• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Augy schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:37:
Zijn er meer mensen die Rivals award in de app niet ontvangen? Of krijg je niks als je drie wedstrijden hebt gespeeld richting div. 9?
Het schijnt dus alleen te werken op de console vandaag... Was echt de moeite van het opstarten waard :/

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-09 20:13
Zijn er meer mensen die Rivals award in de app niet ontvangen? Of krijg je niks als je drie wedstrijden hebt gespeeld richting div. 9?

[ Voor 8% gewijzigd door triple20 op 30-09-2021 12:03 ]

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-09 20:13
wErudite schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:12:
[...]

Ik ben een elite 3 speler.. Ben benieuwd hoeveel moeite ik ermee ga hebben.

Ben nog ongeslagen in Rivals en zit op dit moment in divisie 4, de uitdaging zal nu wel een beetje komen denk ik.
Lekker. Welke opstelling speel je en wat is je team?

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 20:52
triple20 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 12:04:
[...]

Lekker. Welke opstelling speel je en wat is je team?
4231

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C0jjQRo2dw00FXv5pNqpvIkBG2M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kEuEytGuOZOddD8DYJdAJfbE.png?f=fotoalbum_large

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:55
Via de console.
Geen reet uit de packs.

Ben nu wat 84 aan het inslaan voor 2k. (bijvoorbeeld Pique, Aspas en Felipe)
Wachten op een interessante SBC.

Daarnaast nog 8x Aguero gekocht voor 7,3k van de week.
Weet even geen goede versterking, dus koop wat high rated kaarten.

wijze woorden

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Valandil schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:01:
[...]

Via de console.
Geen reet uit de packs.

Ben nu wat 84 aan het inslaan voor 2k. (bijvoorbeeld Pique, Aspas en Felipe)
Wachten op een interessante SBC.

Daarnaast nog 8x Aguero gekocht voor 7,3k van de week.
Weet even geen goede versterking, dus koop wat high rated kaarten.
ah zitten de 84's al op 2k mooi mooi, ik heb ze namelijk ingekocht voor 1200 :+

• Valandil
fifanoob schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:03:
[...]

ah zitten de 84's al op 2k mooi mooi, ik heb ze namelijk ingekocht voor 1200 :+
Baas boven baas :)

wijze woorden

Misschien ook nog maar wat 84 rated inkopen. Heb momenteel 350k aan high rated kaarten op de tl staan. Hopelijk word alles dubbel zo duur dan heb ik een heerlijk winst :)

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 23:35
Ik ben al die jaren niet echt gefocust op het traden. Ook omdat ik er weinig geduld voor heb om het te leren. Maar jaar in jaar uit is mijn pack luck gewoon shit. Dus ben ik nu geneigd om meer te leren over het traden.

Zojuist heb ik een paar high rated PSG spelers gehaald zoals Verrati en Di Maria. Als Mbappe dus de POTM wordt, heb ik begrepen dat deze spelers juist flink stijgen. Zelf nog Kimpembe gehaald voor 30k die ik zelf nog gebruik en die is nu al extinct en gestegen naar 50k. Zelfde geldt voor Ben Yedder, ook 13K winst al. We gaan het zien ... Vind het best knap van traders als je d.m.v. het traden al 100k per week kan pakken.

• fifanoob
Traeces schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:27:
Misschien ook nog maar wat 84 rated inkopen. Heb momenteel 350k aan high rated kaarten op de tl staan. Hopelijk word alles dubbel zo duur dan heb ik een heerlijk winst :)
zou leuk zijn als er wat leuke OTW spelers uitkomen en ze een gegarandeerde OTW sbc uitbrengen. Dat zou goed zijn voor de handel, alleen denk niet voor high rated kaartjes, dat duurt nog wel eventjes.
fifanoob schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:37:
[...]

zou leuk zijn als er wat leuke OTW spelers uitkomen en ze een gegarandeerde OTW sbc uitbrengen. Dat zou goed zijn voor de handel, alleen denk niet voor high rated kaartjes, dat duurt nog wel eventjes.
High rated waren een investering voor de toekomst :) misschien dat ze al omhoog gaan door de mbappe / haaland potm. Maar dat zal denk niet spectaculair zijn.

