De kans is niet groot dat je slechtere packluck hebt dan mij. Zo'n 4000 fifa punten van de Ultimate Edition verbruikt aan packs en 2x draft, daarnaast Marquee Matchups en Hybrid Nations SBC's gedaan. Welgeteld 1x een walkout, Fabinho die zo'n 15K waard is op PC...
Mij hoor je niet snel klagen zo lang de gameplay goed is. Vind Fifa 22 tot dusver stukken beter dan Fifa 21, er is veel meer variatie in passes en voorzetten die goed werken het spel voelt een stuk realistischer aan dan vorig jaar. Spelers die het meer van hun fysiek dan hun snelheid moeten hebben zijn nu eindelijk bruikbaar in Fifa. Ook weinig last van lag, button delay, etc. Zal wel niet lang duren voordat EA het spel weer om zeep helpt met nieuwe patches.
Speel nu met een cheap La Liga team en dat gaat prima tot dusver. Zo ziet het team eruit:
https://www.futbin.com/22/squad/798855
Vrij eenvoudig divisie 6 in Rivals behaald. Ik doe het rustig aan, de Rival rewards zien er niet heel indrukwekkend uit eerlijk gezegd, ook in hogere divisies niet.
De packs spaar ik even op tot morgen als de OTW promo uitkomt, hopelijk dat dan eindelijk de packluck aan mijn zijde is.