass lijnen open liggen. Want hoe vaak zie je nou in het echt de bal vanaf de hoek van de 16 erin gekruld worden? Erg weinig en hier gebeurd het bijna elk potje.

Verder inderdaad fijn dat voetbaltechnisch inzicht nu weer veel invloed kan hebben, door de gaten te zien waar je in kan passen of hoe je onder druk uit kan voetballen.
Zet maar eens een langere keeper in de goal. Dat helpt zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
triple20 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 10:16:
[...]

Heb er al 1 van 1.93 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08:50
Pompi schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:51:

Meer druk op de bal houden? Sommige spelers beheersen die schoten aardig goed. Maar ondanks dat ik al redelijk hoog speel kom ik het nog niet zoveel tegen. Als je zelf met 8 man in je eigen 16 staat en niet uitstapt snap ik wel dat ze gaan schieten, zou ik ook doen.

Welke divisie speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
saert schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 10:02:
Ik denk toch dat er meer packs dan ooit geopend worden veel mensen hebben de versie met 4600 fifa points (ps editie). Er wordt veel vrijgespeeld door SBC doelstellingen etc...

Als het goed is zit er meer 'waarde' in de packs waardoor er meer betere spelers op de markt verkrijgbaar zijn...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
fifanoob schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 10:32:
[...]

Meer druk op de bal houden? Sommige spelers beheersen die schoten aardig goed. Maar ondanks dat ik al redelijk hoog speel kom ik het nog niet zoveel tegen. Als je zelf met 8 man in je eigen 16 staat en niet uitstapt snap ik wel dat ze gaan schieten, zou ik ook doen.

Welke divisie speel je?
Oh nee zo speel ik niet. Mijn defensieve setting met hoogte is 90, omdat ik juist hou van een hoge lijn. En ik zet voornamelijk druk met middenvelders en stap wel uit, maar zoals ik zei verwacht ik geen doelpunt vanaf de hoek van de 16 en toen schermde ik de pass lijn naar de kop van de 16 af.
Op dit moment Div 6, maar kwam dit meer tegen in de 3 wedstrijden van Champs play-offs die ik gespeeld heb. Lijkt meer op het "abusen" van deze "glitch", omdat ze weten dat schieten in de 16 verhoudingsgewijs veel minder kans geeft op een goal.

[ Voor 7% gewijzigd door Pompi op 04-10-2021 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
triple20 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 10:16:
[...]

Ik heb nu Navas staan, maar doel is later Donaruma, maar lengte zoveel verschil in deze FIFA?
aangezien keepers al goed zijn ( of scoren (te) lastig is )

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Vrijwel alle keepers zijn bizar goed ten opzichte van vorig jaar, ik zou eerst de rest van je team upgraden en niet te veel in de keeper te steken zolang je er een goede keeper (84+) hebt staan.
Die gerichte schoten die er van afstand in gaan is een game mechanic, een keeper met een hogere rating gaat die ook niet tegenhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 23:35
triple20 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:03:
[...]

Heeft dat niet te maken met die nieuwe optie in de settings voor online spelen, dat de teams ten opzichte van elkaar competitiever worden gemaakt.
Dat zou het best kunnen zijn. Maar dan kom ik alsnog best sterke teams tegen. Ik vind het allemaal prima haha. Het gaat in ieder geval weer goed.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Moody2204 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:47:
[...]

51 om precies te zijn ;)

Maar nog steeds gek van gamen en Fifa in het bijzonder. Ben op weg naar div. 6 nu. Valt toch niet tegen voor zo'n oudje he? Ik was overigens nog niet eens de oudste hier op dit forum!
Haha mooi om te horen ik dacht dat ik met mijn 36 al een van de ouderen was maar ik kan tegen me vrouw zeggen dat ik nog wat jaren door kan gamen :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheSuperLAW
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21:02
Heb pope onder de lat staan die doet het ook zeer goed. Heb in het begin veel tegen een loan mbappe gestaan en die hielt verassend veel ballen waar ik dacht van daar gaan we weer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Den3004
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 17:12
Markmaas schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 12:07:
[...]