Benieuwd wat de 84 gaan doen nu ook een lading van ingeslagen :) verwacht dat je die indd wel nodig gaat hebben voor otw sbcs

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:56
fifanoob schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:16:
[...]

Hier speel ik ook met frenkie, zijn dribbel is zo relaxt. Je kan gewoon heel simpel met hem draaien en tegenstanders zo op verkeerde been zetten zonder skillmoves.

Ik speel ook met Hazard maar ben ook niet zo tevreden over hem. Garrasco van Atletico kan nog een optie zijn?
Ik speel met Carrasco en die bevalt mij tot dusver wel. Beter dan in de Fifa 21 versie in ieder geval.

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
Wat doen jullie? Team verkopen nu en ma release weer kopen of andersom?

• Valandil
Iemand goede tactics tips?

Merk toch wel een hoop dropback en lage defensie bij de tegenstanders.

wijze woorden

• wErudite
llovesoccerx7 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 14:49:
Alles bijhouden. Aaaaaal die mensen die 1 oktober coins krijgen gaan investeren in teams -> prijzen stijgen.
Lage rated meta kaarten zouden wat kunnen dalen, maar bijvoorbeeld een Rashford of Son stijgt wel. Mijn team is nu 750k waard en ik verwacht daar echt geen verlies op te maken de komende 2 weken.

[ Voor 10% gewijzigd door wErudite op 30-09-2021 14:55 ]

• Gurbuh
wErudite schreef op donderdag 30 september 2021 @ 14:55:
[...]

Alles bijhouden. Aaaaaal die mensen die 1 oktober coins krijgen gaan investeren in teams -> prijzen stijgen.
Lage rated meta kaarten zouden wat kunnen dalen, maar bijvoorbeeld een Rashford of Son stijgt wel. Mijn team is nu 750k waard en ik verwacht daar echt geen verlies op te maken de komende 2 weken.
Lijkt me sterk inderdaad dat spelers als Lacroix en Renato Sanches deze prijzen gaan vasthouden :P
llovesoccerx7 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 14:49:
Dure meta spelers nu kopen, goedkope low rated nu allemaal verkopen.

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Fifa heeft vanochtend gaan gegeven dat dit een fout is. De Rewards kunnen enkel geopend worden via de Playstation of Xbox.

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19:10
Hybrid landen etc gedaan
Hoogste Morata zucht
Iedereen krijgt minimaal 100 k eruit
Ik daadwerkelijk niks

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:12
saert schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:35:
[...]

Fifa heeft vanochtend gaan gegeven dat dit een fout is. De Rewards kunnen enkel geopend worden via de Playstation of Xbox.
Doen we het morgen even als FIFA binnen is! Early acces is op 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 22:28
Markvd1984 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 17:09:
Hybrid landen etc gedaan
Hoogste Morata zucht
Iedereen krijgt minimaal 100 k eruit
Ik daadwerkelijk niks
De kans is niet groot dat je slechtere packluck hebt dan mij. Zo'n 4000 fifa punten van de Ultimate Edition verbruikt aan packs en 2x draft, daarnaast Marquee Matchups en Hybrid Nations SBC's gedaan. Welgeteld 1x een walkout, Fabinho die zo'n 15K waard is op PC... :+

Mij hoor je niet snel klagen zo lang de gameplay goed is. Vind Fifa 22 tot dusver stukken beter dan Fifa 21, er is veel meer variatie in passes en voorzetten die goed werken het spel voelt een stuk realistischer aan dan vorig jaar. Spelers die het meer van hun fysiek dan hun snelheid moeten hebben zijn nu eindelijk bruikbaar in Fifa. Ook weinig last van lag, button delay, etc. Zal wel niet lang duren voordat EA het spel weer om zeep helpt met nieuwe patches.

Speel nu met een cheap La Liga team en dat gaat prima tot dusver. Zo ziet het team eruit: https://www.futbin.com/22/squad/798855

Vrij eenvoudig divisie 6 in Rivals behaald. Ik doe het rustig aan, de Rival rewards zien er niet heel indrukwekkend uit eerlijk gezegd, ook in hogere divisies niet.

De packs spaar ik even op tot morgen als de OTW promo uitkomt, hopelijk dat dan eindelijk de packluck aan mijn zijde is.

