Haha dat is een bewuste ..
Ik had zelf Saúl.. vorig jaar Osimen.. same shit different fifa
Haha dat is een bewuste ..
Of wachten op volgende week vrijdag, OTW team 2.Harry Nak schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:00:
En de OTW packs mogen geopend worden!
[ Voor 5% gewijzigd door Harry Nak op 01-10-2021 19:14 ]
Malen, had gehoopt op Camavinga maar dat is een objective die me teveel tijd gaat kostenMarkmaas schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:11:
Heb Dumfries ook niet heel blij mee kon beter
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Pfffff dat is kut, zat er ook al op te wachten. Maar kreeg gelukkig dan nog Saul.
Ik wacht tot het volgende team. Wil die OTW Lukaku in mijn leven 😆Harry Nak schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:11:
[...]
Of wachten op volgende week vrijdag, OTW team 2.
Spelers daarin zijn waarschijnlijk:
Donnarumma, Messi, Wijnaldum, Ramos, Konate, Talisca, Kluivert, Lukaku
Same hereMarkmaas schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:11:
Heb Dumfries ook niet heel blij mee kon beter
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Heb ook Upamecano, kon minder. Alleen hoopte ik net als ieder ander op wat anders 😂Lashrom schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:35:
Eindelijk een goede speler gepacked; Upamecano uit de OTW pack. Ik ben er blij mee in ieder geval. Dacht eerst dat het Varane was haha.
Die kreeg ik afgelopen dinsdag volgens mijPompi schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:18:
Iemand die weet waar je de untradable TOTW speler die je bij een pre-order kreeg kan vinden? Ik ben hem namelijk nog niet tegen gekomen.
Upacame is echt beresterk achterin! Combineer hem wel met een type kounde want echt wendbaar is hij niet 🤣DDN schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:48:
[...]
Heb ook Upamecano, kon minder. Alleen hoopte ik net als ieder ander op wat anders 😂
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
[ Voor 8% gewijzigd door PS360-gamer op 01-10-2021 20:38 ]
wijze woorden
Ik doe vrolijk met je mee hoor, hier ook een waardeloze ToTW van volgens mij 78Wii4all schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 20:54:
Tuurlijk 78 rated team of the week speler ik had ook geen betere verwacht
[ Voor 3% gewijzigd door Rhain op 01-10-2021 22:23 ]
Ik heb de normale variant, dus zou het vandaag hebben moeten krijgen. De andere dingen wel gehad maar die TOTW nergens gezien
Ik kan hem in mijn team zo linken aan Memphis en Frenkie de JongValandil schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 21:24:
Berghuis... zoals de meeste.
Enige voordeel is dat hij momenteel redelijk goed in vorm is en de kans op TOTW aanwezig is.
Nadeel; niet te linken en niet super stats, maargoed vooralsnog is er geen uitgesproken meta met 5*/5* 99 dribbeling acrobaten shitshow, dus als dat zo blijft, dan is hij bruikbaar.
[ Voor 6% gewijzigd door Moody2204 op 01-10-2021 22:54 ]
Ik heb zelf Varane gehad. Hij is goed, maar hij zwaar overpriced imo.Mars18 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:40:
Was niet van plan te spelen. Begon met malen en bebou in de spits.
Maar had de ultimate gekocht om ps5 ready te zijn.
Pak ik in 3e pakje Varane en Gomez.
Varane 310.000 waard, vorig jaar natuurlijk erg OP.
Maar las dat die dit jaar minder is? En zelfs een Kimbembe net zo goed is.
Zou je hem verkopen of niet?
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Heb ook het idee dat het erg laag is op het moment, maar verwacht wel een stijging voor de WL.. alleen is het plaatsen voor veel mensne al lastig ..SH-FR schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:31:
Ligt het aan mij of zijn de prijzen van spelers momenteel zeer laag? Had toch wel verwacht dat zeker spelers als Alaba, Arnold en Robertson veel hoger zouden liggen.
Is het mogelijk dat dit soort spelers nog gaan stijgen of is het het beste om nu alles te verkopen?