Haha mooi om te horen ik dacht dat ik met mijn 36 al een van de ouderen was maar ik kan tegen me vrouw zeggen dat ik nog wat jaren door kan gamen :*)
Dan zal ik jou nog blijer maken ;) , ik ben namelijk 54 jaar en nog steeds verslaafd aan Fifa en gamen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
Als je team full chem heeft en speler wisselt vanaf de start. Heeft die dan ook gewoon full chem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 11:36
Volgens FUTbin zou dit de oplossing moeten zijn..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CeliceHgYY4LIfpeff6T5dZ22Gs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IhHnOaIQq6YAtNBv0JdDfZJl.png?f=fotoalbum_large

Iemand enig idee waarom de Chemistry niet 100 is?

https://www.futbin.com/22/squad/100021141/sbc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
BP14 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 12:44:
Volgens FUTbin zou dit de oplossing moeten zijn..
[Afbeelding]

Iemand enig idee waarom de Chemistry niet 100 is?

https://www.futbin.com/22/squad/100021141/sbc

This solution requires loyalty!
11 players with loyalty are needed. Don't know what loyalty is? Reddit it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Heb de intentie om PSG na te bouwen ;)

Kreeg Varane al snel uit een pakje, en daar dit team van gemaakt, en nog 175.000 op de bank. Team is nu zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WLOiA03SL2FiLfi18-ywpsjD4-c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eOW0k3xAzctU0H1OyWswyf18.png?f=fotoalbum_large

Gameplay is heerlijk "sloom" gaat niet meer om skill moves enzo, gewoon lekker tikken naar de goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 22:28
llovesoccerx7 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 12:43:
Als je team full chem heeft en speler wisselt vanaf de start. Heeft die dan ook gewoon full chem?
Voorgaande jaren was het zo dat een een wisselspeler er met 5 chem in komt, denk dat het nog steeds zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
Gurbuh schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 12:50:
[...]

This solution requires loyalty!
11 players with loyalty are needed. Don't know what loyalty is? Reddit it!

Grrrr. Reddit dus.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
mar101 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:10:
[...]

Voorgaande jaren was het zo dat een een wisselspeler er met 5 chem in komt, denk dat het nog steeds zo is.
In je ook zien als je ze op de bank hebt dat ze 5 chem hebben. Ik dacht een paar Fifas lang dat ze full chem kregen 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Je komt op 100 als voldoende spelers uit die selectie 10 wedstrijden voor je hebben gespeeld. Dat is loyalty, dan gaan ze van 9 naar 10 chem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Bij sommige kan je niet zonder loyalty (10 wedstrijden gespeeld of first owner = +1 chemistry), maar je kan bij Futbin ook selecteren op 'no loyalty & no position change'. Dan weet je dat de oplossing kan met puur kopen op de transfermarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
DennisCle schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:30:
[...]

Bij sommige kan je niet zonder loyalty (10 wedstrijden gespeeld of first owner = +1 chemistry), maar je kan bij Futbin ook selecteren op 'no loyalty & no position change'. Dan weet je dat de oplossing kan met puur kopen op de transfermarkt.
aha duidelijk. dan ga ik de spelers weer verkopen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Wat hier bedoeld wordt is dat als je niet weet wat loyalty is je het moet opzoeken :P In dit geval kan ik je wel zeggen dat spelers die je packt of waarmee je 10(?)+ wedstrijden hebt gespeeld 1 puntje extra chem krijgen. Dat mis jij.

[edit: men was me voor d:)b ]

[ Voor 4% gewijzigd door Gurbuh op 04-10-2021 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Als je overigens in Futbin zo'n team voor een sbc wil doen, kan je volgens mij wel ergens uitschakelen dat je alleen teams in beeld krijgt die geen loyalty nodig hebben dacht ik!

Someone correct me if I'm wrong.

[ Voor 9% gewijzigd door Moody2204 op 04-10-2021 13:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• triple20
Mars18 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 12:56:
Heb de intentie om PSG na te bouwen ;)

Kreeg Varane al snel uit een pakje, en daar dit team van gemaakt, en nog 175.000 op de bank. Team is nu zo:

[Afbeelding]

Gameplay is heerlijk "sloom" gaat niet meer om skill moves enzo, gewoon lekker tikken naar de goal.
Als je PSG gisteren hebt zien spelen, denk ik dat je je wel even bedenkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
BP14 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:31:
[...]

aha duidelijk. dan ga ik de spelers weer verkopen;)
Even 10 keer tegen totw spelen dan hebben ze loyality. Spel beginnen aftrappen en wedstrijd beeindigen. 5 minuutjes ben je klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Ik heb alleen nog maar spelers gekocht voor SBC's. Ben flink op weg met de hybrid nations etc. behalve alle oplossingen die loyalty nodig hebben. Ook de Marquee Matchups gedaan.