• llovesoccerx7
Ik heb zojuist genoeg punten gehaald voor WL. Alleen wat is dat fut champions? Wat houden die 8 games in? Of kan je gewoon de punten inleveren eegens?

[ Voor 17% gewijzigd door llovesoccerx7 op 30-09-2021 19:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Moet zeggen begin wat aan de game te wennen eindelijk en wat divisies kunnen promoveren. Enige waar ik nog niet aan wen deze game is de uitvoering van de ‘fake shot’ lijkt wel lukraak of die ene keer lukt en andere keer niet.

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 12-09 13:05
llovesoccerx7 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 19:25:
Ik heb zojuist genoeg punten gehaald voor WL. Alleen wat is dat fut champions? Wat houden die 8 games in?
Je speelt eerst 9 play offs games, waarvan je er 5 moet winnen (en die andere 4 niet moet quitten anders krijg je geen punt voor verliezen) en dan plaats je je voor WL. Dat zijn dan nog 20 potjes

• llovesoccerx7
tommerd_ schreef op donderdag 30 september 2021 @ 19:57:
[...]

Je speelt eerst 9 play offs games, waarvan je er 5 moet winnen (en die andere 4 niet moet quitten anders krijg je geen punt voor verliezen) en dan plaats je je voor WL. Dat zijn dan nog 20 potjes
Waar zijn die 1500 punten dan nog voor? Of heb je die nodig om die games te spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommerd_
llovesoccerx7 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:04:
[...]

Waar zijn die 1500 punten dan nog voor? Of heb je die nodig om die games te spelen?
Ja, die 1500 punten zijn om je te plaatsen voor de play offs

• Augy
Chiesa uit de MM, nooit aan gedacht de packs te bewaren tot morgen met de otw promo. Nja iig een mooie 16k en ik zie hem nog wel stijgen morgen

• wErudite
wErudite schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:24:
Teampie geupgrade! Nog 150k over. Ondertussen 18 potjes op rij gewonnen dus zit rond div 4

[Afbeelding]
Ik probeer Rashford hierin te krijgen ipv Martial maar kom niet tot de oplossing… Iemand?

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:35
wErudite schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:51:
[...]

Ik probeer Rashford hierin te krijgen ipv Martial maar kom niet tot de oplossing… Iemand?
https://www.futbin.com/22/squad/807190

• fifanoob
Heb inmiddels 40 totw kaartjes van costil franse 82 rated keeper.

Hopelijk komt er straks een sbc waar je ook een totw kaartje voor moet inleveren dan gaan ze wel stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
tommerd_ schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:13:
[...]

Ja, die 1500 punten zijn om je te plaatsen voor de play offs
En als je niet haalt kan je geen WL spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
fifanoob schreef op donderdag 30 september 2021 @ 23:12:
Heb inmiddels 40 totw kaartjes van costil franse 82 rated keeper.

Hopelijk komt er straks een sbc waar je ook een totw kaartje voor moet inleveren dan gaan ze wel stijgen.
Kan me herinneren dat ik vorig jaar ook een stuk of 10 TOTW kaarten had ingeslagen en dat het lang duurde voordat er een SBC kwam waar je ze bij nodig had. Hoop voor je dat het dit jaar anders is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:46
OTW pack is nu beschikbaar .
Er staat bij dat hij om 1900 of erna geopend moet worden. Echter kun je hem wel openen maar zit er een rare gold in kwam ik net achter. Ga er een beetje vanuit dat het morgen wel gecompenseerd wordt😅

[ Voor 5% gewijzigd door 038Zwolle op 01-10-2021 02:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llovesoccerx7
038Zwolle schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 02:05:
Er staat bij dat hij om 1900 of erna geopend moet worden. Echter kun je hem wel openen maar zit er een rare gold in kwam ik net achter. Ga er een beetje vanuit dat het morgen wel gecompenseerd wordt😅
Ik ook.. niemand leest dat normaal ook die beschrijving…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 11:04
Ook hier zie ik de pack staan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7o8cd86g4fyaWUU7vEEULc-evjc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5zJn9m6iJ83HwxNCicrDkgbg.jpg?f=fotoalbum_large

Ik open hem maar niet, maar het is een bekend probleem…. Kans dat je vanavond nog geen nieuwe kan openen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tB9EQEC-7kiPygFxmcSdd9DFZS4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yI5cpinFA8QkTAinGBrx1BK3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 11:36
pacod schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 06:19:
Ook hier zie ik de pack staan:
[Afbeelding]

Ik open hem maar niet, maar het is een bekend probleem…. Kans dat je vanavond nog geen nieuwe kan openen.
[Afbeelding]
Klopt, dit probleem is er nog steeds, of heeft iemand het al wel kunnen openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
tommerd_ schreef op donderdag 30 september 2021 @ 19:57:
[...]