Iemand?Markvd1984 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:13:
Week 2 zilver opdracht
"Speel wed Fut Vriends"
Iemand idee welke dit is ?
Zie hem er niet tussen staan
De prijzen zijn inderdaad erg laag nu. Ik heb zelf een excelbestandje gemaakt waarin ik de waardedaling/stijging bij kan houden, ook voor als ik iets wil kopen/verkopen. Maar mijn hele team staat nu op verlies.SH-FR schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:31:
Ligt het aan mij of zijn de prijzen van spelers momenteel zeer laag? Had toch wel verwacht dat zeker spelers als Alaba, Arnold en Robertson veel hoger zouden liggen.
Is het mogelijk dat dit soort spelers nog gaan stijgen of is het het beste om nu alles te verkopen?
Zit in vriendschappelijke duels, je moet een ploeg samenstellen dat uit minstens 3 competities bestaat
Van je Ultimate editon met een tijdelijke speler?pacod schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 07:56:
[...]
Zit in vriendschappelijke duels, je moet een ploeg samenstellen dat uit minstens 3 competities bestaat
Ik werd vanmorgen wakker en ik had nog af te handelen items…. Een tradeable IF Felipe Anderson …. En ik heb in mijn slaap toch echt geen packs geopend 😬
Bij mijn ultimate edition kreeg ik een if van week 1… en niet tradeable… een groot FIFA mysterieWasBak schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 08:12:
[...]
Van je Ultimate editon met een tijdelijke speler?
Ik ben voor de spelers gegaan, vervolgens al het fodder door de gold-upgrade sbc knallen.Kieft91 schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 08:41:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Welke is nu slim om te kopen met nog 3000 coins te gaan?😊
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat duo ga ik nu ook doenPartypooper schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:24:
[...]
Ik heb zelf Varane gehad. Hij is goed, maar hij zwaar overpriced imo.
Ik gebruik nu Kimpembe en Marquinhos. Beide doen het voor mij beter dan Varane.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Allan is best goed als CDM. Fabinho nog niet geprobeerd. Wel benieuwd hoe die inderdaad is.Traeces schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 15:20:
Iemand al met Fabinho gespeeld dit jaar als pure cdm ? En bevalt hij ? Twijfel tussen hem
En Allan.
wijze woorden
Fabinho valt mij niet tegen. Zijn snelheid laat voor mij wat te wensen over, maar hij onderschept wel veel. Kessie vond ik wat beter en sterker, maar die krijg ik met geen mogelijkheid meer gelinkt in mijn PL/Bundesliga team. Gister Goretzka uit een gouden upgrade gekregen, net als Di Maria, TAA en een oaar IF's. Dus Bruno verkocht (speelde bij mij op cam) en Jesus IF, Davies, Upamecano OTW, walker en Alisson.Traeces schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 15:20:
Iemand al met Fabinho gespeeld dit jaar als pure cdm ? En bevalt hij ? Twijfel tussen hem
En Allan.
Had Fabinho pas geleden gepacked uit een SBC en direct verkocht omdat ik geen BPL team heb en de BPL tax in het begin van Fifa te hoog vind, de spelers verliezen snel hun waarde (behalve de echte toppers als CR7, Kante, Varane, etc.). Zelf speel ik met een La Liga team en heb ik Casemiro als CDM, wel een vergelijkbare speler als Fabinho.Traeces schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 15:20:
En Allan.
Ik heb ook Allan die voelt wel goed aan maar ga Fabinho ook proberen valt in game niet tegen hoor ik van meer mensen. Ik zal ook mijn ervaring hier delenTraeces schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 17:22:
Ga denk gewoon even beide kopen en uitproberen![]()
Denk wel dat Allan word met ze pace en wendbaarheid, andere kant is Fabinho een stuk sterker.
Benieuwd wie ik fijner vind spelenthx voor de feedback iedereen !