Wel een paar kaarten met hoge rating gepackt (Suarez, Verratti, Milinkovic-Savic, Mertens, Martinez), maar die zijn allemaal echt geen zak waard.

Zit nu op 260k en wil graag een klapper maken zodat ik Baggio kan kopen (450k). Daar spaar ik nu naartoe. Vond hem in Fifa 21 ontzettend chill en ik heb bij voorkeur een behendige spits.

Het is irritant spelers zo weinig waard zijn, want daardoor schiet het vooralsnog niet op met sparen als je dan denkt een klapper te maken is die speler maar 10k waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Hoe zit met de playoffs? Ik moet nog 1 spelen waar kan ik zien hoeveel ik nog moet winnen of?
Want ben de tel kwijt geraakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
llovesoccerx7 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:50:
Hoe zit met de playoffs? Ik moet nog 1 spelen waar kan ik zien hoeveel ik nog moet winnen of?
Want ben de tel kwijt geraakt
Je moet 24 punten halen in de playoffs. Je hebt daar 9 wedstrijden voor, elke winst is 4 punten en verlies 1. Is 'rang' 2 van de playoffs.

[ Voor 3% gewijzigd door Pompi op 04-10-2021 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Laatst online: 08-08 19:29
Ik snap niet dat wanneer ik Division Rivals speel er altijd met mijn truitjes worden gespeeld...

Hoe komt dit? Of ziet dit er op het scherm van de tegenstander dan anders uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Uiteraard direct nadat ik hier heb geklaagd ontvang ik Griezmann OTW uit een pack. Tot nu toe bij far mijn beste pack.

Hij gaat nu voor 170k. Wat denken jullie, verkopen of wachten? Zijn gewone kaart is maar 15k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
DennisCle schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:07:
Uiteraard direct nadat ik hier heb geklaagd ontvang ik Griezmann OTW uit een pack. Tot nu toe bij far mijn beste pack.

Hij gaat nu voor 170k. Wat denken jullie, verkopen of wachten? Zijn gewone kaart is maar 15k.
Ik vind de markt erg onvoorspelbaar momenteel. Vermoedelijk gaan de prijzen tegen het weekend i.v.m. weekend league wel stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59

Geen "vaste" starter voor atleti en na 5 wedstrijden 0 goals 0 assists in de liga.
Wordt daar tevens uitgekotst door het publiek dus ik verwacht weinig van hem.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkonsjon123
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 02-05-2023
Hij krijgt sws na 5 wins +1 inform upgrade ongeacht of hij speelt of niet. dus ik zou hem even bewaren. Heb hem zelf gesniped voor 100k.

[ Voor 50% gewijzigd door darkonsjon123 op 04-10-2021 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh

Potverdikkie ik krijg ook nooit eens wat moois in een pack :( >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Matey schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:05:
Ik snap niet dat wanneer ik Division Rivals speel er altijd met mijn truitjes worden gespeeld...

Ik speel nooit tegen naveltruitjes, dus ligt aan jou denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
Hoe zit het met de SB rewards? Die zouden toch elke maandag er moeten zijn?
Ik heb nog steeds niets ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
Fonzerelli schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:18:
Zondag tegenwoordig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkonsjon123
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 02-05-2023
Fonzerelli schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:18:
Is verplaatst naar Zondag 9 of 10 uur volgens mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 14:29
Matey schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:05:

Zit er wss anders uit.
Dit om er voor te zorgen dat je niet met 2 witte shirts tegen elkaar speelt (was in 19 nogal een ding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
xavento schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:14:
[...]

Geen "vaste" starter voor atleti en na 5 wedstrijden 0 goals 0 assists in de liga.
darkonsjon123 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:16:
Hij krijgt sws na 5 wins +1 inform upgrade ongeacht of hij speelt of niet. dus ik zou hem even bewaren. Heb hem zelf gesniped voor 100k.
Lastig.