Voor de wat mindere Fifa speler is het daarom dit jaar toch veel moeilijker om WL te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoarakrzs
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 29-04 11:17
038Zwolle schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 02:05:
Ja hier ook direct geopend. 8)7
Hoop snel een compensatie te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond eens kijken wat er uit mijn otw pack komt. Twijfel echt welke competitie ik een starter team mee moet starten. Heb momenteel haast alleen maar pl spelers, maar upgrades worden echt mega duur.

Als ik naar la Liga kijk kan je echt een goed team maken alleen goede spitsen zijn er weer amper. Twijfel twijfel twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
saert schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 07:32:
[...]

Voor de wat mindere Fifa speler is het daarom dit jaar toch veel moeilijker om WL te spelen?
WL is niet voor de wat mindere fifa speler bedoeld. Ja je kan het wel gaan spelen, maar dikke kans dat je je niet plaatst.
Is voor de competitieve spelers bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
Wat doen jullie met spelers uit packs die je niet gebruikt?
Heb ze voor nu maar even naar me club gestuurd.. nog 20 packs om te openen door de ultimate edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 14:18
Maakte net de Atletico-Barca MM af en kwam Kante uit de Small Rare Mixed players pack. Wat denken jullie, zal die vanavond doorstijgen omdat veel mensen hem willen voor hun squad of zit hij nu wel op zijn top rond de 475k? Van wat ik mij kan herinneren zag ik vorig jaar namelijk Kante niet vaak in opstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pompi schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 08:59:
Maakte net de Atletico-Barca MM af en kwam Kante uit de Small Rare Mixed players pack. Wat denken jullie, zal die vanavond doorstijgen omdat veel mensen hem willen voor hun squad of zit hij nu wel op zijn top rond de 475k? Van wat ik mij kan herinneren zag ik vorig jaar namelijk Kante niet vaak in opstellingen.
Heb je denk niet genoeg gespeeld of gekeken :P Kante was zowat de standaard middenvelder die ik altijd tegen kwam.

Zou hem overigens gewoon houden mega goede cdm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
fifanoob schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 08:50:
[...]

WL is niet voor de wat mindere fifa speler bedoeld. Ja je kan het wel gaan spelen, maar dikke kans dat je je niet plaatst.
En nu het lijkt alsof je elke week de Play-offs moet gaan doen zal dat alleen maar meer toenemen, want zag bij de overzichten geen auto deelname na bepaalde rang meer. Alleen dat je de benodigde punten krijgt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Traeces schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:01:
[...]

Heb je denk niet genoeg gespeeld of gekeken :P Kante was zowat de standaard middenvelder die ik altijd tegen kwam.

Zou hem overigens gewoon houden mega goede cdm.
Haha of stoppen in mei heeft het doen vergeten.

Helaas past hij niet in mijn team, speel voor mijn ontspanning met NL team omdat ik niet iedereen wil kopieren met standaard/meta teams en zodat ik niet te competitief ga spelen voor alle nieuw uitkomende kaarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 08:39:
Vanavond eens kijken wat er uit mijn otw pack komt. Twijfel echt welke competitie ik een starter team mee moet starten. Heb momenteel haast alleen maar pl spelers, maar upgrades worden echt mega duur.

Als ik naar la Liga kijk kan je echt een goed team maken alleen goede spitsen zijn er weer amper. Twijfel twijfel twijfel.
Correa bevalt hier erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
fifanoob schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 08:50:
[...]