Stronkie schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 17:35:
misschien een rare vraag ,
maar goed je start het spel op , je maakt een speler , je kijkt een wedstrijd van psg en speeld dus een chamtions league wedstrijd en dan pof , je bent in het spel..
mmmmmaaaaaaarrrreee
Ik heb nu verschillende spel modi geprobeerd , maar ik kan niet met mijn speler verder spelen.
Dus mijn vraag wat is het nut van zo soort intro , ik bedoel andere fifa's beginnen ook met een champtionsleague game , maar ik had gehoopt dat je meer kunt doen als die speler die je maakt.
zucht
PSN: Kidjuh
2x tegen Fabinho gespeeld en vond hem oprecht bloed irritant. En hij leek veel sneller en wendbaardere dan zijn kaartje qua stats aangeeft ben benieuwd.Markmaas schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 17:26:
[...]
Ik heb ook Allan die voelt wel goed aan maar ga Fabinho ook proberen valt in game niet tegen hoor ik van meer mensen. Ik zal ook mijn ervaring hier delen
Waarschijnlijk ben in the Journey terecht gekomen, dat is een spelmodus waarin je als jong talent je breakthrough als onderdeel van de storyline gaat beleven.Stronkie schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 21:06:
Hm ik begrijp eigenlijk dat dit topic vooral gebruikt word voor FUT?
Is er ergens een topic waar mensen vragen over het spel zelf kunnen stellen?
De meeste vragen / opmerkingen over het spel worden compleet genegeerd .
Nou ik ga mijn info wel ergens anders vandaag halen. Veel plezier met FUT mensen .
Ja hierSleehond schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 19:04:
Vandaag fifa 22 gekocht!
Maar…. WAT ZIJN DE MENUS TRAAG !!??
Op PS4 slim. Het is niet te doen zeg…!?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Lekker man! Frenkie zou prima in mijn team passen. Suarez is echt een beest, kerel staat echt altijd op de goede plek en is sterk genoeg om de verdedigers van zich af te houden. Staat momenteel op 8 doelpunten na 2 wedstrijden.DDN schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:47:
[Afbeelding]
Kijk dit is een leuke pack. Mijn beste ooit denk ik
PSN: Kidjuh
Herkenbaar. 10, 9 en 8 was ik zo doorheen, maar in 7 ook nog niks gewonnen.Kidjuh schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 23:33:
Ik vind het een waardeloos systeem bedacht door Fifa. Zit nu gewoon vast in divisie 7 met 0,0 zin om nog een pot te spelen. Denk dat de teller op 15 losses , 3 draws en 3 wins zit in divisie 7. Daarnaast ook regelmatig last van flinke framedrops tijdens de wedstrijd, wat natuurlijk uit den boze is in een game als FIFA. Helaas totaal niet mijn game dit jaar..
Hoe bevalt Bruno op het middenveld ?Augy schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 23:21:
Ik kreeg m'n team maar niet aan de praat dus het roer is om!
[Afbeelding]
Ingame gaan we naar 4-3-1-2
https://www.futbin.com/22/squad/939337
Nu zsm naar Jesus IF om mahrez te vervangen voorin
Ja, ga naar club en dan stadion of in ieder geval een van die tabs is het te zien.Mars18 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 01:16:
Vind hem erg lekker spelen. Kan beter om gaan met het spel nu alles trager is
Kan je nog ergens zien hoeveel winst , gelijk of verlies je heb?
Stond vorig jaar boven in beeld
Traeces schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 20:38:
Het is Allan geworden wat een baas op het middenveld. Gomez er bij gekocht naast Sánchez voor wat met pace centraal achterin.
Deze fifa ligt met echt goed , scoor enorm veel alleen verdedigen moet nog wat beter krijgt soms te simpel goals tegen.
1 punt kritiek op deze fifa die keepers zijn echt bizar goed. Soms zie je ze redding maken dat is gewoon onmogelijk. Maar als dat het ergste is dit jaar hoor je mij niet klagen![]()
Ja heb ook paar wedstrijden met Fabinho gespeeld maar Allan is toch net wat completer
Ik merk dat ik aan deze editie nog erg moet wennen omdat ik geen tricks gebruik(ik vind als je wel wilt doen dan gaan ze maar Volta spelen)
Passing blijft lastig maar gaat wel al iets beter, merk nu dat ik vooral op de counter speel omdat ik in de kleine ruimte vaak de verkeerde beslissing neem.