Voor beide valt wat te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 22:34
fifanoob schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:54:
[...]

same here. Vind hem ook echt heerlijk spelen. als 35 jarige valt het tegenwoordig niet mee om al die skillmoves te kunnen en dat is in deze fifa een stuk minder belangrijk. Positiespel en tactisch inzicht kom je heel ver mee.

Welke divisie zit je?
Welke formatie speel jij? En welke specifieke custom tactics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
xavento schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:14:
[...]

Als hij zijn draai weer te pakken heeft dan komt het allemaal wel weer goed :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6ocunBnc8LSIdtrB53UmdkmXoWM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tsoSoI6HS8yMvGjw2mtUBNZK.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand een aanrader als volgende vervanging om naar toe te sparen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
SuperCrisz schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:35:
[...]

Welke formatie speel jij? En welke specifieke custom tactics?
433 ( 4 )
diepte 70 breedte verdediging 35
bij balbezit breedte 65.

Voor de rest alles op balance.

cm op dekking midden, en alle overige staan gewoon op standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Kieft91 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:53:
[Afbeelding]

zie er genoeg. Je cv's je cm's. Het is maar net welke jij belangrijk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
fifanoob schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:15:
[...]

zie er genoeg. Je cv's je cm's. Het is maar net welke jij belangrijk vindt.
Ja dat klopt, maar dacht miss raden jullie een bepaalde speler aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Kieft91 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:23:
[...]

Ja dat klopt, maar dacht miss raden jullie een bepaalde speler aan ;)
Er zijn veel goedkope opties voor cvm bijvoorbeeld
Sissoko is nog steeds erg overpowered maar goede spelers zijn dit jaar nog nooit zo vroeg zo goedkoop geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
pacod schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:26:
[...]

Er zijn veel goedkope opties voor cvm bijvoorbeeld
Sissoko is nog steeds erg overpowered maar goede spelers zijn dit jaar nog nooit zo vroeg zo goedkoop geweest
Alleen Sissoko is maar 78, of moet je niet al te veel naar de rating kijken?
(heb Sissoko blijkbaar gewoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Kieft91 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:53:
[Afbeelding]

Schmeichel is een aardige keep zag ik voorbij komen.

CVM ndidi?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Wii4all schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:31:
[...]

Schmeichel is een aardige keep zag ik voorbij komen.

CVM ndidi?
Maar toch niet extreem veel beter dan Pope?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Kieft91 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:30:
[...]

Alleen Sissoko is maar 78, of moet je niet al te veel naar de rating kijken?
(heb Sissoko blijkbaar gewoon)
Uiteraard zelf een beetje onderzoeken wat het beste voor jezelf werkt. Maar een speler als Sissoko is in game beter bruikbaar dan een van de Beek bijvoorbeeld. Zo heb ik zowel Rashford als Sterling, beiden LM....maar Rashford is 85 rated en Sterling 88 rated. Ik geloof dat Rashford momenteel 30-40k duurder is dan Sterling... Rating zegt niet alles :)

[ Voor 19% gewijzigd door pacod op 04-10-2021 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
saert schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:45:
[...]

extreem veel beter niet maar goed, langzaam upgraden ;) doe ik ook

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Iemand nog ideeën voor een team? Ik zie door de bomen het bos niet meer eerlijk gezegd. Budget is max 1.3 miljoen. Mag uiteraard ook minder zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
saert schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:45:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/itbwfeAdXirMhT6w4NLQvVVWTuY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2WY4O4PCBLo0uT4OPI8NpFDJ.jpg?f=fotoalbum_large
Allan is een aanrader voor cvm kante light versie
Ik ga Lukaku nog uitproberen en verder sparen voor van Dijk, Varane of Kante met de rest ben ik wel tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Meer mensen die na een potje rivals niet kunnen terug keren in het hoofdmenu? Het blijft maar laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06:00
Zouden ze expres die menu's zo traag hebben gemaakt op de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
joostmakaay schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 19:58:
Ze mogen de menu's sowieso wel een redesign geven, bizar hoe vaak je moet switchen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
Vraagje, ik speel op een samsung tv maar lijkt wel of ik vertraging heb tussen het indrukken van de knoppen en dat ik zie dat de spelers reageren.

Waar spelen jullie op, tv of monitor en welke monitor is eventueel aan te raden.

Alvast bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 10:37
joostmakaay schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 19:58:
Lijkt me niet, het is op de PS5 ook zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
triple20 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:38:
Vraagje, ik speel op een samsung tv maar lijkt wel of ik vertraging heb tussen het indrukken van de knoppen en dat ik zie dat de spelers reageren.

Waar spelen jullie op, tv of monitor en welke monitor is eventueel aan te raden.

Alvast bedankt voor de reacties.
Heb je geen game modus op je televisie zitten toevallig? Zet die maar eens aan.

Ik speel zelf op een LG OLED B6 met game modus aan maar ik heb die vertraging niet. Zonder game modus aan zit er wel merkbaar delay op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo otw camavinga binnen geharkt. Vrij vlot te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
Partypooper schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:45:
[...]

Heb je geen game modus op je televisie zitten toevallig? Zet die maar eens aan.

Ik speel zelf op een LG OLED B6 met game modus aan maar ik heb die vertraging niet. Zonder game modus aan zit er wel merkbaar delay op.
Had hem inderdaad niet op gamemodus staan. Bedankt voor je snelle reactie!!! :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Vanavond toch maar begonnen met de kwalificatie, wou eigenlijk zo laat mogelijk maar was een beetje zonde dat ik dan geen nieuwe punten kreeg. Eerste vier met gemak gewonnen, maar toen werd de tegenstand ineens een stuk zwaarder met Messi's en zo. Gelukkig toch de benodigde vijfde overwinning binnen weten te harken, dus met hakken over de sloot *O* . Maar eens kijken hoe het dit weekend gaat, misschien eerst maar eens wat upgraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:31
Partypooper schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 18:00:
Iemand nog ideeën voor een team? Ik zie door de bomen het bos niet meer eerlijk gezegd. Budget is max 1.3 miljoen. Mag uiteraard ook minder zijn. ;)
https://www.futbin.com/22/squad/1065182

Even wat gemaakt voor je, als ik de comments op Futbin o.a. lees is 89 Van Basten top. Gameplay momenteel past wel bij zo’n speler.

Anders op Futbin bij “community squads” zoeken tussen 1-2 miljoen en dan gewoon ff kijken welke er max. 1,3 miljoen is, zit vast wat leuks bij: https://www.futbin.com/co...box_price=1000000-2000000

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikey1
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01:44
peeweeherman schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 22:34:
Vanavond toch maar begonnen met de kwalificatie, wou eigenlijk zo laat mogelijk maar was een beetje zonde dat ik dan geen nieuwe punten kreeg. Eerste vier met gemak gewonnen, maar toen werd de tegenstand ineens een stuk zwaarder met Messi's en zo. Gelukkig toch de benodigde vijfde overwinning binnen weten te harken, dus met hakken over de sloot *O* . Maar eens kijken hoe het dit weekend gaat, misschien eerst maar eens wat upgraden.
Ik ga morgen maar eens mee beginnen met de kwalificatie. Ben erg benieuwd naar de moeilijkheidsgraad. Welke divisie speel je rivals? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Toch maar even de 78+ sbc gedaan en komt daar na een paar laag rated kaartjes ineens Son uit lopen 😄

Heb echter voor zijn positie Rashford en Sterling tradeable….. 1 van de 2 gaat weg maar wie o wie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
pacod schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 23:16:
Toch maar even de 78+ sbc gedaan en komt daar na een paar laag rated kaartjes ineens Son uit lopen 😄

Heb echter voor zijn positie Rashford en Sterling tradeable….. 1 van de 2 gaat weg maar wie o wie
Son is sowieso beter dan beide. Ik zou Sterling dan wegdoen. Rashford is ook nog wel redelijk meta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Nikey1 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 23:00:
[...]

Ik ga morgen maar eens mee beginnen met de kwalificatie. Ben erg benieuwd naar de moeilijkheidsgraad. Welke divisie speel je rivals? :)
Ik zit momenteel in div. 5 maar de rek is er nog niet uit, speel ook nog met redelijk basic Serie A team. In het algemeen ben ik een matige speler, zat vorig jaar ook meest in div. 5, en vaak WL zilver 1. De huidige gamelplay ligt me goed met veel steekballen, maar dat zal na een paar updates wel minder worden.

Pagina: 1 ... 9 ... 128 Laatste