Maar vorige edities was dit voor iedereen. Dus ook kans dat je tegen de mindere spelers kwam te spelen. Deze spelers vallen waarschijnlijk nu bij de kwalificatie al af, waardoor de WL zelf moeilijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Al beetje bekend welke OTW er als eerste in packs zullen zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
homernt schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:25:
Futbin lijkt bij New Players het team te hebben, maar weet niet zeker of dat klopt. Vind het wel opvallend hoeveel Nederlanders er 1 hebben, je kan bijna half NL team met OTW maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:57
homernt schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:25:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RiZLW7qzz-e6qatqtlaVncMF-cg=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/8fvnUZzXzFyfokGFhRbfTokl.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:17:
[...]

Correa bevalt hier erg goed!
Zal eens kijken of ik toevallig CR7 of Varane pack blijf ik bij de pl.

Maar ik heb al zo’n bang gevoel wie ik ga packen……….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Traeces schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:41:
[...]

Ik ook. Ik wil Hakimi of Alaba, Dumfries die twee zitten in mijn team. CR7 ook geen probleem natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kieft91
  • Laatst online: 26-08 18:07
Traeces schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:41:
[...]

Berghuis? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Mijn OTW tierlist:
Win: CR7, Hakimi, Varane
Semi-win: Alaba, Upamecano
Meh: Malen, Dumfries, Grealish, Berghuis
RIP: Saul, Locatelli

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Die “vervelende” meneer bedoel ik inderdaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDN
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09-2024

DDN

Met mijn pack luck zal ik ook wel weer iemand van de laagste rating krijgen waar ik ook nog eens niks aan heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
saert schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:25:
[...]

Maar vorige edities was dit voor iedereen. Dus ook kans dat je tegen de mindere spelers kwam te spelen. Deze spelers vallen waarschijnlijk nu bij de kwalificatie al af, waardoor de WL zelf moeilijker is.
Het is nog steeds voor iedereen. Het is alleen wat moeilijker. Maar net als in de vorige edities raad ik het mindere spelers af om te spelen.
Men klaagde veel dat die potjes zoveel waren in het weekend. Dat hebben ze verminderd. Maar om het niveau wel beetje hoog te houden hebben ze deze kwalificatie erin verwerkt.

Ik heb ook nog geen idee wat ik er van vind hoor. Het is voor mij zo'n beetje de enige spelmode die ik speel.
Maar ik persoonlijk kan er echt slecht tegen dat mensen gaan zeuren dat het niveau te hoog is en dat het niet voor iedereen toegankelijk is. Dan denk ik ja, Emmen zou ook graag CL voetbal willen spelen maar moeten ze zich eerst kwalificeren.

Ik bedoel dit overigens niet persoonlijk naar jou toe als een sneer ofzo.

Voordat mods hier weer heel snel zielig iets gaan aanpassen/verwijderen omdat ik volgens hun op de man speel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommerd_
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 00:12:
[...]

En als je niet haalt kan je geen WL spelen?
Klopt
saert schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 07:32:
[...]

Is het eerder dit topic ook al overgegaan dacht ik, de casual speler zal nu veel moeilijker WL behalen en het blijft dus iets voor de die hard spelers (waar ik zelf absoluut ook niet onder val)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanpol
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-03 14:19
Serieus laatste 5 jaar nooit wat gepacked... totdat gister ineens Neymar naar buiten kwam lopen.. Wat zouden jullie doen, verkopen of houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 19:02
dvanpol schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:26:
Serieus laatste 5 jaar nooit wat gepacked... totdat gister ineens Neymar naar buiten kwam lopen.. Wat zouden jullie doen, verkopen of houden?
Houden tot aan de Weekend League

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Afgelopen week meer aan het sleutelen geweest dan aan het spelen, teer nog steeds op de 10 gratis uurtjes van EA Play. Zit wel te twijfelen om sinds 17 weer eens FIFA aan te schaffen...

Net eerste potje met Suarez. Driekwart van mijn team omgegooid dus is sowieso even wennen. Doelpunten vliegen om mijn oren, kan op slag van rust nog de 1-4 binnen tikken. Na negentig minuten loop ik met 6-4 van de mat met vier doelpunten van 72-pace-Suarez.

Bij de eerste eigenaar had hij 1 doelpunt in 10 wedstrijden, bij mij loopt hij 4 op 1 O+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3xmLmsVTyWRJX9Uz0_Wrnk8H2Y0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C3J4AI9WTHrWEECoCXBzQaHA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
dvanpol schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:26:
Heerlijke pull!
Zie nauwelijks tegenstanders met Neymar spelen. Had vernomen dat hij bij deze fifa minder lekker speelt dan de vorige Fifa. Gewoon lekker een paar wedstrijden ermee spelen, is het wat dan houd je hem. Is het niks dan lekker verkopen en andere alternatieve spelers zoeken.