Dit is nu me team ben ook aan twijfelen om Lukaku te halen ipv Werner die tot nu toe beetje tegenvalt.
Welke opstelling speel jij?dit is mijn basis nu:
Saul otw na 2 wedstrijden er direct weer uit gegooid wat een wereld van verschil met kova.
De baas in het elftal blijft lukaku wat een beest is dat in de 16.
Tophomernt schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 04:11:
[...]
Ja, ga naar club en dan stadion of in ieder geval een van die tabs is het te zien.
Top zal eens kijken hoe hij functioneert naast Allan als cdmAugy schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 08:35:
[...]
Z'n passing en long shots zijn echt fenomenaal.
Kreeg hem alleen niet echt aan de praat, vandaar de wissel van middenveld. Misschien ligt het ook wel aan de opstelling haha.
@Traeces welke chem heb je op Lukaku?
Speel vooral 442 en 4231, met 4-1-2-1-2 vind ik me zeer kwetsbaar door het midden met steekballen / counters.
Career op EA Play? Was al bekend dat dat niet mee ging naar de full game.GluonC schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 10:30:
18 potjes carrière gespeeld, en nu kan ik het spel niet meer opslaan? Ik kan niet eens meer mijn game laden, nou EA, bedankt iig voor die 2x 10uur, nu weet ik iig dat ik geen FIFA hoef te halen, ik speelde alleen carrière, en nu ik dat dus niet eens kan spelen houd het voor mij snel op. Hoe krijg je het toch voor elkaar om een game elk jaar nog slechter te maken? Well done EA 😂 en toch gaat deze FIFA weer als je warme broodjes over de toonbank.
Burp
Nee ik heb het over de normale carreer modus, ik speel altijd tegen de computer. Maar aangezien ik niet meer kan saven, ga ik dit jaar ook geen FIFA kopen, zijn schijnbaar meerder mensen met dit probleem. En daar zijn ze dan een jaar mee bezig geweest... 😅wErudite schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 10:35:
[...]
Career op EA Play? Was al bekend dat dat niet mee ging naar de full game.
De kans dat Bayern 5 van de 10 wedstrijd gaat winnen is heel groot. Dus die stijging krijgt hij sowieso.Sleehond schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 11:09:
Haal net OTW Upamecano uit een pakje, lekker hoor! Hij is verkoopbaar en gaat nu voor zo’n 125.000.
Daarnaast ook Hernandez LA van Bayern uit hetzelfde pakje.
Ben in principe net een (enkel goud nog) Premier League team aan het bouwen. Vraag is dus moet ik hem verpatsen en daarmee een premier league topper halen of moet ik nu overgaan op Bundes Liga?
Gaat de prijs van hem nog stijgen of juist hard falen?
Veel vragen waar ik geen antwoord op heb, hopelijk de experts hier wel!
wijze woorden
Zojuist mijn team omgegooid naar het merendeel Serie A spelers. Met Barella. Ben benieuwd!
Had ik ook, 10k weg voor een speler van 350Wii4all schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 10:58:
Waarom hebben ze in godsnaam als je vanuit een sbc op de transfermarkt de koop nu aan de x knop gekoppeld hadden ze daar niet gewoon bied van kunnen maken?
Tuurlijk stom klikte zelf te snel door
Doe je 1 keer en dan weet je het weer voor de volgende keer
Suarez kopen heeft bij mij enorm geholpen.tukkerterror90 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 11:23:
Meer mensen wie moeite hebben met afmaken? Tips zijn welkom
Je dacht aan een zelfde soort antwoord als ik, alleen heb ik het met Haaland. Gewoon wat vaker vanaf een meter of 25/30 het doel onder vuur nemen, levert echt wat meer goals opBeltoni schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 11:35:
[...]