Zojuist een aantal wedstrijden gespeeld, vind het nu echt raar spelen. Altijd zo na de release ... Typical EA.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Wat is jullie gedachte van het nieuwe rivals systeem? Ben gisteravond in divisie 7 gekomen. Score vandaag; 6 losses 2 draw en 1 win. Dit is niet "beter worden", dit is gewoon gefrustreerd wedstrijden spelen tegen mensen die beter zijn.

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 11:36
iemand enig idee hoe dit kan? ik voeg de laatste speler toe ( RM). Vervolgens kan ik de selectie niet indienen en krijg ik een foutmelding. Boven in beeld zijn niet alle vinkjes groen. aan de rechterkant wel. Volgens FUTBIN zou dit de SBC Volledig maken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SbdR0B3NehcKZ8mwfadbxLJXuNQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/elP9wrYCKOIVn7sBFgHBDwQ1.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Kidjuh schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:55:
Wat is jullie gedachte van het nieuwe rivals systeem? Ben gisteravond in divisie 7 gekomen. Score vandaag; 6 losses 2 draw en 1 win. Dit is niet "beter worden", dit is gewoon gefrustreerd wedstrijden spelen tegen mensen die beter zijn.
De verschillen zijn zo in het begin ook nog groot. Ik zit ook in 7, maar de ene keer win ik makkelijk om er vervolgens weer keihard af te gaan. Niet te druk om maken, je win loss saldo is toch niet meer te zien 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timentom5
  • Laatst online: 13-02 09:37
Kidjuh schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:55:
Precies dit dus. Divisie 8 is te makkelijk, divisie 7 te moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 22:34
Ik heb CR7 ff vastgehouden op advies van iemand hier. Omdat hij wel in prijs zou gaan stijgen na release.. Hij was gisteren nog 1.6 mio waard, hij gaat nu voor 1.45... help.. wat moet ik doen, wachten, of nu maar snel verkopen!

Overigens, ik wil hem verkopen om mijn team in de breedte te versterken. Alleen aan Ronaldo heb je stuk minder wanneer je geen goede mensen om hem heen hebt.

[ Voor 26% gewijzigd door SuperCrisz op 01-10-2021 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
BP14 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:57:
iemand enig idee hoe dit kan? ik voeg de laatste speler toe ( RM). Vervolgens kan ik de selectie niet indienen en krijg ik een foutmelding. Boven in beeld zijn niet alle vinkjes groen. aan de rechterkant wel. Volgens FUTBIN zou dit de SBC Volledig maken.

[Afbeelding]
F5 zou moeten helpen, en anders via de Console / PC game indienen. Kan je misschien voor de zekerheid een screenshot maken zonder de overlay en dan veranderen in het overzicht waarbij je land, competitie etc ziet op de spelerskaartjes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
SuperCrisz schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:08:
Ik heb CR7 ff vastgehouden op advies van iemand hier. Omdat hij wel in prijs zou gaan stijgen na release.. Hij was gisteren nog 1.6 mio waard, hij gaat nu voor 1.45... help.. wat moet ik doen, wachten, of nu maar snel verkopen!

Overigens, ik wil hem verkopen om mijn team in de breedte te versterken. Alleen aan Ronaldo heb je stuk minder wanneer je geen goede mensen om hem heen hebt.
Verhaal de misgelopen baten op die valse waarzegger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
Capsaicin schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:14:
[...]
Verhaal de misgelopen baten op die valse waarzegger.
Ik waardeer de humoristische invalshoek _/-\o_
Maarre.. bedoel je met een knipoog te zeggen dat het niet waarschijnlijk is dat hij nog veel zal stijgen? Of valt er echt helemaal NIETS over te zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ronaldo zal uiteindelijk vast wel stijgen denk ik. Op dit moment komen er meer kaarten op de markt. Als het om geld gaat geen emoties in het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
SuperCrisz schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:17:
[...]

Ik waardeer de humoristische invalshoek _/-\o_
Maarre.. bedoel je met een knipoog te zeggen dat het niet waarschijnlijk is dat hij nog veel zal stijgen? Of valt er echt helemaal NIETS over te zeggen
Eerlijk gezegd verwacht ik ook dat de prijzen van topspelers zullen stijgen, omdat er na de release meer vraag dan aanbod bij komt. Maar zeker weet niemand de toekomst. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
Capsaicin schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:23:
[...]
Eerlijk gezegd verwacht ik ook dat de prijzen van topspelers zullen stijgen, omdat er na de release meer vraag dan aanbod bij komt. Maar zeker weet niemand de toekomst. :P
Dat laatste is zo waar als het maar zijn kan. Ik wacht komende week even af denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
weet iemand een site om de prijsschommelingen van chemistry kaarten te zien, (zoals je ook bij spelers kan doen op futbin)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Laatst online: 10-08 15:28
Zit bijna in div 7 nog 1 wedstrijd winnen maar ik mis de gameplay van fifa 21 wel, heb nog moeite met het passen en de trage gameplay dus ik hoop dat in de volgende update word aangepakt, net als die schoten die buiten de 16 er allemaal invliegen dat is deze editie wel erg overpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
Markmaas schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:44:
Zit bijna in div 7 nog 1 wedstrijd winnen maar ik mis de gameplay van fifa 21 wel, heb nog moeite met het passen en de trage gameplay dus ik hoop dat in de volgende update word aangepakt, net als die schoten die buiten de 16 er allemaal invliegen dat is deze editie wel erg overpowered.
Traag?

Squadbattles gaat bij mij juist supersnel, word echt helemaal zoekgespeeld :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
De servers trekken het nu al niet meer, al meerdere keren het icoontje van frame loss gezien en meerdere ballen die je onderschept of weg tackelt springen meteen terug naar de tegenstander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
Bossie schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 16:01:
[...]

Traag?

Squadbattles gaat bij mij juist supersnel, word echt helemaal zoekgespeeld :D
Offline gaat snel inderdaad maar online vind ik aanames en passing traag en zo onnauwkeurig tov fifa 21 maar zal wel wennen zijn denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Markmaas schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 16:08:
[...]
passing traag en zo onnauwkeurig tov fifa 21 maar zal wel wennen zijn denk ik
Ik vermoed dat ze de Vision stat belangrijker hebben gemaakt dit jaar, want je merkt dat speler die daar een hoge waarde hebben veel geplaatster de bal kunnen passen dan spelers met een lagere waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Speel.om dit moment in div 6 maar het is behoorlijk pittig🥵 of ik verlies nipt, of ik word weggespeeld. Ik merk dat ik nog teveel R2 ingedrukt houdt met speler en mijn x en y passes zijn verschrikkelijk matig. 7/10 lever ik de bal in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:21:
Ronaldo zal uiteindelijk vast wel stijgen denk ik. Op dit moment komen er meer kaarten op de markt. Als het om geld gaat geen emoties in het spel
Straks gaat de gewone ook uit packs ivm de OTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
Gurbuh schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 16:47:
[...]

Straks gaat de gewone ook uit packs ivm de OTW.
wat voor impact heeft dat op de prijs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
SuperCrisz schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 16:47:
[...]

wat voor impact heeft dat op de prijs?
Normaal gesproken zijn er dan minder gold Ronaldo's op de markt, wat de prijs zou opdrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Hmm vandaag wat minder in Rivals. Gisteren 8 potjes gespeeld, 7 gewonnen en eentje verloren.

Vandaag tot dusver 2 verloren en 1 gewonnen. Zit bijna in Division 7.

Merkte vandaag wel bij 1 potje dat er ineens hele erge lagg of stuttering kwam, was na een paar seconden wel weer weg gelukkig.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:56
Ik merk nog steeds dat als je DE wedstrijd speelt waarin je kan promoveren, je ineens een stuk pittigere tegenstander krijgt dan in de potjes daarvoor. Maar goed, we blijven het proberen.

Ik verwacht nog wel dat e.e.a. gepacht gaat worden. Getimed schieten van buiten de 16 vliegt er iets te makkelijk in denk ik. Scoren in de 16 daarentegen, daar zie ik de keepers de moeilijkste ballen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Moody2204 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 17:07:
Ik merk nog steeds dat als je DE wedstrijd speelt waarin je kan promoveren, je ineens een stuk pittigere tegenstander krijgt dan in de potjes daarvoor. Maar goed, we blijven het proberen.

Ik verwacht nog wel dat e.e.a. gepacht gaat worden. Getimed schieten van buiten de 16 vliegt er iets te makkelijk in denk ik. Scoren in de 16 daarentegen, daar zie ik de keepers de moeilijkste ballen pakken.
Ik hoop eigenlijk niet dat zij getimed schieten aanpakken. Ze gaan er (bijna) alleen in als een speler aardig vrij staat buiten de 16. De CPU verdedigd al aardig mee dus hierdoor heb je een mogelijkheid om toch te scoren tegen mensen die alleen maar de bus parkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik starten net FIFA op en kwam gewoon in ultimate team ,terwijl ik 30 dagen een ban heb
Er stond wel iets dat communicatie niet kon en dat me ouders of voogd bezwaar konden maken 😂
Benieuwd of ik nu al wel kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
Markvd1984 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 17:32:
Ik starten net FIFA op en kwam gewoon in ultimate team ,terwijl ik 30 dagen een ban heb
Er stond wel iets dat communicatie niet kon en dat me ouders of voogd bezwaar konden maken 😂
Benieuwd of ik nu al wel kan spelen
Klinkt als een chat ban, je moet natuurlijk wel packs kunnen kopen :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Bossie schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 17:34:
[...]

Klinkt als een chat ban, je moet natuurlijk wel packs kunnen kopen :+
Haha ja klopt
Wat lomp ,die ban wil ik voor eeuwig
Maar kan idd dus blijkbaar gewoon spelen
Drukte net per ongeluk FIFA aan en hij deed gewoon
Anders had ik echt 30 dagen gewacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Over 3 kwartier mogen we ons OTW pakje openen. Ben benieuwd, na mijn insane pack luck aan het begin van fifa verwacht ik niet heel veel. xD

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Partypooper schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:16:
Over 3 kwartier mogen we ons OTW pakje openen. Ben benieuwd, na mijn insane pack luck aan het begin van fifa verwacht ik niet heel veel. xD
Haha ik had altijd al een theorie dat het account gebonden is. Ik heb altijd dezelfde vrienden die iets goeds packen en vrienden die altijd slechte packluck hebben. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
Lashrom schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:18:
[...]

Haha ik had altijd al een theorie dat het account gebonden is. Ik heb altijd dezelfde vrienden die iets goeds packen en vrienden die altijd slechte packluck hebben. :X
We packen allemaal Ronaldo haha :*)
En toen ging de wekker en krijg je berghuis siii :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
30 potjes Rivals, 1 verloren… Ik heb geen idee hoe maar deze FIFA ligt me heel erg goed haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
Thanks trouwens! Ik had die oplossing ook maar idd de beste. Dit is nu mijn team.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e1TlytK5kcl18taklUlLUWSXEX0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YwBzTCdoPmzu7PAjDsEnqpyD.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Was niet van plan te spelen. Begon met malen en bebou in de spits.

Maar had de ultimate gekocht om ps5 ready te zijn.

Pak ik in 3e pakje Varane en Gomez.
Varane 310.000 waard, vorig jaar natuurlijk erg OP.

Maar las dat die dit jaar minder is? En zelfs een Kimbembe net zo goed is.

Zou je hem verkopen of niet?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Laatst online: 05-08 01:15
Mars18 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:40:
Was niet van plan te spelen. Begon met malen en bebou in de spits.

Maar had de ultimate gekocht om ps5 ready te zijn.

Pak ik in 3e pakje Varane en Gomez.
Varane 310.000 waard, vorig jaar natuurlijk erg OP.

Maar las dat die dit jaar minder is? En zelfs een Kimbembe net zo goed is.

Zou je hem verkopen of niet?
Bewaren voor de TOTS SBC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Laatst online: 05-08 01:15
En de OTW packs mogen geopend worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Malen…benieuwd of die nog omhoog gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:35
Saul meh

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-09 20:48
Leuk EA..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nR3HPnnc7kpEXkA1Ghd6VY3uvRA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Loq8ivPaRmZr53McAXWyrQvj.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 7 ... 128 Laatste