Suarez kopen heeft bij mij enorm geholpen.![]()
Verder even aan de strategie sleutelen zodat je optimaal van de positionering van je spelers gebruik kan maken.
Ik wil er nog aan toevoegen: oefenen op geplaatste schoten en getimed schieten.tukkerterror90 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 11:23:
Meer mensen wie moeite hebben met afmaken? Tips zijn welkom
Heb hem wel klaar staan, was vorig jaar zwaar op in het begin..Traeces schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 11:28:
Iemand die talisca gaat doen ? Opzicht een redelijk kaart en verwacht dat hij wel een if of meerdere pakt in die competitie.
Vind alleen die 84 Squad redelijk hoog.
Sla hem wel even over , heb geen coins meerAugy schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 13:11:
[...]
Heb hem wel klaar staan, was vorig jaar zwaar op in het begin..
Maar twijfel nog wat haha
Middenveld Bruno - Allan - De Bruyne is echt bizar goed!Traeces schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 13:57:
[...]
Sla hem wel even over , heb geen coins meerBruno gekocht die was gelukkig wat gezakt in prijs
[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 03-10-2021 15:01 ]
Allan en Bruno zijn echt geweldig, die Bruno geeft een heerlijke passjes niet normaal. Zet continu lukaku vrij voor de keeper.Augy schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:19:
[...]
Middenveld Bruno - Allan - De Bruyne is echt bizar goed!
Mahrez pareltje zo zwervend om Lukaku heen en grealish valt me ook niks tegen
Ik had sancho in het begin, en die heeft een versnelling in zijn versnelling zoals Mane in fifa 20Traeces schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:09:
[...]
Moet zeggen die Sancho is ook een heerlijk spelertje snap niet dat hij zo goedkoop is. Zijn dribbeling is echt bizar goed.
Die 84's zijn geen drol waard op dit moment, had er een hoop ingekocht afgelopen vrijdag voor bijna discard value. Kreeg in m'n laatste geopende pack een duplicate untradable Acuna, dat was voor mij het teken om de Talisca SBC maar te doen.Traeces schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 11:28:
Iemand die talisca gaat doen ? Opzicht een redelijk kaart en verwacht dat hij wel een if of meerdere pakt in die competitie.
Vind alleen die 84 Squad redelijk hoog.
Welke team heb je ?Traeces schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:37:
Vind deze fifa echt zo heerlijk spelen, scoor er op los en past precies bij mijn speelstyle.
Verdedigen gaat ook al een stuk beter, krijg nog amper tegendoelpunten tegen. Zeker als je die steekbal in de counter er uit haalt scheelt al 50%.
20 potten gespeeld vandaag, 20 gewonnen !
1x echt heel moeilijk gehad en winnende gescoord in 121ste minuut. Was ook leukste potje fifa wat ik in 22 tot nu toe heb gespeeld.
same here. Vind hem ook echt heerlijk spelen. als 35 jarige valt het tegenwoordig niet mee om al die skillmoves te kunnen en dat is in deze fifa een stuk minder belangrijk. Positiespel en tactisch inzicht kom je heel ver mee.Traeces schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:37:
Vind deze fifa echt zo heerlijk spelen, scoor er op los en past precies bij mijn speelstyle.
Verdedigen gaat ook al een stuk beter, krijg nog amper tegendoelpunten tegen. Zeker als je die steekbal in de counter er uit haalt scheelt al 50%.
20 potten gespeeld vandaag, 20 gewonnen !
1x echt heel moeilijk gehad en winnende gescoord in 121ste minuut. Was ook leukste potje fifa wat ik in 22 tot nu toe heb gespeeld.
Dat is het ben nu ook 32 en soms ging het vorig jaar net ff te snel somsfifanoob schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:54:
[...]
same here. Vind hem ook echt heerlijk spelen. als 35 jarige valt het tegenwoordig niet mee om al die skillmoves te kunnen en dat is in deze fifa een stuk minder belangrijk. Positiespel en tactisch inzicht kom je heel ver mee.
Welke divisie zit je?
https://www.futbin.com/22/squad/982724
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq